Προς το περιεχόμενο

Διδακτρα στους "αιωνιους" φοιτητες


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ε ναι.γιατι τα ιδρυματα παιρνουν τοσα πολλα λεφτα που ουτε καθηγητες δεν εχουν να πληρωσουνε.

Οι καθηγητες στους οποιους αναφερεσαι ειναι κλασικα παραδειγματα δημοσιων υπαλληλων, μηδεν παραγωγικοτητα και σε υψηλη μισθολογικη κλιμακα ,το τι αξιολογηση θα ειχαν με το ανυπαρκτο ερευνητικο τους εργο σε οποιοδηποτε αξιολογο πανεπιστημιο του εξωτερικου δεν χρειαζεται να το αναφερω καν .

Παντα αναφερομαι στην συντριπτικη πλειοψηφια των καθηγητων,εξαιρεσεις βεβαιως και υπαρχουν απλα για να επιβεβαιωνουν τον κανονα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 264
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με αφορμή το παραπάνω,

Να υπενθυμίσω ότι οι αιώνιοι είναι ανύπαρκτοι και οικονομικά και υλικά στις σχολές και ακριβώς γι'αυτό είναι αιώνιοι και επίσης, ότι δεν είναι άτομα που πάνε κάθε χρόνο και γεμίζουνε τις αίθουσες.

Αντιθέτως, ακριβώς επειδή ΔΕΝ πάνε, είναι αιώνιοι.

 

Και γι'αυτό που είπε κάποιος ότι οι αιώνιοι πάνε και ξαναπαρακολουθούν τα εργαστήρια και γίνονται δυο 1,5άωρα αντί για ένα 3ωρο, 1ον αυτό δε γίνεται γενικά σε όλες τις σχολές (εγώ πρώτη φορά το ακούω) και 2ον δεν έχει να κάνει με το ότι είναι αιώνιοι, αλλά με το ότι κόπηκαν σε ένα εργαστήριο. Θα μπορούσες να είσαι 3ο έτος, να κοπείς σε ένα εργαστήριο και να το ξαναπαρακολουθήσεις στο 4ο έτος. Δεν είναι θέμα των αιωνίων.

έχεις δίκαιο, σχεδόν όλοι αυτοί είναι κάτω από το 8ο εξάμηνο, λίγοι είναι αυτοί που είναι 8ο+

 

βασικά για αυτό φταίνε οι περικοπές που έχουν γίνει και αναγκάζονται να βάζουν λιγότερες ώρες στο πρόγραμμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι καθηγητες στους οποιους αναφερεσαι ειναι κλασικα παραδειγματα δημοσιων υπαλληλων, μηδεν παραγωγικοτητα και σε υψηλη μισθολογικη κλιμακα ,το τι αξιολογηση θα ειχαν με το ανυπαρκτο ερευνητικο τους εργο σε οποιοδηποτε αξιολογο πανεπιστημιο του εξωτερικου δεν χρειαζεται να το αναφερω καν .

Παντα αναφερομαι στην συντριπτικη πλειοψηφια των καθηγητων,εξαιρεσεις βεβαιως και υπαρχουν απλα για να επιβεβαιωνουν τον κανονα .

 

ξερεις σε ποιους κιολας αναφερομαι συγκεκριμενα?

επειδη υπαρχει ενα ποσοστο που δε δουλευουν,η λυση ειναι να μη τους διωξουμε αλλα να μη πληρωνουμε κανεναν!rolleyes.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξερεις σε ποιους κιολας αναφερομαι συγκεκριμενα?

επειδη υπαρχει ενα ποσοστο που δε δουλευουν,η λυση ειναι να μη τους διωξουμε αλλα να μη πληρωνουμε κανεναν!rolleyes.gif

Σιγουρα παντως δεν ειναι λυση να συνεχιστει αυτο το χαλι διοτι εχει αποτυχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγώ νομίζω ότι έχεις παντελή άγνοια της πραγματικότητας.

 

Αυτη τη στιγμή, πρακτικά (διότι νόμοι περί του αντιθέτου έχουν ψηφιστεί, αλλά πανεπιστημιακοί "δάσκαλοι" και φοιτητές μάχονται λυσσαλέα ώστε να μην εφαρμοστούν) τα πανεπιστήμια χρηματοδοτούνται βάσει των εγγεγραμμένων φοιτητών και όχι των πραγματικών.

 

Επομένως, όταν λες ότι δεν επιβαρύνουν κανέναν, είτε δεν ξέρεις τι γράφεις, είτε διαστρεβλώνεις συνειδητά την πραγματικότητα (και, ειλικρινά, δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο).

 

 

Το μόνο που κοστίζω στο πανεπιστήμιο είναι μερικές κόλλες χαρτί στις εξεταστικές.

 

Δηλαδή, το πανεπιστήμιο παίρνει λεφτά για εμένα που είμαι επί πτυχίω, λεφτά που δεν μου επιστρέφει όμως, αφού δεν δικαιούμαι ούτε πάσο, ούτε βιβλία.

 

Και εσύ λες ότι η λύση είναι να με διαγράψουν ή να τους πληρώνω, αντί να ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ να αλλάξουν τη χρηματοδότηση και να γίνει βάσει των εισακτέων ανά χρόνο (των «πραγματικών» αν θες).

 

Πολύ λογικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πήραν όλα τα αποθεματικά των ΑΕΙ/ΤΕΙ και τα έκανα ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου 3 μέρες πριν το κούρεμα δλδ ήταν καλά και πλέον δεν έχουν λεφτά και διώχνουν καθηγητές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν καταλαβαίνω γιατί εκνευρίζεσαι.

 

Βασικά, δεν καταλαβαίνω από που εξήγαγες το συμπέρασμα ότι υποστηρίζω κάτι τέτοιο.

 

Είπα εγώ ότι στοιχίζεις εσύ κάτι στα πανεπιστήμια; Όχι (μπορεί και να στοιχίζεις, δεν ξέρω, αλλά δεν είπα κάτι τέτοιο). Είπα ότι τα πανεπιστήμια χρηματοδοτούνται με βάσει του πόσους εγγράφονται, όταν εγγράφονται, και τους κρατάνε εσαεί. Διεκδικούν παραπάνω λεφτά βάσει των αιωνίων, γι' αυτό και οι πρυτανικές αρχές αντιμάχονται λυσσαλέα το όποιο μέτρο περιορισμού του φαινομένου.

 

Και προφανώς υπάρχουν λαμόγια φοιτητές που έχουν οφέλη από την επ' αόριστο παραμονή τους στο πανεπιστήμιο, αλλά πουθενά δεν έγραψα ότι είναι όλοι έτσι.

 

Για την ακρίβεια, δεν έχω σχολιάσει καν το θέμα των "διδάκτρων", αφού πρόκειται για μια εικασία που κάποιος την είδε, κι άνοιξε νήμα.

 

Εγώ λέω ότι τα πανεπιστήμια θα έπρεπε να χρηματοδοτούνται (μεταξύ άλλων) βάσει των πόσων πραγματικών φοιτητών έχουν. Άρα, σε τι διαφωνείς;

 

edit: επειδή ο αγαπητός akpe ανέφερε προηγουμένως κάτι για αξιολόγηση: κάντε έναν κόπο και αναζητείστε τη σημερινή επιστολή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας με θέμα την αξιολόγηση, και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Quotαρες αυτό:

 

Εγώ νομίζω ότι οι αιώνιοι φοιτητές έχουν αναχθεί σε ένα από τα μεγάλα προβλήματα της χώρας, ενώ δεν επιβαρύνουν κανέναν, εκτός απ'την οικονομική επιβάρυνση των γονέων τους.

 

 

και απάντησες το πως γίνεται η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων, υποννοώντας ότι οι αιώνιοι κοστίζουν, πράγμα που δεν ισχύει. Δεν ενδιαφέρει κανέναν φοιτητή, αιώνιο ή μη, το πως γίνεται η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων. Είναι πρόβλημα των ηγεσιών των πανεπιστημίων και αυτών που μοιράζουν κονδύλια. Εάν όντως γίνεται όπως λες, τότε ας αλλάξει η χρηματοδότηση και να υπολογίζεται βάσει των εισακτέων.

 

 

 

Οπότε, το ερώτημα παραμένει: Γιατί να πληρώνουν δίδακτρα, εφόσον δεν κοστίζουν;

 

 

 

Και δεν εκνευρίζομαι, κουβέντα κάνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαινω το επιχειρημα: Δεν επιβαρυνουν τον προυπολογισμο των σχολων οι αιωνιοι, αρα γιατι να πληρωνουν διδακτρα. Δειτε το σαν ενα τροπο περιορισμο του (αρνητικου) φαινομενου. Δεν ειναι αναγκη να προηγηθει αρνητικο προσημο σε καποιο ισολογισμο για να επιβληθει "προστιμο" ή "διδακτρα". Οι συνεπειες μπορει να μην ειναι αμεσα οικονομικες, ειναι αλλες ομως. Δεν μας νοιαζει? Μονο τα ευρω κοιταμε?

 

Ο αιωνιος φοιτητης ως φαινομενο (και οχι ως ατομο) κανει πολλαπλα κακα στην τριτοβαθμια εκπαιδευση. Αν δεν ειστε σε θεση να τα αντιληφθειτε τοτε αδικως συζητατε σε αυτο το τοπικ.

 

Οσο για το θεμα των φοιτητων που απο ανεχεια χρειαζονται παραπανω χρονια να βγαλουν τη σχολη (ειτε επειδη δουλευουν παραλληλα, ειτε επειδη μια χρονια δεν ειχε η οικογενεια λεφτα να στειλει το παιδι επαρχια), θα απαντησω: και τι φταιει η τριτοβαθμια?

 

Και πλιζ μην ακουσω το επιχειρημα περι δωρεαν παιδειας διοτι θα απαντησω πως με τα 100δες τμηματα που εχει πλεον και η Κωλοπετινιτσα μπορει ο καθενας να σπουδασει στην πολη του. Χωρις ωστοσο να θεωρω υποχρεωση του κρατους να εισαγει ΟΛΟΥΣ τους αποφοιτους λυκειο στην τριτοβαθμια. Πρεπει να πληρουνται καποια κριτηρια και δυστυχως αυτα δεν πληρουνται. Μεταξυ αυτων, ναι, πρεπει ο φοιτητης που θα παει εκτος πολης να μπορει να αφοσιωθει στις σπουδες του και οχι σε δουλειες/εξτρα χαρτζιλικια κλπ.

 

Η τριτοαβαθμια ηταν και πρεπει να παραμεινει τριτοβαθμια. Και προσβασιμη για ολους αρκει αυτοι να εχουν ως προτεραιοτητα την μορφωση και οχι αλλα πραγματα (πχ εργασια/ζωαρα/γκομενιτσες κλπ). Να τα κανει και αυτα, εφοσον ομως εχει αφοσιωθει πρωτα στο στοχο. Συνηθως συμβαινει το αντιθετο, γιαυτο και τα πτυχια των ελληνικων πανεπιστημιων ισοδυναμουν παντου με κωλοχαρτα πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γιατί στοιχίζουν. Όταν τα πανεπιστήμια παίρνουν, πατώντας σε αυτούς, λεφτά που δε δικαιούνται, στοιχίζουν.

 

Δεν πάει να πει ότι τα λεφτά που εισπράττουν τα πανεπιστήμια τα τσεπώνουν οι αιώνιοι, αλλά στοιχίζουν στην κοινωνία (και, ό,τι και να λέμε, όταν μια σχολή πρέπει να έχει 1000 φοιτητές στα τέσσερα έτη και φτάνει να έχει άλλους 2000 "επί πτυχίω" -τόσους είχε η δική μου- στοιχίζουν σε προτεραιότητα στην εγγραφή σε μαθήματα λίγων θέσεων, κτλ.).

 

Τα δίδακτρα, αν επιβάλλονταν (δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν χρήσιμο ένα τέτοιο μέτρο, αλλά έχει ενδιαφέρον) θα ήταν μιας πρώτης τάξης λύση για να ξεσκαρτάρουν οι εκατοντάδες χιλιάδες "επί πτυχίω" (στοιχεία του 2010 τους ανεβάζουν σε διπλάσιο αριθμό εκείνων που φοιτούν στα κανονικά εξάμηνα).

 

Επιπλέον, ο νόμος προβλέπει ένα πολύ καλό περιθώριο επιπλέον εξαμήνων για να ολοκληρώσει κάποιος τις σπουδές του. Αν δεν προλαβαίνει (γιατί αποδεδειγμένα εργάζεται) μπορεί να πάει στην κατηγορία της μερικής φοίτησης, οπότε το περιθώριο διευρύνεται.

 

Εσύ, αν εγγράφεσαι κανονικά στα εξάμηνα και παρακολουθείς (στο + όσο δικαιούται η σχολή σου) δε θεωρείσαι αιώνιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια είναι τα πολλαπλά αρνητικά;

 

Σε κάθε περίπτωση όταν θες να ξέρεις τους ενεργούς φοιτητές απλά αθροίζεις τα άτομα με διαφορετικό αριθμό μητρώου που πήραν μέρος στις εξεταστικές, βάζεις κι ένα περιθώριο λάθους και τέλειωσε το θέμα*.

 

Τούφα, το είδα το ερώτημα σου. Το τελευταίο των προβλημάτων στην έρευνα στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι αν κάποιοι που δεν το αξίζουν πάρουν διδακτορικό λόγω κομματικής ταυτότητας. Αλλά θα επανέλθω στο θέμα.

 

*εντιτ με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζονται όχι μόνο οι αιώνιοι αλλά και οι άφαντοι, που κι αυτοί στοιχίζουν. Ε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Καλά, να δω τα πανεπιστήμια να τολμούν να υπολογίσουν τους ενεργούς στη βάση των πόσων πήγαν στις εξεταστικές και τι στον κόσμο.

 

Εδώ αρνούνται να εφαρμόσουν το νόμο που λέει πως ενεργοί είναι όσοι πηγαίνουν να γραφτούν στο εξάμηνο, ανεξαρτήτως αν ξαναπατήσουν μέχρι την επόμενη εγγραφή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Καταρχάς, συμφωνώ ότι οι αιώνιοι σαν «θεσμός» πλήττουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία προσπάθεια περιορισμού των αιωνίων, προς λάθος κατεύθυνση κατά την άποψή μου. Πρώτα λέγαν για διαγραφές, τώρα λένε για δίδακτρα κοκ.

 

Μήπως, πρέπει να το δούνε λίγο βαθύτερα το ζήτημα; Ξέρω 'γω, μήπως πρέπει να γίνουν υποχρεωτικές οι παρακολουθήσεις πρώτα, πριν καταλήξει κάποιος να γίνει αιώνιος; Γενικά, το πανεπιστήμιο θα έπρεπε να προστατεύει τα μέλη του, όχι χαιδεύοντας αυτιά, αλλά λαμβάνοντας ουσιώδη μέτρα προς αποφυγή του φαινομένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...