Προς το περιεχόμενο

Photography thread(τεχνικές, εξοπλισμός κλπ)


akisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Με φαρμάκωσες τώρα ........ και πάνω που ετοίμαζα σακουλες ....... 

Είναι πολύ απλό να φτιάξεις μικρά shorts αν ξέρεις να δουλεύεις κάποιες εφαρμογές όπως το canva.
Παρόλα αυτά δεν θα χρειαστείς μόνο 2-3 ώρες αλλά αρκετά παραπάνω. Επίσης θα χρειαστείς και βοήθεια απο άλλες εφαρμογές ai για να στήσεις τα shorts σου. 

Το θέμα όμως δεν είναι εκεί, αλλά στο δια ταύτα. Στο αν θα βγει κέρδος απο όλο αυτό.
Δεν υπάρχει "ψωμί" με αυτόν τον αυτοματισμό. Τις πρώτες μέρες θα ποστάρεις και το YT θα το δείχνει και θα έχεις κάποια views. Όσο όμως παραμένεις στο ίδιο μοτίβο, το αυτοματοποιημένο δηλαδή, τόσο τα views θα πέφτουν και όσα νέα βίντεο και αν ανεβάζεις, δεν θα τα σπρώχνει το YT. 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, στο YT για να βγάλεις λεφτά πρέπει να κάνεις πολύ σοβαρή δουλειά, αλλά να έχεις και ένα προσωπικό στίγμα στις παραγωγές σου, ακόμη και αν δεν φαίνεται το πρόσωπο σου. Με αυτοματοποιημένα short απλά σπαμάρεις τον αλγόριθμο και δεν βγάζεις τίποτα σαν κέρδος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, highpriest είπε

Είναι πολύ απλό να φτιάξεις μικρά shorts αν ξέρεις να δουλεύεις κάποιες εφαρμογές όπως το canva.
Παρόλα αυτά δεν θα χρειαστείς μόνο 2-3 ώρες αλλά αρκετά παραπάνω. Επίσης θα χρειαστείς και βοήθεια απο άλλες εφαρμογές ai για να στήσεις τα shorts σου. 

Το θέμα όμως δεν είναι εκεί, αλλά στο δια ταύτα. Στο αν θα βγει κέρδος απο όλο αυτό.
Δεν υπάρχει "ψωμί" με αυτόν τον αυτοματισμό. Τις πρώτες μέρες θα ποστάρεις και το YT θα το δείχνει και θα έχεις κάποια views. Όσο όμως παραμένεις στο ίδιο μοτίβο, το αυτοματοποιημένο δηλαδή, τόσο τα views θα πέφτουν και όσα νέα βίντεο και αν ανεβάζεις, δεν θα τα σπρώχνει το YT. 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, στο YT για να βγάλεις λεφτά πρέπει να κάνεις πολύ σοβαρή δουλειά, αλλά να έχεις και ένα προσωπικό στίγμα στις παραγωγές σου, ακόμη και αν δεν φαίνεται το πρόσωπο σου. Με αυτοματοποιημένα short απλά σπαμάρεις τον αλγόριθμο και δεν βγάζεις τίποτα σαν κέρδος.

    Ζύγιζα αντιδράσεις ........ όχι την δική σου φυσικά ....... την οποία εκλαμβάνω σε άλλη βάση ....... αλλά να πώ την αλήθεια περίμενα κάτι περισσότερο από αυτόν που έθεσε τα περί AI , περί convenience ....... ο γράφων απάντησε στα Αγγλικά ....... μένει να δούμε αν υπάρξει επόμενο βήμα εκ μέρους του ........ θα χαρώ να το δω φυσικά ........ και εννοείται πως έχω κι' άλλα ........ 🤣🤣🤣 ....... άκου convenience ........ μ' άρεσε ....... ένα από τον Δωδεκάλογο του τεμπέλη ...... μόλις σου έρθει όρεξη για εργασία ......... ξάπλωσε αμέσως μέχρι να σου περάσει ........ 🤣🤣🤣 ...... μην τυχόν και κουνηθούμε από την θέση μας δλδ .......... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν τελειώσει οι εποχές του El Dorado στο διαδίκτυο. Σήμερα για να βγάλεις χρήματα απο τα social media και το youtube, πρέπει να το δεις πολύ σοβαρά το θέμα.

Και ομοίως και σε άλλους τομείς της ψηφιακής δημιουργίας. 
Θέλει σοβαρή δουλειά και αφοσίωση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Ripley στο Netflix

Γιά όσους ενδιαφέρονται για ωραία κάδρα γενικότερα (υποθέτω όλοι όσοι ασχολούνται με τη φωτογραφία :D), αλλά και για όσους "γραφικούς" από εμάς που τους αρέσουν οι ασπρόμαυρες ταινίες - φωτογραφίες αξίζει. Πέραν του ουσιαστικού δηλαδή που είναι η υπόθεση, σκηνοθεσία, παίξιμο κλπ κλπ μόνο και μόνο για την εικόνα αξίζει .


https://www.vanityfair.com/hollywood/ripley-netflix-shot-list-awards-insider

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
On 19/04/2024 at 16:08, Jiakometi said:

Άρχισαν οι Ιεροσυλίες 😁

Πέρα από την πλάκα,  το βρίσκω  ενδιαφέρον. Όσο περισσότερες οι επιλογές, τόσο καλύτερα. 

Το περισσότερες επιλογές, έπρεπε να το σκεφθούν στη Nikon .  Όταν πουλάνε ακόμη εξαιρετικούς φακούς καινούριους af-d και από την άλλη δεν έβγαλαν έναν αντάπτορα με μοτέρ, για να τους υποστηρίξει στις z mount ακάθρεπτες. Από την άλλη, η canon στο rf mount παρέχει πλήρη υποστήριξη σε όλους τους ef φακούς που κυκλοφόρησαν από το 1987 . Και μάλιστα έχει 3 αντάπτορες με τον πιο προσιτό γύρω στα 110€ . 

 

Ο λόγος για τον οποίο προσωπικά εγκατέλειψα τη nikon , αφού πούλησα τα πάντα  και πήγα σε canon χωρίς καμία διάθεση να ξαναγυρίσω πίσω. Να χαίρονται στο z mount τον 50ρη τους στα 750€ , χωρίς να έχουν άλλον . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Το περισσότερες επιλογές, έπρεπε να το σκεφθούν στη Nikon .  Όταν πουλάνε ακόμη εξαιρετικούς φακούς καινούριους af-d και από την άλλη δεν έβγαλαν έναν αντάπτορα με μοτέρ, για να τους υποστηρίξει στις z mount ακάθρεπτες. Από την άλλη, η canon στο rf mount παρέχει πλήρη υποστήριξη σε όλους τους ef φακούς που κυκλοφόρησαν από το 1987 . Και μάλιστα έχει 3 αντάπτορες με τον πιο προσιτό γύρω στα 110€ . 

 

Ο λόγος για τον οποίο προσωπικά εγκατέλειψα τη nikon , αφού πούλησα τα πάντα  και πήγα σε canon χωρίς καμία διάθεση να ξαναγυρίσω πίσω. Να χαίρονται στο z mount τον 50ρη τους στα 750€ , χωρίς να έχουν άλλον . 

    Εσύ κατά βάθος , πρέπει να συμπαθείς πολύ την Nikon . Αυτό εισπράττω σε μία πρώτη ανάγνωση . Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Από την άλλη, η canon στο rf mount παρέχει πλήρη υποστήριξη σε όλους τους ef φακούς που κυκλοφόρησαν από το 1987 . Και μάλιστα έχει 3 αντάπτορες με τον πιο προσιτό γύρω στα 110€ . 

Αυτό είναι αλήθεια. Οι ανταπτορες είναι μεγάλη ευκολία και χωρίς καμμία παραχώρηση σε ποιότητα ή ευχρηστία….. Ακόμη αγοράζω EF φακούς μόνο και μόνο επειδή δουλεύουν άψογα με τους RF ανταπτορες….

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/4/2024 στις 4:08 ΜΜ, Jiakometi είπε

Άρχισαν οι Ιεροσυλίες 😁

Πέρα από την πλάκα,  το βρίσκω  ενδιαφέρον. Όσο περισσότερες οι επιλογές, τόσο καλύτερα. 

Εδώ δεν παίζουν καλά καλά αρκετοί φακοί τρίτων (sigma/tamron/tokina) για Νικον με τον μαμά αντάπτορα, θα μπούμε και σε χωράφια με φακό άλλης ανταγωνιστικής μάρκας και με αντάπτορα τρίτης εταιρίας; 😆
Δεν υπάρχει λόγος για τέτοια πειράματα. Τα αποτελέσματα δεν δικαιώνουν. 

Θεωρώ τις επιλογές με αντάπτορα, μάλλον μη επιλογές.
Εννοώ πως δεν μπορείς να βασιστείς για σοβαρή δουλειά, παρά μόνο να το δεις χομπιστικά και "εξερευνητικά" το όλο πράγμα.

Μιας και μιλάμε για Νικον και τυχαίνει να έχω πλέον 2 μηχανές στο Z mount, έχω δοκιμάσει αρκετούς φακούς, αλλά παρακολούθησα και αρκετά reviews που συγκρίνουν χρήση φακών native με παλιότερους (FX) με αντάπτορα.
Το γενικό συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως ακόμη και αν συγκριθεί ένας παλιότερος φακός 20ετίας+ που την εποχή του ήταν κορυφή, με έναν απλό (όχι σειράς S) ίδιου εστιακού μήκους, συνήθως ο νεότερος είναι και καλύτερος, γρηγορότερος στο focus, οξύτερος στα άκρα, και χωρίς CA, ή με λιγότερο τέλοσπάντων.

Αν κάποιος έχει παλιούς φακούς, σαφώς και με έναν αντάπτορα τους δίνει νέα ζωή. Και θα του κάνουν και καλή δουλειά.
Αλλά αν κάποιος δεν έχει παλιούς φακούς, το θεωρώ να λάθος να "επενδύσει προς τα πίσω" για την καινούρια Ζ μηχανή του.
Ακόμη και αν αγοράσει απο την απλή σειρά της Νικον θα έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας απο το να βάλει παλιό "επαγγελματικό" με αντάπτορα. Έχει να κάνει καθαρά με την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Αλλά αν δεν φτάνουν ούτε για την απλή σειρά της Νικον, μπορεί με ακόμη πιο λίγα χρήματα να αγοράσει Κινέζικους φακούς που θα του αποδώσουν σχεδόν όσο και ένας καλός 20ετίας+ με αντάπτορα. Στις Νικον Ζ κάνουν θραύση οι φακοί της viltrox που δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα για τα λεφτά τους.

Νομίζω πως αγορά αντάπτορα θα πρέπει να σκεφτεί κάποιος όταν δεν υπάρχει στην αγορά καν κάποιος φακός εξειδικευμένου τύπου για το mount του, ούτε καν απο Κινέζους. Πχ tilt-shift.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, highpriest είπε

Μιας και μιλάμε για Νικον και τυχαίνει να έχω πλέον 2 μηχανές στο Z mount, έχω δοκιμάσει αρκετούς φακούς, αλλά παρακολούθησα και αρκετά reviews που συγκρίνουν χρήση φακών native με παλιότερους (FX) με αντάπτορα.

Έχω χάσει επεισόδια. Πώς από αισθητήρες μικρότερους από APS-C κατέληξες σε FF και μάλιστα nikon;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, patatasc είπε

Έχω χάσει επεισόδια. Πώς από αισθητήρες μικρότερους από APS-C κατέληξες σε FF και μάλιστα nikon;

Όντως, πρέπει να έχεις χάσει κάποια νήματα στα οποία το έχω αναφέρει, μιας και έχω ήδη FF Nikon εδώ και έναν χρόνο.

Είναι μια σχετικά μεγάλη ιστορία αλλά έχει να κάνει με το γεγονός πως τα τελευταία 2+ χρόνια κάνω πλέον φωτογραφία και επαγγελματικά και οι απαιτήσεις σε κάποια είδη δυστυχώς ήταν για επίπεδο FF ανάλυσης αλλά ποιότητας βάθους χρωματικής απόδοσης και άλλων τεχνικών παραμέτρων. 


Για 1 χρόνο περίπου διατηρούσα και το Μ4/3 σύστημα μου, κυρίως για προσωπική χρήση και για βιντεογραφία, αλλά έφτασα σε ένα σημείο που η συντήρηση 2 διαφορετικών συστημάτων έγινε ασύμφορη. Δεν ήταν μόνο η επιλογή φακών,, που αν ήθελα κάποιο εστιακό μήκος έπρεπε να σκεφτώ σε ποιο σύστημα θα τον πάρω και για πόσο σοβαρή χρήση. Ήταν και τα περιφερειακά. Άλλο φλας για Μ4/3, άλλο για Νικον, άλλα trigger, ακόμη και άλλες διαστάσεις στα φίλτρα για τους φακούς και άλλα καλώδια ή software για τον υπολογιστή. Διπλές και τριπλές μπαταρίες και για τα δύο συστήματα...σε κάποια φάση έπρεπε να πάρω μια σκληρή απόφαση. 

Γιατί Νίκον;
Καθαρά αντικειμενικά επιλεγμένη κατόπιν οικονομοτεχνικής μελέτης για την πιο VFM για τις ανάγκες μου, δεδομένου πως ήδη είχα στημένο ολόκληρο σύστημα σε Μ4/3.
Χρειαζόμουν μια φωτογραφική μηχανή με αισθητήρα FF και καλό Dynamic Range με έναν όσο το δυνατόν πιο καλό all around ζουμ φακό σταθερού διαφράγματος.

Η Canon είχε εκείνη την περίοδο (και ακόμα έχει) κλειστό σύστημα για τρίτους κατασκευαστές, ενώ η RP που ήταν η πιο φτηνή της Canon εκείνη την εποχή με έναν φακό σταθερού διαφράγματος έβγαινε αρκετά πιο πάνω χρηματικά, ενώ είχε και λιγότερα features απο την Ζ5. 
Η Sony  απο την άλλη είχε σαν πιο φτηνή την A7iii που ήταν πανάκριβη. Φτηνότεροι φακοί όμως μετά. Εδώ αμφιταλαντεύτηκα λίγο, αλλά βλέποντας το μενού της Sony αλλά και την εργονομία της σε μηχανή φίλου, δεν ταιριάξαμε.
Η Ζ5 έτρεχε τότε σε προσφορά με τον 24-70mm f/4 σε εξαιρετική τιμή, οπότε αφού είδα πως καλύπτει τις ανάγκες μου το κιτ (σε πρώτη φάση τουλάχιστον), προχώρησα εκεί.

Οποιεσδήποτε DSLR  τις είχα αφήσει εκτός εξ' αρχής. 

Κι αυτή είναι περιληπτικά η ιστορία μετάβασης μου απο Μ4/3 σε FF αλλά και Aps-c (η 2η Νικον μου).
Πολλά τα συμπεράσματα και για τα τρία συστήματα και με πολύ γεμάτη χρήση, αλλά δεν χωράνε σε αυτό το νήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, highpriest είπε

Εδώ δεν παίζουν καλά καλά αρκετοί φακοί τρίτων (sigma/tamron/tokina) για Νικον με τον μαμά αντάπτορα, θα μπούμε και σε χωράφια με φακό άλλης ανταγωνιστικής μάρκας και με αντάπτορα τρίτης εταιρίας; 😆
Δεν υπάρχει λόγος για τέτοια πειράματα. Τα αποτελέσματα δεν δικαιώνουν. 

Θεωρώ τις επιλογές με αντάπτορα, μάλλον μη επιλογές.
Εννοώ πως δεν μπορείς να βασιστείς για σοβαρή δουλειά, παρά μόνο να το δεις χομπιστικά και "εξερευνητικά" το όλο πράγμα.

Μιας και μιλάμε για Νικον και τυχαίνει να έχω πλέον 2 μηχανές στο Z mount, έχω δοκιμάσει αρκετούς φακούς, αλλά παρακολούθησα και αρκετά reviews που συγκρίνουν χρήση φακών native με παλιότερους (FX) με αντάπτορα.
Το γενικό συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως ακόμη και αν συγκριθεί ένας παλιότερος φακός 20ετίας+ που την εποχή του ήταν κορυφή, με έναν απλό (όχι σειράς S) ίδιου εστιακού μήκους, συνήθως ο νεότερος είναι και καλύτερος, γρηγορότερος στο focus, οξύτερος στα άκρα, και χωρίς CA, ή με λιγότερο τέλοσπάντων.

Αν κάποιος έχει παλιούς φακούς, σαφώς και με έναν αντάπτορα τους δίνει νέα ζωή. Και θα του κάνουν και καλή δουλειά.
Αλλά αν κάποιος δεν έχει παλιούς φακούς, το θεωρώ να λάθος να "επενδύσει προς τα πίσω" για την καινούρια Ζ μηχανή του.
Ακόμη και αν αγοράσει απο την απλή σειρά της Νικον θα έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας απο το να βάλει παλιό "επαγγελματικό" με αντάπτορα. Έχει να κάνει καθαρά με την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Αλλά αν δεν φτάνουν ούτε για την απλή σειρά της Νικον, μπορεί με ακόμη πιο λίγα χρήματα να αγοράσει Κινέζικους φακούς που θα του αποδώσουν σχεδόν όσο και ένας καλός 20ετίας+ με αντάπτορα. Στις Νικον Ζ κάνουν θραύση οι φακοί της viltrox που δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα για τα λεφτά τους.

Νομίζω πως αγορά αντάπτορα θα πρέπει να σκεφτεί κάποιος όταν δεν υπάρχει στην αγορά καν κάποιος φακός εξειδικευμένου τύπου για το mount του, ούτε καν απο Κινέζους. Πχ tilt-shift.

Στο συγκεκριμένο θεμα, για να λέει ο R Frost οτι ο ανταπτορας για Canon, δουλεύει, θα δουλεύει. 

Ειναι από τους σοβαρούς reviewers. 

Δεν αντιλέγει κανείς ότι οι φακοί Nikon είναι κορυφαίοι και δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα. 

Για τους αντάπτορες γενικά:

Με Nikon δεν έχω πρόσφατη εμπειρία. (To 2016 τα έδωσα όλα και πήγα σε Canon).  

Φαίνεται ότι οι ανταπτορες σε Canon δουλεύουν......

Εχω έναν Viltrox ανταπτορα από EFM σε EF/EFS mount, για την ταπεινή Μ100.  Δουλεύει άριστα με όλες τις λειτουργίες ΟΝ (AF - EXIF κλπ), και έχει χρησιμοποιηθεί με άριστα αποτελεσματα ακόμη και με τον EF 70-200 f2.8L II USM. Είχα βάλει και μια σχετική φωτογραφία τους σε κάποιο νήμα εδώ. Ποιός θα το πίστευε...

Οσο για τον ανταπτορα RF σε EF είναι πραγματικά εξωπραγματικός. (Δεν εκφράζομαι συχνά ετσι, αλλά αυτός ο ανταπτορας σε αυτό το κόστος είναι άψογος). Ο μονος τρόπος να καταλάβεις ότι ο παραπάνω 70-200 δεν ειναι native στην R5 που συνηθως βρισκεται ειναι το λίγο επιπλέον βάρος, και οχι το υποδεέστερο αποτέλεσμα. 

Σίγουρα οι νεότεροι φακοί είναι καλύτεροι. 

Σίγουρα οι native φακοί είναι καλύτεροι. 

Αλλά επειδή είμαι (ειμαστε, αρκετοί από εδώ ) ερασιτεχνες, δεν θα δικαιολογουσαμε ισως τα 3.1Κ για τον RF 100 -500 f4.5-7.1 USM, και αντι να δώσω 750 για τον RF 100-400 f5.6-8 USM (ο οποίος δεν ειναι καθόλου κακός, το αντιθετο), έδωσα 900 και πηρα τον EF 100-400 f4.5-5.6L II USM μεταχειρισμένο και το αποτελεσμα με δικαίωσε. Αν δεν υπήρχε ο ανταπτορας αυτό δεν θα ηταν δυνατόν. 

Ακόμη και σε πλήρη ανάλυση (45ΜΡ) το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.  

Ελάχιστο CA στα ακρα και σχεδόν μηδενικό barrel distortion. 

Και όλα αυτα με τον ανταπτορα RF -EF. 

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος........ 

My 2c

 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Στο συγκεκριμένο θεμα, για να λέει ο R Frost οτι ο ανταπτορας για Canon, δουλεύει, θα δουλεύει. 

Ειναι από τους σοβαρούς reviewers. 

Δεν αντιλέγει κανεις ότι οι φακοι Nikon είναι κορυφαίοι και δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα. 

Για τους αντάπτορες γενικά:

Με Nikon δεν έχω πρόσφατη εμπειρία. (To 2016 τα έδωσα όλα και πήγα σε Canon).  

Φαίνεται ότι οι ανταπτορες σε Canon δουλεύουν......

Εχω έναν Viltrox ανταπτορα από EFM σε EF/EFS mount, για την ταπεινή Μ100.  Δουλεύει αριστα με όλες τις λειτουργίες ΟΝ (AF - EXIF κλπ), και έχει χρησιμοποιηθεί με άριστα αποτελεσματα ακόμη και με τον EF 70-200 f2.8L II USM. Ειχα βάλει και μια σχετική φωτογραφία τους σε κάποιο νήμα εδώ. Ποιός θα το πίστευε...

Οσο για τον ανταπτορα RF σε EF είναι πραγματικά εωπραγματικός. (Δεν εκφραζομαι συχνα ετσι, αλλά αυτός ο ανταπτορας σε αυτό το κόστος είναι αψογος). Ο μονος τρόπος να καταλάβεις ότι ο παραπάνω 70-200 δεν ειναι native στην R5 που συνηθως βρισκεται ειναι το λίγο επιπλέον βάρος, και οχι το υποδεέστερο αποτελεσμα. 

Σίγουρα οι νεότεροι φακοί είναι καλύτεροι. 

Σίγουρα οι native φακοί είναι καλύτεροι. 

Αλλά επειδή είμαι (ειμαστε, αρκετοί από εδώ ) ερασιτεχνες, δεν θα δικαιολογουσαμε ισως τα 3.1Κ για τον RF 100 -500 f4.5-7.1 USM, και αντι να δώσω 750 για τον RF 100-400 f5.6-8 USM έδωσα 900 και πηρα τον EF 100-400 f4.5-5.6L II USM μεταχειρισμένο και το αποτελεσμα με δικαιωσε. Αν δεν υπήρχε ο ανταπτορας αυτό δεν θα ηταν δυνατόν. 

Ακόμη και σε πλήρη ανάλυση (45ΜΡ) το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.  

Ελάχιστο CA στα ακρα και σχεδόν μηδενικό barrel distortion. 

Και όλα αυτα με τον ανταπτορα RF -EF. 

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος........ 

My 2c

 

 

Προφανώς και δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
Όλοι κινούμαστε εντός των παραμέτρων των συστημάτων μας, καλώς ή κακώς.

Εχει να κάνει τόσο με την χρήση όσο και με την μάρκα.

Κι εγώ για τηλεφακό ίσως πήγαινα σε λύση με αντάπτορα, (μιας και θα αφορούσε προσωπική χρήση) αν είχα RF σύστημα, όπου ο μαμά αντάπτορας ακούω πως είναι εξαιρετικός.

Τώρα για Νικον ,το σκέφτομαι.
Όχι για άλλον λόγο, αλλά επειδή (ευτυχώς) εδώ υπάρχουν native επιλογές τρίτων κατασκευαστών, ενώ η ψαλίδα δεν είναι τοσο μεγάλη όσο στην Canon. Πχ 3.1Κ για τον RF 100 -500 f4.5-7.1 USM ενω η αντίστοιχη λύση για Ζ σε tamron είναι ο https://www.skroutz.gr/s/47873994/Tamron-Full-Frame-Fotografikos-Fakos-150-500mm-f-5-6-7-Di-III-VC-VXD-Super-Telephoto-Tele-Zoom-gia-Nikon-Z-Mount-Black.html
 

Είναι πολύ κοντά στα χρήματα δηλαδή για έναν κάτοχο Ζ η λύση για πχ Νικον AF-S 200-500mm με αντάπτορα FTZ  με την λύση για τον native tamron που έβαλα λινκ παραπάνω.

 

Τώρα σχετικά με αυτό:

38 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Στο συγκεκριμένο θεμα, για να λέει ο R Frost οτι ο ανταπτορας για Canon, δουλεύει, θα δουλεύει. 

Ειναι από τους σοβαρούς reviewers. 

Σοβαρότατος είναι, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να ξέρει τι λειτουργεί, πέρα απο το σετ που δοκίμασε.Το λέει και ο ίδιος, δεν έχει πολλούς EF φακούς.

Το λέω, επειδή μίλησα ακόμη και με mpb για να πάρω σετ αντάπτορα με φακό Tamron, αρκεί να μου πιστοποιήσουν πως θα λειτουργούν μαζί σωστά.
Η απάντηση τους ήταν πως δεν μπορούν να πιστοποιήσουν κάτι τέτοιο, μιας και δεν δουλεύουν όλοι οι φακοί στο 100% με τον αντάπτορα. Ειδικά τρίτων κατασκευαστών.

Ηταν σίγουροι για κάποιους AF-S  αλλά απο εκει και πέρα ουδέν. Μονο με trial and error (το οποίο δεν προτίθενται να δοκιμάσουν οι ίδιοι σαν εξυπηρέτηση)
Ίδια θέματα διάβασα και για EF φακούς τρίτων με αντάπτορα σε RF μηχανή. 
Για την ώρα γνωρίζουμε πως δουλευούν τέλεια οι EF μαμα φακοί. Για τους υπόλοιπους ισχύει ότι και για την Nikon με αντάπτορα. Αλλοι παίζουν και άλλοι όχι.

Προσωπικά παρακολουθώ κάποια γκρουπ για την μηχανή μου και όταν κάποιος αναφέρει ποιος φακός δουλεύει ή ποιος δεν δουλεύει με τον FTZ αντάπτορα, το σημειώνω. Είναι η μόνη λύση που βρήκα για την ώρα.


 

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, highpriest είπε

Κι αυτή είναι περιληπτικά η ιστορία μετάβασης μου απο Μ4/3 σε FF αλλά και Aps-c (η 2η Νικον μου).

Πολλά τα συμπεράσματα και για τα τρία συστήματα και με πολύ γεμάτη χρήση, αλλά δεν χωράνε σε αυτό το νήμα.

Εγώ είχα όλη μου την ζωή aps-c, (D7200 από το 2015), και στο black friday μου έκανα δώρο μια z6ii και τον 24-70 f/2.8. Έπαθα σοκ, σαν να άλλαξε η φωτογραφική διαδικασία και να πρέπει να μάθω τα πράγματα από την αρχή. Δεν μπορώ να φανταστώ το δικό σου σοκ από ακόμα μικρότερο αισθητήρα.

Χαίρομαι που εξελίχθηκες και το βλέπεις επαγγελματικά, εγώ είμαι ακόμα στο αν πρέπει να κάνω μαθήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, patatasc said:

Εγώ είχα όλη μου την ζωή aps-c, (D7200 από το 2015), και στο black friday μου έκανα δώρο μια z6ii και τον 24-70 f/2.8.

Στην D7200 είχες τον Nikon 17-55mm f/2.8 AF-S ; Γιατί η αλλαγή που περιγράφεις, δεν αφορά μόνο μεγαλύτερο αισθητήρα αλλά και επαγγελματικό ζουμ φακό . Η διαφορά μόνο σε απόδοση σώματος, θα φαινόταν αν είχες το φακό που αναφέρω . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...