Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε διαφωνώ.

Προσθέτω ότι έχει γίνει πιο δύσκολο απ'ότι στο παρελθόν:

α) Γιατί με τόσα παιχνίδια να κυκλοφορούν είναι δύσκολο να πρωτοτυπήσεις. Ακούγοντας απλά το genre ενός παιχνιδιού ξέρεις τι να περιμένεις. 

β) Ζούμε εδώ και κάποια χρόνια σε μια περίοδο που το gaming development για λόγους που δε γνωρίζω έχει εξωφρενικούς χρόνους παραγωγής. Δε μπορεί ο άλλος να φάει 4 χρόνια αναπτύσσοντας ένα game με concept ένας πιτσιρικάς κάνει ποδαράκια με μια μπάλα και με αυτή σκοτώνει εχθρούς και λύνει puzzles (σαν amiga fan ξέρεις εσύ). 

Anyway, on topic δε κατανοώ γιατί ένα MMO, space simulation, FPS game θεωρείται τόσο niche που δε θα έβρισκε χρηματοδότη. Τα βίντεο που βλέπω ακόμη και εμένα που δεν έχω κάποια τρέλα με τα διαστημόπλοια δε με αφήνουν αδιάφορο και ίσα ίσα θα μου έκανε αίσθηση αν μια καλή υλοποίηση δεν είχε σχεδόν όσο καθολική αποδοχή είχε το GTA.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

 Anyway, on topic δε κατανοώ γιατί ένα MMO, space simulation, FPS game θεωρείται τόσο niche που δε θα έβρισκε χρηματοδότη. Τα βίντεο που βλέπω ακόμη και εμένα που δεν έχω κάποια τρέλα με τα διαστημόπλοια δε με αφήνουν αδιάφορο και ίσα ίσα θα μου έκανε αίσθηση αν μια καλή υλοποίηση δεν είχε σχεδόν όσο καθολική αποδοχή είχε το GTA.

Είναι γιατί ο κόσμος σήμερα θέλει πιο instant gratification (άμεση ικανοποίηση). Γι' αυτό και τα arcade games είναι συνήθως αυτά που έχουν κόσμο και τα simulations όχι.

Επίσης, ανέκαθεν τα simulators ήταν niche. Και νομίζω ότι έχουμε φτάσει σε σημείο που είναι πιο niche από ποτέ. Δεν έχουμε πολλά (γνωστά; ) flight sims, όπως παλιά με Microsoft Flight Simulator series, τα διάφορα παιχνίδια της Jane's, Microprose, DiD, κλπ. Το μόνο που ξέρω πια να κρατάει την φλόγα, είναι το Digital Combat Simulator της Eagle Dynamics και τα πιο πρόσφατα παιχνίδια της σειράς IL-2 (Cliffs of Dover και μετά). Δεν έχουμε καν Silent Hunter και άλλα με υποβρύχια που είχαμε κάποτε.
Και οκ, στο διάστημα έχουμε την σειρά X και το Elite Dangerous κυρίως, αν δεν κάνω λάθος.
Γενικά, δεν πουλάνε τόσο όσο παλιότερα νομίζω οι εξομοιωτές, που και παλιά, πάλι δεν είχαν το πιο μεγάλο κοινό.

Το Star Citizen είναι κι αυτό simulator, oπότε είναι αυτό ένα πράγμα. Δεν είναι mouse flying + left click attack, right click boost για παράδειγμα. Και σε νέους παίχτες που δεν είναι fans των simulators, δεν ξέρω πόσο θα τους κρατήσει παραπάνω μετά το αρχικό "wow factor". Playerbase σίγουρα θα έχει, υπάρχει κόσμος που γουστάρει, αλλά δεν είναι...πώς να το πω..."pick up and play". Θέλει την ώρα του.
To GTA που λες, είναι πολύ πιο "γρήγορο" και user-friendly στο να κάνεις ό,τι θες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γενικά, δεν πείθομαι από τα επιχειρήματα περί "μικρής βάσης". Όχι μόνο στο συγκεκριμένο, για να είμαστε ξεκάθαροι.

Κατ' αρχάς τα επιχειρήματα αυτά καταρρίπτονται από τον αριθμό των ατόμων που έχουν δώσει χρήματα. Κατά δεύτερον, τα ίδια ακριβώς έλεγαν για τα σύνθετα RPG και τα turn-based RPG, και είδαμε τι έγινε και με τα Pillars of Eternity, και με τα Divinity. Δεν σημείωσαν απλά "καλλιτεχνική" επιτυχία, αλλά και τεράστια εμπορική επιτυχία. Πούλησαν, βραβεύτηκαν, επέτρεψαν τη δημιουργία sequels. Και, γενικά, όταν έχεις μαζέψει, για παράδειγμα, πάνω από 200 μύρια από υποστηρικτές, άτομα και ιδιώτες επενδυτές, είναι κάπως να λες "δεν υπάρχει ενδιαφέρον κι αν δεν απευθυνθώ στους fans δεν θα έχω μαντήλι να κλάψω". Μια χαρά βρέθηκαν επενδυτές να του δώσουν 46 εκατομμύρια του Ρόμπερτς. Και όχι μόνο: να μπουν και στην εταιρία.

Κυρίως, για να δώσω ένα παράδειγμα άλλου ιερού τέρατος που τα ίδια ακριβώς μας έλεγε όταν μάζευε χρήματα (και μάλιστα πολύ λιγότερα από το Ρόμπερτς) όταν έχουμε παραδείγματα όπως το Phoenix Point και τον Γκόλοπ, που και publisher (Θου Κύριε...) βρήκε, και συμφωνία αποκλειστικότητας υπέγραψε. 

Τα ίδια μας έλεγε, και μάλιστα σε πολύ οξύτερους τόνους, έτερο ιερό τέρας του χώρου, ο Mπράιαν Φάργκο, περιλαμβάνοντας στο pitch του για το ΚS ευθύτατες, χιουμοριστικές -και μη- αναφορές στους κακούς μανατζαραίους που είναι χτεσινοί και δεν ξέρουν να εκτιμήσουν (ψάξτε όσοι δεν έχετε δει τα βίντεο με τον πιτσιρικά, ειδικά το πρώτο έχει γέλιο, μετά το ξεχείλωσε). Και, τελικά, μια χαρά βρέθηκε να τον εξαγοράσει κολοσσός (ενώ είχε ήδη χρηματοδοτημένο project), μια χαρά πωλήσεις έκανε.

Επομένως, κόσμος (και μάλιστα, αν το πιάσουμε ηλικιακά, κόσμος που δεν χρειάζεται να πάρει άδεια για να ξοδέψει 40-50 ή και 1500 δολάρια για ένα "διαστημόπλοιο") υπάρχει, αποδεδειγμένα πολύς.

Κι αυτά τα "περιθωριακά" παιχνίδια πουλάνε αρκετά καλά ώστε να υπάρχουν πρόθυμοι μανατζαραίοι να εξαγοράσουν ολόκληρες εταιρίες για να τα αποκτήσουν.

Ή να τα χρηματοδοτήσουν από μόνοι τους (λ.χ. XCOM).

Δεν υποτιμώ την ατολμία που χαρακτηρίζει τους κολοσσούς, ούτε και τη φάμπρικά με τις ετήσιες εκδόσεις του ίδιου, πρακτικά, παιχνιδιού. Τα βλέπουμε, τα ζούμε, παρακολουθούμε κι εκεί την οργή των χρηστών με την επιφανειακή προσέγγιση, τα micro-transactions κτλ. (Οι ανάξιοι, που δεν έχουν φτιάξει ένα FIFA στη ζωή τους, να τολμούν να επικρίνουν οι καναπεδάτοι την ΕΑ, έσχως!)

Ούτε δυσκολεύομαι να δεχτώ -όπως πολύ πειστικά περιγράφει ο @ektelion νωρίτερα- πως κάποιοι manager, φοβούμενοι για τη θέση τους, θα προτιμήσουν χίλιες φορές τη σίγουρη συνταγή που θα φέρει χρήμα στο χρόνο που θα μείνει στην αγορά μέχρι να έρθει το ρηχό αντίγραφό της. Κι εγώ έχω δει ανθρώπους στη δουλειά μου να επιπλήττονται ή να απολύονται επειδή έδωσαν ευκαιρίες σε βιβλία που δεν θεωρούνταν δημοφιλή και δεν πούλησαν τόσο όσο το επόμενο φτιασιδωμένο Άρλεκιν.

Από αυτό το σημείο, όμως, μέχρι του να λέμε πως αν δεν έρθει σε εμάς ο Σέιφερ, ο Ρόμπερτς, ο Φάργκο, ο Γκόλοπ, ο Μολινό, ο Γκάριοτ και λοιπά τοτέμ του χώρου, δεν θα ασχοληθεί κανείς μαζί τους, υπάρχει απόσταση. Ειδικά όταν τους είδαμε, από τη στιγμή που τους χρηματοδοτήσαμε, τι γκάφες διέπραξαν, πόσο αφελείς ή χοντρόπετσοι αποδείχτηκαν, όταν υπάρχει ιστορικό πως, και σε παραγωγούς τα ίδια έκαναν. Άρα, το να κάνουν τα ίδια και σε εμάς, και μάλιστα στο πλαίσιο του crowd funding, όπου πρακτικά πήραν τα λεφτά και πλέον εθελοντικά υπόκεινται στον όποιο "έλεγχο" (ακόμη κι όταν τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύουν δεν συνάδουν με τους δημοσιευμένους ισχυρισμούς τους, δεν κουνιέται φύλλο, αντίθετα βαφτίζεσαι hater όταν το επισημαίνεις). Άρα, ίσως τα προβλήματά τους να μην πηγαζουν από την ατολμία των μανατζαραίων, αλλά από δικές τους αδυναμίες και αστοχίες.

Υ.Γ. Ειδικά στους προσομοιωτές αεροσκαφών, δεν πρέπει να υποτιμάμε παράγοντες όπως το τι συνέβη/ακούστηκε με την 11η Σεπτεμβρίου. Και, γενικά, το φόβο δημιουργών αλλά και αρχών ένα παιχνίδι να αποτελέσει εργαλείο στα χέρια φανατικών παραφρόνων και να τρέχουν όλοι μαζί μετά.

Υ.Γ.2 Τα διαστημικά παιχνίδια τα λέμε μεν simulations, αλλά είναι πολύ γενναιόδωρος ο όρος. Simulation ενός πράγματος που δεν υφίσταται (dogfights στο διάστημα) είναι sci-fi, όχι simulation. Ένα πράγμα σαν τις "ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες" που έχει τάξει ο Ρόμπερτς... Ή, δείτε το βίντεο με τις multiplayer μάχες οχημάτων πάνω σε έναν πλανήτη (έχει εμφανιστεί και σε αυτό το νήμα, νομίζω): κανονικό arcade πανηγύρι είναι, όχι simulation.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Anyway, on topic δε κατανοώ γιατί ένα MMO, space simulation, FPS game θεωρείται τόσο niche που δε θα έβρισκε χρηματοδότη. Τα βίντεο που βλέπω ακόμη και εμένα που δεν έχω κάποια τρέλα με τα διαστημόπλοια δε με αφήνουν αδιάφορο και ίσα ίσα θα μου έκανε αίσθηση αν μια καλή υλοποίηση δεν είχε σχεδόν όσο καθολική αποδοχή είχε το GTA.

To SC  χονδρικά μάζεψε έως τώρα γύρω στα 220+ εκατομμύρια $ από αυτούς  που αγόρασαν το παιχνίδι και διάφορα σκάφη που υπάρχουν σε αυτό,  και γύρω στα 60 εκατομμύρια $ από επενδυτές/χρηματοδότες. Επειδή μίλησες για EA, Ubisoft κτλ πάλι καλά να λέμε που το παιχνίδι δεν βρίσκεται στα χέρια αυτών των χαρτογιακάδων που εξαφανίζουν ουσιαστικά ομάδες ανάπτυξης. Εντάξει σε αυτούς σίγουρα κανένα παιχνίδι δεν πρόκειται να πρωτοτυπήσει γιατί δεν ενδιαφέρονται για κάτι τέτοιο αλλά μόνο για να κερδίζουν χρήματα βγάζοντας κάθε χρόνο αναμασημένα πράματα, και βέβαια όταν πιέζεις αφόρητα μια ομάδα ανάπτυξης να κυκλοφορεί μη ολοκληρωμένα παιχνίδια τότε παίρνεις ένα Anthem (απο το οποίο πλέον την κάνουν ελαφρά οι βασικοί συντελεστές του) το οποίο καις κυκλοφορώντας την ίδια περίοδο άλλο ένα δικό σου multi παιχνίδι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Μπορεί να έχεις καλό γούστο και διαίσθηση ή και όχι και να σε οδήγησε σε αυτό το ποσοστό. Το θέμα είναι ότι "αγόρασες" υποσχέσεις και ένα trailer σε κάποιες περιπτώσεις. Αν πχ. στις αγγελίες του Insomnia αγόραζες με αντικαταβολή/κατάθεση 15 πράγματα και τα 5 ήταν κουτιά γεμάτα πέτρες ή δε στα στέλναν ποτέ θα ήσουν ευχαριστημένος που απλά έλαβες τα άλλα 10?

H λογική σου είναι απλοϊκή. Το crowd funding προσφέρει παμφθηνη χρηματοδότηση χωρίς να αναγκαστείς να παραχωρήσεις collaterals ή μερίδιο της ιδέας σου. Με την ίδια λογική, τότε οι Τράπεζες να μην ξαναδανείσουν ποτέ χρήμα γιατί μπορεί να χαθεί (που γίνεται συχνά). Με την ίδια λογική και οι ιδιοκτήτες των ΑΕ να βάζουν και την προσωπική τους περιουσία ως ενέχυρο, και μετά βρες εσύ επενδυτή με το ντουφέκι....

Αυτό που χρειάζεται είναι κάποιος έλεγχος ώστε όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω, να μην νερώσει ο τρόπος αυτός χρηματοδότησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 λεπτά πριν, Anuminas είπε

To SC  χονδρικά μάζεψε έως τώρα γύρω στα 220+ εκατομμύρια $ από αυτούς  που αγόρασαν το παιχνίδι και διάφορα σκάφη που υπάρχουν σε αυτό,  και γύρω στα 60 εκατομμύρια $ από επενδυτές/χρηματοδότες. Επειδή μίλησες για EA, Ubisoft κτλ πάλι καλά να λέμε που το παιχνίδι δεν βρίσκεται στα χέρια αυτών των χαρτογιακάδων που εξαφανίζουν ουσιαστικά ομάδες ανάπτυξης. Εντάξει σε αυτούς σίγουρα κανένα παιχνίδι δεν πρόκειται να πρωτοτυπήσει γιατί δεν ενδιαφέρονται για κάτι τέτοιο αλλά μόνο για να κερδίζουν χρήματα βγάζοντας κάθε χρόνο αναμασημένα πράματα, και βέβαια όταν πιέζεις αφόρητα μια ομάδα ανάπτυξης να κυκλοφορεί μη ολοκληρωμένα παιχνίδια τότε παίρνεις ένα Anthem (απο το οποίο πλέον την κάνουν ελαφρά οι βασικοί συντελεστές του) το οποίο καις κυκλοφορώντας την ίδια περίοδο άλλο ένα δικό σου multi παιχνίδι.

Συγγνώμη, υποστηρίζεις πως για τα χάλια του Anthem φαίει η ΕΑ που τους "πίεσε";

Μήπως να τους άφηνε καμιά δεκαετία ακόμη να αποφασίσουν πού ήθελαν να οδηγήσουν το "όραμά τους";

Τι "αφόρητα" τους πίεζε; Χρόνια κορόιδευαν.  Έβαζαν την πτήση, έβγαζαν την πτήση. "Τι είναι η ζωή, τι είναι ο άνθρωπος, τι παιχνίδι θέλουμε να φτιάξουμε". Η διαφορά είναι ότι υπήρχε publisher να τους βάλει χέρι, αλλιώς θα πούλαγαν ένα ακόμη exo-suit στους backers και θα υπόσχονταν ρεαλιστικές κραυγές εξωγήινων ζώων.

(Γενικά, πάντως, στους φίλους του SC και τους υποστηρικτές του Ρόμπερτς θα πρότεινα να μην αναφέρουν καν το Anthem, μέχρι να δούμε τι ψάρια θα πιάσει ο μάγιστρος, γιατί αν υπάρχει αυτή τη στιγμή ένας τίτλος σε ανάπτυξη με όλα τα εχέγγυα να μετατρέψει το Anthem σε πταίσμα, αυτός είναι το SC. Κι αυτοί με "όραμα" να προσφέρουν κάτι μοναδικό ξεκίνησαν... Και δεν τους φταίει η ΕΑ που μαστίγωναν το δελφίνι επί χρόνια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 ώρες πριν, Snoob είπε

Υ.Γ.2 Τα διαστημικά παιχνίδια τα λέμε μεν simulations, αλλά είναι πολύ γενναιόδωρος ο όρος. Simulation ενός πράγματος που δεν υφίσταται (dogfights στο διάστημα) είναι sci-fi, όχι simulation. Ένα πράγμα σαν τις "ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες" που έχει τάξει ο Ρόμπερτς... Ή, δείτε το βίντεο με τις multiplayer μάχες οχημάτων πάνω σε έναν πλανήτη (έχει εμφανιστεί και σε αυτό το νήμα, νομίζω): κανονικό arcade πανηγύρι είναι, όχι simulation.

Δεκτό, αλλά και πάλι είναι παιχνίδια (ανάλογα το συγκεκριμένο) που θέλουν από δίπλα να έχεις ολόκληρο κατεβατό από κουμπιά για το τι κάνεις. Άλλωστε και αρκετοί εξομοιωτές αεροσκαφών δεν ήταν εξομοιωτές στο φουλ, π.χ. κανείς δεν έκανε ποτέ simulator του F-22 ξέροντας ακριβώς πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο αεροπλάνο ή το F-117 της Microprose που καμιά σχέση δεν είχε με το αεροσκάφος (που είναι stealth ελαφρύ βομβαρδιστικό και όχι μαχητικό όπως θεωρούσε ο κόσμος με το "F" που είχε βάλει παραπλανητικά η USAF). 

Δεν στέκομαι στην ακριβή κατηγορία για το αν πρέπει να το λέμε sci-fi simulation ή simulation, αλλά στο ότι ένα arcade game είναι κατά κύριο λόγο πιο απλό και "ευκολομάσητο", απ' ότι ένας εξομοιωτής του Χ,Υ πράγματος και πιο εύκολα θα μαζέψει κόσμο.

Γιατί το SC έχει πάρει τόσους, δεν ξέρω, μπορεί να είναι το scope, μπορεί να είναι τα γραφικά, αλλά συνεχίζω να λέω ότι οι εξομοιωτές δεν έπαιρναν τόσο κόσμο όσο άλλα παιχνίδια και γι'αυτό έχουν μειωθεί δραστικά πια.

Πολύς περισσότερος κόσμος στις μέρες μας θα πει, "πάω να ρίξω μια ντουφεκιά" και θα βάλει ένα απλό Battlefield, PUBG, Division, κλπ, παρά να μπει στο Star Citizen ή στο DCS ή στα ArmA. Είναι παιχνίδια με άλλη νοοτροπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά το SC δεν είναι και τόσο  πολύπλοκο ως προς τον χειρισμό ( δηλαδή δεν είναι σαν το Αrma) ούτε βαρύ simulator ως προς το κομμάτι της πτήσης με τα σκάφη (σαν το FS). O ρεαλισμός του έγκειται περισσότερο σε άλλα πράματα όπως ρεαλιστική απεικόνιση πλανητών και δορυφόρων, βαρύτητα ή περιβάλλον μηδενικής βαρύτητας, στον τρόπο που συμπεριφέρεται το σκάφος με βάση την ύπαρξη ή όχι ατμόσφαιρας στο ουράνιο σώμα κτλ Γενικά το SC ειναι πολύ χαλαρωτικό παιχνίδι, ηρεμείς όταν παίζεις δεν είσαι στην υπερέντεση ένός Dark Souls ή όταν παίζεις κάποιο online shooter game όπου διαρκώς είσαι σε ένταση και εγρήγορση.

Επεξ/σία από Anuminas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 λεπτά πριν, Anuminas είπε

Παιδιά το SC δεν είναι και τόσο  πολύπλοκο ως προς τον χειρισμό ( δηλαδή δεν είναι σαν το Αrma) ούτε βαρύ simulator ως προς το κομμάτι της πτήσης με τα σκάφη (σαν το FS). O ρεαλισμός του έγκειται περισσότερο σε άλλα πράματα όπως ρεαλιστική απεικόνιση πλανητών και δορυφόρων, βαρύτητα ή περιβάλλον μηδενικής βαρύτητας κτλ

Καλά, ούτε το ArmA είναι τρελά πολύπλοκο. Το θέμα είναι πόση πολυπλοκότητα θα θέλει ο μέσος παίχτης.

Γιατί πουλάνε τα BR τόσο που είναι "πέσε, μάζεψε όπλα, kill the rest" σε σχέση με όλα τα άλλα; Αυτό λέω.

Instant gratification.

Δεν το θέλουν όλοι, αλλά έχουμε δει ότι το θέλει ο περισσότερος κόσμος.
Δεν μπορώ να πάρω τον χ, ψ, που παίζει τέτοια παιχνίδια και να τον βάλω στο Star Citizen και αυτός να κάτσει. Eδώ βλέπουν το grind σε άλλα απλά παιχνίδια και λένε "μπα, άσε".

Anyways, θα βγει (κάποτε) το SC και εδώ θα είμαστε (υγειά νά 'χουμε), να δούμε πόσο καλά θα πηγαίνει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To SC σίγουρα δεν απευθύνεται στον μέσο παίχτη που έχει μάθει σχεδόν αποκλειστικά  με pro, BR, GTA ή cinematc games, απευθύνεται πρωτίστως σε αυτούς που τους αρέσει το συγκεκριμένο είδος. Βέβαια καθόλου δεν αποκλείεται σε κάποιον που δεν έπαιζε καθόλου τέτοιου είδους παιχνίδια να του αρέσει το SC, όπως σε εμένα για παράδειγμα. Kαι επειδή μιλήσες για πολλά πλήκτρα, εντάξει ο pc gamer είναι κάτι παραπάνω από εξοικειωμένος με το πληκτρολόγιο.:P 

Επεξ/σία από Anuminas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρότι περιέχουν τη λέξη "sim" στον τίτλο, δεν θα περιέγραφα παιχνίδια όπως τα Freelancer, FreeSpace, Elite Dangerous κλπ ως "εξομοιωτές". Για εμένα π.χ. πιο κοντά σε εξομοιωτή είναι το Truck Driving Simulator παρά αυτά. Εικάζω ότι επειδή πέφτουν στην κωλοχαράδρα, με το ένα κωλομέρι να είναι οι pure εξομοιωτές (π.χ. Flight Simulator) και το άλλο τα πίου πίου space shooters, αποφάσισαν να κοτσάρουν το "sim" στον τίτλο του genre ίσα ίσα για να τα διαφοροποιήσουν από τα space shooters. Όπως είπε, όμως, κάποιος νωρίτερα, δεν μπορείς να εξομοιώσεις κάτι που δεν υπάρχει. Ανεξαρτήτως όμως από τα semantics, το gameplay των λεγόμενων SpaceSim παιχνιδιών δεν έχει καμία σχέση με τον αργό θάνατο των αυθεντικών simulators.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Την επόμενη φορά μάλλον θα πω "easy to play games sell more", αντί να λέω "simulators" και όλοι να κολλάνε εκεί, νομίζω... 😕

Αυτό να κάνεις 😂🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγώ, πάντως, αυτό που είδα πάνω στον πλανήτη, σε ground-based vehicular combat, αγνό παρθένο arcade το λέω. Τύφλα να έχει το Mako, ένα πράγμα. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα μπορούσε να θεωρηθεί "προσομοίωση" αυτό το πράγμα: πίου-πίου-πακαπίου ήταν αυτό που έδειξαν.

Παρενθετικά, το simulation το αναφέρω γιατί παίζει πολύ το χαρτί του "ρεαλισμού" και της "συνθετότητας". Και έτσι φτάνουν και ακούγονται εξωφρενικές ανοησίες, όπως το "ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες" και αν το επισημάνεις είναι βέβαιο πως θα βρεθεί κάποιος να πει ότι γκρινιάζεις και μισείς το μεγαλείο του Ρόμπερτς -ή, ακόμη καλύτερα, είσαι πολύ μικρός και έξω από τα νερά σου (κι ας έχεις σπουδάσει γλωσσολογία και εργάζεσαι 20 χρόνια ως επαγγελματίας μεταφραστής) για να κρίνεις ότι είναι γελοιότητα το να τάζεις στον κόσμο για ένα μύριο "ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες" (που δεν τις βλέπω καν στον οδικό χάρτη...)

Υ.Γ. Κι επειδή σίγουρα θα παίξει το "στέκεσαι σε κάτι ασήμαντο/ήσσονος σημασίας", να σας προλάβω και να πω ότι το να τάζεις φίδια έναντι ενός εκατομμυρίου δολαρίων στα επίσημα stretch goals διόλου ασήμαντο δεν (θα έπρεπε να) είναι.

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...