Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για αγγελίες


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Λογω αγνοιας δλδ..

Ναι. Εκτός αν νομίζεις πως διαβάζουμε μερικές εκατονταδες/χιλιάδες posts καθημερινά. :)

 

Αν δεν υπάρχει βοήθεια και από τους ίδιους τους χρήστες, δεν θα πετύχει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Για τους χρηστες μιλαω,οχι για εσας.

Υπαρχει δλδ η δυνατοτητα αφαιρεσης,απλα δεν κανουν οι ιδιοι αναφορα.

Προφανώς! Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που μπορεί να κρίνουμε πως μια αναφορά δεν αρκεί για να αφαιρεθεί μια αξιολόγηση. Για παράδειγμα υπάρχουν αναφορές από πωλητές του στυλ "σβήστε τη γιατί μου χαλάει το καλό προφίλ" ενώ υπήρξε κανονικά συναλλαγή και οι αξιολογήσεις δεν περιέχουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

 

Σε κάθε περίπτωση όμως για να εξετάσουμε μια περίπτωση θα πρέπει να προηγηθεί μια αναφορά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προφανώς το "μου χαλάει το προφίλ" δεν αποτελεί επαρκή λόγο για να αφαιρεθεί μια αξιολόγηση.

 

Κατά τα λοιπά, αυτό που λέει ο billdanos: αν δεν στείλετε αναφορά, είναι αδύνατο να βλέπουμε όλες τις αγγελίες/αξιολογήσεις/μηνύματα.

 

Και ο λόγος που γράφουμε συνέχεια μην απαντάτε αν δείτε κάτι προβληματικό, είναι γιατί -και αναφορά να στείλετε- μας έχετε διπλασιάσει αυτόματα το φόρτο με την απάντησή σας. Που ναι μεν, θα πει κάποιος, "σιγά ρε φίλε, θα κάνεις τικ ένα ακόμη κουτάκι", αλλά για πολλαπλασιάστε αυτό το κουτάκι επί πόσες αναφορές και πόσα "in before the lock", "Παρασκευή έχουμε", "τι λες ρε κατσικοκλέφτη που θα μου πεις πως σου έστειλα μπακατέλα", και το πράγμα ξεφεύγει, ταχύτατα.

 

Υ.Γ. Γενικά, ελάχιστοι διαβάζουν τους όρους χρήσης, είτε τους γενικούς του forum, είτε τους πιο ειδικούς, όπως των αγγελιών. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορείτε να 'στρατολογισετε' παραπανω admins,ώστε να μειωθει ο ογκος των μηνυματων,και  αναφορων που λαμβανετε?

παντως αν οχι αρνητικη θα πρεπει να βαλετε τουλαχιστον κατι αντιστοιχο με το συστημα αστεριων του εβαυ γιατι ,για πολλους η συμπεριφορα και η ταχυτητα του πωλητη είναι σημαντικος παραγοντας.

ξεροντας το προφιλ του κάθε πωλητη αποφασίζεις αν θα πραγματοποιήσεις συναλαγη μαζι του η όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

δεν μπορείτε να 'στρατολογισετε' παραπανω admins,ώστε να μειωθει ο ογκος των μηνυματων,και  αναφορων που λαμβανετε?

παντως αν οχι αρνητικη θα πρεπει να βαλετε τουλαχιστον κατι αντιστοιχο με το συστημα αστεριων του εβαυ γιατι ,για πολλους η συμπεριφορα και η ταχυτητα του πωλητη είναι σημαντικος παραγοντας.

ξεροντας το προφιλ του κάθε πωλητη αποφασίζεις αν θα πραγματοποιήσεις συναλαγη μαζι του η όχι.

 

 

Δεν τίθεται τέτοιο θέμα γιατί σύντομα (ή μάλλον ASAP) θα αλλάξει εκ βάθρων και το σύστημα των αγγελιών & των αξιολογήσεων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς το "μου χαλάει το προφίλ" δεν αποτελεί επαρκή λόγο για να αφαιρεθεί μια αξιολόγηση.

 

Κατά τα λοιπά, αυτό που λέει ο billdanos: αν δεν στείλετε αναφορά, είναι αδύνατο να βλέπουμε όλες τις αγγελίες/αξιολογήσεις/μηνύματα.

 

Και ο λόγος που γράφουμε συνέχεια μην απαντάτε αν δείτε κάτι προβληματικό, είναι γιατί -και αναφορά να στείλετε- μας έχετε διπλασιάσει αυτόματα το φόρτο με την απάντησή σας. Που ναι μεν, θα πει κάποιος, "σιγά ρε φίλε, θα κάνεις τικ ένα ακόμη κουτάκι", αλλά για πολλαπλασιάστε αυτό το κουτάκι επί πόσες αναφορές και πόσα "in before the lock", "Παρασκευή έχουμε", "τι λες ρε κατσικοκλέφτη που θα μου πεις πως σου έστειλα μπακατέλα", και το πράγμα ξεφεύγει, ταχύτατα.

 

Υ.Γ. Γενικά, ελάχιστοι διαβάζουν τους όρους χρήσης, είτε τους γενικούς του forum, είτε τους πιο ειδικούς, όπως των αγγελιών. 

Εδω θα τσακωθουμε ομως,λιγα τα λογια σου για τα παρασκευιατικα.

Δεν τίθεται τέτοιο θέμα γιατί σύντομα (ή μάλλον ASAP) θα αλλάξει εκ βάθρων και το σύστημα των αγγελιών & των αξιολογήσεων.

Ελπιζω να μην ψαχνουμε να δουμε γιατι εχουμε μηδεν αξιολογησεις τις πρωτες μερες ε?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ελπιζω να μην ψαχνουμε να δουμε γιατι εχουμε μηδεν αξιολογησεις τις πρωτες μερες ε?

 

 

Δεν   βαριεσαι....μια   ψευδαισθηση   ειναι   κι  αυτη.... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν   βαριεσαι....μια   ψευδαισθηση   ειναι   κι  αυτη.... :-)

 

 

Τουναντίον, οι αξιολογήσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την αξιοπιστία των μελών που συμμετέχουν στις αγγελίες και θεωρώ ότι θα γίνει ό,τι είναι δυνατόν για να διατηρηθούν. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αγγελιες εδχω απο το να παρεις κατι απο xe προσφερουν μια καποια οχι βεβια απολυτη εγγυηση για τους συναλλασομενους οποτε πρεπει να γινει προσπαθεια να διατηρηθουνν οι αξιολογησεις .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σπανε οι αγγελιες σε ποσοτητα , ποικιλια , με τις αξιολογησεις αγγιζουν και το υψηλοτερο φορουμικο επιπεδο που μπορει να υπαρχει.Δεν ξερω ποιες θα ειναι οι αλλαγες , ελπιζω να ειναι φιλτρα για την αναζητηση , οχι καποιου ειδους συρρικνωση.

 

Βασικα και η πλατφορμα-μορφη τα σπαει, αν αλλαξει κατι ελπιζω να μην ειναι η επιλογη καποιας στενομακρης πλατφορμας που να μοιαζει σαν εντυπο της εφοριας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα

 Επιστρέφω σήμερα μετά αποκλεισμό αρκετών ημερών λόγω αρνητικής αξιολόγησης σε πωλητές που ακύρωσαν την πώληση .

Οκ το παραδέχομαι θα έπρεπε να έχω διαβάσει τους όρους χρήσης καλύτερα ,αλλα μιας και είμαι μέλος απο το 2001 απο το παλιό ακόμα insomnia , κάποια πράγματα ξεχνιούνται . 

 Βλέπωντας όμως οτι εδώ συζητούνται τρόποι για καλύτερη λειτουργία των αγγελιών , θα παραθέσω τις προτάσεις μου , χωρίς να ξέρω κατα πόσο ειναι εφικτό τεχνικά , αναλύωντας ομως τα "παραθυράκια" στο υπάρχον πλαίσιο .

 

Αρχικά όσον αφορά τους κανόνες , αν και ειμαι απο αυτούς που διαβάζουν τους κανόνες (γιαυτο και μου δινω μερίδιο ευθύνης για τον αποκλεισμό) , θεωρώ "παραπλανητικό" το σχόλιο που αναφερεται στο πεδίο των αξιολογήσεων . δηλαδη "¨Προσοχή : Αφήστε αξιολόγηση ΜΟΝΟ αν έχετε πάρει μέρος στην συναλλαγή και όχι για να κάνετε κάποια ερώτηση στον πωλητή ή να σχολιάσετε την τιμή. Παρόμοια μηνύματα θα διαγράφονται άμεσα."    Aν λοιπόν έχω κανονίσει με κάποιον να γινει η συναλλαγή , εχουμε ανταλάξει στοιχεία κλπ και μετά ακυρώσει , θεωρώ οτι έχω πάρει μέρος στην συναλλαγή ...   

 Αν το κείμενο έγραφε μονο αν έχετε ολοκληρώσει , θα είμουν πιο προσεχτικός ... ειναι κάτι που αλλαζει έυκολα νομίζω και θα προστατέψει απο καταλάθος αποκλεισμούς .

 

Προσωπικά με νοιάζει το να ξέρω ποτε ενας πωλητής ειναι σοβαρός (γιατί όταν ακυρώνει δεν ειναι) , καθώς δεσμευω ενα ποσό για την αγοραπωλησία , και σταματάω να κοιτάω αλλές προσφορές ... 

πιθανές λύσεις στο θέμα θα ήταν , να μπορώ να κάνω αρνητική και στην περίπτωση ακύρωσης (να επιτρέπεται δηλαδή , αν και είδα κάπου οτι παλιά γινόταν και καταργήθηκε) , ή να μπορεί με κάποιον τρόπο να φαίνεται οτι δεσμέυτηκε το προιον , πχ αν κάποιος συμφώνησε μαζι μου , να βλέπω οτι έγινε δεσμευση σε μένα ή σε αυτόν , οπότε να αποκτάω μόνο εγώ δικαίωμα αξιολόγησης , αλλα και να ξέρω οτι αν δεν "τσεκάρει" την δεσμευση , δεν εχει κλείσει η συμφωνία , οπότε και κοιτάω και αλλου ...

 

Θα αναφέρω μερικά πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν με το υπάρχον σύστημα , προς όφελος επιτήδιων ...

Σενάριο 1ο: Πχ πουλάω μια κάρτα , έχω θετικές αξιολογήσεις , οπότε με εμπιστέυονται ... βγαίνει ταυτόχρονα μια ίδια πιο φθηνή οπότε μου "χαλάει¨" την πώληση ... ακίνδυνα λοιπον με το ισχύον καθεστός, μπορώ να κλείσω την άλλη , οπότε και δεν υπάρχει ανταγωνιστής και αυξάνω τις πιθανότητες πώλησης της δικής μου , και φυσικά δεν κινδυνέυω απο αρνητική αξιολόγηση όταν ακυρώσω τον άλλο , αφού δεν έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή .

Σενάριο 2ο : , Βγαίνει μια κάρτα που θέλω , αλλα είτε την θέλω σε χαμηλότερη τιμή είτε θέλω να αποκλείσω αλλους απο την εκδήλωση ενδιαφέροντος ... βγάζω μια αντίστοιχη για πώληση εγώ πολύ φθηνότερα , την κλείνω σε οσους δείξουν ενδιαφέρον , οπότε η πραγματική κάρτα μένει στα αζήτητα , και μπορώ να την παζαρέψω μετην άνεση μου ... φυσικά και πάλι δεν κινδυνεύω απο οσους κοροιδεψα , καθώς δεν ολοκλήρωσα συναλλαγή μαζί τους ...

 

Τα παραπάνω βρισκονται απώλυτα μέσα στα όρια των σημερινών κανόνων απο όσο διάβασα ξανα , οπότε δεν κινδυνευω ακόμα και να πιαστώ , μιας και δεν παραβαίνω κανόνες του φορουμ ...

 

Σενάριο 3ο (παμε στα παραβάτικά , αλλά σιγουρα υπαρκτά) 

Με τσάτισε κάποιος , είτε γιατι μου ακύρωσε , είτε γιατί μου ρίχνει / ανεβάζει τις τιμές ... θελω να τον δείξω αναξιόπιστο , και να του χαλάσω το σοβαρο προφίλ του , που με κόπο έχτισε ... Ανοίγω ενα δεύτερο προφίλ ή βάζω τον κολητο μου να το κάνει για να μην παραβαίνω και πάλι τους όρους του φόρουμ , και τον βάζω να κάνει αρνητική αξιολόγηση , όχι όμως του στύλ , δεν μου έστειλε , αλλα του στύλ , μου έστειλε καμένη κάρτα , μου έστειλε σαπούνι , πληρωσα δεν μου έστειλε τίποτα ... 

 

Με τον τρόπο αυτό έχω αμαυρώσει ενα ίσως πραγματικά καλό προφίλ , χωρίς να εχω ενδεχόμενο ποινής , και φυσικά εχωντας το σχεδόν αδύνατο απο την ομάδα να ελέγξει το πραγματικό των γεγονότων ...

 

Ολά τα παραπάνω λύνονται φυσικά αν υπάρχει η δυνατότητα δεσμευσης που ανέφερα παραπάνω  , αλλά το αν ειναι τεχνικά εφικτό δεν μπορώ να το κρίνω .

Κλείνω παρακαλώντας το εξής , μέχρι να αλλάξει κάτι , αλλάξτε τουλάχιστον το κείμενο των αξιολογήσεων , και αλλάξτε το συμετοχη , σε ολοκλήρωση .

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο όσων κάθησαν να το διαβάσουν

Κώστας

 

Edit:

Ενα ακόμα θέμα που θα ήταν καλό στις αγγελίες , και το έχω αντιμετωπίσει , ειναι σε περίπτωση που γίνεται edit , να υπάρχει κάπου και το αρχικό κείμενο ... την έχω πατήσει στο παρελθόν , με άτομο που έγραφε οτι υπάρχει εγγυηση , ή κάτι αντίστοιχο , να αλλάξει εκ των υστέρων το κείμενο , και να μου λέει παλαβα .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

 

Αρχικά όσον αφορά τους κανόνες , αν και ειμαι απο αυτούς που διαβάζουν τους κανόνες (γιαυτο και μου δινω μερίδιο ευθύνης για τον αποκλεισμό) , θεωρώ "παραπλανητικό" το σχόλιο που αναφερεται στο πεδίο των αξιολογήσεων . δηλαδη "¨Προσοχή : Αφήστε αξιολόγηση ΜΟΝΟ αν έχετε πάρει μέρος στην συναλλαγή και όχι για να κάνετε κάποια ερώτηση στον πωλητή ή να σχολιάσετε την τιμή. Παρόμοια μηνύματα θα διαγράφονται άμεσα."    Aν λοιπόν έχω κανονίσει με κάποιον να γινει η συναλλαγή , εχουμε ανταλάξει στοιχεία κλπ και μετά ακυρώσει , θεωρώ οτι έχω πάρει μέρος στην συναλλαγή

συμφωνω σε ολα φιλε μου ,και πιστευω οτι το λαθος ξεκιναει απο την φραση:'Αφήστε αξιολόγηση ΜΟΝΟ αν έχετε πάρει μέρος '

με λιγα λογια ,αν ειμαι στις καλες μου ,μπαινω αγγελειες και κανω δωρο σε 5-6 που εχουν 0 αξιολογησεις δωρο απο μια θετικη ετσι γιατι ειμαι καλος ανθρωπος...

ασε οτι μπορω να κανω 5-6 προφιλ  και να τροφοδοτω τα προφιλ μου με θετικες...

 

για να καταλαβει καποιος οτι το συστημα αξιολογησης του ινσομνια θελει δουλεια για να γινει αξιοπιστο δεν θελει πολυ μυαλο.ουτε τσακαλι να'σαι. επισης αναφερω οτι ειμαι εγγεγραμενος χρηστης απο το 2007 για οσους εχουν περιεργεια ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¨Προσοχή : Αφήστε αξιολόγηση ΜΟΝΟ αν έχετε πάρει μέρος στην συναλλαγή και όχι για να κάνετε κάποια ερώτηση στον πωλητή ή να σχολιάσετε την τιμή. Παρόμοια μηνύματα θα διαγράφονται άμεσα." Aν λοιπόν έχω κανονίσει με κάποιον να γινει η συναλλαγή , εχουμε ανταλάξει στοιχεία κλπ και μετά ακυρώσει , θεωρώ οτι έχω πάρει μέρος στην συναλλαγή ...

 

Αφού δεν έχει υπάρξει συναλλαγή, πως έχεις πάρει και μέρος?

 

Το να στείλουμε 2 μηνύματα μεταξύ μας δεν σημαίνει ότι έχουμε κάνει κάποια συναλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...