Προς το περιεχόμενο

Dark Souls [PS3][Xbox 360]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μολις το τερματισα...

 

 

το βιντεο στο τελος ειναι ...5 ολοκληρα δευτερολεπτα...και μετα σε πεταει αμεσως σε καινουργιο παιχνιδι απο την αρχη lol

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 186
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

50 str , 30 endu και ξοδεψα πολλα souls σε pyromancer level-up..η φωτια κανει την ζωη πολυ πιο ευκολη

 

επισης σημερα καποιος invaded me :) , και οταν προσπαθουσα να τον χτυπησω ,ηταν σαν να γινοταν κατι σαν "auto-parry" και ενω εκανα την κινηση , το αμεσως επομενο animation ηταν να με μαχαιρωνει στην πλατη!! δεν ξερω αν ηταν καμια π@υστια ή λογω lag...ή κανα περιεργο item...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν το μεταξυ ρολαρα δοκιμαστικα εναν sorcerer ετσι για να δω το feeling και μπορω να πω οτι τα παω αρκετα καλυτερα μαζι του (προηγουμενη εμπειρια με τον Royal μου μετραει πολυ) σε σχεση με τον Knight. Το soul arrow κανει δουλεια, οχι αστεια, και αν και το melee του ειναι πολυ αδυναμο τα καταφερνει μια χαρα με parry + riposte.

 

εγώ αν και είχα Royal στο Demons Souls αποφάσισα να ξεκινήσω thief...αποτέλεσμα να απογοητευτώ πλήρως από το class και να κάνω reroll σε sorcerer...είχα φτάσει το progress του thief στο 1/5 του χρόνου που χρειάστηκα με τον πρώτο

 

parry + riposte τα ξεχνάς αργότερα απλά...τα normal mobakia δεν θα σε δυσκολεύουν πλέον με τα soul arrows αλλά κάτι πιο "τούμπανα" θα σου κάνουν την ζωή πατίνι αν δοκιμάζεις melee

 

γενικά το μόνο που με χαλάει στο παιχνίδι (πέρα από το άκυρο που φάγαμε στο co op) είναι το τρομερό unbalancing στις classes όσον αφορά εξοπλισμό και επιλογές...sorcerers, thieves, hunters έχουν πολύ λιγότερες επιλογές απ 'οτι τα melee classes που βασίζονται σε strenght...ότι ghosts έχω καλέσει ενίοτε να βοηθήσουν ανοίγουν μπροστά τον δρόμο με τέτοια ευκολία που μου δίνουν την εντύπωση ότι παίζουν σε άλλο επίπεδο δυσκολίας :shock:

 

θα μου πεις μάγος είσαι...ναι οκ αν είχα συνέχεια μαγικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αλλά από την στιγμή που αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ melee και ασπίδα, γίνεται η ζωή μου πολύ δύσκολη...όπου να' ναι παίρνω το πρώτο σπαθί και μάλλον το μοναδικό, όπου κάνει damage αναλόγως το intelligence με A grade...ελπίζω να δω μια άσπρη μέρα πλέον αν και έχω ήδη καλύψει το 70% του παιχνιδιού :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι το ιδιο αντιμετωπισα με knight. Επειδη σαν knight ολες οι επιλογες επιθεσης σου βασιζονται σε melee θες δεν θες θα πηγαινεις κοντα. Δεν σε κανω πλακα, ο sorcerer αν και τρωει μεγαλυτερο damage απο επιθεσεις σε σχεση με τον knight τρωει ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο piercing επιθεσεις. Κατι σκελετοι με rapier, κατι spears, κατι βαλιστρες μου κανουν τη ζωη πολυ δυσκολη σαν knight και δεν εχω την ευκολια κινησης που εχει ο sorcerer. Σε αντιθεση με τον sorcerer ο knight θα φαει ξυλο σε πολλες περιπτωσεις.

 

Βεβαια σαν knight τωρα ειμαι σαφως ποιο μακρια απο οτι με τον sorcerer αλλα ο ευκολια που περναω ορισμενα σημεια ειναι πραγματικα για γελιο. Ειδικα τα στενα σοκακια και τα paths που οδηγουν στο κενο ειναι απειρα ποιο ευκολα λογο ranged. Σαν knight πρεπει να κανω lure, να προσεχω μην πατησω κανενα λαθος κουμπακι ή να βρισκομαι σε λαθος σημειο και φαω καμια και πεσω στο κενο. Στα + του knight ειναι σιγουρα οτι δεν καταλαβαινει τιποτα ακομα και αν τον χτυπανε. Θα ολοκληρωσει την κινηση του animation του οτι και αν συμβει. Πηρα και ενα δαχτυλιδι μεσα απο το δασος που ανεβαζει κατα ακομα 40 μοναδες το poise και πλεον μπορω να το κανω αυτο ακομα και εναντια σε δυνατες μαγειες και στους giant knights με τις σπαθαρες. Εφαγα κολλημα ομως στο boss του δασους γιατι δεν εχω ranged επιθεσεις και οι μαγειες του (ακομα και με την αναλογη ασπιδα) με σκιζουν τα πεταλα.

 

Ενα μειων που βρηκα στο παιχνιδι ειναι οτι οταν εισαι σε κομματι που κανει loading καποιο σημειο το controller δεν ανταποκρινεται 1:1. Υπαρχει lag. Δεν ειναι λιγες οι φορες που εκανα μαχη, να πατησω το L2 και μετα απο 1 ολοκληρο δευτερολεπτο να κανει την κινηση και φυσικα αυτο να αποδειχθει θανατος για μενα. Ισως ο σχεδιασμος του Demon Souls να ειναι ποιο σωστος για ενα παιχνιδι σαν αυτο. Το αλλο μειων ειναι αυτο που ειπες και εσυ αλλα ειναι λογικο καθως αυτοι οι χαρακτηρες αμεσα δυναμωνουν (ή οχι) απο τον εξοπλισμο τους. Σαν sorcerer 3 stats χρειαζομαι. DEX, ATTUN, INT. Dex για τα falls και για τα daggers/ rapiers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό με το lag είναι θέμα που το έχω διαβάσει και ευτυχώς δεν το συνάντησα πολλές φορές...πολλά bugs δυστυχώς και μόλις πας στην Βlighttown θα δεις τέτοιο frame drop που πραγματικά δεν θυμάμαι να συνάντησα σε αυτήν την γενιά σε άλλο παιχνίδι σε κονσόλα

 

πολύ θα ήθελα να νιώσω αυτήν την αίσθηση που λες με τον knight...να σε χτυπάνε και να μην νιώθεις :-D ...αυτό που με κουράζει ώρες ώρες είναι η επανάληψη αλλά όχι από άποψη δυσκολίας...πχ ένας φίλος μου έχει έναν warrior, έχουμε φτάσει στο ίδιο σημείο σε κάποιο παλουκο-boss...εκείνος για να κάνει μία προσπάθεια θέλει 2 λεπτά να φτάσει αφού με την σπάθα πετσοκόβει τα πάντα με 1-2 hit, εγώ σαν μάγος θέλω kiting και να αποφασίσω αν θα πρέπει να ξοδέψω δυνατά μαγικά όπου δεν θα έχω στο boss μετά, ή θα τα κρατήσω παίζοντας melee με κίνδυνο να φάω 1 hit και να ξοδέψω flask όπου πάω με λιγότερα heals...αυτό είναι που "κουράζει" ώρες ώρες

 

θα έπρεπε για μένα τα μαγικά να ήταν όπως στο Demons Souls δλδ εξαρτώμενα από το mana...δεν μπορούν να σου "τελειώνουν" τα μαγικά...δεν το έχω δει σε άλλο RPG αυτό

 

πολύ QQ πέφτει :mrgreen: αλλά είναι επειδή το παιχνίδι παρόλα τα αρνητικά του (οποιοδήποτε άλλο game με τόσα frame drops και bugs θα είχε φάει σουτ) τα σπάει και είναι κρίμα να βλέπω κάποια αρνητικά που δεν είχε το πρώτο...νομίζω η έλλειψη της ATLUS είναι εμφανής από τον τίτλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό με το lag είναι θέμα που το έχω διαβάσει και ευτυχώς δεν το συνάντησα πολλές φορές...πολλά bugs δυστυχώς και μόλις πας στην Βlighttown θα δεις τέτοιο frame drop που πραγματικά δεν θυμάμαι να συνάντησα σε αυτήν την γενιά σε άλλο παιχνίδι σε κονσόλα

 

Τετοιο slowdown συνατησα οταν κατεβηκα στο underground londo ruins για λιγο. Μετα φτιαχνει. Ελπιζω να μην ειναι πολυ ασχημα εκει που λες. Σιγουρα παιζει το ρολο του οτι ειναι φτιαγμενο και 2 διαφορετικες κονσολες οι οποιες χειριζονται physics, particles και λοιπα με διαφορετικο τροπο.

 

πολύ θα ήθελα να νιώσω αυτήν την αίσθηση που λες με τον knight...να σε χτυπάνε και να μην νιώθεις :-D ...αυτό που με κουράζει ώρες ώρες είναι η επανάληψη αλλά όχι από άποψη δυσκολίας...πχ ένας φίλος μου έχει έναν warrior, έχουμε φτάσει στο ίδιο σημείο σε κάποιο παλουκο-boss...εκείνος για να κάνει μία προσπάθεια θέλει 2 λεπτά να φτάσει αφού με την σπάθα πετσοκόβει τα πάντα με 1-2 hit, εγώ σαν μάγος θέλω kiting και να αποφασίσω αν θα πρέπει να ξοδέψω δυνατά μαγικά όπου δεν θα έχω στο boss μετά, ή θα τα κρατήσω παίζοντας melee με κίνδυνο να φάω 1 hit και να ξοδέψω flask όπου πάω με λιγότερα heals...αυτό είναι που "κουράζει" ώρες ώρες

 

Πιστεψε με δεν "πετσοκοβεις" κανεναν. Εγω σαν level 28 knight με 18 STR, 17 STA και 17 ENDU μαζι με +2 broadsword, +2 club και +2 Sweihander και χωρια η Elite Knight Armor που φοραω και τρωω ΠΟΛΥ ξυλο αλλα και κανω ΓΤΠ damage. Στους σκελετους του Undead Parish μια L2 σπαθια τους κανει....27 damage. Με το club +2 ειναι σαφως καλυτερα αλλα και ΠΟΛΥ ποιο ριψοκινδυνα. Μια νορμαλ L1 επιθεση κανει 22 damage, μια L2 κανει περιπου 70. Μιλαμε τωρα για εχθρους που εχουν περι τα 200+ HP. Το κακο με το club ειναι οτι τρως συχνα πυκνα αν εισαι λιγο ατυχος parry + riposte (μιλαμε για 350 HP damage απο τα 700 κατι που εχω) και οτι αν κανεις miss ή το αποφυγει τρως stagger και μενεις πληρως ανοιχτος και για αλλη μια επιθεση. Για το kiting που λες και ο Knight εχει μπολικο απο αυτο απλα προσπαθεις να τους βαλεις σε μια σειρα ετσι ωστε τα swing σου να χτυπησουν μερικους αντιπαλους μαζι (αλλα ειναι βεβαιο οτι θα αρπαξεις μερικες). Γενικα δεν ισχυει αυτο με το "πετσοκομα" που λες. Τουλαχιστον για εμενα οχι ως τωρα.

 

θα έπρεπε για μένα τα μαγικά να ήταν όπως στο Demons Souls δλδ εξαρτώμενα από το mana...δεν μπορούν να σου "τελειώνουν" τα μαγικά...δεν το έχω δει σε άλλο RPG αυτό

 

Εμενα παλι το συστημα του DS μαλλον βοηθαει περισσοτερο. Επιλεγεις πως, που, τι και γιατι θα χρησιμοποιησεις και σε ποιον. Μαθαινεις με το στανιο να χρησιμοποιεις parry + riposte για τους "μικρους" αντιπαλους και τους μεγαλους να τους γεμιζεις μεχρι τα μπουνια με spells. Υπερβαλεις που λες οτι δεν το εχεις δει σε αλλο RPG αυτο. Dungeons and Dragons, Final Fantasy και πολλα ακομα :-D

 

πολύ QQ πέφτει :mrgreen: αλλά είναι επειδή το παιχνίδι παρόλα τα αρνητικά του (οποιοδήποτε άλλο game με τόσα frame drops και bugs θα είχε φάει σουτ) τα σπάει και είναι κρίμα να βλέπω κάποια αρνητικά που δεν είχε το πρώτο...νομίζω η έλλειψη της ATLUS είναι εμφανής από τον τίτλο

 

Το QQ μετραει μονο και μονο επειδη το παιχνιδι ειναι πολυ "δυνατο" απο μονο του γι αυτο και τα μειονεκτηματα του φαινονται περισσοτερο. Παρα αυτα ειναι χαλαρα στη λιστα για GOTY.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω, εγω τα βλέπω λίγο διαφορετικά...

Για το class παίζει ελάχιστο ρόλο γιατί μπορείς να το κάνεις όπως θέλεις μέσα σε λίγα level

Μαγεία δεν χρειάστηκα σχεδόν πουθενά, όλα μπορούσα να τα περάσω και με melee, ειδικά στα στενάκια είναι θέμα να έχει όπλο που να κανει thrust

και να ξέρεις να κάνεις parry (π.χ. halberd)

Αυτό που παίζει ρόλο είναι να έχεις καλά όπλα, π.χ. το να πάρεις το dragon sword στην αρχή κάνει τα άρχικά level πολύ πιο εύκολα,

εναλλακτικά μπορείς να πάρεις το astora sword απο το valley of drakes με το που πας firelink shrine, άν βάλεις 14 faith κάνει καλή δουλειά

και το αναβαθμίζεις με τα twinkling shards.

πανοπλίες και equipment είναι situational, π.χ. στο blightown Καλό είναι να έχεις spider shield απο depths και ninja suit.

στο lower blightown Και στην hydra Καλό είναι να έχεις iron ring απο undead asylum return, στην quelaag Θέλεις fire gear

το παιχνίδι δεν είναι της λογικής να φοράς την Super Πανοπλία και να τρώς ξύλο, νομίζω είναι περισσότερο να αποκτήσεις το skill να μην σε χτυπάνε και να τους κάνεις backstab, περίπου το 80% απο τα χτυπήματά μου όπου έχει χώρο το παιχνίδι και σε one on one είναι backstab, σκοτώνεις πιο γρήγορα και παίρνεις +10% souls

Στον δεύτερο χαρακτήρα μου το παιχνίδι φαίνεται πολύ πιο εύκολο γιατί απλά ξέρω που να πάω και ξέρω που είναι τα mobs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα που λες ειναι για melee χαρακτηρα ομως γιατι αυτοι εχουν το θεμα με το equipment. Ενας χαρακτηρας που παιζει γυρω απο την ευκινησια του πρεπει να παραμενει ευκινητος. Πραγματι παντως το gear αυτη τη φορα παιζει μεγαλυτερο ρολο απο οτι στο Demon Souls. Στο demon souls ηταν 50% gear και 50% stats και αναλογα με το skill σου τα εβαζες σε χρηση. Στο DS ειναι 70% gear και 30% stats.

 

Για το backstab ναι ειναι καλο αλλα πολλοι εχθροι ειναι απλα immune σε αυτο και αν μαθεις parry + riposte κανεις αρκετα μεγαλυτερο damage. Ο μαγος μου τωρα κανει περι το 113 backstab damage με το dagger +1 και με 14 DEX και riposte καμια 180. Τεραστια διαφορα οπως βλεπεις.

 

Παντως η αρχικη πανοπλια του μαγου δεν διαθετει κατι το εξαιρετικο περα απο οτι διαθετει αρκετα καλη προστασια απο μαγικα και οτι ειναι παναλαφρη και δεν εχεις ουτε το 1/4 του equip burden με αποτελεσμα να εισαι σε MAX ευκινησια οπου και ειναι απαραιτητο για τον μαγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεχρι στιγμης ο μαγακος με βγαζει ασπροπροσωπο. Ο μονος εχθρος που πραγματικα με δυσκολευει (και θα με δυσκολευει ως το τελος μαλλον) ειναι οι Stone soldiers στο Darkroot forest. Ολα ωραια και ολα καλα μεχρι να σου κασταρει αυτην την καταραμενη μαγεια που σε κανει να εχεις 100% equip burden οτι και να φορας. Με σκοτωνει με 2 hits αν με χτυπησει (και θα με χτυπησει γιατι δεν επιτρεπεται το rolling κατω απο το spell) οτι και να γινει. Δεν εχω προβλημα διαφορετικα, μονο και μονο αυτο το spell φτανει για να κατσω να πεθανω ή να παρακαλαω να τον σκοτωσω με τα heavy soul arrows πριν μου ορμησει.

 

Περα απο το παραπανω ομως στα υπολοιπα ο μαγακος τα σπαει. Το combo melee + magic απλα σκιζει. Μικρους και τετοιους εχθρους τους κανονιζω σχετικα ευκολα με το dagger για backstabs ή ripostes και εχθρους που δεν τους πιανει κατι τετοιο τους ταιζω spells. Ακομα βεβαια δεν βρηκα καποιον αλλο να μου πουλησει κανενα spell και ειμαι μονο με τα heavy soul arrows (και τα πρωτα φυσικα). Τωρα που ειμαι στην σκυλα την hydra να δω πως θα τα καταφερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες tips για stone warriors και hydra άνοιξέ το.

 

 

 

Για τους stone warrior, wolf ring (εκεί δίπλα είναι στο garden) που αυξάνει το Poise ώστε άμα σε χτυπήσει να μην κάνεις break το guard σου και να μην φας damage,

γενικά είναι πολύ αργοί οπότε αν αντέξεις μια επίθεση έχεις χρόνο για cast ή melee + ότι το cast τους, τους αφήνει εκτεθειμένους.

 

Μόνο με μαγεία, αν δεν έχεις καλό melee νομίζω θα κολλήσεις σε πάρα πολλά σημεία, επειδή γενικά το casting θέλει χρόνο.

 

Για Hydra θέλεις το Iron ring που το παίρνεις απο την δεύτερη επίσκεψη στο asylum, αυτο σου επιτρέπει να κινείσαι με κανονικό speed στο νερό.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά τους stone warriors απλά τους προσπέρασα αφού είναι αργοί και δεν υπάρχουν σε πολλά σημεία

 

για την hydra

 

 

δεν χρειάζεται να έχεις οποσδήποτε το iron ring...απλά πας πολύ κοντά της(πρόσεξε γιατί αν πας πολύ κοντά πέφτεις σε κενό) και σκοτώνεις ένα ένα τα κεφάλια αφού σου επιτεθούν είτε με σπαθί είτε με soul arrows.

 

 

σε εκείνο το σημείο που είσαι πραγματικά ο μάγος έχει ξεκινήσει και "ρολάρει"...η έλλειψη όμως ουσιαστικού upgrade(μέχρι πολύ αργότερα) θα κάνει την συνέχεια κάπως ζόρικη στις επόμενες περιοχές

 

επειδή λες ότι δεν έχεις βρει κάποιο άλλο NPC για spells, υπάρχει εκεί κοντά που είσαι...αν θες ανοίγεις το spoiler

 

 

αφού σκοτώσεις την hydra εμανίζεται ένα golem σαν αυτά που σκότωσες πριν το boss αλλά πιο "τούμπανο"...όταν το σκοτώσεις ελευθερώνεται ένα NPC όπου το κάνεις summon στις όχθες της λίμνης και πουλάει spells + ένα πολύ καλό catalyst...επίσης στο βάθος της σπηλιάς από την οποία έρχεται το golem όπου θα σκοτώσεις, έχει την armor εκείνου του NPC που ελευθερώνεις...το κακό είναι ότι είναι μόνο για female χαρακτήρα νομίζω αλλά πραγματικά τα σπάει και είναι ένα πολύ καλό upgrade, χώρια το πολύ καλό curse resist που θα σου χρειαστεί ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χα εχω εξελιξεις. Προς μεγαλη μου εκπληξη βρηκα χτες 1 μερος το οποιο ειχα παραληψει πληρως (το lower undead burg). Μπηκα εκει λοιπον και το ξεσκισα το μερος αν και ο Capra Demon με εσκισε 3-4 φορες και αυτο γιατι τα σκατοσκυλα του μου εμποδιζαν το path για να ρολαρω ελευθερα και ετρωγα dual attacks χωρις να μπορω να κανω τιποτα. Τον βιασα στο τελος ομως. Επισης βρηκα εναν NPC εκει περα ο οποιος ειναι full μαγος και αγορασα 2 φοβερα spells απο αυτον. Επαθα πλακα οταν εκανα enchant weapon και το μαχαιρακι +1 μου απο 8 damage στους undead knights εκανε 117 ανα swing με το L1 :shock: Εχω την εντυπωση οτι ηδη οι μαγειες μου ειναι αρκετα δυνατες για το σημειο που βρισκομαι και μπορω να ριξω ποντους για να ανοιξω slots.

 

Παντως ee3509 το ring δεν με βοηθαει καθολου γιατι ακομα και με +40 poise το stamina μου ειναι αρκετα μικρο και απλα μου την σπαει την αμυνα με 1 hit. Χρησιμοποιω την Grass shield η οποια αυξανει το stamina regeneration. Τωρα που πηρα τα great soul arrows προλαβαινω να τον γεμισω spells πριν με φτασει και με φαει. Σε minor magics εχουν μεγαλη αντοχη οι μπασταρδοι. Με τα great soul arrows ομως το damage ειναι αρκετα καλο.

 

Για την hydra φιλε και εγω αυτο παρατηρησα παντως αν και την πρωτη φορα επεσα μεσα στη θαλασα γιατι τα soul arrows δεν την εφταναν (τα heavy την φτανουν αλλα δεν προλαβαινεις να τα castαρεις). Το φτυσιμο με το νερο καταστρεφει και τα golems και οχι μονο εσενα και τους προκαλει πολυ ζημεια κιολας. Η πουστια ειναι οτι οταν σκανε ειναι AOE. Σαν μαγος αν φαω AOE μου τρωει περιπου το 40% του life μου. Αν το φαω στη μαπα ειναι instant death για εμενα. Με πορωσες τωρα με τον NPC που μου πουλαει spells αν φαω την hydra τωρα. Φενεται να ειναι ο επομενος στοχος μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετά το attack από τα κεφάλια μπορείς να συγχρονίσεις τα soul arrow ώστε να χτυπάνε τον λαιμό ενός κεφαλιού την ώρα που υποχωρούν...το σώμα μπορείς να το χτυπάς σπαμάροντας βέλη ;)

 

καλή η αναβάθμιση του dagger αλλά θα έπρεπε να πάρεις το drake sword που είναι μακράν ότι καλύτερο για το level σου...να φανταστείς ακόμα αυτό έχω και είμαι level 60 (είμαι πολύ κοντά στο πρώτο sword που κάνει καλό stack με intelligence)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το drake sword είναι καλό για αρχή, αλλά για ελάχιστα level, αφού ένα απλό magic halberd κάνει 124 phy + 133 magic = 257 και αυτό χωρίς το bonus απο το int.

Επίσης ο blacksmith που κάνει magic είναι απευθείας προσβάσιμος απο firelink shrine χωρίς να πολεμήσεις καθόλου για να τον φτάσεις + οτι τα upgrade mats για magic είναι εύκολα.

 

Το divine Halberd +9 που έχω στο level 50 κάνει 485 dmg με καμιά 30αριά faith.

Το Lightning reinforced club +4 κάνει κάπου στα 525 dmg

Το dragon sword κάνει 200 physical, γίνεται Upgrade με dragon scale (δύσκολο) + 10.000 souls / upgrade για + 20 dmg - not great...

 

Γενικά σε πρώτο playthrough max damage είναι τα Lightning Και τα fire, αλλά τα embers για τα fire είναι δύσκολα.

 

Για shield αν θέλεις να μην σου τρώει πολύ stamina όταν σε χτυπάνε στοχεύεις σε υψηλό stability shield π.χ.

hollow shield, balder shield, eagle shield όταν πας blightown, σημαντικό είναι να τα κάνεις upgrade για να ανεβάσεις και άλλο το stability.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...