Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρονικό τσιγάρο


hyrytama

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας,ειδικα τον φιλο Baator που αφιερωσε τοσο χρονο για να μου γραψει τις συμβουλες του.

Θα τηρηθουν ευλαβικα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τον πλένεις πρώτα τον ατμοποιητή, δεν τον χρησιμοποιείς έτσι όπως ήρθε από το εργοστάσιο. Τουλάχιστον λίγο χλιαρό νερό και υγρό πιάτων.

να σου πω την αληθεια ποτε δεν επλυνα 'μαρκας' ατμοποιητη' . οτι αγορασα αυθεντικο , το εβαλα κατευθειαν υγρο και ατμησα.

 

το προβλημα ειναι στους κλωνους, που δεν ξεπλενονται στο εργοστασιο και ερχονται με λαδια για λογους 'οικονομιας' , για να κρατησουν την χαμηλοτερη τιμη του κλωνου.

 

τωρα κοιτα..κακο δεν ειναι να τον πλυνει..προς θεου. απλα εγω σε τουλαχιστον 10-15 ατμοποιητες που εστεισα εξ αρχης , κανενας δεν χρειαστηκε πλυσιμο τελικος :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση!

 

Υπάρχει μηχανικό mod που να παρέχει σοβαρή προστασία από βραχυκύκλωμα;

 

Δεν εννοώ για το fire button με ελατήριο που λιώνει σε περίπτωση βραχυκυκλώματος, ούτε για μαγνητικά fire buttons και locks.

 

Ουσιαστικά το ερώτημα είναι αν υπάρχει ένα mod που να έχει όλα τα οφέλη του μηχανικού και την βασική προστασία από βραχυκύκλωμα, χωρίς όμως να είναι ηλεκτρονικό mod.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει μηχανικό mod που να παρέχει σοβαρή προστασία από βραχυκύκλωμα;

Όχι. Απ' την άλλη, κατά την κανονική χρήση ο κίνδυνος βραχυκυκλώματος είναι μηδενικός. Υπάρχουν PTC (θερμικές ασφάλειες βραχυκυκλώματος που επαναφέρονται σε λειτουργεία όταν κρυώσουν) όπως το Bug της Atmizoo αλλά κλέβουν χώρο στο μηχανικό (απαιτούν τηλεσκοπικό mod) και έχουν μικρά όρια ρεύματος (8 ampere για το Bug). Επίσης έχουν αρκετά μεγάλη εσωτερική αντίσταση που προκαλεί πτώση τάσεως και κάθε φορά που ανοίγουν το κύκλωμα, η εσωτερική αντίστασή τους ανεβαίνει. Προσωπικά θεωρώ ότι καλύτερα είναι να κάνεις 2 ασφαλές κινήσεις και να μην έχεις θέμα παρά να βασίζεσαι σε δεκανίκια που μπορεί και να μην επέμβουν στη χειρότερη.

 

Αξιζει η αγορα mod με ρυθμιση θερμοκρασιας;

Σε ικανοποιούν τα κλασσικά VW; Προσωπικά έχω mod με TC και στήσημο σε ατμοποιητή με nickel που χρησιμοποιώ, αλλά δεν άλλαξε τίποτα ιδιέταιρο στο άτμισμά μου. Απ' την άλλη, ποτέ δεν παίρνω dry hits με τα στησίματα που κάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιζει η αγορα mod με ρυθμιση θερμοκρασιας;

για μενα ναι..με οτι στησιμο και να κανεις (κακο, καλο) ποτε δεν εχεις dry hits.δεν καταπονεις τον ατμοποιητη με λιγα λογια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι. Απ' την άλλη, κατά την κανονική χρήση ο κίνδυνος βραχυκυκλώματος είναι μηδενικός. Υπάρχουν PTC (θερμικές ασφάλειες βραχυκυκλώματος που επαναφέρονται σε λειτουργεία όταν κρυώσουν) όπως το Bug της Atmizoo αλλά κλέβουν χώρο στο μηχανικό (απαιτούν τηλεσκοπικό mod) και έχουν μικρά όρια ρεύματος (8 ampere για το Bug). Επίσης έχουν αρκετά μεγάλη εσωτερική αντίσταση που προκαλεί πτώση τάσεως και κάθε φορά που ανοίγουν το κύκλωμα, η εσωτερική αντίστασή τους ανεβαίνει. Προσωπικά θεωρώ ότι καλύτερα είναι να κάνεις 2 ασφαλές κινήσεις και να μην έχεις θέμα παρά να βασίζεσαι σε δεκανίκια που μπορεί και να μην επέμβουν στη χειρότερη.

Thank's...

Προσανατολίζομαι στην αγορά μηχανικού mod και παρόλο που δεν είμαι κουλάδι, θα ήθελα μια βασική προστασία...

 

Να υποθέσω πως το Bug δεν έχει θέμα αν το κουμπί της βάσης είναι μαγνητικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω, καλύτερα να ρωτήσεις τα παιδιά της Atmizoo όμως. Προσωπικά το πρώτο μου μηχανικό ήταν ένα υβριδικό SMPL και ποτέ δεν είχα θέμα ασφάλειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως που εχω και με ελατηριο μηχανικο και με μαγνητη δεν ειχα ποτε προβλημα..τουλαχιστον 5 μηνες τωρα.απλα θελουν και καθαρισμα τα μηχανικα γιατι πιανουν μαυριλες και μπορει να σου κολησει καμιαφορα το κουμπι

 

εμενα 3-4 φορες ζεσταθηκε το κουμπι , απο βραχυκύκλωμα γιατι ειχα κανει βλακια με τον ατμοποιητη.

 

παρ ολα αυτα , εχεις χρονο αντιδρασης.δηλαδη και σε τσεπη να το εχει και να γινει βλακεια. το βγαζεις , ξεκουμπωνεις το μηχανικο και αφηνεις μπαταρια στην ακρη.

 

δεν θα σκασει μην αγχωνεσε..(αρκει να εχεις καλες μπαταριες..με τις noname δεν ξερω τι παιζει..)

οτι μπαταρια εχω 18650 ειναι το λιγοτερο 20ampere continious.

 

το shortcut που μου εκανε εμενα το εψαξα..το μετρησα και μου εκανε shortcut με 0.08ohm αντισταση. με μια καλη μπαταρια , δεν προκειτε να παθεις τιποτα , απλα θα ζεσταθει το mod μεσα σε 2-3 δευτερολεπτα, και θα το παρεις πρεφα και θα το λυσεις

οι καλες μπαταριες σε burst rate δινουν και ~50-60-70ampere.για περιπου 1-2-3 second.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζω σε τόσο χαμηλά Ohm.

Έχω καταλήξει σε 1.3Ω μέχρι 1.9Ω αντιστάσεις.

 

Οπότε discoboy να υποθέσω πως με μια επώνυμη high rated protected μπαταρία είμαι καλυμμένος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι συνονόματε.

 

δεν υπαρχει protected high drain.

 

η πας σε protected lico με 6-7 ampere max.

η πας σε high drain imr με 20-25-30-35 ampere max.

 

οι imr ειναι ασφαλους χημεια..μπορουν να αναπτυξουν τεραστιες θερμοκρασιες αλλα πολυ πολυ πολυ δυσκολο να εκραγουν.

πιο ευκολα πιανει φωτια το υλικος γυρο απο τις μπαταριες (περιτύλιγμα , mod , πλαστικα κλπ) παρα η μπαταρια αυτη καθ αυτη.

 

------------

 

αα και πλεον εγω πριν βαλω ατμοποιητη πανω στο mech , κοιταω να εχει σωστους πολους ο ατμοποιητης..

αυτα τα floating centre pin ειναι υποπτα.ετσι την πατησα εγω..ηταν floating , δεν καθησε καλα και ακουμπουσε αρνητικος-θετικος πολος, και εφαγα καψουλι στο χερι :P

 

επισης να εχεις στο νου σου οτι οταν παιζει με μηχανικο , εχεις drop voltage.

οτι και να κανεις..μπορει η μπαταρια σου να ειναι 4.2 φορτισμενη αλλα πανω στον ατμοποιητη θα παιζει στο 4.1 και οσο πηγαινει θα πεφτει ασχημα..

 

η λυση ειναι να εχεις χαμηλες αντιστασεις , για να μην σε νοιαζουν τοσο τα volt αλλα τα συνολικα amp, που σαν φασμα θα παιζουν λιγοτερο(σκαμπανεβασμα) απ οτι με μεγαλυ αντισταση και λιγα A.

 

δηλαδη 1.8Ω 1.5Ω κλπ ειναι απαγορευτικα για mechanical.

 

αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν προκειτε να ευχαριστηθεις ατμισμα με μεγαλες αντιστασεις..

 

το μεγαλυτερο δυνατο πιστευω (για τον kayfun v4 τουλαχιστον) ειναι 1.1 και κατω.

αυτη τη στιγμη που γραφω ειμαι με 0.79Ω αντισταση στον kayfun και με 3,57v μετρημενη μπαταρια (φαντασου 3.3v οταν παταω το κουμπί) και ατμιζει υπεροχα!

 

οταν τον ειχα πανω στο ipv τον επαιζα στα 1.2Ω ,1.6Ω , 1,8Ω αλλα και 2.05Ω μια φορα!εκει μπορεις να παιξεις με τα volt και να το φερεις στα μετρα σου!

 

και μην νομιζεις οτι ειναι subohm ειναι και cloudchasing.

δεν υπαρχει νοημα να εχεις 1.5Ω αντισταση και να την παιζεις στα 20watt(5+ volt) η να εχεις 0.8Ω και να την παιζεις στα 20watt (4volt)

 

ειμαι σιγουρος αν σου δωσω τον nextgen να τον ατμισεις , δεν θα θες να δοκιμασεις αλλο ατμοποιητη.σφηχτη τζουρα, ντουμανακι και 0.9Ω!!για γευση δεν το συζητω..παταει flavour dripper!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχα ΟΧΙ ΜΗΗΗ!!

πλακα κανουμε!! :P

 

η αληθεια ειναι οτι , οποιαδηποτε συσκευη εχει μπαταρια ειναι 'επικίνδυνη'.

 

αμα ξερεις τι κανεις , με γνωση, δεν εχεις προβλημα..

αν παλι θες να εντυπωσιασεις..τοτε μπορεις να παρεις ενα κουτι πυροτεχνιματα..δεν ειναι αναγκη να κανεις αντισταση 0.08 και να φτανεις τις μπαταριες στα ακρα τους..

 

αν θες ντουμανια ασε τα octacoil και πιασε αυτο..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχα ΟΧΙ ΜΗΗΗ!!

πλακα κανουμε!! :P

 

η αληθεια ειναι οτι , οποιαδηποτε συσκευη εχει μπαταρια ειναι 'επικίνδυνη'.

 

αμα ξερεις τι κανεις , με γνωση, δεν εχεις προβλημα..

αν παλι θες να εντυπωσιασεις..τοτε μπορεις να παρεις ενα κουτι πυροτεχνιματα..δεν ειναι αναγκη να κανεις αντισταση 0.08 και να φτανεις τις μπαταριες στα ακρα τους..

Ναι ρε συ. Προσωπικά ατμίζω στα 1.2Ω στα 11-12W. Φυσιολογικά, δηλαδή, επίπεδα. Διαβάζω, όμως, συνέχεια για εκρήξεις και όσο ναναι...  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...