Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Το get out δεν κατάλαβα πώς άρεσε τόσο. Το κλασικό αμερικάνικο χαζοθρίλερ, τίποτα το καινούριο.

 

Τα περισσότερα κλασικά αμερικάνικα χαζοθρίλερ δεν έχουν κοινωνικές προεκτάσεις, ούτε συνδέουν συμβολικά την πηγή του φόβου με μια πραγματική ανησυχία (οι καλές ταινίες τρόμου που ξεχωρίζουν, ναι), δεν έχουν τόσο ευρηματική και ευφάνταστη σκηνοθεσία, δεν έχουν τόσο καλούς διαλόγους (ιδιαίτερα η αρχή της ταινίας και ο τρόπος που παίζει με αυτά που λέγονται, με πράγματα που είναι ακριβώς στην κόψη του "είναι ή δεν είναι τώρα αυτό ρατσιστικό", είναι φοβερά καλογραμμένη και σε βάζει ακριβώς στο κλίμα και την ψυχολογία που πρέπει), δεν έχουν τόσο καλούς ηθοποιούς, δεν έχουν ενδιαφέροντες πρωταγωνιστές οπότε δεν ενδιαφέρεσαι για το τι θα τους συμβεί (εδώ έχουμε και παρελθόν και έναν σφαιρικό χαρακτήρα, όπως και έναν counter-side-χαρακτήρα, τον φίλο του, που συνδέεται πανέξυπνα με το παρελθόν του κεντρικού χαρακτήρα κτλ) και γενικά όταν συμβαίνουν όλα αυτά, είναι πολύ πιο εύκολο να επενδύσεις σε μια ταινία, από το να έχεις τις κλασικές μαριονέτες που απλά περιμένεις να δεις με τι τρόπο θα πεθάνουν. Βέβαια αν σε ενδιαφέρει κυρίως το τελευταίο, ε, ναι, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.

 

Επίσης, λείπουν τα φτηνά χαζά κόλπα (jump scares και δυνατοί θόρυβοι), που στην πραγματικότητα δε σε φοβίζουν, απλά σε ξαφνιάζουν, σαν να σου κάνει κάποιος παλαμάκι μπροστά στα μούτρα σου ξαφνικά (ή οι αηδιαστικές σκηνές που επίσης δεν φοβίζουν, απλά αηδιάζουν).

 

Τέλος, παίζει συχνά σκηνοθετικά με τις προσδοκίες σου, όπως πχ στο φινάλε.

 

Ελπίζω να βοήθησα.

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Danzel Wasington   Christopher Walken   Mickey Rourke  

 

Νομίζω λόγια δεν χωράνε εδώ...

 

      MAN ON FIRE

MV5BODFlMmEwMDgtYjhmZi00ZTE5LTk2NWQtMWE1

 

8/10 Επάξια (το σενάριο θα μπορούσε να είναι καλύτερο).

συμφωνώ και επαυξάνω. μου είχε κάνει εντύπωση η ρεαλιστική απεικόνιση μιάς αυθεντικής σχέσης στοργής που αναπτύσσεται , χτίζεται και ενίοτε αναδιπλώνεται και δεν εμφανίζεται ως μάνα εξ ουρανού , μόνο και μόνο γιατί έτσι πρέπει. 

 

trainwreck

 

total wreck η ταινία. όνομα και πράμα. κουραστική , σπαστική όσο δεν πιάνει μελάνι. προς αποφυγήν.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα περισσότερα κλασικά αμερικάνικα χαζοθρίλερ δεν έχουν κοινωνικές προεκτάσεις, ούτε συνδέουν συμβολικά την πηγή του φόβου με μια πραγματική ανησυχία (οι καλές ταινίες τρόμου που ξεχωρίζουν, ναι), δεν έχουν τόσο ευρηματική και ευφάνταστη σκηνοθεσία, δεν έχουν τόσο καλούς διαλόγους (ιδιαίτερα η αρχή της ταινίας και ο τρόπος που παίζει με αυτά που λέγονται, με πράγματα που είναι ακριβώς στην κόψη του "είναι ή δεν είναι τώρα αυτό ρατσιστικό", είναι φοβερά καλογραμμένη και σε βάζει ακριβώς στο κλίμα και την ψυχολογία που πρέπει), δεν έχουν τόσο καλούς ηθοποιούς, δεν έχουν ενδιαφέροντες πρωταγωνιστές οπότε δεν ενδιαφέρεσαι για το τι θα τους συμβεί (εδώ έχουμε και παρελθόν και έναν σφαιρικό χαρακτήρα, όπως και έναν counter-side-χαρακτήρα, τον φίλο του, που συνδέεται πανέξυπνα με το παρελθόν του κεντρικού χαρακτήρα κτλ) και γενικά όταν συμβαίνουν όλα αυτά, είναι πολύ πιο εύκολο να επενδύσεις σε μια ταινία, από το να έχεις τις κλασικές μαριονέτες που απλά περιμένεις να δεις με τι τρόπο θα πεθάνουν. Βέβαια αν σε ενδιαφέρει κυρίως το τελευταίο, ε, ναι, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.

 

Επίσης, λείπουν τα φτηνά χαζά κόλπα (jump scares και δυνατοί θόρυβοι), που στην πραγματικότητα δε σε φοβίζουν, απλά σε ξαφνιάζουν, σαν να σου κάνει κάποιος παλαμάκι μπροστά στα μούτρα σου ξαφνικά (ή οι αηδιαστικές σκηνές που επίσης δεν φοβίζουν, απλά αηδιάζουν).

 

Τέλος, παίζει συχνά σκηνοθετικά με τις προσδοκίες σου, όπως πχ στο φινάλε.

 

Ελπίζω να βοήθησα.

Μπορεί να έχεις δίκιο, εμένα δεν μου κέντρισε το ενδιαφέρον, ούτε κατάλαβα τις κοινωνικές του προεκτάσεις, τον ρατσισμό, όπως λες.Αφού σε όλα τα θρίλερ, πρώτα σκοτώνεται ο μαύρος. Είναι αυτό κοινωνική προέκταση;

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μπορεί να έχεις δίκιο, εμένα δεν μου κέντρισε το ενδιαφέρον, ούτε κατάλαβα τις κοινωνικές του προεκτάσεις, τον ρατσισμό, όπως λες.Αφού σε όλα τα θρίλερ, πρώτα σκοτώνεται ο μαύρος. Είναι αυτό κοινωνική προέκταση;

 

Εμ... όχι, δεν είναι, και γι' αυτό όλες αυτές οι ταινίες που έχουν έναν μαύρο κομπάρσο εκεί απλά για να σκοτωθεί, δεν τις θυμόμαστε και δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο. Σε αυτήν την ταινία, όμως, όπως είδες, δεν γίνεται αυτό, οπότε ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες.

 

Επίσης, η ταινία πρωτοπορεί γιατί δεν έχει να κάνει άμεσα με τον ρατσισμό (με το γνωστό σαχλό τρόπο), αλλά με τον αντι-ρατσισμό, που είναι πολύ πιο ενδιαφέρον.

Δημοσ.

Εμ... όχι, δεν είναι, και γι' αυτό όλες αυτές οι ταινίες που έχουν έναν μαύρο κομπάρσο εκεί απλά για να σκοτωθεί, δεν τις θυμόμαστε και δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο. Σε αυτήν την ταινία, όμως, όπως είδες, δεν γίνεται αυτό, οπότε ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες.

 

Επίσης, η ταινία πρωτοπορεί γιατί δεν έχει να κάνει άμεσα με τον ρατσισμό (με το γνωστό σαχλό τρόπο), αλλά με τον αντι-ρατσισμό, που είναι πολύ πιο ενδιαφέρον.

 

 

Η ταινία είναι ρατσιστική, αλλά αυτή τη φορά από την πλευρά των μαύρων: οι μαύροι είναι οι καλύτεροι εραστές, οι καλύτεροι καλλιτέχνες, οι καλύτεροι φίλοι κοκ.  Οι λευκοί παρουσιάζονται ως μια διεφθαρμένη, παρακμάζουσα κοινωνία και πολλά άλλα που καλό θα ήταν να μην αναφερθούν λόγω spoiler.

 

Απλά ο σκηνοθέτης το παρουσιάζει αυτό με έναν έξυπνο και χιουμοριστικό τρόπο, έτσι ώστε να μην ενεργοποιηθεί το "racist alert!", αλλά να μείνεις στην πρωτότυπη ιδέα του θρίλερ και να το θεωρήσεις απλά ως ενα απαραιτητο στοιχείο για την ομαλοποιηση της πλοκής.

Θα μπορούσες κάλλιστα να πεις ότι ο σκηνοθέτης αντιστρέφει τους γνωστούς κοινωνικούς κανόνες και στερεότυπα για να περάσει το μήνυμα του ενάντια στο ρατσισμό. Θεμιτό.

  • Like 2
Δημοσ.

Το get out δεν κατάλαβα πώς άρεσε τόσο. Το κλασικό αμερικάνικο χαζοθρίλερ, τίποτα το καινούριο.

+ 1000

  • Like 2
Δημοσ.

+ 1000

+10000

Επίσης η όλη ιδέα του το γινόταν ήταν το λιγότερο χωρίς νόημα.

 

Επίσης χτες είδα το

The lost city of zzzzzzzzzzzzzzzz

Ήταν λίγο για ύπνο. Είχε καλά production values αλλά επαναλαμβάνονταν κι ήταν αργή.

+ 1000

+10000

Επίσης η όλη ιδέα του το γινόταν ήταν το λιγότερο χωρίς νόημα.

 

Επίσης χτες είδα το

The lost city of zzzzzzzzzzzzzzzz

Ήταν λίγο για ύπνο. Είχε καλά production values αλλά επαναλαμβάνονταν κι ήταν αργή.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Η ταινία είναι ρατσιστική, αλλά αυτή τη φορά από την πλευρά των μαύρων: οι μαύροι είναι οι καλύτεροι εραστές, οι καλύτεροι καλλιτέχνες, οι καλύτεροι φίλοι κοκ.  Οι λευκοί παρουσιάζονται ως μια διεφθαρμένη, παρακμάζουσα κοινωνία και πολλά άλλα που καλό θα ήταν να μην αναφερθούν λόγω spoiler.

 

Απλά ο σκηνοθέτης το παρουσιάζει αυτό με έναν έξυπνο και χιουμοριστικό τρόπο, έτσι ώστε να μην ενεργοποιηθεί το "racist alert!", αλλά να μείνεις στην πρωτότυπη ιδέα του θρίλερ και να το θεωρήσεις απλά ως ενα απαραιτητο στοιχείο για την ομαλοποιηση της πλοκής.

Θα μπορούσες κάλλιστα να πεις ότι ο σκηνοθέτης αντιστρέφει τους γνωστούς κοινωνικούς κανόνες και στερεότυπα για να περάσει το μήνυμα του ενάντια στο ρατσισμό. Θεμιτό.

 

Η ταινία απλά παρουσιάζει κάποιους λευκούς που θαυμάζουν κάποιους μαύρους, τίποτα παραπάνω. Αν αυτό σου φαίνεται τόσο απίθανο σενάριο ή νιώθεις ότι οι μαύροι δεν έχουν ποτέ προτερήματα, μήπως το ρατσιστικό πρόβλημα δεν το έχει η ταινία;

 

Και δεν εστιάζει ούτως ή άλλως σε αυτό το σημείο. Αυτό είναι ένα απλό γεγονός που συμβαίνει και (ελπίζω ότι) μπορούμε να το ξεπεράσουμε: το σημαντικό είναι τι συμβαίνει όταν οι λευκοί θαυμάζουν τους μαύρους για τα προτερήματά τους; Τι συμβαίνει όταν αναγνωρίζουν ότι έχουν κάτι σημαντικό να προσφέρουν; Τους αποδέχονται πραγματικά; Ή γίνονται (συμβολικά) αυτά που συμβαίνουν στην ταινία;

 

Και φυσικά αυτό είναι ένα ζήτημα για το πως λειτουργεί το αντιρατσιστικό κίνημα, οπότε όπως έγραψα η ταινία δεν σχετίζεται τόσο με τον ρατσισμό, όσο με τον αντιρατσισμό, δηλαδή αυτό που συμβαίνει αφού αναγνωρίσουμε ότι οι μαύροι έχουν πολλά θετικά (είναι δηλαδή το επόμενο βήμα).

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ε, καλά δε χρειάζεται να συμφωνήσουμε. Από την αρχή ξέρουμε ότι διαφωνούμε. Να κατανοήσουμε την άποψη του άλλου προσπαθούμε.

Δημοσ.

Link.png Site: TheLost City of Z

 

 

Βρετανος εξερευνητης χανετε στην ζουγκλα του Αμαζονιου στην προσπαθεια του να ανακαλυψει   μια χαμενη πολη και ιχνη πολιτσμου .

Ταινια εποχης βασιζεται σε αληθινη ιστορια ,εχει ενδιαφερον σεναριακα αλλα υστερει στα σημεια με αποτελεσμα να εχουμε ενα μετριο αποτελεσμα  με εξαιρεση την παραγωγη που στεκετε στο υψος των περιστασεων  .

Ο Hunnman (βλ. sons of anarchy) ανεβαινει  κλιμακα στο επιπεδο των  ταινιων  που παιζει  μαλλον προοριζεται για αστερας πρωτου μεγεθους ,θα δειξει .

 

 

6,9/10

  • Like 5
Δημοσ.

EXAM

 

maFQT.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1258197/?ref_=nv_sr_1


Καθολου κακη.Ψυχολογικο θριλερ μυστηριου που γυριστηκε μεσα σε μια αιθουσα μονο με 8 ατομα.Οσο περναει η ωρα ξετυλίγεται η ιστορια και το τελος εκλεισε οπως πρεπει. 8/10

A Monster Calls

 

ae43b4cf524d2756fa7531cd3c48a36e--a-mons

http://www.imdb.com/title/tt3416532/?ref_=nv_sr_1


Εξαιρετικο. Η ταινια σε ταξιδευει με το παραμυθενιο κομματι της ενω ταυτοχρονα σε φερνει στη σκληρη πραγματικοτητα και προσγειωνεσαι. Ολοι οι ηθοποιοι παιζουν αρκετα καλα και κυριως ο μικρος. Δειτε την.8.5/10

The Circle(2015)


circle-movie-poster.jpg
http://www.imdb.com/title/tt3118452/?ref_=nv_sr_3

Ειχε ολα τα κριτηρια να γινει πολυ καλη. Ολο το μυστηριο που υπαρχει απο την αρχη και το ολο concept σε προιδεαζει για κατι πολυ καλο. ΑΛΛΑ μενει στην μετριοτητα σε ολη τη διαρκεια της ταινιας. Δειτε το ως ψυχολογικο εργο επιβιωσης. Το τελος μια απο τα ιδια. 5/10[/center

 

LIFE


%D8%AF%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8

http://www.imdb.com/title/tt5442430/?ref_=nv_sr_1



Αρκετα καλη για αυτο που προσπαθει να γινει και σιγουρα ανωτερη απο τις περισσοτερες sci fi ταινιες τρομου των τελευταιων 10 χρονων. Για τους λατρεις το sci fi τρομου μην την χασετε. Το τελος επισης μου αρεσε πολυ και ξεφευγει απο τις χαζες αμερικανιες. 7.5/10

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...