Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οχι εχει κανονικα θυρα hdmI k αλλη που ειναι dvi.απο το χβοχ τα setings της οθονης τα αφηυνεις ως εχουν μονα τους?Kαι κατι αλλο το χβοχ δεν σου δεινει δωρο δοκιμαστικα τo  gold?

 

Δοκιμασε αυτο που σου ειπα στην μοναδικη θυρα HDMI που εχει τοτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα τα παιχνίδια είναι διαθέσιμα...τα καινούρια games μπορείς να τα βρεις από καταστήματα φτηνότερα από digital...digital μπορείς να βρεις προσφορές σε παλιότερα games

 

επίσης από εδώ μπορείς να βρεις gift card των 50 ευρώ πληρώνοντας μόνο 37

 

ειναι αξιοπιστο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Να και ενας τιτλος που εχει καλυτερα γραφικα στο XOne αλλα τρεχει χειροτερα...

Εχει κουρασει αυτο με το DF,κοτζαμ microsoft μου βγαλε κονσολα το 14 που δεν μπορει να παιξει 1080p,οχι το παν δεν ειναι η αναλυση (αν και το 1080p ειναι πια mainstream) γιατι ακομα παιζω forza στο 360 αλλα με τις υποχωρησεις που γινονται για να παιξουν τα games θα παιζουμε gta6 σε interlaced.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20% διαφορά είναι στην ανάλυση υπέρ του PS4 αλλά με πολύ καλύτερο texture filtering στο ΧΒΟΧ ONE σε περίπτωση που δεν το έχεις προσέξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η διάφορα στους τωρινούς τιτλους είναι αυτή,μόλις κυκλοφορήσουν οι τίτλοι που είναι φτιαγμένοι σε dx12 τι θα γίνει?

 

Ο ιδιος ο Spencer ειπε οτι η ελευση του dx12 δεν θα φερει δραματικες βελτιωσεις στα γραφικα του Xbox One. Και αυτο μαλιστα εμμεσα. Αμεσα θα επιτρεψει στους devs να παιξουν με περισσοτερα πραγματα και να χρησιμοποιησουν περισσοτερο τις δυνατοτητες του hardware. Οταν ομως οι devs φτιαχνουν ενα multiplatform παιχνιδι και βλεπουν οτι οι πιθανες πωλησεις σε PS4 ειναι ιδιες με Xbone & PC μαζι, θα πρεπει να μοιρασουν τους διαθεσιμους πορους για αναπτυξη σε PS4 και αναπτυξη σε DX12, ή να διπλασιασουν τους πορους και αρα το budget μαζι. Αρα δεν ειναι τοσο στανταρ οτι θα επιλεξουν να εκμεταλλευτουν το DX12, τουλαχιστον στο επακρο. Γι αυτο και ειχα πει στην αρχη οτι το παν την δεδομενη στιγμη ηταν η MS να πουλησει κονσολες, ασχετα με το πιο αδυναμο hardware, χαμηλωνοντας την τιμη να ανεβασει τα νουμερα πωλησεων! Εγω ππροσωπικα πιστευω οτι μονο στα exclusives θα δουμε καλυτερα γραφικα αλλα και παλι δεν θα εχουμε συγκρισεις για να ειμαστε σιγουροι. Στα multiplatform δεν νομιζω να αλλαξει τιποτα...μακαρι βεβαια να κανω λαθος... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ιδιος ο Spencer ειπε οτι η ελευση του dx12 δεν θα φερει δραματικες βελτιωσεις στα γραφικα του Xbox One. Και αυτο μαλιστα εμμεσα. Αμεσα θα επιτρεψει στους devs να παιξουν με περισσοτερα πραγματα και να χρησιμοποιησουν περισσοτερο τις δυνατοτητες του hardware. Οταν ομως οι devs φτιαχνουν ενα multiplatform παιχνιδι και βλεπουν οτι οι πιθανες πωλησεις σε PS4 ειναι ιδιες με Xbone & PC μαζι, θα πρεπει να μοιρασουν τους διαθεσιμους πορους για αναπτυξη σε PS4 και αναπτυξη σε DX12, ή να διπλασιασουν τους πορους και αρα το budget μαζι. Αρα δεν ειναι τοσο στανταρ οτι θα επιλεξουν να εκμεταλλευτουν το DX12, τουλαχιστον στο επακρο. Γι αυτο και ειχα πει στην αρχη οτι το παν την δεδομενη στιγμη ηταν η MS να πουλησει κονσολες, ασχετα με το πιο αδυναμο hardware, χαμηλωνοντας την τιμη να ανεβασει τα νουμερα πωλησεων! Εγω ππροσωπικα πιστευω οτι μονο στα exclusives θα δουμε καλυτερα γραφικα αλλα και παλι δεν θα εχουμε συγκρισεις για να ειμαστε σιγουροι. Στα multiplatform δεν νομιζω να αλλαξει τιποτα...μακαρι βεβαια να κανω λαθος... 

 

Η ελευση ενος unified περιβαλλοντος χρηστη (Operating System) υπο τα Windows 10 και ενος ενοποιημενου API για τους developers υπο το DX12 θα εχει πολλαπλα ωφελη τοσο για το One και τα PC οσο και για το ιδιο το game development.

 

DX12 στο Xbox One δε σημαινει απλως περισσοτερα draw calls, λιγοτεροι idle πυρηνες, ενεργοποιηση του 2ου CP για rendering και εκμεταλλευση των move engines και των tiled resources - αυτα λιγο-πολυ ειναι γνωστα και αναμενομενα και καλοδεχουμενα.

 

Το πιο σημαντικο ομως ειναι οτι η MS επενδυοντας στο επομενο - μεγαλο - API της για ενα πληθος συσκευων, μεταξυ των οποιων και το One, ουσιαστικα δενει κατα καποιο τροπο τους developers στο τρενακι του DX12 και των πλεονεκτηματων που θα φερει. Εχοντας τη συμπραξη των AMD, nVidia, Intel, Qualcomm, κτλ και εχοντας απο πισω ως κινητρο τα πολλα χρηματα που θα κερδηθουν απο τις πωλησεις νεου hardware και νεων καρτων γραφικων κτλ που θα ειναι dx12 full supported, ειναι λογικο να ακολουθησουν οι developers και οι game engines προς την κατευθυνση αυτη.

 

Οταν το cross-platform development μεταξυ τιτλων που αναπτυσσονται για το dx12 θα ειναι περισσοτερο unified απο ποτε και οταν το dx12 ενσωματωνεται ηδη στις μεγαλυτερες game engines, οπως π.χ. στην Unreal Engine 4 και στην Unity ειναι ακρως λογικο να γινεται common development ενος τιτλου με lead platform ειτε το PC ειτε το Xbox One (στις περισσοτερες περιπτωσεις) και μετα να γινεται port για το API του ps4.

 

Με αλλα λογια,  η MS εξοπλιζει το One με το πραγματικο software με το οποιο θα επρεπε να ειχε γινει launch η κονσολα και αυτο δε συνεβη για πολλους λογους οπως τους εχουμε αναλυσει σε αλλα ποστς. Η ιδια η παραδοχη της MS μεσω του Phil Spencer οτι σχεδιασε το One με το dx12 στο μυαλο της (και προφανως τα Win10) δινει φως στο μακροχρονιο βαθος της στρατηγικης της MS για το One και καταδεικνυει μερικες κατευθυνσεις της τεχνολογιας που αναπτυχθηκε κατω απο το ..πολυκροτο deal της MS με την AMD. Καπου πρεπει να πηγαν και αυτα....τα 3 billion dollars και σιγουρα οχι σε off-the-shelf parts ;)

 

Μερικοι αναφερονται στις πωλησεις του Xbox One, οταν η κονσολα εχει πουλησει περισσοτερο απο το Xbox360 στο ιδιο διαστημα και με το ανοιγμα που κανει η MS προς ολα τα Win10 Devices, ουσιαστικα πολλαπλασιαζει εμμεσα το ενδιαφερον για το One - κρατωντας παραλληλα σταθερο το gaming περιβαλλον του οικοσυστηματος των Windows, εμπλουτιζοντας τις δυνατοτητες του και αυξανοντας τη διαδραστικοτητα μεταξυ Windows και Xbox.

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Σχετικα με το DF face-off για το Dying Light μεταξυ PS4 και Xbox One, παραθετω εδω την 1η παραγραφο του αρθρου του DF:

 

"With no chance to look at final code for Dying Light on any platform prior to its US release yesterday, it's safe to say that we're still in the early stages of our full multi-platform analysis - but we have played enough of the PlayStation 4 and Xbox One versions to offer up an initial look at game performance."

 

Στο ενδιαμεσο, εχει βγει patch 2.2GB για το One και προσωπικη μου αισθηση ειναι οτι θα επανελθει το DF με update για το αρθρο.

 

Εξαλλου, το ανυπαρκτο anisotropic filtering του PS4, ουσιαστικα bilinear ή trilinear με 1 stage χαλαει το full 1080p και το καλο framerate του PS4 σε αυτο τον τιτλο. Περισσοτερο πιστευω πως θα μπορουσαν καλυτερα οι developers και για το PS4 και για το Xbox One.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η διάφορα στους τωρινούς τιτλους είναι αυτή,μόλις κυκλοφορήσουν οι τίτλοι που είναι φτιαγμένοι σε dx12 τι θα γίνει?

Dx12 H ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ!

 

20% διαφορά είναι στην ανάλυση υπέρ του PS4 αλλά με πολύ καλύτερο texture filtering στο ΧΒΟΧ ONE σε περίπτωση που δεν το έχεις προσέξει.

Υπομονη φιλε και σε λιγο καιρο θα αρχισεις παλι να κρατας σκορ!Υπομονη!

 

Αληθεια πριν δεις το βιντεακι ηξερες τι ειναι το "texture filtering"?Εγω σαν κοινος gamer ομολογω οτι δεν εχω ιδεα τι ειναι.Εσεις σαν πιο σχετικοι με τα τεχνικα θεματα διαφωτιστε μας λιγο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...