Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα σε τιμές ντροπή


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

deesnider το lc ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Το ότι σε έχει βγάλει ασπροπρόσωπο στο κυνήγι, το ότι επιτυχημένα το μετέτρεψες σε υποβρύχιο ή trial vehicle ΔΕΝ αλλάζει το γεγονός ότι είναι SUV! ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο! Υπάρχουν πολλά καθαρόαιμα 4x4 που τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα σε κίνηση εκτός δρόμου, και αυτό δεν έχει καμία σχέση από το αν είσαι ευχαριστημένος ή όχι από το lc σου.

 

Κατ' αρχάς, το land cruiser (αναφέρομαι σ' αυτή τη γενιά: http://autos.msn.com...el=Land Cruiser , από την οποία έχω αποκομίσει την εμπειρία στην οποία έχω αναφερθεί πολλάκις) πρακτικά δεν ανήκει στην κατηγορία που αναφέρεις. Δεν ξέρω που ανήκουν τα νεότερα, ή πόσο έχουν εκπολιτιστεί για να διευρύνουν τη γκάμα των αγοραστών τους, ούτε και με αφορά, αλλά εκεί που έχω δει με τα μάτια μου να πηγαίνει «για την πλάκα του» το συγκεκριμένο, δεν πάει κανένα «πολυτελές SUV». Αν η ουσία της συζήτησης για κάποιους είναι οι ταμπέλες, για 'μένα σίγουρα δεν είναι. Το πόσο «καθαρόαιμο» είναι, το ζω τόσο τακτικά, ώστε δε χρειάζεται να βάζω ούτε ταμπέλες, ούτε θαυμαστικά στις λέξεις μου. Άλλωστε είπα και στην αρχή, ότι δε σκοπεύω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Ας το πουν και ...station wagon αν τους ευχαριστεί.

 

Από ΄κει και μετά: Δεν είπα ποτέ ότι δεν υπάρχουν τετρακίνητα που πιθανώς τα καταφέρνουν καλύτερα σε κίνηση εκτός δρόμου. Το Patrol είναι ακόμα πιο «σκυλί» (παρεμπιπτόντως, αυτό είναι το δικό μου, οπότε δεν τίθεται ζήτημα για το αν είμαι ευχαριστημένος από το ...lc μου! Δεν έχω lc. Φίλος το έχει...)

 

Ένα φτιαγμένο buggy, είναι ακόμα πιο ικανό, αρκεί να κυνηγάς με σφεντόνα, σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων απ' το σπίτι σου και να αντέχεις στους -25 βαθμούς σε ανοιχτό αμάξι, διότι τους χώρους, την προστασία των επιβατών και την αυτονομία που απαιτούνται στη δική μου περίπτωση, δεν τους έχει ούτε κατά το ένα εκατοστό.

 

Οχήματα όμως, τα οποία περνούν μέσα από σχεδόν δύο μέτρα νερό, σε 3000 μέτρα υψόμετρο και ανεβαίνουν την κεκλιμένη κοίτη του ποταμού για να βγουν ξανά στη ...στεριά, φορτωμένα με ...1 τόνο (επιβάτες, εξοπλισμό, spare wheel set, καύσιμα και προμήθειες), δεν πιστεύω ότι είναι πολλά.

 

Αυτός που θα κάνει τα παραπάνω, ας έλθει να μου μιλήσει για το τι είναι extreme off roading...Βαρέθηκα, πραγματικά...

 

Πάντως τη μια λες

 

snapback.pngdeesnider, στις 14 Νοέμβριος 2012 - 04:47 πμ, έγραψε:

 

είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading.

και την άλλη

snapback.pngdeesnider, στις 14 Νοέμβριος 2012 - 05:34 μμ, έγραψε:

 

αδυνατώ να φανταστώ το τι θα έφτιαχνε, αν είχε το extreme off roading ως κύριο μέλημα.

 

Σαν αντίφαση μου φαίνεται...

 

Πριν προσπαθήσεις να ανακαλύψεις αντιφάσεις, διάβασε ξανά ολόκληρη τη φράση που έγραψα, χωρίς να ξεκινήσεις από το «αδυνατώ να φανταστώ...», καθώς δεν αρχίζει από 'κει.

 

Για να μην ψάχνεις, το πρώτο μισό ήταν αυτό: «Αν η Toyota κατάφερε, χωρίς να είναι αυτό το κύριο μέλημά της, να φτιάξει το αυτοκίνητο που μας έχει πάει και μας έχει γυρίσει κάποιες δεκάδες φορές, στα μέρη που έχουμε βρεθεί - και, κυρίως, υπό τις συνθήκες στις οποίες έχουμε βρεθεί εκεί -...»

 

Αν συνεχίζεις να βλέπεις αντίφαση, έχουμε διαφορετικές ερμηνείες της λέξης στο μυαλό μας.

 

off topic

 

joshua, πιο θεωρείς εσύ καλύτερο 4x4 από το lc που να μπορώ να αγοράσω εν έτη 2012;;

 

Η δική μου άποψη πάντως, είναι ότι δεν υφίσταται το «καλύτερο 4Χ4» γενικώς. Εξαρτάται από το τι θέλεις να κάνεις μ' αυτό!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

χαιρομαι με τα πανακριβα αυτοκινητα που αγοραζε ο νεοελληνας πριν 5-10 χρονια και τωρα δεν εχει ουτε βενζινη για να τα ξεπαρκαρει.

μιλαω γι αυτους που βαζανε 720 δοσεις των 5 ευρω το μηνα για να παρουν οτι πιο τρεντυ υπηρχε.

τωρα που πανε με τα ποδια τους βλεπω και χαιρομαι.

Αυτο που λες ειναι κακια φιλε μου

Δεν ειναι καλο οπως το λες ολο αυτο......

 

Μοιαζει με την φραση να ψοφισει η κατσικα του γειτονα, αφου δεν μπορω να εχω κατσικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

off topic

 

joshua, πιο θεωρείς εσύ καλύτερο 4x4 από το lc που να μπορώ να αγοράσω εν έτη 2012;;

 

Γενικά κάθε αυτοκίνητο υπερτερεί σε κάποιους τομείς και μειονεκτεί σε κάποιους άλλους. Αν μου πεις γιατί θέλεις 4x4, τι χρήση θα του κάνεις, τι budget έχεις κτλ, τότε θα μπορέσω να σου προτείνω κάτι.

 

Κατ' αρχάς, το land cruiser (αναφέρομαι σ' αυτή τη γενιά: http://autos.msn.com...el=Land Cruiser , από την οποία έχω αποκομίσει την εμπειρία στην οποία έχω αναφερθεί πολλάκις) πρακτικά δεν ανήκει στην κατηγορία που αναφέρεις.

 

Οκ, αναφέρεσαι στο lc80. Τα νεώτερα μοντέλα είναι βελτιωμένα, αλλά ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία.

 

Όσο για την κατηγορία στην οποία ανήκει, έχεις κάτι χειροπιαστό για να αποδείξεις ότι δεν είναι SUV αλλά "αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading"? Οκ, το ότι όλοι το θεωρούν SUV δεν το δέχεσαι σαν επιχείρημα, εγώ όμως πρέπει να δεχτώ την προσωπική σου γνώμη? Sorry αλλά δεν πρόκειται να συμβεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

sorry, αλλά το lc μόνο suv δεν είναι.. μαζί με το discovery, τη σειρά G της mercedes και κάνα δυο άλλα είναι ο ορισμός των 4x4

 

πρέπει να είσαι ο πρώτος που ακούω να το κατατάσσει σε αυτή την κατηγορία. suv της toyota είναι το rav

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά κάθε αυτοκίνητο υπερτερεί σε κάποιους τομείς και μειονεκτεί σε κάποιους άλλους. Αν μου πεις γιατί θέλεις 4x4, τι χρήση θα του κάνεις, τι budget έχεις κτλ, τότε θα μπορέσω να σου προτείνω κάτι.

 

 

 

Οκ, αναφέρεσαι στο lc80. Τα νεώτερα μοντέλα είναι βελτιωμένα, αλλά ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία.

 

Όσο για την κατηγορία στην οποία ανήκει, έχεις κάτι χειροπιαστό για να αποδείξεις ότι δεν είναι SUV αλλά "αυτοκίνητο φτιαγμένο ειδικά για full extreme off roading"? Οκ, το ότι όλοι το θεωρούν SUV δεν το δέχεσαι σαν επιχείρημα, εγώ όμως πρέπει να δεχτώ την προσωπική σου γνώμη? Sorry αλλά δεν πρόκειται να συμβεί.

 

Σελίδα 4, πρώτη φράση του post #48, στο παρόν thread: «χωρίς να μπορώ - ούτε και να νιώθω την ανάγκη - να αποδείξω την ισχύ των λεγομένων μου»

 

Από 'κει και πέρα (υποθέτωντας ότι δεν το είχα πει τότε) : Αν έχω κάτι πιο ...χειροπιαστό, από το γεγονός ότι το full extreme off roading, το ζω προσωπικά κάθε χειμώνα, εδώ και πέντε χρόνια, με τα ίδια δύο αυτοκίνητα, εκ των οποίων το ένα είναι το εν λόγω; Όχι δεν έχω...

 

Αφενός δεν πρόκειται για «γνώμη» αλλά για «πράξη», αφετέρου...

 

...τι σε κάνει να πιστεύεις ότι με απασχολεί έστω και στο ελάχιστο, το αν θα τη δεχτείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

JohnieXoX για να ακριβολογούμε το RAV4 είναι crossover SUV. Ο όρος SUV τουλάχιστον στην Αμερική χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες, πολύ πριν παρουσιαστεί το RAV4. Ουσιαστικά SUV είναι τα οχήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ιδιοκτήτες τους και για τα χόμπι τους. Πάντως η toyota hellas στο site της κατηγοριοποιεί το lc ως suv.

 

deesnider πράξη είναι το off roading, πράξη είναι το κυνήγι. Το ότι υποστηρίζεις πως το lc φτιάχτηκε ειδικά για full extreme off roading είναι γνώμη. Μην τρελαθούμε και τελείως! Όσο για το αν σε απασχολεί ή όχι το αν θα τη δεχτώ δεν έχει σημασία, απλά σε ενημέρωσα πως δεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

The term is not used in all countries, and outside North America the terms "off-road vehicle", "four-wheel drive" or "four-by-four" (abbreviated to "4WD" or "4×4") or simply use of the brand name to describe the vehicle like "Jeep" or "Land Rover" are more common.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle

 

αν εσύ απλά χρησιμοποιείς την αμερικάνικη ορολογία, τότε λέμε το ίδιο

 

πάντως δεν μας είπες πιο θεωρείς σαν full extreme off roading, εκτός από στρατιωτικά οχήματα

όσο και αν αμφιβάλω ότι ένα αυτοκίνητο του 1972 σαν το gaz 69 έχει περισσότερες ικανότητες του lc

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πράξη είναι το off roading, πράξη είναι το κυνήγι. Το ότι υποστηρίζεις πως το lc φτιάχτηκε ειδικά για full extreme off roading είναι γνώμη. Μην τρελαθούμε και τελείως! Όσο για το αν σε απασχολεί ή όχι το αν θα τη δεχτώ δεν έχει σημασία, απλά σε ενημέρωσα πως δεν.

 

Το off roading είναι πράξη, το κυνήγι είναι πράξη και αυτό που κάνω εγώ είναι και οι δύο αυτές πράξεις μαζί, σε μια από τις πιο απαιτητικές και δύσκολες εφαρμογές τους.

 

Το να «υποστηρίζω ότι...», όσο περιορίζομαι μόνο στο να το υποστηρίζω, είναι γνώμη. Από τη στιγμή όμως που πραγματοποιώ αυτό που υποστηρίζω, είναι ...μάντεψε τι! Τρελαθείς, δεν τρελαθείς, δεν αλλάζει κάτι...

 

Εσύ έχεις κολλήσει με το «φτιάχτηκε για...». Άντε, ας κάνω μια απόπειρα να σε ξεκολλήσω: Δέχομαι, χάριν της συζήτησης, ότι όταν το σχεδίαζαν οι Ιάπωνες, δεν είχαν στο μυαλό τους το όχημα για το απόλυτο off roading...

 

...έτσι τους βγήκε όμως! Κατά λάθος, θέλεις; Κατά λάθος! Αλλά έτσι τους βγήκε..τι να κάνουμε τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Απλά χρησιμοποιώ τον original ορισμό, και όχι την "εκφυλισμένη" έννοια.

Όσο για τις αμφιβολίες σου, δες αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=Trm29CuseIg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, χώρια που βγαίνετε off topic, κάθεστε και "τσακώνεστε" για ένα αμάξι που από ότι κατάλαβα δεν το έχει κανένας από τους δυο σας! Κρίμα δεν είναι; Και εγώ πιστεύω πως δεν είναι απαραίτητο να ονοματίζουμε και να κατηγοριοποιούμε το κάθε αμάξι σε κάποια "γνωστή" κατηγορία. Δεν θα γράψουμε αρθρο σε περιοδικό. Τώρα αν είναι καθαρόαιμο 4x4, SUV, SAV (βλακείες της BMW), "τζιπάκι", αγροτικό, κούρσα κτλ ελάχιστη σημασία έχει και πολύ λιγότερη από όση του δίνετε. Άλλωστε από κάποιο σημείο και μετά δεν μετράνε τόσο τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου, όσο ο οδηγός του και το πως το χρησιμοποιεί. Ένα LC με χωμάτινα ελαστικά κτλ μπορεί να είναι πιο καθαρόαιμο από ένα Wrangler με λάστιχα σλικ και πλαινά σκαλοπάτια ίσα με το πάτωμα...τι σημασία έχει αν το ενα το πούμε SUV και το άλλο 4x4, σημασία έχει που μπορεί να πάει το καθενα. Η ουσία είναι παντως ότι το LC είναι αμαξάρα με τα όλα της και ένα από τα καλύτερα all around (και all terain) αυτοκίνητα στην ιστορία. Λίγα αυτοκίνητα συνδυάζουν πετυχημένα όσα συνδυάζει αυτό και το λέω εγώ που ποτε δεν συμπάθησα τα Toyota (τα θεωρώ εντελώς "ανοστα").

 

ναι θα ηταν πιο δικαιο να φορολογουσαν με την εργοαστασιακη αξια ή με την εμπορικη αξια (γιατι τι σημασια εχει ποσο εκανε ενα αυτοκινητο πριν 10 χρονια) , αλλα αυτο μαλλον ειναι πολυπλοκο για το ελληνικο κρατος ωστε να γινει πραξη

 

και το οτι πηγαν τα σηματα με βαση τα καυσαερια (λαθος βεβαια και αυτο γιατι ενα ντιζελ ειναι βρωμικο οσο χαμηλο co2 και να εχει) πολυ μας ειναι, ασε που κι εκει ειχαμε ανωμαλιες γιατι καποιοι εχουν καθαρα αυτοκινητα απο πριν εφαρμοστει το μετρο

 

μη το ψαχνεις , τωρα ψαχνουν λεφτα και θα τα παρουν απο οπου μπορουν , οποτε η λογικη περναει σε τελευταια μοιρα

 

Και αυτό πολύ σωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ουσία είναι παντως ότι το LC είναι αμαξάρα με τα όλα της και ένα από τα καλύτερα all around (και all terain) αυτοκίνητα στην ιστορία.

 

Αυτό είπα και εγώ αλλά μερικοί δεν το δέχονται, υποστηρίζουν ότι φτιάχτηκε αποκλειστικά για βουνά κοτρώνες και λάσπες. Anyway το σταματάω εδώ γιατί δε πρόκειται να βγει τίποτα.

 

Ας ξαναπάμε on topic. Τι σημαίνει το "θα ηταν πιο δικαιο να φορολογουσαν με την εργοστασιακη αξια ή με την εμπορικη αξια"? Εννοείτε κάποιο είδος φορολογίας για να αντικαταστήσει τα τεκμήρια? Ρωτάω γιατί όσον αφορά τους δασμούς(που τους έχουν βαφτίσει τέλη ταξινόμησης) έτσι γίνεται, τα καινούργια πληρώνουν δασμό με βάση την εργοστασιακή αξία, ενώ τα μεταχειρισμένα με βάση την εμπορική αξία(έστω και αυξημένη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κράτος το 2008 μείωσε τον ειδικό φόρο για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Όλοι έσπευσαν να κάνουν πράξη το όνειρό τους. Αυτό που έβλεπαν στις διαφημίσεις. Ήταν τότε προσιτό. Και ένα χρόνο μετά το κράτος τους ρίχνει στα αυτιά τέλη κυκλοφορίας και αύξηση της τιμής των καυσίμων συν κάτι κριτήρια. Αποτέλεσμα; Πούλησαν όλοι στις μάντρες χάνοντας δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

 

Το ίδιο κράτος πείθει λίγο αργότερα κάποιους άλλους να επενδύσουν στο φυσικό αέριο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Λίγα χρόνια μετά τα οφέλη έχουν εξανεμιστεί και οι τιμές πλησιάζουν το κόστος του πετρελαίου. Τελευταίο παράδειγμα είναι το υγραέριο κίνησης. Πολλοί χάλασαν 3 χιλιάδες ευρώ για να σώσουν τα αυτοκίνητά τους, αλλά το κράτος τους πήρε στο κατόπι

 

http://www.protothem...ost/?aid=231114

 

 

Δεν μπορει να μου λες κανε αυτο γιατι σε συμφερει, να ξοδευω μια περιουσια και μετα να ου τη φερνεις απο πισω

Ας επιβαλει τελη και τεκμηρια σε αυτους που παιρνουν τωρα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου και να αφησει τα παλια οπως ηταν οταν τα αγορασαμε και οποιος μπορει ας αγορασει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορει να μου λες κανε αυτο γιατι σε συμφερει, να ξοδευω μια περιουσια και μετα να μου τη φερνεις απο πισω

Ας επιβαλει τελη και τεκμηρια σε αυτους που παιρνουν τωρα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου και να αφησει τα παλια οπως ηταν οταν τα αγορασαμε και οποιος μπορει ας αγορασει

 

Δίκιο έχεις, αλλά στην Ελλάδα δεν θα το βρεις ποτέ... Πάντως εγώ το δίλιτρο το είχα πάρει από πιο πριν και ας ήξερα περίπου τι θα επακολουθήσει. Αλλά και παλαιότερα πάλι υπερδιπλάσια ήταν τα τέλη για τα δίλιτρα σε σχέση με τα 1.800 κυβικα. Εγώ δεν γκρινιάζω μόνο τα τελευταία χρόνια της κρίσης, αλλά και από παλαιότερα, απλά τώρα από τη μία ο κόσμος δεν παίρνει αυτά που έπαιρνε και από την άλλη το έχουν ξεφτιλίσει με τα τέλη και τα τεκμήρια, τα ανεβάζουν όπως τους καπνίσει. Μιλάμε σε πολλές περιπτώσεις για 300% πάνω μέσα σε 2-3 χρόνια.

 

Ας ξαναπάμε on topic. Τι σημαίνει το "θα ηταν πιο δικαιο να φορολογουσαν με την εργοστασιακη αξια ή με την εμπορικη αξια"? Εννοείτε κάποιο είδος φορολογίας για να αντικαταστήσει τα τεκμήρια? Ρωτάω γιατί όσον αφορά τους δασμούς(που τους έχουν βαφτίσει τέλη ταξινόμησης) έτσι γίνεται, τα καινούργια πληρώνουν δασμό με βάση την εργοστασιακή αξία, ενώ τα μεταχειρισμένα με βάση την εμπορική αξία(έστω και αυξημένη).

 

Δεν μιλάμε για τα τέλη ταξινόμησης κατά την αρχική αγορά. Μιλάμε για τεκμήρια και τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, πες ότι κάποτε ειχα γαμάτη δουλεια και μπορούσα να σκάσω 50.000 και να πάρω ενα αμάξι. Τότε πλήρωσα το ΦΠΑ και τα τέλη ταξινόμησης αναλογικά με τα 50.000 γιατί ήμουν "έχοντας" και πολυ σωστά. Όμως τώρα δέκα χρόνια μετά και ενώ μπορεί να είμαι και άνεργος πλεον, αλλά ούτε και έχω αλλάξει αμάξι και έχω κρατήσει το ίδιο, συνεχίζει να με βάζει να πληρώνω (μεσω τεκμηρίων και τελων) σαν να το αγόραζα σήμερα καινούριο. Εντελώς άκυρο.

 

Είχα λεφτά - αγορασα - φορολογήθηκα σκληρά

Δεν έχω λεφτά - δεν αγόρασα - εξακολουθώ όμως να φορολογούμαι ακόμα πιο σκληρα και από τότε που το πήρα

 

επειδή απλά το κράτησα στη κατοχή μου (το πληρωμένο και εξοφλημένο αυτοκίνητο μου). Δηλαδή σε εκβιάζουν να τους το χαρίσεις. Αμ δε. Στους γιατρούς να τα φάνε όσα μας παίρνουν...

 

Δεν είναι δυνατόν να μου βάζει φέτος τεκμήριο μόνο για το αμάξι € 6.160, το οποίο αγοράστηκε το 2006 και για ασφάλεια και σέρβις τον χρόνο δεν στοιχίζει πάνω από χιλιάρικο (και πολλά λέω). Με 6.160 το χρόνο συντηρούσα Ferrari...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις απολυτο δικιο

Τα παντα λειτουργουν αδικα και παραλογα

Γιαυτο αρχισανε ολοι και βαζουν Βουλγαρικες πινακιδες

Αφου με κλεβεις και μου λες πρεπει να σου πληρωσω αυτα που μου εκλεψες πρεπει να βρω τροπο να κλεψω κι εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάμε για τα τέλη ταξινόμησης κατά την αρχική αγορά. Μιλάμε για τεκμήρια και τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, πες ότι κάποτε ειχα γαμάτη δουλεια και μπορούσα να σκάσω 50.000 και να πάρω ενα αμάξι. Τότε πλήρωσα το ΦΠΑ και τα τέλη ταξινόμησης αναλογικά με τα 50.000 γιατί ήμουν "έχοντας" και πολυ σωστά. Όμως τώρα δέκα χρόνια μετά και ενώ μπορεί να είμαι και άνεργος πλεον, αλλά ούτε και έχω αλλάξει αμάξι και έχω κρατήσει το ίδιο, συνεχίζει να με βάζει να πληρώνω (μεσω τεκμηρίων και τελων) σαν να το αγόραζα σήμερα καινούριο. Εντελώς άκυρο.

 

Είχα λεφτά - αγορασα - φορολογήθηκα σκληρά

Δεν έχω λεφτά - δεν αγόρασα - εξακολουθώ όμως να φορολογούμαι ακόμα πιο σκληρα και από τότε που το πήρα

 

επειδή απλά το κράτησα στη κατοχή μου (το πληρωμένο και εξοφλημένο αυτοκίνητο μου). Δηλαδή σε εκβιάζουν να τους το χαρίσεις. Αμ δε. Στους γιατρούς να τα φάνε όσα μας παίρνουν...

 

Δεν είναι δυνατόν να μου βάζει φέτος τεκμήριο μόνο για το αμάξι € 6.160, το οποίο αγοράστηκε το 2006 και για ασφάλεια και σέρβις τον χρόνο δεν στοιχίζει πάνω από χιλιάρικο (και πολλά λέω). Με 6.160 το χρόνο συντηρούσα Ferrari...

 

Πρώτα από όλα 1 ένσταση στους συλλογισμούς σου. Λες ότι καλώς πλήρωσες ένα σκασμό λεφτά για τέλη ταξινόμησης του X3 σου(40% επί της εργοστασιακής αξίας). Διαφωνώ, κακώς στα χρέωσαν, και άδικο είναι και παράνομο. Τώρα όμως πάει, πληρώθηκαν, ας κρατήσουμε την ουσία που είναι ότι και για να το αποκτήσεις και τους φόρους που σου αναλογούσαν πλήρωσες, και το πόθεν έσχες δικαιολόγησες τότε, και το φόρο εισοδήματος που σου αναλογούσε είχες πληρώσει πιο πριν.

 

Ας μιλήσουμε τώρα για τεκμήρια και τέλη κυκλοφορίας.

Τα τεκμήρια δαπανών διαβίωσης κατά τη γνώμη μου σαφώς και πρέπει να υπάρχουν. Δεν είναι δυνατόν ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου να δηλώνει μηδενικό ή αστεία μικρό εισόδημα. Πως ζει? Πως πληρώνει τα έξοδα του αυτοκινήτου του? Προφανώς αποκρύπτει εισοδήματα. Με τη μόνη διαφορά ότι τα τεκμήρια αυτοκινήτων πρέπει να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, και πιο συγκεκριμένα να είναι ίσα με το ελάχιστο ποσό που θα πρέπει να δαπανήσει κάποιος για τη χρήση και τη συντήρηση του αυτοκινήτου του. Για ένα αυτοκίνητο 2.000cc πχ τα ελάχιστα έξοδα χρήσης συντήρησης είναι 660€ για τέλη κυκλοφορίας, 350 για ασφάλεια και ας πούμε 1.000€ για συντήρηση-καύσιμα-κτεο. Ήτοι 2.000€ στο σύνολο. Αυτό θα ήταν το πιο δίκαιο, και όχι τα 8.800€ που ισχύουν τώρα για αυτοκίνητο ως 5 ετών ή 4.400€ για άνω των 10 ετών. Που στο κάτω κάτω το άνω των 10 ετών και μεγαλύτερες ανάγκες έχει σε συντήρηση, και περισσότερα καύσιμα καίει!

Τώρα τα τέλη κυκλοφορίας σαφώς πρέπει να υπάρχουν και αυτά. Ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου πληρώνει(η τουλάχιστον θα έπρεπε να πληρώνει) τέλη κυκλοφορίας για να μπορεί να κινείται στους δημόσιους δρόμους, και ως αποζημίωση για το CO2 που εκπέμπει η εξάτμισή του. Το ισχύον σύστημα είναι πολύ άδικο όμως, ο ιδιοκτήτης ενός χιλιαριού που το λιώνει καθημερινά στα χιλιόμετρα πληρώνει μόλις 120€, ενώ ο συνταξιούχος με το δίλιτρο που το κινεί μια φορά την εβδομάδα και αν πληρώνει 660€! Το πιο δίκαιο πιστεύω θα ήταν αυτό που έχουν σκεφτεί ήδη και δεν το έχουν κάνει, το να ενσωματωθούν τα τέλη κυκλοφορίας στα καύσιμα. Όσο πιο πολύ κινώ το αυτοκίνητο μου τόσο περισσότερο χρησιμοποιώ τους δρόμους και τόσο περισσότερο διοξείδιο εκπέμπω. Οι μόνοι ριγμένοι από αυτό το σύστημα θα ήταν όσοι χρησιμοποιούν βενζινοκίνητα αλυσοπρίονα, που στο κάτω κάτω και αυτά εκπέμπουν διοξείδιο, δεν θα έπρεπε να πληρώνουν και αυτοί αποζημίωση ρύπων? :)

 

Και τέλος τη πρόταση να εξαρτάται το ύψος των τεκμηρίων από την εμπορική αξία των αυτοκινήτων την βρίσκω επιεικώς αστεία. Πρώτα από όλα το κράτος δεν θα μπορέσει ποτέ να προσδιορίσει με ακρίβεια την εμπορική αξία ενός αυτοκινήτου, αλλά και να μπορέσει πως θα γίνει? Πόσο τεκμήριο και πόσα τέλη θα επιβαρύνεται κάποιος που το αυτοκίνητο του αξίζει 200€, και πόσο θα επιβαρύνεται ένας άλλος όταν η εμπορική αξία του οχήματος θα είναι 50.000€? Και μη πει κανείς ότι όποιος έχει ακριβό αυτοκίνητο πρέπει να φορολογείται. Ο ιδιοκτήτης ενός ακριβού αυτοκινήτου όπως ανέφερα στην αρχή του post έχει ήδη πληρώσει και με το παραπάνω ότι του αναλογούσε όταν το απόκτησε. Εκτός βέβαια αν μπει κάποιος φόρος παρόμοιος με το ΤΑΠ στα ακίνητα, ο οποίος βέβαια δεν θα έχει καμία σχέση με τα τεκμήρια και τα τέλη κυκλοφορίας.

 

Αν κάποιος διαφωνεί με όσα γράφω ή έχει καλύτερες προτάσεις, ευχαρίστως να τον ακούσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...