Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν η διάφορα στους τωρινούς τιτλους είναι αυτή,μόλις κυκλοφορήσουν οι τίτλοι που είναι φτιαγμένοι σε dx12 τι θα γίνει?

  • Like 1
Δημοσ.

Αν η διάφορα στους τωρινούς τιτλους είναι αυτή,μόλις κυκλοφορήσουν οι τίτλοι που είναι φτιαγμένοι σε dx12 τι θα γίνει?

 

Ο ιδιος ο Spencer ειπε οτι η ελευση του dx12 δεν θα φερει δραματικες βελτιωσεις στα γραφικα του Xbox One. Και αυτο μαλιστα εμμεσα. Αμεσα θα επιτρεψει στους devs να παιξουν με περισσοτερα πραγματα και να χρησιμοποιησουν περισσοτερο τις δυνατοτητες του hardware. Οταν ομως οι devs φτιαχνουν ενα multiplatform παιχνιδι και βλεπουν οτι οι πιθανες πωλησεις σε PS4 ειναι ιδιες με Xbone & PC μαζι, θα πρεπει να μοιρασουν τους διαθεσιμους πορους για αναπτυξη σε PS4 και αναπτυξη σε DX12, ή να διπλασιασουν τους πορους και αρα το budget μαζι. Αρα δεν ειναι τοσο στανταρ οτι θα επιλεξουν να εκμεταλλευτουν το DX12, τουλαχιστον στο επακρο. Γι αυτο και ειχα πει στην αρχη οτι το παν την δεδομενη στιγμη ηταν η MS να πουλησει κονσολες, ασχετα με το πιο αδυναμο hardware, χαμηλωνοντας την τιμη να ανεβασει τα νουμερα πωλησεων! Εγω ππροσωπικα πιστευω οτι μονο στα exclusives θα δουμε καλυτερα γραφικα αλλα και παλι δεν θα εχουμε συγκρισεις για να ειμαστε σιγουροι. Στα multiplatform δεν νομιζω να αλλαξει τιποτα...μακαρι βεβαια να κανω λαθος... 

Δημοσ.

Ο ιδιος ο Spencer ειπε οτι η ελευση του dx12 δεν θα φερει δραματικες βελτιωσεις στα γραφικα του Xbox One. Και αυτο μαλιστα εμμεσα. Αμεσα θα επιτρεψει στους devs να παιξουν με περισσοτερα πραγματα και να χρησιμοποιησουν περισσοτερο τις δυνατοτητες του hardware. Οταν ομως οι devs φτιαχνουν ενα multiplatform παιχνιδι και βλεπουν οτι οι πιθανες πωλησεις σε PS4 ειναι ιδιες με Xbone & PC μαζι, θα πρεπει να μοιρασουν τους διαθεσιμους πορους για αναπτυξη σε PS4 και αναπτυξη σε DX12, ή να διπλασιασουν τους πορους και αρα το budget μαζι. Αρα δεν ειναι τοσο στανταρ οτι θα επιλεξουν να εκμεταλλευτουν το DX12, τουλαχιστον στο επακρο. Γι αυτο και ειχα πει στην αρχη οτι το παν την δεδομενη στιγμη ηταν η MS να πουλησει κονσολες, ασχετα με το πιο αδυναμο hardware, χαμηλωνοντας την τιμη να ανεβασει τα νουμερα πωλησεων! Εγω ππροσωπικα πιστευω οτι μονο στα exclusives θα δουμε καλυτερα γραφικα αλλα και παλι δεν θα εχουμε συγκρισεις για να ειμαστε σιγουροι. Στα multiplatform δεν νομιζω να αλλαξει τιποτα...μακαρι βεβαια να κανω λαθος... 

 

Η ελευση ενος unified περιβαλλοντος χρηστη (Operating System) υπο τα Windows 10 και ενος ενοποιημενου API για τους developers υπο το DX12 θα εχει πολλαπλα ωφελη τοσο για το One και τα PC οσο και για το ιδιο το game development.

 

DX12 στο Xbox One δε σημαινει απλως περισσοτερα draw calls, λιγοτεροι idle πυρηνες, ενεργοποιηση του 2ου CP για rendering και εκμεταλλευση των move engines και των tiled resources - αυτα λιγο-πολυ ειναι γνωστα και αναμενομενα και καλοδεχουμενα.

 

Το πιο σημαντικο ομως ειναι οτι η MS επενδυοντας στο επομενο - μεγαλο - API της για ενα πληθος συσκευων, μεταξυ των οποιων και το One, ουσιαστικα δενει κατα καποιο τροπο τους developers στο τρενακι του DX12 και των πλεονεκτηματων που θα φερει. Εχοντας τη συμπραξη των AMD, nVidia, Intel, Qualcomm, κτλ και εχοντας απο πισω ως κινητρο τα πολλα χρηματα που θα κερδηθουν απο τις πωλησεις νεου hardware και νεων καρτων γραφικων κτλ που θα ειναι dx12 full supported, ειναι λογικο να ακολουθησουν οι developers και οι game engines προς την κατευθυνση αυτη.

 

Οταν το cross-platform development μεταξυ τιτλων που αναπτυσσονται για το dx12 θα ειναι περισσοτερο unified απο ποτε και οταν το dx12 ενσωματωνεται ηδη στις μεγαλυτερες game engines, οπως π.χ. στην Unreal Engine 4 και στην Unity ειναι ακρως λογικο να γινεται common development ενος τιτλου με lead platform ειτε το PC ειτε το Xbox One (στις περισσοτερες περιπτωσεις) και μετα να γινεται port για το API του ps4.

 

Με αλλα λογια,  η MS εξοπλιζει το One με το πραγματικο software με το οποιο θα επρεπε να ειχε γινει launch η κονσολα και αυτο δε συνεβη για πολλους λογους οπως τους εχουμε αναλυσει σε αλλα ποστς. Η ιδια η παραδοχη της MS μεσω του Phil Spencer οτι σχεδιασε το One με το dx12 στο μυαλο της (και προφανως τα Win10) δινει φως στο μακροχρονιο βαθος της στρατηγικης της MS για το One και καταδεικνυει μερικες κατευθυνσεις της τεχνολογιας που αναπτυχθηκε κατω απο το ..πολυκροτο deal της MS με την AMD. Καπου πρεπει να πηγαν και αυτα....τα 3 billion dollars και σιγουρα οχι σε off-the-shelf parts ;)

 

Μερικοι αναφερονται στις πωλησεις του Xbox One, οταν η κονσολα εχει πουλησει περισσοτερο απο το Xbox360 στο ιδιο διαστημα και με το ανοιγμα που κανει η MS προς ολα τα Win10 Devices, ουσιαστικα πολλαπλασιαζει εμμεσα το ενδιαφερον για το One - κρατωντας παραλληλα σταθερο το gaming περιβαλλον του οικοσυστηματος των Windows, εμπλουτιζοντας τις δυνατοτητες του και αυξανοντας τη διαδραστικοτητα μεταξυ Windows και Xbox.

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Σχετικα με το DF face-off για το Dying Light μεταξυ PS4 και Xbox One, παραθετω εδω την 1η παραγραφο του αρθρου του DF:

 

"With no chance to look at final code for Dying Light on any platform prior to its US release yesterday, it's safe to say that we're still in the early stages of our full multi-platform analysis - but we have played enough of the PlayStation 4 and Xbox One versions to offer up an initial look at game performance."

 

Στο ενδιαμεσο, εχει βγει patch 2.2GB για το One και προσωπικη μου αισθηση ειναι οτι θα επανελθει το DF με update για το αρθρο.

 

Εξαλλου, το ανυπαρκτο anisotropic filtering του PS4, ουσιαστικα bilinear ή trilinear με 1 stage χαλαει το full 1080p και το καλο framerate του PS4 σε αυτο τον τιτλο. Περισσοτερο πιστευω πως θα μπορουσαν καλυτερα οι developers και για το PS4 και για το Xbox One.

  • Like 3
Δημοσ.

Αν η διάφορα στους τωρινούς τιτλους είναι αυτή,μόλις κυκλοφορήσουν οι τίτλοι που είναι φτιαγμένοι σε dx12 τι θα γίνει?

Dx12 H ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ!

 

20% διαφορά είναι στην ανάλυση υπέρ του PS4 αλλά με πολύ καλύτερο texture filtering στο ΧΒΟΧ ONE σε περίπτωση που δεν το έχεις προσέξει.

Υπομονη φιλε και σε λιγο καιρο θα αρχισεις παλι να κρατας σκορ!Υπομονη!

 

Αληθεια πριν δεις το βιντεακι ηξερες τι ειναι το "texture filtering"?Εγω σαν κοινος gamer ομολογω οτι δεν εχω ιδεα τι ειναι.Εσεις σαν πιο σχετικοι με τα τεχνικα θεματα διαφωτιστε μας λιγο.

  • Like 1
Δημοσ.

Dx12 H ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ!

 

Υπομονη φιλε και σε λιγο καιρο θα αρχισεις παλι να κρατας σκορ!Υπομονη!

 

Αληθεια πριν δεις το βιντεακι ηξερες τι ειναι το "texture filtering"?Εγω σαν κοινος gamer ομολογω οτι δεν εχω ιδεα τι ειναι.Εσεις σαν πιο σχετικοι με τα τεχνικα θεματα διαφωτιστε μας λιγο.

 

:D :D

 

Επίσης, με την έλευση του DX12 το μηχανήμα θα αποκτήσει και ικανότητα να εκτοξεύει πυραύλους - όπως έκανε πριν χρόνια και το PS2 επι εποχής Σαντάμ - με την διαφορά οτι η εκτόξευση θα γίνεται στα 240fps/720p (για να διατηρέι 1fps παραπάνω), έτσι, για να "μάθουν' οι πληβείοι της κακής Soony® που τόλμησαν να πάρουν "υποδεέστερο" μηχάνημα σε χαμηλότερη τιμή στο launch...

 

Tα "μαγικά σύννεφα" θα βοηθήσουν επίσης στο "closing the gap" μεταξύ των 2 (μεγάλων κονσολών) - όπως ακριβώς έκανε και η δύναμη του cell στην προηγούμενη γενιά.To 4D στα 120fps που είχε υποστηρίξει/υποσχεθεί ο Krazy Ken ηταν γεγονός εξάλλου οπως θυμόμαστε όλοι...

 

In other news : Το οculus rift μόλις πέθανε (πρωτού καν κυκλοφορήσει) because..."reasons"  δια χειρός Hololens (που έχουμε δει μονο promo).

 

 

Στα νέα των 20:30 :

 

anchorman30f-1-web.jpg?1384796400

 

"Σοκ και δέος, άνθρωποι υποστηρίζουν πως η ομάδα τους είναι καλύτερη απο αυτή των "αντιπάλων" τους, για οποιεσδήποτε εξελίξεις μείνετε συντονισμένοι..."

  • Like 2
Δημοσ.

Αν η διάφορα στους τωρινούς τιτλους είναι αυτή,μόλις κυκλοφορήσουν οι τίτλοι που είναι φτιαγμένοι σε dx12 τι θα γίνει?

Ποιος νοιάζεται; Έτσι και αλλιώς η σονυ όπως δείχνουν τα πράγματα χρειάζεται πολυ καιρό ακόμα να φτάσει σε ποιότητα και ποσότητα τα exclusives του one. Περσινό remaster η σονυ; Remaster με ότι έχει βγει και δεν έχει βγει για το Halo η MS. Από κει και πέρα ο κάθε ένας είναι υπεύθυνος των επιλογών του αλλά όχι και να προσπαθούν να μας αλλάξουν γνώμη για τα αυτονόητα. Καλό gaming παιδιά.

  • Like 2
Δημοσ.

Dx12 H ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ!

 

Υπομονη φιλε και σε λιγο καιρο θα αρχισεις παλι να κρατας σκορ!Υπομονη!

 

Αληθεια πριν δεις το βιντεακι ηξερες τι ειναι το "texture filtering"?Εγω σαν κοινος gamer ομολογω οτι δεν εχω ιδεα τι ειναι.Εσεις σαν πιο σχετικοι με τα τεχνικα θεματα διαφωτιστε μας λιγο.

Αν στα έβαζαν δίπλα δίπλα χωρίς να ξέρεις ποιο μηχάνημα τρέχει το καθε ένα θα καταλαβαινες τις διαφορές στην ανάλυση; Για κανένα λόγο. Οπως λένε κάποιοι για ανάλυση έτσι λένε και οι άλλοι για τις τεχνικές που λείπουν απο το παιχνίδι στο ps4.
Δημοσ.

Αν στα έβαζαν δίπλα δίπλα χωρίς να ξέρεις ποιο μηχάνημα τρέχει το καθε ένα θα καταλαβαινες τις διαφορές στην ανάλυση; Για κανένα λόγο. Οπως λένε κάποιοι για ανάλυση έτσι λένε και οι άλλοι για τις τεχνικές που λείπουν απο το παιχνίδι στο ps4.

Δεν ισχυει αγαπητε αυτο που λες γιατι σε αντιθεση με παλια τωρα εχουμε την δυνατοτητα του Internet για ενημερωση.

Δημοσ.

Αν στα έβαζαν δίπλα δίπλα χωρίς να ξέρεις ποιο μηχάνημα τρέχει το καθε ένα θα καταλαβαινες τις διαφορές στην ανάλυση; Για κανένα λόγο. Οπως λένε κάποιοι για ανάλυση έτσι λένε και οι άλλοι για τις τεχνικές που λείπουν απο το παιχνίδι στο ps4.

Well αυτο ακριβως λεω και εγω.Αν δεν καταλαβες σορρυ

 

Ποιος νοιάζεται;

 

Προφανως αυτοι που τα γραφουν νοιαζονται.

Δημοσ.

Δεν ισχυει αγαπητε αυτο που λες γιατι σε αντιθεση με παλια τωρα εχουμε την δυνατοτητα του Internet για ενημερωση.

Τι σχέση έχει το ίντερνετ με τις δύο τηλεοράσεις δίπλα δίπλα για σύγκριση;
Δημοσ.

:D :D

 

Επίσης, με την έλευση του DX12 το μηχανήμα θα αποκτήσει και ικανότητα να εκτοξεύει πυραύλους - όπως έκανε πριν χρόνια και το PS2 επι εποχής Σαντάμ - με την διαφορά οτι η εκτόξευση θα γίνεται στα 240fps/720p (για να διατηρέι 1fps παραπάνω), έτσι, για να "μάθουν' οι πληβείοι της κακής Soony® που τόλμησαν να πάρουν "υποδεέστερο" μηχάνημα σε χαμηλότερη τιμή στο launch...

 

Tα "μαγικά σύννεφα" θα βοηθήσουν επίσης στο "closing the gap" μεταξύ των 2 (μεγάλων κονσολών) - όπως ακριβώς έκανε και η δύναμη του cell στην προηγούμενη γενιά.To 4D στα 120fps που είχε υποστηρίξει/υποσχεθεί ο Krazy Ken ηταν γεγονός εξάλλου οπως θυμόμαστε όλοι...

 

In other news : Το οculus rift μόλις πέθανε (πρωτού καν κυκλοφορήσει) because..."reasons"  δια χειρός Hololens (που έχουμε δει μονο promo).

 

 

Στα νέα των 20:30 :

 

anchorman30f-1-web.jpg?1384796400

 

"Σοκ και δέος, άνθρωποι υποστηρίζουν πως η ομάδα τους είναι καλύτερη απο αυτή των "αντιπάλων" τους, για οποιεσδήποτε εξελίξεις μείνετε συντονισμένοι..."

Κοιτα πυραυλους μπορει να μην εκτοξευει αλλα το μηχανημα ειτε θες ειτε δεν θες θα γινει δυνατοτερο γιατι θα αξιοποιει το hardware στο επακρο.....

Προσεχε λιγο συγκρινεις ανομια πραγματα γιατι μεχρι εκει λογικα παει η σκεψη σου...

Το ps3 με τον cell ηταν εξαρχης hardware λαθος και οσα update να γινοντουσαν το λαθος παρεμεινε και δεν μπορουσε η sony να κανει τιποτα.! Το xbox απο την αλλη δεν εχει λαθος στο hardware αλλα στο software που αυτη την στιγμη τρεχει σαν os windows 8 και api dx11, οποτε τωρα το αλλαζει ολο... Να σου δωσω και ενα παραδειγμα? Εχω pc με i7 και 64 gb ram και την gtx 970 και παω και του βαζω windows 98 περιμενεις αποδοση? Θελω πανω απο windows 7 για να δω το μηχανημα να πεταει.... απλα μπακαλιστικα...

Τωρα αν εσυ δεν το καταλαβαινεις δικαιωμα σου δεν σου ειπε κανεις ψεματα, ξερει που παταει το μηχανημα ουτε βγηκε ποτε η ms να πει οτι εχει καλυτερο μηχανημα κτλ... Οταν επισης δεν ξερουμε το sdk της sony και κατα ποσο μπορει να επεμβει η sony σε δανεισμενο sdk και να κανει το μηχανημα της αυτο που υποσχεται. Γιατι οπως ειπες και εσυ το ps2 αν θυμασαι τοτε μας ειχε πριξει η sony με την αποδοση του και τελικα δεν την επιασε ποτε....

Επισης το hololens εχει δοκιμαστει και απο τον τυπο και απο διαφορους που μπορουν να γραψουν την αποψη τους στο ιντερνετ λιγο ψαξιμο δεν βλαπτει. Αν εσυ πιστευεις οτι το oculus εχει μελλον αποψη σου και εγω παο πασο αλλα αποψη μου ειναι οτι δεν εχει μελλον. Οι "reasons" που λες μπορεις πολυ απλα να το googlαρεις να δεις που φτανει το hololens και που φτανει το oculus. Δεν χρειαζεται να σου εξηγησω εγω και κανενας αλλος.

Επισης red1 μπορει να σου φαινεται αστειο το cloud η το dx12 αλλα εμενα μου φαινεται αστεια η σταση της sony που σε λιγο καιρο δεν θα μπορει να υποστηριξει τον προεκλογικο της αγωνα...

Παμε παλι μια στην επομενη σελιδα η ιδια συζητηση γιατι συγκρινεις τον cell με το xbox.

  • Like 2
Δημοσ.

Κοιτα πυραυλους μπορει να μην εκτοξευει αλλα το μηχανημα ειτε θες ειτε δεν θες θα γινει δυνατοτερο γιατι θα αξιοποιει το hardware στο επακρο.....

Προσεχε λιγο συγκρινεις ανομια πραγματα γιατι μεχρι εκει λογικα παει η σκεψη σου...

Το ps3 με τον cell ηταν εξαρχης hardware λαθος και οσα update να γινοντουσαν το λαθος παρεμεινε και δεν μπορουσε η sony να κανει τιποτα.! Το xbox απο την αλλη δεν εχει λαθος στο hardware αλλα στο software που αυτη την στιγμη τρεχει σαν os windows 8 και api dx11, οποτε τωρα το αλλαζει ολο... Να σου δωσω και ενα παραδειγμα? Εχω pc με i7 και 64 gb ram και την gtx 970 και παω και του βαζω windows 98 περιμενεις αποδοση? Θελω πανω απο windows 7 για να δω το μηχανημα να πεταει.... απλα μπακαλιστικα...

Τωρα αν εσυ δεν το καταλαβαινεις δικαιωμα σου δεν σου ειπε κανεις ψεματα, ξερει που παταει το μηχανημα ουτε βγηκε ποτε η ms να πει οτι εχει καλυτερο μηχανημα κτλ... Οταν επισης δεν ξερουμε το sdk της sony και κατα ποσο μπορει να επεμβει η sony σε δανεισμενο sdk και να κανει το μηχανημα της αυτο που υποσχεται. Γιατι οπως ειπες και εσυ το ps2 αν θυμασαι τοτε μας ειχε πριξει η sony με την αποδοση του και τελικα δεν την επιασε ποτε....

Επισης το hololens εχει δοκιμαστει και απο τον τυπο και απο διαφορους που μπορουν να γραψουν την αποψη τους στο ιντερνετ λιγο ψαξιμο δεν βλαπτει. Αν εσυ πιστευεις οτι το oculus εχει μελλον αποψη σου και εγω παο πασο αλλα αποψη μου ειναι οτι δεν εχει μελλον. Οι "reasons" που λες μπορεις πολυ απλα να το googlαρεις να δεις που φτανει το hololens και που φτανει το oculus. Δεν χρειαζεται να σου εξηγησω εγω και κανενας αλλος.

Επισης red1 μπορει να σου φαινεται αστειο το cloud η το dx12 αλλα εμενα μου φαινεται αστεια η σταση της sony που σε λιγο καιρο δεν θα μπορει να υποστηριξει τον προεκλογικο της αγωνα...

Παμε παλι μια στην επομενη σελιδα η ιδια συζητηση γιατι συγκρινεις τον cell με το xbox.

Γελάνε τα τσιμέντα...Τεσπα εντελώς ενημερωτικά επειδή επιασες και το ps2 εγω απλά θα αναφέρω ότι το ps2 έπαιζε 1080 πριν εσύ μάθεις τι ειναι το hd...cheers.

  • Like 1
Δημοσ.

Κοιτα πυραυλους μπορει να μην εκτοξευει αλλα το μηχανημα ειτε θες ειτε δεν θες θα γινει δυνατοτερο γιατι θα αξιοποιει το hardware στο επακρο.....

Προσεχε λιγο συγκρινεις ανομια πραγματα γιατι μεχρι εκει λογικα παει η σκεψη σου...

Το ps3 με τον cell ηταν εξαρχης hardware λαθος και οσα update να γινοντουσαν το λαθος παρεμεινε και δεν μπορουσε η sony να κανει τιποτα.! Το xbox απο την αλλη δεν εχει λαθος στο hardware αλλα στο software που αυτη την στιγμη τρεχει σαν os windows 8 και api dx11, οποτε τωρα το αλλαζει ολο... Να σου δωσω και ενα παραδειγμα? Εχω pc με i7 και 64 gb ram και την gtx 970 και παω και του βαζω windows 98 περιμενεις αποδοση? Θελω πανω απο windows 7 για να δω το μηχανημα να πεταει.... απλα μπακαλιστικα...

Τωρα αν εσυ δεν το καταλαβαινεις δικαιωμα σου δεν σου ειπε κανεις ψεματα, ξερει που παταει το μηχανημα ουτε βγηκε ποτε η ms να πει οτι εχει καλυτερο μηχανημα κτλ... Οταν επισης δεν ξερουμε το sdk της sony και κατα ποσο μπορει να επεμβει η sony σε δανεισμενο sdk και να κανει το μηχανημα της αυτο που υποσχεται. Γιατι οπως ειπες και εσυ το ps2 αν θυμασαι τοτε μας ειχε πριξει η sony με την αποδοση του και τελικα δεν την επιασε ποτε....

Επισης το hololens εχει δοκιμαστει και απο τον τυπο και απο διαφορους που μπορουν να γραψουν την αποψη τους στο ιντερνετ λιγο ψαξιμο δεν βλαπτει. Αν εσυ πιστευεις οτι το oculus εχει μελλον αποψη σου και εγω παο πασο αλλα αποψη μου ειναι οτι δεν εχει μελλον. Οι "reasons" που λες μπορεις πολυ απλα να το googlαρεις να δεις που φτανει το hololens και που φτανει το oculus. Δεν χρειαζεται να σου εξηγησω εγω και κανενας αλλος.

Επισης red1 μπορει να σου φαινεται αστειο το cloud η το dx12 αλλα εμενα μου φαινεται αστεια η σταση της sony που σε λιγο καιρο δεν θα μπορει να υποστηριξει τον προεκλογικο της αγωνα...

Παμε παλι μια στην επομενη σελιδα η ιδια συζητηση γιατι συγκρινεις τον cell με το xbox.

Αυτα τα λεγανε βασικα απο τοτε που ανακοινωθηκαν τα Specs των νεων κονσολων''Amd cpu και Gpu οι νεες κονσολες αρχιτεκτονικη πιο ευκολη για Developers'' και αλλες τετοιες μλκιες αλλα εγω βλεπω Developers να τα βρισκουν σκουρα στα Multiplattforms βλεπε καλη ωρα το Witcher 3 τωρα που θα βγει το Μαιο. Αλλη αναλυση στην μια αλλη στην αλλη και παει λεγοντας. Βγαλτε εκει ιδια αναλυση και στις 2 κονσολες να τελειωνουμε μωρε αντε πια.

Δημοσ.

Γελάνε τα τσιμέντα...Τεσπα εντελώς ενημερωτικά επειδή επιασες και το ps2 εγω απλά θα αναφέρω ότι το ps2 έπαιζε 1080 πριν εσύ μάθεις τι ειναι το hd...cheers.

Εδω εισαι http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_2_games_with_HD_support"no" "no" και παει λεγοντας οπως αν θυμασαι τοτε τα υπολοιπα παραμυθακια της sony τοτε! Μαλλον σαν παιδακι εσυ θα τα εχεις ξεχασει σημερα! just for the record απλα γελαω με το hd της sony οπως επισης με τον επεξεργαστη που ειχε το μηχανημα και αλλα πολλα που ελεγε η sony τοτε και μολις βγηκε το xbox της κοπηκε το υφακι. Παμε παρακατω εχεις καμια αποψη περα απο τα τσιμεντα που γελανε?

Αυτα τα λεγανε βασικα απο τοτε που ανακοινωθηκαν τα Specs των νεων κονσολων''Amd cpu και Gpu οι νεες κονσολες αρχιτεκτονικη πιο ευκολη για Developers'' και αλλες τετοιες μλκιες αλλα εγω βλεπω Developers να τα βρισκουν σκουρα στα Multiplattforms βλεπε καλη ωρα το Witcher 3 τωρα που θα βγει το Μαιο. Αλλη αναλυση στην μια αλλη στην αλλη και παει λεγοντας. Βγαλτε εκει ιδια αναλυση και στις 2 κονσολες να τελειωνουμε μωρε αντε πια.

Το προβλημα γενικα ειναι οτι και οι 2 κονσολες τα βρισκουν σκουρα λογο api και επισης λογο marketing το 1080p μονο μετραει για καποιους ασχετα αν ενα παιχνιδι ειναι unplayable σε μια απο τις 2 κονσολες. Τωρα αν το ps4 ειναι ικανο να βγαζει 1080p μαγκια του αλλα ειναι ικανο να παραγει τετοια texture που να τα υποστηριζει το hardware γιατι αν παρουμε σοβαρα και τον anastazio και το ps2 ηταν 1080p αλλα δεν ειχε τα γραφικα....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...