Προς το περιεχόμενο

[tv]F&U 50'' FLS50222 299€ @ you[ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ-ΜΑΖΕΜΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ]


dobro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

1' στο google είναι αν τον γνωρίζεις.

 

TIP:

Αν υπήρχε θα είχαν κλείσει πολλά καταστήματα ΚΑΙ δεν θα υπήρχαν τέτοια λάθη ;)

 

Υπάρχει τέτοιος νόμος.

Είναι ο 2251/1994 που αναφέρει ρητά τέτοια περίπτωση

Δες εδώ, το 4ο κουτάκι:

 

Link.png Site: Συναλλαγές από απόσταστη

 

οποτε μηπως θα επρεπε να κανουμε ομαδικα μια καταγγελια για να μας τις στειλουνε?εχει κανει κανεις καταγγελια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

1' στο google είναι αν τον γνωρίζεις.

 

TIP:

Αν υπήρχε θα είχαν κλείσει πολλά καταστήματα ΚΑΙ δεν θα υπήρχαν τέτοια λάθη ;)

 

Υπάρχει τέτοιος νόμος.

Είναι ο 2251/1994 που αναφέρει ρητά τέτοια περίπτωση

Δες εδώ, το 4ο κουτάκι:

 

Link.png Site: Συναλλαγές από απόσταστη

 

 

Όλες οι καταγγελίες καταλήγουν εις βάρος των καταστημάτων?

Ή όταν αποδεικνύεται ότι ήταν εσκεμμένο το λάθος με σκοπό την παραπλάνηση του καταναλωτή?

 

Θολό το τοπίο..

http://www.wilmerhale.com/pages/publicationsandnewsdetail.aspx?NewsPubId=91329

http://www.telegraph.co.uk/finance/personalfinance/consumertips/9762004/Shopping-consumer-rights-We-debunk-the-urban-myths.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποτε μηπως θα επρεπε να κανουμε ομαδικα μια καταγγελια για να μας τις στειλουνε?εχει κανει κανεις καταγγελια?

 

Το γράφω και στο thread για το Nexus 7, επειδή έκατσα και το έψαξα.

Η σελίδα του 1520 είναι για να καταγείλετε μια τέτοια πρακτική στο υπουργείο.

Θα εξεταστεί και αν στέκει, θα επιβληθεί διοικητικό πρόστιμο. ΔΕ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Με λίγα λόγια, δε θα πάρετε τις τηλεοράσεις αν το μαγαζί δεν θέλει να τις στείλει.

 

Αν θέλετε να λυθεί μία συγκεκριμένη διένεξη, απευθύνεστε Link.png Site: εδώ.

 

Φυσικά το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Μπορείτε και να καταγγείλετε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο 

Συνήγορο του Καταναλωτή. 

 

Όσο για το αν όλες οι καταγγελίες καταλήγουν εις βάρος των καταστημάτων, δεν έχω απάντηση.

Άποψή μου είναι πως η μαζικότητα των καταγγελιών βοηθάει σε πολλά επίπεδα:

 

1) Αυξάνει τη δημοσιότητα γύρω από την πρακτική αυτή, μειώνοντας τις πιθανότητες να επαναληφθεί

2) Αυξάνει τις πιθανότητες να διερευνηθεί η καταγγελία σε βάθος και ταχύτερα

3) Στέλνει το μήνυμα (σε εταιρείες, υπουργείο, γενικά παντού) ότι πλέον οι εποχές των προβάτων πάνε προ πολλού.

 

Ένα ακόμη προσωπικό σχόλιο και κλείνω.

Περιμένετε να δείτε αν και με ποιο τρόπο θα λύσει το πρόβλημά σας το you.gr, πρίν προβείτε σε καταγγελία.

Δεν είναι απλά θέμα τρόπων, είναι θέμα ηθικό. Αν η λύση δε σας ικανοποιήσει ή αν δεν υπάρξει λύση, τότε

κάντε καταγγελία.

 

Μην εξαντλείτε την αυστηρότητά σας και μην διεκδικείτε τα δικαιώματά σας με ακραίο τρόπο (δε μου έστειλαν

την τηλεόραση αμέσως; ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ). Εκτός του ότι έτσι εκφυλίζεται η "δύναμη" της καταγγελίας, δε δίνετε

και τη δυνατότητα στον άλλο να αποδείξει αν όντως ήταν λάθος το οποίο και προσπαθεί να διορθώσει.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντε να δουμε τι θα γινει απο εβδομαδα.οποιος ενημερωθει ας ενημερωσει και τους υπολοιπους.Αληθεια ποσοι απο εδω εχουμε παραγγειλει και με τι σειρα/?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ημερ. Καταχώρισης Παραγγελίας: 19/6/2014   6:24:45 μμ

 

(Το ρολόι του you.gr πάει 3 ώρες πίσω κανονικά παρήγγειλα στις  21:24:45 μμ)

Επεξ/σία από dimigar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διακρίνω ότι ανάμεσα μας κυκλοφορούν κάποιοι "μονοφαγάδες"!!! Ρε παλλουκάρια παραγγέλνω 20 λεπτά μετά την ανάρτηση του ποστ και είμαι τελευταίος!;;! Όλοι παραγγείλατε πριν την ανάρτηση στο ινσόμνια;

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διακρίνω ότι ανάμεσα μας κυκλοφορούν κάποιοι "μονοφαγάδες"!!! Ρε παλλουκάρια παραγγέλνω 20 λεπτά μετά την ανάρτηση του ποστ και είμαι τελευταίος!;;! Όλοι παραγγείλατε πριν την ανάρτηση στο ινσόμνια;

Sent from my iPhone using Insomnia

χαχαχαχα ο σωστος insomniac προσφορακιας παραγγελνει και μετα ποσταρει.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το θέμα το χειμώνα με την Vodafone με το LG παντός εγω και καπιοι άλλοι που καναμε καταγγελία και δεν δέχτηκα αντιπροσφορα μας πήρανε τηλ και τσιμπισαμε όλοι το 1020 με 170ε δλδ έκπτωση 170ε,με αλλα λόγια μας έκατσε παρα να μας έδειξαν το LG....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...