anamenos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 cortana@ έχεις κάποιο link από το beyond 3d??
empire_1924 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Πέραν των ανωτέρω posts...ρίξτε μια ματιά και εδώ! Site: Is Ryse’s “Downgrade” Really a Downgrade? Polygons Don’t Always Tell the Whole Story Ορισμένους θα τους "φάει" ο "ξερολισμός" και συμπληρώνω η ημιμάθεια χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμαθείας όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι....!!!! Με απλά λόγια....μην προτρέχετε!!! 1
Udontneed2know Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 EDIT: Σύμφωνα με το Beyon3d το παιχνίδι είναι confirmed από τον designer να είναι Full HD. Οπότε πάμε πάλι στα 1080p μάλλον...
cortaN@ Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 cortana@ έχεις κάποιο link από το beyond 3d?? To thread του beyond3d είναι το παρακάτω: http://beyond3d.com/showthread.php?t=64308&page=14 Υπήρξε σύγχυση χθες καθώς ο Yerli στο αρχικό tweet του, αναφερόταν πως το Ryse είναι Full HD XP, οπότε προσωρινά άλλαξε o τίτλος του thread του beyond σε Ryse Full HD 1080p , σήμερα ύστερα από το καινούριο tweet το άλλαξαν και πάλι. Από ό,τι καταλαβαίνω στο τελευταίο tweet μιλάει για native framebuffer 1080p, οπότε λογικά είτε χρησιμοποιούν έναν software upscaler είτε dynamic resolution είτε εννοούν τον hardware upscaler του X1, τον Hana2 (σε αυτή την περίπτωση δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο μπορούμε να το πούμε native), πάντως κατά την άποψη του Yerli είναι (σαν) native 1080p. Ακόμα και στο beyond3d έχουν μπερδευτεί Εκτός αν το basic resolution είναι στα 900p και ο framebufer για τα post effects είναι στα 1080p. Μαζί με AA (σαν post process και αυτό). Θα σε διαφωτίσει πλήρως το επόμενο άρθρο του Gearnuke: http://gearnuke.com/crytek-ceo-ryse-downgrade-upgrades-promises-full-hd/ Το μόνο σίγουρο είναι πως το παιχνίδι δείχνει υπέροχο και στο beyond3d (αν δεις και το thread) οι περισσότεροι συμφωνούν πως το τελευταίο build του παιχνιδιού είναι καλύτερο από την E3. Edit: Και εδώ αναφέρουν πως το παιχνίδι ποτέ δεν ήταν 1080p ολόκληρο και πως το build της Ε3 ήταν και αυτό 900p... http://gearnuke.com/ryse-never-native-1080p-ran-900p-even-e3/ Go figure...! Μπορεί να είχε κάνει λάθος αρχική εκτίμηση το DF. Πέραν των ανωτέρω posts...ρίξτε μια ματιά και εδώ! Site: Is Ryse’s “Downgrade” Really a Downgrade? Polygons Don’t Always Tell the Whole Story Ορισμένους θα τους "φάει" ο "ξερολισμός" και συμπληρώνω η ημιμάθεια χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμαθείας όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι....!!!! Με απλά λόγια....μην προτρέχετε!!! To άρθρο που παραθέτεις είναι όντως πολύ διαφωστικό, αλλά δε νομίζω κάποιος σχετικός με software να ισχυριζόταν πως ξερά high poly's θα ήταν καλύτερα από high poly's και πάλι (σε μικρότερο αριθμό) + συνολικά καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Πάντως αναρωτιέμαι πως γίνεται το "50% πιο αδύναμο Χ1" να καταφέρνει να δώσει launch τίτλο με διπλάσιο σχεδόν αριθμό poly's στους κεντρικούς χαρακτήρες από τον ανταγωνισμό... Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει, ΟΚ ...
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Πάντως αναρωτιέμαι πως γίνεται το "50% πιο αδύναμο Χ1" να καταφέρνει να δώσει launch τίτλο με διπλάσιο σχεδόν αριθμό poly's στους κεντρικούς χαρακτήρες από τον ανταγωνισμό... Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει, ΟΚ ... Διαφορετικα παιχνιδια ισως?
cortaN@ Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Διαφορετικα παιχνιδια ισως? Και πάλι σκέψου όμως πως στο Killzone έχεις γύρω στα 45k poly's με 7 lod..! Ενώ στο Ryse πλέον δεν έχεις lod, που σημαίνει πως τα 85k παραμένουν από όποια οπτική γωνία και από όσο zoom/unzoom είσαι στην κάμερα. Μετά έχουμε και την περίπτωση του Driveclub με το Forza 5... Εμένα ειλικρινά ο μόνος τίτλος που με το μέχρι τώρα footage που έχουμε (αν δεν πάει για downgrade) που μου κάνει εντύπωση στο PS4 είναι το Infamous: Second Son. Τόσο σε artistic design όσο και σε τεχνολογία γραφικών. Και αυτό που μου κάνει περισσότερη εντύπωση είναι πως υποτίθεται πως οι developers είχαν devkits για το ps4 πρωτύτερα από ό,τι στο X1. Και για ορισμένους devs υποτίθεται και πάλι πως το ps4 είναι 50% πιο γρήγορο σε development speed. Κάπου εδώ τα πράγματα δεν κολλάνε Προσωπικά, άσχετα από όλες τις hardware VS αναλύσεις και τα νούμερα που ήδη έχουν αρχίσει να μας λένε την αλήθεια, πιστεύω πως τα πρώτα exclusive κάθε κονσόλας είναι ο καλύτερος κριτής για να δούμε πως θα κυμανθεί η δύναμη των 2 κονσολών. Αν και τα βαριά όπλα δεν τα έχουν βγάλει ακόμα ούτε η MS ούτε η Sony. ..(quantic dream, naughty dog, santa monica VS remedy, 343 industries, black tusk studios)
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο.Μιλαμε για ενα fps αρκετα πιο ανοιχτο. Οπως και να χει τα πολυγωνα απο ενα σημειο και μετα οσο και να τα αυξησεις δεν θα δεις μεγαλες διαφορες. Νομιζω οτι ειναι η τελευταια γενια που θα μπαινουν συγκρισεις σε πολυγωνα χαρακτηρων.
ADHD Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Και αυτό που μου κάνει περισσότερη εντύπωση είναι πως υποτίθεται πως οι developers είχαν devkits για το ps4 πρωτύτερα από ό,τι στο X1. Και για ορισμένους devs υποτίθεται και πάλι πως το ps4 είναι 50% πιο γρήγορο σε development speed. Κάπου εδώ τα πράγματα δεν κολλάνε Και 50% καλύτερους drivers το PS4 να προσθέσω.. 1
The_Sheep Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 To αστειο της υποθεσεως ειναι οτι ΠΑΝΤΑ το παιχνιδι ετρεχε σε 900p ακομα και στην Ε3 και ολοι κραζανε και κανουν συγκρισεις με την Ε3 1
stavros88 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Τοτε καποιος μας δουλευε τοσους μηνες οτι ειναι 1080p
Udontneed2know Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Πάντως αναρωτιέμαι πως γίνεται το "50% πιο αδύναμο Χ1" να καταφέρνει να δώσει launch τίτλο με διπλάσιο σχεδόν αριθμό poly's στους κεντρικούς χαρακτήρες από τον ανταγωνισμό... Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει, ΟΚ ... πολυ απλο, στο ryse εχεις 85k για ΕΝΑΝ χαρακτηρα, στο killzone εχεισ 45Κ για ΟΛΟΥΣ, περα απο το γεγονος οτι ειναι εντελως διαφορετικα παιχνιδια, το ξερω οτι σας εχουν πειραξει τα downgrades οσο και να προσπαθειτε να τα δικαιολογησετε.
papeipa Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 http://gamingbolt.com/crytek-details-ryse-graphics-full-real-time-lighting-advanced-level-of-details-praises-xbox-one http://www.twitch.tv/dice/b/465212354?t=76m42s http://gearnuke.com/crytek-ceo-ryse-downgrade-upgrades-promises-full-hd/ *big environments*voxel cone tracing*OS multitasking*100s of characters onscreen with same fidelity as main character (230 facial blendshapes, 85k no LOD, 770joints)*advanced physics, destruction and particles ect. οτι να ναι.....αντρο φανμποισμου και το insomnia..... Μαγκες ξεκολατε,μακαρι να βγαζουν υπεροχα exclusives ειτε για ps4 ειτε για one,μονο εμεις κερδιζουμε!!!!! 1
Millennium Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 papeipa εδώ κάποιοι ακόμα δεν τον είδανε Γιάννη τον εβγάλανε φίλος. 2
Darthvader Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Λογικό είναι να δημιουργούνται εντυπωσεις ....εδώ δεν ξέρει ο ίδιος ο Yerli σε τι αναλυση τρέχει το ryse!!!
papeipa Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2013 (επεξεργασμένο) http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2013/271/4/5/ryse1_by_raziel1992-d6odjcy.gifhttp://fc00.deviantart.net/fs71/f/2013/272/3/e/ryse_5_gif_by_raziel1992-d6oh3cg.gifΑπίστευτο!!!!! http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2013/258/1/b/untitled_271_by_dennisk4-d6mdrgu.gif Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2013 από papeipa 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα