Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εχω στειλει και εγω στο mobile point έγγραφα απο την πέμπτη για το note mi 10, που το βρισκω 35 κατω απο τα υπολοιπα πρωτα αβox arena klp  και περιμένω έγκριση. Λέτε να φάω καμία φόλα, αν έχουμε τα στοιχεία τους μετα δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε τα χρήματα πίσω?

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Giogiannis είπε

εχω στειλει και εγω στο mobile point έγγραφα απο την πέμπτη για το note mi 10, που το βρισκω 35 κατω απο τα υπολοιπα πρωτα αβox arena klp  και περιμένω έγκριση. Λέτε να φάω καμία φόλα, αν έχουμε τα στοιχεία τους μετα δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε τα χρήματα πίσω?

Ολοι φοβόμαστε αλλά για να μαστε ειλικρινείς κανείς από όλους εμάς που ανησυχούμε δεν έχει κάποια απόδειξη ότι το κατάστημα αυτό είναι επικίνδυνο. Πολλά πράγματα φαίνονται υποπτα αλλά κανείς μέχρι στιγμής δεν είπε ότι του έφαγαν τα λεφτά η ότι δεν ήρθε ποτέ η παραγγελία του ή ακόμα και ότι έχει αργήσει πολύ. Περιμένουν κάποια παιδιά παραλαβή αύριο. Οπότε μέχρι να έχουμε τέτοια γεγονότα το μόνο που υπάρχει είναι υποπτες καταστάσεις.  

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 30/4/2020 στις 3:00 ΠΜ, ViveCuervo12 είπε

Καλησπέρα! Έκανα κι εγώ παραγγελία από το mobilepoint στις 16/4 για κινητό το οποίο υποτίθεται ότι θα ερχόταν σε 4-10 εργάσιμες ημέρες. Πέραν του αρχικού email δυστυχώς δεν είχα κάποια ενημέρωση. Επειδή έχω ήδη δώσει τα χρήματα και αγχώθηκα λίγο τους πήρα τηλέφωνο σήμερα για να ενημερωθώ για την κατάσταση της παραγγελίας. Μου είπαν ότι υπάρχει καθυστέρηση λόγω Πάσχα και της κατάστασης αυτή την περίοδο και ότι θα έχουν παραλαβή από Δευτέρα (που είναι και η 10η εργάσιμη). Μου ζήτησαν συγνώμη για την καθυστέρηση και με διαβεβαίωσαν πως θα με ενημερώσουν μόλις παραλάβουν το κινητό. 

Ελπίζω όλα αυτά να ισχύουν. Θα ενημερώσω για οποία εξέλιξη έχω εγώ, αν κάποιος έχει κάνει παραγγελία πρόσφατα και έχει παραλάβει ας μας ενημερώσει να μην αγχωνόμαστε άδικα :)

Καλησπέρα, μηπως τελικά σε ενημέρωσαν για κάτι νεότερο;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Καλησπέρα, μηπως τελικά σε ενημέρωσαν για κάτι νεότερο;

Καλησπέρα! Δε με έχουν ενημερώσει ακόμα, όχι. Προσπάθησα να τους πάρω τηλέφωνο αλλά δε λειτουργεί, βέβαια από νωρίτερα έχουν μήνυμα στη σελίδα τους οτι αντιμετωπίζουν θέμα με το κέντρο τους. Το μόνο που με κρατάει στην παρούσα φάση είναι οτι συνεχίζω να βλέπω νεες κριτικές στο σκρουτζ και σε κάποιο άλλο thread εδώ είδα ότι κάποιος παρέλαβε χωρίς πρόβλημα μεσα στον Απρίλιο.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ViveCuervo12 είπε

Καλησπέρα! Δε με έχουν ενημερώσει ακόμα, όχι. Προσπάθησα να τους πάρω τηλέφωνο αλλά δε λειτουργεί, βέβαια από νωρίτερα έχουν μήνυμα στη σελίδα τους οτι αντιμετωπίζουν θέμα με το κέντρο τους. Το μόνο που με κρατάει στην παρούσα φάση είναι οτι συνεχίζω να βλέπω νεες κριτικές στο σκρουτζ και σε κάποιο άλλο thread εδώ είδα ότι κάποιος παρέλαβε χωρίς πρόβλημα μεσα στον Απρίλιο.

Να δουμε τι αλλο θα συμβει! :Ρ Αν μπορείς οποτε ενημερωθείς, ενημέρωσε και εμάς

  • Like 1
Δημοσ.

Όσοι παραγγείλατε από mobile point μπήκατε απευθείας στο σαιτ ή πήγατε μέσω best price; 

Έχω στείλει ερώτημα στο best price για το κατάστημα λόγω ανησυχίας αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Αν θέλετε κάνετε και σεις ένα ερώτημα στην επικοινωνία του best price μήπως και ελέγχει αλλιώς το κατάστημα. 

Σίγουρα δεν έχουμε αποδείξεις για περιπτώσεις απάτης αλλά μπορούμε να δράσουμε πιο γρήγορα μπας και σώσουμε τίποτα. Ή τα λεφτά μας ή αυτά που παραγγείλαμε. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Kozi0 είπε

Όσοι παραγγείλατε από mobile point μπήκατε απευθείας στο σαιτ ή πήγατε μέσω best price; 

Έχω στείλει ερώτημα στο best price για το κατάστημα λόγω ανησυχίας αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Αν θέλετε κάνετε και σεις ένα ερώτημα στην επικοινωνία του best price μήπως και ελέγχει αλλιώς το κατάστημα. 

Σίγουρα δεν έχουμε αποδείξεις για περιπτώσεις απάτης αλλά μπορούμε να δράσουμε πιο γρήγορα μπας και σώσουμε τίποτα. Ή τα λεφτά μας ή αυτά που παραγγείλαμε. 

Εγώ μέσο bestprice αν δεν κάνω λάθος. Έχεις δίκιο θα στείλω κι εγώ στο bestprice 

Δημοσ.

Οσοι θέλετε ακύρωση παραγγελίας στείλτε ενα email στο mobile point και καντε αμφισβητηση μεσω τραπεζας

Δημοσ.
Απάντηση από best price σχετικά με το μειλ που έστειλα πως υπάρχει μια γενικότερη ανησυχια για το  mobilepoint :
Καλημέρα σας,
 
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το BestPrice.gr.
 
Σχετικά με την παραγγελία σας, αρμόδιο να σας ενημερώσει είναι το κατάστημα από το οποίο παραγγείλατε. Στη σελίδα μας δεν καταχωρούνται παραγγελίες.
Το κατάστημα Mobile Point εμφανίζεται στην αναζήτηση του BestPrice.gr εδώ και λίγους μήνες και μέχρι σήμερα δεν είχαμε κάποια αρνητική αξιολόγηση από χρήστη της υπηρεσίας μας https://www.bestprice.gr/m/6670/mobilepoint.html

Από πλευράς μας, θα σας προτείναμε, να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη διαδικασία βάσει όρων χρήσης και να γράψετε αξιολόγηση για το κατάστημα, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες σύνταξης αξιολόγησης. Αυτόματα θα ενημερωθεί το κατάστημα προκειμένου να επικοινωνήσει μαζί σας και να διευθετήσει το όποιο ζήτημα έχει.
 
Να σημειώσουμε ότι, από πλευράς μας κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες στο βαθμό που μας επιτρέπει ο ρόλος και η λειτουργία μας. Εφόσον αναφέρετε ένα ζήτημα που υπερβαίνει τη δική μας αρμοδιότητα και δικαιοδοσία, οφείλουμε να σας παραπέμψουμε στα αρμόδια όργανα και αρχές. Ο αρμόδιος φορέας για θέματα καταναλωτικών διαφορών είναι ο "Συνήγορος Καταναλωτή", Στοιχεία επικοινωνίας θα βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html. Εάν έχετε πληρώσει με κάρτα, η τράπεζά σας θα σας ενημερώσει για τη διαδικασία άρνησης συναλλαγής εάν χρειαστεί. 
Δημοσ.

Τους κάλεσα και μου είπαν ότι περίμεναν παραλαβή σήμερα ή αύριο αλλά ότι τελικα θα γίνει Τετάρτη ή Πέμπτη μάλλον, σίγουρα όμως πριν το τέλος της εβδομάδας. Η αλήθεια είναι ότι μόλις σταμάτησε να δείχνει busy ή να ρίχνει τη γραμμή το κέντρο απάντησαν απευθείας. Με ηρεμεί λιγάκι αυτό :P  Επίσης μου είπαν οτι θα με καλέσουν κι εκείνοι μόλις έχουν παραλαβή, σε άλλη περίπτωση θα ξαναπάρω την Τετάρτη εγώ να δω τι συμβαίνει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κλασικά, πλατφόρμες όπως το Σκρουτζ και το bestprice για αλλη μια φορά βγάζουν τον κ@λο τους από έξω.Εγινε στραβή;Δεν είναι δική μας αρμοδιότητα .Έχασες λεφτά;Απευθύνσου στην τράπεζα η στον συνήγορο του καταναλωτή.Εντάξει να υπάρχουν αυτές οι πλατφόρμες και τις θέλουμε , αλλά προστάτεψε και τον καταναλωτή ρε μαστορα..Υποχρεωσε όλα τα μαγαζιά πχ να βάλουν PayPal  αλλιώς μην τους φιλοξενείς... όλοι θα βάλουν και ουτε κιχ θα ακουστει...και αν γίνει οτιδήποτε τότε ναι μαζί σου να βγάλεις τον κ@λο σου από έξω και να ασχοληθεί το paypal και να πάρω τα χρήματα μου.Αλλα όχι έτσι όπως γίνεται τώρα και το μόνο που τους νοιάζει είναι να παίρνουν λεφτά από τα μαγαζιά.Θθμαστε πέρυσι τι έγινε με το a-mobile.Γινε σαν το eBay, θες να πουλήσεις;μόνο μέσω paypal,τέλος.Το άλλο πάλι με τις κριτικές είναι για γέλια.Θυμαμαι που είχα κάνει παραγγελία κάποτε και τελικά ακύρωσα και έκανα κακή κρητική και δεν ανέβηκε ,με έπαιρναν από το μαγαζί 5 φορές την ημέρα τηλέφωνα να με δωροδοκήσουν με δωράκια για να την αφαιρέσω.Οπότε μεγάλη προσοχή και αναλάβετε τις ευθύνες ο καθένας μόνος μην περιμένετε να σας σώσουν τρίτοι,αν γίνει οτιδήποτε με το οποιοδήποτε μαγαζί.Κοιτατε πρώτα αν έχει PayPal ,μετά αντικαταβολή και τέλος αν γίνει κατάθεση μόνο μέσω κάρτας.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 3/5/2020 στις 3:08 ΜΜ, Zett είπε

 Περιμένω απάντηση από κάποια ακόμη, όταν τις πάρω θα τις παραθέσω επίσης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος να μου πεί αν έχει κάνει την διαδικασία απο το e-shop.gr κι αν η διαδικασία τους είναι ανθρώπινη κι όχι το παραπάνω χάλι. 

Ευχαριστώ

Απο το e-shop γίνεται κανονικά με χαρτί από το taxis net και απλη φωτοτυπία ταυτότητας παραλήπτη. Απλά γράψε ενα σχόλιο στην παραγγελία σου ότι θες αποφορολογηση προϊόντος βαση Πολ. 1150/ 2017

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις μίλησα με mobilepoint για μια παραγγελία που έκανα 07-04. Το προιόν ήταν κατόπιν παραγγελίας. Μου είπαν πως βρίσκεται στις αποθήκες τους , θα το στείλουν Παρασκευή με speedex και θα το παραλάβω Σάββατο ή Δευτέρα. Είδωμεν......

 

Επεξ/σία από Nanik78
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...