Sheogorath Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Στις 2/27/2018 στις 4:59 ΜΜ, d_gkal είπε Με παρεξήγησες.... Μαρεσει το στορυ και το ειδος του παιχνιδιού Απλα μονο σε αυτο το σημείο το "εχασα" (Δε παίζω μονο για να παιξω δηλαδη) Κοίτα, είναι περισσότερο Interactive Novel, παρά action game. Ίσως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά παίζεται καλύτερα έτσι. 1
kostiger Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 24 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Κοίτα, είναι περισσότερο Interactive Novel, παρά action game. Ίσως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά παίζεται καλύτερα έτσι. Εντελως φιλικα θα παρατηρησω πως την τερματισες ελαφρως την υπερβολη... Το οτι εχει μια τρομερη ιστορια να διηγηθει η ομαδα αναπτυξης και ακρως κινηματογραφικη θα προσεθετα, δεν υποβαλλει οτι δεν παιζεις. Στα υψηλα επιπεδα δυσκολιας ειδικα ισχυει μαλλον το αντιθετο. 1
Sheogorath Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 23 λεπτά πριν, kostiger είπε Εντελως φιλικα θα παρατηρησω πως την τερματισες ελαφρως την υπερβολη... Το οτι εχει μια τρομερη ιστορια να διηγηθει η ομαδα αναπτυξης και ακρως κινηματογραφικη θα προσεθετα, δεν υποβαλλει οτι δεν παιζεις. Στα υψηλα επιπεδα δυσκολιας ειδικα ισχυει μαλλον το αντιθετο. Παίζεις, αλλά παίζεις κάτι σαφέστατα On rails. Αυτό εννοώ και δεν έχω άδικο. Αν δεν δώσεις σημασία στην ιστορία, τσάμπα παίζεις. Βρες κάτι άλλο. 2
kostiger Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Διαφωνω, αλλά δεν πειραζει. Για βιντεοπαιχνιδια προκειται, εστω και στην κορυφαια μορφη τους, ενω η ωρα προχωρα επικινδυνα προς το ξημερωμα. Την καλημερα μου. 2
Sheogorath Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Μάλλον φταίει ο τρόπος που παίζω τότε Καλημέρα! 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Το story σε πάει μέχρι ένα σημείο, το gameplay σε πάει μέχρι το τέλος.
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Υπάρχουν δύο «σχολές» gamers: όσοι παίζουν κάτι για να σκοτώσουν την ώρα τους κι όσοι αντιμετωπίζουμε τα games πιο «σοβαρά». Για παράδειγμα ο κουνιάδος μου είναι ο τύπος που θα κάνει skip στο αρχικό cutscene για να μπει κατευθείαν στο ψητό, πράγμα που εμένα με κάνει να πετάω σπυράκια. «Μα καλά, δεν θες να μάθεις για ποιό λόγο πρέπει να σφάξεις;», του λέω και μου απαντάει «όχι, απλά να σφάξω θέλω». Αν και πάντα το βρίσκω εντυπωσιακό, πλέον το κατανοώ απόλυτα. Αντίστοιχα υπάρχουν pure fun games και πιο serious games. Αυτό δε σημαίνει ότι ο «σοβαρός» gamer δεν μπορεί να παίξει και Candy Crush, αλλά ούτε σημαίνει ότι ο πιο «ελαφρύς» δεν μπορεί να παίξει Witcher 3. Σίγουρα όμως αυτός που δεν θέλει και πολλά πολλά φιλοσοφικά θα πέρναγε καλύτερα με ένα Bayonetta, παρά με ένα Baldur's Gate. Καλώς ή κακώς, το tLoU είναι χτισμένο πάνω στη σκηνοθεσία του και στην ανάπτυξη των χαρακτήρων του. Δεν έχει και πολλά να προσφέρει σε όποιον θέλει mindless hack 'n' slash, κατά την άποψή μου. Πιο ενδιαφέροντα θα έβρισκε κάποιος τα Uncharted π.χ. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2018 από Malthador 5
logistoulis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 υπάρχει και 3η, οι mmo-αδες που ναι μεν το παίρνουν σοβαρά, αλλά δεν ασχολούνται με σενάρια ιστορίες κτλ..
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Ναι οκ, ο διαχωρισμός που ήθελα να κάνω είναι στο ποιος ασχολείται σοβαρά και στο ποιος όχι. Οι mmo-αδες ασχολούνται πολύ σοβαρά με το άθλημα. Πιο πολύ ταιριάζουν στη δεύτερη κατηγορία.
steveevo Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2018 15 hours ago, Sheogorath said: Κοίτα, είναι περισσότερο Interactive Novel, παρά action game. Ίσως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά παίζεται καλύτερα έτσι. Πολυ υπερβολικος χαρακτηρισμος το interactive novel, για μενα ισως ειναι το καλυτερο παιχνιδη που ενω εχει να διηγηθει μια ιστορια το κανει με αρτιο τροπο χωρις να ξεχναει οτι ειναι παιχιδη, οσω παιζεις π.χ. να μιλανε οι χαρακτηρες κατα την διαρκεια του παιχνιδιου και χωρις να πεφτει στην παγιδα να σου παρουσιαζει ολη την ιστορια μεσω cutscenes οπως γινετε με πολλα αλλα linear aaa games, το gameplay του εχει την καταλληλη ποικιλια stealth, καθαρο shooting σε καποιες αναμετρησεις με ανθρωπους, μαχη σωμα με σωμα ειτε με μπουκετα ειτε με αντικειμενα του περιβαλλοντος εξερευνηση και λιγο platforming και ολα αυτα με 15 ωρες διαρκεια που οι 13 ειναι καθαρο gameplay. Αμα δηλαδη το last of us ειναι interactive, παιχνιδια σαν το alan wake και το spec ops και το the order τι ειναι?
Gkostas2007 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Στις 2/27/2018 στις 2:33 ΠΜ, d_gkal είπε Νομιζω πως είμαι σε σημειο οπου πρεπει να παιξω ξυλο... Με την πρωτη ευκαιρια θα παιξω το game και βλεπουμε Αν είναι στον σιδηροδρομικό σταθμό/μετρό, νομιζω παιζεις με το σκοτάδι και με το να πετάς αντικείμενα για να πανε οι κλικερς αλλού. Στην αρχή που πήγαινα μονο με ξυλίκι έχανα πάντα. Γενικά το καλό αυτού του παιχνιδιού είναι ότι θα παίξεις και το ξυλίκι, αλλα αλλες φορές θέλει να χρησιμοποιήσεις πιο πολύ το μυαλο σου. Είναι συνδιασμός των 2.
Lecter D Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 44 λεπτά πριν, Gkostas2007 είπε Αν είναι στον σιδηροδρομικό σταθμό/μετρό, νομιζω παιζεις με το σκοτάδι και με το να πετάς αντικείμενα για να πανε οι κλικερς αλλού. Στην αρχή που πήγαινα μονο με ξυλίκι έχανα πάντα. Γενικά το καλό αυτού του παιχνιδιού είναι ότι θα παίξεις και το ξυλίκι, αλλα αλλες φορές θέλει να χρησιμοποιήσεις πιο πολύ το μυαλο σου. Είναι συνδιασμός των 2. Λογικά θα είναι μέσα στο πρώτο μεγάλο κτηριο που κατεβαίνεις κάτω μόνος και έχει 1 κλικερ και 4 που πηγαίνουν πέρα δώθε και πρέπει να τους φας με stealth. Εκεί είναι νομίζω και η πρώτη φορά που συναντάς κλικερ.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 16 ώρες πριν, steveevo είπε Αμα δηλαδη το last of us ειναι interactive, παιχνιδια σαν το alan wake και το spec ops και το the order τι ειναι? Όχι δεν είναι όπως δεν είναι και αυτά που ανέφερες. Τα games της Telltale είναι. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Moderators Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 5 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said: Όχι δεν είναι όπως δεν είναι και αυτά που ανέφερες. Τα games της Telltale είναι. Ούτε το Alan Wake, ούτε το Order, ούτε τα games της Teltale είναι «interactive novels». Games σαν το Heavy Rain και το Until Dawn μπορούν να θεωρηθούν τέτοια. Τα games της Telltale είναι πιο «κλασικά» adventures και περιέχουν γρίφους, το gameplay τους είναι στημένο πάνω στους γρίφους και στα puzzles (τουλάχιστον σε κανά δυο που έχω παίξει) και το story προχωράει με αυτό τον τρόπο. Τα interactive novels είναι πιο απλοϊκά, σου λένε «πάτα το Α για να πας δεξιά ή το Β για να πας αριστερά» και άρα να δεις την ιστορία να διαφοροποιείται αναλόγως.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2018 Γρίφους και puzzles?! Όχι dude, QTEs και διάλογοι είναι της Telltale για αυτό το είπα. Το Heavy Rain ναι σίγουρα έχει adventure στοιχεια μέσα. Το Until Dawn είναι σίγουρα.Anyways φύγαμε way off topic. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα