Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Uberalles_gr

 

Παντως για να δεις ποσο αχρηστες ειναι οι αναρτησεις στα ποδηλατα πολης και ειδικα η πισω,δες 3 βιντεακια απο τα μονοπατια στο βουνο που παω εγω για ποδηλατο.Οτι βλεπεις το εχω κανει με ποδηλατο χωρις πισω αναρτηση και η κλιση πιστεψε με αδικειται στα βιντεο.Δες για τι πετρα μιλαμε,και σκεψου αν σου χρεαζεται η αναρτηση για ασφαλτο.

 

 

Στην αρχη του βιντεο μπορεις να δεις τι σημαινει ακριβο ποδηλατο με μπρος πισω αναρτηση.Γυρω στα 3500 ευρω εχει το συγκεκριμενο

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δινεις 240 ευρω και το θες για πολη,εφυγες για το polis του cyclist.

http://cyclist.gr/product.php?codenum=CYC13POLISCITY

γαμάτο, πολύ όμορφο ποδηλατάκι και φτηνούλι

 

 

 

Υ.Γ. Με τις αναρτήσεις έχεις άδικο και κάνεις άκυρη σύγκριση, ε. Είπες "θες 1000€ για καλές αναρτήσεις", αλλά σου λέω εγώ "1000€ θες για να κάνεις κατάβαση σε κατσάβραχα και να βγεις ζωντανός". Ε, δε θες τέτοιες αναρτήσεις για εντός πόλης και για ψιλοχώματα, δεν έχει νόημα η σύγκριση που κάνεις και τα βίντεο ποιυ παραθέτεις. Τώρα για το αν δε θες καθολου αναρτήσεις εντός πόλης και είναι «άχρηστες», πάλι θα διαφωνήσω. Πρώτα απ'όλα εξαρτάται από το πού μένει ο άνθρωπος και τη συγκεκριμένη διαδρομή που θα κάνει συχνότερα και να θυμίσω πως η Αθήνα έχει τόσο σκατά δρόμους στα δεξιά και πεζοδρόμια/πεζόδρομους που πρέπει να καβαλήσεις ενίοτε, ώστε πολλές φορές θα εύχεσαι να είχες μια υποτυπώδη ανάρτηση να «σπάει» τη κόντρα, όταν θα σε πονέσουν οι καρποί σου, ο κόλος σου, θα σπάσεις και κανά αρχίδι και θα στανιάρεις. Μη μπερδεύετε την Αθήνα με... ευρωπαϊκές πόλεις, λολ.

(πάλι βέβαια συμφωνώ στη πρόταση για το polis, έχει και αναρτησούλα στη σέλα, είναι ωραίο ποδηλατάκι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://cyclist.gr/product.php?codenum=CYC13POLISCITY

γαμάτο, πολύ όμορφο ποδηλατάκι και φτηνούλι

Το πηρε το ανηψακι μου,πολυ καλο για τα λεφτα του.Το καβαλησα και δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο τα πιο ακριβα.Κλασσικα ο πατερας του ηθελε να του παρει απο το praktiker αλλα ευτηχως τους προλαβα.

 

 

Υ.Γ. Με τις αναρτήσεις έχεις άδικο και κάνεις άκυρη σύγκριση, ε. Είπες "θες 1000€ για καλές αναρτήσεις", αλλά σου λέω εγώ "1000€ θες για να κάνεις κατάβαση σε κατσάβραχα και να βγεις ζωντανός". Ε, δε θες τέτοιες αναρτήσεις για εντός πόλης και για ψιλοχώματα, δεν έχει νόημα η σύγκριση που κάνεις και τα βίντεο ποιυ παραθέτεις. Τώρα για το αν δε θες καθολου αναρτήσεις εντός πόλης και είναι «άχρηστες», πάλι θα διαφωνήσω. Πρώτα απ'όλα εξαρτάται από το πού μένει ο άνθρωπος και τη συγκεκριμένη διαδρομή που θα κάνει συχνότερα και να θυμίσω πως η Αθήνα έχει τόσο σκατά δρόμους στα δεξιά και πεζοδρόμια/πεζόδρομους που πρέπει να καβαλήσεις ενίοτε, ώστε πολλές φορές θα εύχεσαι να είχες μια υποτυπώδη ανάρτηση να «σπάει» τη κόντρα, όταν θα σε πονέσουν οι καρποί σου, ο κόλος σου, θα σπάσεις και κανά αρχίδι και θα στανιάρεις. Μη μπερδεύετε την Αθήνα με... ευρωπαϊκές πόλεις, λολ.

(πάλι βέβαια συμφωνώ στη πρόταση για το polis, έχει και αναρτησούλα στη σέλα, είναι ωραίο ποδηλατάκι)

 

 

Ωπα κατσε,εγω ειπα:"για να παρεις καλη πισω αναρτηση θες να δωσεις πανω απο 1000 ευρω" και οχι γενικα για αναρτησεις,και ασφαλως ειναι για καταβαση σε κατσαβραχα.Απλα το ανεφερα γιατι ο φιλος το θελει για πολη και κοιταγε του praktiker με τις αστειες μπρος πισω αναρτησεις.

 

Τα βιντεο τα εβαλα για να δει οτι δεν χρεαζεται για κανενα λογο πισω αναρτηση και αυτο γιατι κοιταει ποδηλατο με πισω αναρτηση.Απλα του δειχνω οτι τα συγκεκριμενα κατσαβραχα τα κατεβαινω με hardtail και οχι καμια τρελη μπροστινη αναρτηση.Οποτε φαντασου ποσο αχρηστες ειναι για την πολη.

 

Οτι και διαδρομη να κανει,αφου ειναι σε πολη η αναρτηση ειναι περιττη.Ο κ@λος σου δεν παθαινει τιποτα.Εγω τοσο καιρο στα κατσαβραχα δεν εχω παθει τιποτα με hardtail θα παθει αυτος στην πολη για 4-5 χιλιομετρα;Τα χερια θα καταπονηθουν λιγο παραπανω(για αυτο του ειπα αν θελει να παει στο terra που εχει μπροστινη αναρτηση και οσο να ναι θα φιλτραρει),αλλα αμα το ποδηλατο εχει σωστο μεγεθος και δεν ριχνει πολυ βαρος στα χερια δεν θα νιωσει τιποτα.

 

Και ξαναλεω για πολλαπλη φορα:Οχι ποδηλατο με πισω αναρτηση σε αυτα τα λεφτα.Ειναι τσαμπα βαρος και τσαμπα καταπονηση για ελαχιστα μεγαλυτερη ανεση.Επειδη ανεβαινετε ενα πεζοδρομιο ή περνατε απο σπασμενη ασφαλτο δεν σημαινει οτι θελετε πισω αναρτηση.Αν την θελετε τοσο πολυ,καντε το σωστα και αγοραστε ποδηλατο με σωστη πισω αναρτηση,κατι που θελει χρημα.Οι κουρσαδες οι κακομοιροι τι να πουνε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, «τί να τη κάνει» γι αυτό μερικοί τρέχουν να βρουν λαιμό σέλας με ανάρτηση μετά, λολ...

 

Δεν έχεις δίκιο, θα σου δώσει άνεση. Εγώ που έχω σχεδόν δρόμου (fitness) ταλαιπωρούμαι άγρια σε πολλά σημεία εντός «πόλης». Άμα έχεις και καθαρό δρόμου η ψυχή σου το ξέρει, βασικά απλά δε μπορείς να πας από κάποια σημεία και τα αποφεύγεις. Μη λεμε υπερβολές, δεν είναι και τόσο άχρηστη, ακόμα και η υποτυπώδης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λεω πως έχω ποδήλατο χωρίς αναρτήσεις που και πάλι δεν είναι μπίτι δρόμου και σε κάποια σημεία της «πόλης» βασανίζομαι ή δε περνάω καν. Ανεβαίνω σε ένα αρχαίο IDEAL με αναρτήσεις σαν αυτές του πρακτικερ και αναφωνώ «οοοορε, ξαλάφρωσα, επιτέλους κάθομαι στη σέλα». Το IDEAL με τις μάπα αναρτήσεις το έχω κρατήσει επειδή οι αναρτήσεις είναι άχρηστες εντός πόλης - προφανώς.

 

Να το εξηγήσω κι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα το λάθος πήγα σε μονοπάτια αντίστοιχα με τα video παραπάνω σήμερα, με φίλους με ποδήλατα μπουριά και full gear και εγώ με το trekking (νόμιζα θα πάμε μόνο φιλλίπειο και κάτω, αλλα τελικά βρεθήκαμε κορυφογραμμή).
Ούτε με τρακτέρ μερικά σημεία. Κοτρώνια, λάσπη και κλίση γ@μησε τα. Αλλα βγήκε (με μόνο θύμα ένα σπασμένο πετάλι)

Που θέλω να καταλήξω; Είναι αστείο να μιλάμε για πίσω ανάρτηση για πεζοδρόμια.
Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση ποδήλατο απο πράκτικερ (την πάτησα και εγώ έτσι και κόντεψα να αφήσω το ποδήλατο γενικότερα)

Στα λεφτά του φίλου μπορεί να πάρει ένα ballistic coaster με μια μπροστινή ανάρτηση ή κάποιο τέτοιο της σειράς και να είναι σίγουρος οτι θα το ευχαριστηθεί. Ασφάλτινο λαστιχάκι και μια άνετη θέση και κάνεις δεκάδες χιλιόμετρα, οχι 4-5 που αναφέρονται.

 

Μην κάνετε σαν ιθαγενείς γιατί και γώ ακριβώς το ίδιο έκανα πριν μερικούς μήνες. Ωωωωωω δισκόφρενα (μηχανικά και σάπια). Ωωωωω πίσω ανάρτηση (να την κάνει ο θεός και οδηγεί σε γεωμετρία για γέλια). Το κάθε ποδήλατο είναι για "χ" χρήση. Για πόλη χρειάζεστε πολύ απλά, οικονομικά και ποιοτικά πραγματάκια. Όχι ένα παραφορτωμένο τσίρκο που τελικά δεν κάνει καμία δουλειά.

 

Φιλικά πάντα.

 

Υγ: Απο το "χωρίς αναρτήσεις" στο με μπροστινή ανάρτηση και στο full suspension υπάρχει ένα χάος. Κανείς δεν είπε οτι δεν χρειάζεται μπροστά ανάρτηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@PCharon

 

Πρωτα απο ολα δεν χρεαζεται να ειρωνευεσαι.

 

Οι μπρος πισω αναρτησεις σου δινουν ανεση αλλα στην περνουν πισω στο πολλαπλασιο σε ολα αυτα που εχω αναφερει στα προηγουμενα post.Το οτι χοροπηδας σαν κατσικι και το οτι η μιση πεταλια σου παει χαμενη γιατι βυθιζεται η αναρτηση δεν το σχολιαζεις βλεπω.Επισης να δω τι ειναι πιο ευκολο στην ανηφορα.Ενα hardtail ή ενα fs χωρις την δυνατοτητα να κλειδωσεις την πισω αναρτηση.Το εξτρα βαρος;

 

Γεωμετρια ξερεις τι σημαινει;Αν το παλιο σου ideal ειναι σαν του praktiker στο θεμα γεωμετρια και η πισω αναρτηση παει απευθειας στον σκελετο,κλαφτα χαραλαμπε.Δεν υπαρχει χειροτερο wannabe fs απο την αμεση επαφη αναρτησης με τον σκελετο.Εκει να δεις πω η δυναμη σου στο πεταλι παει περιπατο.Για παραδειγμα μιας και πιασαμε την ideal αυτο ειναι κλαφτα,ενω αυτο αξιζει(σαν γεωμετρια παντα).Μην πω για αυτο που φοραει fox μπρος-πισω γιατι θα πεσει κλαμα.

 

Δηλαδη εσυ για να πας στο βουνο,χρειαζεσαι αναρτησεις απο monster truck. :P

 

Οταν το μεγαλυτερο μερος των ποδηλατων που πανε βουνο και κατεβαινουν ειναι hardtail,δεν μπορει να ερχονται τα παιδια της πολης και να μας λενε για πισω αναρτησεις για πεζοδρομιο,ειναι απλα αστειο.Οπως εμεις αντιστοιχα δεν μπορουμε να πουμε στους κουρσαδες για ταχυτητα,αποσταση και πεταλαρισμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σας!

 

Με πείσατε ότι από τα Praktiker ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

 

Έχετε να μου προτείνετε κάποιο εσείς εκτός από το http://cyclist.gr/product.php?codenum=CYC13POLISCITY που μου πρότεινε ο φίλος @nemesiskp με τις αναλυτικές του περιγραφές;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nemesiskp δε ξέρω πού την είδες την ειρωνεία, καμία σχέση.

 

Μη πιάνεις ακραίες καταστάσεις και συγκρίνεις εαυτόν με αρχάριους. Δε πάει έτσι. Ούτε χρονομέτρηση κάνει ο άλλος, ούτε ανάβαση να τον πειράξει το επιπλέον βάρος, ούτε θα τρέχει με 40 χλμ/ώ για να πηδάει σα κατσίκι λόγω ανάρτησης και να μαζεύει την όποια γεωμετρία και να μετράει τη χαμένη ενέργεια (λολ), τίποτα ακραίο. Το να κάνεις τη δουλειά σου συμπεριλαμβάνει και την άνεση, δεν είναι όλοι σκληροπυρηνικοί ποδηλάτες που μπορούν να είναι συνεχώς ανασηκωμένοι από τη σέλα στηριζόμενοι στα γόνατα επειδή ο δρόμος είναι φαγωμένος ή πρέπει να περάσουν απο κολοπεζόδρομο όπου χοροπηδάς σα κατσίκι αν ΔΕΝ έχεις  τη παραμικρή ανάρτηση.

Δεν έγραψα σε κανέναν να πάει να πάρει τη καγκουριά του πράκτικερ, αλλά και με 300€ ένα IDEAL να έπαιρνες που και πάλι τις ίδιες απλές αναρτήσεις έχει, έχει διαφορά σττην άνεση και αυτά περί αποφυγής σα το διάολο δεν ισχύουν.

 

Αυτά που γράφεις είναι ποίημα για είδη ποδηλάτων και ακραίες καταστάσεις και βεβαίως είναι σωστά. Στη πράξη όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι, δεν είναι τόσο άχρηστες οι αναρτήσεις εντός πόλης. Και βεβαίως επειδή οι καταστάσεις δεν είναι ακραίες, το λες κι εσύ ο ίδιος, οι φτηνές «αγεωμέτρητες» αναρτήσεις - προσθέτω - σου κάνουν για την επιπλέον άνεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σας!

 

Με πείσατε ότι από τα Praktiker ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

 

Έχετε να μου προτείνετε κάποιο εσείς εκτός από το http://cyclist.gr/product.php?codenum=CYC13POLISCITY που μου πρότεινε ο φίλος @nemesiskp με τις αναλυτικές του περιγραφές;;;

Αφου σε γλυτωσαμε απο την καταστροφη,ρωτα και σε κανα ποδηλατικο φορουμ για παραπανω γνωμες σε αυτα τα λεφτα.Αμα γραφτεις στο cyclist σιγουρα θα σου πουνε για το polis.

 

Τελικα η διαδρομη που θα κανεις πως ειναι;Καλη ασφαλτος,χιλιοσπασμενη,χωματακι;

 

 

nemesiskp δε ξέρω πού την είδες την ειρωνεία, καμία σχέση.

 

Μη πιάνεις ακραίες καταστάσεις και συγκρίνεις εαυτόν με αρχάριους. Δε πάει έτσι. Ούτε χρονομέτρηση κάνει ο άλλος, ούτε ανάβαση να τον πειράξει το επιπλέον βάρος, ούτε θα τρέχει με 40 χλμ/ώ για να πηδάει σα κατσίκι λόγω ανάρτησης και να μαζεύει την όποια γεωμετρία και να μετράει τη χαμένη ενέργεια (λολ), τίποτα ακραίο. Το να κάνεις τη δουλειά σου συμπεριλαμβάνει και την άνεση, δεν είναι όλοι σκληροπυρηνικοί ποδηλάτες που μπορούν να είναι συνεχώς ανασηκωμένοι από τη σέλα στηριζόμενοι στα γόνατα επειδή ο δρόμος είναι φαγωμένος ή πρέπει να περάσουν απο κολοπεζόδρομο όπου χοροπηδάς σα κατσίκι αν ΔΕΝ έχεις  τη παραμικρή ανάρτηση.

Δεν έγραψα σε κανέναν να πάει να πάρει τη καγκουριά του πράκτικερ, αλλά και με 300€ ένα IDEAL να έπαιρνες που και πάλι τις ίδιες απλές αναρτήσεις έχει, έχει διαφορά σττην άνεση και αυτά περί αποφυγής σα το διάολο δεν ισχύουν.

 

Αυτά που γράφεις είναι ποίημα για είδη ποδηλάτων και ακραίες καταστάσεις και βεβαίως είναι σωστά. Στη πράξη όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι, δεν είναι τόσο άχρηστες οι αναρτήσεις εντός πόλης.

 

 

Αυτο το πηρα σαν ειρωνια:". Το IDEAL με τις μάπα αναρτήσεις το έχω κρατήσει επειδή οι αναρτήσεις είναι άχρηστες εντός πόλης - προφανώς.".Λαθος μου,συνγωμη.

 

Δεν ειναι τοσο τραγικα οσο τα παρουσιαζεις.Δεν χοροπηδας σαν κατσικι οταν ανεβεις πεζοδρομιο,ισα ισα σηκωνεσε απο την σελα και τσουπ το καβαλησες.Και ενεργεια,εισαι δεν εισαι σκληροπυρινικος ποδηλατης,χανεις με αυτην την κατηγορια πισω αναρτησης.Δηλαδη οποιος δεν κανει βαρβατο ποδηλατο,σημαινει οτι πρεπει να καβαλαει κατι λαθος;

 

Δεν ειπα πουθενα οτι προτεινες σε κανεναν να παει σε αυτο του praktiker,απλα διαφωνω με την υπαρξη πισω αναρτησης.Εδειξα και ideal που το θεωρω σαπιο με αυτην την πισω αναρτηση λογο γεωμετριας.

 

Τουλαχιστον συμφωνουμε οτι διαφωνουμε. ;)

 

Εσυ λες οτι η πισω αναρτηση ειναι χρησιμη για ποδηλατα πολης σε θεμα ανεσης.Εγω λεω οτι ποδηλατα με πισω αναρτηση αγοραζουμε μονο βουνου και αυτα οταν εχουν κλειδωμα.Οποτε ο καθενας κρινει και αγοραζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε δρόμο μέσα στην Αθήνα θα κάνω ποδήλατο, άρα ο δρόμος θα είναι όπως είναι όλοι οι δρόμοι στην Ελλάδα.

Για λιγο περισσοτερη ανεση πηγαινε στο terra και αλλαξε του λαστιχα.Αλλιως polis.Οπως σου ξαναειπα ρωτα και σε κανα αλλο φορουμ,αλλα σε αυτα τα χρηματα ολα πανω κατω τα ιδια ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοούσα (με περίεργη διατύπωση)πως αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δεν έχω στείλει ακόμα το παλιοIDEAL, διότι σε μερικές μετακινήσεις (όχι για γυμναστική) θέλω άνεση και αυτό το - για σένα σάπιο και όχι αναγκαίο - μου τη δίνει, δε πα να λες ότι θες. Κοίτα κι εγώ μπορώ να σου παραθέσω δικές σου φράσεις με ενδεχόμενη ειρωνεία, αλλά δεν είναι, απλά κουβέντα είναι.

Δεν ειναι τοσο τραγικα οσο τα παρουσιαζεις.Δεν χοροπηδας σαν κατσικι οταν ανεβεις πεζοδρομιο,ισα ισα σηκωνεσε απο την σελα και τσουπ το καβαλησες.

Είπα όταν περνάς από πεζόδρομους και χαλασμένους δρόμους και ΝΑΙ χοροπηδάς χειρότερα κι από κατσίκι αν έχεις ποδήλατο δρόμου. Εδώ γδαρμένη άσφαλτο βρίσκεις και είναι γμσέτα. Δε ζούμε σε πόλεις με πίστες για F1, αυτό έχω ανακαλύψει εγώ τουλάχιστον.

Και ενεργεια,εισαι δεν εισαι σκληροπυρινικος ποδηλατης,χανεις με αυτην την κατηγορια πισω αναρτησης.

Καλά, αυτό τώρα είναι μεγάλος μύθος που τον αναπαράγουν μερικοί εκεί που δε πρέπει. Εννοείς τώρα δηλαδή πως θα έχεις μια ανάρτηση ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ (της πλάκας, δεν έχει σημασία) και θα χάνεις σοβαρή ενέργεια/πεταλιά πηγαίνοντας στη δουλειά σου που λέει ο άλλος με 15~25 χιλ/ώ για 5χιλ δρόμο; Τώρα πρέπει να του πεις πως χάνει ενέργεια;

Καταρχάς από πότε τα ελατήρια σε κάνουν να χάνεις ενέργεια; Το ελατήριο στιγμιαία αποθηκεύει ενέργεια και στη δίνει πίσω την επόμενη στιγμή (οι τριβές μεταξύ των μορίων του ελατηρίου είναι αμελητέες για να πεις πως τη κάνει θερμότητα, ούτε καν προλαβαίνει). Θα έχανες όντως σοβαρή ενέργεια αν ήταν ανάρτηση λαδιού όπου απορροφάται μεγάλο μέρος της ενέργειας. Μπίτι για μπίτι μύθος, λες και κάνει χρονομέτρηση ο άλλος που πάει στη δουλειά του.

 

Ξαναλέω, είανι έγκυρα τα όσα γράφεις, αλλά όχι με υπερβολικό τρόπο, δεν είναι «ή το ένα ή το άλλο». Επιμένω σε αυτό περί άνεσης. Τέλος πάντων, το έχουμε λύσει το θέμα. Καλή αγορά στο συμφορουμίτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Εννοούσα (με περίεργη διατύπωση)πως αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δεν έχω στείλει ακόμα το παλιοIDEAL, διότι σε μερικές μετακινήσεις (όχι για γυμναστική) θέλω άνεση και αυτό το - για σένα σάπιο και όχι αναγκαίο - μου τη δίνει, δε πα να λες ότι θες. Κοίτα κι εγώ μπορώ να σου παραθέσω δικές σου φράσεις με ενδεχόμενη ειρωνεία, αλλά δεν είναι, απλά κουβέντα είναι.

 

2)Είπα όταν περνάς από πεζόδρομους και χαλασμένους δρόμους και ΝΑΙ χοροπηδάς χειρότερα κι από κατσίκι αν έχεις ποδήλατο δρόμου. Εδώ γδαρμένη άσφαλτο βρίσκεις και είναι γμσέτα. Δε ζούμε σε πόλεις με πίστες για F1, αυτό έχω ανακαλύψει εγώ τουλάχιστον.

 

3)Καλά, αυτό τώρα είναι μεγάλος μύθος που τον αναπαράγουν μερικοί εκεί που δε πρέπει. Εννοείς τώρα δηλαδή πως θα έχεις μια ανάρτηση ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ (της πλάκας, δεν έχει σημασία) και θα χάνεις σοβαρή ενέργεια/πεταλιά πηγαίνοντας στη δουλειά σου που λέει ο άλλος με 15~25 χιλ/ώ για 5χιλ δρόμο; Τώρα πρέπει να του πεις πως χάνει ενέργεια;

Καταρχάς από πότε τα ελατήρια σε κάνουν να χάνεις ενέργεια; Το ελατήριο στιγμιαία αποθηκεύει ενέργεια και στη δίνει πίσω την επόμενη στιγμή (οι τριβές μεταξύ των μορίων του ελατηρίου είναι αμελητέες για να πεις πως τη κάνει θερμότητα, ούτε καν προλαβαίνει). Θα έχανες όντως σοβαρή ενέργεια αν ήταν ανάρτηση λαδιού όπου απορροφάται μεγάλο μέρος της ενέργειας. Μπίτι για μπίτι μύθος, λες και κάνει χρονομέτρηση ο άλλος που πάει στη δουλειά του.

 

Ξαναλέω, είανι έγκυρα τα όσα γράφεις, αλλά όχι με υπερβολικό τρόπο, δεν είναι «ή το ένα ή το άλλο». Επιμένω σε αυτό περί άνεσης. Τέλος πάντων, το έχουμε λύσει το θέμα. Καλή αγορά στο συμφορουμίτη.

1)Ενταξει ο γραπτος λογος παρεξηγει ευκολα.Εγω παντως δεν σου μιλησα πουθενα ειρωνικα,αν αυτο εννοηθηκε.

 

2)Και εγω σου ξαναειπα οτι δεν το χοροπηδας χειροτερα και απο κατσικι.Εαν ητανε ετσι εγω στο βουνο θα επρεπε να ειχα σπασει πολλα κοκκαλα.

 

3)Ναι στην δινει πισω και ανυψωνει τον σκελετο.Εμεις θελουμε αυτη η δυναμη να πηγαινει στην ροδα και οχι στην αναρτηση και ξανα πισω.Επισης αφου ανεφερες τα ελατηρια,ενας ακομη λογος που δεν πας σε πισω αναρτηση ελατηριου σε αυτα τα λεφτα ειναι......οτι ειναι ελατηριο. :P

 

Το ελατηριο στα λιγα λεφτα ειναι ψιλοτραγικο και μονο στις πολυ μεγαλες κατηγοριες(downhill) πας σε ελατηριο.Οπουδηποτε αλλου προτιμησε μια αερος ή εστω ενα ελατηριο απο καλες μαρκες(πχ rock shox).

 

Ξαναλεω οτι δεν παμε σε απλη λυση επειδη ο αλλος το θελει για απλη χρηση.Το σωστο ειναι παντα σωστο και στους σκληροπυρινικους και στους αρχαριους.

 

 

Ασε αυτες τις ευγενιες περι καλες αγορες στον συμφορουμιτη.Εδω εχουμε μια διαφορα και πρεπει να την λυσουμε. :devil: :P

 

Για να το γυρισουμε και λιγο στην πλακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...