Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Link.png Site: Theimitation game : Ισως το οτι μου αρεσει πολυ ο Βρετανικος κινηματογραφος και ο Cumberbatch  να με εκανε να απολαυσω ακομα περισσοτερο την ταινια! Πολυ καλος ρυθμος, πολυ καλοι οι ηθοποιοι γενικα μου αρεσε  η ταινια.. -----> 8,1/10

 

 

Link.png Site: RogueOne : Πιο σκοτεινο, πιο " βρωμικο" σε σχεση με την παιδικη αρχικη τριλογια... Ειδαμε πως ειναι η Επανασταση απο μεσα και την δυσκολη δουλεια που αναλαμβανουν τα μελη της. Τα εφε και εικονα πολυ μπροστα.. ----->  7,5/10

  • Like 2
  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Link.png Site: Brake(2012)

 

Παρόλο που δεν αποφεύγει τις κλασικές αμερικανιές, έχει μερικές ενδιαφέρουσες ανατροπές τις οποίες βέβαια δεν είναι και πολύ δύσκολο να τις φανταστείς. Εμένα πάντως με κράτησε σε αγωνία (ίσως φταίει το ότι έχει μία μικρή κλειστοφοβία :P).

Επίσης αρκετά καλή η ερμηνεία του Stephen Dorff, αν σκεφτούμε ότι στην ουσία παίζει μόνος του στην ταινία.

 

6.5/10

Δημοσ.

John Wick 2.

ΓΑ
ΜΗ

ΣΕ

!

Καλύτερο από το 1ο, πήγε την ιστορία ένα βήμα παραπέρα, όχι τόσο τον ίδιο τον ήρωα αλλά τον κόσμο του. Περιμένω με ανυπομονησία το 3 και ελπίζω να είναι εξίσου δυνατό. (7,5/10)

  • Like 3
Δημοσ.

Life 4/10

 

Άλλη μια φόλα της γνωστής εταιρείας σκουπιδοκουλτουρας, ακα Χολυγουντ.

Άντεξα μεχρι το 15' όταν ο σκηνοθέτης άρχισε να γαμάει όλη την οργανική χημεία και τους νόμους της Ρομποτικής. Χωρίς παράλληλα να εχει επιδείξει τιποτα παρα αισχρή λογοκλοπη απο το Αλιεν...κανονικός σοδομισμός θα ελεγα.

 

Γατακια τυπου Τζιλενχαλ και του άλλου που βαριέμαι να γουγκλάρω το ονομα του δεν μπορουν να στηρίξουν όχι ταινια αλλά ουτε χαρτι τουαλέτας...

 

Προσπεραστε...

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραίο κόλπο να βαθμολογούμε ταινίες εκ των οποίων είδαμε 10 λεπτά...

 

PS. Δε μιλάω για τη συγκεκριμένη που ούτε σε εμένα άρεσε, αλλά έλεος με το trend να κράζουμε ταινία την οποία δεν είδαμε.

  • Like 6
Επισκέπτης
Δημοσ.

The Circle:

 

-- http://www.imdb.com/title/tt4287320/?ref_=nv_sr_1

 

Η ταινία ασχολείτε με την οικιοθελή παραχώρηση και εκμετάλευση κάθε στοιχείου της προσωπικής μας ζωής με τα γνωστά προσχήματα για "το καλό μας", "το καλό" του συνόλου, την "δημοκρατία", το καλύτερο επίπεδο ζωής, κλπ κλπ απο μια εταιρεία (στην πραγματική ζωή έχουμε αρκετές....) που εκμηδενίζουν την ιδιωτικότητα και έχουν ώς σκόπο φυσικά και μόνο το κέρδος απο την επεξεργασία των δεδομένων. Καλό και γνωστό το concept σαν υπόθεση, έχει Emma Watson και Tom Hanks αλλά δεν ξετρελάθηκα ούτε και εντυπωσιάστικα γενικότερα απο την όλη ταινία. Πάνω κάτω συμφωνώ με τις βαθμολογίες και του imdb (5/10).  

Επισκέπτης
Δημοσ.

Prisoners (2013)

 

Είχα πολύ μεγάλες προσδοκίες. Γνωρίζοντας το σκηνοθέτη από το Enemy, το Arrival και το Sicario και σε συνδυασμό με τις πολύ θετικές κριτικές, ήμουν έτοιμος για κάτι εκπληκτικό. Και ήταν...

 

...πολύ καλή. Αλλά δε με ενθουσίασε κιόλας. Έχει αρκετά σεναριακά θέματα η ταινία που με ενόχλησαν και δε με άφησαν να την ευχαριστηθώ. Δε βοήθησε και ότι μου θύμισε σε πολλά σημεία το Memories of Murder, το οποίο βρίσκω πιο δυνατό, οπότε στη σύγκριση έχανε συνεχώς.

 

Εντάξει, όμως, εννοείται ότι η ταινία είχε εξαιρετικά στοιχεία. Η σκηνοθεσία και η φωτογραφία ήταν όπως πάντα πολύ προσεγμένα, πολύ καλή ατμόσφαιρα, ένταση, κρατούσε το ενδιαφέρον συνεχώς, η γενική ιδέα του σεναρίου ήταν καλή (αν και όχι κάτι πολύ ιδιαίτερο), οι διάλογοι ήταν σε πολύ καλό επίπεδο και οι χαρακτήρες είχαν ενδιαφέρουσες γκρίζες περιοχές. Αλλά κάποιες αποφάσεις τις βρήκα υπερβολικές και κάποια σκηνοθετικά τρικς είναι εκεί μόνο για να σε μπερδέψουν. Δεν πιστεύω ότι τα χρειαζόταν αυτά η ταινία.

 

Το δυνατότερο σημείο της πιστεύω ότι ήταν μακράν οι ερμηνείες. Ο Γκίλενχαλ ήταν καταπληκτικός, όπως πάντα. Έχει τον τρόπο να βρίσκει στον κάθε ρόλο που αναλαμβάνει τις λεπτομέρειες εκείνες που θα τον κάνουν πραγματικό και ενδιαφέρον και θα του δώσουν προσωπικότητα. Λατρεύω και θαυμάζω τους ηθοποιούς που δουλεύουν τόσο πολύ στο αντικείμενό τους. Ο Χιου Τζάκμαν μου απέδειξε για άλλη μια φορά, αυτό που είχα πρωτομυριστεί στο Prestige και επιβεβαίωσα στο Fountain, ότι στα χέρια ενός καλού σκηνοθέτη, είναι σπουδαίο "εργαλείο". Εξαιρετικοί και οι υπόλοιποι, όλοι έδωσαν διαστάσεις στους ρόλους τους (μην τους γράφω έναν-έναν).

 

Πάντως, μου έχει μείνει μια απογοήτευση. Ίσως φταίνε και οι μεγάλες προσδοκίες μου (αν και δεν το νομίζω, μιας και όσο παρατηρώ τον εαυτό μου, δεν φαίνεται να με επηρεάζουν τέτοια θέματα). Περίμενα κάτι μοναδικό, επιπέδου Memento. Νομίζω πάντως ότι τον Villeneuve αρχίζω λίγο να τον κατατάσσω στο επίπεδο που έχω τον Fincher. Έχεις πάντα εγγυημένη ποιότητα στην ταινία από τεχνικά θέματα, αλλά η γενική αίσθηση δε με ενθουσιάζει πάντα. Θα δω, όμως, οτιδήποτε γυρίσει. Αγαπημένη μου παραμένει το Enemy, που βρίσκω πολύ ιδιαίτερο.

 

Επόμενη στάση, το Incendies (με μικρότερο καλάθι αυτή τη φορά).

Δημοσ.

Αλλά κάποιες αποφάσεις τις βρήκα υπερβολικές και κάποια σκηνοθετικά τρικς είναι εκεί μόνο για να σε μπερδέψουν. Δεν πιστεύω ότι τα χρειαζόταν αυτά η ταινία.

 

Οταν λες σκηνοθετικά τρικ; Μπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα; Πάει και καιρός που είδα τη ταινία.

 

Επόμενη στάση, το Incendies (με μικρότερο καλάθι αυτή τη φορά).

 

Το Incendies είναι πάρα πολύ καθηλωτικό, αν και η τελική εξέλιξη μου έχει αφήσει ανάμεικτα συναισθήματα.

 

Μου φάνηκε υπερβολική η τελική αποκάλυψη, κάτι μεταξύ αμερικανιάς και αρχαίας τραγωδίας. Ενώ το ολο ύφος της ταινίας με προϊδέαζε για κάτι πιο ρεαλιστικό.

 

Δημοσ.

 

Το Incendies είναι πάρα πολύ καθηλωτικό, αν και η τελική εξέλιξη μου έχει αφήσει ανάμεικτα συναισθήματα.

 

Μου φάνηκε υπερβολική η τελική αποκάλυψη, κάτι μεταξύ αμερικανιάς και αρχαίας τραγωδίας. Ενώ το ολο ύφος της ταινίας με προϊδέαζε για κάτι πιο ρεαλιστικό.

 

 

 

Συμφωνώ με το spoiler αν και η ομορφιά της ταινίας δεν είναι εκεί, φαντάζομαι πως έγινε έτσι

για το extra shock value

δε νομίζω πως αφαιρεί κάτι από το όλο όμως.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Οταν λες σκηνοθετικά τρικ; Μπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα; Πάει και καιρός που είδα τη ταινία.

 

 

Παράδειγμα:

 

 

 

Εκεί που ξυπνάει η μικρή η μαύρη στο νοσοκομείο, βλέπουμε ένα πλέγμα εικόνων όπου είναι δύσκολο να καταλάβεις τι ακριβώς βλέπεις, δείχνει πλάτες, σκιές κτλ και αμέσως μετά λέει στον Χιού Τζάκμαν "Ήσουν εκεί" και αμέσως μετά λέει άσχετα πράγματα ("μου έβαλαν μονωτική ταινία στο στόμα" κτλ). Ε, κάπου σε κάνει να πιστεύεις ότι ίσως είναι μπλεγμένος με κάποιον τρόπο, ότι ίσως έχουμε να κάνουμε με πολλαπλές προσωπικότητες. Γενικά κάπου πρέπει να περάσουν όλες οι εκδοχές και οι ύποπτοι από το κεφάλι μας, με κάποιον τρόπο. Τα κάνει κάτι τέτοια ο συγκεκριμένος. Εδώ έχει κάνει ολόκληρη ταινία, το Enemy, όπου (spoiler για το Enemy)

 

 

στην πραγματικότητα σου δείχνει ξεκάθαρα το twist της ταινίας όλη την ώρα, αλλά επειδή είναι παράξενα σκηνοθετημένο, αμφισβητείς σε τέτοιο βαθμό τον εαυτό σου, που στο τέλος νομίζεις ότι δεν έχεις καταλάβει καν το twist. Με όποιον έχω δει αυτήν την ταινία, σε κάποια στιγμή την ώρα που την έβλεπε σκέφτηκε κανονικά τη λύση "ρε συ, μήπως πρόκειται απλά για τον ίδιο άνθρωπο" και στο τέλος της ταινίας δεν μπορούσε να καταλάβει τι έχει συμβεί, ενώ ΗΞΕΡΕ την απάντηση. Λόγω σκηνοθεσίας μπερδεύεσαι. Είναι σαν ταχυδακτυλουργικό τρικ.

 

 

Και αμέσως μετά σηκώνεται και πάει μόνος του, χωρίς να ειδοποιήσει την αστυνομία να σώσει την κόρη του. Και άντε, πάει στο καλό, ήθελε να τη σώσει αυτός (το λέει σε κάποια στιγμή): γνωρίζει τους κινδύνους, έχει πάρει όπλο μαζί του, από που κι ως που δίνει στην άλλη την πρωτοβουλία των κινήσεων και της γυρνάει πλάτη; Δεν είναι ολοφάνερο ότι και αυτή έχει όπλο;

 

 

Δημοσ.

το προβλημα ειναι οτι ολο το ηθικο διλλημα για το βασανιστηριο και τις επιπτωσεις του στους χαρακτηρες, που υποτιθεται ειναι και ο κορμος της ταινιας, παει περιπατο στην τριτη πραξη. η ταινια ετσι απλα ξεχναει τι ειχε προηγηθει.

επισης το μυστηριο λυνεται απο μονο του. μετρια, υπερτιμημενη ταινια. το ειχα γραψει και προσφατα.

Δημοσ.

Παράδειγμα:

 

 

 

Εκεί που ξυπνάει η μικρή η μαύρη στο νοσοκομείο, βλέπουμε ένα πλέγμα εικόνων όπου είναι δύσκολο να καταλάβεις τι ακριβώς βλέπεις, δείχνει πλάτες, σκιές κτλ και αμέσως μετά λέει στον Χιού Τζάκμαν "Ήσουν εκεί" και αμέσως μετά λέει άσχετα πράγματα ("μου έβαλαν μονωτική ταινία στο στόμα" κτλ). Ε, κάπου σε κάνει να πιστεύεις ότι ίσως είναι μπλεγμένος με κάποιον τρόπο, ότι ίσως έχουμε να κάνουμε με πολλαπλές προσωπικότητες. Γενικά κάπου πρέπει να περάσουν όλες οι εκδοχές και οι ύποπτοι από το κεφάλι μας, με κάποιον τρόπο. Τα κάνει κάτι τέτοια ο συγκεκριμένος. Εδώ έχει κάνει ολόκληρη ταινία, το Enemy, όπου (spoiler για το Enemy)

 

 

στην πραγματικότητα σου δείχνει ξεκάθαρα το twist της ταινίας όλη την ώρα, αλλά επειδή είναι παράξενα σκηνοθετημένο, αμφισβητείς σε τέτοιο βαθμό τον εαυτό σου, που στο τέλος νομίζεις ότι δεν έχεις καταλάβει καν το twist. Με όποιον έχω δει αυτήν την ταινία, σε κάποια στιγμή την ώρα που την έβλεπε σκέφτηκε κανονικά τη λύση "ρε συ, μήπως πρόκειται απλά για τον ίδιο άνθρωπο" και στο τέλος της ταινίας δεν μπορούσε να καταλάβει τι έχει συμβεί, ενώ ΗΞΕΡΕ την απάντηση. Λόγω σκηνοθεσίας μπερδεύεσαι. Είναι σαν ταχυδακτυλουργικό τρικ.

 

 

Και αμέσως μετά σηκώνεται και πάει μόνος του, χωρίς να ειδοποιήσει την αστυνομία να σώσει την κόρη του. Και άντε, πάει στο καλό, ήθελε να τη σώσει αυτός (το λέει σε κάποια στιγμή): γνωρίζει τους κινδύνους, έχει πάρει όπλο μαζί του, από που κι ως που δίνει στην άλλη την πρωτοβουλία των κινήσεων και της γυρνάει πλάτη; Δεν είναι ολοφάνερο ότι και αυτή έχει όπλο;

 

 

 

Οντως, αυτές οι 2-3 σκηνές θυμάμαι μου είχαν φανεί κι εμένα υπερβολικές.

Υποβιβάζουν λίγο τη ταινία, αλλά νομίζω είναι σχετικά ανεκτές για χολιγουντιανή ταινία...

Επισκέπτης
Δημοσ.

Οντως, αυτές οι 2-3 σκηνές θυμάμαι μου είχαν φανεί κι εμένα υπερβολικές.

Υποβιβάζουν λίγο τη ταινία, αλλά νομίζω είναι σχετικά ανεκτές για χολιγουντιανή ταινία...

 

Συμφωνώ. Όπως είπα, η ταινία είναι πολύ καλή, δεν είναι του "σωρού".

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...