Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 19,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

..Ισως περασω απο αλλο ενα καρφουρ το μεσημερι να δω αν το εκαναν και εκει..

Χωρις να δω το σημερινο ποστ-εξελιξη σου, μπηκα το πρωι σε ένα Μαρινοπουλο που ηταν στο δρομο μου, απλα για να δω και να σε ενημερωσω. Στο συγκεκριμενο μελι που πηρες, η ταμπελα εγραφε μια μονο τιμη, 3.45, χωρις καμια αναφορα σε -40%, καμια ενδειξη έκπτωσης. Δεν αγορασα τιποτα, οποτε δεν το πηγα και μεχρι το ταμειο να δω ποσο το περνουσε, ουτε σκεφτηκα να το χτυπησω σε ένα μηχανακι (αν εβρισκα κανενα που να δουλευει βεβαια). Αν ειχα διαβασει το σημερινο ποστ σου και εβλεπα ότι στο χρεωσαν 5.75 (χθες δεν ειχες αναφερει καθολου τιμες) θα το χτυπουσα να δω την τιμη του στο συστημα για να εχει τελικα αξια για σενα η κινηση μου! Όταν ειδα το 3.45 φανταστηκα ότι στο εδωσαν 3.45 και απλα δεν εβαλαν επιπλεον -40% σε αυτή την τιμη.

Δημοσ.

Παιδιά δεν νομίζω ότι έχουν ανάγκη να το κάνουν επίτηδες. Ίσα ίσα δεν το θέλουν.

αυτος ακριβως .λαθη γινονται παντου.πχ στο βασιλοπουλο πριν κατι μηνες παρολο που ελεγα οτι ειχαν προσφορα ενα ζαμπον στο ταμειο δεν γινονταν μειωση.την πρωτη φορα το πήρα και δεν το προσεξα καλα.τη δευτερη ενημερωσα και μου εκανα επιστροφη την εκπτωση που δικαιουμουν και κατεβασαν τη πινακιδα γιατι μαλλον ειχε γινει λαθος συνεννόηση με το τμημα των αλλαντικων.

 

το σωστο ειναι να ελεγχουμε την αποδειξη και να υποδεικνύουμε τα τυχον λαθη.αν παρολα αυτα μετα την ενημέρωση εξακολοθουν την ιδια πρακτικη ε τοτε ναι μπορουμε να μιλησουμε για απατη.

  • Like 1
Δημοσ.

Να σας πω μια εμπειρία με κουπόνια που έιχα από Carefour.

Έχουν βγάλει διάφορα προιόντα με έκπτωση και έχω και κουπόνια από livesmart, epithimies  και άλλα.

Πάω λοιπόν πέρνω τα πράγματα και στο ταμείο δεν περνάει το κουπόνι λέει γιατι γίνεται ήδη έκπτωση -50% (λόγω της προσφοράς)

Και τι κάνουν τα παλικάρια και προς τιμήν τους, γιατί εγώ δεν γνώριζα ότι γίνεται, με πάνε στην υποδοχή και μου καταγράφουν τα κουπόνια με τα στοιχεία μου και μου δίνουν σε μετρητά το ποσό των 9-10 ευρώ με απόδειξη κανονικά.

Τα carrefour έτσι κάνουν πάντα στα κουπόνια από επιθυμίες κλπ όταν υπάρχει ήδη έκπτωση. Τουλάχιστον αυτό έχει συμβεί σε εμένα πολλές φορές.

Δημοσ.
@matrix

Με παρακινησε το ποστ σου και πηγα να τσεκαρω το 2ο καρφουρ γιατι δεν ειχα πολλή διαθεση πριν.

Εκει δεν ειχαν καθολου ταμπελες εκπτωσης για το ΦΙΝΟ και για να το σιγουρεψω πηρα ενα κουτι και το περασα απο τα barcode που εχουν για τον κοσμο. Ηταν 5,75 δηλ. η κανονικη τιμη σε πολλα σουπερ.

Επομενως η θεωρια περι πανελληνιας γκαφας/εξαπατησης μαλλον καταρριπτεται αφου καθε υποκαταστημα κανει τα δικα του. Αν γινεται σκοπιμα απο τους μανατζερ του καθε υποκαταστηματος για να ξεστοκαρουν και να παρουσιασουν προσωπικα αποτελεσματα, ειναι θεμα προς διερευνηση.

Αφου ειδες το μελι στα 3,45 επεσες σε υποκαταστημα που εκανε το "υποτιθέμενο" λαθος.

 

Μερικοι δυσανασχετησαν που ποσταρα εδώ και φαγαμε μια σελιδα του τοπικ. Θεωρησα οτι επρεπε να το γραψω αφου αφορουσε προσφορά που αναρτηθηκε εδω χτες και η οποια με παρακινησε να παω να αγορασω το μελι.

Αν πρεπει να δημιουργηθει τοπικ για απατες σουπερ μαρκετ ή για καταγγελιες συμφορουμιτών περι αισχροκερδειας σε διαφορα ειδη, θα πρεπει να γινει ψηφοφορια. Το insomnia ειναι μια δυνατη φωνη στο διαδικτυο που ακουγεται με τα 274000 μέλη του.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

^

 

Σαφως καλα εκανες και ποσταρισες, εχει αμεση σχεση με την προσφορα που αναρτηθηκε εδώ. Μονο εδώ ηταν η θεση του ποστ σου και των απαντησεων που εγιναν από συμφορουμιτες. Το ποστ (ενας ηταν, όχι "μερικοι") που σχολιαζε με ασχημο τροπο το ότι υπηρχαν αρκετα ποστς αναφερομενα στην προσφορα, ηταν το μονο παραταιρο με τον τιτλο του θεματος και το μονο οφτοπικ. Μη μασας. ;)

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Στο Καρφουρ της Ν.Ιωνιας μου εχει συμβει με παγοκυστες να εχει αλλη τιμη με εκπτωση στο ραφι και αλλη τιμη να βγαζει η ταμειακη.Φυσικα την πηρα με την εκπτωση αλλα επειδη εχει τυχει σε φιλους το ιδιο σε διαφορετικα εκπτωτικα προιοντα να εχετε το νου σας.

Δημοσ.

Βέβαια το γεγονός ότι σου έδωσε 2,3 ευρώ χωρίς να μπορεί να κάνει επιστροφή, καταλαβαίνεις ότι τα έδωσε απ την τσέπη της και όχι απ το κατάστημα έτσι? 

 

Καθώς η γυναίκα μου δούλευε τις παλιές καλές εποχές που είχε δουλειά, μια 10ετία σε super markets (Γαλαξίας + Βερόπουλος), η πολιτική (με κάποιες διαφορές ανα αλυσίδα) είναι ότι τα + του ταμείου πάνε στο κατάστημα ενώ τα μείον του ταμείου τα πληρώνει η κοπέλα στο ταμείο (γιαυτό γίνεται προσεκτική καταμέτρηση κατά την παράδοση του ταμείου σε άλλη κοπέλα).. Φυσικά και για το μείον και το συν αν είναι μεγάλα σε κράζουν κτλ κτλ

Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουμε αυτά οπότε καλά έκανες και πήρες τα 2,3 ευρώ αφού δεν το ήξερες αλλά τώρα μιας και το γνωρίζεις την επόμενη φορά καλό θα ήταν να ζητήσεις την προϊσταμένη ταμείων ή και τον διευθυντή ή τον υποδιευθυντή που ένας απ τους 2 είναι πάντα εκεί, ώστε να μην φορτώνουμε την κοπέλα στο ταμείο με τέτοια θέματα που δεν φταίει :) Όχι τίποτε άλλο αλλά μια τέτοια κοπέλα για αυτό το ποσό δουλεύει 1 ώρα κοντά..

 

Τώρα τα λάθη μπορεί να γίνουν σε πολλά στάδια.. από την προϊσταμένη στους διαδρόμους, την κοπέλα που πέρασε τις τιμές, στα συστήματα που δεν ενημερώθηκαν (νομίζω κεντρικά πλέον σε όλα τα super) κτλ κτλ.. αυτά δεν γίνονται σε καμιά περίπτωση επίτηδες και ίσα ίσα πάντα κάποια απ τις εργαζόμενες βρίσκει τον μπελά της σε τέτοιες περιπτώσεις...

  • Like 5
  • Moderators
Δημοσ.

Τώρα τα λάθη μπορεί να γίνουν σε πολλά στάδια.. από την προϊσταμένη στους διαδρόμους, την κοπέλα που πέρασε τις τιμές, στα συστήματα που δεν ενημερώθηκαν (νομίζω κεντρικά πλέον σε όλα τα super) κτλ κτλ.. αυτά δεν γίνονται σε καμιά περίπτωση επίτηδες και ίσα ίσα πάντα κάποια απ τις εργαζόμενες βρίσκει τον μπελά της σε τέτοιες περιπτώσεις...

Γιατι ποτε δεν γινεται λαθος προς τα κατω, υπερ του πελατη δηλαδη, αλλα παντα, συνεχως και μονιμα, βλέπουμε να γινονται πολλα λαθη, όλα εις βαρος μας;

 

Προσωπικα είμαι σιγουρος ότι όλα τα "λαθη" γινονται επίτηδες, ή εστω το 95% των "λαθων". Είναι μαθηματικα/στατιστικα αποδεδειγμενο λοιπον!

  • Like 2
Δημοσ.

Βέβαια το γεγονός ότι σου έδωσε 2,3 ευρώ χωρίς να μπορεί να κάνει επιστροφή, καταλαβαίνεις ότι τα έδωσε απ την τσέπη της και όχι απ το κατάστημα έτσι? 

 

Μιλάμε για μεγάλο τούβλο αν το έκανε αυτό.

Ούτε το πρώτο λάθος ήταν δικό της, ούτε ήταν υποχρεωμένη να τα δώσει απο την τσέπη της.

 

Οκ με τις υπαλλήλους, δεν φταίνε σε τίποτα αλλά όχι και να λυπηθούμε ολόκληρη πολυεθνική επειδή έχουν βάλει βιτρίνα μία κακοπληρωμένη ταμία.

 

Και τα λάθη κατα 99% είναι εντολές απο τον προϊστάμενο του καταστήματος.

Αριθμώ μέχρι τώρα πάνω απο 30 εις βάρος μου και κανένα εις βάρος του καταστήματος.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...