Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να σου φύγει η κάψα θα κάνω μια σύντομη περιγραφή του τι ακούγεται

 

1) Ένα πολύ όμορφο θέμα με βιολιά, ταιριαστό σε ταβέρνα και που θυμίζει παραδοσιακή μεσαιωνική μουσική

 

2) Ένα ταξιδιάρικο ορχηστρικό θέμα με λίγο ποροπομπόμ, από αυτά που ακούς στην εξοχή.

 

3) Ένα βαρύ θέμα με χάλκινα όργανα που ταιριάζει σε μπουντρούμια - bosses - μεγάλες μάχες, κλασσική witcherιά

 

4) Μια κλασσική παραλλαγή του main theme, πιο πλούσια από αυτή του 2

 

5) Ένα ambient με φωνητικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

More Witcher 3 details emerge: over 100 hours of content, jumping, boats, and more

 

 

The Witcher 3: Wild Hunt brings several new and interesting features beyond its beautifully bleak landscape. A thread on the World of Players RPG community (via OXM) collects the highlights of a pair of previews from German magazines PC Games and Gamestar, including the addition of Fallout-style location-based damage and a staggering number of quests.


 

Check out some of the more notable features below:


 

 

  • Geralt can steer boats and ride horses to reach his destination. He can tame wild versions of the latter with his Axii spell, but you can also purchase mounts from various stables.
     
  • The monster-slayer apparently hit the gym after The Witcher 2 wrapped up, as he now adds climbing and jumping to his movement abilities.
     
  • Three primary areas make up The Witcher 3′s explorable land, and their entirety is available to you from the very start.
     
  • Your actions and choices can trigger 36 different states for the world along with three possible endings. Some Witcher 2 choices affect your story as well, though it isn’t clear which of the second game’s endings constitute canon.
     
  • You’ll be able to hunt various critters and sell their fur and meat for gold. Let’s hope you won’t need to create and heft around dozens of crafted bags.
     
  • The main story missions take around 50 hours to complete, and side-quests take an equal amount of time. For completionists, you’re looking at over 100 hours of Witchering.
     
  • Sorry, sociopaths—Geralt won’t lift a finger against innocent civilians no matter how hard you mash your attack key.
     
  • Area transitions are all seamless.
     
  • You can direct Geralt’s strikes to hit individual body parts of a foe a la Fallout’s VATS system. Finally, you can now execute the ancient “nut-stab” maneuver passed down from Witchers of old.

 

Ή όπως τα γράφει στο OXM

- The world has 36 final states three possible epilogues (each one hour long)


 

- You can import your save game to determine which characters appear and how they act towards Geralt, but the backstory won't be affected.


 

- You can buy horses or tame a wild ones by using Axii, one of The Witcher's spells.


 

- Geralt can now jump and climb things.


 

- You can hunt wild animals for their fur, claws and so forth by tracking down colour-coded traces in the world itself.


 

- The main storyline is 50 hours long.


 

- Towns are more reactive - citizens will summon the guards if they catch you thieving, and will observe daily routines.


 

- There's a new combat mechanic that's comparable to VATS in Fallout 3, letting you target different parts of your quarry in slow motion.


 

- There are no more QTEs. Hurrah!


 

- Geralt can level up to 60.


 

- The console versions have their own, bespoke UIs.


 

- You gain experience points only by completing quests, but hunting will earn you money and crafting materials.


 

- There are two new minigames: axe-throwing and cards.


 

- The economy is affected by your actions. Trade away loads of one type of good in a particular area, and prices will fall.


 

- There's a day-night cycle, as before, plus a new weather system that partly determines which areas can be accessed and where/when monsters appear.


 

- You can set things on fire using the Ignii spell, now a jet of flame rather than a single blast, and toy with the environment in other, unspecified ways.


 

- You can ride around in boats.


 

- Geralt will get to explore the world's capital Novigrad, the Skellige Islands, and "the war-ravaged wasteland".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρεις τις θάλασσες και θα κυνηγάς κόσμο σαν 1-man pirate crew. :P

 

"Arrrr! Ye be boarded now by a 1 witcher if ye do not throw yerselves into the water, ye scallywags!"

Αν και ένας witcher είναι αρκετός, όπως είδαμε και στην εισαγωγή του Witcher 2 Enhanced Edition. :P

Αλλά δεν είπε κανείς ότι ο Letho ήταν πειρατής. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"The main story missions take around 50 hours to complete, and side-quests take an equal amount of time. For completionists, you’re looking at over 100 hours of Witchering."

 

Goodbye cruel world!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The Witcher 3: Wild Hunt – First Official Screenshots Released

 

(βαριέμαι να link-άρω pics, άλλωστε είναι οι κλασσικές, οι περισσότερες :P)

πάντως ξεκίνησα το 2 χτες..γιατί ποτέ δεν το είχα τελειώσει.

check yr steam!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...