gkazantzis Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2013 Παιδες, εχει καταφερει κανεις κατοχος ελληνικου account να εχει τη δυνατοτητα να αγοραζει ενω εχει επιλεξει locale το uk? Ειχα επισης τον Οκτομβρη του '13 ενεργοποιησει (στο xbox360) μια 12μηνη Gold συνδρομη την οποια τωρα δε δεχεται να συνεχισει επειδη ενεργοποιηηθηκε σε αλλο region! Kαμια ιδεα για το τι πρεπει να κανω? Γιωργος
Vole Maulder Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Οσοι περίμεναν το νέο Kinect να είναι πιο χρήσιμο ή πιο ακριβές στα παιχνίδια, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν κι άλλο (αν γίνει ποτέ), απ' ό,τι φαίνεται, γιατί σίγουρα το Fighter Within δε δείχνει κάτι τέτοιο. There are so many things wrong with Fighter Within it's impossible to keep count. The first thing you notice is the gesture recognition. Kinect struggles to comprehend the most basic of hand movements. Performing simple actions requires gargantuan amounts of perseverance and luck, and frequently leaves you frustrated, furious and exhausted. And that's just the menu screens. ... But a bigger problem with Fighter Within crops up during the actual fights. The best thing that can be said about these is that Kinect recognises basic punches and kicks, some of the time, and the characters on-screen react accordingly, some of the time. Following a slight delay. ... That feeling persists even when playing against a human opponent. "Brawling with your friends will never feel the same!", promises the back of the box. This at least is true, unless you and your friends' concept of brawling involves standing side-by-side and flailing about like a pair of camp kittens trying to climb a wall of butter. ... Ubisoft should be ashamed of itself for trying to peddle more of this nonsense. And Microsoft needs its giant cyborg head examined for thinking this is a great way to show off the capabilities of its new hardware. It's like Tampax launching an ad campaign fronted by Danny Dyer. ... 1 / 10 http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-29-fighter-within-review ΥΓ. Απολαυστική η Ελλη όπως πάντα
HolyMan Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Οσοι περίμεναν το νέο Kinect να είναι πιο χρήσιμο ή πιο ακριβές στα παιχνίδια, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν κι άλλο (αν γίνει ποτέ), απ' ό,τι φαίνεται, γιατί σίγουρα το Fighter Within δε δείχνει κάτι τέτοιο. http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-29-fighter-within-review ΥΓ. Απολαυστική η Ελλη όπως πάντα μαλλον θεμα ubisoft ειναι και οχι του kinect. 1
spacecowboy Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 μαλλον θεμα ubisoft ειναι και οχι του kinect. ειναι πιθανο αλλα δεν μας λες κιολας τι σε κανει να βγαλεις το συμπερασμα αυτο? ποια γεγονοτα σε ωθησαν ωστε να πιστευεις οτι ειναι θεμα ubisoft? εν διαφωνω κατ' αναγκη απλα ετσι οπως το λες ξερα και σκετα μου φαινεται σαν αυθαιρεσια enlighten us a bit ως προς το τι εννοεις 1
ADHD Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 ειναι πιθανο αλλα δεν μας λες κιολας τι σε κανει να βγαλεις το συμπερασμα αυτο? ποια γεγονοτα σε ωθησαν ωστε να πιστευεις οτι ειναι θεμα ubisoft? εν διαφωνω κατ' αναγκη απλα ετσι οπως το λες ξερα και σκετα μου φαινεται σαν αυθαιρεσια enlighten us a bit ως προς το τι εννοεις Φανταζομαι οτι δεν πιστευει οτι η MS εδωσε ενα σκασμο λεφτα σε RnD για το kinect στο δινει πακετο ανεβαζοντας την τιμη την κονσολας για να failarei τοσο σε καθε παιχνιδι.. 1
Vole Maulder Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Οσο τεχνικά ανώτερο και να είναι το νέο Κινέκτ, η χρησιμότητά του είναι άμεσα συνδεμένη με την αξιοποίησή του στα παιχνίδια. Οπότε, είτε το φταίξιμο είναι της τεχνολογίας είτε της Ubisoft, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και είναι κι επανάληψη της εικόνας του πρώτου Κινέκτ. Unplayable game. The burden of proof, που λένε, πέφτει στην MS να αποδείξει ότι είναι αλλιώς. Βάσει ιστορικού, ώσπου να γίνει αυτό, εγώ υποθέτω το αντίθετο. 4
spacecowboy Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 δεν ξερω τι κανει το kinect οπως το ειδα στα video μου αρεσε κιολας οπως αποκρινεται στο interface απλα ηθελα να μαθω αν εχει οντος λογους που το πιστευει (και if thats the case οντος με ενδιαφερει να τους ακουσω) η αν απλα αυτο που λεει ειναι αυτο που θα ηθελε να ειναι η αληθεια in any case και εγω θα προτιμουσα να ειναι θεμα ubisoft παρα kinect αλλα... will see
HolyMan Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 απλα θυμηθηκα την δουλεια που ειχε κανει στο red steel...κατσε να δουμε και στα υπολοιπα παιχνιδια για kinect αν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. 1
spacecowboy Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 red steel? αυτο με τα mech δεν ηταν αυτο? που το ειχε κανει review και ο angryjoe? δεν μου φανηκε να ηταν θεμα ubi σε εκεινο αλλα kinect που του ειχαν χωσει πολλα controls και απλα δεν μπορουσε να ακουλουθισει (το kinect) ακυρο για το steel battalion ελεγα εγω
privateer Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 http://www.youtube.com/watch?v=LwUKY9vn8tU έχει ξαναμπείι αλλά μιας και κάποιοι αμφιβάλλουν για το πόσο καλύτερο είναι το Kinect 2 ας το ξαναδούν. Για Hardcore gaming δεν θα κάνει ποτέ αλλά σαν συμπλήρωμα σε τετοιου είδους παιχνίδια θα λέει. Όπως πχ για το leaning στο BF4. 3
Vole Maulder Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 απλα θυμηθηκα την δουλεια που ειχε κανει στο red steel...κατσε να δουμε και στα υπολοιπα παιχνιδια για kinect αν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Στο Red Steel 2 πάντως είχε κάνει πολύ καλή δουλειά. Από τα πιο διασκεδαστικά παιχνίδια που έπαιξα στο Wii.
Udontneed2know Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Φανταζομαι οτι δεν πιστευει οτι η MS εδωσε ενα σκασμο λεφτα σε RnD για το kinect στο δινει πακετο ανεβαζοντας την τιμη την κονσολας για να failarei τοσο σε καθε παιχνιδι.. καλα και καποιοι δεν πιστευαν οτι θα βγαλει την κονσολα της σημαντικα ποιο αδυναμη απο τον ανταγωνισμο και ομως ετσι εγινε, καποιοι δεν πιστευαν οτι θα προσπαθουσε να περασει τα DRM , και ομως το προσπαθησε.
ADHD Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Σημαντικά πιο αδυναμη για μενα δεν ειναι αλλα τεσπα για τον αλλο και 10% μπορει να ειναι σημαντική διαφορά, εγω ως pc gamer οι διαφορες μεταξυ ps4/x1 μου φαινονται ασήμαντες, τα exclusives τους θελω να παιξω απλα.. Δεν λεω οτι δεν υπαρχει διαφορα υπαρχει απλα σημαντικη στα ματια μου ειναι πχ ps4/x1 με wiiu εκει μαλιστα.. Τωρα για το kinect πραγματικα δεν θελω να πιστευω οτι εκαναν τετοια πατατα και δεν ειναι και λογικο με τοσα λεφτα που χαλασαν, αν εγινε αυτο τι να πω περαστικά και better luck next time.. 1
spacecowboy Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Σημαντικά πιο αδυναμη για μενα δεν ειναι αλλα τεσπα για τον αλλο και 10% μπορει να ειναι σημαντική διαφορά, εγω ως pc gamer οι διαφορες μεταξυ ps4/x1 μου φαινονται ασήμαντες, τα exclusives τους θελω να παιξω απλα.. Δεν λεω οτι δεν υπαρχει διαφορα υπαρχει απλα σημαντικη στα ματια μου ειναι πχ ps4/x1 με wiiu εκει μαλιστα.. Τωρα για το kinect πραγματικα δεν θελω να πιστευω οτι εκαναν τετοια πατατα και δεν ειναι και λογικο με τοσα λεφτα που χαλασαν, αν εγινε αυτο τι να πω περαστικά και better luck next time.. δεν διαφωνω καθολου μαζι σου on this one τα exclusive και τα παιχνιδια ειναι το θεμα οχι τα specs αλλα επιδη εισαι και εσυ pc gamer και καταλαβενεις απο specs οχι και 10% διαφορα ρε εσυ... το ενα εχει 1152 stream shaders to αλλο 768 μιλαμε για 384 shaders διαφορα...και 16 rops vs 32... βαλε τωρα και την vram με το διπλασιο bandwith (ddr3 vs ddr5) και δεν κοιταμε καθολου 10%...ακομη κιαν και η shaders και τα rops να ηταν ιδια η μνημη μονη της θα εκανε διαφορα πανω απο 10%...
Προτεινόμενες αναρτήσεις