Moderators matrixxx Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 ^ Σαφως καλα εκανες και ποσταρισες, εχει αμεση σχεση με την προσφορα που αναρτηθηκε εδώ. Μονο εδώ ηταν η θεση του ποστ σου και των απαντησεων που εγιναν από συμφορουμιτες. Το ποστ (ενας ηταν, όχι "μερικοι") που σχολιαζε με ασχημο τροπο το ότι υπηρχαν αρκετα ποστς αναφερομενα στην προσφορα, ηταν το μονο παραταιρο με τον τιτλο του θεματος και το μονο οφτοπικ. Μη μασας. 2
aklostr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2014 Μαρινόπουλος Τετάρτη και Πέμπτη (αλέυρι 1kg 0.39ε νομίζω αρκετά καλά) 1
kukukali Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Στο Καρφουρ της Ν.Ιωνιας μου εχει συμβει με παγοκυστες να εχει αλλη τιμη με εκπτωση στο ραφι και αλλη τιμη να βγαζει η ταμειακη.Φυσικα την πηρα με την εκπτωση αλλα επειδη εχει τυχει σε φιλους το ιδιο σε διαφορετικα εκπτωτικα προιοντα να εχετε το νου σας.
SKRUTZ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Makro 25 Σεπτεμβρίου Ο Βερόπουλος για σήμερα έχει όλα τα γάλατα ψυγείου -20%
Craven Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Βέβαια το γεγονός ότι σου έδωσε 2,3 ευρώ χωρίς να μπορεί να κάνει επιστροφή, καταλαβαίνεις ότι τα έδωσε απ την τσέπη της και όχι απ το κατάστημα έτσι? Καθώς η γυναίκα μου δούλευε τις παλιές καλές εποχές που είχε δουλειά, μια 10ετία σε super markets (Γαλαξίας + Βερόπουλος), η πολιτική (με κάποιες διαφορές ανα αλυσίδα) είναι ότι τα + του ταμείου πάνε στο κατάστημα ενώ τα μείον του ταμείου τα πληρώνει η κοπέλα στο ταμείο (γιαυτό γίνεται προσεκτική καταμέτρηση κατά την παράδοση του ταμείου σε άλλη κοπέλα).. Φυσικά και για το μείον και το συν αν είναι μεγάλα σε κράζουν κτλ κτλ Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουμε αυτά οπότε καλά έκανες και πήρες τα 2,3 ευρώ αφού δεν το ήξερες αλλά τώρα μιας και το γνωρίζεις την επόμενη φορά καλό θα ήταν να ζητήσεις την προϊσταμένη ταμείων ή και τον διευθυντή ή τον υποδιευθυντή που ένας απ τους 2 είναι πάντα εκεί, ώστε να μην φορτώνουμε την κοπέλα στο ταμείο με τέτοια θέματα που δεν φταίει Όχι τίποτε άλλο αλλά μια τέτοια κοπέλα για αυτό το ποσό δουλεύει 1 ώρα κοντά.. Τώρα τα λάθη μπορεί να γίνουν σε πολλά στάδια.. από την προϊσταμένη στους διαδρόμους, την κοπέλα που πέρασε τις τιμές, στα συστήματα που δεν ενημερώθηκαν (νομίζω κεντρικά πλέον σε όλα τα super) κτλ κτλ.. αυτά δεν γίνονται σε καμιά περίπτωση επίτηδες και ίσα ίσα πάντα κάποια απ τις εργαζόμενες βρίσκει τον μπελά της σε τέτοιες περιπτώσεις... 5
TriLoBiTe Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Πατώντας τον παραπάνω σύνδεσμο με πηγαίνει στην πρώτη σελίδα του θρεντ..
Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Τώρα τα λάθη μπορεί να γίνουν σε πολλά στάδια.. από την προϊσταμένη στους διαδρόμους, την κοπέλα που πέρασε τις τιμές, στα συστήματα που δεν ενημερώθηκαν (νομίζω κεντρικά πλέον σε όλα τα super) κτλ κτλ.. αυτά δεν γίνονται σε καμιά περίπτωση επίτηδες και ίσα ίσα πάντα κάποια απ τις εργαζόμενες βρίσκει τον μπελά της σε τέτοιες περιπτώσεις... Γιατι ποτε δεν γινεται λαθος προς τα κατω, υπερ του πελατη δηλαδη, αλλα παντα, συνεχως και μονιμα, βλέπουμε να γινονται πολλα λαθη, όλα εις βαρος μας; Προσωπικα είμαι σιγουρος ότι όλα τα "λαθη" γινονται επίτηδες, ή εστω το 95% των "λαθων". Είναι μαθηματικα/στατιστικα αποδεδειγμενο λοιπον! 2
teodor_ch Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Βέβαια το γεγονός ότι σου έδωσε 2,3 ευρώ χωρίς να μπορεί να κάνει επιστροφή, καταλαβαίνεις ότι τα έδωσε απ την τσέπη της και όχι απ το κατάστημα έτσι? Μιλάμε για μεγάλο τούβλο αν το έκανε αυτό. Ούτε το πρώτο λάθος ήταν δικό της, ούτε ήταν υποχρεωμένη να τα δώσει απο την τσέπη της. Οκ με τις υπαλλήλους, δεν φταίνε σε τίποτα αλλά όχι και να λυπηθούμε ολόκληρη πολυεθνική επειδή έχουν βάλει βιτρίνα μία κακοπληρωμένη ταμία. Και τα λάθη κατα 99% είναι εντολές απο τον προϊστάμενο του καταστήματος. Αριθμώ μέχρι τώρα πάνω απο 30 εις βάρος μου και κανένα εις βάρος του καταστήματος. 1
Craven Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Γιατι ποτε δεν γινεται λαθος προς τα κατω, υπερ του πελατη δηλαδη, αλλα παντα, συνεχως και μονιμα, βλέπουμε να γινονται πολλα λαθη, όλα εις βαρος μας; Προσωπικα είμαι σιγουρος ότι όλα τα "λαθη" γινονται επίτηδες, ή εστω το 95% των "λαθων". Είναι μαθηματικα/στατιστικα αποδεδειγμενο λοιπον! Και πως ακριβώς το γνωρίζεις αυτό και είσαι και τόσο απόλυτος? έχεις δουλέψει σε ταμείο ή έχεις κάτσει να παρατηρήσεις τις 100δες ή και χιλιάδες στα μεγάλα super markets πελάτες που περνάνε κάθε μέρα από ένα κατάστημα? γιατί εγώ άλλα ξέρω και μου επιτρέπεις να ξέρω παραπάνω μετά απο 10 χρόνια καθημερινής συζήτησης με μια ταμεία και αργότερα προϊσταμένη ταμείων.. 1
Craven Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Μιλάμε για μεγάλο τούβλο αν το έκανε αυτό. Ούτε το πρώτο λάθος ήταν δικό της, ούτε ήταν υποχρεωμένη να τα δώσει απο την τσέπη της. Οκ με τις υπαλλήλους, δεν φταίνε σε τίποτα αλλά όχι και να λυπηθούμε ολόκληρη πολυεθνική επειδή έχουν βάλει βιτρίνα μία κακοπληρωμένη ταμία. Και τα λάθη κατα 99% είναι εντολές απο τον προϊστάμενο του καταστήματος. Αριθμώ μέχρι τώρα πάνω απο 30 εις βάρος μου και κανένα εις βάρος του καταστήματος. Το "τούβλο" δεν είναι και τόσο ευγενικός όρος... πιθανόν να μην ήθελε να γίνει θέμα και να καλύψει κάποια κοπέλα στον διάδρομο που έκανε το λάθος και θα έβρισκε τον μπελά της.. πιθανόν να πιέστηκε από την επιμονή του πελάτη (αυτό του βάζω μικρή πιθανότητα, δεν νομίζω ο φίλος να την πίεσε και να άρχισε να της την λέει χωρίς λόγο και χωρίς να φταίει) ... τώρα για την δεύτερη φράση σου είναι εντελώς ανούσια όταν σου έχω γράψει ότι τα μείον δεν τα πληρώνει η εταιρία αλλά η ταμίας, δεν νομίζεις? Αν θες να συζητήσουμε αυτή την πολιτική καθώς και άλλα 10δες στραβά όπως πχ το ότι τα + άλλων ταμείων δεν χρησιμοποιούνται (παρά μόνο παράτυπα στα κρυφά αν είναι σωστή μια προϊσταμένη και το ριψοκινδυνέψει) να χρησιμοποιηθούν για τα μείον των άλλων ταμείων ακόμα και αν είναι μια η άλλη... ή για το ότι υπάρχουν διεθυντές ή τομεάρχες κυρίως που καβατζώνουν τα + κτλ κτλ... κανείς δεν είπε να λυπηθούμε τις πολυεθνικές και τις μεγάλες αλυσίδες αλλά αυτό μέχρι να φτάσουμε στο ότι χεστήκαμε για την ταμία είναι άλλο πράγμα.. Επίσης επειδή προφανώς είναι παρεξηγημένος ο όρος "προϊσταμένη", "υποδιεθυντής" ή "διευθυντής" σε ένα κατάστημα, να σου πω πως μια προϊσταμένη δεν παίρνει τίποτα ιδιαίτερα παραπάνω από μια απλή κοπέλα (30 ευρώ θυμάμαι ήταν η διαφορά παλιά).. ο υπό και ο διεθυντής μεν είναι άνθρωποι του 1000ρικου ή κάτι παραπάνω... οπότε το να μιλάμε για προϊστάμενο καταστήματος και ότι κάνει κάτι επίτηδες είναι άκυρο... τα πράγματα είναι απλά, ιδιαίτερα για τον Μαρινόπουλο, είναι ανοργάνωτοι και ερασιτέχνες πολύ απλά και έχει υπάρξει πολλές φορές το φαινόμενο να έχουν ξεχαστεί ταμπέλες προσφορών ή να μην έχουν περαστεί στο σύστημα ή χίλια 2 δυστυχώς και είναι καθαρά ανοργανωσιά και επιλολαιότητα της αλυσίδας, όχι επίτηδες αλλά εξίσου καταδικαστέα... Στα άλλα super αυτό που μπορεί να γίνει συνήθως είναι η κοπέλα να διπλοκτυπήσει κάτι ή να μην περάσει σωστά κάποιο κουπόνι έκπτωσης και μέχρι εκεί συνήθως (γιαυτό κοιτάμε την απόδειξη όταν βγούμε έξω) Όπως και να χει έχουμε βγει εντελώς offtopic και ας το λήξουμε εδώ 2
teodor_ch Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 για το ότι υπάρχουν διεθυντές ή τομεάρχες κυρίως που καβατζώνουν τα + οπότε το να μιλάμε για προϊστάμενο καταστήματος και ότι κάνει κάτι επίτηδες είναι άκυρο... αν ήταν λάθη θα έπρεπε να είναι 50-50 ή έστω κοντά τέλος το off topic απο μένα
kukukali Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Έχει σήμερα στα Καρφούρ όλα τα προϊόντα στοματικής υγιεινής -30% στις αναγραφόμενες τιμές .Πήρα τα ανταλλακτικά της oral b με 7.69 τελική. edit:Ακομα και αυτα που ειναι σε προσφορα π.χ.οπως η Colgate 1+1 εχουν -30% Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2014 από kukukali 2
skoulas Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Γιατι ποτε δεν γινεται λαθος προς τα κατω, υπερ του πελατη δηλαδη, αλλα παντα, συνεχως και μονιμα, βλέπουμε να γινονται πολλα λαθη, όλα εις βαρος μας; Προσωπικα είμαι σιγουρος ότι όλα τα "λαθη" γινονται επίτηδες, ή εστω το 95% των "λαθων". Είναι μαθηματικα/στατιστικα αποδεδειγμενο λοιπον! Γινονται λαθη αλλα δεν ειναι τοσο "εμφανη" και σαφως πιο σπανια...θυμαμαι χαρακτηριστικο παραδειγμα μια προσφορα σαμπουαν (pantene αν θυμαμαι καλα...) οπου εκτος απο την μειωμενη τιμη επαιρνες και διπλασιους ποντους...βεβαια εκεινη την περιοδο η εταιρια των σαμπουαν ειχε βγαλει διπλες συσκευασιες με 1+1 δωρο τα οποια στο carrefour πληρωνες το ενα αλλα επαιρνες ποντους και για τα δυο...αποτελεσμα: πληρωνες 3 διπλες συσκευασιες και σου εβγαζε δωροεπιταγη...με την οποια μπορουσες να ψωνισεις αλλες 3 διπλες συσκευασιες και ξαναεβγαζε δωροεπιταγη...Δηλαδη με μια αγορα μπορουσες να αγορασεις ολα τα σαμπουαν του supermarket... Υ.Γ. Προσπαθησα να το εξηγησω οσο πιο καλα μπορουσα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις