Προς το περιεχόμενο

Ryse [Xbox One]


The_Sheep

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είναι μανία, είναι οτι θα μας χαλάσουν τα μάτια σε λίγο.

Ειλικρινά, κατάφερες να παίξεις Crysis3 στο PS3?

Aπ' όσο μου είπε φίλος μου είναι χειρότερο απο του Χ360, όπου (στο Χ360) υπέφερα.

Αυτες οι κονσολες κρατησαν πολυ.8 χρονια...

Δεν εχει ξαναγινει κατι τετοιο.Ειναι λογικο τα τελευταια 2 χρονια καποια παιχνιδια να μας κακοφαινονται.Ειδικα τα multiplatform.

Σκεψου οτι οι αλλες γενιες κραταγαν 6 το πολυ.

 

Αν το crysis το δημιουργουσαν απο την αρχη μονο για Ps3,σιγουρα θα εδειχνε πολυ καλυτερα.Δεν ειναι γραφικα Ps3 αυτα.

 

Τωρα για το Ryse ας πουμε.Αν το αποτελεσμα δειχνει ομορφο,που θα δειχνει.Τι 900p τι 1080p.

Μακαρι να μην μπορουσαμε να ειχαμε προσβαση σε αυτα τα νουμερα καθολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 723
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ θα συμφωνήσω με τον PDS13 και τον Tilemaxx.Πολύ ψείρισμα ρε παιδιά,έχουν χαλάσει και οι gamers και ορισμένοι κάνουν λες και ανακάλυψαν τώρα την Αμερική.

 

Πιο πολύ ασχολούνται με τα spec,ταχύτητες και τα τεχνικά στα γραφικά παρά με τα ίδια τα παιχνίδια και το immersion.Δε λέω καλά είναι και αυτά και πρέπει να υπάρχει και μια πρόοδος αλλά μη χάνουμε και την ουσία.Πως να κρίνει κανείς άλλωστε αφού δεν υπάρχει τελικό προιόν στα χέρια των gamer.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

#Ryse looks better than at E3! Shader deeper, more real.Marius features additionally also realtime physical dangling pieces.Plus much more!

#Ryse there is not one single downgrade compared to E3, promised! Only UPGRADES in the final push towards finalling phase! Its FULL HD XP!

 

ryse1_by_raziel1992-d6odjcy.gif

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ που είδα φωτός και από το build στην Ε3 και από το τελευταίο, δεν εντοπίζω κάτι εντελώς διαφορετικό.
Ίσα ίσα όπως αναφέρει και ο designer, συνολικά το παιχνίδι φαίνεται καλύτερο. Προτίμησαν χαμηλότερα poly's (έτσι ή αλλιώς αναμένεται να είναι το παιχνίδι με τα περισσότερα poly's στο launch window) ώστε να αφαιρέσουν το lod και να προσθέσουν textures και shaders.

Επίσης ποτέ το παιχνίδι δεν ήταν για 60fps. Ήταν για 30fps στα 1080p και μετά άλλαξε στα 900p. - με την μέχρι τώρα ενημέρωση. Να δούμε στο τέλος πώς θα είναι. ;)

 

So, συνολικά μου φαίνεται πιο όμορφο με πιο ωραία textures στο δέρμα των χαρακτήρων και shading στις πανοπλίες, καθώς και εφφέ καιρού, κτλ. Αλλά ΟΚ φαίνεται πως είναι χαμηλότερα τα poly's.

Και πάλι όμως είναι πολύ ψηλά και παραμένει το τεχνικά πιο δύσκολο παιχνίδι από όσα θα βγουν launch.  Π.χ. το Killzone θα έχει 45Κ poly's.

 

Το φαινόμενο με τα downgrades είναι γενικό με τα launch παιχνίδια που αρχικώς αναπτύσσονται σε devkits και μετά πρέπει να προσαρμοστούν στο final h/ware των κονσολών. Το επεσήμανε και ο Tilemaxx, απλώς τώρα με το νετ κτλ, είναι της μόδας.

 

Aντίστοιχα αρνητικώς θα σχολιαστούν όσα downgrades φάει το ps4, π.χ. στο Deep Down, στο Driveclub, στο Knack και έχει ο Θεός :P

 

Για μένα τα launch παιχνίδια δεν είναι απολύτως αντιπροσωπευτικά του τι θα δούμε στη συνέχεια, περισσότερο είναι trans-generation παιχνίδια. Αρκεί μόνο να κοιτάξει κανένας στο Call of Duty 3 και Gun για το 360 και μετά στα Halo 4, Witcher 2, Saint's Raw IV, Crysis 2/3, Gears of War Judgement, κτλ. H διαφορά είναι χαοτική. Αντίστοιχα άλματα είχαμε και στο ps3. Συγκρίνετε το The Last of Us και το Beyond με τα πρώτα χρόνια του ps3 και θα νομίζει κανείς πως είχαμε άλλο hardware στα τελευταία.

 

EDIT: Σύμφωνα με το Beyon3d το παιχνίδι είναι confirmed από τον designer να είναι Full HD.
Οπότε πάμε πάλι στα 1080p μάλλον...

Επεξ/σία από cortaN@
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θελω ενα streetfighter στην νεα γενια σε αυτη την engine. Eκει με 2 χαρακτηρες στην οθονη μονο χαλαρα θα μπορουσαν να χτυπησουν κανα εκατομμυριο πολυγωνα ο καθε χαρακτηρας.. :D  :D  :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέραν των ανωτέρω posts...ρίξτε μια ματιά και εδώ!

 

Link.png Site: Is Ryse’s “Downgrade” Really a Downgrade? Polygons Don’t Always Tell the Whole Story

 

Ορισμένους θα τους "φάει" ο "ξερολισμός" και συμπληρώνω η ημιμάθεια χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμαθείας όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι....!!!!

Με απλά λόγια....μην προτρέχετε!!! :) ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

cortana@ έχεις κάποιο link από το beyond 3d??

 

To thread του beyond3d είναι το παρακάτω:

http://beyond3d.com/showthread.php?t=64308&page=14

 

Υπήρξε σύγχυση χθες καθώς ο Yerli στο αρχικό tweet του, αναφερόταν πως το Ryse είναι Full HD XP, οπότε προσωρινά άλλαξε o τίτλος του thread του beyond σε Ryse Full HD 1080p , σήμερα ύστερα από το καινούριο tweet το άλλαξαν και πάλι.

 

Από ό,τι καταλαβαίνω στο τελευταίο tweet μιλάει για native framebuffer 1080p, οπότε λογικά είτε χρησιμοποιούν έναν software upscaler είτε dynamic resolution είτε εννοούν τον hardware upscaler του X1, τον Hana2 (σε αυτή την περίπτωση δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο μπορούμε να το πούμε native), πάντως κατά την άποψη του Yerli είναι (σαν) native 1080p. Ακόμα και στο beyond3d έχουν μπερδευτεί :P

Εκτός αν το basic resolution είναι στα 900p και ο framebufer για τα post effects είναι στα 1080p. Μαζί με AA (σαν post process και αυτό).

 

Θα σε διαφωτίσει πλήρως το επόμενο άρθρο του Gearnuke:

http://gearnuke.com/crytek-ceo-ryse-downgrade-upgrades-promises-full-hd/

 

Το μόνο σίγουρο είναι πως το παιχνίδι δείχνει υπέροχο και στο beyond3d (αν δεις και το thread) οι περισσότεροι συμφωνούν πως το τελευταίο build του παιχνιδιού είναι καλύτερο από την E3.

 

Edit: Και εδώ αναφέρουν πως το παιχνίδι ποτέ δεν ήταν 1080p ολόκληρο και πως το build της Ε3 ήταν και αυτό 900p...

http://gearnuke.com/ryse-never-native-1080p-ran-900p-even-e3/

Go figure...! Μπορεί να είχε κάνει λάθος αρχική εκτίμηση το DF.

 

Πέραν των ανωτέρω posts...ρίξτε μια ματιά και εδώ!

 

Link.png Site: Is Ryse’s “Downgrade” Really a Downgrade? Polygons Don’t Always Tell the Whole Story

 

Ορισμένους θα τους "φάει" ο "ξερολισμός" και συμπληρώνω η ημιμάθεια χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμαθείας όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι....!!!!

Με απλά λόγια....μην προτρέχετε!!! :) ;)

 

To άρθρο που παραθέτεις είναι όντως πολύ διαφωστικό, αλλά δε νομίζω κάποιος σχετικός με software να ισχυριζόταν πως ξερά high poly's θα ήταν καλύτερα από high poly's και πάλι (σε μικρότερο αριθμό) + συνολικά καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα.

 

Πάντως αναρωτιέμαι πως γίνεται το "50% πιο αδύναμο Χ1" να καταφέρνει να δώσει launch τίτλο με διπλάσιο σχεδόν αριθμό poly's στους κεντρικούς χαρακτήρες από τον ανταγωνισμό...:P

Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει, ΟΚ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αναρωτιέμαι πως γίνεται το "50% πιο αδύναμο Χ1" να καταφέρνει να δώσει launch τίτλο με διπλάσιο σχεδόν αριθμό poly's στους κεντρικούς χαρακτήρες από τον ανταγωνισμό... :P

Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει, ΟΚ ...

Διαφορετικα παιχνιδια ισως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφορετικα παιχνιδια ισως?

 

Και πάλι σκέψου όμως πως στο Killzone έχεις γύρω στα 45k poly's με 7 lod..! Ενώ στο Ryse πλέον δεν έχεις lod, που σημαίνει πως τα 85k παραμένουν από όποια οπτική γωνία και από όσο zoom/unzoom είσαι στην κάμερα.

 

Μετά έχουμε και την περίπτωση του Driveclub με το Forza 5...

 

Εμένα ειλικρινά ο μόνος τίτλος που με το μέχρι τώρα footage που έχουμε (αν δεν πάει για downgrade) που μου κάνει εντύπωση στο PS4 είναι το Infamous: Second Son. Τόσο σε artistic design όσο και σε τεχνολογία γραφικών.

 

Και αυτό που μου κάνει περισσότερη εντύπωση είναι πως υποτίθεται πως οι developers είχαν devkits για το ps4 πρωτύτερα από ό,τι στο X1. Και για ορισμένους devs υποτίθεται και πάλι πως το ps4 είναι 50% πιο γρήγορο σε development speed. Κάπου εδώ τα πράγματα δεν κολλάνε :P

 

Προσωπικά, άσχετα από όλες τις hardware VS αναλύσεις και τα νούμερα που ήδη έχουν αρχίσει να μας λένε την αλήθεια, πιστεύω πως τα πρώτα exclusive κάθε κονσόλας είναι ο καλύτερος κριτής για να δούμε πως θα κυμανθεί η δύναμη των 2 κονσολών.

Αν και τα βαριά όπλα δεν τα έχουν βγάλει ακόμα ούτε η MS ούτε η Sony. ..(quantic dream, naughty dog, santa monica VS remedy, 343 industries, black tusk studios)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο.Μιλαμε για ενα fps αρκετα πιο ανοιχτο.

 

Οπως και να χει τα πολυγωνα απο ενα σημειο και μετα οσο και να τα αυξησεις δεν θα δεις μεγαλες διαφορες.

Νομιζω οτι ειναι η τελευταια γενια που θα μπαινουν συγκρισεις σε πολυγωνα χαρακτηρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και αυτό που μου κάνει περισσότερη εντύπωση είναι πως υποτίθεται πως οι developers είχαν devkits για το ps4 πρωτύτερα από ό,τι στο X1. Και για ορισμένους devs υποτίθεται και πάλι πως το ps4 είναι 50% πιο γρήγορο σε development speed. Κάπου εδώ τα πράγματα δεν κολλάνε  :P

 

Και 50% καλύτερους drivers το PS4 να προσθέσω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To αστειο της υποθεσεως ειναι οτι ΠΑΝΤΑ το παιχνιδι ετρεχε σε 900p ακομα και στην Ε3 και ολοι κραζανε και κανουν συγκρισεις με την Ε3

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...