Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγα στο καταστημα kaizer.gr μετα απο βλαβη που εβγαλε το κινητο μου...ζητησα να παει για service  (εχει 1 χρονο ακομα εγγυηση) μου ειπαν πως αυτοι δεν κανουν κατι κ πρεπει εγω να πληρωσω για την αποστολη κ να επικοινωνησω μαζι τους....( arvato) ...πως δεν ειναι αυτοι public  κ με υφακι με το που μπηκα μεσα με ενημερωσαν για τους ορους πισω απο την αποδειξη....οτι κ καλα δεν εχουν sevice αυτοι και δεν υπαρχει κατι να κανουν ...!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ...ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ...ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ....ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

 

βλεπω στο φομουμ πως υπαρχει θεμα με την arvato ...οποτε 2 το μπλεξιμο  χαχα

Επεξ/σία από hogsb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου κανει εντυπωση αυτο που ειπες για το kaizer γιατι θεωρειται ενα απο τα πιο αξιοπιστα του σκρουτζ.να το γραψεις στην αξιολογηση του στο σκρουτζ να δουμε τι θα σου απαντησουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έψαχνα κινητό από skroutz και bestprices είχα βρει 3 διαφορετικά kaizer με διαφορετική διεύθυνση και διαφορετικό site.

 

Πάντως παιδιά, κι εγώ είχα πάρει κινητό huawei από γερμανό και μου έβγαλε πρόβλημα.Οι άνθρωποι μου άλλαξαν ολόκληρη την πλακέτα μέσα σε 12 εργάσιμες μέρες.Ο τεχνικός του γερμανού αν και "ψιλοασχετος" ήταν πολύ εξυπηρετικός και ούτε καν προσπάθησε να με πετάξει εκτος εγγύησης αν και θα μπορούσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έψαχνα κινητό από skroutz και bestprices είχα βρει 3 διαφορετικά kaizer με διαφορετική διεύθυνση και διαφορετικό site.

 

Πάντως παιδιά, κι εγώ είχα πάρει κινητό huawei από γερμανό και μου έβγαλε πρόβλημα.Οι άνθρωποι μου άλλαξαν ολόκληρη την πλακέτα μέσα σε 12 εργάσιμες μέρες.Ο τεχνικός του γερμανού αν και "ψιλοασχετος" ήταν πολύ εξυπηρετικός και ούτε καν προσπάθησε να με πετάξει εκτος εγγύησης αν και θα μπορούσε.

Αν το κινητο στο πειραξε τεχνικος και αυτο κανονικα δεν επιτρεπεται.Δεν εχουν εξουσιοδοτηση οι αλυσιδες για να επισκευαζουν κινητα εντος εγγυησης.Γιαυτο το λογο και υπαρχουν τα επισημα service.

Πηγα στο καταστημα kaiser μετα απο βλαβη που εβγαλε το κινητο μου...μου ειπαν πως αυτοι δεν κανουν κατι κ πρεπει εγω να πληρωσω για την αποστολη κ να επικοινωνησω μαζι τους....( arvato) ...ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ...ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ...ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ....ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

 

βλεπω στο φομουμ πως υπαρχει θεμα με την arvato ...οποτε 2 το μπλεξιμο  χαχα

Μηπως σου ειπαν οτι ειναι πιο γρηγορο αν το στειλεις εσυ? Επισης η βλαβη ειναι εντος εγγυησης?

Αν σου ειπαν κατι τετοιο αφου τους ειπες οτι ειναι δουλεια τους να το στειλουν αυτοι,τοτε οχι δεν παιρνεις τηλεφωνο στην αστυνομια αλλα κανεις καταγγελια σε ΓΓΚ ή συνηγορο του πολιτη.

 

Παντως απο kaisershop που χρειαστηκε μια φορα να κανω χρηση του service τους,πηγα απο εκει το κινητο(ενα φθηνο moto g μαλιστα)και το στειλανε κανονικα αυτοι.Το ιδιο και οι περισσοτεροι που εχω διαβασει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα στο καταστημα kaiser μετα απο βλαβη που εβγαλε το κινητο μου...μου ειπαν πως αυτοι δεν κανουν κατι κ πρεπει εγω να πληρωσω για την αποστολη κ να επικοινωνησω μαζι τους....( arvato) ...ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ...ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ...ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ....ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

 

βλεπω στο φομουμ πως υπαρχει θεμα με την arvato ...οποτε 2 το μπλεξιμο  χαχα

 

 

Αυτο που λενε δεν ισχυει σε καμια περιπτωση. Εσυ πας το τηλεφωνο απο εκει που το πηρες και τλεος.

 

Αν σε παραπέμψουν αλλου δε ισχύει με την ιδια λογική αν έπαιρνες ενα παντελονι απο τα zara και ηταν ελαττωματικό θα σε έστελναν στην Ινδονησία που ράβονται;;

 

Ειναι υποχρεωση του καθε μαγαζιουνα βγαλει την ακρη με το πελατη του.

 

Πασες σε τριτους δε πρεπει να γινονται δεκτες σε καμια περιπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ειναι το kaizer.gr οχι shop...ειναι Στην 3 Σεπτεμβρίου 35...!! Το φοβερο ειναι οτι μου ειπαν με "μαγκιά" να διαβασω τι γραφει απο πισω....που γραφοουν δεν εχουν service κτλ!! ουτε για πιο γρήγορα,,, ουτε τπτ..ειπαν δεν ειναι public εδω ...αυτοι ειναι οι οροι μας...μιλαμε για μεγαλα λαμογια...γραφουν χαζομαρες απο πισω κ παει ο κοσμος σαν προβατα κ πληρωνει αυτος κουριερ κτλ...εχει γινει καταγγελια κ σε σκρουτζ κ σε inka και σε γραμματεια εμπορειου κ σε συνηγορο του καταναλωτη ...!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να βάλει μυαλό το skroutz. και να πετάξει έξω από την λίστα του τέτοια μαγαζιά για να μην την πατάει ο κόσμος τσάκισε τους φίλε μου έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειπα στο skroutz πως αν δεν περασει η κριτικη θα υπαρχει θεμα κ γι αυτους κ πως πρεπει να ξερουν ποιον βαζουν στην πλατφορμα..... 


To kaizer έχει κάψει κόσμο.

καλα τωρα να δεις καθε μηνα θα κανω αγορες με αλλο ονομα κ θα παιρνω για βλαβη κ θα κανω καταγγελια αν δεν αλλαξει τροπαριο ..εμπλεξαν με μουρλο..δεν θα μου το παιζουν εξυπνοι ...ακου κει..

 

νομιζω καλο ειναι να κανω κ ξεχωριστο θεμα...για το μαγαζι κ να γινει στικι μεχρι να αλλαξει τροπαριο  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ειναι το kaizer.gr οχι shop...ειναι Στην 3 Σεπτεμβρίου 35...!! Το φοβερο ειναι οτι μου ειπαν με "μαγκιά" να διαβασω τι γραφει απο πισω....που γραφοουν δεν εχουν service κτλ!! ουτε για πιο γρήγορα,,, ουτε τπτ..ειπαν δεν ειναι public εδω ...αυτοι ειναι οι οροι μας...μιλαμε για μεγαλα λαμογια...γραφουν χαζομαρες απο πισω κ παει ο κοσμος σαν προβατα κ πληρωνει αυτος κουριερ κτλ...εχει γινει καταγγελια κ σε σκρουτζ κ σε inka και σε γραμματεια εμπορειου κ σε συνηγορο του καταναλωτη ...!!

Γελανε και οι πετρες με τις ''δικαιολογιες'' του kaizer gr.Πολυ καλα εκανες και το ανεφερες οπως και οι κινησεις που εκανες.

Εννοειται οτι θα βγαλεις ακρη και μαλιστα 

 

Τα ''προβατα'' πληρωνουν τον κουριερ γιατι κλασσικα στην Ελλαδα κυριαρχει αγνοια σε πολλα  βασικα πραγματα+το γεγονος οτι αγοραζουν φθηνοτερα το κινητο αρα δεν τους νοιαζει.

 

Κανε ενα copy paste το σχολιο αυτο και στο αντιστοιχο θεμα των κινητων απο σκρουτζομαγαζα προς ενημερωση του κοσμου οπως και την εξελιξη

http://www.insomnia.gr/topic/487977-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF-skroutz/page-118?

 

Τι να πω πραγματικα. Καλα για τις βαθμολογιες στο σκρουτζ ειναι γνωστο οτι ειναι κλασσικα οτι να ναι,αφου ελαχιστες απο αυτες αναφερουν το after sales support του καταστηματος.

Μου προκαλει μεγαλη εντυπωση το γεγονος αυτο παντως τι να πω,να επεσες στην περιπτωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γελανε και οι πετρες με τις ''δικαιολογιες'' του kaizer gr.Πολυ καλα εκανες και το ανεφερες οπως και οι κινησεις που εκανες.

Εννοειται οτι θα βγαλεις ακρη και μαλιστα 

 

Τα ''προβατα'' πληρωνουν τον κουριερ γιατι κλασσικα στην Ελλαδα κυριαρχει αγνοια σε πολλα  βασικα πραγματα+το γεγονος οτι αγοραζουν φθηνοτερα το κινητο αρα δεν τους νοιαζει.

 

Κανε ενα copy paste το σχολιο αυτο και στο αντιστοιχο θεμα των κινητων απο σκρουτζομαγαζα προς ενημερωση του κοσμου οπως και την εξελιξη

http://www.insomnia.gr/topic/487977-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF-skroutz/page-118?

 

Τι να πω πραγματικα. Καλα για τις βαθμολογιες στο σκρουτζ ειναι γνωστο οτι ειναι κλασσικα οτι να ναι,αφου ελαχιστες απο αυτες αναφερουν το after sales support του καταστηματος.

Μου προκαλει μεγαλη εντυπωση το γεγονος αυτο παντως τι να πω,να επεσες στην περιπτωση?

 

οταν ειπα ακομα κ απο επαρχια  που πηρα λαπτοπ ...κ επαθε κατι μου πληρωσαν αυτοι το κοστος κ αυτοι εκαναν τις επαφες κ ολα με το σερβις ..και οτι δεν μπορει εσυ με τοσες πωλησεις να μου λες τραβα μονος σου...η απαντηση ηταν γιαυτο ..επειδη εχουμε  μεγαλο ογκο δεν θα ασχοληθουμε με τον καθε εναν ...!! με επιασε   εγκεφαλικο μιλαμε ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ειναι το kaizer.gr οχι shop...ειναι Στην 3 Σεπτεμβρίου 35...!! Το φοβερο ειναι οτι μου ειπαν με "μαγκιά" να διαβασω τι γραφει απο πισω....που γραφοουν δεν εχουν service κτλ!! ουτε για πιο γρήγορα,,, ουτε τπτ..ειπαν δεν ειναι public εδω ...αυτοι ειναι οι οροι μας...μιλαμε για μεγαλα λαμογια...γραφουν χαζομαρες απο πισω κ παει ο κοσμος σαν προβατα κ πληρωνει αυτος κουριερ κτλ...εχει γινει καταγγελια κ σε σκρουτζ κ σε inka και σε γραμματεια εμπορειου κ σε συνηγορο του καταναλωτη ...!!

γτ ρε φιλε ειναι λαμογια δεν το καταλαβα σ χαλασε το κινητο σου το πας εκει π το αγορασες και αν σ πουν οτι εμεις δεν επισκευαζουμε και σε παραπεμψουν σε καποια αντιπροσωπία  το θεωρω λογικο ..Τι περιμενες εσυ να εχουν και service τι ειναι πλαισιο η public to καιζερ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γτ ρε φιλε ειναι λαμογια δεν το καταλαβα σ χαλασε το κινητο σου το πας εκει π το αγορασες και αν σ πουν οτι εμεις δεν επισκευαζουμε και σε παραπεμψουν σε καποια αντιπροσωπία  το θεωρω λογικο ..Τι περιμενες εσυ να εχουν και service τι ειναι πλαισιο η public to καιζερ 

Την λεξη after sales support την εχεις ακουστα αγαπητε?

Το τι ρολο βαραει ο μεταπωλητης στο service?

Απο την στιγμη που το κινητο δεν αγοραζεται κατευθειαν απο την εταιρεια(samsung,apple,huawei κλπ)ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος(προσεξε οχι αν θελει)να παραλαβει την συσκευη απο τον πελατη και να αναλαβει την ολη διαδικασια του service.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γτ ρε φιλε ειναι λαμογια δεν το καταλαβα σ χαλασε το κινητο σου το πας εκει π το αγορασες και αν σ πουν οτι εμεις δεν επισκευαζουμε και σε παραπεμψουν σε καποια αντιπροσωπία  το θεωρω λογικο ..Τι περιμενες εσυ να εχουν και service τι ειναι πλαισιο η public to καιζερ 

εισαι του μαγαζιου?? να σου πω εχεις ακουσει κατι που το λενε ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?? δεν με νοιαζει αν εχει service ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ  ΘΑ ΠΑΕΙ ...ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΑ PUBLIC . ...!! ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΛΑΒΗ ..ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ AYTOI ΚΤΛ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ...NA ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΤΛ...

Επεξ/σία από hogsb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...