Προς το περιεχόμενο

Αρμοδιοτητες ελεγτων στα ΜΜΜ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ναι το βρηκες. ειμαι τεμπελης κ θελω ενα κομμμουνιστικο συστημα να καθομαι κ να με τρεφει η δουλεια των αλλων.

εγω αυτο που λεω κ ισχυει ειναι οτι ο καπιταλισμος δημιουργει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΝΟΜΙΕΣ. οι ελαχιστοελαχιστοι εχουν τον πλουτο κ η συντριπτικη πλειοψηφεια παλευει με τα ψιχουλα.

Τι θα γινει; θα σοβαρευτεις ωστε να μην παρερμηνευεις τα γραπτα μου; Για σενα προσωπικα ειπα οτι ισως να μην εχεις εμπιστοσυνη στον εαυτο σου. Δεν σε ειπα τεμπελη. Τι μου αναμασας παλι τα ιδια, κανοντας γαργαρα ολα τα αλλα που εγραψα; Ποση αναγκη εχεις να καλυφθεις πισω απο «στατιστικες» για βολεμενους ελαχιστοελαχιστους και μιζερες πλειοψηφειες ωστε να εχεις δικαιολογια; Σταυρωσε και τα χερια και περιμενε το μανα εξ ουρανου τοτε...

 

Υ.Γ. Ixde θα σε παρακαλούσα να μη δίνεις άλλη τροφή σε ακαταστάλακτα 15χρονα,αρκετά τράβηξε!

Εχεις δικιο. Και βγηκαμε κι απο το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρίσκω τραγικά τα σχόλια τύπου: "Είπε ψέμματα το παιδί οτι είναι φτωχό", "Το έπαιξε τσαμπουκάς" κτλ. Θα περιμένουμε να δούμε αν ο ελεγκτής τελικά έσπρωξε το παιδί ή μόνος του πήδηξε ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό εφόσον δεν προκύπτει απο ιατροδικαστή, θα φανεία απο τις μαρτυρίες, και πρέπει να επισπευθεί η διαδικασία.

 

Μα δεν ειδες ποσο αντικρουομενες ηταν οι μαρτυριες? Κυριολεκτικα ο καθενας λεει οτι του κατεβει. Το γεγονος και μονο οτι ενα περιστατικο συνεβη σε δημοσιο οχημα, με τοσους μαρτυρες σε αποσταση αναπνοης και ακομα δεν μπορουμε να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι στο καλο συνεβη θα επρεπε να βαζει τον καθενα σε μεγαλες αμφιβολιες για την αξια των μαρτυρων γενικως στις δικες.

Ποσοι ανθρωποι θα εχουν καει αδικα απο το συστημα γιατι καποιος νομιζε οτι ειδε κατι ή μετα το συμβαν "θυμοταν" αυτο που το μυαλο του θα ηθελε να ειχε δει. Χωρις καν να θιγω το θεμα ενσυνειδητης ψευδομαρτυριας

 

 

Δύσκολο είναι να καταλάβουν μερικοί οτι άλλο οτι είχε άδικο το παιδί που δεν πλήρωσε ή που δεν συμπεριφέρθηκε έννομα κατά τον έλεγχο, και άλλο η κατάληξη;

Θα καθίσουμε να ασχολούμαστε τώρα με το εισητήριο, όταν υπάρχει το ενδεχόμενο να φέρει άλλος την ευθύνη για τον θάνατό του; Τι σχέση η κατάληξη αυτή με το πώς ξεκίνησε η ιστορία; Οτι αν ξεκινούσε απο βρίσιμο ή οτιδήποτε άλλο μεταξύ δύο νόμιμων επιβατών θα ήταν άλλη κατάσταση;

Δεν σας καταλαβαίνω ρε παιδιά, αλήθεια.

 

Να πω την αληθεια δεν καταλαβαινω τι εννοεις εδω. Με τι πρεπει να ασχολουμαστε δηλαδη?

Ακριβως λογω του ενδεχομενου να φερει καποιος ευθυνη, δεν ειναι που πρεπει να εξεταζουμε ολα τα σχετικα γεγονοτα? Απο το πως ξεκινησε, πως κατεληξε και ολη την ενδιαμεση ακολουθια γεγονοτων.

Πως αλλιως θα αποφυγουμε να καταστρεψουμε αδικα αλλη μια ζωη (που και να μη φταιει εχει ηδη στιγματιστει γιατι ο λαος διψαει για αιμα) η στην αντιθετη περιπτωση αν φταιει να οδηγηθει στην αναληψη των ευθυνων του?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν ειδες ποσο αντικρουομενες ηταν οι μαρτυριες? Κυριολεκτικα ο καθενας λεει οτι του κατεβει. Το γεγονος και μονο οτι ενα περιστατικο συνεβη σε δημοσιο οχημα, με τοσους μαρτυρες σε αποσταση αναπνοης και ακομα δεν μπορουμε να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι στο καλο συνεβη θα επρεπε να βαζει τον καθενα σε μεγαλες αμφιβολιες για την αξια των μαρτυρων γενικως στις δικες.

Ποσοι ανθρωποι θα εχουν καει αδικα απο το συστημα γιατι καποιος νομιζε οτι ειδε κατι ή μετα το συμβαν "θυμοταν" αυτο που το μυαλο του θα ηθελε να ειχε δει. Χωρις καν να θιγω το θεμα ενσυνειδητης ψευδομαρτυριας

 

 

 

Να πω την αληθεια δεν καταλαβαινω τι εννοεις εδω. Με τι πρεπει να ασχολουμαστε δηλαδη?

Ακριβως λογω του ενδεχομενου να φερει καποιος ευθυνη, δεν ειναι που πρεπει να εξεταζουμε ολα τα σχετικα γεγονοτα? Απο το πως ξεκινησε, πως κατεληξε και ολη την ενδιαμεση ακολουθια γεγονοτων.

Πως αλλιως θα αποφυγουμε να καταστρεψουμε αδικα αλλη μια ζωη (που και να μη φταιει εχει ηδη στιγματιστει γιατι ο λαος διψαει για αιμα) η στην αντιθετη περιπτωση αν φταιει να οδηγηθει στην αναληψη των ευθυνων του?

Σχετικά γεγονότα είναιπώς ξεκίνησε και αν υπάρχει ευθύνη για τον θάνατό του, αλλά όχι σε επίπεδο να λέμε για το παιδί οτι ήταν τζαμπατζής, ή ό,τι άλλο χαρακτηρισμό του έχουν προσάψει. Δεν έχει σχέση ο λόγος για τον οποίο δεν έκοψε εισητήριο, δεν χωράει καν η συζήτηση όταν ένας 18χρονος έχει πεθάνει.

 

Όσο αφοράς τις μαρτυρίες, εντάξει, έχω την στοιχειώδη εμπιστοσύνη στα δικαστήρια να μπορούν να διακρίνουν ποιες μαρτυρίες ανταπορκίνονται στη πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το οτι έχουμε τόσες αντικροούμενες μαρτυρίες δεν είναι καθόλου περίεργο, σχεδόν σε κάθε περιστατικό σε δημόσιο χώρο ή όχημα ο καθένας λέει τη δική του εκδοχή του γεγονότος. Το αν αυτή συνήθως (ειδικά στην Ελληνική πραγματικότητα, βλέπε προηγούμενο μου post) επηρρεάζεται από πολιτικές ή κοινωνικές προκαταλήψεις είναι άλλο θέμα.

Επεξ/σία από akpe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλφ, είναι μία χώρα χρεοκοπημένη σε όλα τα επίπεδα που φυτοζωεί με δανεικά για να πληρώνει δανεικά.

Σε αυτή την χώρα ας πούμε, οι μεγιστάνες της κατηγορούνται για λαθρεμπορία καυσίμων.

Ο δικηγόρος που βγάζει καθαρό τον μεγιστάνα, εντελώς τυχαία είναι σύμβουλος του τύπου που πήρε την εντολή από τον κυρίαρχο λαό να σώσει την χώρα. Αυτός την σώζει πουλώντας στον ίδιο μεγιστάνα έναν από τους πιο επικερδής οργανισμούς στο 1/4 της αντικειμενικής αξίας του.

Δεν κουνιέται φύλλο.

 

Παράλληλα οι "αγανακτισμένοι" πολίτες ανακαλύπτουν το νέο εξιλαστήριο θύμα στους "τσαμπατζήδες" των ΜΜΜ, που το μόνο κακό που έκαναν είναι να σκοτωθούν. Οι μεγιστάνες είναι καλοί, μας φτιάχνουν και γήπεδα. Οι "τσαμπατζήδες" είναι οι κακοί, που τολμούν να πάνε και για καφέ. Άλλοι εθεάθησαν να τον απολαμβάνουν σε παραλίες. Ανήκουστο.

 

(οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι συμπτωματική).

 

 

O νομικάριος παραπίσω μας λέει πως η κύρια πηγή των εσόδων είναι τα εισιτήρια, άρα άμα κανείς δεν πλήρωνε θα ανέβαινε η τιμή τους, το είπε και το μέγκα, μόνο που του διέφυγε η λεπτομέρεια πως τα έσοδα από τα εισιτήρια καλύπτουν μόλις το 15% της λειτουργίας του ΟΣΥ, σύμφωνα με στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει φορείς των εργαζομένων.

 

Αλλά τι ξέρουν αυτοί, μάγισσες θα κυνηγάνε μάλλον.

Καλύτερα κυνηγός μαγισσών, παρά κυνηγός κεφαλών θα απαντούσαν φαντάζομαι.

 

Κατά τ'άλλα το ηθικό μεγαλείο ορίζεται από την νομιμοφροσύνη. Ηθικός είναι αυτός που φρονεί (σκέφτεται) με βάση την νομιμότητα, το αν οι νόμοι εφαρμόζονται επιλεκτικά ή είναι άδικοι δεν τον απασχολεί, ψιλά γράμματα.

Όσο μπορεί ακόμα να ζητιανεύει δανεικά για να καλύψει τις βασικές ανάγκες του, θα πέφτει για ύπνο ηθικός και θα ξυπνάει ηθικότερος, ελληνάκος, όχι ελληνάρας.

 

Επιφυλάσσομαι για μια νηφάλια απάντηση στα σοβαρά θέμαατα που θίγεις, :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολο είναι να καταλάβουν μερικοί οτι άλλο οτι είχε άδικο το παιδί που δεν πλήρωσε ή που δεν συμπεριφέρθηκε έννομα κατά τον έλεγχο, και άλλο η κατάληξη;

Θα καθίσουμε να ασχολούμαστε τώρα με το εισητήριο, όταν υπάρχει το ενδεχόμενο να φέρει άλλος την ευθύνη για τον θάνατό του; Τι σχέση η κατάληξη αυτή με το πώς ξεκίνησε η ιστορία; Οτι αν ξεκινούσε απο βρίσιμο ή οτιδήποτε άλλο μεταξύ δύο νόμιμων επιβατών θα ήταν άλλη κατάσταση;

Δεν σας καταλαβαίνω ρε παιδιά, αλήθεια.

Ειναι γιατι προσπαθεις να το κανεις φιλοσοφια, ενω ειναι τοσο απλο. Οτι αν ειχε πληρωσει το εισιτηριο του, δεν θα υπηρχε συμβαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό θα πει "έβαλε την κασέτα"! :D

 

Υ.Γ. Ixde θα σε παρακαλούσα να μη δίνεις άλλη τροφή σε ακαταστάλακτα 15χρονα,αρκετά τράβηξε!

 

δεν ειμαι 15χρονο. 4.5 χρονων ειμαι. επισης οπως βλεπω η "κασετα" που λες ειναι αληθεια κ ενοχλει κ θα την βαζω ωστε ολοι να βλεπουν την αληθεια.

 

 

Τι θα γινει; θα σοβαρευτεις ωστε να μην παρερμηνευεις τα γραπτα μου; Για σενα προσωπικα ειπα οτι ισως να μην εχεις εμπιστοσυνη στον εαυτο σου. Δεν σε ειπα τεμπελη. Τι μου αναμασας παλι τα ιδια, κανοντας γαργαρα ολα τα αλλα που εγραψα;

μα τα αλλα που εγραψες ειναι ανοησιες φου κοιτας 2-3 δεντρα κ χανεις την γενικη εικονα του δασους που ειναι αυτο που ανεφερα. οτι ο καπιταλισμος ως συστημα ειναι τραγικος!

 

Ειναι γιατι προσπαθεις να το κανεις φιλοσοφια, ενω ειναι τοσο απλο. Οτι αν ειχε πληρωσει το εισιτηριο του, δεν θα υπηρχε συμβαν.

 

παντελως ασχετο το οτι δεν εκοψε εισιτηριο με το αν εφταιγε ο ελεγκτης για τον θανατο του. μπορει κ εγω να μην κοψω εισιτηριο κ ο οδηγος να μου πει κατεβα κ οταν κατεβω να με πατησει ενα αμαξι που οδηγουσε ενα μεθυσμενος. θα εχει να κανει τιποτα το οτι δεν εκοψα εισιτηριο με την ευθυνη του ποιος εφταιγε που με πατησε αμαξι?

αν ειναι να τα ριξουμε εξαρχης ολα στην μεγαλη εκρηξη, αφου αν δεν ειχε συμβει, δεν θα υπηρχε καν το συμβαν με τον νεκρο που επεσε απο το λεωφορειο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι γιατι προσπαθεις να το κανεις φιλοσοφια, ενω ειναι τοσο απλο. Οτι αν ειχε πληρωσει το εισιτηριο του, δεν θα υπηρχε συμβαν.

Ούτε αν είχε αμάξι! Ο καπιταλισμός του έχει προσφέρει ήδη ένα σωρό ευκαιρίες να γίνει πλούσιος, αν ήταν έξυπνος θα τις είχε εκμεταλλευτεί σαν κάποιους άλλους που έκαναν λαθρεμπορία καυσίμων (ξέρεις, αυτοί που μαγκιά τους, γιατί έτσι είναι το σύστημα, και αυτοί δεν είναι τσαμπατζήδες, είναι οι μεσσίες της ανάπτυξης), και θα οδηγούσε τη μερσεντέ του. Καλά τα πάω;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

20 ευρώ το κεφάλι εννοώντας; Καλά, η εγκύκλιος είχε κυκλοφορήσει και αρκετό καιρό νωρίτερα, στο περιστατικό στου Ρουφ, με τους μισούς και βάλε ελεγκτές να ακυρώνουν οτιδήποτε αναφέρει περι ευγένειας, σαρκασμού, και ειρωνίας με το «καλημέρα».

Επεξ/σία από akpe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά έχει μαμηθεί τελείως το θέμα.

μα τελείως όμως.

 

αφορμή ψάχνει ο κόσμος για να ξεσπάσει κάπου.

και όντως αν είχε πληρωθεί το εισιτήριο δε θα γινόταν τόσο μεγάλο θέμα.

 

τώρα προσπαθούν να συνδυάσουν το γεγονός ότι δε πλήρωσε με τη γενική οικονομική κατάσταση της χώρας και ότι ο νεαρός ήταν θύμα της κρίσης... μπλα μπλα μπλα.... και ότι πέθανε για 1,5€ (πόσο κοστίζει το εισιτήριο; )  και εκεί μας κατάντησαν.

οι αλήτες οι γερμανοί, οι προδότες οι πολιτικοί.

 

έχε γούστο τώρα κάποιοι να τον βγάλουν και ήρωα και αγωνιστή.

οι άλλοι οι ανάπηροι πήγαν και σπάσανε το λεωφορείο στην κηδεία του, τραυμάτισαν και πολίτες.

τι να πει κανείς. δεν υπάρχει σωτηρία.

 

όχι άλλο κάρβουνο ρε!

 

Υ.Γ πάλι καλά που δε συνέβει σε κανέναν λαθρομετανάστη το περιστατικό. τότε θα είχαν καεί όλα

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου αναφερθηκε οτι ο ελεγκτης ειχε ξαναπιασει τον νεαρο χωρις εισιτηριο.

Τι συνεβη την πρωτη φορα που εγινε αυτο; Τσακωθηκανε; Τον αφησε να φυγει; Πληρωσε προστιμο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε αν είχε αμάξι! Ο καπιταλισμός του έχει προσφέρει ήδη ένα σωρό ευκαιρίες να γίνει πλούσιος, αν ήταν έξυπνος θα τις είχε εκμεταλλευτεί σαν κάποιους άλλους που έκαναν λαθρεμπορία καυσίμων (ξέρεις, αυτοί που μαγκιά τους, γιατί έτσι είναι το σύστημα, και αυτοί δεν είναι τσαμπατζήδες, είναι οι μεσσίες της ανάπτυξης), και θα οδηγούσε τη μερσεντέ του. Καλά τα πάω;

Ασε τις φιλοσοφιες, φιλε. Μπορεις να απαντησεις στην απλη ερωτηση:

-Οταν καποιος πληρωνει κανονικα το εισιτηριο του, τον πειραζει κανεις;

 

Οταν δημιουργεις προβλημα δεν ξερεις πώς θα καταληξει. Στην πορεια μπορει να χαθει ο ελεγχος. Ή εφαγε τζαμπα το κεφαλι του ή υπαρχει ευθυνη ελεγκτη και τιμωρια. Και στις δυο περιπτωσεις αυτος ειναι που ξεκινησε το προβλημα.

 

Το ζητημα ειναι γιατι σε μια κοινωνια που θελουμε να ζησουμε ησυχα κι ωραια, να βρισκονται παντα κατι σκατιαρηδες και να δημιουργουν προβληματα; Αλλοι τρωνε το κεφαλι τους και ησυχαζουν κι αλλοι τη σκαπουλαρουν και παρενοχλουν την προοδο της κοινωνιας με τον κολοχαρακτηρα τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν δημιουργεις προβλημα δεν ξερεις πώς θα καταληξει. Στην πορεια μπορει να χαθει ο ελεγχος. Ή εφαγε τζαμπα το κεφαλι του ή υπαρχει ευθυνη ελεγκτη και τιμωρια. Και στις δυο περιπτωσεις αυτος ειναι που ξεκινησε το προβλημα.

Ασχετο παντως ως προς την ευθυνη του ελεγκτη κ την υποθεση θανατου του νεαρου το ποιος ξεκινησε το προβλημα. ακομα κ σπιτι σου να μπω (αρα ξεκιναω το "προβλημα") δεν εχεις κανενα δικαιωμα να με σκοτωσεις κ αν με σκοτωσεις θα εισαι παρανομος.

 

Το ζητημα ειναι γιατι σε μια κοινωνια που θελουμε να ζησουμε ησυχα κι ωραια, να βρισκονται παντα κατι σκατιαρηδες και να δημιουργουν προβληματα; Αλλοι τρωνε το κεφαλι τους και ησυχαζουν κι αλλοι τη σκαπουλαρουν και παρενοχλουν την προοδο της κοινωνιας με τον κολοχαρακτηρα τους.

 

?? :fear:

κ ποιος μου λεει οτι δεν παρενοχλεις κ εσυ την προοδο της κοινωνιας οποτε θα πρεπει να γινει κατι κ να μην τη "σκαπουλαρεις"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...