Προς το περιεχόμενο

Επιτηρητης τασης στον κεντρικο πινακα του σπιτιου


orck

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.photobox.co.uk/my/photo?album_id=5568287507&photo_id=501646274016

Στις 3/2/2019 στις 7:47 ΜΜ, adtakhs είπε

Αυτός είναι ο πίνακας που πρέπει να φτιάξεις με ένα γρήγορο σκίτσο που τροποποίησα.

Δεν είναι μονογραμμικό για να μην το καταλαβαίνεις. Ούτε έχω χρησιμοποιήσει σύμβολα ηλεκτρολογικά. Είναι ακριβώς ότι θα βλέπεις στο τέλος στον πίνακά σου.

ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ - Copy.png

Θελω και νεο πινακα; Ποσο κανουν ολα αυτα; 

Φιλε μου πιστευεις συμφερει να δωσω 200-250 μην πω 300 με εγκατασταση για να εχω προστασια; Ενας καινουργιο;ς φουρνος εχει ποσο 500€;

Επεξ/σία από Zerg13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 192
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • adtakhs

    adtakhs 26 αναρτήσεις

  • Dvs

    Dvs 13 αναρτήσεις

  • louben

    louben 13 αναρτήσεις

  • nvel

    nvel 10 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Zerg13 είπε

https://www.photobox.co.uk/my/photo?album_id=5568287507&photo_id=501646274016

Θελω και νεο πινακα; Ποσο κανουν ολα αυτα; 

Φιλε μου πιστευεις συμφερει να δωσω 200-250 μην πω 300 με εγκατασταση για να εχω προστασια; Ενας καινουργιο;ς φουρνος εχει ποσο 500€;

Δεν έχω πρόσβαση την φωτό του πίνακα που επισύναψες . Αν μπορείς ξαναβάλε την .

Για τα μονοφασικά συνήθως δεν χρειάζεται αλλαγή πίνακα.

Το κόστος είναι γύρω στα 120 -130€ για να έχεις φουλ κάλυψη. Αξίζει και με το παραπάνω, αν βάλεις πως έχεις από τηλεοράσεις, κλιματιστικά, ψυγεία, πλυντήρια κ.λ.π.

Βάλε τον πίνακα που έχεις ξανά να δω κενές θέσεις και πως μπορείς να αλλάξεις ορισμένα πράγματα ώστε να κερδίσεις θέσεις αν χρειαστεί. Υπάρχουν έξυπνα υλικά που μειώνουν τις θέσεις στον πίνακα και έχουν μικρό κόστος .

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Δεν έχω πρόσβαση την φωτό του πίνακα που επισύναψες . Αν μπορείς ξαναβάλε την .

Για τα μονοφασικά συνήθως δεν χρειάζεται αλλαγή πίνακα.

Το κόστος είναι γύρω στα 120 -130€ για να έχεις φουλ κάλυψη. Αξίζει και με το παραπάνω, αν βάλεις πως έχεις από τηλεοράσεις, κλιματιστικά, ψυγεία, πλυντήρια κ.λ.π.

Βάλε τον πίνακα που έχεις ξανά να δω κενές θέσεις και πως μπορείς να αλλάξεις ορισμένα πράγματα ώστε να κερδίσεις θέσεις αν χρειαστεί. Υπάρχουν έξυπνα υλικά που μειώνουν τις θέσεις στον πίνακα και έχουν μικρό κόστος .

https://ibb.co/LnHHnLX

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/1/2019 στις 10:54 ΠΜ, louben είπε

Σχετικο προβλημα εχω και εγω. εδω και πολλα χρονια. Μενω σε περιοχη με πολλες "βυθισεις" ρευματος(απο υπερταση-υποταση και αναποδα) με αποτελεσμα να μου εχουν καει ολες οι ηλεκτρικες συσκευες του σπιτιου εκτος απο τον απορροφητηρα και την κουζινα (χωρις υπερβολη). Εχω ασχοληθει με το ΔΕΔΔΗΕ επι μακρον το αποτελεσμα των ενεργειων μου ομως ειναι θεμα αλλης κουβεντας. Περαν τουτου εχω θεμα και με τους κεραυνους αφου στη γειτονια υπαρχει ενα τεραστιο αλεξικεραυνο που τους μαζευει  το οποιο θα χαρ/ζα δευτερευον.

Οταν το ειχα ψαξει λιγο δεν ειχα βρει κατι σε σταθεροποιητη τασης πινακα (αν και τις προαλλες ειχα μια κουβεντα με ηλεκτρολογο ο οποιος επεμενε οτι υπαρχει αλλα εγω δε βρηκα κατι)>. Απο το λιγο που καταλαβα ο σταθεροποιητης δε θα δωσει λυση στο προβλημα μου. Σιγουρα θα ελεγξω τη γειωση του σπιτιου το καλοκαιρι (μου ειπαν οτι γινεται μονο τοτε). Περαν τουτου τι νομιζεται οτι χρειαζεται για να αντιμετωπισω το προβλημα ;

Θελει λιγο μελετη η υποθεση σου.Εξαρταται απο το ποσο κοντα ειναι το αλεξικεραυνο διοτι ,τοτε πρεπει να χρησιμοποιησεις αντικεραυνικα τυπου Τ1 και Τ2.Αν μενεις αθηνα σπανια θεωρω προβλημα τις υπερτασεις-υποτασεις.

Στις 3/2/2019 στις 7:47 ΜΜ, adtakhs είπε

Αυτός είναι ο πίνακας που πρέπει να φτιάξεις με ένα γρήγορο σκίτσο που τροποποίησα.

Δεν είναι μονογραμμικό για να μην το καταλαβαίνεις. Ούτε έχω χρησιμοποιήσει σύμβολα ηλεκτρολογικά. Είναι ακριβώς ότι θα βλέπεις στο τέλος στον πίνακά σου.

ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ - Copy.png

Κανε μια διορθωση τα αντικεραυνικα να μπουν πριν το ρελε διαρροης.Δεν υπαρχει λογος καθε φορα που ΄λειτουργουν΄να ριχνουν το ρελε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Zerg13 είπε

Για να κερδίσεις θέσεις θέλεις

α) Μικροαυτόματο MJN520A για θερμοσίφωνα

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/4-5-k/mjn520a/30898.htm

β) Μικροατρόματος MJN525A για κουζίνα

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/4-5-k/mjn525a/28757.htm

γ) O πίνακάς σου ΔΕΝ έχει διακόπτες για κουζίνα θερμοσίφωνα.  Εκεί θες 2X διακόπτες SBT232  που ο κάθε ένας είναι μιας θέσης , διπολικός και με ενσωματωμένα ενδεικτικο.

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/e/sbt232/24286.htm

Με αυτό τον τρόπο οι θέσεις για διακόπτες, ασφάλειες και ενδεικτικά για κουζίνακ και θερμοσίγωνα θα είναι 4 αντί για 6 που είναι τώρα, ενώ η ανθεκτικότητα των υλικών στον έλεγχο θα είναι υψηλότερη. Οι μικροαυτόματοι είναι ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ δεν είναι Διακόπτες ελέγχου.  Με το τελευταίο πρότυπο έχουν μια αντοχή και στον έλεγχο αλλά όχι όπως οι διακόπτες.

Ο πίνακάς σου όπως των βλέπω έχει 3εις κενές θέσεις και εξασφαλίζεις άλλες 2 με τον τρόπο που σου ανέφερα .

Σύνολο δηλαδή 5 θέσεις .

Για να τοποθετήσεις επιτηρητή τάσης,  ρελέ φορτίου, αντικεραυνικό, ασφάλεια γενική 2πολική και ασφάλεια κυκλώματος ελέγχου επιτηρητή (ασφαλειοαποζεύκτης) θες 8 θέσεις .

Η μία θέση έρχεται από την αλλαγή της MWN132 που έχεις σαν γενική στον πίνακα άρα είναι σαν να έχεις 6 θέσεις.

 

Το ρελέ σου είναι παλαιού τύπου που πιάνει 4εις θέσεις, τα νέα CDC740H χρειάζονται 2 θέσεις.

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/ac-a-a-restart/cdc740h/30911.htm?Suchbegriffe=CDC742H

Οπότε από εκεί βγαίνουν οι 8 θέσεις που χρειάζονται .

 

 

Σκέψου το.

 

45 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Θελει λιγο μελετη η υποθεση σου.Εξαρταται απο το ποσο κοντα ειναι το αλεξικεραυνο διοτι ,τοτε πρεπει να χρησιμοποιησεις αντικεραυνικα τυπου Τ1 και Τ2.Αν μενεις αθηνα σπανια θεωρω προβλημα τις υπερτασεις-υποτασεις.

Κανε μια διορθωση τα αντικεραυνικα να μπουν πριν το ρελε διαρροης.Δεν υπαρχει λογος καθε φορα που ΄λειτουργουν΄να ριχνουν το ρελε.

 

Βάση προδιαγραφών και μόνο το αντικεραυνικό πρέπει να ασφαλίζεται με ρελέ διαρροής .

Σε περιπτώσεις που έχεις κεντρικό πίνακα και πολλούς υποπίνακες , το αντικετραυνικό ασφαλίζεται με ρελέ διαρροής τύπου S ( επιμέρους προστασίας) ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με τα ρελέ διαρροής των υποπινάκων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Θελει λιγο μελετη η υποθεση σου.Εξαρταται απο το ποσο κοντα ειναι το αλεξικεραυνο διοτι ,τοτε πρεπει να χρησιμοποιησεις αντικεραυνικα τυπου Τ1 και Τ2.Αν μενεις αθηνα σπανια θεωρω προβλημα τις υπερτασεις-υποτασεις.

Κανε μια διορθωση τα αντικεραυνικα να μπουν πριν το ρελε διαρροης.Δεν υπαρχει λογος καθε φορα που ΄λειτουργουν΄να ριχνουν το ρελε.

ΚΑταρχας δε μενω Αθηνα. Μενω Κρητη σε περιοχη με υψομετρο 120-130 μετρων. Στα 100 μετρα απο το σπιτι (περιπου) υπαρχει ενα τεραστιο Αλεξικεραυνο (οχι οικιακο βιομηχανικο κτλ) το οποιο και τραβαει ολους τους κεραυνους της περιοχης. Απο το λιγο που εχω καταλαβει ειναι απο τοτε που η περιοχη δεν ηταν  αστικη αν και πλεον ειναι. Περαν τουτου εχω και το προαναφερθεν προβλημα με τις βυθισεις -υπερτασεις. Το σπιτι μου ειναι το τελευταιο στη σειρα που παιρνει ρευμα απο τον υποσταθμο που βρισκεται σε αποσταση καμια 500αρια μετρα μακρυα. Το κουφο ειναι οτι ολοι οι γειτονες παιρνουν ρευμα απο αλλο υποσταθμοπου βρισκεται πιο κοντα. Αυτο γινεται μαλλον επειδη το σπιτι μου ηταν το πρωτο που χτιστηκε στην περιοχη και ο υποσταθμος απο τον οποιο παιρνω ρευμα προυπηρχε. Υποθετω οτι αργοτερα που εμφανιστηκε οικιστικη αναπτυξη εφτιαξαν και αλλο.

Επειδη λοιπον το σπιτι μου ειναι το τελευταιο στη σειρα σε περιοδους που υπαρχει πολλη ζητηση ρευματος (πχ καλοκαιρι με τα κλιματιστικα) πεφτει πολυ η ταση (την εχω μετρησει και κατω απο 200). Σε καποιες αλλες φασεις (δεν ξερω την αιτια) παει 240+. Για μια διετια πηγαινοερχομουν στη ΔΕΔΔΗΕ και υστερα απο καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη παραδεχτηκαν το προβλημα λεγοντας οτι το καλωδιο εχει μικροτερη διατομη απο οσο επρεπε και οτι θα το αλλαζαν προσθετωντας και κολωνες. Το οποιο και εκαναν τελος του ετους. Απο την αλλη μου τονισαν οτι ειναι υπευθυνοι μεχρι τον τοιχο μου και απο εκει και περα ειναι θεμα δικο μου να θωρακισω το δικτυο μου.

Καποια στιγμη που το ειχα ψαξει ειχα αρχικα καταληξει σε αντικεραυνικο και επιτηρητη τασης. Για αντικεραυνικο στο τηλεφωνο ειχα επιφυλαξη γιατι μου ειχαν πει οτι ριχνει πολυ την ταχυτητα του internet. Ολα τα ανω υστερα απο ελεγχο (ή και  ενισχυση) της γείωσης η οποια ομως γινεται μονο καλοκαιρι αφου εχει στεγνωσει η γη. Απλα καταλαβα οτι βασικα δε χρειαζομαι επιτηρητη αλλα σταθεροποιητη τασης πινακα. Απο οτι ξερω δεν υπαρχει αλλα με ηλεκτρολογο που μιλησα επιμενει οτι υπαρχει (αν και εγω δε βρηκα κατι)>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

14 ώρες πριν, adtakhs είπε

Για να κερδίσεις θέσεις θέλεις

α) Μικροαυτόματο MJN520A για θερμοσίφωνα

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/4-5-k/mjn520a/30898.htm

β) Μικροατρόματος MJN525A για κουζίνα

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/4-5-k/mjn525a/28757.htm

γ) O πίνακάς σου ΔΕΝ έχει διακόπτες για κουζίνα θερμοσίφωνα.  Εκεί θες 2X διακόπτες SBT232  που ο κάθε ένας είναι μιας θέσης , διπολικός και με ενσωματωμένα ενδεικτικο.

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/e/sbt232/24286.htm

Με αυτό τον τρόπο οι θέσεις για διακόπτες, ασφάλειες και ενδεικτικά για κουζίνακ και θερμοσίγωνα θα είναι 4 αντί για 6 που είναι τώρα, ενώ η ανθεκτικότητα των υλικών στον έλεγχο θα είναι υψηλότερη. Οι μικροαυτόματοι είναι ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ δεν είναι Διακόπτες ελέγχου.  Με το τελευταίο πρότυπο έχουν μια αντοχή και στον έλεγχο αλλά όχι όπως οι διακόπτες.

Ο πίνακάς σου όπως των βλέπω έχει 3εις κενές θέσεις και εξασφαλίζεις άλλες 2 με τον τρόπο που σου ανέφερα .

Σύνολο δηλαδή 5 θέσεις .

Για να τοποθετήσεις επιτηρητή τάσης,  ρελέ φορτίου, αντικεραυνικό, ασφάλεια γενική 2πολική και ασφάλεια κυκλώματος ελέγχου επιτηρητή (ασφαλειοαποζεύκτης) θες 8 θέσεις .

Η μία θέση έρχεται από την αλλαγή της MWN132 που έχεις σαν γενική στον πίνακα άρα είναι σαν να έχεις 6 θέσεις.

Το ρελέ σου είναι παλαιού τύπου που πιάνει 4εις θέσεις, τα νέα CDC740H χρειάζονται 2 θέσεις.

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/ac-a-a-restart/cdc740h/30911.htm?Suchbegriffe=CDC742H

Οπότε από εκεί βγαίνουν οι 8 θέσεις που χρειάζονται .

Σκέψου το.

Βάση προδιαγραφών και μόνο το αντικεραυνικό πρέπει να ασφαλίζεται με ρελέ διαρροής .

Σε περιπτώσεις που έχεις κεντρικό πίνακα και πολλούς υποπίνακες , το αντικετραυνικό ασφαλίζεται με ρελέ διαρροής τύπου S ( επιμέρους προστασίας) ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με τα ρελέ διαρροής των υποπινάκων.

Διορθωσε τοτε το σχεδιο και βαλε επιλεκτικο ρελε πριν το Α/Κ ή αν δεν εχει υποπινακες 300/500ma και μετα το Α/Κ το αναλογο ρελε διαρροης.

14 ώρες πριν, louben είπε

ΚΑταρχας δε μενω Αθηνα. Μενω Κρητη σε περιοχη με υψομετρο 120-130 μετρων. Στα 100 μετρα απο το σπιτι (περιπου) υπαρχει ενα τεραστιο Αλεξικεραυνο (οχι οικιακο βιομηχανικο κτλ) το οποιο και τραβαει ολους τους κεραυνους της περιοχης. Απο το λιγο που εχω καταλαβει ειναι απο τοτε που η περιοχη δεν ηταν  αστικη αν και πλεον ειναι. Περαν τουτου εχω και το προαναφερθεν προβλημα με τις βυθισεις -υπερτασεις. Το σπιτι μου ειναι το τελευταιο στη σειρα που παιρνει ρευμα απο τον υποσταθμο που βρισκεται σε αποσταση καμια 500αρια μετρα μακρυα. Το κουφο ειναι οτι ολοι οι γειτονες παιρνουν ρευμα απο αλλο υποσταθμοπου βρισκεται πιο κοντα. Αυτο γινεται μαλλον επειδη το σπιτι μου ηταν το πρωτο που χτιστηκε στην περιοχη και ο υποσταθμος απο τον οποιο παιρνω ρευμα προυπηρχε. Υποθετω οτι αργοτερα που εμφανιστηκε οικιστικη αναπτυξη εφτιαξαν και αλλο.

Επειδη λοιπον το σπιτι μου ειναι το τελευταιο στη σειρα σε περιοδους που υπαρχει πολλη ζητηση ρευματος (πχ καλοκαιρι με τα κλιματιστικα) πεφτει πολυ η ταση (την εχω μετρησει και κατω απο 200). Σε καποιες αλλες φασεις (δεν ξερω την αιτια) παει 240+. Για μια διετια πηγαινοερχομουν στη ΔΕΔΔΗΕ και υστερα απο καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη παραδεχτηκαν το προβλημα λεγοντας οτι το καλωδιο εχει μικροτερη διατομη απο οσο επρεπε και οτι θα το αλλαζαν προσθετωντας και κολωνες. Το οποιο και εκαναν τελος του ετους. Απο την αλλη μου τονισαν οτι ειναι υπευθυνοι μεχρι τον τοιχο μου και απο εκει και περα ειναι θεμα δικο μου να θωρακισω το δικτυο μου.

Καποια στιγμη που το ειχα ψαξει ειχα αρχικα καταληξει σε αντικεραυνικο και επιτηρητη τασης. Για αντικεραυνικο στο τηλεφωνο ειχα επιφυλαξη γιατι μου ειχαν πει οτι ριχνει πολυ την ταχυτητα του internet. Ολα τα ανω υστερα απο ελεγχο (ή και  ενισχυση) της γείωσης η οποια ομως γινεται μονο καλοκαιρι αφου εχει στεγνωσει η γη. Απλα καταλαβα οτι βασικα δε χρειαζομαι επιτηρητη αλλα σταθεροποιητη τασης πινακα. Απο οτι ξερω δεν υπαρχει αλλα με ηλεκτρολογο που μιλησα επιμενει οτι υπαρχει (αν και εγω δε βρηκα κατι)>

Σε πρωτη φαση θα προτεινα Α/Κ να βαλεις.

Ο επιτηρητης αυτο που κανει ειναι να επιτηρει την γραμμη σου και με με διαφορες διαταξεις να την απομονωνει αν δεν ειναι καταλληλη(οχι στιγμιαιες τιμες ομως).Αν εχεις προβληματικη γραμμη αυτο που θα κανεις ειναι ειτε να μενεις με τα κερακια αρκετα συχνα,ειτε στο τελος να τον κανεις τοσο ανιασθητο(μεσω των ρυθμισεων του) ωστε να εχεις ρευμα στο σπιτι.

Ο σταθεροποιητης(κατι αντιστοιχο με το ups ειναι-μην κοιτας εξαρτημα πινακα) ειναι η καταλληλοτερη λυση για εσενα ΑΝ η προβληματικη ταση κυμαινεται στις τιμες που μπορει να σταθεροποιησει ο σταθεροποιητης(αν πχ εχεις 160v την μιση μερα ο σταθεροποιητης δεν θα λειτουργει).Αυτο με την γειωση δεν ισχυει οτι γινεται καλοκαιρι(εκτος αν εχεις πισινα και θελει να κανει καμια βουτια),ομως οι τιμες της γειωσης αλλαζουν ανα περιοδο.Το ιδιο θα ελεγα και για Α/Κ τηλεφωνικης γραμμης(ειδικα αν το καλωδιο ειναι εναεριο),δεν εχω διαπιστωσει πτωση ταχυτητας,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα σε πρώτη φαση προτεινεις αντικεραυνικο πινακα και γραμμης σωστα;

Για το αντικεραυνικο γραμμης τηλεφωνου μια ερωτηση. Η γραμμη του ΟΤΕ ερχεται στο κουτι και απο εκει φευγουν δυο γραμμες τηλεφωνου μια για καθε οροφο (μενω σε διοροφο , τον πανω οροφο τον νοικιαζουμε). Μπορει να μπει πριν απο τη διακλαδωση ωστε να προστατευει και τους δυο οροφους η μονο στον πινακα?

ΚΑι τελευταια ερωτηση. Αυτο που δεν καταλαβα ειναι αν τελικα υπαρχει σταθεροποιητης τασης για ολο το σπιτι και αν ναι που μπαινει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστα,σε πρωτη φαση αυτο προτεινω.Οι περισοτερες συσκευες(κυριως με ηλεκτρονικα εξαρτηματα-φορτιστες-τροφοδοτικα κλπ) εχουν μεγαλο ευρος λειτουργιας τασης,πχ το τροφοδοτικο του υπολογιστη μου που εχω διπλα ειναι απο 100-240v,αντιστοιχα και οι led,οι πυρακτωσης αδιαφορο τελειως (μονο σε φωτεινοτητα επηρεαζονται).

Ναι μπορεις να το βαλεις πριν την διακλαδωση το Α/Κ τηλεφωνου.

αυτος ειναι ο σταθεροποιητης https://www.skroutz.gr/s/297330/Kebo-TVR-10KVA.html

τυχαια επιλογη .

Χαρακτηριστικα:

Τάση εισόδου : 140-260Vac .20 kgr βαρος.

 

ΥΓ Σε πρωτη φαση αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να ελεγχθει η γειωση σου.Το καλυτερο Α/Κ του κοσμου να βαλεις χωρις γειωση δεν λειτουργει.Επισης βαλε στο παιχνιδι και Α/Κ κεραιας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο σταθεροποιητης που προτεινεις που ακριβως μπαινει; Δηλαδη απο το ρολοι  η γραμμη παει στον πινακα οποτε λογικα για να προστατευτει ολο το σπιτι πρεπει να μπει πριν απο αυτον σωστα? Που ομως ? Επισης βλεπω οτι ειναι 10 KVA ειναι αρκετα για μια κατοικια με την αντιστοιχη καταναλωση (πχ κλιματιστικα κουζινα κτλ)? Ο ελεγχος της γειωσης να υποθεσω παει για το αντικεραυνικο και οχι για τον σταθεροποιητη σωστα; Προταση για αντικεραυνικο που να μπει πριν τη διακλαδωση (εχω βρει μονο για πινακα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τεχνικα εξαρταται απο τον χωρο που θα τοποθετηθει.Λογικα αυτο που βολευει ειναι η γραμμη απο το ρολοι να πηγαινει πρωτα σε αυτον,με τις απαραιτητες ασφαλιστικες διαταξεις και παρακαμψεις.Τυχαια παραθεσα αυτον ,δεν ξερω καν αν εχεις 3φ ή 1φ παροχη .μπορεις να επιλεξεις μικροτερο και να βγαλεις εξω τον θερμοσιφωνα που ειναι 4kw.Να εχεις υποψη παντως οτι καλο ειναι αυτες οι συσκευες να ειναι 75-80% του ονομαστικου φορτιου(λογικα εχεις 8kva παροχη) .Δες στον λογαριασμο σου τι παροχη εχεις.ναι η γειωση ειναι για το Α/Κ (και εννοειται για την ασφαλεια σου για οποιαδηποτε συσκευη απαιτειται να γειωθει)

https://www.kafkas.gr/proionta/ktiriakos-exoplismos/themeleiaki-geiosi-antikeravniki-prosta/apagogoi-kroustikon-ypertaseon/apagogoi-kroustikon-ypertaseon-asthenon/raycap-177232-antikeravniko-t3-diktyon-metrisis-2-5ka_181872/

 

Εχει και φθηνοτερα με μισή τιμή σχεδόν.επισης δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα αν βάλεις ράγας σε ένα κουτάκι στεγανό δίπλα από του ΟΤΕ.

Επεξ/σία από vasilllis
Έλλειψη χρονου
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω 1Φ ρευμα παροχη θα πρεπει να δω το λογαριασμο. Απλα σε δευτερη φαση θα πρεπει να απευθυνθω σε ηλεκτρολογο γιατι δε θα ηθελα το εν λογω να ειναι μεσα στο σπιτι. Αυτο που θα βολευε ειναι να πηγαινει πρωτα σε υπογεια αποθηκη που εχω και απο εκει στο σπιτι απλα δεν ξερω αν ειναι τεχνικα εφικτο. Θεωρω δεδομενο οτι θα βγει εξω το θερμοσιφωνο το οποιο επισης δεν ξερω αν γινεται τεχνικα.

Τελικα η μετρηση της γειωσης γινεται και χειμωνα? Αν ναι τι μηχανημα χρειαζεται να εχει ο ηλεκτρολογος γιατι λιγο που το ειχα ψαξει χρειαζοταν κατι αλλα δε θυμαμαι τι.

Οσο για το αντικεραυνικο τη λυση να βαλω ραγας σε κουτακι στεγανο διπλα στον ΟΤΕ δεν το ειχα σκεφτει σα λυση μου φαινεται ενδιαφερουσα. Εκει τι χρειαζομαι Τ1/Τ2 ή κατι αλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τηλεφωνικές γραμμές κοιτάξτε και προς Hager.

Προσοχή όμως στον τύπου που θα βάλετε.

Κατά Hager αν είσαστε σε VOIP θέλει το SPK200 .

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/spk200/31643.htm?utm_source=print

σε άλλες περιπτώσεις ανάλογα πας σε SPK102 , SPK505 κ.λ.π.

https://www.hager.gr/search-result-page/2384.htm?solr[q]=spk505&navlang=el

Σε ότι αφορά την κεντρική κεραία :  SPK300

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/spk300/24610.htm?Suchbegriffe=spk505

12 ώρες πριν, vasilllis είπε

Διορθωσε τοτε το σχεδιο και βαλε επιλεκτικο ρελε πριν το Α/Κ ή αν δεν εχει υποπινακες 300/500ma και μετα το Α/Κ το αναλογο ρελε διαρροης.

 

Κοίταξε να δεις τι γίνεται .

Μιλώντας με Hager δεν ήταν καθόλου δεκτικοί στο να μπει το αντικεραυνικό πριν το ρελέ.

Ιδανική περίπτωση βέβαια να μπει τύπου S μπροστά και μετά AC ή τύπου Α για τον υπόλοιπο πίνακα.

Με Schneider που έχω μιλήσει θεωρούν πως δεν υπάρχει θέμα όπου και να μπει.

Σε όσες εγκαταστάσεις μέχρι σήμερα έχω δει / κάνει, στην πράξη σπάνια έχεις πτώσεις του ρελέ από το αντικεραυνικό οπότε θεωρώ πιο ορθό να τα ασφαλίσω με το 30ma του υπάρχοντος πίνακα αν δεν υπάρχει χώρος και αν δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα και για τα δύο.

Όχι ότι θα ήταν λάθος να μπει και πριν.

 

1 ώρα πριν, louben είπε

Εχω 1Φ ρευμα παροχη θα πρεπει να δω το λογαριασμο. Απλα σε δευτερη φαση θα πρεπει να απευθυνθω σε ηλεκτρολογο γιατι δε θα ηθελα το εν λογω να ειναι μεσα στο σπιτι. Αυτο που θα βολευε ειναι να πηγαινει πρωτα σε υπογεια αποθηκη που εχω και απο εκει στο σπιτι απλα δεν ξερω αν ειναι τεχνικα εφικτο. Θεωρω δεδομενο οτι θα βγει εξω το θερμοσιφωνο το οποιο επισης δεν ξερω αν γινεται τεχνικα.

Τελικα η μετρηση της γειωσης γινεται και χειμωνα? Αν ναι τι μηχανημα χρειαζεται να εχει ο ηλεκτρολογος γιατι λιγο που το ειχα ψαξει χρειαζοταν κατι αλλα δε θυμαμαι τι.

Οσο για το αντικεραυνικο τη λυση να βαλω ραγας σε κουτακι στεγανο διπλα στον ΟΤΕ δεν το ειχα σκεφτει σα λυση μου φαινεται ενδιαφερουσα. Εκει τι χρειαζομαι Τ1/Τ2 ή κατι αλλο;

Για εμένα το ιδανικό θα ήταν να φτιάξεις έναν κυρίως πίνακα (Α) όπου θα βάλεις το αντικεραυνικό σου με ρελέ τύπου S , γενική ασφάλεια κ.λ.π.

Μετά να χωρίσεις στα δυο το κύκλωμα και σε κουζίνα θερμοσίφωνα, πρίζες εργαλείων κύπου κ.λ.π.  να δώσεις προς υποπίνακα (μέρος A) κατευθείαν , ενώ σε όλα τα υπόλοιπα μέσω σταθεροποιητή προς υποπίνακα (μέρος Β).

Σταθεροποιητές τάσεως δεν θα βρεις σαν υλικά ράγας. Εχουν όγκο.  Απλά το δεύτερο τμήμα( γραμμή) του κυρίως πίνακα θα το στείλεις στον σταθεροποιητή και από εκεί στον υποπίνακα για όλα τα υπόλοιπα (συσκευές) όπως κλιματιστικά, πλυντήρια, ψυγεία, τηλεοράσεις , pc κ.λ.π.

Ετσι δεν θα χρειαστείς γαϊδούρι σταθεροποιητή ενώ θα δώσεις έμφαση στην ποιότητά του .

Επεξ/σία από adtakhs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, louben είπε

Εχω 1Φ ρευμα παροχη θα πρεπει να δω το λογαριασμο. Απλα σε δευτερη φαση θα πρεπει να απευθυνθω σε ηλεκτρολογο γιατι δε θα ηθελα το εν λογω να ειναι μεσα στο σπιτι. Αυτο που θα βολευε ειναι να πηγαινει πρωτα σε υπογεια αποθηκη που εχω και απο εκει στο σπιτι απλα δεν ξερω αν ειναι τεχνικα εφικτο. Θεωρω δεδομενο οτι θα βγει εξω το θερμοσιφωνο το οποιο επισης δεν ξερω αν γινεται τεχνικα.

Τελικα η μετρηση της γειωσης γινεται και χειμωνα? Αν ναι τι μηχανημα χρειαζεται να εχει ο ηλεκτρολογος γιατι λιγο που το ειχα ψαξει χρειαζοταν κατι αλλα δε θυμαμαι τι.

Οσο για το αντικεραυνικο τη λυση να βαλω ραγας σε κουτακι στεγανο διπλα στον ΟΤΕ δεν το ειχα σκεφτει σα λυση μου φαινεται ενδιαφερουσα. Εκει τι χρειαζομαι Τ1/Τ2 ή κατι αλλο;

Γιατι να μην γινεται χειμωνα η μετρηση?γειωσομετρο χρειαζεται.

11 ώρες πριν, adtakhs είπε

Για τηλεφωνικές γραμμές κοιτάξτε και προς Hager.

Προσοχή όμως στον τύπου που θα βάλετε.

Κατά Hager αν είσαστε σε VOIP θέλει το SPK200 .

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/spk200/31643.htm?utm_source=print

σε άλλες περιπτώσεις ανάλογα πας σε SPK102 , SPK505 κ.λ.π.

https://www.hager.gr/search-result-page/2384.htm?solr[q]=spk505&navlang=el

Σε ότι αφορά την κεντρική κεραία :  SPK300

https://www.hager.gr/e-catalogue/e/spk300/24610.htm?Suchbegriffe=spk505

Κοίταξε να δεις τι γίνεται .

Μιλώντας με Hager δεν ήταν καθόλου δεκτικοί στο να μπει το αντικεραυνικό πριν το ρελέ.

Ιδανική περίπτωση βέβαια να μπει τύπου S μπροστά και μετά AC ή τύπου Α για τον υπόλοιπο πίνακα.

Με Schneider που έχω μιλήσει θεωρούν πως δεν υπάρχει θέμα όπου και να μπει.

Σε όσες εγκαταστάσεις μέχρι σήμερα έχω δει / κάνει, στην πράξη σπάνια έχεις πτώσεις του ρελέ από το αντικεραυνικό οπότε θεωρώ πιο ορθό να τα ασφαλίσω με το 30ma του υπάρχοντος πίνακα αν δεν υπάρχει χώρος και αν δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα και για τα δύο.

Όχι ότι θα ήταν λάθος να μπει και πριν.

Για εμένα το ιδανικό θα ήταν να φτιάξεις έναν κυρίως πίνακα (Α) όπου θα βάλεις το αντικεραυνικό σου με ρελέ τύπου S , γενική ασφάλεια κ.λ.π.

Μετά να χωρίσεις στα δυο το κύκλωμα και σε κουζίνα θερμοσίφωνα, πρίζες εργαλείων κύπου κ.λ.π.  να δώσεις προς υποπίνακα (μέρος A) κατευθείαν , ενώ σε όλα τα υπόλοιπα μέσω σταθεροποιητή προς υποπίνακα (μέρος Β).

Σταθεροποιητές τάσεως δεν θα βρεις σαν υλικά ράγας. Εχουν όγκο.  Απλά το δεύτερο τμήμα( γραμμή) του κυρίως πίνακα θα το στείλεις στον σταθεροποιητή και από εκεί στον υποπίνακα για όλα τα υπόλοιπα (συσκευές) όπως κλιματιστικά, πλυντήρια, ψυγεία, τηλεοράσεις , pc κ.λ.π.

Ετσι δεν θα χρειαστείς γαϊδούρι σταθεροποιητή ενώ θα δώσεις έμφαση στην ποιότητά του .

Περιεργο που δεν πεφτει το ρελε με Α/Κ.ακομα και για πολυ μικρες υπερτασεις .Η hager σε ενα manual(spd το αναφερει)  δειχνει σχεδιο σε Α/Κ τυπου 1 να συνδεονται απευθειας(ειτε με ασφαλειες ειτε χωρις),χωρις ρελε.Παρακατω τα δειχνει με επιλεκτικο 500ma ,ακομα και τα επιμερους.δηλαδη καθε πινακας θα εχει 2 ρελε????

δες και τα raycap https://fubar.gr/wp-content/uploads/2015/12/Raycap-Strikesorb-30.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@adtakhs

Αυτα εδω τα φτηνα τι λενε; 

https://www.skroutz.gr/s/4645603/SAS-100-15-030.html

https://www.skroutz.gr/s/4795025/SAS-100-15-020.html ειναι καλη η μαρκα σωστα; Κανουν τιποτα στην υπερταση αυτα τα υπερτασικα;

Επεξ/σία από Zerg13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...