Προς το περιεχόμενο

Προσφορές εκτός τεχνολογίας


paredwse

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Τώρα τα λάθη μπορεί να γίνουν σε πολλά στάδια.. από την προϊσταμένη στους διαδρόμους, την κοπέλα που πέρασε τις τιμές, στα συστήματα που δεν ενημερώθηκαν (νομίζω κεντρικά πλέον σε όλα τα super) κτλ κτλ.. αυτά δεν γίνονται σε καμιά περίπτωση επίτηδες και ίσα ίσα πάντα κάποια απ τις εργαζόμενες βρίσκει τον μπελά της σε τέτοιες περιπτώσεις...

Γιατι ποτε δεν γινεται λαθος προς τα κατω, υπερ του πελατη δηλαδη, αλλα παντα, συνεχως και μονιμα, βλέπουμε να γινονται πολλα λαθη, όλα εις βαρος μας;

 

Προσωπικα είμαι σιγουρος ότι όλα τα "λαθη" γινονται επίτηδες, ή εστω το 95% των "λαθων". Είναι μαθηματικα/στατιστικα αποδεδειγμενο λοιπον!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βέβαια το γεγονός ότι σου έδωσε 2,3 ευρώ χωρίς να μπορεί να κάνει επιστροφή, καταλαβαίνεις ότι τα έδωσε απ την τσέπη της και όχι απ το κατάστημα έτσι? 

 

Μιλάμε για μεγάλο τούβλο αν το έκανε αυτό.

Ούτε το πρώτο λάθος ήταν δικό της, ούτε ήταν υποχρεωμένη να τα δώσει απο την τσέπη της.

 

Οκ με τις υπαλλήλους, δεν φταίνε σε τίποτα αλλά όχι και να λυπηθούμε ολόκληρη πολυεθνική επειδή έχουν βάλει βιτρίνα μία κακοπληρωμένη ταμία.

 

Και τα λάθη κατα 99% είναι εντολές απο τον προϊστάμενο του καταστήματος.

Αριθμώ μέχρι τώρα πάνω απο 30 εις βάρος μου και κανένα εις βάρος του καταστήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ποτε δεν γινεται λαθος προς τα κατω, υπερ του πελατη δηλαδη, αλλα παντα, συνεχως και μονιμα, βλέπουμε να γινονται πολλα λαθη, όλα εις βαρος μας;

 

Προσωπικα είμαι σιγουρος ότι όλα τα "λαθη" γινονται επίτηδες, ή εστω το 95% των "λαθων". Είναι μαθηματικα/στατιστικα αποδεδειγμενο λοιπον!

 

Και πως ακριβώς το γνωρίζεις αυτό και είσαι και τόσο απόλυτος? έχεις δουλέψει σε ταμείο ή έχεις κάτσει να παρατηρήσεις τις 100δες ή και χιλιάδες στα μεγάλα super markets πελάτες που περνάνε κάθε μέρα από ένα κατάστημα? γιατί εγώ άλλα ξέρω και μου επιτρέπεις να ξέρω παραπάνω μετά απο 10 χρόνια καθημερινής συζήτησης με μια ταμεία και αργότερα προϊσταμένη ταμείων.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για μεγάλο τούβλο αν το έκανε αυτό.

Ούτε το πρώτο λάθος ήταν δικό της, ούτε ήταν υποχρεωμένη να τα δώσει απο την τσέπη της.

 

Οκ με τις υπαλλήλους, δεν φταίνε σε τίποτα αλλά όχι και να λυπηθούμε ολόκληρη πολυεθνική επειδή έχουν βάλει βιτρίνα μία κακοπληρωμένη ταμία.

 

Και τα λάθη κατα 99% είναι εντολές απο τον προϊστάμενο του καταστήματος.

Αριθμώ μέχρι τώρα πάνω απο 30 εις βάρος μου και κανένα εις βάρος του καταστήματος.

 

Το "τούβλο" δεν είναι και τόσο ευγενικός όρος... πιθανόν να μην ήθελε να γίνει θέμα και να καλύψει κάποια κοπέλα στον διάδρομο που έκανε το λάθος και θα έβρισκε τον μπελά της.. πιθανόν να πιέστηκε από την επιμονή του πελάτη (αυτό του βάζω μικρή πιθανότητα, δεν νομίζω ο φίλος να την πίεσε και να άρχισε να της την λέει χωρίς λόγο και χωρίς να φταίει) ... τώρα για την δεύτερη φράση σου είναι εντελώς ανούσια όταν σου έχω γράψει ότι τα μείον δεν τα πληρώνει η εταιρία αλλά η ταμίας, δεν νομίζεις? Αν θες να συζητήσουμε αυτή την πολιτική καθώς και άλλα 10δες στραβά όπως πχ το ότι τα + άλλων ταμείων δεν χρησιμοποιούνται (παρά μόνο παράτυπα στα κρυφά αν είναι σωστή μια προϊσταμένη και το ριψοκινδυνέψει) να χρησιμοποιηθούν για τα μείον των άλλων ταμείων ακόμα και αν είναι μια η άλλη... ή για το ότι υπάρχουν διεθυντές ή τομεάρχες κυρίως που καβατζώνουν τα + κτλ κτλ... κανείς δεν είπε να λυπηθούμε τις πολυεθνικές και τις μεγάλες αλυσίδες αλλά αυτό μέχρι να φτάσουμε στο ότι χεστήκαμε για την ταμία είναι άλλο πράγμα..

Επίσης επειδή προφανώς είναι παρεξηγημένος ο όρος "προϊσταμένη", "υποδιεθυντής" ή "διευθυντής" σε ένα κατάστημα, να σου πω πως μια προϊσταμένη δεν παίρνει τίποτα ιδιαίτερα παραπάνω από μια απλή κοπέλα (30 ευρώ θυμάμαι ήταν η διαφορά παλιά).. ο υπό και ο διεθυντής μεν είναι άνθρωποι του 1000ρικου ή κάτι παραπάνω... οπότε το να μιλάμε για προϊστάμενο καταστήματος και ότι κάνει κάτι επίτηδες είναι άκυρο... τα πράγματα είναι απλά, ιδιαίτερα για τον Μαρινόπουλο, είναι ανοργάνωτοι και ερασιτέχνες πολύ απλά και έχει υπάρξει πολλές φορές το φαινόμενο να έχουν ξεχαστεί ταμπέλες προσφορών ή να μην έχουν περαστεί στο σύστημα ή χίλια 2 δυστυχώς και είναι καθαρά ανοργανωσιά και επιλολαιότητα της αλυσίδας, όχι επίτηδες αλλά εξίσου καταδικαστέα...

Στα άλλα super αυτό που μπορεί να γίνει συνήθως είναι η κοπέλα να διπλοκτυπήσει κάτι ή να μην περάσει σωστά κάποιο κουπόνι έκπτωσης και μέχρι εκεί συνήθως (γιαυτό κοιτάμε την απόδειξη όταν βγούμε έξω)

 

Όπως και να χει έχουμε βγει εντελώς offtopic και ας το λήξουμε εδώ :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το ότι υπάρχουν διεθυντές ή τομεάρχες κυρίως που καβατζώνουν τα +

 

 

 

 

οπότε το να μιλάμε για προϊστάμενο καταστήματος και ότι κάνει κάτι επίτηδες είναι άκυρο... 

 

 

 

 

αν ήταν λάθη θα έπρεπε να είναι 50-50 ή έστω κοντά

τέλος το off topic απο μένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει σήμερα στα Καρφούρ όλα τα προϊόντα στοματικής υγιεινής -30% στις αναγραφόμενες τιμές .Πήρα τα ανταλλακτικά της oral b με 7.69 τελική.

 

edit:Ακομα και αυτα που ειναι σε προσφορα π.χ.οπως η Colgate 1+1 εχουν -30%

Επεξ/σία από kukukali
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ποτε δεν γινεται λαθος προς τα κατω, υπερ του πελατη δηλαδη, αλλα παντα, συνεχως και μονιμα, βλέπουμε να γινονται πολλα λαθη, όλα εις βαρος μας;

 

Προσωπικα είμαι σιγουρος ότι όλα τα "λαθη" γινονται επίτηδες, ή εστω το 95% των "λαθων". Είναι μαθηματικα/στατιστικα αποδεδειγμενο λοιπον!

 

Γινονται λαθη αλλα δεν ειναι τοσο "εμφανη" και σαφως πιο σπανια...θυμαμαι χαρακτηριστικο παραδειγμα μια προσφορα σαμπουαν (pantene αν θυμαμαι καλα...) οπου εκτος απο την μειωμενη τιμη επαιρνες και διπλασιους ποντους...βεβαια εκεινη την περιοδο η εταιρια των σαμπουαν ειχε βγαλει διπλες συσκευασιες με 1+1 δωρο τα οποια στο carrefour πληρωνες το ενα αλλα επαιρνες ποντους και για τα δυο...αποτελεσμα: πληρωνες 3 διπλες συσκευασιες και σου εβγαζε δωροεπιταγη...με την οποια μπορουσες να ψωνισεις αλλες 3 διπλες συσκευασιες και ξαναεβγαζε δωροεπιταγη...Δηλαδη με μια αγορα μπορουσες να αγορασεις ολα τα σαμπουαν του supermarket...

 

Υ.Γ. Προσπαθησα να το εξηγησω οσο πιο καλα μπορουσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και πως ακριβώς το γνωρίζεις αυτό και είσαι και τόσο απόλυτος? έχεις δουλέψει σε ταμείο ή έχεις κάτσει να παρατηρήσεις τις 100δες ή και χιλιάδες στα μεγάλα super markets πελάτες που περνάνε κάθε μέρα από ένα κατάστημα? γιατί εγώ άλλα ξέρω και μου επιτρέπεις να ξέρω παραπάνω μετά απο 10 χρόνια καθημερινής συζήτησης με μια ταμεία και αργότερα προϊσταμένη ταμείων..

 

Δεν ξερω με ποιον υπαλληλο σουπερ μαρκετ συζητάς καθημερινα 10 χρονια, ο οποιος από τη θεση του ταμια μπορει την ωρα που κανει τη δουλεια του (να περναει σωστα τα προιοντα) να μην αντιλαμβάνεται κανενα λαθος από αυτά που συζηταμε, αφου δεν είναι η δουλεια του, ουτε ευθυνη του. Ποτε δεν μου εχει υποδειξει ταμιας λαθος για να μην βγω χαμενος, παντα μονος μου τα βλεπω και οι ταμιες μεχρι να καταλαβουν τι τους λες μπορει να περασουν και 2 λεπτα αφου πολλες φορες αγνοουν ακομα και τις προσφορες που τρεχουν μεσα στο μαγαζι. Τη δουλεια τους οι ταμιες την κανουν μια χαρα, σπανια κανει λαθος στη δουλεια της μια ταμιας! (επειδή μιλησες για διπλοπερασματα κλπ, ενώ το θεμα στο οποιο εκανες παρεμβαση ηταν ασχετο με το ταμειο). "Ειμαι απολυτος" γιατι οσα γραφω τα εχω ζησει ως πελατης 25-30 χρονια, κανενος την γνωμη δεν μεταφερω εδώ, παρα μονο αυτά που βλεπω στις δικες μου αποδειξεις που είναι καποιες χιλιαδες, τοσα χρονια.

 

Δεν καταλαβα λοιπον γιατι θεωρεις ότι η γνωμη ενός επι 10 χρονια υπαλληλου είναι βαρυτερη από την γνωμη ενός επι 25 χρονια προσεκτικου πελατη, που τσεκαρει αποδειξη πριν φυγει από εκει. Υπερ μου λαθος από οσο θυμαμαι, δεν εχει γινει ποτε, εις βαρος μου εκατοντάδες φορες. Στατιστικα βλέποντας λοιπον, δεν προκειται για λαθη. Αν ηταν λαθη, θα ηταν χοντρικα μοιρασμένα και όχι κοντα στο απολυτο 0%-100%. Μακαρι να είναι λαθη, θα μπορέσουμε να βγαλουμε νεα μαθηματικα, να προαγουμε την επιστημη. :P

 

Θα μπορουσα να γραψω ολοκληρο βιβλιο σαν απαντηση στο ποστ σου για οσα εις βαρος του πελατη (εμου) βλεπω σχεδόν καθημερινα, μεχρι και 2-3 λαθη ανα αποδειξη (όχι λαθη του ταμειου ξαναλεω, αλλά συστηματος / ραφιων / διαδρομων / σημάνσεων κλπ), αλλα δεν είναι εδώ η θεση τους. Ποτε τοσα χρονια στο φορουμ δεν εχω ποσταρει τετοια λαθη (όπως -καλως- το εκανε ο nick) παροτι μου τυχαινουν συνεχως!

 

Και εγω το ληγω εδώ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάθη υπέρ μας όντως είναι πιο σπάνια, αλλά γίνονται κι αυτά, ίσως απλά δεν τα προσέχουμε γιατί δε μας χτυπάει τόσο στο μάτι όντας υποψιασμένοι. Πχ την περασμένη μόλις εβδομάδα πήρα από Γαλαξία ένα σάκο με λίπασμα-χώμα κι ενώ το ταμπελάκι έγραφε 2,6ε (το έλεγξα και την επομένη γιατί μου έκανε εντύπωση), στο ταμείο χρεώθηκα 2,4ε.

Είναι λογικό κι επιστημονικά εξηγήσιμο να εντοπίζουμε τα λάθη που είναι εις βάρος μας. Από την άλλη, τα λάθη αυτά (ενδεχομένως-αναφέρεται στην εξήγηση κι όχι στο γεγονός πως όντως είναι περισσότερα) να είναι πιο πολλά λόγω των ξεχασμένων χαρτιών πάνω σε ένα ράφι ενός διαδρόμου, ενώ οι τιμές των ταμίων είναι οι επίσημες, δλδ αυτές που εισάγονται στο σύστημα λειτουργίας του σ/μ και είναι το σημείο αναφοράς σε κάθε παραλαβή κτλ κτλ.

Αφού είπα κι εγώ τα δικά μου, ας το λήξω κι εγώ από μεριάς μου :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αργησα να δω το θέμα με το μέλι. Φίλε αφού διαπίστωσες διαφορά τιμής, δεν έπρεπε να ζητήσεις να σου δώσουν πίσω τα επιπλέον χρήματα που σε χρέωσαν, αλλά να πάρεις ΟΛΑ όσα έδωσες πίσω και να κρατήσεις και το προϊόν.

Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει, αλλά στα Carrefour υπάρχει (πιστεύω ότι υπάρχει ακόμη δηλαδή) ταμπελάκι που λέει, αν χρεωθείτε στο ταμείο περισσότερο απ' όσο αναγράφεται στο ράφι, σας δίνουμε το προϊόν δωρεάν...

Έχω προσωπική πείρα.

Έπαιρνα ένα συγκεκριμένο κάτι (καθαριστικό για τη κουζίνα, δεν έχει σημασία τι, άσε που δεν θυμάμαι πως το λενε ακριβώς), 1.80

Σχεδόν βδομάδα παρά βδομάδα έπαιρνα 2 τέτοια.

Ρίχνω πάντα μια ματιά στις αποδείξεις-σεντόνια.

Κάποια στιγμή το εντοπίζω χρεωμένο 2.10, αλλά είχα φύγει. Σκέφτηκα ότι θα ανέβηκε η τιμή και δεν το πρόσεξα. Το θέμα είναι ότι κι άλλες φορές το είχαν χρεώσει τόσο, το είδα σε προηγούμενο λογαριασμό μόλις γύρισα σπίτι. Και δεν ξέρω και πόσες.

Ε την επόμενη για να κάνω απόσβεση, πήγα στο ράφι, είδα το 1.80 να παραμένει εκεί, μάζεψα όσα είχε (καμιά δεκαριά και) και πήγα και με τα υπόλοιπα ψώνια στο ταμείο.

Αφού μου χτύπησαν την απόδειξη (2.10 πάλι) τους είπα ότι έχετε λάθος εδώ.

Φώναξε κάποιον η ταμίας να πάει να τσεκάρει, γύρισε ο κάποιος με το ταμπελάκι 1.80 στο χέρι.

Μου λέει, αφού ζήτησε συγγνώμην,  πρέπει να σας κόψω πιστωτικό, να φωνάξω τη προισταμένη. Έρχεται η προισταμένη, της εξηγεί, δεν ξέρω αν κατάλαβε ότι πρόκειται για αρκετά ή για ένα, αλλά όπως και να έχει προς τμην της και χωρίς να πω τίποτε, λέει στη ταμία, μα πρέπει να το πάρει δωρεάν ο κύριος.

Τότε μίλησα λέγοντας, άρα όλα δωρεάν!

Ε (στραβοκατάπιε νομίζω) ναι όλα.

Πήγα στην εξυπηρέτηση και μου γύρισαν 2.10 επί δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα τεμάχια.

 

Νομίζω ότι ακόμη την έχουν τη συγκεκριμένη δέσμευση αναρτημενη στα Carrefour.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστο αυτο που γραφεις αλλα  νομιζω οτι δεν ισχυει πλεον

Απο την εποχη που το Carrefour εγινε ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ η επιγραφη που υπηρχε στην υποδοχη χαθηκε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

HAPPY HOUR* στα καταστήματα Carrefour, Carrefour

Μαρινόπουλος και Carrefour Express!

Ελάτε σήμερα Πέμπτη 25.09, από τις 14:30 έως και το

κλείσιμο των καταστημάτων και επωφεληθείτε της

έκπτωσης:

-30% στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών

-30% στα καθαριστικά σπιτιού

*Εξαιρούνται τα καταστήματα σε Σαντορίνη, Σκιάθο,

Σκόπελο, Σύρο, Σκάλα Λακωνίας, Καστέλι Χανίων

*Ισχύει για τους κατόχους της κάρτας Club

*Ισχύει στα εταιρικά καταστήματα της Μαρινόπουλος Α.Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...