Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

48 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Ναι,το έβγαζε εδώ και καιρό, ίσως φταίει κάτι με τον browser σου η τα cookies ,αλλά τουλάχιστον αυτό δεν ισχύει.Εγω απορώ πως σου έβαλαν τα χρήματα  ενώ το κινητό πληρώθηκε από αυτούς και ήταν στον δρόμο για να έρθει.

Ναι ίσως φταίει ο browser! Δεν ήμουν εγώ αυτός που έγραψε για επιστροφή χρημάτων, αλλά όντως ακούγεται περίεργο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οι βασικοί λόγοι που θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο το εν λογω καταστημα ειναι οι εξείς, μια εβδομάδα πριν το Πάσχα αποφασίζει να κατεβάσει τις τιμές σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα για να βγει πρώτο στην κατάταξη του skroutz μετά απο μια εβδομάδα βγάζει τα περισσότερα κινητά απο το skroutz και τα εμφανίζει στο best price με ακόμα πιο χώμα τιμές και μάλιστα οι τιμές που τα έχει είναι στο επίπεδο που ήταν οι τιμές του a-mobile 15 μέρες πριν την κανονία. Το a-mobile έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα εκμεταλευόμενο το black Friday και τις γιορτές των Χριστουγέννων ετσι ώστε να μαζέψει οσο περισσότερο κόσμο μπορεί και στη συνέχεια να εξαφανιστεί.

Δεύτερων είχα παραγγείλει ενα iphone 11 128Gb, χθές που πήρα τηλέφωνο και τους είπα οτι μου είχατε πει οτι σήμερα έρχονται τα κινητά και θα έπρεπε να έχω λάβει email για την προοδο της παραγγελίας (πραγμα που ηταν ψέμα και το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα το ειπα για να δω τι θα πουν), μου απάντησαν οτι ηρθαν τα 64Gb και τα 128 τα περιμένουν απο Δευτέρα-Τρίτη.Δεν γνωρίζω προσωπικά κάποιο κατάστημα που κάνει ταυτόχρονα διαφορετικές παραγγελίας απο τον ίδιο προμηθευτή και παραλαμβάνει τις παραγγελίες σε δυο χρόνους. Ξεκάθαρα δικαιολογία για να πάρει το θέμα οσες περισσότερες αναβολές μπορεί.

Και τέλος η προχειρότητα της δουλείας φαίνεται απο την διαδικασία της ακύρωσης. Εχθές παράλληλα με τα τηλέφωνα που έπαιρνα για να γίνει ακύρωση και να μου επιστραφούν τα λεφτά έστειλα και ένα email λέγοντας ότι θέλω τα χρήματα άμεσα. Στο τηλέφωνο αν και τα μάσαγαν λίγο λέγοντας μου οτι θέλει κάποια διαδικασία και οτι πρέπει να μιλήσουν με το λογιστήριο  εν τέλη μετά το τρίτο τηλέφωνο μου επέστρεψαν τα χρήματα στο ακέραιο.Παρόλα αυτα μου απάντησαν και στο email κατά τις 10 το βράδυ (αφου μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα το μεσημέρι) λέγοντας μου ότι η τράπεζα θέλει 1-3 εργάσιμες για την επεξεργασία και την τελική επιστροφη των χρημάτων. Δηλαδή είναι τραγικοί!

Δεν έχω κανενα σκοπό να κάνω δυσφημιση σε κανένα κατάστημα και μπορεί να ακουγομαι υπερβολικος αλλά επειδή το έργο νομίζω το έχουμε ξανά δει, ειναι κρίμα να ξανα χάσει ο κοσμος τα λεφτά του. Αρκετοί έχουν παραλάβει συσκευες απο το mobile point αλλα και με το a-mobiles είχαν παραλαβει και ιδου τα αποτελέσματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω το Σκρούτζ τους έβγαλε και άφησε μόνο τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα τους μέσα.Δεν είμαι όμως 100% σίγουρος για αυτό .Στο google πάντως δεν έχει καθόλου καλή βαθμολογία και πολλοί λένε ότι δεν έχουν παραλάβει ακόμα και υπάρχει δυσκολία επικοινωνίας .  https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-google&source=android-browser&q=mobilepoint#lkt=LocalPoiReviews&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:rln,rc_ludocids:16551689554759734184,ru_lqi:Cgttb2JpbGVwb2ludFoaCgttb2JpbGVwb2ludCILbW9iaWxlcG9pbnQ,ru_phdesc:Y39xjKZqK6w  Η δική μου εμπειρία ήταν κάκιστη.Δυο μέρες προπληρωμένη ακριβή συσκευή και το μόνο email που πήρα ήταν αυτό που στέλνουν σε όλους και λέει ότι η παραγγελία είναι υπό επεξεργασία.Την δεύτερη μέρα μετά από μεγάλη προσπάθεια ,γιατί τα τηλ τους είναι πάντα κατηλειμενα, πιάνω γραμμή τους λέω την παραγγελία και ενώ βλέπουν μέσα στο σύστημα ότι πληρώθηκε με ρωτάνε αν έχει πληρωθεί.Τους λέω φυσικά το αυτονόητο και μου λένε θα το δει το λογιστήριο και θα σας στείλουμε μήνυμα .Μήνυμα δεν πήρα ποτέ.Το επόμενο τηλ την 3η μέρα ήταν για ακύρωση επειδή άρχισαν να μου μπαίνουν ψυλλοι.Την ακυρώνουν μου στέλνουν μήνυμα ακύρωσης και περιμένω να μπούνε τα χρήματα.Περναει μισή μέρα ,ξαναπαίρνω μου λένε θα μπούνε εντός της ημέρας,πράγμα που δεν έγινε.Στελνω email κατά τις 19:30-20:00 το βράδυ για τα χρήματα απάντηση δεν παίρνω.Το πιο περίεργο από όλα,κατά τις 12 παρά 20 την νύχτα!!! μου στέλνουν email και ρωτάνε ποιος είναι ο αριθμός παραγγελίας ενώ ξέρουν και μου έχουν στείλει και ακυρωτικό email.Εκει πραγματικά φοβήθηκα αν θα πάρω τα χρήματα .Ευτυχώς το πρωί και ενώ  ετοιμαζομουν να πάρω τηλ  να τους στολισω στις 10 μπήκαν και ησύχασα.Καθολου επαγγελματίες και πολύ άσχημη εμπειρία.Φυσικά είναι και δική μου βλακεία...ξανά προπληρωμή με κατάθεση σε μαγαζί ούτε για πλάκα,ΠΟΤΕ!!!

 

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές τις μέρες ψάχνω να αγοράσω κινητό με απαλλαγή ΦΠΑ και έχω μιλήσει με κάποια καταστήματα προκειμένου να μου πουν την διαδικασία τους. Σας παραθέτω παρακάτω τις απαντήσεις τους για να διευκολύνω όποιον μπορώ:

Arena 77:Καλημέρα σας,Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την διαδικασία στο site μας στους όρους χρήσης.
Για την διαδικασία για το άρθρο 39α, λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας απο το λογιστήριο μας δεν υπάρχει η δυνατότητα για άμεσο έλεγχο εγγράφων
παρά μόνο έπειτα από 20 εργάσιμες ημέρες όπως αναφέρεται και στο site μας.

Abox.gr:Καλημέρα σας, δεδομένων των συνθηκών οι καθυστερήσεις είναι της τάξεως των 30 ημερών, η διαδικασία για το τιμολόγιο αναγράφεται αναλυτικά στους ορους χρήσης του site

(20 εργασιμες + όλη η γνωστη χαρτουρα)

Mobilepoint: Καλημερα σας, Τα εγγραφα που απαιτουνται για αποφορολογηση ειναι τα ακολουθα:

Προσωποποιημένη πληροφόρηση από το taxis με πρόσφατη ημερομηνία εκτύπωσης σε εμφανές σημείο, Φωτοτυπία ταυτότητας διαχειριστη, Ονομα επιθετο τηλεφωνο επικοινωνιας Καθως και τον κωδικο προιοντος για το οποιο ενδιαφερεστε. Αφου ελεχθουν τα εγγραφα εντος 3 εργασιμων ημερων σας καλει το λογιστηριο για να σας ενημερωσει με την διαδικασια της παραγγελιας σας. Δεν θα προβειτε σε καποια παραγγελια ή καταθεση αν δεν εχει προηγηθει ενημερωση απο το λογιστηριο.

*Τώρα διάβασα τα ωραία που γράφουν κάποιοι φίλοι παραπάνω για το συγκεκριμένο κατάστημα, συνεπώς απο μένα είναι όχι

Bitprice.gr: Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως το μόνο που θέλουν είναι το pdf απο το Taxis και η πληρωμη να γίνει απο εταιρικό λογαριασμό

Περιμένω απάντηση από κάποια ακόμη, όταν τις πάρω θα τις παραθέσω επίσης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποιος να μου πεί αν έχει κάνει την διαδικασία απο το e-shop.gr κι αν η διαδικασία τους είναι ανθρώπινη κι όχι το παραπάνω χάλι. 

Ευχαριστώ

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω στειλει και εγω στο mobile point έγγραφα απο την πέμπτη για το note mi 10, που το βρισκω 35 κατω απο τα υπολοιπα πρωτα αβox arena klp  και περιμένω έγκριση. Λέτε να φάω καμία φόλα, αν έχουμε τα στοιχεία τους μετα δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε τα χρήματα πίσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Giogiannis είπε

εχω στειλει και εγω στο mobile point έγγραφα απο την πέμπτη για το note mi 10, που το βρισκω 35 κατω απο τα υπολοιπα πρωτα αβox arena klp  και περιμένω έγκριση. Λέτε να φάω καμία φόλα, αν έχουμε τα στοιχεία τους μετα δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε τα χρήματα πίσω?

Ολοι φοβόμαστε αλλά για να μαστε ειλικρινείς κανείς από όλους εμάς που ανησυχούμε δεν έχει κάποια απόδειξη ότι το κατάστημα αυτό είναι επικίνδυνο. Πολλά πράγματα φαίνονται υποπτα αλλά κανείς μέχρι στιγμής δεν είπε ότι του έφαγαν τα λεφτά η ότι δεν ήρθε ποτέ η παραγγελία του ή ακόμα και ότι έχει αργήσει πολύ. Περιμένουν κάποια παιδιά παραλαβή αύριο. Οπότε μέχρι να έχουμε τέτοια γεγονότα το μόνο που υπάρχει είναι υποπτες καταστάσεις.  

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/4/2020 στις 3:00 ΠΜ, ViveCuervo12 είπε

Καλησπέρα! Έκανα κι εγώ παραγγελία από το mobilepoint στις 16/4 για κινητό το οποίο υποτίθεται ότι θα ερχόταν σε 4-10 εργάσιμες ημέρες. Πέραν του αρχικού email δυστυχώς δεν είχα κάποια ενημέρωση. Επειδή έχω ήδη δώσει τα χρήματα και αγχώθηκα λίγο τους πήρα τηλέφωνο σήμερα για να ενημερωθώ για την κατάσταση της παραγγελίας. Μου είπαν ότι υπάρχει καθυστέρηση λόγω Πάσχα και της κατάστασης αυτή την περίοδο και ότι θα έχουν παραλαβή από Δευτέρα (που είναι και η 10η εργάσιμη). Μου ζήτησαν συγνώμη για την καθυστέρηση και με διαβεβαίωσαν πως θα με ενημερώσουν μόλις παραλάβουν το κινητό. 

Ελπίζω όλα αυτά να ισχύουν. Θα ενημερώσω για οποία εξέλιξη έχω εγώ, αν κάποιος έχει κάνει παραγγελία πρόσφατα και έχει παραλάβει ας μας ενημερώσει να μην αγχωνόμαστε άδικα :)

Καλησπέρα, μηπως τελικά σε ενημέρωσαν για κάτι νεότερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Καλησπέρα, μηπως τελικά σε ενημέρωσαν για κάτι νεότερο;

Καλησπέρα! Δε με έχουν ενημερώσει ακόμα, όχι. Προσπάθησα να τους πάρω τηλέφωνο αλλά δε λειτουργεί, βέβαια από νωρίτερα έχουν μήνυμα στη σελίδα τους οτι αντιμετωπίζουν θέμα με το κέντρο τους. Το μόνο που με κρατάει στην παρούσα φάση είναι οτι συνεχίζω να βλέπω νεες κριτικές στο σκρουτζ και σε κάποιο άλλο thread εδώ είδα ότι κάποιος παρέλαβε χωρίς πρόβλημα μεσα στον Απρίλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ViveCuervo12 είπε

Καλησπέρα! Δε με έχουν ενημερώσει ακόμα, όχι. Προσπάθησα να τους πάρω τηλέφωνο αλλά δε λειτουργεί, βέβαια από νωρίτερα έχουν μήνυμα στη σελίδα τους οτι αντιμετωπίζουν θέμα με το κέντρο τους. Το μόνο που με κρατάει στην παρούσα φάση είναι οτι συνεχίζω να βλέπω νεες κριτικές στο σκρουτζ και σε κάποιο άλλο thread εδώ είδα ότι κάποιος παρέλαβε χωρίς πρόβλημα μεσα στον Απρίλιο.

Να δουμε τι αλλο θα συμβει! :Ρ Αν μπορείς οποτε ενημερωθείς, ενημέρωσε και εμάς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι παραγγείλατε από mobile point μπήκατε απευθείας στο σαιτ ή πήγατε μέσω best price; 

Έχω στείλει ερώτημα στο best price για το κατάστημα λόγω ανησυχίας αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Αν θέλετε κάνετε και σεις ένα ερώτημα στην επικοινωνία του best price μήπως και ελέγχει αλλιώς το κατάστημα. 

Σίγουρα δεν έχουμε αποδείξεις για περιπτώσεις απάτης αλλά μπορούμε να δράσουμε πιο γρήγορα μπας και σώσουμε τίποτα. Ή τα λεφτά μας ή αυτά που παραγγείλαμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Kozi0 είπε

Όσοι παραγγείλατε από mobile point μπήκατε απευθείας στο σαιτ ή πήγατε μέσω best price; 

Έχω στείλει ερώτημα στο best price για το κατάστημα λόγω ανησυχίας αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Αν θέλετε κάνετε και σεις ένα ερώτημα στην επικοινωνία του best price μήπως και ελέγχει αλλιώς το κατάστημα. 

Σίγουρα δεν έχουμε αποδείξεις για περιπτώσεις απάτης αλλά μπορούμε να δράσουμε πιο γρήγορα μπας και σώσουμε τίποτα. Ή τα λεφτά μας ή αυτά που παραγγείλαμε. 

Εγώ μέσο bestprice αν δεν κάνω λάθος. Έχεις δίκιο θα στείλω κι εγώ στο bestprice 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απάντηση από best price σχετικά με το μειλ που έστειλα πως υπάρχει μια γενικότερη ανησυχια για το  mobilepoint :
Καλημέρα σας,
 
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το BestPrice.gr.
 
Σχετικά με την παραγγελία σας, αρμόδιο να σας ενημερώσει είναι το κατάστημα από το οποίο παραγγείλατε. Στη σελίδα μας δεν καταχωρούνται παραγγελίες.
Το κατάστημα Mobile Point εμφανίζεται στην αναζήτηση του BestPrice.gr εδώ και λίγους μήνες και μέχρι σήμερα δεν είχαμε κάποια αρνητική αξιολόγηση από χρήστη της υπηρεσίας μας https://www.bestprice.gr/m/6670/mobilepoint.html

Από πλευράς μας, θα σας προτείναμε, να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη διαδικασία βάσει όρων χρήσης και να γράψετε αξιολόγηση για το κατάστημα, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες σύνταξης αξιολόγησης. Αυτόματα θα ενημερωθεί το κατάστημα προκειμένου να επικοινωνήσει μαζί σας και να διευθετήσει το όποιο ζήτημα έχει.
 
Να σημειώσουμε ότι, από πλευράς μας κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες στο βαθμό που μας επιτρέπει ο ρόλος και η λειτουργία μας. Εφόσον αναφέρετε ένα ζήτημα που υπερβαίνει τη δική μας αρμοδιότητα και δικαιοδοσία, οφείλουμε να σας παραπέμψουμε στα αρμόδια όργανα και αρχές. Ο αρμόδιος φορέας για θέματα καταναλωτικών διαφορών είναι ο "Συνήγορος Καταναλωτή", Στοιχεία επικοινωνίας θα βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html. Εάν έχετε πληρώσει με κάρτα, η τράπεζά σας θα σας ενημερώσει για τη διαδικασία άρνησης συναλλαγής εάν χρειαστεί. 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...