Προς το περιεχόμενο

Δημοσιοποίηση παραπόνων στο Διαδίκτυο, οδηγεί σε αγωγή


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Πάντως διαβάζοντας μερικούς να λένε ότι το εξουσιοδοτημένο σέρβις δεν έχει καμία δουλειά με την αντικατάσταση του, πιστεύω ότι τότε δεν υπήρχε λόγος να έχει μπροστά από την λέξη σέρβις και την λέξη «εξουσιοδοτημένο»[...]

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άποψη.

Αν λοιπόν ζητήσεις ποτέ σου αντικατάσταση του αυτοκινήτου σου, τράβα στο εξουσιοδοτημένο service της γειτονιάς σου, αυτό που σου αλλάζει λάδια-μπουζί-πλατίνες. Μην πας εκεί που το αγόρασες. Και πες τους την ατάκα που έγραψες.

Και πες μας μετά πόση ώρα θα γελάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εχει σχεση ο υπολογιστης με ενα αυτοκινητο, τον περνας και στη φορολογικη σου δηλωση?

 

Λεει πουθενα καποιος νομος για επιστροφη αυτοκινητου?

Για το τελευταιο δε ξερω ρωταω.

Απλα δε ξερω αν μπορω να συγκρινω αυτα τα 2 σαν περιουσιακα στοιχεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εχει σχεση ο υπολογιστης με ενα αυτοκινητο, τον περνας και στη φορολογικη σου δηλωση?

 

Λεει πουθενα καποιος νομος για επιστροφη αυτοκινητου?

Για το τελευταιο δε ξερω ρωταω.

Απλα δε ξερω αν μπορω να συγκρινω αυτα τα 2 σαν περιουσιακα στοιχεια

Λες ο νόμος να ξεχωρίζει τα προϊόντα που αγοράζεις ανάλογα με το αν τα περνάς στη φορολογική σου δήλωση ή όχι; Ή ανάλογα με τον όγκο τους;

Ή μήπως υπάρχει ξεχωριστός νόμος για αγορές και επιστροφές υπολογιστών και ξεχωριστός για αγορές και επιστροφές αυτοκινήτων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει σχεση ο υπολογιστης με ενα αυτοκινητο, τον περνας και στη φορολογικη σου δηλωση?

 

Λεει πουθενα καποιος νομος για επιστροφη αυτοκινητου?

Για το τελευταιο δε ξερω ρωταω.

Απλα δε ξερω αν μπορω να συγκρινω αυτα τα 2 σαν περιουσιακα στοιχεια

Ο νομος μιλαει για οποιοδηποτε κινητο ή ακινητο προϊον. Αρα και αυτοκινητα. Δεν κανει καποιο διαχωρισμο βασει κοστους ή μηχανολογικης-ηλεκτρονικης φυσεως.

 

Ο paredwse οπως και εγω σου ξαναεξηγω οτι χρησιμοποιει το παραδειγμα του αυτοκινητου επειδη οπως και στα ηλεκτρονικα προϊοντα ετσι και για τα αυτοκινητα υπαρχουν εξουσιοδοτημενοι αντιπροσωποι-σερβις ΚΑΙ εξουσιοδοτημενα συνεργεια ΣΚΕΤΑ.

 

Ειναι η πιο κοντινη αναλογια για να καταλαβει καποιος οτι η systemgraph ειναι απλο συνεργειο. Και οπως θα ηταν παραλογο να ζητας απο τον μαστορα της γειτονιας σου (που ειναι και εξουσιοδοτημενο συνεργειο) αντικατασταση για ενα αμαξι που αγορασες απο μια εκθεση αυτοκινητων , ετσι ηταν παραλογο και αυτο που ζηταγε ο γιατρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε με απασχολει τοσο ο ογκος, κι ενα ψυγειο μπορει να ειναι γιγαντιο, οσο οι διαδικασιες που μπορει να απαιτηθουν σε μια τετοια διαδικασια και την ιδιαιτεροτητα που εχει το συγκεκριμενο σαν περιουσιακο στοιχειο (οπως ενα σπιτι για παραδειγμα, μπορεις να απαιτησεις επιστροφη χρηματων αν διαπιστωσεις προβληματα αφου το αγορασεις?)

 

τελοσπαντων ειναι ασχετο και σαν παραδειγμα και σχετικα με το service των αυτοκινητων δε σε υποχρεωνει ο νομος να πηγαινεις σε εξουσιοδοτημενο , μπορεις να πας οπου θες αρκει να σου συμπληρωνουν το βιβλιαρακι και να κανεις τα προβλεπομενα.

 

οσο τα κανεις αυτα εχεις εγγυηση, ασχετα αν και εκει οι αντιπροσωπειες κανουν τους κινεζους , οπως επισης παυουν να σε καλυπτουν αν το αυτοκινητο παρουσιαζει πολυ συχνα βλαβες.. θες να βρεις το δικιο σου? τρεχα στα δικαστηρια :rolleyes:

 

offtopic βεβαια τα παραπανω , αλλα γενικα πιστευω οτι ο καταναλωτης σε αυτη τη χωρα πρεπει να τρεξει για να βρει το δικιο του

 

Ο νομος μιλαει για οποιοδηποτε κινητο ή ακινητο προϊον. Αρα και αυτοκινητα. Δεν κανει καποιο διαχωρισμο βασει κοστους ή μηχανολογικης-ηλεκτρονικης φυσεως.

 

Ο paredwse οπως και εγω σου ξαναεξηγω οτι χρησιμοποιει το παραδειγμα του αυτοκινητου επειδη οπως και στα ηλεκτρονικα προϊοντα ετσι και για τα αυτοκινητα υπαρχουν εξουσιοδοτημενοι αντιπροσωποι-σερβις ΚΑΙ εξουσιοδοτημενα συνεργεια ΣΚΕΤΑ.

 

Ειναι η πιο κοντινη αναλογια για να καταλαβει καποιος οτι η systemgraph ειναι απλο συνεργειο. Και οπως θα ηταν παραλογο να ζητας απο τον μαστορα της γειτονιας σου (που ειναι και εξουσιοδοτημενο συνεργειο) αντικατασταση για ενα αμαξι που αγορασες απο μια εκθεση αυτοκινητων , ετσι ηταν παραλογο και αυτο που ζηταγε ο γιατρος.

ναι οκ το καταλαβα, οπως αλλωστε γνωριζω οτι εκει που θα πρεπε να απευθυνθει ειναι το ιδιο το public

 

ειναι πολυ συχνο παντως να απευθυνομαστε στην αντιπροσωπεια για να γλιτωσουμε χρονο.

απο οτι εχω καταλαβει ομως με την apple υπαρχει θεμα απο τη στιγμη που δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπεια της ιδιας της apple που να τα κανει ολα και να φροντιζει για ολα

 

αλλα οπως και να χει το θεμα ο νομος μιλαει για τον πωλητη

 

επισης μιας και αναφερθηκαμε στα αυτοκινητα κατι αλλο που ισχυει ειναι οτι για να καλυφθει η οποια εγγυηση , πρεπει πρωτα να δωσει το οκ η κεντρικη αντιπροσωπεια

δε μπορει απο μονος του ο πωλητης/συνεργειο να παρει τετοια αποφαση

 

μαλιστα καποιες φορες τα πραγματα αυτα ελεγχονται και απ'εξω μιας και εχουν γινει διαφορες κομπινες εδω στο ελλαντα (οπως το να περνουν στην εγγυηση ζημιες αυτοκινητων των οποιων η εγγυηση εχει ληξει , δηλωνοντας οτι και καλα η εγγυηση χρησιμοποιηθηκε απο αυτοκινητο που ειναι μεσα στην εγγυηση, χωρις φυσικα ο ιδιοκτητης να εχει ιδεα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ερμηνεύεις το: "το εξουσιοδοτημένο σέρβις δεν έχει καμία δουλειά με την αντικατάσταση του" ως συνώνυμο της αντικατάστασης;;;

 

Το "δεν έχει καμία δουλειά με την αντικατάσταση" μπορεί κάλλιστα να ερμηνευτεί ως μπορεί να διαβιβάσει στην αντιπροσωπεία την διάγνωση ότι το πχ αμάξωμα που έχει κάποια χρόνια εγγύηση έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα διάβρωσης που δεν χρήζει επισκευής αλλά αντικατάστασης και για αυτή την φθορά δεν ευθύνεται ο ιδιοκτήτης.

 

Το θέμα στην περίπτωση που συζητάμε είναι ότι το εξουσιοδοτημένο service ενώ όφειλε να προωθήσει το αίτημά του στην αντιπροσωπεία, δεν το έκανε και αναρωτιέμαι αν ο Δημήτρης είναι μεμονωμένη περίπτωση ή αν υπάρχει έστω και ένας που η αντιπροσωπεία ή ο μεταπωλητής έχει δεχτεί να του αντικαταστήσει το μηχάνημα, δλδ αν είναι όντως πάγια τακτική της apple στην Ελλάδα να μην προβαίνει σε αντικαταστάσεις.

 

Από την άλλη το panel που έβαλαν κατά πάσα πιθανότητα ήταν τουλάχιστον ανακατασκευασμένο αφού είχε τόσα προβλήματα, αν αυτό το μηχάνημα επιστρέψει στην αντιπροσωπεία δεν θα δουν εκεί ότι δεν περάστηκε νέα οθόνη αλλά παλαιότερη; Δεν θα αντιληφθούν ότι χρεώνονται για αντικαταστάσεις νέων οθονών και τελικά οι πελάτες μένουν δυσαρεστημένοι αφού ενδεχομένως τους εγκαθιστούν παλιές και επιδιορθωμένες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

qsis η apple εχει αντιπροσωπο-εισαγωγεα την isquare(infoquest) , δεν εχει apple-hellas οπως συμβαινει με τις περισσοτερες εταιρειες στην Ελλαδα.

 

Ο νομος μιλαει για ευθυνη αντικαταστασης απο τον πωλητη ή τον παραγωγο. Σαν παραγωγο ο νομος θεωρει τον εισαγωγεα δηλαδη την isquare.

 

Ο γιατρος πηγε και στην isquare αλλα εκει δεν εκανε ιδιαιτερη φασαρια ,απλα συνομιλουσε στο σαλονι με την προϊσταμενη.

 

 

 

Ξερω τι συμβαινει στον χωρο του αυτοκινητου και ολα αυτα που αναφερεις βασει νομου ειναι παρανομα. Αλλα επειδη και η αξια του αυτοκινητου ειναι υψηλη και τα περισσοτερα οπως ειπες επιδιορθωνονται , σπανιοτατα καποιος θα ζητησει αντικατασταση και φυσικα αυτη θα δωθει μονο με δικαστηριο.

Και να σε συμπληρωσω ναι στα αυτοκινητα δεν χρειαζεται εξουσιοδοτημενο συνεργειο , χρειαζεται συνεργειο με καποιο ISO (δεν θυμαμαι ποιο). Φυσικα ομως κανεις δεν τολμαει κατι τετοιο.

 

 

Digekas o γιατρος δεν ζητησε χαρτι-γνωματευση απο την systemgraph , ζητησε αντικατασταση. Και η systemgraph δεν ειναι υποχρεωμενη να στειλει αυταπαγγελτα τετοιο χαρτι σε αλλη ΑΣΧΕΤΗ εταιρεια (Public) , ιδιως οταν ο ενδιαφερομενος την βριζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

@ mdr21 ναι, δε διαφωνουμε καπου επι της ουσιας :) κι εγω παντως για να μην εχω τρεχαματα οσο ειμαι στην εγγυηση παω σε εξουσιοδοτημενο

 

(αν και τωρα που ειμαι στην επεκταση -μετα τα 2 χρονια- , δεν εχω επιλογη ετσι κι αλλιως καθως προκειται ουσιαστικα για ασφαλιστηριο συμβολαιο με ορους που εφοσον θελω αποδεχομαι ωστε να χω την επιπλεον καλυψη)

 

Τελοσπαντων offtopic αυτα τα πραγματα εδω :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

@ mdr21 ναι, δε διαφωνουμε καπου επι της ουσιας :) κι εγω παντως για να μην εχω τρεχαματα οσο ειμαι στην εγγυηση παω σε εξουσιοδοτημενο

 

(αν και τωρα που ειμαι στην επεκταση -μετα τα 2 χρονια- , δεν εχω επιλογη ετσι κι αλλιως καθως προκειται ουσιαστικα για ασφαλιστηριο συμβολαιο με ορους που εφοσον θελω αποδεχομαι ωστε να χω την επιπλεον καλυψη)

 

Τελοσπαντων offtopic αυτα τα πραγματα εδω :P

 

 

 

 

νομιζω γραφεις και στους 4Τ και εχεις ενα S3 ;) :P :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

Digekas o γιατρος δεν ζητησε χαρτι-γνωματευση απο την systemgraph , ζητησε αντικατασταση. Και η systemgraph δεν ειναι υποχρεωμενη να στειλει αυταπαγγελτα τετοιο χαρτι σε αλλη ΑΣΧΕΤΗ εταιρεια (Public) , ιδιως οταν ο ενδιαφερομενος την βριζει.

 

Υπέβαλε αίτηση αντικατάστασης. Το ποιος είναι αρμόδιος να αντικαταστήσει το μηχάνημα είναι άλλη ιστορία. Θα μπορούσε η systemgraph να παραλάβει το μηχάνημα, να εξηγήσει στον Δημήτρη ότι θα το στείλει στην iSquare που από ότι φαίνεται έχει την αντιπροσωπεία και είτε από την systemgraph είτε από την iSquare θα παραλάμβανε το νέο του μηχάνημα.

 

Αυτό που υποστηρίζει ο Δημήτρης είναι ότι η πολιτική της Apple είναι: "ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΜΕ ΝΕΑ" κάτι βέβαια που είναι πέρα ως πέρα παράνομο από όπου και αν είχε πωληθεί το iMac αφού το ίδιο θα του έλεγαν αν το είχε αγοράσει από την systemgraph.

 

Κατανοητό τώρα; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άποψη.

Αν λοιπόν ζητήσεις ποτέ σου αντικατάσταση του αυτοκινήτου σου, τράβα στο εξουσιοδοτημένο service της γειτονιάς σου, αυτό που σου αλλάζει λάδια-μπουζί-πλατίνες. Μην πας εκεί που το αγόρασες. Και πες τους την ατάκα που έγραψες.

Και πες μας μετά πόση ώρα θα γελάνε.

 

Το αμάξι δεν είναι άλλη κατηγορία αγαθού?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κάθε κόστος λοιπόν προσπαθούν όλοι τους να αποφύγουν ακριβώς αυτό, με κάθε κόστος. Παρανομούν διακριτικά! Αλλά την πάτησαν!

 

+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000!

ααααααααααα

.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα δεν είναι η αντικατάσταση... αυτή είναι η καραμέλα που πλασάρεται από την ...όποια... apple στην ελλάδα για το ζήτημα.

 

Το θέμα είναι η μήνυση 200,000 ευρώ έναντι καταναλωτή που πήγε στα public, στην isquare, στην infoquest και στη systemgraph και κατέληξε στο Συνήγορο του Καταναλωτή για να βρει το δίκιο του.

 

Όσο και να το αναλύουμε, ό,τι επιχειρήματα και να εκφέρουμε υπέρ ή εναντίον, ο άνθρωπος ταλαιπωρήθηκε και η μήνυση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

 

Δεν το λέω εγώ, ή οι περισσότεροι εδώ στο insomnia... το λένε όλες οι σχετικές δημοσιεύσεις ... και είναι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ αυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "Δεν αντικαθιστουμε , δεν ειναι πολιτικη της εταιρειας" το εχω ακουσει και εγω και εσυ και ολοι μας απο ολες σχεδον τις Ελληνικες εταιρειες-αντιπροσωπους. Δεν ανακαλυψαμε την Αμερικη με την Apple.

 

Το ειχε ξανακουσει και ο γιατρος και γι αυτο προφανως πηγε "κ@@υλωμενος" με τον νομο για αντικατασταση στα χερια. Απλα εκανε το λαθος και πηγε στο λαθος μαγαζι που δεν το υποχρεωνε ο νομος , που κρατουσε στα χερια του.

 

Για ακομα μια φορα ξαναλω , μπορουσε να ζητησει γνωματευση απο την systemgraph , ακομα και να παρεμβουν τηλεφωνικα στα public απο την καλη τους την καρδια , δεν το εκανε ομως και οι αλλοι αφου τους εβριζε δεν προσφερθηκαν.

 

Οτι τραβηξε ο γιατρος τα εχουμε τραβηξει ολοι απο αλλες εταιρειες και γι αυτο ολοι τον κατανοουμε.

Αυτο που διευκρινιζουμε ειναι οτι εκανε τσαμπουκα κυριολεκτικο και νομικο στα λαθος ατομα. Και φυσικα οτι με τον συμβιβασμο δημιουργει κακο προηγουμενο για τις καταγγελιες καταναλωτων στο ιντερνετ.

 

Όσο και να το αναλύουμε, ό,τι επιχειρήματα και να εκφέρουμε υπέρ ή εναντίον, ο άνθρωπος ταλαιπωρήθηκε και η μήνυση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

 

Δεν το λέω εγώ, ή οι περισσότεροι εδώ στο insomnia... το λένε όλες οι σχετικές δημοσιεύσεις ... και είναι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ αυτές.

Το λεμε ολοι και στο θεμα της μηνυσης κανεις δεν πηρε το μερος της systemgraph. Ο γιατρος ομως παρ'ολη την υποστηριξη (blogs, forums, ξενος τυπος, δικηγορους) φυγομαχει με τον συμβιβασμο , δημιουργωντας κακο προηγουμενο για τους υπολοιπους μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα δεν είναι η αντικατάσταση... αυτή είναι η καραμέλα που πλασάρεται από την ...όποια... apple στην ελλάδα για το ζήτημα.

 

Το θέμα είναι η μήνυση 200,000 ευρώ έναντι καταναλωτή που πήγε στα public, στην isquare, στην infoquest και στη systemgraph και κατέληξε στο Συνήγορο του Καταναλωτή για να βρει το δίκιο του.

 

Όσο και να το αναλύουμε, ό,τι επιχειρήματα και να εκφέρουμε υπέρ ή εναντίον, ο άνθρωπος ταλαιπωρήθηκε και η μήνυση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

 

Δεν το λέω εγώ, ή οι περισσότεροι εδώ στο insomnia... το λένε όλες οι σχετικές δημοσιεύσεις ... και είναι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ αυτές.

 

H αγωγή των 200000 είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα (σε μέγεθος καρπουζιού ένα πράγμα).

 

Πόσες φορές σου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μία συσκευή και στην έχουν αντικαταστήσει με νέα εφόσον δεν έχουν περάσει τα δυο χρόνια;

 

Την προηγούμενη εβδομάδα ο γαμπρός μου ζήτησε από το πλαίσιο να του αλλάξουν κάρτα γραφικών επειδή η δική του παρουσίαζε προβλήματα και του την άλλαξαν με νέα ίσης αξίας με αυτή που είχε όταν την αγόρασε 1+ χρόνια πριν, το ίδιο και σε μένα για δίσκο που είχε "χτυπήσει" πριν καμιά δεκαριά χρόνια.

 

Έκτοτε δεν μου έτυχε να χαλάσει κάτι παρά μόνο μία οθόνη lg που έχει κάποια σημάδια υγρασίας και 1 καμένο pixel οπότε και όταν επιστρέψω θα ζητήσω αντικατάσταση κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι η τακτική: "δεν αντικαθιστούμε προβληματικά μηχανήματα με νέα" ισχύει σε γενικές γραμμές για αυτό και έχασε την ψυχραιμία του ο γιατρός και κατά την γνώμη μου είναι απόλυτα δικαιολογημένος να αποκαλεί λαμόγιο όποια εταιρία υποστηρίζει αυτή την γραμμή που είναι και πέρα ως πέρα παράνομη.

 

Όχι, mdr21, αν αυτό υποστηρίζει επίσημα η Apple τότε ο Δημήτρης έχει κάθε δίκιο με το μέρος του και αν το κάνουν και άλλες εταιρίες είναι το ίδιο καταδικαστέες με την Apple. Δεν μπορεί η Apple να βρίσκεται πάνω από τον νόμο και να μην αντικαθιστά προβληματικά μηχανήματα με νέα, μην λέμε τώρα και ότι θέλουμε. Το πήγε μία να του το φτιάξουν, περίμενε τόσες ημέρες το παίρνει και πάλι προβλήματα είχε, οπότε και είχε κάθε δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση αφού υπολόγισε ότι αυτή η ιστορία θα πήγαινε σκοινί-κορδόνι.

 

Αν λοιπόν αυτή είναι η επίσημη γραμμή της apple να μην αντικαθιστά προβληματικά μηχανήματα που είναι στην εγγύηση με νέα, τότε είναι πέρα ως πέρα παράνομη και τα όσα λέμε και υποστηρίζουμε ότι έπρεπε να πάει στα Public δεν ισχύουν αφού και από εκεί τα ίδια θα του έλεγαν ότι η apple δεν αντικαθιστά μηχανήματα και το ίδιο θα άκουγε είτε το είχε πάρει από την systemgraph είτε από την αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...