Προς το περιεχόμενο

Πρόσληψη στο Πλαίσιο


dinak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μισο λιγο, αυτο δεν ειναι καπως απολυτο?

Σε φαση μενω Γαλατσι και κανω αιτηση για μια δουλεια στη Γλυφαδα. Οκ καλη φαση (προφανως) να μου πληρωνουν τα χιλιομετρα, αλλα εχω υπολογισει τι παιζει με την αποσταση για να κανω αιτηση (ή τελος παντων το υπολογιζω στη συνεντευξη οπου μου λενε τον μισθο). Απο κει και περα, αν προκυψει στη διαρκεια του χρονου που εργαζομαι να με μεταφερουν απο Γλυφαδα στη Νεα Ερυθραια ξερωγω, προφανως μπορει να συζητηθει η καλυψη των χιλιομετρων σε φαση "οκ, εκανες αιτηση για Γλυφαδα, εσκασε αλλου, θα σου πληρωνουμε μεταφορικα".

 

Παρεμπιπτοντως πριν κανα δυο χρονια δουλευα σε μια αγγλικη εταιρεια η οποια ηταν τυπικη του κερατα (μεχρι να εξελληνιστει και να σκατεψει η φαση, τελος παντων). Προεκυψε πως θα επρεπε να πηγαινω καθε μερα Περιστερι-Νικαια-Περιστερι (και προστεθηκαν και κανα δυο περιοχες ακομα στην πορεια). Μου πληρωναν μεχρι cent (κυριολεκτικα) τις μετακινησεις αναμεσα στα μαγαζια, αλλα ποτε δεν τεθηκε ζητημα να πληρωθω αποσταση σπιτι μου Περιστερι (που ηταν η εδρα μου και καλα). Και μιλαμε για εταιρεια εντελως τυπικη, με βρετανικη νοοτροπια, που εδινε τρελους μισθους κατατα στους εργαζομενους. 

 

δεν είμαι σίγουρος, εγώ το σκεφτόμουν (όπως γνωρίζω ότι γίνεται αλλού) ότι αν αξίζεις την πρόσληψη, σύμφωνα με τον εργοδότη, τότε αξίζεις και τα μεταφορικά, μέχρι ενός λογικού ορίου (επειδή κάποιοι πηγαίνανε ταξιδάκια με τα λεφτά αυτά) και πάντα φέρνοντας τα δικαιολογητικά (βενζίνες ή εισιτήρια ΜΜΜ).

 

Είναι στο χέρι του εργοδότη βέβαια να προσλάβει κάποιον που μένει πιο κοντά, εφόσον του κάνει, προκειμένου να μην πληρώνει μετακινήσεις. Η υπερβολή για μένα θα ήταν να του πει ότι "σήμερα πας στο τάδε κατάστημα της Αττικής που έχουμε έλλειψη, χωρίς να με αφορά ο τρόπος που θα πας εκεί".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

. Η υπερβολή για μένα θα ήταν να του πει ότι "σήμερα πας στο τάδε κατάστημα της Αττικής που έχουμε έλλειψη, χωρίς να με αφορά ο τρόπος που θα πας εκεί".

Μαζι σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είμαι σίγουρος, εγώ το σκεφτόμουν (όπως γνωρίζω ότι γίνεται αλλού) ότι αν αξίζεις την πρόσληψη, σύμφωνα με τον εργοδότη, τότε αξίζεις και τα μεταφορικά, μέχρι ενός λογικού ορίου (επειδή κάποιοι πηγαίνανε ταξιδάκια με τα λεφτά αυτά) και πάντα φέρνοντας τα δικαιολογητικά (βενζίνες ή εισιτήρια ΜΜΜ).

 

Εφόσον μιλάμε για "high class" δουλειές και δε μιλάμε για "έξτρα" μεταφορικά όπως στο παράδειγμα του stormrain, ποιά η διαφορά ανάμεσα στο να σου πληρώνουν τα έξοδα μετακίνησης και στο απλά να συμφωνήσεις ένα μεγαλύτερο μισθό, τέτοιου ύψους που να παίρνεις όσα νομίζεις ότι πρέπει και να βγάζεις και τα μεταφορικά επιπλέον;

 

Απλά μου φαίνεται λίγο χαζό να πεις θέλω 1000 και 100 για τα μεταφορικά αντί να πεις κατευθείαν θέλω 1100. Και ιδιαίτερα στην περίπτωση της βενζίνης τι ακριβώς δικαιολογητικά θα του πας για να κάνετε καλούς λογαριασμούς; Αφού πρόκειται για προσωπικό σου όχημα, άντε βγάλε άκρη πόση έκαψες για να πας στη δουλειά και πόση για να πας για ψώνια.

 

Και τέλος καθαρά για το ακαδημαϊκό της φάσης, δε μου φαίνεται καθόλου λογικό το να πρέπει από αύριο να σε πληρώνει περισσότερο ο εργοδότης επειδή π.χ. σήμερα αποφάσισες να δώσεις το punto και να πάρεις cayenne, ή επειδή αποφάσισες πως στο καινούριο σου αυτοκίνητο θα βάζεις μόνο v-power, ή, ή. Γιατί θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει; Ενώ αν πεις κατευθείαν θέλω τάδε αμοιβή τα πράγματα είναι απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά είναι συνήθως ότι αν δεν πας τα δικαιολογητικά, δεν παίρνεις τα χρήματα για τη μετακίνηση. Βέβαια πολλοί συμφωνούν με εσένα, έχω ακούσει άτομα που δεν θέλανε π.χ. το φαγητό που έδινε η εταιρεία και προτιμούσαν να το παίρνουν σε μισθό. Εφόσον υπάρχει επιλογή, μου φαίνεται οκ.

 

Γνωρίζοντας τον τόπο διαμονής του εργαζομένου, μπορεί να υπολογιστεί το αναγκαίο ποσό που θα του δίνεται ως μεταφορικά για να μην υπάρχουν τα προβλήματα που λες.

 

Στις αποδείξεις της βενζίνης τρως κράξιμο αν βάζεις κάτι άλλο εκτός από απλή. Συνήθως βγάζουν κάρτα στους εργαζόμενους για την αγορά καυσίμων από βενζινάδικα με τα οποία έχουν σύμβαση.

 

Αυτά πάντως είναι τεχνικές λεπτομέρειες, αν δεν θέλει ο εργοδότης να σου καλύψει τα μεταφορικά θα βρει τις άπειρες δικαιολογίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τέλος καθαρά για το ακαδημαϊκό της φάσης, δε μου φαίνεται καθόλου λογικό το να πρέπει από αύριο να σε πληρώνει περισσότερο ο εργοδότης επειδή π.χ. σήμερα αποφάσισες να δώσεις το punto και να πάρεις cayenne, ή επειδή αποφάσισες πως στο καινούριο σου αυτοκίνητο θα βάζεις μόνο v-power, ή, ή. Γιατί θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει; Ενώ αν πεις κατευθείαν θέλω τάδε αμοιβή τα πράγματα είναι απλά.

 

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω περιπτωση που να πληρωνει ο εργοδοτης τον εργαζομενο τα εξοδα μετακινησης παρα μονο οταν ο εργαζομενος δουλευει ως οδηγος σε καποια εταιρια με οχημα το οποιο ανηκει στην εταιρια.Πχ εταιριες security που εχουν δικα τους οχηματα.

 

Και μιας και ανεφερα για security εχω γνωρισει ατομα με μισθο 500-600 € καθαρα με εξοδα μετακινησης αυτοκινητου 100-150€ τον μηνα γιατι το σπιτι τους απο την δουλεια ειναι αρκετα μακρια.

 

Ξερω εταιρια η οποια ειχε δικα της λεωφορεια συν αλλα πουλμαν εξτρα ιδιωτων τα οποια πληρωνε για να μετακινουνται οι εργαζομενοι απο διαφορες περιοχες της Αττικης.Χωρις καμια επιβαρυνση προς τον εργαζομενο.Αλλα μιλαω για εταιρια πολλων χρονων μεγαλου βεληνεκους.Μεχρι και ιατρειο ειχε στις εγκαταστασεις της και καθε 2-3 χρονια εφερνε εξωτερικο ιατρειο και εκανε εξετασεις σε ολους τους εργαζομενους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λέτε ωρέ ώρες ώρες;Εδώ πηγαίναμε Λάρισα-Βόλο για δουλειά που ήταν 60km απόσταση και με δικό μας μέσο που έκαιγε ένα σκασμό βενζίνη και μιλάμε τώρα για το αν θα σε μετακινήσουν από το Φάληρο σε μαγαζί της Ομόνοιας που πας με το μετρό;;Τι συζητάμε τώρα ρε παιδιά;Λέει ο άλλος δεν με βολεύει να μου αλλάζουν μαγαζιά.Κάποιοι έχουν καλομάθει να σας ενημερώσω πως είναι λίγο η δουλειά στα εργοστάσια που δουλεύουν τρεις βάρδιες πρωί μεσημέρι ξενύχτι.Σε εποχές μεγάλης παραγωγής εφαρμόζεται το σύστημα της σκάντζα βάρδιας όπως λέμε στην ορολογία των εργοστασίων.Π.χ σχόλασες έξι το πρωί;Έλα στο καπάκι στις δύο το μεσημέρι για δουλειά.Και μετά ξανά έλα στις 22:00.Και να πάει έτσι σερί μήνα και παραπάνω χωρίς σταματημό ούτε την Κυριακή!Πολλούς καλοβολεμένους βλέπω εδώ μέσα και δεν μου αρέσει καθόλου.Θέλει αγώνα η ζωή πιστεύω και δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα αν σου αλλάζουν μαγαζιά τόσο σοβαρό.Και στις αλλαγές βάρδιας και εμείς σε κάθε βάρδια δουλεύαμε με προϊσταμένους που δεν τους ξέραμε και τόσο καλά όπως τους δικούς μας και με συναδέλφους που δεν είχαμε την "οικειότητα"που είχαμε με τα παιδιά της βάρδιας μας.Όλα είναι εύκολα  ή δύσκολα όσο θέλει κανείς.Τώρα αν ο άλλος έχει πρόβλημα να μετακινηθεί από το Φάληρο στο Θησείο τι να πω.Ας περιμένει να ανοίξει κανένα πλαίσιο έξω από το σπίτι του για να πάει στην δουλειά!

 

Χαζα πραγματα λες τωρα. Το οτι πηγαινες μια αποσταση 60 χιλιομετρων καθε μερα επελεξες ΕΣΥ να την κανεις για να Χ ποσο που ανετα σου καλυπτε τα εξοδα μετακινησης. Εκτος και αν μου λες οτι καποιος θα ειναι τοσο βλακας ωστε να ξοδευει 250+ ευρω το μηνα σε βενζινες απο το απλα να παει να νοικιασει ενα σπιτι κοντα στην μακρινη αυτη δουλεια που βρηκε χωρις να υπαρχει και το αναλογο αντιτιμο. Εγω οταν εφευγα απο Σαλονικη για να παω Βεροια στις ντοματες με το δικο μου αυτοκινητο το -επελεξα- να το κανω γιατι ηταν εποχιακη δουλεια  και επειδη επαιρνα πολλα περισσοτερα απο 720 ευρω φιλος και τα 250 ευρω βενζινες μου ηταν σχεδον ψιχουλα μπροστα στις αμοιβες της ντοματας. 

 

Το πλαισιο απο την αλλη ποια η δικαιολογια του να πηγαινει κοσμο απο τη μια ακρη της πολης στην αλλη με αυτο το μισθολογιο? Αν ειναι (και οπως ειπε καποιος) και οι 4ωροι με τα 350 ευρω ας πηγαινουν Βουλγαρια στο εκει καταστημα για τις "αναγκες" της εταιριας αμα λαχει...που το προβλημα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσον αφορα το Πλαισιο, το δοκιμαστικο σταδιο πριν παρεις μια θεση(τουλαχιστον σαν πωλητης), νομιζω ειναι στη Μαγουλα (Ασπροπυργος). Οποτε δε πα να μενεις δυτικα ή ανατολικα, εξοδα μετακινησης θα εχεις σιγουρα. Βεβαια υπαρχουν τα δημοσια μεσα μεταφορας, αλλα υπαρχει και κατι αλλο που δεν το λετε τοση ωρα. Το να πας στην αλλη ακρη της Αθηνας θα σου παρει απο μιση ωρα με το αυτοκινητο μεχρι μιαμιση και δυο με τα μμε. Εχω και γω δυο γνωστους, ο ενας απο Αιγαλεω που δουλευει χαλανδρι και χαλαει καθε μερα σε βετζινα 5 ευρω να παει και να ερθει, και ενας αλλος απο Ιλιον ταξιδευει ως το Ελληνικο.

 

Απ την αλλη το θεμα ειναι να υπαρχουν δουλειες. Αν δινουμε καποιο ποσοστο απο το μισθο στις μετακινησεις, ε, τι να κανουμε, απ το τιποτα καλα ειναι. Το εξαντλησαμε πιστευω το Πλαισιο, πιαστηκαμε ολοι και απο το γεγονος οτι ειναι ισως Ελληνικη εταιρια.

Πιστευετε στις υπολοιπες μεγαλοεταιριες ειναι πιο καλα; Τζαμπο, Παμπλικ, Ικεα..;

 

Sent from my Turbo-X using Insomnia up.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το πόσο στρεβλά αντιμετωπίστηκε για 2,5 σελίδες ένα μικρό εργατικό ζήτημα όπως αυτό της κάλυψης του κόστους μετακίνησης φανερώνει όχι μόνο την αλλοτριωμένη αντίληψη που υπάρχει για τη δουλειά αλλά και την ολοκληρωτική έλλειψη εργασιακής και κυρίως εργατικής συνείδησης.

 

Για κάτι λοιπόν που θα μπορούσε απλά να υπάρχει θεσμικά διαβάσαμε ότι είναι: προνόμιο υψηλών στελεχών, κομμάτι της διαπραγμάτευσης για τον μισθό, ευκαιρία να κλέψει κάποιος την επιχείρηση, ευκαιρία (!!!) να δώσει το punto για porsche, για να καταλήξουμε όλο αυτό το tl:dr στην κλασική καραμέλα του "αυτά είναι ουτοπικά και άτιμα πράματα, το σημαντικό είναι να έχουμε δουλίτσα".

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το πόσο στρεβλά αντιμετωπίστηκε για 2,5 σελίδες ένα μικρό εργατικό ζήτημα όπως αυτό της κάλυψης του κόστους μετακίνησης φανερώνει όχι μόνο την αλλοτριωμένη αντίληψη που υπάρχει για τη δουλειά αλλά και την ολοκληρωτική έλλειψη εργασιακής και κυρίως εργατικής συνείδησης.

 

Για κάτι λοιπόν που θα μπορούσε απλά να υπάρχει θεσμικά διαβάσαμε ότι είναι: προνόμιο υψηλών στελεχών, κομμάτι της διαπραγμάτευσης για τον μισθό, ευκαιρία να κλέψει κάποιος την επιχείρηση, ευκαιρία (!!!) να δώσει το punto για porsche, για να καταλήξουμε όλο αυτό το tl:dr στην κλασική καραμέλα του "αυτά είναι ουτοπικά και άτιμα πράματα, το σημαντικό είναι να έχουμε δουλίτσα".

Αυτό που έγινε στρεβλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στις τελευταίες σελίδες είναι η παρουσίαση κάποιων πραγμάτων όπως θέλεις να τα καταλάβεις εσύ και όχι όπως τα εννοούσε αυτός που τα είπε. Αλλά η προσπάθεια για αποκατάσταση της αλήθειας είναι προφανώς χαμένος χρόνος όταν μιλάς σε κάποιον που μόνος του καταλήγει αυθαίρετα στο TL;DR για λογαριασμό άλλων.

 

Δοκίμασε να διαβάσεις τον chicken32 που σε γενικές γραμμές βλέπει τα πράγματα όπως εσύ αλλά χωρίς να φοράει χρωματιστά γυαλιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν τις προάλλες μου έλεγαν για τις συνθήκες στην εν λόγω επιχείρηση.

Πρόσληψη.

Πάρε 50 πισι, να ειναι έτοιμα σε 1 ωρα και έρχονται και άλλα 50. Και να προωθείς του τορμποεξ.

Ο τυπος υποστηρίζει πως πολλές φορές δε τα κοιτάνε καν για να προλάβουν.

Οκ μπορει να λέει και χαζομάρες αλλά το αναφέρω μέσα σε ότι έχει γραφτεί (και λαμβάνοντας υποψη προσωπικη εμπειρία παλαιότερα που το πήγα 3 φορές και στο τέλος ένας πωλητής κινητών στο κάτω όροφο μου πέταξε μια ιδέα για το τι μπορει να έχει συμβεί, οπως και τελικά αυτό ήταν)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν τις προάλλες μου έλεγαν για τις συνθήκες στην εν λόγω επιχείρηση.

Πρόσληψη.

Πάρε 50 πισι, να ειναι έτοιμα σε 1 ωρα και έρχονται και άλλα 50. Και να προωθείς του τορμποεξ.

Ο τυπος υποστηρίζει πως πολλές φορές δε τα κοιτάνε καν για να προλάβουν.

Οκ μπορει να λέει και χαζομάρες αλλά το αναφέρω μέσα σε ότι έχει γραφτεί (και λαμβάνοντας υποψη προσωπικη εμπειρία παλαιότερα που το πήγα 3 φορές και στο τέλος ένας πωλητής κινητών στο κάτω όροφο μου πέταξε μια ιδέα για το τι μπορει να έχει συμβεί, οπως και τελικά αυτό ήταν)

 

Δεν ισχύει αυτό που λες. Στην Μαγούλα ο τεχνικός-συναρμολογητής έχει υποχρέωση να συναρμολογήσει το λιγότερο 17 pc(desktop) και να είναι έτοιμα για παράδοση την επόμενη μέρα. Μην λέμε ότι να ναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mπορεί να έχεις δίκιο, δεν ειμαι εντός του μαγαζιου να ξέρω.

Η εμπειρία μου με αυτο σε θέμα service ομως ειναι κάτι παραπάνω απο δυσάρεστη. Εμετική θα έλεγα.

 

Αποκορύφωμα το "έχει εγγύηση αλλά μονο για το harware...για software θα πρέπει να το στείλετε στην εταιρία που το έφτιαξε".

-Μα αφού ειναι turbo x. Eσεις τα φτιάχνετε...

-Εεεεε...όχι τα software!!!

 

Koκκαλο εγω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκορύφωμα το "έχει εγγύηση αλλά μονο για το harware...για software θα πρέπει να το στείλετε στην εταιρία που το έφτιαξε".

-Μα αφού ειναι turbo x. Eσεις τα φτιάχνετε...

-Εεεεε...όχι τα software!!!

Koκκαλο εγω.

 

 

Κανονικα θα επρεπε να σου απαντησουν κατι σε φαση "τα turbox δεν χαλανε ποτε επειδη τα φτιαχνουμε εμεις".

Και να ριξουνε την υπαιτιοτητα σε εσενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...