Προς το περιεχόμενο

Διδακτρα στους "αιωνιους" φοιτητες


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιαατι αν δεν ηταν θα γυριζαμε σε περιοδους μεσαιωνικες;Με αναλφσαβητους, αγραμματους και ολα αυτα; Καλα τι σας επιασε με την παιδεια λες και ειναι αχρηστη; Τι να κανουμε να στελνουμε τα παιδια στα στρατοπεδα να μορφωνονται εκει;Δλδ εχω αρχισει και ανησυχω..

 

Ειρωνικά το λέει σάγια :P

 

Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη και το θεμα των αιωνιων ειναι μια χαρα αφορμη για να γινει η αρχη. Δεν καταλαβαινω γιατι οχι.

 

Γιατί για εμένα, το πρόβλημα των αιωνίων (και αναφέρομαι στους σταρχιδιστές) δεν εμφανίστηκε από μόνο του, κάποιοι το ανέχονται γιατί τους βολεύει, π.χ. γιατί δημιουργούν πελατειακές σχέσεις και βέβαια οι οι σχολές δεν κάνουν τίποτε για να το διαχειριστούν. Οπότε γιατί να μην ξεκινήσουμε με στρίμωγμα αυτών των παραγόντων πρώτα;

 

Ο προηγούμενος νόμος για εμένα ήταν μια σωστή αρχή, ιδίως από τη στιγμή που, προβλέποντας μέτρα για όσους δουλεύουν ή γεννοβολάνε, στρεφόταν κυρίως κατά των σταρχιδιστών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 264
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιαατι αν δεν ηταν θα γυριζαμε σε περιοδους μεσαιωνικες;Με αναλφσαβητους, αγραμματους και ολα αυτα; Καλα τι σας επιασε με την παιδεια λες και ειναι αχρηστη; Τι να κανουμε να στελνουμε τα παιδια στα στρατοπεδα να μορφωνονται εκει;Δλδ εχω αρχισει και ανησυχω..

Σάγια δεν κατάλαβες το πνεύμα μου. Και μάλλον θα έπρεπε να ορίσεις κάποια βάση πριν συζητάς. Εγώ ας πούμε συμφωνώ μαζί σου ότι η παιδεία πρέπει να είναι δωρεάν. Από'κεί ξεκινάμε πατάμε και συνεχίζουμε. Άλλοι δεν το έχουν αυτό ως βάση. Και συζητάτε με διαφορετικό γνώμονα. Ε πώς θα βγάλετε άκρη.

 

Tην καραμέλα ''δουλεύει και σπουδάζει ταυτόχρονα'' βγάλτε την πάντως απο τα επιχειρήματα σας όσοι την χρησιμοποιείται. Έχω ξεπεράσει τα χρόνια φοίτησης μου, κάνω παρέα με πολλά άτομα που έχουν ξεπεράσει τα χρόνια φοίτητησης και γνωρίζω άλλα τόσα άτομα που έχουν ξεπεράσει τα χρόνια φοίτησης τους και ούτε ένας δεν είχε σαν λόγο την δουλειά. Είναι πολύ μικρό εκείνο το ποσοστό το οποίο δουλεύει και σπουδάζει ταυτόχρονα και η πείρα μου, μου λέει πως όταν ξεκινούν να ασχολούνται ενεργά με την σχολή παρατάν την δουλειά.

Αν δεις τα ποστ μου έχω αναφέρει 2-3 στιβαρά επιχειρήματα, κανένα απ'τα οποία δεν είχε να κάνει με τη δικαιολογία της δουλειάς και τα οποία έπρεπε να είναι αρκετά, για να γυρίσεις το κεφάλι σου αλλού και να καταλάβεις ότι οι αιώνιοι φοιτητές δεν πειράζουν κανένα ουσιαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ είναι τώρα... Πώς γίνεται να είναι δωρεάν η παιδεία ε; Καλή ερώτηση. Ας αναρωτηθούμε.

Εχεις προβλημα αντιληψης η παριστανεις πως εχεις? Τι δεν καταλαβαινεις πως φορολογουμαστε για την παιδεια και για αυτο τον πολυ απλο λογο δεν μπορει να θεωρηθει δωρεαν.Εκτος αν πιστευεις οτι σε καποιο μερος μαγικο φυτρωνουν λεφτα και πληρωνονται οι καθηγητες και φτιαχνονται οι υποδομες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί για εμένα, το πρόβλημα των αιωνίων (και αναφέρομαι στους σταρχιδιστές) δεν εμφανίστηκε από μόνο του, κάποιοι το ανέχονται (παρατάξεις;) και οι σχολές δεν κάνουν τίποτε για να το διαχειριστούν. Οπότε γιατί να μην ξεκινήσουμε με στρίμωγμα αυτών των παραγόντων πρώτα;

Η παραταξη που κολαει ρε συ με εναν που δεν ασχολειται με τη σχολη? Οι παραταξεις btw ειναι αλλη μια φωλια που πρεπει να διαλυθει και δεν πρεπει να εχουν τον παραμικρο ρολο στην τριτοβαθμια.

 

Ωστοσο επαναλαμβανω. Απτα 100 προβληματα κανουμε κινηση να λυσουμε το 1. Γιατι οχι?

Ακομα κι αν ειναι οπως τα λες, οτι το συνολικο κλιμα της τριτοβαθμιας ωθει τον φοιτητη να γινει σταρχιδιστης, γιατι να μη του χαλασουμε τη ζαχαρενια με ενα τετοιο μετρο? Πιεσε τον να διαβασει και να περασει μαθηματα σε πρωτη φαση και μετα εξεταζεις τι το ωθει να μη διαβαζει. Υπαρχει ομως η περιπτωση με καποια μετρα σαν αυτο να μειωθει σε μεγαλο ποσοστο το φαινομενο, αρα γιατι οχι? Για να μην ανησυχησουν για τη ζωαρα τους οι αιωνιοι?

 

Μα δεν ειναι προς την σωστη κατευθηνση , προς την λαθος ειναι. Γιατι ειναι προς την σωστη; Επειδη συμβαινει στην Αγγλια;

Εγω αιτιολογησα γιατι ειναι σωστη η κατευθυνση του μετρου. Εσυ θα αιτιολογησεις γιατι ειναι λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποσοστό του ΑΕΠ για την παιδεία είναι τραγικά χαμηλό για να δικαιολογεί το μέτρο αυτό.

Καθαρά εισπρακτικό χαρακτήρα θα έχει αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο.

 

 

Από την άλλη πλευρά βέβαια δεν αντιλέγω ότι πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές στην παιδεία. Δεν χρειάζεται να σπουδάζουν όλοι.

Στην Ελλάδα παίρνουν όλοι ένα πτυχίο και οι μισοί θέλουν να διοριστούν στο δημόσιο ενώ οι άλλοι μισοί θέλουν να γίνουν διευθυντές σε εταιρεία ή αφεντικά αμέσως μετά από την αποφοίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σάγια δεν κατάλαβες το πνεύμα μου. Και μάλλον θα έπρεπε να ορίσεις κάποια βάση πριν συζητάς. Εγώ ας πούμε συμφωνώ μαζί σου ότι η παιδεία πρέπει να είναι δωρεάν. Από'κεί ξεκινάμε πατάμε και συνεχίζουμε. Άλλοι δεν το έχουν αυτό ως βάση. Και συζητάτε με διαφορετικό γνώμονα.

 

 

Αν δεις τα ποστ μου έχω αναφέρει 2-3 στιβαρά επιχειρήματα, κανένα απ'τα οποία δεν είχε να κάνει με τη δικαιολογία της δουλειάς και τα οποία έπρεπε να είναι αρκετά, για να γυρίσεις το κεφάλι σου αλλού και να καταλάβεις ότι οι αιώνιοι φοιτητές δεν πειράζουν κανένα ουσιαστικά.

Α οκ με συγχωρεις..ετσι οπως το ειπες δεν καταλαβα οτι ηταν ειρωνια και μπερδευτηκα και αποπροσονατολιστηκα με τοσα ατομα..τελος παντων νομιζω οτι υποστηριξα αθελα μου αυτο που ηθελες να πεις.

 

Παμε σε ενα υποθετικο σεναριο αν ολα δουλευαν οπως επρεπε στην ελληνικη τριτοβαθμια:

Χ σχολες εισαγουν Υ αποφοιτους λυκειου καθε χρονο και ενα 90% των σπουδαστων ασχολειται με τις σπουδες του σχολαστικα. Προχωρα η ερευνα, προχωρα η μορφωση γενικα και ΚΥΡΙΩΣ οι θεσεις που προσφερουν οι σχολες καλυπτονται απο ατομα που κυνηγουν το αντικειμενο τους. Παραλληλα ανεβαινει και 10 επιπεδα η σχολη μιας και την απαρτιζουν ατομα που ψαχνονται κι οχι ατομα-φαντασματα.

 

Ε μπορεις να αντιπαραθεσεις το τι συμβαινει στις σχολες λογω (και) των αιωνιων που στην ουσια χωρις να εχουν πρωταρχικο σκοπο να σπουδασουν καπαρωνουν θεσεις απο ατομα που θα μπορουσαν να συνεισφερουν στην εκπαιδευτικη διαδικασια πρωτον, δευτερον απο ατομα που θα ανεβαζαν το επιπεδο της τριτοβαθμιας και τριτον απο ατομα που τωρα μπορει να μενουν στην απεξω για να πανε να κανουν τη ζωη τους αυτοι που κατεχουν τις θεσεις και δεν πατανε στη σχολη. Παρουσιαζονται καθε εξεταστικη και κανουν διαγωνισμο στο σκονακι. Τετοια τριτοβαθμια θελετε στην Ελλαδα?

 

Πρεπει με καποιο τροπο ο σπουδαστης να υποχρεωθει να ειναι συνεπης. Εν μεσω οικονομικης κρισης δεν ειναι κακη ιδεα να βαζει διδακτρα στους αιωνιους, εισπρατοντας κανα ψιλο απο σπουδαστες που "σπουδαζουν" (δηλαδη δουλευουν, πινουν καφεδες και κρασια ολημερις και ολονυχτις κλπ). Υπο αλλες συνθηκες απλα θα μπορουσε να ακολουθησει τη μεθοδο που ακολουθειται σε πανεπιστημια του εξωτερικου: Δεν περασες Χ μαθηματα μεσα σε 2 6μηνα? Αντιο.

Προτιματε αυτη τη μεθοδο?

 

Η απλως προτιματε τη μεθοδο "ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΠΟΥ ΞΥΝΕΙ ΤΑ @@ ΤΟΥ και παιρνει πτυχιο χωρις λογο?".

Αν προτιματε την τελευταια (η οποια επικρατει σημερα) τοτε εχουμε αλλη αντιληψη περι τριτοβαθμιας.

Κοιτα καταλαβα τι λες οττι υπαρχουν ατομα που δεν τους ενδιαφερει τοσο η σχολη τους η ταυτοχρονα κανουν και κατι αλλο και αργουν να παρουν πτυχιο. Υπαρχουν πολλα παραδειγματα μοντελων η γνωστων ηθοποιων. Δεν ειναι απαραιτητο να ξυνονται οπως το λες.. γιατι να τους τιμωρησουμε γιατι κανουν κατι αλλο ταυτοχρονα. Αν θες σου λεω και ονοματα. Και μπορει να υπαρχουν καποιοι αλλοι πραγματι που βαριουνται. Οκ αυτους γιατι να τους τιμωρησεις; Επειδη ετυχε να μην τους αρεσει τοσο η σχολη τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Midi

 

Ξεκινάω απο το τελευταίο. Δίδακτρα στην παιδεία δεν πρέπει να εφαρμοστούν για οποιοδήποτε λόγο. Η παιδεία δεν απευθύνεται ούτε σε πλούσιους ούτε σε φτωχούς είναι για όλους. Τα δημόσια πανεπιστήμια τα πληρώνουμε όλοι μας και ανεξαιρέτως την οποιαδήποτε ιδιότητα μας, όλοι έχουμε πρόσβαση. Οι εισαγωγικές εξετάσεις είναι το αντικειμενικό κριτήριο για να καλυφθούν οι θέσεις.

 

Και επαναλαμβάνω σε αυτο το σημείο αυτό που έγραψα νωρίτερα, εφόσον εγώ/ εσύ/ ο χ τυχαίος συνεισφέρουμε στο κοινό ταμείο, η ύπαρξη του οποίου έχει προκαθορισμένους στόχους, υγεία παιδεία ασφάλεια, δεν υπάρχει ο οποιοσδήποτε λόγος να υπάρχει και ατομική καταβολή εισφοράς.

 

Οι κοινωνίες δημιουργήθηκαν για την εξυπηρέτηση του κοινού καλού. Δεχτήκαμε τα ιδιωτικά ιδρύματα στην υγεία, αντί να απαιτήσουμε το ίδιο επίπεδο περίθαλψης για όλους, και κάποιοι απέκτησαν τον τρόπο να ζουν περισσότερο λόγω χρημάτων. Στην ασφάλεια, αντί να απαιτούμε το αυτονόητο από τη δημιουργία θέσεων εργασίας, σωστή αστυνόμευση κλπ φτάσαμε να ζούμε με το κομπόδεμα των δικών μας, να ζητούμε τη νομοθετήση της οπλοφορίας και οπλοχρησίας για αυτοπροστασία. Και κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην παιδεία αυτήν τη στιγμή, στην αρχή τα δίδακτρα για μεταπτυχιακά, κοίτα τις τιμές της ασοε, τώρα με τους "αιώνιους" και πάει λέγοντας.

 

Έχουμε μπει σε αυτήν τη γαμημένη φάση που το ατομικό συμφέρον είναι σημαντικότερο από αυτο του συνόλου. Και με λογικοφανή επιχειρήματα όπως το κόστος προσπαθουμε να επιβαλουμε την εξατομικευση της. Και αναρωτιέμαι, τι είναι καλύτερο ο insomniaK και ο κάθε insomniaK, που μπορεί να πληρώσει τις σπουδές του, να βελτιωθεί και να προσπαθήσει να βελτιώσει το σύνολο της κοινωνίας ή ύπαρξη ενός κοινού ταμείου που όλοι μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε, ο καθένας με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, και να βγουν 40 ινσομνιαξ και 100 καλύτεροι του και 10 χειρότεροι του;

 

Για εμένα δεν υπάρχει καν το δίλημμα. Προτίθεμαι να πληρώνω τις σπουδές 10 ομνισλας για να βγει ένας που πραγματικά θα συνεισφέρει στην ανθρώπινη διανόηση παρά ένας κακομαθημένος γιος κάποιου μεγιστάνα που το μόνο που θα κάνει μετά τις σπουδές του είναι να υπογράφει ως dr μπροστά απο το πατρώνυμο του.

 

Η παιδεία δεν προέρχεται απο παρθενογεννηση, χτίζεται. Ούτε απο εκλάμψεις μεμονωμένων ατόμων, αλλά από ανθρώπους που σκέφτονται και προσπαθούν να λύσουν κοινά προβλήματα και ανταλλάσσουν απόψεις, είναι αυτό που λένε οι αγγλόφωνοι the more the merrier.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η παραταξη που κολαει ρε συ με εναν που δεν ασχολειται με τη σχολη? Οι παραταξεις btw ειναι αλλη μια φωλια που πρεπει να διαλυθει και δεν πρεπει να εχουν τον παραμικρο ρολο στην τριτοβαθμια.

 

Ωστοσο επαναλαμβανω. Απτα 100 προβληματα κανουμε κινηση να λυσουμε το 1. Γιατι οχι?

Ακομα κι αν ειναι οπως τα λες, οτι το συνολικο κλιμα της τριτοβαθμιας ωθει τον φοιτητη να γινει σταρχιδιστης, γιατι να μη του χαλασουμε τη ζαχαρενια με ενα τετοιο μετρο?

 

Κολλάει γιατί σχεδόν το σύνολο των σκύλων είναι αιώνιοι και ασχολούνται με οτιδήποτε εκτός από τα μαθήματα, έχουν δε αναπτύξει (κλασσικά) πελατειακές σχέσεις με καθηγητές, τουλάχιστον στην σχολή μου. Αν είναι κάποιοι που επωφελούνται από τους αιωνίους, σίγουρα είναι οι παρατάξεις.

 

Δεν λέω να μην λύσουμε το πρόβλημα ούτε, αλλά το υπουργείο θα μπορούσε να το διαχειριστεί αλλιώς χωρίς να επιβάλλει τα ίδια μέτρα και στην μειοψηφία (όπως σωστά λέει ο Σέλλερζ) που όντως δεν παρακολουθεί λόγω δουλειάς κάποιου προβλήματος και όχι λόγω σταρχιδισμού.

 

Όπως στον προηγούμενο νόμο ας πούμε, προβλέποντας μερική φοίτηση. Ή, στη χειρότερη να επιβάλλονται δίδακτρα μόνο σε όποιους δεν μπορούν να αποδείξουν π.χ. ότι δουλεύουν ή σε όποιους αποδεδειγμένα πατάνε στη σχολή μόνο για να γραφτούν, ούτε καν σε εξεταστικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που το βρίσκεις το κουράγιο να προσπαθείς να αποδείξεις τα αυτονόητα... παραδέχομαι πάντως. Αν και μάλλον αν δεν τα καταλαβαίνει μόνος του κάποιος, το ίδιο κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Ωστοσο επαναλαμβανω. Απτα 100 προβληματα κανουμε κινηση να λυσουμε το 1. Γιατι οχι?

 

 

Καλά τώρα σοβαρά μιλάς; Η λύση είναι ότι επιτρέπεται να σπουδάζεις για όσο θες, αρκεί να έχεις λεφτά;

 

Δεν θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί το θέμα στη ρίζα του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ennoeitai

 

 

είμαι ρομαντικός, τόσο που ακόμα προσφέρω λουλούδια στις κυρίες

 

 

Δε χρειάζεται να κάνεις υποτιμητικά σχόλια για το συνομιλητή σου.

 

 

εκτός κι αν ο benign ή η saya ή ...

 

Ατέλειωτη η λίστα, κάνε ότι θες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τα πανεπιστημια ομως κανουν και ερευνα και για αυτο παιρνουν κονδυλια. Αν αυριο ανακαλυφθει το φαρμακο για τον καρκινο οι υπολοιποι που πληρωσαν για αυτες τις ερευνες θες να σου πουν δεν εχεις κανενα δικαιωμα δεν πληρωσες;

Το δεν θελω να πληρωσω για την παιδεια των αλλων επισης το καταλαβαινω..και ισως καποιοι να εχουν χρηματα για ιδιωτικη εκπαιδευση..ομως θα ηθελες να ζεις αναμεσα σε τελειως αμορφωτους ανθρωπους που δεν ειχαν τα λεφτα να πανε σε ιδιωτικα;Αν ηταν ετσι πολυ κοσμος θα ηταν αναλφαβητος..αλλα τι να πω, δημοκρατια εχουμε, πολυφωνια εχουμε..οτι θελει ο καθενας.Μπορει και καποιος να πει εγω δεν θελω οι Ρομα πχ να μορφωνουν τα παιδια τους με δικα μου λεφτα..

LE0tH.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειάζεται να κάνεις υποτιμητικά σχόλια για το συνομιλητή σου.

Άμα του συνομιλητή μου του "φταίνε" κάποια πράγματα και κατηγορεί ολόκληρες ομάδες ανθρώπων, χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος και χωρίς να τον αφορά, χρειάζεται. Επίσης όταν δεν είναι υπέρ της δωρεάν παιδείας, για την οποία τόσοι έχουν παλέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συγκεκριμενη διαταξη για τους αιωνιους πηγαζει απο την πραγματικοτητα , η οποια λεει πως πλεων, μετα απο χρονια ασυδοσιας και σπαταλης λεφτα για την παιδεια ΔΕΝ υπαρχουν. Η επιβολη διδακτρων ειναι το πρωτο βημα για την περεταιρω επιβολη διδακτρων και σε αλλες κατηγοριες φοιτητων προκειμενου να χρηματοδοτηθουν τα ιδρυματα. Δεν ειναι κατι καινουριο, σε καθε φαληρισμενη χωρα οπου το κρατος δεν εχει λεφτα εφαρμοζονται συστηματα αυτοχρηματοδοτησης.

 

Οσο αυτο και αν φαινεται σαν "κακο" και αιτια επαναστασης, η πραγματικοτητα ειναι οτι μεχρι σημερα η παιδεια ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΩΡΕΑΝ. Η πανεπιστημιακη παιδεια που γνωρισα εγω και η γενια μου ηταν ακριβη και ακρως ταξικη, οπου αν δεν υπηρχε χρημα απο την οικογενεια σε καλη σχολη δυσκολα περνουσε καποιος. Επειδη λοιπον η παιδεια μεχρι σημερα ειναι ακριβη, κοστιζει σε χρημα και εξοντωνει οικονομικα πολλες οικογενειες καλο ειναι να ανοιξουμε τα ματια μας και να το δουμε το θεμα απο μηδενικη σκοπια.

 

Η παιδεια που θα ηθελα εγω θα επρεπε να κανει διακριση αναμεσα στον φτωχο και τον ευπορο φοιτητη και να στηριζει τον πρωτο, παραλληλα να μεταφερει ολο αυτο το χρημα που διακινειται στα φροντιστηρια και στα ιδιαιτερα μεσα στα πανεπιστημια, ωστε αυτα να μπορεσουν να επιβιωσουν και να κρατησουν ενα επιπεδο τωρα που η κρατικη κανουλα στερεψε. Οσο ποιο γρηγορα προχωρησουν αυτες οι αλλαγες τοσο λιγοτερα "θυματα" θα υπαρχουν απο νεους που επειδη εμεινε ανεργος ο πατερας τους πεταξε εξω το συστημα ενω ειχαν δυνατητητες να σπουδασουν σε μια δυνατη σχολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τώρα σοβαρά μιλάς; Η λύση είναι ότι επιτρέπεται να σπουδάζεις για όσο θες, αρκεί να έχεις λεφτά;

 

Δεν θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί το θέμα στη ρίζα του;

Δεν ειναι λυση. Λυση ειναι να πουν "δε περασες κυριε το 80% των μαθηματων για 2 6μηνα? Διαγραφεσαι". Ομορφα πραγματα οπως εξω στα πανεπιστημια που μετρανε "λιγο" παραπανω απτα δικα μας, επειδη μεταξυ αλλων προνοησαν και για τους "ανετους φοιτητες". Ωστε να σταματησει και η καραμελα περι μη δωρεαν παιδειας για ολους με το παρον μετρο.

Ομως, οπως ειπα κριση εχουμε εισπρακτικα μετρα παιρνουμε δεν το βλεπω κακο να τραβηξουν οι μπαμπαδες το αυτι των καλοπερασακηδων γιων που τα ξυνουν, με αρκετες πιθανοτητες καποιοι να συνετιστουν προς ωφελος της εκπαιδευσης και καποιοι αλλοι που δε θα συνετιστουν να συνεισφερουν με δικη τους επιλογη τον οβολον τους στο κρατος. Απο εκει που θα σε απεκλειε δια παντος και χωρις συζητηση, τωρα σου λεει παρε 2η ευκαιρια αλλα πληρωσε τωρα. Για αρχη θα προτιμουσες την απευθειας διαγραφη?

 

Στην εξισωση που βαζουμε αυτους που δουλευουν, ειπαμε: Αλλο σπουδες αλλο δουλεια. Αν θες να κανεις και τα 2 μαζι (καποιοι τα καταφερνουν εξαισια παντως) ΔΕΝ θα απαιτεις συμβιβασμους απτο εκπαιδευτικο ιδρυμα. Το επιπεδο πρεπει να γινει υψηλο...καποτε.

 

Στα υπολοιπα ενδιαφερονται που διαβασα δεν απαντω προς το παρον γιατι θα μακρυγορησω με κινδυνο να εισπραξω σχολια σαν του ενοειται και αυτη τη στιγμη με την κουραση που εχω, δεν ψηνομαι να χαλασω φαια ουσια.

 

edit: Insomniak για την ωρα, να αρκεστω να ξαναπω μονο, οτι εσυ θες 10ομνισλας να εκπαιδευονται σε πανεπιστημιο για να βγει ενας που θα συνεισφερει, αλλα εγω σου λεω οτι οι υπολοιποι 9 τρωνε τη θεση ατομων που σιγουρα θα ειχαν παραπανω ποσοστα συνεισφορας απο τους ομνισλας (επειδη διατεινεστε συνεχως περι προσβασης ολων στην παιδεια κλπ)...Αρα κατ'εμε οι αιωνιοι σταρχιδιστες δεν εχουν θεση στην παιδεια για οσο θα τρωνε τις θεσεις απο αλλους που θα μπορουσαν να ειναι πολυ πιο αξιολογοι σπουδαστες . Και επειδη θα με ρωτησεις "και πως ξερουμε ποιοι ειναι οι καλοι και οι κακοι" ιδου η λυση. Διαγραφη των αχρηστων, εναλλακτικα εκφοβισμος τους με διδακτρα για αρχη μπας και τους κανεις χρησιμους/μπας και τους διωξεις/αλλιως να τους εισπραξεις. Ειναι πιο ελαστικο μετρο απο την απευθειας διαγραφη που επικρατει στα σωστα πανεπιστημια του εξωτερικου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...