Προς το περιεχόμενο

Αγορα μηχανης μεχρι 400 κυβικα για ταξιδια και γενικα...


stratigos24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατι για απωλεια δεικτη βενζινης διαβαζω στα kle. Ισχυει και στα πιο καινουρια μοντελα (πχ οπως αυτα του 2005 - 2007 που κοιταω) ή ειναι μονο στα παλια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Απο οτι εμαθα, δεν εχει κανενα KLE δεικτη για τη βενζινη, αλλα εχει ενα κουμπι ''Reset'' που μηδενιζει και το πατας οταν βαλεις βενζινη και υπολογιζεις τι εχει καψει με βαση τα χιλιομετρα που κανεις, οποτε ειμαστε οκ.

 

Βλεπω οτι εχει 12αρι (?) ρεζερβουαρ χωρις τη ρεζερβα (άλλα 3 να ειναι η ρεζερβα?) και καιει περιπου 5-6 λιτρα τα 100, αρα κανα 200αρι χοντρικα χλμ να βγαζει χωρις τη ρεζερβα. 

 

Ειναι οκ λετε η καταναλωση του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

KLE ήταν το πρώτο μου μηχανάκι. Καταπληκτικό για πρώτο μηχανάκι. Δείκτη βενζίνης δεν έχει, έχει διακόπτη ρεζέρβας.

Μετράς χιλιόμετρα που σε βγάζει και υπολογίζεις να βάζεις μπιζίνα πριν μείνεις. ΑΝ μείνεις, γυρίζεις τον διακόπτη στην ρεζέρβα και έχεις άλλα 10-20χλμ μέχρι το βενζινάδικο.

Σε χρήση μέσα στην πόλη μου έβγαζε με το τεπόζιτο του 180χλμ με 190χλμ περίπου (120 κιλά, σε καταστάσεις πόλης με μεγάλη κατανάλωση).

Εθνική σε χαλαρές ταχύτητες (μέχρι 120) έβγαζα και 200χλμ το τεπόζιτο πριν γυρίσω σε ρεζέρβα. Έχω ακούσει από άλλους KLEδες ότι βγάζανε 220+

Για ταξίδια σε 2καβαλο ξέχνα το αν δεν αλλάξεις σέλα (θέλει μια καλή ανατομική). Πάνω από 50χλμ διαδρομή και πιανώμουν λες και δούλευα με κομπρεσέρ.

Όλα τα KLE είναι ίδια στον κινητήρα μετά από μια χρονολογία (νομίζω το 99 έγινε η αλλάγη - μπορεί να λέω λάθος). Facelift κάνανε.

Σκυλί σαν μηχανάκι τρομερό.

Δεν θα το έπαιρνα όμως για να κάνω ταξίδια σε εθνικές. Προσωπικά δεν την πάλεψα σε αποστάσεις πάνω από 100χλμ (και αυτές στο 100αρικο με κούραζαν τρομερά).

 

Edit: τώρα είδα ότι βλέπεις και Transalp. Το θεωρώ καλύτερο για μεγάλες διαδρομές, έχοντας οδηγήσει και τα 2. Παιζουν κ περισσότερα περιφεριακά για το Transalp. Στο KLE δεν βρίσκεις έυκολα πλαινές βάσεις για βαλιτσάκια ή γενικά πράγματα.

Άσε που σου δίνει και λίγη δύναμη παραπάνω (ισα ίσα όσο χρειάζεται για προσπεράσεις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τη βοηθεια. Για transalp δεν παω διοτι δεν μαρεσει πολυ οπτικα και φαινεται και πιο μαουνα. Βεβαια, δεν αντιλεγω στο οτι μπορει να ειναι καλυτερη για τη χρηση που θελω να κανω.

 

Ειχες κανει αλλαγη σελας και παλι ειχες πιασιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την μαμά σέλα δεν άντεχα πάνω από 20χλμ.

Με την ανατομική που έβαλα (είχα πάει σε μαστόρι τρελό για να μου την αλλάξει. Την άλλαξε ολόκληρη) ήταν μέρα με την νύχτα.

Μονός έβγαλα 100χλμ χωρίς στάση με μικρό πιάσιμο.

2καβαλος όμως πάλι ήταν ζόρι.

Αν θες να είσαι μόνος το KLE είναι καταπληκτικό σαν μηχανάκι. Είναι lonely rider κ έτσι. Πάει παντού τα κάνει όλα.

Στο 2κάβαλο θέλει υπομονή από εσένα και πολύ περισσότερο από τον συνοδηγό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tην ειδα... Την ερωτευτικα... Αν καποια στιγμη παρω μηχανη, 99% αυτη θα ειναι. Ειναι Ιταλικο, naked, 2κυλινδρο, φαινεται να ειναι γενικα αξιοπιστο, ανετο (μαλλον) και για τον συνοδηγο, 750cc, abs (ερωτηση... μονο η εκδοση gt εχει abs ή οχι?), καλο μεγεθος για πρωτη μηχανη (και οχι μονο για πρωτη), καλη υποδυναμη χωρις να οργωνει τον δρομο (95+αλογα), πολυ καλα φρενα και γενικα καλα περιφερειακα, αναποδα μπροστινα, τη βρισκεις μεταχειρισμενη σε τιμη ~3000 ευρω (που ειναι και το μαξ που θελω να δωσω) και κατ'εμε φανταστικη εμφανιση.

 

Μιλαω για το Aprilia sl 750cc του 08':

 

post-182562-0-20009100-1410735126_thumb.jpg

 

post-182562-0-40289400-1410735122_thumb.jpg

 

post-182562-0-49241800-1410735125_thumb.jpg

 

post-182562-0-91608700-1410735313_thumb.jpg

 

Αν την εχει και κανεις ή ξερει κατι παραπανω για αυτη τη μηχανη (ειτε θετικο, ειτε αρνητικο), εδω ειμαστε..

Επεξ/σία από stratigos24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν κάνω λάθος πολλά Shiver έχουν οι ΔΙΑΣ. Αν πετύχεις κανέναν ρώτησε τον. Αυτοί τα λιώνουν τα μηχανάκια και δεν τα προσέχουν και ιδιαίτερα.

Πολύ όμορφο - όπως και όλα τα Ιταλικά ΑΛΛΑ (να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου):

- Γυμνό σε ταξίδι με ταχύτητες πάνω από 100 λένε ότι σε χτυπάει πολύ ο αέρας (πολύ ξύλο). Μην πεις ότι δεν θα πηγαίνεις πάνω από 100 γιατί με 95 άλογα θα τα τραβάει έυκολα (τα 95 άλογα για πρώτη μηχανή προσωπικά τα θεωρώ πολλά...)

- Πανέμορφο μηχανάκι, σε ταξίδι τι είδους αποσκευές θα βάλεις? Αν βάλεις top case θα χαλάσεις εμφάνιση, αν βάλεις πλαινές βαλίτσες θα έχεις λίγο χώρο & πολλά έξοδα.

- Τα Aprilia φημίζονται για τα ηλεκτρολογικά τους προβλήματα. Πιο παλιά τουλάχιστον. Κάνε καλή έρευνα για το συγκεκριμένο και το μεταχειρισμένο που θα παρεις να έχει αναλυτικό book service και να το πας σε ΠΟΛΥ καλό μάστορα. Ένα πήγασο (meh) του 2005 που είχα για 2-3 μήνες μου είχε βγάλει την παναγία. Βέβαια άλλες εποχές, άλλη τεχνολογία άλλο σκαρί. Μπορεί να τα έφτιαξαν.

- Για τον συνοδηγό τα μόνα άνετα μηχανάκια είναι τα Varadero, Africa Twin, Transalp, γενικά τα μεγάλα On-Off. Τα ελαφρώς πιο σκυφτά για τον οδηγό, είναι μαρτύριο για τον συνοδηγο εκτός και αν είναι εκπαιδευμένος. Τα πόδια λυγίζουν πολυ, δεν έχει πλάτη σε βαλίτσα να στηριχτεί, πέφτει πάνω στον οδηγό. Δες πόσο ψηλά είναι τα πατάκια του συνοδηγού για να καταλάβεις.

Παράδειγμα: φίλος ύψους 1,85+ 75 κιλά, γυμνασμένος σχετικά με fazer & bandit δεν αντέχει πάνω από 20χλμ πορεία. Τον πιάνουν τα γόνατα του. φίλη ύψους 1,70+ 75 κιλά (ελαφρώς γεματούλα, επίσης γυμνασμένη όμως) τα ίδια. Άλλη φίλη 1,60, 55κιλά δεν βγάζει κιχ. Γυναίκα του κουμπάρου μου, 1,60 65+ κιλά τέρμα αγύμναστη δεν μασάει τίποτε! Κάνει 300+ χλμ συνεχόμενα αν γουστάρει. Σαν συνοδηγός πάντα σε μηχανάκια τύπου fazer.

Αν θες να είναι άνετος ο συνοδηγός θα πάρεις μεγάλο On-off.

Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, την μηχανή την παίρνεις για εσένα, θα πάρεις αυτό που γουστάρεις. Αν δεν το πάρεις θα το έχεις καημό κ κάθε φορά που την βλέπεις σε άλλον θα κάνεις αχχχχ

 

Edit: Δες εδώ πως θα είναι φορτωμένο το μηχανάκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξουσιοδοτημένο σέρβις έχεις κοντά σου,εννοώ στην πόλη σου ;

ελπίζω ναι.

γιατί αλλιώς αν χρειαστεί να το στείλεις σε άλλη πόλη είναι πολλοί οι κίνδυνοι (της μεταφοράς,να στο σηκώσουν μέσα στο συνεργείο κλπ)

 

συμφωνώ με τον προλαλήσαντα ^ αν ο συνοδηγός είναι λίγο ψηλός δεινοπαθεί ειδικά όσο δεν υπάρχει βαλίτσα πίσω για αντίσταση.

τι ροπή έχει η μηχανή ξέρουμε; δεν μπορώ να βρω από το τάμπλετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eυχαριστω για τις απαντησεις σας. Εχουμε και λεμε:

 

 

@valerie_ Αθηνα ειμαι, φανταζομαι θα εχει σερβις. (?!) - - -  

 

Ροπη:

 

Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8,2/7.000

 

 

@ApSiMan

 

Το ψαχνω ακομα το θεμα αξιοπιστιας μεσα σε φορουμ και αρθρα να δω τι παιζει. Πολλοι λενε οτι δεν βγαζει θεματα σαν μηχανακι, εκτος απο ενα ποστ που ειδα (μεχρι στιγμης ενα ποστ εχω δει να αναφερει καποιος οτι βγαζει προβλημα αν και γενικο σχολιο) που ελεγε: ''Τα πρώτα 07-08 είχαν διάφορες ψιλοβλακειες που χαλαγαν, βελτιώθηκαν στα μεταγενέστερα.'' Θα ψαξω να δω μηπως βρω κατι και καταλαβω τι εννοει οταν λεει ''ψιλοβλακειες''. Ο ιδιος ελεγε οτι εχει καλα φρενα, φθηνα ανταλλακτικα και αναρτησεις τυπου japan (με το japan, εννοει μετριες).

 

Απο εκει και περα, στο θεμα του συνοδηγου:

 

Η συνοδηγος ειναι στην κατηγορια αυτη :  ''Άλλη φίλη 1,60, 55κιλά δεν βγάζει κιχ.'' Ας ελπισουμε λοιπον οτι και η δικια μου θα ειναι οκ.

 

Οσον αφορα τα αλογα τωρα, φυσικα και ειναι πολλα τα 95, δεν το ειπα σε φαση οτι ειναι λιγα και το μηχανακι δεν παει, απλα διαβαζω οτι το μηχανακι δεν ειναι πολυ αποτομο με αυτη την ιπποδυναμη και ανοιγει ομαλα και οχι κομματια. Βεβαια, στη φαση που ειμαι εγω και ενα cb400 να μου δωσεις (δεν υποτιμω το μηχανακι), θα σου πω παει σουπερ.  :D

 

Ευχαριστω για τις φωτο ωστε να δω πως ειναι φορτωμενο. Μια χαρα, μαρεσει! Το ειχα δει και εγω και σε μια αγγελια στο car ειχα δει τα σιδερα που του βαζει για να κατσουν οι βαλιτσες κλπ..

 

Τωρα που το λες για τους Διας, θυμηθηκα οτι τους ειχα δει με ενα aprilia καιρο πριν και ελεγα ''μα καλα, τι ωραια μηχανη κλπ''. Απο οτι βλεπω τωρα που το εψαξα λιγο, δεν εχουν (με επιφυλαξη αυτο που λεω) το shiver αλλα το dorsoduro που βεβαια στην ουσια εχει το ιδιο μοτερ με το shiver και το μονο που αλλαζει ειναι το φτερο πισω (πιο εντουραδικο) και η μουρη μπροστα (παλι πιο εντουρο - μοταρντ φαση). Το οτι το εχουν οι Διας ομως (γενικα η αστυνομια δηλαδη), δεν παει να πει (φανταζομαι) οτι ειναι και αξιοπιστο, αφου στην Ελλαδα, ολα με συμφωνιες γινονται μεταξυ τους. Εδω ειχαν xsara. Τί, ηταν τα xsara αξιοπιστα? Εμενα ενας τυπος που ειχα μιλησει παλια που ο πατερας του ηταν στην Γαδα, μου ειχε πει οτι ειχε κανει μεγαλη βλακεια η αστυνομια τοτε και πηρε αυτα τα αμαξια και οτι τους εβγαζαν προβληματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:-D Oχι ρε συ, ενταξει. Το σκεφτηκα και εγω πολυ, το οτι ειναι 95 αλογα, μηπως μου πεσει too much για αρχη, αλλα διαβαζοντας οτι η επιταχυνση του ειναι ομαλη κλπ κλπ, ειπα να μην το φοβηθω. 

 

Αλλα και εσυ δεν τρωγεσαι με τιποτα να ξερεις... Τη μια μου ελεγες να κοιταξω μεγαλυτερα κυβικα και τωρα που τα κοιταω βρηκες κατι αλλο... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χεχ, ότι σου αρέσει πάρε, όλες οι ας πούμε μη αγωνιστικές/ημιαγωνιστικές μηχανές σχετικά ομαλή επιτάχυνση έχουν, δεν έχουν σκοπό να σκοτώνουν τους αναβάτες τους. ;p

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως θέλει επειγόντως μασκάκι ε.

νορμαλ ροπή έχει. φαντάσου έχω κάτσει σε μηχανή με 15/5.100 και τα είδα όλα νόμιζα θα φύγω σαν αερόστατο πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...