Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Κ εμένα έτσι λένε απλά 4 εως 10 εργάσιμες  εγώ καταλαβαίνω ότι το παραλαμβανω εγώ όχι αυτοί 

Κανονικά δεν πάει έτσι απλά λόγω του χαμού που γίνεται στην καλύτερη την δέκατη το παραλαμβανουν. Απλά δεν ξέρουν να ενημερώνουν τον κόσμο. Αντί να ναι ξεκάθαροι και να πουν συγνώμη απλά γίνεται χαμός θα αργήσουμε, λένε ψεύτικες ημερομηνίες και θέλουν να μας πείσουν ότι είναι λογικό να παραλάβουν αυτοί την δέκατη μέρα στην καλύτερη των περιπτώσεων και να το πάρουμε εμείς στην καλύτερη την 11η λες και το το 4-10 μερες σημαίνει 12 εργάσιμες μέρες αργότερα.. 

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόστιμα σε αρκετά eshop (αναφέρθηκε και λίγο πιο πριν σαν σκέτο λινκ)

Αναφορά σε κείμενο

Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή: Πρόστιμα 330.000 ευρώ σε ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας
8 ΜΑΪΟΥ, 2020ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης &  Επενδύσεων δέχθηκε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:

–  με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,

– την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν  σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

 

Α/Α    ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ    ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €
1    Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.a-mobiles.gr    100.000,00
2    MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.mxstore.gr 80.000,00
3    BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ    www.ubit.gr    70.000,00
4    E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ    www.emobile24.gr    70.000,00
5    ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ    www.clickstore.gr    10.000,00
 

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας  κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

 

τα εως τώρα καταστήματα ειναι αυτά

Α/Α    ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ    ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €
1    Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.a-mobiles.gr    100.000,00
2    MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.mxstore.gr 80.000,00
3    BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ    www.ubit.gr    70.000,00
4    E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ    www.emobile24.gr    70.000,00
5    ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ    www.clickstore.gr    10.000,00

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Τα λεφτά από την στιγμή που πλήρωσες δεν μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις αλλά η mobilepoint δεν να τα είχε τραβήξει. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα, αλλά έτσι γίνεται. Δηλαδή δεν φανεται εξ αρχής ως αγορά στον λογαριασμό σου αλλά αυτά τα λεφτά είναι "παγωμένα" και εμένα κάπου εκεί φάνηκε ότι τα πήρε το κατάστημα αλλά η καταγραφή της παραγγελίας ήταν 27/4 και σήμερα όπως μου είπαν και αυτοι στο τηλέφωνο είμαι στην 8η εργάσιμη 

Το παρόν e-mail επιβεβαιώνει μόνο την επιτυχή επεξεργασία της συναλλαγής σας μέσω του συστήματος της υπηρεσίας Alpha e-Commerce της Alpha Bank. Σε καμία περίπτωση δεν επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή από το ηλεκτρονικό κατάστημα MOBILEPOINT.GR. Είναι αποκλειστική ευθύνη του ηλεκτρονικού καταστήματος να σας ενημερώσει για την αποδοχή της παραγγελίας σας και να σας παραδώσει τα προϊόντα / υπηρεσίες που έχετε παραγγείλει. 

 

αυτό το ελαβα την Δευτέρα απο την alpha bank. Άρα δικιο ειχα, η παραγγελία μου καταχωρήθηκε σε αυτους την Πρωτομαγιά

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manos11i είπε

Το παρόν e-mail επιβεβαιώνει μόνο την επιτυχή επεξεργασία της συναλλαγής σας μέσω του συστήματος της υπηρεσίας Alpha e-Commerce της Alpha Bank. Σε καμία περίπτωση δεν επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή από το ηλεκτρονικό κατάστημα MOBILEPOINT.GR. Είναι αποκλειστική ευθύνη του ηλεκτρονικού καταστήματος να σας ενημερώσει για την αποδοχή της παραγγελίας σας και να σας παραδώσει τα προϊόντα / υπηρεσίες που έχετε παραγγείλει. 

αυτό το ελαβα την Δευτέρα απο την alpha bank. Άρα δικιο ειχα, η παραγγελία μου καταχωρήθηκε σε αυτους την Πρωτομαγιά

Στο ιστορικό των παραγγελιών σου στο mobilepoint ποτέ λέει ότι έγινε;; 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Στο ιστορικό των παραγγελιών σου στο mobilepoint ποτέ λέει ότι έγινε;; 

ειχα κανει login σαν επισκεπτης, δεν ειχα κανει λογαριασμο. αλλα και παλι θα εγραφε 27/4

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, manos11i είπε

ειχα κανει login σαν επισκεπτης, δεν ειχα κανει λογαριασμο. αλλα και παλι θα εγραφε 27/4

Δεν σου ηρθε μειλ με τις λεπτομερειες της παραγγελιας; Εκει τι γραφει; 27 η 1?

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Δεν σου ηρθε μειλ με τις λεπτομερειες της παραγγελιας; Εκει τι γραφει; 27 η 1?

καταχωρηση παραγγελιας 27/4 και οτι βρισκεται σε ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
απο την αλφαμπανκ αυτο που ειδες, οτι την ημερα που εγινε πληρωμη, δεν σημαινει οτι εγινε και η αποδοχη της παραγγελιας 

αυτα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, manos11i είπε

καταχωρηση παραγγελιας 27/4 και οτι βρισκεται σε ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
απο την αλφαμπανκ αυτο που ειδες, οτι την ημερα που εγινε πληρωμη, δεν σημαινει οτι εγινε και η αποδοχη της παραγγελιας 

αυτα 

27 εγινε η παραγγελια. Αμα τους παρεις αυριο και τους ρωτησεις και αυτοι αυτο θα σου πουν. 

Μην τους ρωτησεις αν κααχωρυθηκε 27 ή 1, γιατι μπορουν να σου πουν 1 για να κερδισουν μερες. Απλα ρωτα ποτε καταχωρυθηκε.

Επεξ/σία από iliasmR
Δημοσ.
Στις 7/5/2020 στις 5:34 ΜΜ, nikmav94 είπε

Καλησπερα.Και εγω εχω παραγγειλει ενα galaxy s10 απο τις 25 απριλη.4-10 εργασιμες ελεγαν απο την αρχη.Σημερα παρακολουθοντας με ανυσηχια το συγκεκριμενο θεμα εδω ειπα και εγω να παρω τηλεφωνο.απο τις 2 εχω παρει γυρω στα 30 τηλεφωνα και στους 2 αριθμους.Πριν λιγο το σηκωσαν.Μου ειπαν οτι δευτερα θα ρθει σε αυτους και κατευθειαν θα το στειλουν.Τους ρωτησα αν σιγουρα θα γινει αυτο αλλιως να το ακυρωσω και με διαβαιβεωσαν πως δευτερα το στελνουν αλλα αν θελω να το ακυρωσω.Εχω αγχωθει πολυ με αυτο το θεμα γιατι πληρωσα με καρτα και δεν ξερω τι να κανω.Να περιμενω η να ακυρωσω?

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει και εγώ ένα s10 από τις 21 Απριλίου. Όταν το παρήγγειλα, στο site έλεγε 4-10 μέρες. Στην πρώτη επικοινωνία μαζί τους και αφού είχαν περάσει οι 10 μέρες μου ειπαν οτι υπαρχει καθυστερηση και δεν εχουν παραλαβει ακόμα. Απο τοτε δεν μπορω να τους βρω στο τηλεφωνο, δεν απαντάνε. Ελπιζω να ισχυει αυτο που απαντησαν σε εσένα.

Δημοσ.

Σχετικα με το καταστημα karavasilis..

Πριν καποιες μερες συναντηθηκα με   μελος του forum για να αγορασω ενα μεταχειρισμενο κινητο το οποιο ειχε παρει  λιγες μερες πριν απο καταστημα karavasilis.

Παρατηρησα οτι η αποδειξη που ειχε απο τον karavasili δεν ειχε το IMEI της συσκευης και δεν προχωρησα στην αγορα παρολο που το μελος μου φανηκε  100% εμπιστοσυνης.

Δεν ξερω αν ειναι υποχρεωτικο ή οχι αλλα τα τελευταια χρονια οτι κινητο εχω παρει παντα η αποδειξη εχει το IMEI.

Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με karavasili υποστηριξαν οτι δεν το βαζουν στην αποδειξη γιατι δεν ειναι υποχρεωτικο.

Ξερω οτι στα service centers της samsung δεν χρειαζεται απαραιτητα αποδειξη με ΙΜΕΙ για να ισχυει εγγυηση

Η επισημη ομως απαντηση της αντιπροσωπειας της samsung ειναι οτι τυπικα για να ισχυει εγγυηση χρειαζεται αποδειξη με ΙΜΕΙ.

Μου εκανε εντυπωση οτι ο Καραβασιλης δεν βαζει το ΙΜΕΙ οπως ολοι.

Ξερει κανεις κατι παραπανω σχετικα?

 

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, greymarmita είπε

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει και εγώ ένα s10 από τις 21 Απριλίου. Όταν το παρήγγειλα, στο site έλεγε 4-10 μέρες. Στην πρώτη επικοινωνία μαζί τους και αφού είχαν περάσει οι 10 μέρες μου ειπαν οτι υπαρχει καθυστερηση και δεν εχουν παραλαβει ακόμα. Απο τοτε δεν μπορω να τους βρω στο τηλεφωνο, δεν απαντάνε. Ελπιζω να ισχυει αυτο που απαντησαν σε εσένα.

φιλε εμενα που και γω παρηγγειλα σ10 4-10 μερες απο τις 25 απριλη ομως μου ειπαν οτι δευτερα θα ναι στο μαγαζι και θα το στειλουν αμεσως.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, ivamvako είπε

Σχετικα με το καταστημα karavasilis..

Πριν καποιες μερες συναντηθηκα με   μελος του forum για να αγορασω ενα μεταχειρισμενο κινητο το οποιο ειχε παρει  λιγες μερες πριν απο καταστημα karavasilis.

Παρατηρησα οτι η αποδειξη που ειχε απο τον karavasili δεν ειχε το IMEI της συσκευης και δεν προχωρησα στην αγορα παρολο που το μελος μου φανηκε  100% εμπιστοσυνης.

Δεν ξερω αν ειναι υποχρεωτικο ή οχι αλλα τα τελευταια χρονια οτι κινητο εχω παρει παντα η αποδειξη εχει το IMEI.

Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με karavasili υποστηριξαν οτι δεν το βαζουν στην αποδειξη γιατι δεν ειναι υποχρεωτικο.

Ξερω οτι στα service centers της samsung δεν χρειαζεται απαραιτητα αποδειξη με ΙΜΕΙ για να ισχυει εγγυηση

Η επισημη ομως απαντηση της αντιπροσωπειας της samsung ειναι οτι τυπικα για να ισχυει εγγυηση χρειαζεται αποδειξη με ΙΜΕΙ.

Μου εκανε εντυπωση οτι ο Καραβασιλης δεν βαζει το ΙΜΕΙ οπως ολοι.

Ξερει κανεις κατι παραπανω σχετικα?

Καλησπέρα επειδή δεν έχω ιδέα τι παίζει με το IMEI και τις αποδείξεις, μπορείς να μου πεις λίγο τι θα πρέπει να προσέξω κατά την αγορά και την παραλαβή του κινητού; δηλαδή η απόδειξη του κινητού θα πρέπει να περιλαμβάνει το IMEI; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, iliasmR είπε

Καλησπέρα επειδή δεν έχω ιδέα τι παίζει με το IMEI και τις αποδείξεις, μπορείς να μου πεις λίγο τι θα πρέπει να προσέξω κατά την αγορά και την παραλαβή του κινητού; δηλαδή η απόδειξη του κινητού θα πρέπει να περιλαμβάνει το IMEI; 

Η αποδειξη απο οτι εχω δει παντα εχει  το imei. Οποτε εγω τσεκαρω οτι το ΙΜΕΙ στην αποδειξη ειναι ιδιο με ΙΜΕΙ στο κουτι και στις ρυθμισεις κινητου.

Και γενικα  ειχα την εντυπωση το ΙΜΕΙ  ειναι υποχρεωτικο στην αποδειξη

Επεξ/σία από ivamvako
  • Like 1
Δημοσ.

Σχετικά με το mobilepoint.Επειδη  πρώτος ανέφερα  τα θέματα με αυτό το κατάστημα και το έχω ψάξει αρκετά έχω να πω το εξής.Κανείς δεν παραλαμβάνει στις 4-10 μέρες που λένε.Αυτό φαίνεται από τις αναφορές στο Google και από το Σκρουτζ που τους πέταξε εκτός.Παραλαμβανουν μόνο κάποια ετοιμοπαραδοτα προϊόντα που υπάρχουν στο μαγαζι.Παντα το πηγαίνουν από αναβολή  σε αναβολή ,μια θα λένε Δευτέρα θα παραλάβουν την Δευτέρα θα σου πουν κάτι έτυχε και πάνε από Παρασκευή και πάει λέγοντας...βρηκαν έναν "ωραίο" τρόπο να περνάν οι μέρες και οι εβδομάδες .Μην ακούτε τα διάφορα παπαγαλάκια και οπλιστείτε με απεριόριστη υπομονή αν δεν κάνετε ακύρωση και να ξέρετε ότι μπορεί να πάρει και 2 μήνες η να συμβεί οτιδήποτε άλλο.Αυτό μπορείτε εύκολα να το καταλάβετε όταν σας λένε είναι να παραλάβουν αλλά δέχονται να κάνετε ακύρωση ,δεν έχουν δηλαδή κανένα πρόβλημα να ακυρωσετε παραγγελία και να τους μείνει η συσκευή ,απ' αυτό και μόνο φαίνεται ότι δεν έχει γίνει ποτέ παραγγελία.Δεν είναι σοβαροί και δεν είναι σίγουρα επαγγελματίες.Τώρα γιατί το κανουν αυτό;Κατέληξα σε διάφορα συμπεράσματα.Ενας λόγος είναι ότι με τα λεφτά μας αγοράζουν με το κιλό φτηνές συσκευές που έχουν και ετοιμοπαράδοτες και βγάζουν την διαφορά ,το κέρδος.Ίσως μιλάνε με τον προμηθευτή και περιμένουν πότε θα ρίξει την τιμή για να γίνει παραγγελία.Αλλος λογος είναι ότι κάπου χρησιμοποιούν τα χρήματα και βγάζουν κέρδος.Αλλος λόγος είναι ότι απλά είναι άσχετοι με εμπόριο και.δεννξερουν τι κανουν.Δεν ξέρω αν θα πέσει κανόνι η όχι αλλά το μαγαζάκι αυτό δεν είναι σοβαρό.Βεβαια αυτές είναι προσωπικές εκτιμήσεις και ίσως είναι λάθος,ο καθένας αποφασίζει τι θα κάνει.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Σχετικά με το mobilepoint.Επειδη  πρώτος ανέφερα  τα θέματα με αυτό το κατάστημα και το έχω ψάξει αρκετά έχω να πω το εξής.Κανείς δεν παραλαμβάνει στις 4-10 μέρες που λένε.Αυτό φαίνεται από τις αναφορές στο Google και από το Σκρουτζ που τους πέταξε εκτός.Παραλαμβανουν μόνο κάποια ετοιμοπαραδοτα προϊόντα που υπάρχουν στο μαγαζι.Παντα το πηγαίνουν από αναβολή  σε αναβολή ,μια θα λένε Δευτέρα θα παραλάβουν την Δευτέρα θα σου πουν κάτι έτυχε και πάνε από Παρασκευή και πάει λέγοντας...βρηκαν έναν "ωραίο" τρόπο να περνάν οι μέρες και οι εβδομάδες .Μην ακούτε τα διάφορα παπαγαλάκια και οπλιστείτε με απεριόριστη υπομονή αν δεν κάνετε ακύρωση και να ξέρετε ότι μπορεί να πάρει και 2 μήνες η να συμβεί οτιδήποτε άλλο.Αυτό μπορείτε εύκολα να το καταλάβετε όταν σας λένε είναι να παραλάβουν αλλά δέχονται να κάνετε ακύρωση ,δεν έχουν δηλαδή κανένα πρόβλημα να ακυρωσετε παραγγελία και να τους μείνει η συσκευή ,απ' αυτό και μόνο φαίνεται ότι δεν έχει γίνει ποτέ παραγγελία.Δεν είναι σοβαροί και δεν είναι σίγουρα επαγγελματίες.Τώρα γιατί το κανουν αυτό;Κατέληξα σε διάφορα συμπεράσματα.Ενας λόγος είναι ότι με τα λεφτά μας αγοράζουν με το κιλό φτηνές συσκευές που έχουν και ετοιμοπαράδοτες και βγάζουν την διαφορά ,το κέρδος.Ίσως μιλάνε με τον προμηθευτή και περιμένουν πότε θα ρίξει την τιμή για να γίνει παραγγελία.Αλλος λογος είναι ότι κάπου χρησιμοποιούν τα χρήματα και βγάζουν κέρδος.Αλλος λόγος είναι ότι απλά είναι άσχετοι με εμπόριο και.δεννξερουν τι κανουν.Δεν ξέρω αν θα πέσει κανόνι η όχι αλλά το μαγαζάκι αυτό δεν είναι σοβαρό.Βεβαια αυτές είναι προσωπικές εκτιμήσεις και ίσως είναι λάθος,ο καθένας αποφασίζει τι θα κάνει.

Το να αργήσει μια παραγγελία είναι το λιγότερο εμένα προσωπικά δεν με αγχώνει αν θα αργήσει αλλά το αν θα έρθει βέβαια συμφωνώ με αυτά που λες ίσως αν έδιναν μια ημερομηνία σίγουρη πχ 15 20 30 μέρες αλλά  α έρθει τότε κάνεις μας δεν θα είχε θέμα σου βάζουν κ καλα 4 με 10 που ακούγεται δελεαστικο κ φυσικά όλοι εμείς περιμένουμε πιο πολύ λόγο διαφοράς τιμής γτ να ακυρωσουμε κ να πάρουμε την ίδια συσκευή 30 40 50€ πιο δν μας συμφέρει 

Επεξ/σία από mark13lcs
Ακριβά
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...