Προς το περιεχόμενο

[tv]F&U 50'' FLS50222 299€ @ you[ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ-ΜΑΖΕΜΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ]


dobro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί παρόλο που έκαναν λάθος όπως λένε, και βάση των όρων χρήσης του καταστήματος τους είναι καλυμμένοι, αποφάσισαν να τιμήσουν τους πελάτες τους.

 

Αν θέλετε να το κάνουν και άλλα καταστήματα τιμήστε τους με ένα ευχαριστώ.

 

Αρέσει δεν αρέσει αν καταφέρουν και τις δώσουν σε αυτή την τιμή θα έχουν φερθεί σαν Ευρωπαϊκό κατάστημα.

Ας προσπαθήσετε να γίνετε για λίγο Ευρωπαίοι

 

Αν οι "οροι" του εκαστοτε καταστηματος ξεπερνουσαν τις διαταξεις του κρατους και της Ε.Ε τοτε δεν θα καναμε ΠΟΤΕ καταγγελιες και δεν θα εστεκαν ΠΟΤΕ αρνητικες κριτικες στο Skroutz....

Οι οροι ειναι απλα εκει για να απονθαρυνουν τον κοσμο απο το να "κυνηγαει" το θεμα, τπτ περισσοτερο και τπτ λιγοτερο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Διαβάζω ξανά και ξανά για "λάθη" σε τιμές των καταστημάτων... όποιος έχει βασικές γνώσεις προγραμματισμού ξέρει ότι είναι γελοίο σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να βάλουν σύστημα αυτόματης ειδοποίησης αν η τιμή παρουσιάζει πολύ μεγάλη ποσοστιαία διαφορά από ημέρα σε ημέρα, ή και οποιαδήποτε άλλη μεγάλη διακύμανση, και πχ να στέλνει ειδοποίηση στον υπεύθυνο ή και να κάνει hold το προϊόν μέχρι να τσεκαριστεί η τιμή ή οτιδήποτε really...

 

Υπάρχει ο τρόπος να αποτραπούν λοιπόν τέτοια επεισόδια.  Οπότε αν αυτά συμβαίνουν, συνειδητά ή όχι, συμβαίνουν γιατί τα αφήνουν να συμβούν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζετε οτι αν γινόνταν καταγγελίες θα αναγκαζόταν το you να στείλει τις τηλεοράσεις?Στη παρόμοια περίπτωση με το Κοτσώβολο/Electro που έγινε καταγγελία στο ΣΤΚ, μια συστατική επιστολή ήταν το τελευταίο νέο της υπόθεσης (link για το αντίστοιχο thread).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει δεν θα πουμε και ευχαριστω.

 

Μετα απο συννενοηση με την αντιπροσωπια εγινε και παιζει να βγαλει και κερδος.

Υποχρεωση του ειναι να μας καλυψει.

 

Μην τρελαθουμε κιολας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έστειλα δέμα στο κατάστημα τις Ξάνθης και είδα μια οθόνη FU με απόδειξη απο το You χωρίς να ξέρω όμως αν ήταν αυτή. δεν ήξερα καν για αυτήν την προσφορά για αυτό και δεν το πρόσεξα. Πάντως το κουτί ήταν αρκετά μεγάλο για να είναι ακόμα και 50άρα χρώματος μπλέ.

Κρίμα που δεν είδα το ποστ να έπαιρνα και εγώ μια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έστειλα δέμα στο κατάστημα τις Ξάνθης και είδα μια οθόνη FU με απόδειξη απο το You χωρίς να ξέρω όμως αν ήταν αυτή. δεν ήξερα καν για αυτήν την προσφορά για αυτό και δεν το πρόσεξα. Πάντως το κουτί ήταν αρκετά μεγάλο για να είναι ακόμα και 50άρα χρώματος μπλέ.

Κρίμα που δεν είδα το ποστ να έπαιρνα και εγώ μια.

Στο κατάστημα της Ξάνθης... ACS εννοείς?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν οι "οροι" του εκαστοτε καταστηματος ξεπερνουσαν τις διαταξεις του κρατους και της Ε.Ε τοτε δεν θα καναμε ΠΟΤΕ καταγγελιες και δεν θα εστεκαν ΠΟΤΕ αρνητικες κριτικες στο Skroutz....

Οι οροι ειναι απλα εκει για να απονθαρυνουν τον κοσμο απο το να "κυνηγαει" το θεμα, τπτ περισσοτερο και τπτ λιγοτερο.

 

Για δείξει μου για ποιό νόμο μιλάς?

 

 

Το ότι κάνουμε μία καταγγελία δε σημαίνει ότι έχουμε και δίκιο.

Αντίστοιχα λάθη έχουν κάνει και άλλα μεγάλα Ευρωπαϊκά καταστήματα καταστήματα και μια χαρά ακύρωσαν. (βλ. Amazon.co.uk)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή το παρόν θέμα:

Δεν θα ήταν καλό να φτιαχτεί ένα θέμα "Προσφορές Μαϊμού παύλα Λάθη";

Και να το συμβουλεύομαστε σαν black list ένα πράγμα;

Μπορεί να γίνονται λάθη μερικές φορές από καταστήματα, αλλά αν επαναλαμβάνονται θα είναι "λάθη".

Πιστευω ότι καλό θα είναι και θα αποτελεί και καμπανάκι για τα καταστήματα να μην εχουν παρουσία σ' αυτό το συγκεκριμένο θέμα.

Θα μου πεις σιγά μην ιδρώσει το αυτί τους. Μωρέ ιδρώνει!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ αλλά να το διαχειρίζεται μόνο ο mod, όχι να γράφει ο καθένας τα δικά του. Πχ πήγε η ιστορία με την tv άπατη; Μια καταχώρηση απο τον matrixx με μια σύντομη περιγραφή του ιστορικού.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για δείξει μου για ποιό νόμο μιλάς?

 

 

Το ότι κάνουμε μία καταγγελία δε σημαίνει ότι έχουμε και δίκιο.

Αντίστοιχα λάθη έχουν κάνει και άλλα μεγάλα Ευρωπαϊκά καταστήματα καταστήματα και μια χαρά ακύρωσαν. (βλ. Amazon.co.uk)

 

Υπαρχουν νομοι περι παραπλανησης και "δουλεματος" των καταναλωτων και τοσο στην Ελληνικη οσο και στην Ευρωπαικη νομοθεσια, τωρα αν θελεις να κατσω να στους αναφερω κατα γραμμα εχω και αλλες δουλειες (ειμαι σιγουρος πως καποιοι εδω μεσα εχουν τελειωσει νομικη οποτε μπορουν να τους αναφερουν).

 

Οσο για το αλλο ξαναλεμε πως 1 λαθος ειναι οκ, συστηματικα λαθη ομως οπως γινονται στο Ελλαδα οχι. Και μην ξεχναμε πως το Αμαζον που αναφερες μπορει να σου εστελνε ακομα και ΨΥΓΕΙΟ απο την Αγγλια ΔΩΡΕΑΝ με ΚΟΥΡΙΕΡ μεσα σε 3 μερες....Εδω δωρεαν δεν σου στελνουν ουτε φριτεζα απο Κωλονο στο Αιγαλεω. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα λοιπον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν νομοι περι παραπλανησης και "δουλεματος" των καταναλωτων και τοσο στην Ελληνικη οσο και στην Ευρωπαικη νομοθεσια, τωρα αν θελεις να κατσω να στους αναφερω κατα γραμμα εχω και αλλες δουλειες (ειμαι σιγουρος πως καποιοι εδω μεσα εχουν τελειωσει νομικη οποτε μπορουν να τους αναφερουν).

 

Οσο για το αλλο ξαναλεμε πως 1 λαθος ειναι οκ, συστηματικα λαθη ομως οπως γινονται στο Ελλαδα οχι. Και μην ξεχναμε πως το Αμαζον που αναφερες μπορει να σου εστελνε ακομα και ΨΥΓΕΙΟ απο την Αγγλια ΔΩΡΕΑΝ με ΚΟΥΡΙΕΡ μεσα σε 3 μερες....Εδω δωρεαν δεν σου στελνουν ουτε φριτεζα απο Κωλονο στο Αιγαλεω. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα λοιπον.

 

Αυτό ακριβώς!

 

Το κατάστημα λόγω λάθους όπως δήλωσε θα δώσει στη ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟΥ SKROUTZ.GR (!!!!) το προϊόν και δεν θεωρούμε αυτονόητο ότι πρέπει να γράψουμε μία θετική αξιολόγηση ώστε και άλλοι να αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο τα λάθη τους!!!!

 

Νόμο έχεις?

1' στο google είναι αν τον γνωρίζεις.

 

TIP:

Αν υπήρχε θα είχαν κλείσει πολλά καταστήματα ΚΑΙ δεν θα υπήρχαν τέτοια λάθη ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς!

 

Το κατάστημα λόγω λάθους όπως δήλωσε θα δώσει στη ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟΥ SKROUTZ.GR (!!!!) το προϊόν και δεν θεωρούμε αυτονόητο ότι πρέπει να γράψουμε μία θετική αξιολόγηση ώστε και άλλοι να αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο τα λάθη τους!!!!

 

Νόμο έχεις?

1' στο google είναι αν τον γνωρίζεις.

 

TIP:

Αν υπήρχε θα είχαν κλείσει πολλά καταστήματα ΚΑΙ δεν θα υπήρχαν τέτοια λάθη ;)

 

Επειδη ΥΠΑΡΧΕΙ αναλογη νομοθεσια εχουν πεσει ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ανα καιρους (εκτος αν εσυ πιστευεις πως τρωνε προστιμα απο το πουθενα χωρις πατημα). Απλα σε μερικες περιπτωσεις ενα προστιμο 20.000ε μπορει να ειναι λιγοτερο απο την χασουρα ενος μαγαζιου σε ενα μεγαλο λαθος γιαυτο και τα πληρωνουν.

Απο εκει και περα οπως εχουν αναφερει πολλοι ενα λαθος ειναι λαθος, πολλα λαθη ειναι κοροιδια και δουλεμα και αυτο το βλεπουμε καθημερινα στην Ελλαδα απο μεγαλα και μικρα καταστηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

300€ είναι τίποτα για full hd smart tv 50", ας είναι και F&U, πώς δεν το πήρε το μάτι μου νωρίτερα το θέμα?

Ελπίζω να παραλάβετε στο τέλος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1' στο google είναι αν τον γνωρίζεις.

 

TIP:

Αν υπήρχε θα είχαν κλείσει πολλά καταστήματα ΚΑΙ δεν θα υπήρχαν τέτοια λάθη ;)

 

Υπάρχει τέτοιος νόμος.

Είναι ο 2251/1994 που αναφέρει ρητά τέτοια περίπτωση

Δες εδώ, το 4ο κουτάκι:

 

Link.png Site: Συναλλαγές από απόσταστη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...