Προς το περιεχόμενο

Ποιο παιχνίδι για PC παίζετε αυτό τον καιρό; [The Now Playing PC Games thread]


naruto14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτές τις μέρες έχω τελειώσει ένα κάρο παιχνίδια που υπό άλλες συνθήκες θα χρειαζόμουν πάνω από έτος για να τελειώσω. Εχω τελειώσει Doom 2016, Resident Evil 2 remake, Disgaea 5 (καλό αλλά όχι τόσο καλό όσο το 4), Bloodstained Ritual of the night (πάρα πολύ καλό όμως έχω διάφορες ενστάσεις), Hellblade (καλό ως story telling εμπειρία για μια φορά, ενδιαφέροντες γρίφοι). 

Η τωρινή λίστα μου περιλαμβάνει X-Com 2, Nioh 1 και Devil May Cry 5. To Nioh είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, με πολύ πράμα να κάνεις και είναι φως φανάρι ότι θα με κρατήσει και τις περισσότερες ώρες σε σχέση με τα άλλα καθώς οι ώρες περνάνε νερό και δεν καταλαβαίνω πως από τις 17:00 που ξεκινάω να παίζω το ρολόι μετά δείχνει 23:00. Παρά αυτά όμως και τα τρία είναι τρομερά παιχνίδια. Το X-Com 2 είναι βελτιωμένο σε απίστευτο βαθμό σε σχέση με το νερόβραστο και σχετικά ρηχό πρώτο παιχνίδι. Το δεύτερο είναι πραγματικά δουλεμένο σε όλους τους τομείς που έχουν σημασία και σε αναγκάζει να χρησιμοποιείς όλο το εύρος του εγκεφάλου σου για να προσπαθήσεις να κάνεις ότι καλύτερο μπορείς με μια κατάσταση που είναι χαμένη έτσι και αλλιώς. Το DMC5 δεν χρειάζεται συστάσεις, πρόκειται για το δεύτερο καλύτερο DMC παιχνίδι ever (μετά το 3) και δεν χρειάζεται να δω πολύ παραπάνω μιας και ήδη βρίσκομαι στο τέλος του. Από άποψη μηχανικής μάχης είναι τόσο καλό όσο το DMC3/4 όμως ακόμα δεν είναι τόσο ψηλά όσο τα Bayonetta.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 920
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Layers of Fear + Inheritance DLC. 
Διαρκείς ανατριχίλες κατά το παίξιμο όταν δεν ξέρεις πότε είναι το επόμενο jump scare, μάζευα πολύ κουράγιο για να ξεκινήσω κάθε μέρα. Ευτυχώς τελειώσε.
Παρόλα αυτα, πολύ ατμοσφαιρικό, πρωτότυπο και ωραία προσέγγιση του «ψυχολογικού θρίλερ». Σε κάτι τέτοια παιχνίδια πραγματικά ευχαριστιέσαι το 5.1 suround (ουρλιαχτά, φωνές, ψίθυροι από το περιβάλλον).

Επεξ/σία από Hnepes
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, polonos1313 είπε

1.173 GB......

Mεσος ορος βγαινει  43,5GB ανα game.

Eχω πολλα χρονια να παιξω pc games, εχουν ανεβει τοσο πολύ οι χωρητικοτητες τους? Δηλαδη θες εναν μικρο ssd για το καθενα?

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, rus είπε

Mεσος ορος βγαινει  43,5GB ανα game.

Eχω πολλα χρονια να παιξω pc games, εχουν ανεβει τοσο πολύ οι χωρητικοτητες τους? Δηλαδη θες εναν μικρο ssd για το καθενα?

Το Red Dead Redemption 2 να φανταστείς είναι 115 Gb και το Middle Earth Shadow of War 153 Gb

και τα υπόλοιπα η πλειοψηφία τους είναι 60-80 gb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ πάλι ξεκίνησα το The longest journey με στόχο να παίξω και τα επόμενα δύο.

έχω και το spec ops: the line για να ξεδίνω λίγη δράση και το I'm not a monster, αν και δεν εχουν φωνή οι χαρακτήρες και με ξενερώνει λίγο, οπότε το άφησα για αργότερα.

εν τω μεταξύ θέλω να βάλω και το assassin's creed syndicate, αλλά 20ε για το gold edition δεν με ψήνουν, και σπασμένο δε θέλω να βάλω στα λίνουξ (συν ότι θα μου βγάλει τη ψυχή μέχρι να τα καταφέρω). έχετε καμια ιδέα που μπορώ να το βρω σε καλύτερη τιμή; επίσης το season pass αξίζει τελικά; στο διαδίκτυο λένε πως μόνο το jack the ripper αξίζει.

Επεξ/σία από metropontikas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελείωσα το Dragon Quest XI. Πάρα πολύ καλό παραδοσιακό JRPG. Τις ευχαριστιέμαι πάρα πολύ αυτές τις ιστορίες.

Τώρα έχω κάμποσες ωρίτσες στο Outer Worlds. Αν κάνεις το χαρακτήρα σου ελεύθερο σκοπευτή με hacking/lockpicking abilities, το παιχνίδι είναι περίπατος.

Ενδιαφέρον το παιχνίδι, όμως δεν με τραβά όπως το Fallout New Vegas. Μπορεί να φταίει το setting ή το light humor στους διαλόγους. Η χρωματική παλλέτα μου φαίνεται ταιριάζει περισσότερο στο δωμάτιο της κόρης μου. Πολύ μώβ, φούξια, ροζάκι.....

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζω με το Outer Worlds. Η καραντίνα μας αύξησε τον gaming χρόνο στις 2 ώρες την ημέρα παρακαλώ, οπότε πλέον μπορούμε να σημειώνουμε πραγματική πρόοδο στα διάφορα games.

ΟΚ, το παιχνίδι είναι υπερβολικά εύκολο. Πολύ σύντομα γίνεσαι overpowered διότι το παιχνίδι σου δίνει απλόχερα τα πάντα: Από σφαίρες, όπλα, armor, μέχρι skill points για το level up και χαμηλά requirements στα διάφορα skill checks σε διαλόγους, hacking κλπ.

Γενικά όλοι οι χάρτες είναι κυριολεκτικά γεμάτοι από loot. Όπου βρεθείς και όπου σταθείς έχει σφαίρες, όπλα, λεφτά. Μοιάζει πάρα πολύ με Borderlands η όλη φάση (η παρουσία vending machines οπουδήποτε υπάρχει υποψία καταφυγίου ενισχύει αυτήν την άποψη), με την εξαίρεση ότι εδώ όλο το loot είναι για πούλημα ή για να το κάνεις break down σε parts. Kαι ακριβώς επειδή το loot βρίσκεται κυριολεκτικά παντού, τα λεφτά ή τα parts που παίρνεις ανα κομμάτι είναι ελάχιστα.

Περνάω καλά με το παιχνίδι, και αυτό είναι που μετράει στο τέλος της ημέρας. Το να κάνω one-kill headshot τον ένα κακό μετά τον άλλο, από απόσταση μισού χιλιομέτρου σε slow-motion δεν το βαριέμαι στιγμη 🙂

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Συνεχίζω με το Outer Worlds. Η καραντίνα μας αύξησε τον gaming χρόνο στις 2 ώρες την ημέρα παρακαλώ, οπότε πλέον μπορούμε να σημειώνουμε πραγματική πρόοδο στα διάφορα games.

ΟΚ, το παιχνίδι είναι υπερβολικά εύκολο. Πολύ σύντομα γίνεσαι overpowered διότι το παιχνίδι σου δίνει απλόχερα τα πάντα: Από σφαίρες, όπλα, armor, μέχρι skill points για το level up και χαμηλά requirements στα διάφορα skill checks σε διαλόγους, hacking κλπ.

Γενικά όλοι οι χάρτες είναι κυριολεκτικά γεμάτοι από loot. Όπου βρεθείς και όπου σταθείς έχει σφαίρες, όπλα, λεφτά. Μοιάζει πάρα πολύ με Borderlands η όλη φάση (η παρουσία vending machines οπουδήποτε υπάρχει υποψία καταφυγίου ενισχύει αυτήν την άποψη), με την εξαίρεση ότι εδώ όλο το loot είναι για πούλημα ή για να το κάνεις break down σε parts. Kαι ακριβώς επειδή το loot βρίσκεται κυριολεκτικά παντού, τα λεφτά ή τα parts που παίρνεις ανα κομμάτι είναι ελάχιστα.

Περνάω καλά με το παιχνίδι, και αυτό είναι που μετράει στο τέλος της ημέρας. Το να κάνω one-kill headshot τον ένα κακό μετά τον άλλο, από απόσταση μισού χιλιομέτρου σε slow-motion δεν το βαριέμαι στιγμη 🙂

δε μου λες φιλε, αυτο παιζεται καλα με controller?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με controller παίζω.

Για ranged combat με slow motion, το παιχνίδι παίζεται καλά ακόμα και αν κρατάς το controller με chopsticks. Να, μιά καλή ιδέα για να ανεβάσω λίγο το επίπεδο δυσκολίας

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Παίζω co-op Doom 2 σε crispy με φίλο τα κρύα μοναχικά βράδια της καραντίνας.

Έχει πολύ ενδιαφέρον να γυρνάς σε ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι και να βλέπεις πόσο έχει γεράσει και αυτό και εσύ. Δοκιμάσαμε να παίξουμε αρχικά κάποια fan levels που δε μας ικανοποίησαν, γιατί μας θύμισαν λίγο Resident Evil και είχαν κάποια φτηνά "platform/ puzzle" κομμάτια που βασίζονταν σε trial and error. To ρίξαμε στο κλασσικό Doom 2 όπου τα συμπεράσματα είναι

1) Οι κλειστές πίστες είναι κορυφαίες και τρομερά διασκεδαστικές. Τρομερός σχεδιασμός, ρυθμός κλπ. Ρυθμός, ατμόσφαιρα, αίσθηση κλπ είναι όλα εκεί.

2) Οι ανοιχτές πίστες ώρες ώρες είναι για κλωτσιές. Μπορείς να κολλήσεις για ώρα μυρίζοντας τα νύχια σου, χωρίς να βλέπεις αν και ότι μπορείς να πέσεις κάπου (βλ. mouse look) ή να καταλάβεις ότι κάπου υπάρχει διάδρομος. Δύο έμπειροι στο Doom παίκτες γυρίζουμε σαν τις άδικες κατάρες σε άδειες πίστες ψάχνοντας να βρούμε κλειδιά, πόρτες, τρύπες κλπ που συχνά δεν ακολουθούν κάποια λογική. ΟΚ, να καταπιώ τους τηλεμεταφορείς που αν ξαναμπείς σε βγάζουν αλλού και όχι στο αρχικό σημείο (είναι έξυπνο με ένα διεστραμμένο τρόπο), τα σημεία που πρέπει να πυροβολήσεις κάπου στο άσχετο για να ανέβουν πλατφόρμες? Το Doom 1 ήταν πιο δεμένο και καλορυθμισμένο παιχνίδι κατά τη γνώμη μας.

3) Ιδιοτροπίες: μου λείπει το vertical mouse look. Η καραμπίνα είναι ΑΚΟΜΑ Κ$#@Α. Από πλευράς δυσκολίας, υποβάλλομαι σε συνεχή άρδευση (κοινώς κλύσμα). Από τη μια, όσο και να το έπαιζα πριν 15-20 χρόνια και να μου άρεσαν τα run 'n' gun, δεν ήμουν ποτέ των FPS - το τελευταίο που έπαιξα ήταν το Painkiller. Το Doom 2 φωνάζει από μακριά πως είναι απαιτητικό και δύσκολο παιχνίδι, και σε συνδυασμό με τη σκουριά μου δεν περνάω καθόλου καλά. Σε co-op εν τω μεταξύ όταν πεθαίνεις χάνεις τα όπλα σου, και όταν είσαι περιτρυγιρισμένος από Mancubus, Archviles και - το αγαπημένο μου - τους φυτευτούς Cyberdemons του crispy, απλά σου σπάνε τα νεύρα γιατί είσαι με το πιστολάκι και τρέχεις να ξαναμαζέψεις όπλα και πυρομαχικά. Git gud? Souls? Σοβαρά?

Γενικά, η Doom community είναι κορυφαία και δικαίως. Το ίδιο το παιχνίδι απλά δείχνει πόσο έχει αλλάξει όχι μόνο ο σχεδιασμός αλλά και η αντίληψη του παίκτη για το τι να περιμένει. Σε ορισμένα σημεία το ένιωθα αλλότριο και τελείως ξένο σε σχέση με τα πρόσφατα, υποτίθεται δύσκολα παιχνίδια, όχι γιατί είναι ΤΟΣΟ δύσκολο - που δεν είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει - αλλά γιατί ο σχεδιασμός του είναι εκεί για να τιμωρήσει και να πιέσει τον παίκτη με έναν τρόπο που έχει ξεχαστεί. Το ότι είναι καθαρά solo και skill-based το κάνει ακόμα πιο οδυνηρό. Γουστάρω πολύ, αν και το κυνήγι για κάρτες, κλειδιά κλπ απλά δεν παλεύεται.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Tobajara είπε

Παίζω co-op Doom 2 σε crispy με φίλο τα κρύα μοναχικά βράδια της καραντίνας.

..........................................

2) Οι ανοιχτές πίστες ώρες ώρες είναι για κλωτσιές. Μπορείς να κολλήσεις για ώρα μυρίζοντας τα νύχια σου, χωρίς να βλέπεις αν και ότι μπορείς να πέσεις κάπου (βλ. mouse look) ή να καταλάβεις ότι κάπου υπάρχει διάδρομος. Δύο έμπειροι στο Doom παίκτες γυρίζουμε σαν τις άδικες κατάρες σε άδειες πίστες ψάχνοντας να βρούμε κλειδιά, πόρτες, τρύπες κλπ που συχνά δεν ακολουθούν κάποια λογική.

Kαι τα walkthough γιατι τα χουμε? Στο youtube υπαρχουν τα παντα χαρτι και καλαμαρι 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν νομίζω πως το ζητούμενο του Tobajara είναι να περάσεις την πίστα.

Εγώ, τουλάχιστον, ως σχόλιο πάνω στο σχεδιασμό το εξέλαβα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, Tobajara said:

2) Οι ανοιχτές πίστες ώρες ώρες είναι για κλωτσιές. Μπορείς να κολλήσεις για ώρα μυρίζοντας τα νύχια σου, χωρίς να βλέπεις αν και ότι μπορείς να πέσεις κάπου (βλ. mouse look) ή να καταλάβεις ότι κάπου υπάρχει διάδρομος. Δύο έμπειροι στο Doom παίκτες γυρίζουμε σαν τις άδικες κατάρες σε άδειες πίστες ψάχνοντας να βρούμε κλειδιά, πόρτες, τρύπες κλπ που συχνά δεν ακολουθούν κάποια λογική. ΟΚ, να καταπιώ τους τηλεμεταφορείς που αν ξαναμπείς σε βγάζουν αλλού και όχι στο αρχικό σημείο (είναι έξυπνο με ένα διεστραμμένο τρόπο), τα σημεία που πρέπει να πυροβολήσεις κάπου στο άσχετο για να ανέβουν πλατφόρμες? Το Doom 1 ήταν πιο δεμένο και καλορυθμισμένο παιχνίδι κατά τη γνώμη μας.

Αν και δεν θυμάμαι πολλά-πολλά για το συγκεκριμένο παιχνίδι, θεωρώ πως πολλά απο τα early FPS εκείνης της εποχής είχαν παρόμοιο, αν όχι το ίδιο, πρόβλημα - θυμάμαι απίστευτο εκνευρισμό σε κάποια απο τα αγαπημένα μου όπως το Outlaws και το Dark Forces όπου δεν μπορούσες να προχωρήσεις αν δεν έβρισκες σε κάποια γωνιά του χάρτη ένα κρυμμένο drop (και πολλές φορές απλά δεν φαινόταν λόγω perspective ή επειδή τα texture colors/έλλειψη σκίασης το "έκρυβαν" μέχρι να πλησιάσεις στο ένα μέτρο) :P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Outlaws και Dark Forces είναι αρκετά μεταγενέστερα και σχετικά ιδιαίτερα, όταν το είδος είχε εξελιχθεί και περάσει στην online εποχή. Τα single player FPS την εποχή του Doom ακολουθούσαν τελείως διαφορετική gaming και σχεδιαστική φιλοσοφία, όπου έβλεπες τις ιδέες να περιορίζονται από τα τεχνικά. Το ότι το Doom είναι δισδιάστατο παιχνίδι φαίνεται στο πώς είναι στημένες οι πίστες, ενώ αν και το look υπήρχε, η απόδοσή του σε 3D εκείνη την εποχή έπασχε πολύ σε θέμα απόδοσης. Έπρεπε να περιμένουμε το Duke Nukem 3D για κάτι πιο σοβαρό.

Παρεπιπτόντως, χειρότερο παιχνίδι για ψάξιμο από το Hexen δεν έχει ξαναϋπάρξει σε FPS, αλλά τα 320x240 γραφικά του αυθεντικού δεν παλεύονται. Πρέπει να βρω engine που το τρέχει σε 1080p (ναι υπάρχουν)...

Και μια που μιλάμε για το community, φρέσκο από το φούρνο. Δείτε το. Απλά δείτε το. Ακούστε με, δείτε το.

https://www.youtube.com/watch?v=SbCQX5PT8Fo

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...