Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, batig0al είπε

Μακριά. Με αυτά τα λεφτά και χωρίς γνώσεις, το Decathlon είναι μονόδρομος κατ'εμέ. Είναι μια τεράστια εταιρεία και τουλάχιστον πάρεχει ποδήλατα που έχουν δοκιμαστεί εκτενώς με άπειρες κριτικές. Είναι λειτουργικά και ασφαλή.

Εγώ προτείνω το Riverside  με το ξερό πιρούνι (δηλαδή χωρίς μπροστινή ανάρτηση) στα 300€. Small για τη γυναίκα, large για εσένα. Ατσαλένιος σκελετός και πιρούνι με lifetime εγγύηση.

Αν θες ντε και καλά mountain, το ανδρικό και το γυναικείο Rοckrider. Στα βασικά είναι ίδια μεταξύ τους αλλά σε κάποια σημεία διαφέρουν όπως γυναικεία σέλα.

Τέλος υπάρχει και αυτό που είναι κάτι ενδιάμεσο με σκελετό σαν το Riverside αλλά με ανάρτηση και δισκόφρενα.

Ό,τι και αν αγοράσεις, έχεις 60 μέρες (μπορεί και 90) δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής, τεράστιο πλεονέκτημα.

Εναλλακτικά, εκτός Decathlon, αυτό εδώ.

Ό,τι θες, ρώτα.

 

Γεια.

Σκέφτομαι ν πάρω ένα gravel ποδήλατο κ είμαι μεταξύ αυτού, 

https://www.decathlon.com.gr/el/p/302301-154213-touring-road-bike-disc-cycle-rc120.html?objectID=4241339&queryID=b30eb5087a341d136679f3bb278b3ebc

και του Orient Gravel το οποίο βρίσκω σε παρόμοια τιμή.

https://www.skroutz.gr/s/37213510/Orient-Prime-Gravel-28-2022-Gri-Podilato-Dromou-me-14-Tachytites-kai-Michanika-Diskofrena.html

Ποιά η μεταξύ τους σύγκριση;

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Locke_John είπε

Σκέφτομαι ν πάρω ένα gravel ποδήλατο κ είμαι μεταξύ αυτού, 

https://www.decathlon.com.gr/el/p/302301-154213-touring-road-bike-disc-cycle-rc120.html?objectID=4241339&queryID=b30eb5087a341d136679f3bb278b3ebc

και του Orient Gravel το οποίο βρίσκω σε παρόμοια τιμή.

https://www.skroutz.gr/s/37213510/Orient-Prime-Gravel-28-2022-Gri-Podilato-Dromou-me-14-Tachytites-kai-Michanika-Diskofrena.html

Ποιά η μεταξύ τους σύγκριση;

Γεια σου @Locke_John, και εσύ παλιός βλέπω, όταν το Lost έσπερνε!

Το ποδήλατο για να είναι gravel πρέπει να έχει dropbars (τιμόνι κούρσας) και λάστιχα πάχους τουλάχιστον 35mm κατ'εμέ. Όσο πιο χοντρό λάστιχο παίρνει σου αυξάνει τις δυνατότητες για άνεση και αν ο χωματόδρομος έχει πολύ πέτρα, είναι ψίλο απαραίτητο για να μην είναι μαρτύριο η οδήγηση.

Του decathlon έρχεται με ψιλομάπα 28mm λάστιχο αλλά παίρνει έως και 38-40mm που είναι εξαιρετικό χαρακτηριστικό για αυτά τα λεφτά. Το μέγεθος των ελαστικών είναι ενδεικτικό, δηλαδή καθώς αρχίζει να χρησιμοποιείται, μπορεί να αυξηθεί 3-4mm ή το θεωρητικό 35mm μιας μάρκας πρακτικά να είναι όσο το 38mm μιας άλλης. Οπότε στα gravel που συχνά ο χρήστης πάει στο όριο (tire clearance λέγαται αυτό το spec), μετά από τη προσωπική εμπειρία που είναι ακριβή διαδικασία (δοκιμή διαφόρων ελαστικών), το καλύτερο είναι το επίσημο spec του κατασκευαστή σε συνδυασμό με σχόλια άλλων χρηστών. Το Decathlon δίνει 38mm και με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα χρήστες εδώ να επιβεβαιώνουν. Ένας μάλιστα έχει ανεβάσει φωτογραφίες στα τρία κρίσιμα σημεία (πιρούνι και τα δύο σημεία στο πίσω τρίγωνο) από ένα εξαιρετικό gravel ελαστικό (panaracer gravelking+ 38mm) οπότε μπορείς να πάρεις το ίδιο και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Το λάστιχο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ακουμπάει σε αυτά τα τρία σημεία καθώς αν βρίσκει, δεν θα πάθει κάτι το λάστιχο αλλά ο σκελετός/πιρούνι που θα φαγωθούν σαν με γυαλόχαρτο. Επίσης το καινούριο λάστιχο με τη χρήση θα φουσκώσει και αν προορίζεται για χώμα, θέλει έξτρα απόσταση για να περνάνε πετρούλες, χόρτα κτλ. Αν προορίζεται και για λάσπη, θέλει ακόμη περισσότερη απόσταση για να μην φρακάρει η λάσπη. 

Στο Orient, ακόμη και στην επίσημη σελίδα, όχι απλά δεν αναγράφει tire clearance (λάθος αλλά το κάνουν εσκεμμένα και σοβαρές εταιρείες) αλλά δεν αναγράφει καν τα λάστιχα που είναι αδιανόητο και κακό σημάδι.

Στα υπόλοιπα, κατ'αρχήν του Decathlon είναι από μια τεράστια εταιρεία, εκτενώς δοκιμασμένο και με άπειρες θετικές κριτικές. Το άλλο είναι από μια πολύ μικρή εταιρεία με ελάχιστες, μέτριες κριτικές. Το Decathlon δεν το παίρνει να σε κοροϊδέψει. Από τη μαζική παραγωγή και κόβοντας μεσάζοντες μπορεί να προσφέρει πολύ καλύτερο value for money, κάτι που φαίνεται και από τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφής εντός 60-90 ημέρων, ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Η Orient είναι μια μικρή εταιρεία, το μεσάζων ποδηλατάδικο θα πάρει μερίδιο και είναι πολύ πιο πιθανό να σε κοροϊδέψουν.

Στο πιο πρακτικό του πράγματος, του Decathlon έχει carbon πιρούνι, τέτοιο υλικό χρησιμοποιούν όλα τα ακριβά ποδήλατα. Αυτό δεν σημαίνει πως του Decathlon έχει παρόμοιας ποιότητας πιρούνι με αξίας 5.000 gravel αλλά σίγουρα είναι καλύτερο από του Orient που δεν αναγράφει καν τι πιρούνι έχει. Στο Orient γενικά λείπουν specs, το χειρότερο σημάδι, γιατί δείχνει το επίπεδο της εταιρείας και δίνει περιθώρια να συμπληρώνουν ό,τι να'ναι εξαρτήματα. Π.χ. δεν αναγράφει τη κασέτα, δεν ξέρεις τι γρανάζια έχει. Επίσης το Decathlon έχει 2x8 ταχύτητες έναντι 2x7.

Μην επηρεάζεσαι από τη δήθεν αρχική τιμή και άλλα κόλπα πωλήσεων, αυτά είναι η αλφαβήτα των τσαρλατάνων. Ωραία θα ήταν να υπήρχαν Έλληνες να ανταγωνιστούν αλλά δεν υπάρχουν. Ρίξε μια ματιά στη wikipedia σελίδα του Decathlon, δεκάδες δισεκατομμύρια τζίρο, 100.000 εργαζομένους...

4 ώρες πριν, Achilles519 είπε

Κατ´αρχάς σε ευχαριστώ για το χρόνο σου μιας και δεν είναι και λίγος για να βρεις τα ποδήλατα και να κάνεις όλη την έρευνά σου. 

Πολύ ωραία φαίνονται τα ποδήλατα και οι τιμές τους :) 

Το γυναικείο rockrider δεν είναι διαθεσιμότητα στα καταστήματα 😕. Κρίμα και θα ήθελα να τα δω και τα δυο αν και θα τους πάρω ένα τηλ μήπως και υπάρχει περίπτωση να το φέρουν. Προσωπικά δεν με νοιάζει να είναι mountain, απλά να έχει φαρδιά ελαστικά όπως είχες πει και εσύ και να έχουμε καλή και αναπαυτική στάση (Υποθέτω τα “curved” τιμόνια βοηθούν σε αυτό) πέραν του σκελετού. Η μπροστινή ανάρτηση επίσης υποθέτω βοηθάει αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα :)

Τα riverside πολύ ωραία ποδήλατα, αλλά με προβληματίζει το λεπτό ελαστικό. Τα δισκόφρενα που έχει θεωρείς ότι έχουν αξία σε έναν ας πω μέτριο ποδηλάτη που δεν αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες; 

Τέλος, επέτρεψε τη χαζή ερώτηση προς όποιον γνωστή συμπεριλαμβανομένου και εσένα. Αρχικά, γιατί μακριά από τα orient (εγώ χάρηκα που είναι και ελληνική εταιρεία), όπως επίσης ποιες οι διάφορες μεταξύ του Lombardo και του rockrider και αντίστοιχα του riverside; Υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να κοιτάξω και εγώ για να καταλάβω;

Να είσαι καλά. Χαίρομαι να βοηθάω και να μαθαίνω.

Ρίξε μια ματιά και στο παραπάνω σχόλιο μου σε παρόμοιο ερώτημα.

Το ανδρικό rockrider με το γυναικείο είναι σχεδόν ίδια, αλλάζει το χρώμα, γυναικεία σέλα, λίγο πιο κοντά το τιμόνι. Το σημαντικό είναι ότι είναι value for money και μπορείς να το επιστρέψεις. Η εμφάνιση μετράει αλλά εφόσον οι επιλογές είναι περιορισμένες ...θα πρέπει να μπει σε δεύτερη μοίρα.

Τα λάστιχα στο Riverside είναι 38mm, αν δεν ξέρεις, για να πάρεις μια ιδέα, είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ των λεπτών που έχουν οι κούρσες και των χοντρών που έχουν τα φθηνά mountain. Από τα specs του πιο ακριβού Riverside με την ανάρτηση που φαίνεται να έχει ίδιο σκελετό, το όριο είναι 45-50mm δηλαδή, 1.75-1.95, άρα μπορείς σε δεύτερο χρόνο να βάλεις λάστιχα σχεδόν όσο mountain. Tα 38mm λάστιχα σωστά φουσκωμένα (δηλαδή να πατιούνται αρκετά με το χέρι, να μην είναι σκληρά) θα είναι αξιοπρεπή στην άσφαλτο, μέτρια στο καλό χώμα, λειτουργικά αλλά όχι άνετα σε χώμα με πέτρες. Για αύξηση στην άνεση, υπάρχει aftermarket δυνατότητα με μεγαλύτερα και καλύτερα λάστιχα (~20€x2), Suntour suspension seatpost (70€), Brooks σέλα με ελατήρια (110€), Ergon grips (30€). Όλα αυτά μπορούν να μπουν και στο mountain (εγώ έτσι έχω το δικό μου). Αν σκοπεύεις να κάνεις 65%+ άσφαλτο, καλύτερα το Riverside και αν στη πορεία κάνεις περισσότερο χώμα, κάνεις κάποια aftermarket αλλαγή. Αν σκοπεύεις να κάνεις 40%+ χώμα, καλύτερα τα mountain, ειδικά αν το χώμα δεν είναι smooth και έχει πέτρες. Όχι τόσο για την μπροστινή ανάρτηση αλλά για τα χοντρά λάστιχα.

Ναι, το τιμόνι του Riverside είναι πιο άνετο για άσφαλτο, έχει και ρυθμιζόμενο λαιμό δηλαδή ανεβοκατεβαίνει λίγο το τιμόνι. Τo τιμόνι του mountain προσφέρουν καλύτερο έλεγχο στο χώμα αλλά η διαφορά μεταξύ τους δεν είναι χαοτική.

Το πιο ακριβό Riverside έχει ανάρτηση και δισκόφρενα. Τα δισκόφρενα γενικά είναι ανώτερα για διάφορους λόγους (καλύτερα στη βροχή, καλύτερα σε μεγάλες ταχύτητες) αλλά στη δική σου περίπτωση το όφελος είναι μικρό.

Έχε υπόψη πως οι καλές αναρτήσεις (ποδήλατα €800+) θέλουν τακτική συντήρηση, π.χ. κάθε ένα χρόνο τουλάχιστον 60€ ενώ οι μάπα αναρτήσεις όπως στα παραπάνω ποδήλατα, δουλεύουν οκ στην αρχή αλλά μετά από κάποιο καιρό (μπορεί μήνες, μπορεί 3 χρόνια) σταματάνε να δουλεύουνε σωστά και δεν φτιάχνουν. Αυτό είναι ένα μεγαλό πλεονέκτημα του rigid fork που δεν χαλάει ποτέ και δεν κοστίζει τίποτα.

Για Orient, μίλησα στο άλλο σχόλιο, θα προσθέω και τις κακές κριτικές του ποδηλάτου που έβαλες στο Skroutz.

Lombardo vs Rockrider, παρόμοια specs. Το Lombardo έχει μεγαλύτερες ρόδες (28vs27.5) που είναι καλύτερο στο δικό σου ύψος. Έχει πιo λεπτά λάστιχα 42mm ενω το Rockrider έχει 2"=50mm. Αν πας κυρίως άσφαλτο, είναι καλύτερα τα λεπτά λάστιχα, αν πας χώμα, καλύτερα τα χοντρά. Το Lombardo δεν αναγράφει tire clearance οπότε μπορεί να μην παίρνει πιο χοντρά/mountain λάστιχα οπότε αν μελλοντικά θες να πηγαίνεις πολύ χώμα ή χώμα με πέτρες, θα σε ταλαιπωρεί. Το Rockrider σίγουρα παίρνει ακόμη πιο χοντρά λάστιχα, 2.2, ίσως 2.4. Η σημαντικότερη διαφορά είναι ότι εμπιστεύομαι πολύ παραπάνω το Decathlon σε όλα (σχεδιασμό, εξαρτήματα, after sale support, δυνατότητα επιστροφής) και είναι 90€ φθηνότερο. Αν μπορείς να πας κάπου να κάνεις test drive το Lombardo από κοντά και έχεις χρόνο, δεν χάνεις κάτι. Μην τσιμπάς όμως σε αυτά που λένε οι πωλητές, δεν έχεις τις γνώσεις για να καταλάβεις τι ισχύει και τι είναι παραπλανητικό. Επίσης αυτή η γνώση είναι αποτέλεσμα πολλών ωρών, δεν μπορεί να αποκτηθεί συνοπτικά.

Επεξ/σία από batig0al
  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, batig0al είπε

Γεια σου @Locke_John, και εσύ παλιός βλέπω, όταν το Lost έσπερνε!

Το ποδήλατο για να είναι gravel πρέπει να έχει dropbars (τιμόνι κούρσας) και λάστιχα πάχους τουλάχιστον 35mm κατ'εμέ. Όσο πιο χοντρό λάστιχο παίρνει σου αυξάνει τις δυνατότητες για άνεση και αν ο χωματόδρομος έχει πολύ πέτρα, είναι ψίλο απαραίτητο για να μην είναι μαρτύριο η οδήγηση.

Του decathlon έρχεται με ψιλομάπα 28mm λάστιχο αλλά παίρνει έως και 38-40mm που είναι εξαιρετικό χαρακτηριστικό για αυτά τα λεφτά. Το μέγεθος των ελαστικών είναι ενδεικτικό, δηλαδή καθώς αρχίζει να χρησιμοποιείται, μπορεί να αυξηθεί 3-4mm ή το θεωρητικό 35mm μιας μάρκας πρακτικά να είναι όσο το 38mm μιας άλλης. Οπότε στα gravel που συχνά ο χρήστης πάει στο όριο (tire clearance λέγαται αυτό το spec), μετά από τη προσωπική εμπειρία που είναι ακριβή διαδικασία (δοκιμή διαφόρων ελαστικών), το καλύτερο είναι το επίσημο spec του κατασκευαστή σε συνδυασμό με σχόλια άλλων χρηστών. Το Decathlon δίνει 38mm και με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα χρήστες εδώ να επιβεβαιώνουν. Ένας μάλιστα έχει ανεβάσει φωτογραφίες στα τρία κρίσιμα σημεία (πιρούνι και τα δύο σημεία στο πίσω τρίγωνο) από ένα εξαιρετικό gravel ελαστικό (panaracer gravelking+ 38mm) οπότε μπορείς να πάρεις το ίδιο και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Το λάστιχο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ακουμπάει σε αυτά τα τρία σημεία καθώς αν βρίσκει, δεν θα πάθει κάτι το λάστιχο αλλά ο σκελετός/πιρούνι που θα φαγωθούν σαν με γυαλόχαρτο. Επίσης το καινούριο λάστιχο με τη χρήση θα φουσκώσει και αν προορίζεται για χώμα, θέλει έξτρα απόσταση για να περνάνε πετρούλες, χόρτα κτλ. Αν προορίζεται και για λάσπη, θέλει ακόμη περισσότερη απόσταση για να μην φρακάρει η λάσπη. 

Στο Orient, ακόμη και στην επίσημη σελίδα, όχι απλά δεν αναγράφει tire clearance (λάθος αλλά το κάνουν εσκεμμένα και σοβαρές εταιρείες) αλλά δεν αναγράφει καν τα λάστιχα που είναι αδιανόητο και κακό σημάδι.

Στα υπόλοιπα, κατ'αρχήν του Decathlon είναι από μια τεράστια εταιρεία, εκτενώς δοκιμασμένο και με άπειρες θετικές κριτικές. Το άλλο είναι από μια πολύ μικρή εταιρεία με ελάχιστες, μέτριες κριτικές. Το Decathlon δεν το παίρνει να σε κοροϊδέψει. Από τη μαζική παραγωγή και κόβοντας μεσάζοντες μπορεί να προσφέρει πολύ καλύτερο value for money, κάτι που φαίνεται και από τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφής εντός 60-90 ημέρων, ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Η Orient είναι μια μικρή εταιρεία, το μεσάζων ποδηλατάδικο θα πάρει μερίδιο και είναι πολύ πιο πιθανό να σε κοροϊδέψουν.

Στο πιο πρακτικό του πράγματος, του Decathlon έχει carbon πιρούνι, τέτοιο υλικό χρησιμοποιούν όλα τα ακριβά ποδήλατα. Αυτό δεν σημαίνει πως του Decathlon έχει παρόμοιας ποιότητας πιρούνι με αξίας 5.000 gravel αλλά σίγουρα είναι καλύτερο από του Orient που δεν αναγράφει καν τι πιρούνι έχει. Στο Orient γενικά λείπουν specs, το χειρότερο σημάδι, γιατί δείχνει το επίπεδο της εταιρείας και δίνει περιθώρια να συμπληρώνουν ό,τι να'ναι εξαρτήματα. Π.χ. δεν αναγράφει τη κασέτα, δεν ξέρεις τι γρανάζια έχει. Επίσης το Decathlon έχει 2x8 ταχύτητες έναντι 2x7.

Μην επηρεάζεσαι από τη δήθεν αρχική τιμή και άλλα κόλπα πωλήσεων, αυτά είναι η αλφαβήτα των τσαρλατάνων. Ωραία θα ήταν να υπήρχαν Έλληνες να ανταγωνιστούν αλλά δεν υπάρχουν. Ρίξε μια ματιά στη wikipedia σελίδα του Decathlon, δεκάδες δισεκατομμύρια τζίρο, 100.000 εργαζομένους...

Να είσαι καλά. Χαίρομαι να βοηθάω και να μαθαίνω.

Ρίξε μια ματιά και στο παραπάνω σχόλιο μου σε παρόμοιο ερώτημα.

Το ανδρικό rockrider με το γυναικείο είναι σχεδόν ίδια, αλλάζει το χρώμα, γυναικεία σέλα, λίγο πιο κοντά το τιμόνι. Το σημαντικό είναι ότι είναι value for money και μπορείς να το επιστρέψεις. Η εμφάνιση μετράει αλλά εφόσον οι επιλογές είναι περιορισμένες ...θα πρέπει να μπει σε δεύτερη μοίρα.

Τα λάστιχα στο Riverside είναι 38mm, αν δεν ξέρεις, για να πάρεις μια ιδέα, είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ των λεπτών που έχουν οι κούρσες και των χοντρών που έχουν τα φθηνά mountain. Από τα specs του πιο ακριβού Riverside με την ανάρτηση που φαίνεται να έχει ίδιο σκελετό, το όριο είναι 45-50mm δηλαδή, 1.75-1.95, άρα μπορείς σε δεύτερο χρόνο να βάλεις λάστιχα σχεδόν όσο mountain. Tα 38mm λάστιχα σωστά φουσκωμένα (δηλαδή να πατιούνται αρκετά με το χέρι, να μην είναι σκληρά) θα είναι αξιοπρεπή στην άσφαλτο, μέτρια στο καλό χώμα, λειτουργικά αλλά όχι άνετα σε χώμα με πέτρες. Για αύξηση στην άνεση, υπάρχει aftermarket δυνατότητα με μεγαλύτερα και καλύτερα λάστιχα (~20€x2), Suntour suspension seatpost (70€), Brooks σέλα με ελατήρια (110€), Ergon grips (30€). Όλα αυτά μπορούν να μπουν και στο mountain (εγώ έτσι έχω το δικό μου). Αν σκοπεύεις να κάνεις 65%+ άσφαλτο, καλύτερα το Riverside και αν στη πορεία κάνεις περισσότερο χώμα, κάνεις κάποια aftermarket αλλαγή. Αν σκοπεύεις να κάνεις 40%+ χώμα, καλύτερα τα mountain, ειδικά αν το χώμα δεν είναι smooth και έχει πέτρες. Όχι τόσο για την μπροστινή ανάρτηση αλλά για τα χοντρά λάστιχα.

Ναι, το τιμόνι του Riverside είναι πιο άνετο για άσφαλτο, έχει και ρυθμιζόμενο λαιμό δηλαδή ανεβοκατεβαίνει λίγο το τιμόνι. Τo τιμόνι του mountain προσφέρουν καλύτερο έλεγχο στο χώμα αλλά η διαφορά μεταξύ τους δεν είναι χαοτική.

Το πιο ακριβό Riverside έχει ανάρτηση και δισκόφρενα. Τα δισκόφρενα γενικά είναι ανώτερα για διάφορους λόγους (καλύτερα στη βροχή, καλύτερα σε μεγάλες ταχύτητες) αλλά στη δική σου περίπτωση το όφελος είναι μικρό.

Έχε υπόψη πως οι καλές αναρτήσεις (ποδήλατα €800+) θέλουν τακτική συντήρηση, π.χ. κάθε ένα χρόνο τουλάχιστον 60€ ενώ οι μάπα αναρτήσεις όπως στα παραπάνω ποδήλατα, δουλεύουν οκ στην αρχή αλλά μετά από κάποιο καιρό (μπορεί μήνες, μπορεί 3 χρόνια) σταματάνε να δουλεύουνε σωστά και δεν φτιάχνουν. Αυτό είναι ένα μεγαλό πλεονέκτημα του rigid fork που δεν χαλάει ποτέ και δεν κοστίζει τίποτα.

Για Orient, μίλησα στο άλλο σχόλιο, θα προσθέω και τις κακές κριτικές του ποδηλάτου που έβαλες στο Skroutz.

Lombardo vs Rockrider, παρόμοια specs. Το Lombardo έχει μεγαλύτερες ρόδες (28vs27.5) που είναι καλύτερο στο δικό σου ύψος. Έχει πιo λεπτά λάστιχα 42mm ενω το Rockrider έχει 2"=50mm. Αν πας κυρίως άσφαλτο, είναι καλύτερα τα λεπτά λάστιχα, αν πας χώμα, καλύτερα τα χοντρά. Το Lombardo δεν αναγράφει tire clearance οπότε μπορεί να μην παίρνει πιο χοντρά/mountain λάστιχα οπότε αν μελλοντικά θες να πηγαίνεις πολύ χώμα ή χώμα με πέτρες, θα σε ταλαιπωρεί. Το Rockrider σίγουρα παίρνει ακόμη πιο χοντρά λάστιχα, 2.2, ίσως 2.4. Η σημαντικότερη διαφορά είναι ότι εμπιστεύομαι πολύ παραπάνω το Decathlon σε όλα (σχεδιασμό, εξαρτήματα, after sale support, δυνατότητα επιστροφής) και είναι 90€ φθηνότερο. Αν μπορείς να πας κάπου να κάνεις test drive το Lombardo από κοντά και έχεις χρόνο, δεν χάνεις κάτι. Μην τσιμπάς όμως σε αυτά που λένε οι πωλητές, δεν έχεις τις γνώσεις για να καταλάβεις τι ισχύει και τι είναι παραπλανητικό. Επίσης αυτή η γνώση είναι αποτέλεσμα πολλών ωρών, δεν μπορεί να αποκτηθεί συνοπτικά.

Για άλλη μια φορά κατατοπιστικότατος. Σε ευχαριστώ πολύ για όλη τη βοήθεια και το χρόνο σου. Επιτέλους κατέληξα στα rockrider που μου είπες! Από στιγμή σε στιγμή θα τα παραγγείλω κιόλας!

  • Like 1
Δημοσ.

Ήμουν έτοιμος να πάρω orient, 28'' χωρίς ανάρτηση και δισκόφρενα αλλά το σχόλιο του @batig0al με προβλημάτισε.

Είχα ένα Giant 28'' χωρίς δισκόφρενα κι ανάρτηση για περίπου 10 χρόνια, μέχρι που έκανε φτερά. Σε όλο αυτό το διάστημα είχα αλλάξει αρκετές φορές λάστιχα και ένα χρόνο πριν το κλέψουν τροχούς, αλυσίδα, πετάλια.

Αποτελεί το κύριο μεταφορικό μέσο για εμένα, αλλά εδώ στην Κόρινθο το σύνηθες για μεταφορές είναι περίπου 3-4 χλμ την ημέρα.  Μόλις το πήρα ήταν η κύρια μορφή άσκησης και έκανα περίπου 40 χλμ όσες φορές έβγαινα. Κατόπιν προτίμησα το τρέξιμο και έγινε εναλλακτική μορφή άσκησης.

Θέλω να πάρω πάλι ένα ποδήλατο αλλά δεν έχω κατασταλάξει τι είδους. Ίδιας κατηγορίας με το παλιό ή να πάω σε κούρσα. Στο κατάστημα που πήγα, αν και του ανάφερα ότι το budget είναι υψηλότερο μου πρότεινε το orient με 430€.

Γνώμη τόσο για τον τύπο του ποδηλάτου, όσο και για συγκεκριμένο ποδήλατο;

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, elio_1 είπε

Ήμουν έτοιμος να πάρω orient, 28'' χωρίς ανάρτηση και δισκόφρενα αλλά το σχόλιο του @batig0al με προβλημάτισε.

Είχα ένα Giant 28'' χωρίς δισκόφρενα κι ανάρτηση για περίπου 10 χρόνια, μέχρι που έκανε φτερά. Σε όλο αυτό το διάστημα είχα αλλάξει αρκετές φορές λάστιχα και ένα χρόνο πριν το κλέψουν τροχούς, αλυσίδα, πετάλια.

Αποτελεί το κύριο μεταφορικό μέσο για εμένα, αλλά εδώ στην Κόρινθο το σύνηθες για μεταφορές είναι περίπου 3-4 χλμ την ημέρα.  Μόλις το πήρα ήταν η κύρια μορφή άσκησης και έκανα περίπου 40 χλμ όσες φορές έβγαινα. Κατόπιν προτίμησα το τρέξιμο και έγινε εναλλακτική μορφή άσκησης.

Θέλω να πάρω πάλι ένα ποδήλατο αλλά δεν έχω κατασταλάξει τι είδους. Ίδιας κατηγορίας με το παλιό ή να πάω σε κούρσα. Στο κατάστημα που πήγα, αν και του ανάφερα ότι το budget είναι υψηλότερο μου πρότεινε το orient με 430€.

Γνώμη τόσο για τον τύπο του ποδηλάτου, όσο και για συγκεκριμένο ποδήλατο;

Χωρίς ν γνωρίζω πολλά περί ποδηλάτων, νομίζω γ οποιαδήποτε ελληνική πόλη, τα gravel είναι ο ιδανικός τύπος. Λόγω δρόμων, λακούβες, τσιμέντα κτλ.

υγ. Ποιό orient σου πρότειναν στην Κόρινθο, με 430 ?

υγ2. από θέμα υλικού σκελετού, για κάποιο λόγο θεωρώ ότι τα ατσάλινα είναι καλύτερα, αλλά πλέον δυσεύρετα με χαμηλό κόστος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνήσω με τον  @batig0al σχετικά με το Decathlon gravel rc120 που αναφέρθηκε. Έχει Carbon fork / Δισκόφρενα (Μηχανικά) / Tubeless ready τροχούς, στην τιμή αυτή δεν τα συναντάς. Παραθέτω ένα βίντεο από review στο οποίο κιόλας δοκιμάζουν και 40mm ελαστικά.

 

 

57 λεπτά πριν, elio_1 είπε

Γνώμη τόσο για τον τύπο του ποδηλάτου, όσο και για συγκεκριμένο ποδήλατο;

Προσωπικά θα προτιμούσα το Decathlon έναντι του Orient gravel, αν εννοείς το μοντέλο Orien prime. Ένα gravel πιστεύω είναι ότι πρέπει για την χρήση που το θες. Μπορείς βέβαια να πας και σε road με κάπως φαρδύτερα ελαστικά και comfort γεωμετρία.

Επεξ/σία από Glikos
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Glikos είπε

Θα συμφωνήσω με τον  @batig0al σχετικά με το Decathlon gravel rc120 που αναφέρθηκε. Έχει Carbon fork / Δισκόφρενα (Μηχανικά) / Tubeless ready τροχούς, στην τιμή αυτή δεν τα συναντάς. Παραθέτω ένα βίντεο από review στο οποίο κιόλας δοκιμάζουν και 40mm ελαστικά.

 

 

Πρέπει να είναι το φθηνότερο (750€), μάλλον το 2ο φθηνότερο μετά το orient, άμεσα διαθέσιμο gravel στην Ελλάδα.

υγ. ο τίτλος του βίντεο εννοεί ότι εκεί, κοστίζει 300€ λιγότερα απ' ότι σ'εμάς;...

400 Λίρα Στερλίνα Βρετανίας ισούται με
 
458,73 Ευρώ
Επεξ/σία από Locke_John
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Locke_John είπε

Πρέπει να είναι το φθηνότερο (750€), μάλλον το 2ο φθηνότερο μετά το orient, άμεσα διαθέσιμο gravel στην Ελλάδα.

Στα 550 ευρώ το Decathlon είναι value for money. Το orient gravel νομίζω κάνει ~650 ευρώ, θεωρώ δεν αξίζει στα λεφτά αυτά.

4 λεπτά πριν, Locke_John είπε

υγ. ο τίτλος του βίντεο εννοεί ότι εκεί, κοστίζει 300€ λιγότερα απ' ότι σ'εμάς;...

400 Λίρα Στερλίνα Βρετανίας ισούται με
 
458,73 Ευρώ

Επεξ/σία μόλις από Locke_John

https://www.decathlon.com.gr/el/p/302301-154212-touring-road-bike-disc-cycle-rc120.html?objectID=4241339&queryID=aa1837b73d5b5c97f2184ef11ef27e68

Επεξ/σία από Glikos
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Glikos είπε

Στα 550 ευρώ το Decathlon είναι value for money. Το orient gravel νομίζω κάνει ~700 ευρώ, θεωρώ δεν αξίζει στα λεφτά αυτά.

750 κάνει το gravel του Decathlon, έχω κάνει λάθος παράθεση ποδηλάτου παραπάνω, είναι road αυτό που έχω βάλει.

υγ. το orient, το έχει ένα κατάστημα στο Βύρωνα ετοιμοπαράδοτο καινούριο με 550€.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Locke_John είπε

750 κάνει το gravel του Decathlon, έχω κάνει λάθος παράθεση ποδηλάτου παραπάνω, είναι road αυτό που έχω βάλει.

υγ. το orient, το έχει ένα κατάστημα στο Βύρωνα ετοιμοπαράδοτο καινούριο με 550€.

Ναι my bad, εννοούσα το σκέτο rc 120. Νομίζω η διαφορά με την έκδοση gravel είναι τα ελαστικά και κάποια parts ταχυτήτων, 1x10 νομίζω έχει το gravel. Καλύτερα να πάρεις το σκέτο rc 120 στα 550 ευρώ και αν θες του βάζεις φαρδύτερα ελαστικά. Τώρα βέβαια στα 550 το Orient δεν είναι κακό, αλλά αν δεν κάνω λάθος έχει πηρούνι αλουμινίου και ζυγίζει ~15 κιλά.

Επεξ/σία από Glikos
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Glikos είπε

Στα 550 ευρώ το Decathlon είναι value for money. Το orient gravel νομίζω κάνει ~650 ευρώ, θεωρώ δεν αξίζει στα λεφτά αυτά.

https://www.decathlon.com.gr/el/p/302301-154212-touring-road-bike-disc-cycle-rc120.html?objectID=4241339&queryID=aa1837b73d5b5c97f2184ef11ef27e68

τους είχα στείλει email κ μ απάντησαν ότι το παραπάνω λινκ είναι road και ότι:

Καλημέρα σας, 
 
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας μαζί μας.
Σχετικά με το ποδήλατο που μας έχετε επισυνάψει, δεν είναι gravel, είναι road bike.
Gravel αποτελεί αυτό εδώ : https://www.decathlon.com.gr/el/p/312397-95096-rc-120-disc-gravel-adventure-bike-microshift.html?objectID=2962863&queryID=50ae67cafac90775c908faaf4ff63bfc
 
Όλες οι παραγγελίες που αφορούν ποδήλατα, συναρμολογούνται και ελέγχονται απο την τεχνική μας ομάδα πριν σας το παραδώσουν.
 
Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση, παραμένουμε στη διάθεση σας. 
 Αν κ εμένα, μου φαίνονται ίδια τα ποδήλατα στα 2 λινκ κ με τον ίδιο κωδικό στο όνομα (rc-120)

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Locke_John είπε

τους είχα στείλει email κ μ απάντησαν ότι το παραπάνω λινκ είναι road και ότι:

Καλημέρα σας, 
 
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας μαζί μας.
Σχετικά με το ποδήλατο που μας έχετε επισυνάψει, δεν είναι gravel, είναι road bike.
Gravel αποτελεί αυτό εδώ : https://www.decathlon.com.gr/el/p/312397-95096-rc-120-disc-gravel-adventure-bike-microshift.html?objectID=2962863&queryID=50ae67cafac90775c908faaf4ff63bfc
 
Όλες οι παραγγελίες που αφορούν ποδήλατα, συναρμολογούνται και ελέγχονται απο την τεχνική μας ομάδα πριν σας το παραδώσουν.
 
Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση, παραμένουμε στη διάθεση σας. 
 Αν κ εμένα, μου φαίνονται ίδια τα ποδήλατα στα 2 λινκ κ με τον ίδιο κωδικό στο όνομα (rc-120)

Προσωπικά από αυτές τις 2 εκδόσεις θα έπαιρνα το road rc 120 και στην ανάγκη του έβαζα 35-40mm ελαστικά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Glikos είπε

Προσωπικά από αυτές τις 2 εκδόσεις θα έπαιρνα το road rc 120 και στην ανάγκη του έβαζα 35-40mm ελαστικά.

αυτό θ κάνω κ εγώ, αν τελικά αγοράσω.

υγ. τί το καλύτερο από τα v-brakes προσφέρουν τα μηχανικά δισκόφρενα;

(θα προτιμούσα το ποδήλατο αυτό με vbrakes)

Δεν είναι πιο γρήγορη η φθορά τους (των δισκόφρενων) κ η ανάγκη συντήρησης; όπως επίσης και το βάρος που προσθέτουν στο σύνολο.

Επεξ/σία από Locke_John
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Locke_John είπε

αυτό θ κάνω κ εγώ, αν τελικά αγοράσω.

υγ. τί το καλύτερο από τα v-brakes προσφέρουν τα μηχανικά δισκόφρενα;

Δεν είναι πιο γρήγορη η φθορά τους κ η ανάγκη συντήρησης; όπως επίσης και το βάρος που προσθέτουν στο σύνολο.

Σε γενικές γραμμές είναι καλύτερα από τα συμβατικά φρένα. Ανάλογα βέβαια και η ποιότητα/κατάσταση τους. Στο θέμα συντήρησης μια στο τόσο θα αλλάζεις brake pads. Αν πάρεις το Decathlon θα δεις αν σε ικανοποιούν αυτά που έχει αλλιώς βάζεις κάποια ποιοτικότερα, φθηνά είναι. Μόνο τα pads, όχι όλο το σύστημα. Δεν είναι όπως τα υδραυλικά που ναι μεν είναι ακόμα καλύτερα αλλά θέλουν επιπλέον bleed μια στο τόσο.

Στο θέμα του βάρους ναι προσθέτουν λίγο παραπάνω αλλά η διαφορά σε πραγματικές συνθήκες είναι ελάχιστη/αμελητέα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Glikos είπε

Σε γενικές γραμμές είναι καλύτερα από τα συμβατικά φρένα. Ανάλογα βέβαια και η ποιότητα/κατάσταση τους. Στο θέμα συντήρησης μια στο τόσο θα αλλάζεις brake pads. Αν πάρεις το Decathlon θα δεις αν σε ικανοποιούν αυτά που έχει αλλιώς βάζεις κάποια ποιοτικότερα, φθηνά είναι. Μόνο τα pads, όχι όλο το σύστημα. Δεν είναι όπως τα υδραυλικά που ναι μεν είναι ακόμα καλύτερα αλλά θέλουν επιπλέον bleed μια στο τόσο.

Στο θέμα του βάρους ναι προσθέτουν λίγο παραπάνω αλλά η διαφορά σε πραγματικές συνθήκες είναι ελάχιστη/αμελητέα.

οκ σ ευχαριστώ γ τις απαντήσεις. 

στο μήνυμά σου παραπάνω, "...κάποια parts ταχυτήτων, 1x10 νομίζω έχει το gravel." εννοείς απλά ότι το gravel έχει σύνολο 10 ταχύτητες ενώ το road περισσότερες? 

συμφωνώ πάντω ότι δε δικαιολογούνται τα + 200€ μόνο για τα λάστιχα..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...