Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Δεν ισχύει απόλυτα αυτό. Ο νομοθέτης μιλάει για νομιμη εγγύηση 2 ετών η οποία βάση του νομοθέτη μπορεί να είναι μικρότερη διάρκειας αν η ζωή ενός προϊόντος είναι μικρης διάρκειας.... και αναφέρεται πιο συγκεκριμένα ειδικα σε προϊόντα τεχνολογίας.

 

Επομένως please διαβάστε όλο το νόμο πριν βγάζετε ασφαλή συμπεράσματα.

 

Η apple δεν δίνει τουλάχιστον σε smartpones και tablet 2έτη εγγύηση από όσο γνωρίζω και ξέρω... Αν κάποιος έχει καταφέρει να αντικατασήσει προϊόν apple μετά το χρόνο και χωρίς να έχει αγοράσει care pack ή κάτι τέτοιο ας μας πει την εμπειρία του.

Αν πας το κινητό στην info quest με απόδειξη που να αναγράφει serial number σε καλύπτουν κανονικά και μετά τον 1 χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η apple δεν δίνει τουλάχιστον σε smartpones και tablet  2έτη εγγύηση από όσο γνωρίζω και ξέρω... Αν κάποιος έχει καταφέρει να αντικατασήσει προϊόν apple μετά το χρόνο και χωρίς να έχει αγοράσει care pack ή κάτι τέτοιο ας μας πει την εμπειρία του. 

Τηλεφωνακι αυριο στην Infoquest να ρωτησεις ποια ειναι η εγγυηση ενος Iphone 7 με την αποδειξη του κανονικα. Τα μαγαζια στην Ελλαδα κανονικα μπορουσες να τα πας δικαστικως που δεν αναφερουν την πραγματικη εγγυηση του κινητου για παραπληροφοριση ή φυσικα και για ψευδη ενημερωση με σκοπο την πωληση των επεκτασεων εγγυησης(κυριως για τις μεγαλες αλυσιδες αυτο).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει απόλυτα  αυτό. Ο νομοθέτης μιλάει για νομιμη εγγύηση 2 ετών η οποία βάση του νομοθέτη μπορεί να είναι μικρότερη διάρκειας αν η ζωή ενός προϊόντος είναι μικρης διάρκειας.... και αναφέρεται πιο συγκεκριμένα ειδικα σε προϊόντα τεχνολογίας. 

 

Επομένως please διαβάστε όλο το νόμο πριν βγάζετε ασφαλή συμπεράσματα. 

 

Η apple δεν δίνει τουλάχιστον σε smartpones και tablet  2έτη εγγύηση από όσο γνωρίζω και ξέρω... Αν κάποιος έχει καταφέρει να αντικατασήσει προϊόν apple μετά το χρόνο και χωρίς να έχει αγοράσει care pack ή κάτι τέτοιο ας μας πει την εμπειρία του. 

 

Δωρεάν, 2ετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) για όλα τα εμπορεύματα

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης 2ετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το εμπόρευμα στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

 

 

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

Νομιζω πως ειναι πολυ ξεκαθαρα τα παραπανω.

 

Περι apple τωρα.

http://www.macworld.co.uk/news/mac/eu-law-forces-apple-highlight-two-year-warranty-3348755/

Και λιγα τους ηταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ρε παιδια κοροιδευομαστε τωρα?Και τα xbox της Microsoft τα περισσοτερα καταστηματα 1 χρονο αναφερουν και η ιδια η MS αν την παρετε τηλεφωνο λεει 2 χρονια.

 

Απο το αλλο θεμα του Nintendo Switch η ιδια η αντιπροσωπος της Nintendo cd media αν παρετε να την ρωτησετε για την εγγυηση λεει 2χρονια. Στο site της αναγραφει 12μηνες!!!!!!!

https://www.cdmedia.gr/nintendo-support/

 

Ψαχνετε να βγαλετε ακρη στην Ελλαδα? Βεβαια 40% μεριδιο ευθυνης εχουν οι εταιρειες που κανουν οτι κανουν αλλα το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης εχουν οι καταναλωτες/πελατες(δηλαδη ολοι εμεις γενικα)που κοιμουνται τον υπνο του δικαιου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Παρελαβα το κινητο που ειχε παει στην arvato επειδη ειχε προβλημα με την φορτιση. Αλλαξαν την πλακετα και τωρα εχει προβλημα να βρει τα δικτυα κινητης τηλεφωνιας οποτε θα ξαναφυγει πισω.
Αστερια ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περιπτωση που το κινητο επιστρεψει με νεο προβλημα υπαρχει κατι που να μπορω να κανω για να προστατευθω; Κατι που να εχει πραγματικα αποτελεσμα.

Επισης υπαρχει καμια ιδεα αν μπορει το προβλημα να οφειλεται σε ελαττωματικη πλακετα ή να μην συνδεθηκε καλα η κεραια (υποθετω πως δεν ειναι ενσωματωμενη στην πλακετα) ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μην ξαναπάς στην arvato φίλε μου αλλά στο επίσημο επισκευαστικό κέντρο της εταιρείας κατασκευής του κινητού σου.

Τι μάρκα κινητό έχεις αλήθεια;Ρωτάω για να σου πω πιο είναι το επίσημο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Λενοβο το εστειλα και ειναι μες την εγγυηση οποτε οι ιδιοι το στελνουν εκει.
Το εξωφρενικο που το διαπιστωσα σημερα ειναι πως ενω ειχε θεμα μονο με την φορτιση γραφουν στο χαρτι που πηρα οτι ειχε προβλημα να ανοιξει το κινητο για αυτο και αλλαξαν πλακετα. Φυσικα κατι τετοιο δεν υπηρχε παρα μονο στον υπνο τους. Το αποτελεσμα ηταν αντι να αλλαξουν μονο την μπαταρια που ειχε θεμα με την φορτιση να αλλαξουν και πλακετα η οποια μαλλον ειναι ελαττωματικη. 

Το μεγαλυτερο αστειο ειναι πως απο την Λενοβο μου ειπαν οτι μπορει να μην συνεργαζεται καλα η σιμ με το κινητο, ενω η σιμ εχει φουλ σημα σε κινητο αλκατελ της πλακας και την ειχα παλιοτερα στο λενοβο. Εβγαλα φωτογραφια στο ιδιο σημειο το αλκατελ και το λενοβο με καρτες της wind και τα 2 και την εκτυπωσα. Το ενα φουλ σημα και το αλλο καθολου και θα την στειλω μαζι με το κινητο στο σερβις και παλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να σου πω στην ιστοσελιδα της lenovo http://www3.lenovo.com/gr/el/services-warranty/

δεν αναφέρει πουθενά ξεκάθαρα πιο είναι το επίσημο επισκευαστικό της κέντρο.Από εκεί και πέρα τώρα περίμενε να δεςι τι θα γίνει και αν θέλεις ενημερωσέ μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Πηραν το κινητο την Πεμπτη και ακομα δεν εχει γινει ή δεν εχει ολοκληρωθει ο ελεγχος. Πλεον συμπληρωσα ενα μηνα χωρις τηλεφωνο.
Ποια ειναι τα βηματα για να κανω καταγγελια ωστε να ζητησω αντικατασταση του κινητου; Στην δικη μου περιπτωση οπως ειπα το τηλεφωνο ειναι εντος εγγυησης οποτε υποθετω η καταγγελια θα αφορα την Λενοβο και οχι την Αρβατο ουτε το καταστημα απο το οποιο αγορασα την συσκευη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καταγγελάι σου θα αφορά την lenovo και το κατάστημα από το οποίο αγόρασες την συσκευή διότι έπρεπε βάση του νόμου να το στείλει αυτός στο service ή να στο αντικαταστήσει επιτόπου με καινούργιο.Την ευθύνη για την αντικατάσταση/επισκευσή της συσκευής απέναντι στον αγοραστή την έχει αποκλειστικά ο πωλητής βασή του νόμου πάντα μιλάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ( ARVATO ) !!!
Έχω το z5 premium και ξαφνικά πριν 2 εβδομάδες, το πρωί βρήκα το κινητό κλειστό. Στην αρχή νόμιζα οτι έκλεισε απο μπαταριά , αφου βάζω το φορτιστή και βλέπω οτι το κινητό δεν ανοίγει ,δοκιμάζω όλες τις πιθανές λύσεις (σύνδεση με pc software repair, hard reset , συνδυασμός πατημένων κουμπιών ....κτλ ....μετά από search στο google ) και το κινητό εξακολουθεί να ειναι παντελώς πεθαμένο. frown.gif

Την επόμενη ήμερα το πρωί 7/8/2017 το πάω στο εξουσιοδοτημένο service της Sony στη Πάτρα (Τhe Μobile makers), 
οπου παραλαμβάνουν τη συσκευή και με ενημερώνουν ότι αν δεν μπορέσουν να κάνουν κάτι , θα το στείλουν στην Αθήνα στα κεντρικά για έλεγχο.
Πριν προλάβουν καν να δουν τη συσκευή μου λένε ότι το πιο πιθανό ειναι το κινητό να βγει εκτός εγγύησης επειδή έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά. Ναι όντως το κινητό έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά από την πρώτη εβδομάδα που το αγόρασα εδώ και 15 μήνες , επειδή δεν είχα προλάβει να του βάλω θήκη.
Το οποίο χτύπημα δεν έχει καμιά σχέση με το γεγονός ότι το κινητό ξαφνικά μετά από 15 μήνες , ένα πρωινό ήταν νεκρό 
και τους το εξηγώ !!! (νόμιζα ότι μιλάω στο τοίχο.)

Φεύγω και την επόμενη ήμερα παίρνω τηλέφωνο στο service ,να δω αν έγινε κάτι και μου λένε ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και ότι το έστειλαν Αθήνα.redface.gif

Υποψιασμένος τώρα πια για τα εκτός εγγύησης που μου είπανε , μπαίνω στο internet και καραφλιάζω από τις πολλές αναφορές σε διάφορα forum για απαράδεκτο sevice κινητών από την ARVATO και καταγγελίες για κινητά τα οποία τα βγάζουν εκτός εγγύησης για ψίλου πήδημα ακόμα και για σημάδια χρήσης (π.χ γρατζουνιές κτλπ) πάνω στο κινητό. 

Στις 18/8/2017 με παίρνουν τηλέφωνο από τη sony και μου λένε ότι το κινητό: 
1) Είναι εκτός εγγύησης, γιατί έχει ένα χτύπημα και
2) Ότι θέλουν 350 ευρό για επισκευή, χωρίς να μου λένε τι πρόβλημα έχει.

Αφού επέμενα να μάθω τι πρόβλημα έχει, το οποίο δεν γνώριζε να με ενημερώσει ο άνθρωπος της sony που με κάλεσε, άπλα μου έλεγε αερολογίες περί γρατζουνιών και χτυπημάτων , ζητάω την επιστροφή του κινητού χωρίς επισκευή. Το μόνο που μου είπε , ειναι ότι θα σας δείξουν φωτογραφίες στο service στη πάτρα !!!

Χτες λοιπόν 22/8/2017 μετά από 15 ήμερες πάω στο service πάτρας και μου ζητάνε 15 ευρό για να παραλάβω το κινητό ως ελάχιστη χρέωση.
1) Ούτε οι ίδιοι (The mobile makers - πάτρα ) , ούτε στο τηλέφωνο από τη Sony,δεν ήξεραν τη πρόβλημα είχε το κινητό.
2) Το χαρτί το οποίο μου έδωσαν δεν αναφέρει πουθενά πιθανή αιτία προβλήματος της συσκευής. ( παρά μόνο ότι το κινητό δεν ανοίγει γράφει , κάτι το οποίο το ήξερα πριν το πάω στο service).
3) ο υπάλληλος ήταν ειρωνικός απο τη πρώτη στιγμή , λέγοντας ότι το κινητό ειναι χτυπημένο και γιαυτό προφανώς ζήτησαν 350 ευρό για ολική αντικατάσταση, ότι μάλλον έχει πρόβλημα στη πλακέτα ( ούτε ήξεραν τι να μου πουν ) και διάφορα άσχετα......
Συμπέρασμα τους λέω από τι κατάλαβα εγώ , δεν ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ καν στο service - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) να το κοιτάξουν, επειδή το κινητό είχε ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά ( άλλο που δεν θέλανε ) και το έβγαλαν εκτός εγγύησης !!!!!!!!!!redface.gif

Πληρώνω λοιπόν 15 ευρό , παίρνω το κινητό και φεύγω και αμέσως πάω σε ένα μαγαζί με service κινητών στη Πάτρα (DEVICE) και παραδίδω το κινητό λέγοντας το πρόβλημα (χωρίς να αναφέρω κάτι για τo service της sony).
Ο άνθρωπος , ευγενικός με ενημερώνει ότι αν ειναι μέχρι 20 ευρό η επισκευή θα το φτιάξει , αν ειναι παραπάνω θα με πάρει τηλεφωνώ να με ρωτήσει για την επισκευή του.

Την άλλη μέρα το πρωί με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι το κινητό ΔΟΥΛΕΥΕΙ κανονικά και οτι άπλα ήθελε μπουστάρισμα η μπαταριά την οποία φόρτισε και ειναι κομπλέ ( λέγοντας μου ότι η μπαταριά του ειναι μια χαρά), με χρέωση 20 ευρό. 
(όσο δηλαδή περίπου μου πήραν από τη sony για να με κοροϊδέψουν & μου πουν άπλα ότι το κινητό ειναι εκτός εγγύησης , χωρίς να το κοιτάξουν καν.) 

Από τη μια είμαι χαρούμενος που το κινητό δουλεύει κανονικά , από την άλλη τα έχω πάρει με τη SONY που με κορόιδεψαν κανονικά !!!! 


ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE SONY - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) !!!
ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗ SONY !!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα αυτο με το σπασιμο το ηξερες οτι θα ειναι εκτος εγγυησης...και ισχυει ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΝΕΞΕΡΕΤΩΣ...ειναι στην δικαιωδοσια τους τι θα κανουν μετα!(αν θα κανουν τα στραβα ματια γτ ειναι προφανες οτι δεν εππηρεασε το χτυπημα δηλαδη...)Οσο για τα υπολοιπα ειναι γνωστα και τα χουμε ξαναπει...και δυστηχως αυτη η σκουπιδιαροεταιρια δεν ειναι μονο της SONY service...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Άντε να πω και τα δικά μου περιληπτικά…

 

Samsung S7 14 μηνών το οποίο ήταν πάντα σε θήκη φάκελο + θήκη σιλικόνης. Αρχίζει τα τρελά του (κολλήματα, παγώματα, υπερθέρμανση κ.τ.λ) αγορασμένο από τα Public.

 

1. Επιστροφή στα Public, αποστολή του κινητού στην Arvato.

 

2. Ενημέρωση από τα Public 15 ημέρες μετά να πάω να παραλάβω το κινητό στο οποίο η αντιπροσωπεία άλλαξε πλακέτα όπως μου είπαν.

 

3. Πάω να πάρω το κινητό βρίσκω 2-3 γρατζουνιές στην οθόνη… λέω δε βαριέσαι… κοιτάω καλύτερα και βρίσκω μια ακόμα μεγάλη γρατζουνιά ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ.

 

4. Δεν δέχομαι να παραλάβω το κινητό και μου λένε θα το στείλουμε πίσω ξανά.

 

5. Σήμερα (άλλες 10-15 ημέρες) ενημέρωση από τα Public ότι η Arvato βρίσκει το κινητό ΟΚ και δεν αναγνωρίζει τη γρατζουνιά….

 

Φυσικά έγινε πανικός. Δεν παρέλαβα το τηλέφωνο και περιμένω να βγάλουν άκρη τα Public (γιατί η Arvato αρνείται να μιλήσει απευθείας σε εμένα).

 

Να δεχτώ μια γρατζουνιά ανεπαίσθητη (παρόλο που το κινητό ήταν σαν καινούριο) αλλά σε καμία περίπτωση γρατζουνιά εσωτερικά της οθόνης που είναι προφανές ότι δεν μπορεί να έγινε από εμένα αλλά και να είχε γίνει όλοι ξέρουμε ότι τότε η Arvato δεν θα δεχόταν καν το τηλέφωνο στην εγγύηση και δεν θα προχωρούσε καν στην αλλαγή πλακέτας αφού θα σήμαινε ότι είχα ανοίξει εγώ το κινητό.

 

Υγ : Φυσικά πριν στείλω το κινητό το έβγαλα φωτογραφίες από κάθε δυνατή γωνία ώστε να διασφαλίσω την κατάσταση στην οποία το παρέδωσα και τις φωτογραφίες τις έδωσα μαζί με το κινητό τηλέφωνο στα Public (μέχρι και φωτογραφία το αυτοκόλλητο ότι δεν έχει πάρει υγρασία έβγαλα) … 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...