Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

'Οταν στέλνετε για ακυρωση ειστε απειλητικοι? Γιατι εχω στείλει δυο mails κ ενα στη φορμα επικοινωνιας και δεν εχω παρει καμια απάντηση ακομα.

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, CityBong είπε

Μόλις μου στείλανε

Αυτο ειναι καλό η κακό? 😅 Λέτε να μπω και εγώ στο τρυπάκι βδομάδα σε βδομάδα..

Τι έχεις παραγγείλει;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, sexymwro7 είπε

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

Το πρώτο σκέφτηκα κι εγώ αλλά νομίζω διάβασα κάπου ότι κάποιοι που πήγαν απ' το μαγαζί ήταν κλειστό και το είχε αδειάσει μέσα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ritchie77 είπε

Το πρώτο σκέφτηκα κι εγώ αλλά νομίζω διάβασα κάπου ότι κάποιοι που πήγαν απ' το μαγαζί ήταν κλειστό και το είχε αδειάσει μέσα

Χαχα ξερω γω μπορει να πηγε ολους τους παγκους, ολα τα ραφια, ολα τα εμπορευματα και ολα τα γραφεια για βιολογικο καθαρισμο επειδη νοιαζεται πανω απ ολα για την υγεια ολων :P

Απλα απ οπου και να το πιασεις το θεμα, μυριζει "περιεργιλα" στο οτιδηποτε. Παρα πολλες συμπτωσεις, ατυχιες και περιεργα πραγματα απο αυτο το μαγαζι...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, CityBong είπε

galaxy s10e

Είχες κάνει ακύρωση; Το πλήρωσες με κάρτα;

Στο λογαριασμό μου ακόμα cansel όχι μόνο δεν είδα αλλά ότι ακόμα είναι processed και μάλιστα με σημερινή ημ/νια

Χωρίς τίτλο5.jpg

Δημοσ.

Αυτό αποκλείεται ειχα κανει ακριβώς την ιδια παραγγελια με σενα 1 Απριλίου.  Επιβεβαιωνομαστε οτι υπάρχουν ψευτικες αναρτήσεις προς καποιο όφελος 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Αυτό αποκλείεται ειχα κανει ακριβώς την ιδια παραγγελια με σενα 1 Απριλίου.  Επιβεβαιωνομαστε οτι υπάρχουν ψευτικες αναρτήσεις προς καποιο όφελος 

Το θετικό ας το πούμε είναι ότι εμφανίζονται. Απαντάνε και στα μέιλ και στα τηλ αν επιμείνεις. Περιμένουμε ως αύριο..Αφού μας βγει η ψυχή..... πωωω

Δημοσ.

Αγαπητοι συμπαθοντες εχω προχωρησει σε καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος. Σας προσκαλω να το κανετε ολοι. Μολις δουν τα κοινα χαρακτηριστικα των καταγγελιων θα δρασουν αμεσα. Επίσης θα ηθελα εφοσον υπαρχουν και αλλοι ενδιαφερομενοι να κινηθω νομικα προκειμενου να μοιραστουμε τα εξοδα. Δεν πρεπει να το αφησουμε ετσι. Συνοτμα θα εχω και τα στοιχεια της κυρια Μαρσελου και θα χαρω να την γνωρισω απο κοντα.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω το εχω απορια γιατι αγοραζετε απο αγνωστα μαγαζια που δεν εχουν καν αξιολογησεις. Και τα περισσοτερα απο αυτα δεν βρισκονται καν στο σκρουτζ.

Επεξ/σία από Luxx
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Luxx είπε

Εγω το εχω απορια γιατι αγοραζετε απο αγνωστα μαγαζια που δεν εχουν καν αξιολογησεις. Και τα περισσοτερα απο αυτα δεν βρισκονται καν στο σκρουτζ.

Τωρα το εβγαλαν απο αυτες τις πλατφορμες. Αφου εσκασε το θεμα. Επισης τωρα εγιναν οι αρνητικες αξιολογησεις, πριν ειχε θετικες.

Πριν ηταν απλα ενα αγνωστο μαγαζι. Τωρα εγινε γνωστο, αλλα για το λαθος λογο :P

Κατα τα αλλα εχεις δικιο. Οι διαθεσιμοτητες των 30 ημερων και η ελλειψη αντικαταβολης, επρεπε να αποτρεψει πολυ κοσμο απο το να παραγγειλει. Καλυτερα να δωσεις λιγα παραπανω και να σαι σιγουρος, παρα να τρεχεις τωρα...Η φτηνια τρωει τον παρα :P

Επεξ/σία από sexymwro7
Δημοσ.

Ας κάνουμε μία "κουβέντα εργασίας"

Το κατάστημα αυτό δεν το ήξερα να πω την αλήθεια. Μέσα στην κρίση το έμαθα καθώς Ό,ΤΙ έψαχνα μου έβγαινε μπροστά με καλύτερη τιμή (και τιμή με διαφορά!).

Αυτό (το ό,τι έψαχνα) που χτύπησε καμπανάκι γιατί ενώ άλλοι πχ ένα λαπτοπ (που το εχω εγώ αγοράσει στην BlackFredday 550€) και όλοι το είχαν  680€ αυτό το είχε.. 500€!!! Μα τόσο δεν είχε ούτε bf τον καλό καιρό όταν ήταν ένα από 3-4 λαπτοπ που έπαιξαν σε προσφορά εκείνη την περίοδο. Το ίδιο σε ό,τι έψαχνα.. Δλδ καλή τιμή σε κινητά, άλλα λαπτοπ (lenovo, hp όλες οι μάρκες λες και με όλους τα πηγαίνει καλά). Αρχικά έλεγε 3-4 μερες (εγώ μέσα μου αποκλείεται καθώς εκείνη την εποχή τα λαπτοπ είχαν φοβερή έλειψη) και μετά το έκανε 30 μέρες (εγώ μέσα μου "α καλά σιγά μην φέρει"). Πως ήταν δυνατόν σε μια εποχή με κλειστά περίπου ταχυδρομεία (πχ ΕΛΤΑ) (τρομερά προβλήματα αποστολών από Γερμανία, Ολλανδία δλδ κλειστά ταχυδρομεία και άρα προβλήματα και από Κίνα, κινητό φίλου μου από κίνα κόλλησε 2 μήνες Γερμανία) αυτό το κατάστημα να δίνει καλύτερες τιμές από ότι πριν την κρίση!?! όταν στην καλύτερη περίπτωση όποιο κατάστημα είχε για κάποιο λόγο στοκ από κάτι (πχ ένα λαπτοπ) είχε ήδη βάλει το σχετικό "καπελο" της προσφοράς και ζήτησης (δλδ 20% πάνω ως μέση αύξηση σε σχέση πριν την κρίση).

Το πιο ύποπτο βέβαια ήταν δεν υπήρχε αντικαταβολή!!! Τι άλλο θες για να ψιλιαστείς την δουλειά; Ναι είχε καλές κριτικές από το παρελθόν, αλλά μήπως έτσι δεν γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις που "σκάνε" πράγματα; Πρώτα δεν δημιουργείται καλή φήμη; Ύστερα τι να πουν οι κριτικές όταν βλέπεις τόσο περίεργες συμπτώσεις μαζεμένες (καλές πολύ τιμές, διάθεση πάρα πολλών κωδικών, έλλειψη δυνατότητας αντικαταβολής). :( 

Ελπίζω να τα πάρετε τα χρήματά σας (γιατί προϊόν δεν νομίζω να πάρετε στις τιμές που πούλησε διότι νομίζω απλά δεν γίνεται για ΟΛΑ τα προϊόντα οποιοσδήποτε έμπορας να πετύχει τόσο καλές τιμές συγκρινόμενο με τους ανταγωνιστές του και να βγάζει και κέρδος). Τώρα πάλι ότι θα πάρετε όλοι πίσω χρήματα (και το εύχομαι) έχει νομίζω τα θέματά του ως υπόθεση. Γιατί δλδ ένα κατάστημα αφού είναι συνεπές να μπεί σε αυτήν ιστορία αφού μαζέψει το "χαρτί" (το χρήμα δλδ) χωρίς να μπορεί να βρει προϊόν (είπαμε γιατί δεν μπορεί να βρει) να το επιστρέψει το ποσό απλά πίσω και σε όλους; Εργασιοθεραπεία; Μα το κατάστημα ακόμα και να υποθέσουμε (όπως εύχομαι και ελπίζω) να δώσει τα χρήματα πίσω έχει κατ εμέ ξοφλήσει ως κατάστημα εκτός αν υπάρχει αντίθετη λογική που την συζητάμε. Αφού κατά τη γνώμη μου έχει ξοφλήσει (υπάρχουν πολλοί που θα ξανα-αγοράσουν; θα το ξαναβάλει ποτέ το σκρουτζ στα προτεινόμενα?) γιατί τα έκανε όλα αυτά; Ήθελε να μαζέψει χρήμα μέσα στην κρίση να το επενδύσει κάπου και τώρα τα έβαλε τα χρήματα του και τα επιστρέφει "άτοκα"?? Ή απλά ήθελε να μαζέψει χρήμα και αυτό.. 

Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον γιατί θα είναι όποια και αν είναι η κατάληξη ένα case study που θα μνημονεύουμε. 

Υ.Γ. Προσέξτε (λες και μπορείτε να κάνετε τίποτα εδώ που τα λέμε) σε τακτικές κερδίζω χρόνο και καθυστερησεις που μπορούν να σας παίξουν..

Υ.Γ.2 Καλή επιτυχία στα email σας και καλές επιστροφές ή παραλαβές προϊόντων (για όσους αυτό που παράγγειλαν την "Δευτέρα θα είναι στο.. κλειστό.. κατάστημα"). Το καλό σενάριο ποτέ δεν το αποκλείσαμε. Απλά κουβέντα κάνουμε. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1000 συγνώμη που άργησα να απαντήσω το καταλαβαίνω ότι κάποιοι δε με πιστεύετε δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’αυτό μακάρι να έρθουν όλες οι παραγγελίες σε όλους σας η έστω να πάρετε τα λεφτά σας πίσω.

 

Επεξ/σία από Vasilis9982
Δημοσ.

παιδια παντως εμενα μου εκαναν επιστροφη χρηματων σε λιγες ωρες.9 εκανα ακυρωση στις 3 μου εκαναν επιστροφη χρηματωνIMG-ab04d9c6ab2ee43bfb3a5c8c632828b1-V.jpg.1f26b53dbfdf83bda2425d9a06f428b4.jpg

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, keysmith είπε

Ας κάνουμε μία "κουβέντα εργασίας"

Το κατάστημα αυτό δεν το ήξερα να πω την αλήθεια. Μέσα στην κρίση το έμαθα καθώς Ό,ΤΙ έψαχνα μου έβγαινε μπροστά με καλύτερη τιμή (και τιμή με διαφορά!).

Αυτό (το ό,τι έψαχνα) που χτύπησε καμπανάκι γιατί ενώ άλλοι πχ ένα λαπτοπ (που το εχω εγώ αγοράσει στην BlackFredday 550€) και όλοι το είχαν  680€ αυτό το είχε.. 500€!!! Μα τόσο δεν είχε ούτε bf τον καλό καιρό όταν ήταν ένα από 3-4 λαπτοπ που έπαιξαν σε προσφορά εκείνη την περίοδο. Το ίδιο σε ό,τι έψαχνα.. Δλδ καλή τιμή σε κινητά, άλλα λαπτοπ (lenovo, hp όλες οι μάρκες λες και με όλους τα πηγαίνει καλά). Αρχικά έλεγε 3-4 μερες (εγώ μέσα μου αποκλείεται καθώς εκείνη την εποχή τα λαπτοπ είχαν φοβερή έλειψη) και μετά το έκανε 30 μέρες (εγώ μέσα μου "α καλά σιγά μην φέρει"). Πως ήταν δυνατόν σε μια εποχή με κλειστά περίπου ταχυδρομεία (πχ ΕΛΤΑ) (τρομερά προβλήματα αποστολών από Γερμανία, Ολλανδία δλδ κλειστά ταχυδρομεία και άρα προβλήματα και από Κίνα, κινητό φίλου μου από κίνα κόλλησε 2 μήνες Γερμανία) αυτό το κατάστημα να δίνει καλύτερες τιμές από ότι πριν την κρίση!?! όταν στην καλύτερη περίπτωση όποιο κατάστημα είχε για κάποιο λόγο στοκ από κάτι (πχ ένα λαπτοπ) είχε ήδη βάλει το σχετικό "καπελο" της προσφοράς και ζήτησης (δλδ 20% πάνω ως μέση αύξηση σε σχέση πριν την κρίση).

Το πιο ύποπτο βέβαια ήταν δεν υπήρχε αντικαταβολή!!! Τι άλλο θες για να ψιλιαστείς την δουλειά; Ναι είχε καλές κριτικές από το παρελθόν, αλλά μήπως έτσι δεν γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις που "σκάνε" πράγματα; Πρώτα δεν δημιουργείται καλή φήμη; Ύστερα τι να πουν οι κριτικές όταν βλέπεις τόσο περίεργες συμπτώσεις μαζεμένες (καλές πολύ τιμές, διάθεση πάρα πολλών κωδικών, έλλειψη δυνατότητας αντικαταβολής). :( 

Ελπίζω να τα πάρετε τα χρήματά σας (γιατί προϊόν δεν νομίζω να πάρετε στις τιμές που πούλησε διότι νομίζω απλά δεν γίνεται για ΟΛΑ τα προϊόντα οποιοσδήποτε έμπορας να πετύχει τόσο καλές τιμές συγκρινόμενο με τους ανταγωνιστές του και να βγάζει και κέρδος). Τώρα πάλι ότι θα πάρετε όλοι πίσω χρήματα (και το εύχομαι) έχει νομίζω τα θέματά του ως υπόθεση. Γιατί δλδ ένα κατάστημα αφού είναι συνεπές να μπεί σε αυτήν ιστορία αφού μαζέψει το "χαρτί" (το χρήμα δλδ) χωρίς να μπορεί να βρει προϊόν (είπαμε γιατί δεν μπορεί να βρει) να το επιστρέψει το ποσό απλά πίσω και σε όλους; Εργασιοθεραπεία; Μα το κατάστημα ακόμα και να υποθέσουμε (όπως εύχομαι και ελπίζω) να δώσει τα χρήματα πίσω έχει κατ εμέ ξοφλήσει ως κατάστημα εκτός αν υπάρχει αντίθετη λογική που την συζητάμε. Αφού κατά τη γνώμη μου έχει ξοφλήσει (υπάρχουν πολλοί που θα ξανα-αγοράσουν; θα το ξαναβάλει ποτέ το σκρουτζ στα προτεινόμενα?) γιατί τα έκανε όλα αυτά; Ήθελε να μαζέψει χρήμα μέσα στην κρίση να το επενδύσει κάπου και τώρα τα έβαλε τα χρήματα του και τα επιστρέφει "άτοκα"?? Ή απλά ήθελε να μαζέψει χρήμα και αυτό.. 

Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον γιατί θα είναι όποια και αν είναι η κατάληξη ένα case study που θα μνημονεύουμε. 

Υ.Γ. Προσέξτε (λες και μπορείτε να κάνετε τίποτα εδώ που τα λέμε) σε τακτικές κερδίζω χρόνο και καθυστερησεις που μπορούν να σας παίξουν..

Υ.Γ.2 Καλή επιτυχία στα email σας και καλές επιστροφές ή παραλαβές προϊόντων (για όσους αυτό που παράγγειλαν την "Δευτέρα θα είναι στο.. κλειστό.. κατάστημα"). Το καλό σενάριο ποτέ δεν το αποκλείσαμε. Απλά κουβέντα κάνουμε. 

Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις .

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...