Προς το περιεχόμενο

Αρμοδιοτητες ελεγτων στα ΜΜΜ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1)Παλιά υπήρχαν ελενκτές σε κάθε λεωφορείο. Από ότι φαίνεται πιο πολύ συμφέρουν οι τζαμπατζήδες από το να δίνουν τους διπλούς μισθούς. Τι θα πει με ξένα κόλλυβα; 2)Οι μεταφορές είναι βασικό και αναγκαίο αγαθό και θα ήταν λιγότερο περιέργο από το να πληρώνουμε υποχρεωτικά την καλωδιακή του κράτους. 3)Επίσης φαντάζομαι ξέρεις ότι και τώρα που δεν ανεβαίνεις στα ΜΜΜ τα πληρώνεις έστω και λίγο λόγω τον κονδυλίων που πηγαίνουν στις εταιρείες αυτές...

1)Ποιους μισθούς;Βάλτους να δουλεύουν με ποσοστά από τα πρόστιμα κι έγινε η δουλειά!

Και το "τσαμπατζιλίκι" που λες ότι συμφέρει έχει κοντά ποδάρια!Σκέψου τι θα γίνει όταν μείνουν μόνο τσαμπατζήδες όχι απλά στα ΜΜΜ αλλά στο κράτος γενικότερα...

2)Επειδή είναι "αναγκαίο" αγαθό δε σημαίνει ότι μπορεί να είναι και δωρεάν...και η ενέργεια είναι αναγκαία και το νερό κ.α. αλλά όλα αυτά έχουν κάποιο κόστος!

3)Το ξέρω...από που κατάλαβες ότι συμφωνώ μ'αυτή την κατάσταση;

Εγώ π.χ. θα ήθελα να ιδιωτικοποιηθούν όλα τα ΜΜΜ (όπως έγινε με τα υπεραστικά π.χ.) να κοπεί κάθε κρατική χρηματοδότηση προς αυτά και να πληρώνει ο καθένας όσο τα χρησιμοποιεί!Αλλά μάλλον ονειρεύομαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ θα δούλευες με ποσοστά; Τι είναι ο έλεγχος των εισητηρίων; Πλασιέ να κάνεις παραπάνω πωλήσεις; Και αν ο κόσμος σταματήσει να παρανομεί εσύ σαν ελενκτής τι θα φας; Δηλαδή το να καταργούμε λόγω της ανεργίας κάθε εργασιακό δικαίωμα είναι λογικό;

 

Οι μεταφορές δεν μπορούν να ιδιωτικοποιηθούν ποτέ 100% γιατί καμιά εταιρεία δεν θα θέλει να βάζει λεωφορεία σε χωριά γύρω από την πόλη γιατί είναι καθαρά ζημιογόνα. Πράγμα που σημαίνει ή δεν θα υπάρχουν γραμμές ή πάλι θα αρπάζουν επιδοτήσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ θα δούλευες με ποσοστά; Τι είναι ο έλεγχος των εισητηρίων; Πλασιέ να κάνεις παραπάνω πωλήσεις; Και αν ο κόσμος σταματήσει να παρανομεί εσύ σαν ελενκτής τι θα φας; Δηλαδή το να καταργούμε λόγω της ανεργίας κάθε εργασιακό δικαίωμα είναι λογικό;

 

Οι μεταφορές δεν μπορούν να ιδιωτικοποιηθούν ποτέ 100% γιατί καμιά εταιρεία δεν θα θέλει να βάζει λεωφορεία σε χωριά γύρω από την πόλη γιατί είναι καθαρά ζημιογόνα...

Άμα δεν είχα τι άλλο να κάνω,φυσικά!

Και θα ήξερα επίσης ότι δεν πρόκειται για μόνιμη εργασία...στην αρχή θα είχε ψωμί,μετά μόλις συμμορφώνονταν θα πήγαινα κάπου κάπου,έτσι για να μη δείχνουν ότι "χαλάρωσαν" οι έλεγχοι κι αρχίσουν πάλι τα ίδια!

 

Για τα υπεραστικά ΚΤΕΛ κουβέντα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα άμα δεν είχα τι άλλο να κάνω μας πήγαν σε μισθούς 400e όμως. Ούτε το ΔΝΤ ούτε κανείς άλλος δεν το έκανε. Κάποιες φορές είναι καλύτερα να είσαι άνεργος από το να δουλεύεις αναξιοπρεπώς.

 

Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ δεν είναι αναγκαίο αγαθό. Δεν τα χρειάζεσαι κάθε μέρα για να πηγαίνεις στην δουλειά σου. Και αν μένεις σε χωριό/ κωμόπολη και δουλεύεις στην πόλη πρόβλημα σου είσαι μειωψηφία, μετακόμισε ή πλήρωνε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ π.χ. θα ήθελα να ιδιωτικοποιηθούν όλα τα ΜΜΜ (όπως έγινε με τα υπεραστικά π.χ.) να κοπεί κάθε κρατική χρηματοδότηση προς αυτά και να πληρώνει ο καθένας όσο τα χρησιμοποιεί!Αλλά μάλλον ονειρεύομαι...

Μα αυτο ειναι το πιο λογικο σε ενα καπιταλιστικο συστημα. Εδω ομως και καμποσα ποστς το νημα εχει παρει αλλη τροπη. Γινονται καποιες προτασεις που συζητιουνται αν στεκουν ή οχι, χωρις βασικα να εξεταζεται το πολιτικοκοινωνικο πλαισιο. Δηλαδη και το να ειναι δωρεαν καποια ΜΜΜ που χρησιμοποιουνται πολυ ειναι μια σωστη αποψη με την προυποθεση ομως οτι αλλαξεις συστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα άμα δεν είχα τι άλλο να κάνω μας πήγαν σε μισθούς 400e όμως. Ούτε το ΔΝΤ ούτε κανείς άλλος δεν το έκανε. Κάποιες φορές είναι καλύτερα να είσαι άνεργος από το να δουλεύεις αναξιοπρεπώς.

Ωωωχ ρε πούστη κάθε φορά να πηγαίνει η κουβέντα αλλού!

Εσύ μη πας κάτσε άνεργος,τι μας το λες;Έχει άλλους που θα πάνε...

 

Μα αυτο ειναι το πιο λογικο σε ενα καπιταλιστικο συστημα.

Δεν είναι λογικό για τον οίκο ανοχής που ζούμε και για τους μαλακισμένους πολίτες που τον απαρτίζουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα η κύρια μου ένσταση είναι ή άνοιξε το επάγγελμα τελείως για να έρθουν ανταγωνιστές και να πέσουν οι τιμές χωρίς να δίνεις δεκάρα σε κανέναν ή κάντο δημόσιο αγαθό. Το να πληρώνεις εισητήριο και ταυτόχρονα η εταιρεία να τσεπώνει υπέρογκες επιδοτήσεις πρέπει να σταματήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ δεν είναι αναγκαίο αγαθό. Δεν τα χρειάζεσαι κάθε μέρα για να πηγαίνεις στην δουλειά σου. Και αν μένεις σε χωριό/ κωμόπολη και δουλεύεις στην πόλη πρόβλημα σου είσαι μειωψηφία, μετακόμισε ή πλήρωνε.

Όσο δικαίωμα έχει ο τσαμπατζής να μη κόβει εισιτήριο,άλλο τόσο έχει κι ο άλλος να μετακομίσει φιλαράκο!

 

Δηλαδή το να πας π.χ. απ'το κέντρο των Σερρών στο Λευκώνα που είναι 5 km απόσταση ή το Σιδηρόκαστρο που είναι 25 km (από πόλη σε κωμόπολη) ΔΕΝ είναι "αναγκαίο αγαθό" ενώ το δρομολόγιο "Άνω Λιόσια-Γλυφάδα" που είναι 35 km ΕΙΝΑΙ;

 

Κατά το δοκούν απαντάς κι όπως σε συμφέρει είναι προφανές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ δεν είναι αναγκαίο αγαθό. Δεν τα χρειάζεσαι κάθε μέρα για να πηγαίνεις στην δουλειά σου. Και αν μένεις σε χωριό/ κωμόπολη και δουλεύεις στην πόλη πρόβλημα σου είσαι μειωψηφία, μετακόμισε ή πλήρωνε.

 

οτι ναναι...στην αθήνα μάλλον. όπως λανθασμενα νομίζεις...στην υπολοιπη ελλαδα οι περισσοτεροι με κτελ μετακινουντε...γιαυτο και κανουνε και χρυσες δουλειες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή γίνε κι εσύ "μεγάλος" και κάνε έξυπνα και συμφέροντα deals με όποιο κράτος πουλάει όσο-όσο,τι περιμένεις;

 

True. Γίνε και σύ Μελισσανίδης, μπορείς!

 

(κατά τα άλλα εγώ δεν έχω σκατά στο κεφάλι μου, λίγο μυαλό χρειάζεται και όλα λύνονται...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

True. Γίνε και σύ Μελισσανίδης, μπορείς!

 

 

 

Κάθε μικροαστός ονειρεύεται τον αστό που ζεσταίνει μέσα του, που τον μεγαλώνει στο θερμοκήπιο της μεγάλης ελπίδας για ένα πέρασμα στην "ανώτερη τάξη". Κάθε ψιλικατζής ονειρεύεται ένα σούπερ μάρκετ. Και επειδή το όνειρο για μερικούς πραγματοποιείται, όλοι οι χάχες πιστεύουν πως θα βγει αληθινό και γι αυτούς. Δεν έχει σημασία που οι περισσότεροι πεθαίνουν φτωχοί. Σημασία έχει που ο καπιταλισμός τους επιτρέπει να ονειρεύονται το δικό τους πλούτο. Και ο φασισμός, που είναι η ακραία μορφή καπιταλισμού, είναι μια εγγύηση για τη διατήρηση του ονείρου για ένα πέρασμα στην "ανώτερη τάξη".

 

Β.Ρ    ..("αναρχοτέτοιος" που έκραζε το "σύστημα" και τους "μεγάλους", κατά τον μιρλόγρια).

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι ναναι...στην αθήνα μάλλον. όπως λανθασμενα νομίζεις...στην υπολοιπη ελλαδα οι περισσοτεροι με κτελ μετακινουντε...γιαυτο και κανουνε και χρυσες δουλειες...

 

Εγώ για τα υπεραστικά ΚΤΕΛ (ο υπεραστικός χώρος βέβαια είναι κάτι debatable) μίλησα, αυτά δηλαδή που πηγαίνουν πάνω από 40-50χλμ αποστάσεις. Έχει μεγάλη διαφορά το ΚΤΕΛ που μοιάζει με αστικό λεωφορείο από το άλλο που είναι "πολυτελείας". Τα μη πολυτελείας προφανώς θα συμπεριλαμβάνονταν στα αστικά και θα ήταν δωρεάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε μικροαστός ονειρεύεται τον αστό που ζεσταίνει μέσα του, που τον μεγαλώνει στο θερμοκήπιο της μεγάλης ελπίδας για ένα πέρασμα στην "ανώτερη τάξη". Κάθε ψιλικατζής ονειρεύεται ένα σούπερ μάρκετ. Και επειδή το όνειρο για μερικούς πραγματοποιείται, όλοι οι χάχες πιστεύουν πως θα βγει αληθινό και γι αυτούς. Δεν έχει σημασία που οι περισσότεροι πεθαίνουν φτωχοί. Σημασία έχει που ο καπιταλισμός τους επιτρέπει να ονειρεύονται το δικό τους πλούτο. Και ο φασισμός, που είναι η ακραία μορφή καπιταλισμού, είναι μια εγγύηση για τη διατήρηση του ονείρου για ένα πέρασμα στην "ανώτερη τάξη".

 

Β.Ρ    ..("αναρχοτέτοιος" που έκραζε το "σύστημα" και τους "μεγάλους", κατά τον μιρλόγρια).

Οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει..... φιλοσοφια ψυχολογικης επιβιωσης. Εισιτηριο στα ΜΜΜ πληρωνεις ή «πολεμας» το συστημα;

 

Κι οσο για τον καπιταλισμο διαβασε λιγη ιστορια. Ειναι το συστημα που εδωσε την δυνατοτητα στον καθενα να αλλαξει τη μοιρα του, γιατι πρωτα υπηρχε φεουδαρχια και τα παντα πηγαιναν κληρονομικα. Λιγο πολυ ολοι βολευονται και αυτοι που βγαζουν ψηλες νοτες ειναι γιατι απετυχαν παταγωδως και δεν το παραδεχονται οτι ειναι λουζερς. Ακροτητες υπαρχουν οπως και σε καθε συστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...