Προς το περιεχόμενο

πανελλήνιες εξετάσεις


konstantina_ena

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν δεν ηταν κι οι ενδοσχολικες,οι μαθητες θα το απολαμβαναν ακομα περισσοτερο!

 

πραγματικα δε καταλαβαινω το νοημα τους! Να χεις φαει το αγγουρι και μετα απο τοσα πχ μαθηματικα, να καθεσαι να διαβαζεις αρχαια γενικης. Μα ελεος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 367
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Μπορώ να πω ότι έχω γράψει αρκετά καλά στα υπόλοιπα μαθήματα και με την ευκαιρία του ότι το ΑΕΠ ήταν το

τελευταίο μάθημα που έδινα είχα χρόνο να διαβάσω ένα ένα τα μηνύματά σας.

Έπαθα πλάκα όταν είδα ορισμένοι να λένε ότι δεν είναι αποδεκτή η χρήση πινάκων, μια και πέρα από το ότι έχω

γράψει 19-20 στα υπόλοιπα θετικά μαθήματα, αυτό είναι το αγάπημενο μου μάθημα και ήθελα εξ αρχής να γράψω

άριστα.

Έκανα ένα λάθος στο 1ο Θέμα που θα μου στοιχίσει δύο μόρια και είπα εντάξει δεν πείραζει.

Όταν όμως λέτε για μη χρήση πινάκων πέφτω από τα σύννεφα, γιατί λίγο λίγο πέφτει κατακόρυφα ο βαθμός όλων

με αποτέλεσμα να μας φάνε τη θέση τα παιδιά της θετικής που είχαν εύκολα στην χημεία.

Είναι δυνατόν σε καμία περίπτωση να μιλάμε για μη χρήση πινάκων με επιχείρημα το ότι οι πίνακες είναι στατικές

δομές και πρέπει ο αριθμός τους να καθορίζεται από την αρχή και τρέχα γύρευε;

Έχουν καμία βάση όλα αυτά;

Χρειάζεται στοιχειώδη λογική προκειμένου να αντιληφθούν όλοι πως το πρόβλημα ήταν έτσι διαμορφωμένο, ώστε

να απαιτεί τη χρήση πινάκων. Κι αυτό γιατί, όπως φαντάζομαι αντιλαμβάνεται ο καθένας που έδωσε σήμερα αυτό

το μάθημα, όταν βρίσκεσαι υπό την πίεση του άγχους, προσπαθείς να πάρεις τον καλύτερο δυνατό βαθμό.

Εγώ, ξεκινώντας το 3ο θέμα, διαπίστωσα πως όντως μπορεί να επιλυθεί χωρίς τη χρήση πινάκων, όμως ταυτόχρονα

έκανα κι άλλες σκέψεις. Πραγματικά πιστεύετε πως όλοι οι βαθμολογητές στα εξεταστικά κέντρα μπορούν να

διορθώσουν ένα τέτοιο θέμα αν δεν είναι σωστά δομημένο και δεν κάνει χρήση πινάκων; Πιστέψτε με, όχι.

Επίσης είδα στη συζήτηση που έγινε πολλές αναφορές να γίνονται στο ότι οι πίνακες είναι στατικές δομές και παρα-

μύθια τούμπανα. Αλήθεια, έχει δει κανένας σας τα παραδείγματα του βιβλίου ή, ιδίως, τα παραδείγματα του βοηθη-

τικού βιβλίου όπου όχι μόνο χρησιμοποιούνται αυθαίρετα πίνακες σε αλγορίθμους αλλά χρησιμοποιείται ένας τυχαίος

αριθμός ''Ν''; Από τη στιγμή που χρησιμοποιείται καθαρά καθαρότατα στα βιβλία, ποιος μπορεί να επικαλεστεί πως

είναι λάθος; Και ιδιαίτερα, ποιος παπάρας καθηγητής που επιλέγει τα θέματα μπορεί να περιμένει οι μαθητές να μπουν

μες στο μυαλό του και να σκεφτούν τη λύση που θα έδινε ο ίδιος ή ακόμη χειρότερα να είναι τόσο ανήθικος που με

την πρώτη ευκαιρία να μπορεί να στέλνει διευκρινήσεις για τα λάθη του (Βλέπε Θέμα 4), όμως για ένα τόσο κρίσιμο

θέμα να στέλνει αντί, σε εμάς διευκρινήσεις, στις επιτροπές των δυσλεξικών;

Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω ρε παιδί μου, προσπαθούν να εξετάσουν τις γνώσεις μας, τις ικανότητές μας ή

πόσο μαλάκες είμαστε, για να πέσουμε σε μια παγίδα που προσβάλλει την ίδια την προσπάθεια μας;

Και μάλιστα με το να βλέπουμε κάτι νούμερα που καταλάθως επέλεξαν να μη κάνουν χρήση πινάκων, να παρελαύ-

νουν εδώ γύρω και να προσπαθούν να πείσουν τους πάντες πως η χρήση πινάκων δεν είναι αποδεκτή.

Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε λίγο πιο κριτικοί απέναντι στην κατάντια μας και να μην παραπλανώμαστε έτσι εύκολα.

Ό,τι γράψαμε, γράψαμε. Γυρισμός δεν υπάρχει. Πρέπει όμως να υπάρχει γνήσια σκέψη που σε καμία περίπτωση να

μη περιστρέφεται γύρω από το κατά πόσο οι πίνακες είναι στατικές δομές ή όχι αλλά γύρω από το πόσο γελοίο εί-

ναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα που προσπαθεί να μας κάψει όχι με δύσκολα αλλά με ασαφή προβλήματα.

Αυτοί που επέλεξαν τα θέματα είναι γελοίοι μόνο που υπάρχουνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξυ γινετε χαμος!!Βγαλανε ανακοινωση οτι οσοι το λυσαμε με πινακες η λυση δεν θα ειναι αποδεκτη Lol!!Μα οι περισσοτεροι με πινακες το ελυσαν ακομα και οι καθηγητες πριν βγει αυτη η ανακοινωση το πρωι!!! ποσο ζωα μπορει να ειναι αυτοι οι ανθρωποι θα μας τρελανουν φετος!!!!

 

http://troktiko.blogspot.com/2010/05/o_9476.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο πανικος στην αεπ θα συνεχιστει και τα επομενα χρονια ηταν μαλλον μονο η αρχη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τελικα μηπως να παμε στη θετικη??????γιατί οχι η βιολογια ειναι το μονο κολλημα ειλικρινά!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρεμία παιδιά, ακόμα δεν περάσατε σε κάποια σχολή μην τα χάσετε από τώρα. Σας περιμένουν δυσκολότερες καταστάσεις και πιο "άδικα" θέματα.

 

Μην προβαίνετε σε βεβιασμένες αποφάσεις. Ειδικότερα μη λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν σας ειδήσεις από μη έγκυρα site/μέσα. Δεν πιστεύω ότι η επιτροπή έχει αποφασίσει κάτι. Είναι πολύ νωρίς. Μόλις σήμερα εξετάστηκε το μάθημα.

 

Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είχε δωθεί μια βοήθεια για το τρίτο θέμα, λαμβάνοντας υπόψιν την πίεση που αντιμετωπίζουν οι εξεταζόμενοι εκείνη την ώρα. Ωστόστο, το θέμα αυτό καθεαυτό άμα το αναλογιστεί κανείς ήρεμα και συγκεντρωμένα δε σε οδηγεί στη χρήση πίνακα. Γιατί απλούστατα σε μια πραγματική εφαρμογή δεν θα λειτουργούσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρεμία παιδιά, ακόμα δεν περάσατε σε κάποια σχολή μην τα χάσετε από τώρα. Σας περιμένουν δυσκολότερες καταστάσεις και πιο "άδικα" θέματα.

 

Μην προβαίνετε σε βεβιασμένες αποφάσεις. Ειδικότερα μη λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν σας ειδήσεις από μη έγκυρα site/μέσα. Δεν πιστεύω ότι η επιτροπή έχει αποφασίσει κάτι. Είναι πολύ νωρίς. Μόλις σήμερα εξετάστηκε το μάθημα.

 

Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είχε δωθεί μια βοήθεια για το τρίτο θέμα, λαμβάνοντας υπόψιν την πίεση που αντιμετωπίζουν οι εξεταζόμενοι εκείνη την ώρα. Ωστόστο, το θέμα αυτό καθεαυτό άμα το αναλογιστεί κανείς ήρεμα και συγκεντρωμένα δε σε οδηγεί στη χρήση πίνακα. Γιατί απλούστατα σε μια πραγματική εφαρμογή δεν θα λειτουργούσε.

 

31106_435673771069_587006069_6162275_6029101_n.jpg

 

Σχολικό Βιβλίο Σελ. 189

 

η χρήση του αλγορίθμου για εκπαιδευτικούς λόγους, εμπεριέχει κάποιες παραδοχές που στον κανονικό προγραμματισμό δεν ισχύουν. Επομένως αν η επιτροπή δεν ήθελε πίνακες ΕΠΡΕΠΕ να ζητήσει πρόγραμμα και όχι αλγόριθμο.:mad:

 

---------- Προσθήκη στις 23:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:48 ----------

 

Και κάτι ακόμα...Το μάθημα διδάσκει της βασικές αρχές του προγραμματισμού και όχι smart programming που κανουμε στα πανεπιστήμια και τα μεταπτυχιακά, άρα μήπως η επιτροπή χάνει τον στόχο του μαθήματος...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ακούτε μπούρδες... Σε ψευδοκώδικα δεν υπάρχει αυτός ο περιορισμός όπως στις πραγματικές γλώσσες γιατί πολύ απλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του... Μια χαρά είναι το Ν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κάνω κουόουτ...

Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είχε δωθεί μια βοήθεια για το τρίτο θέμα...

 

Δεν αναιρώ αυτά που λες.

 

Τελοσπάντων, έχεις πει ότι γενικά έγραψες καλά, οπότε καλύτερα να ηρεμήσεις, ό,τι έγινε έγινε, και να κάνεις σχέδια για το πρώτο σου καλοκαίρι χωρίς χρωστούμενα μαθήματα :-D.

 

Για παρηγοριά να σου πω ότι έγραψα τον χειρότερο βαθμός στην ΑΕΕΠ απ'όλα τα μαθήματα όταν έδινα πανελλήνιες. Σπουδάζω όμως τον αντικείμενο αυτό τώρα :P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να κανω μια ηλιθια ερωτηση?απο θετικη δίνεις και αρχες οικονομικης θεωριας για οικονομικες σχολες?απο θετικη τι σχολες παίζουν?

 

Ναι μπορείς να δώσεις και ΑΟΘ. Γενικά δεν υπάρχει περιορισμός. Αλλάζουν τα μαθήματα βαρύτητας ανάλογα με το πεδίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ!!Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλα!!!Μετα απο το σημερινό θα το σκεφτώ πολυ σοβαρα!!!Τι αοδε τι βιολογια!!!Την αοδε την εμαθα σε 15 μερες αντε τη βιολογια σε 30!!!!Η χημεία είναι πολύ πιο απλή σε σχέση με την αεπ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνιση για το 3ο θέμα της ΑΕΠΠ γιατί θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε... Το θέμα μπορούσε (από άποψη ορθού και λειτουργικού κώδικα στην C ας πούμε) να λυθεί με τους εξής 2 τρόπους:

1ος) Κατά την στιγμή του προγραμματισμού δηλώνεις ένα πολύ μεγάλο πίνακα (ας πούμε 1000 θέσεων) και κάνεις ένα έλεγχο πριν αρχίσεις να καταχωρείς ονόματα για το αν Πλήθος Αθλητών > Μεγέθους Πίνακα, το οποίο αν αληθεύει εμφανίζει μήνυμα αδυναμίας χρήσης του συγκεκριμένου προγράμματος και καληνύχτα... Προσωπικά πάντως, τον συγκεκριμένο τρόπο, αν διόρθωνα εγώ, θα του έκοβα πολλές μονάδες γιατί είναι τουλάχιστον αντιπαραγωγικός και καταναλώνει άσκοπα πόρους.

2ος) Ζητάς το πλήθος και μετά δημιουργείς συνδεδεμένη λίστα με τα δεδομένα... Ο συγκεκριμένος τρόπος δεν υπάρχει φυσικά στο σχολικό βιβλίο αφού δεν μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει εισαγωγική έννοια...

Δηλαδή αν κάποιος δούλευε με τον 1ο τρόπο που είναι εντός ύλης, θα έπρεπε να χάσει μόρια γιατί η μέθοδος είναι εσφαλμένη. Πιστεύω ότι παρ' όλη την οδηγία που δόθηκε από το Υπουργείο προς τους διορθωτές, θα επικρατήσει η πείρα τους και η κοινή λογική, που λέει ότι ψευδοκώδικα χρησιμοποιείς για να οργανώσεις την δομή της λύσης ενός αλγόριθμου.

 

Σημείωση: Στις περισσότερες γλώσσες που χρησιμοποιούνται σήμερα, έχει γίνει επέκταση και υποστηρίζουν πλέον τον "δυναμικό" πίνακα. Οπότε το "λάθος" έγκειται στο ότι το σχολικό βιβλίο είναι παρωχημένο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην τρελαίνεστε με το 3ο θέμα στο ΑΕΠΠ, όλη η Ελλάδα σχεδόν με πίνακα το έλυσε. Αν κόψουν μόρια από εκεί τότε θα πέσουν οι βάσεις, δε γίνεται αλλιώς. Διατηρώ μια επιφύλαξη όμως γιατί πολλοί ανέφεραν τι παίζει με στατικές δομές, στον αλγόριθμο δε δηλώνεις πίνακες όπως στη ΓΛΩΣΣΑ. Επομένως, τι πειράζει αν δεν είναι προκαθορισμένων θέσεων; Άλλωστε όπως έγραψε και κάποιος άλλος, υπήρχαν και παραδείγματα στο βιβλίο που έπαιρναν πίνακα n θέσεων, αφού είχε γίνει η εισαγωγή του n με Διάβασε. Κλάιν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνιση για το 3ο θέμα της ΑΕΠΠ γιατί θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε... Το θέμα μπορούσε (από άποψη ορθού και λειτουργικού κώδικα στην C ας πούμε) να λυθεί με τους εξής 2 τρόπους:

1ος) Κατά την στιγμή του προγραμματισμού δηλώνεις ένα πολύ μεγάλο πίνακα (ας πούμε 1000 θέσεων) και κάνεις ένα έλεγχο πριν αρχίσεις να καταχωρείς ονόματα για το αν Πλήθος Αθλητών > Μεγέθους Πίνακα, το οποίο αν αληθεύει εμφανίζει μήνυμα αδυναμίας χρήσης του συγκεκριμένου προγράμματος και καληνύχτα... Προσωπικά πάντως, τον συγκεκριμένο τρόπο, αν διόρθωνα εγώ, θα του έκοβα πολλές μονάδες γιατί είναι τουλάχιστον αντιπαραγωγικός και καταναλώνει άσκοπα πόρους.

2ος) Ζητάς το πλήθος και μετά δημιουργείς συνδεδεμένη λίστα με τα δεδομένα... Ο συγκεκριμένος τρόπος δεν υπάρχει φυσικά στο σχολικό βιβλίο αφού δεν μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει εισαγωγική έννοια...

Δηλαδή αν κάποιος δούλευε με τον 1ο τρόπο που είναι εντός ύλης, θα έπρεπε να χάσει μόρια γιατί η μέθοδος είναι εσφαλμένη. Πιστεύω ότι παρ' όλη την οδηγία που δόθηκε από το Υπουργείο προς τους διορθωτές, θα επικρατήσει η πείρα τους και η κοινή λογική, που λέει ότι ψευδοκώδικα χρησιμοποιείς για να οργανώσεις την δομή της λύσης ενός αλγόριθμου.

 

Σημείωση: Στις περισσότερες γλώσσες που χρησιμοποιούνται σήμερα, έχει γίνει επέκταση και υποστηρίζουν πλέον τον "δυναμικό" πίνακα. Οπότε το "λάθος" έγκειται στο ότι το σχολικό βιβλίο είναι παρωχημένο...

Πλέον η c έχει δυναμικούς πίνακες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...