Προς το περιεχόμενο

Αγορα μηχανης μεχρι 400 κυβικα για ταξιδια και γενικα...


stratigos24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι, τα κάνει όλα και συμφέρει. Η σέλα θυμάμαι μου είχε φανεί θρόνος σε σχέση με το Husqvarna που καβαλάω.

 

 

Όχι.

 

Καλα, λογικο ρε συ... χαχα

 

Πριονι το husqvarna? Ειχε φιλος ενα sm 610 παλια και πηγαινε φωτια...

 

 

 

Έχει σέλα το husqvarna?

 

:P  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε μου στο CB 400 αναφέρομαι αλλά απ'οτι είδα με μια πρόχειρη αναζήτηση στο car δεν υπάρχει κανένα με φάιρνγκ. Πάντως στα λεφτά που θες θα βρείς πολλά καλά μηχανακια

 

Καταλαβα..

 

Αν σου ερθει και τιποτα αλλο στο μυαλο, εδω ειμαστε. ;)

IT_%28South_Park%3B_The_Entity%29.jpeg.j

 

 

(το 610 έχω κι εγώ, δεν είναι πολύ "άγριο", στα ψηλά νευριάζει)..

Χαχα...

 

Ωραια, λυσε μου μια απορια. Σου εχει δειξει στο ηλεκτρονικο κοντερ του 190 χλμ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του 2005 είναι με μηχανικό κοντέρ. Καλά τα επόμενα έχουν ακόμα χειρότερη σέλα!

190 φοβάμαι μόνο που το σκέφτομαι να τα πιάσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα, μου ειχαν πει (αυτος και ενας αλλος φιλος που ηταν συνοδηγος) οτι εδειξε (αν θυμαμαι καλα) 190 και το εχω απορια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχα, καταλαβα. Χαχα.

 

 

Ο φιλος που ειχε το kle 400 του 98' που ειπα παραπανω, μου ειπε τα ιδια. Τιμιο μηχανακι. Να μην παρω απο τα παλια σαν το δικο του γιατι δεν πανε και πολυ και να παρω (αν παρω) κανενα απο το 05 και μετα που ειναι πιο δυνατα. Ταξιδακι λεει κανεις (δεν ειναι για πολυ μεγαλα λεει αλλα για 150 - 200 χλμ ειναι μια χαρα), βαζεις και μια μπαγκαζιερα πισω (αληθεια, παιρνει και στα πλαγια τιποτα αυτο?) και εισαι οκ.

 

Και κανα transalp ειπε να δω, αλλα τα εχω δει απο παλια και δεν μου αρεσουν οπτικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι πολύ άγριο λέει ο άλλος..αυτό είναι κτήνος ρε..

 

Δεν είναι όπως τα SMR που φοβάσαι να τα οδηγήσεις.

Στα χαμηλά δουλεύουν πολύ ήπια.

 

Και κανα transalp ειπε να δω, αλλα τα εχω δει απο παλια και δεν μου αρεσουν οπτικα.

 

Τα transalp, ειδικά τα παλαιότερα είναι τέρατα αξιοπιστίας, αλλά και κάπως ογκώδη, δεν ξέρω κατά πόσο θα σε βολέψει μέσα στην πόλη.

 

Και το GS εμένα μου αρέσει σαν μηχανή. Την πήρε πρόσφατα ένας φίλος και δηλώνει ευχαριστημένος.

Ο μηχανικός μου δεν τις συμπαθεί, αλλά δεν θυμάμαι γιατί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν το προτεινε κανενας νωριτερα αλλα αξίζει να κοιτάξεις και σε παραπάνω κυβικά, ιδιαίτερα αν σκέφτεσαι να κανεις ταξιδάκια.
Θα σου πρότεινα να τσεκάρεις το kawasaki er6n, με μια καλή ζελατίνα μπορείς εύκολα να κανεις ταξιδάκια, είναι και δικύλινδρο οπότε

δεν θα κουραστείς ούτε εσύ αλλα ούτε και αυτό. Φορτώνεται εύκολα με μπαγαζιέρα και βαλίτσες, έχω δει αρκετά σε μοτο φόρουμ.

Επίσης όσο αφορά γενικότερα το μηχανάκι είναι πολύ αξιόπιστο, δεν βγάζει προβλήματα και μπορείς άνετα να το χρησιμοποιείς και μέσα στην πόλη. 

Κατανάλωση πολύ καλη για τα δεδομένα της μηχανης. Παίζει απο 4.5 λίτρα και πάνω ανάλογα πως το πας. Και απο τιμές νομίζω μπορείς να βρεις

απο 2700+ ανάλογα με τη χρονολογια του μοντέλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν κοιτάς και κανένα τέτοιο:

BMW GS650. Βρίσκεις εύκολα στα λεφτά σου με ABS.

 

Ναι, μαρεσουν και αυτα τα gs αλλα δεν ξερω... Τα ειχα για πολυ ακριβα και πρεπει να δω τι παιζει με τιμες, σερβις κλπ..

 

11 αγγελιες βρηκα με τα κριτηρια μου.

Δεν ξερω αν το προτεινε κανενας νωριτερα αλλα αξίζει να κοιτάξεις και σε παραπάνω κυβικά, ιδιαίτερα αν σκέφτεσαι να κανεις ταξιδάκια.

Θα σου πρότεινα να τσεκάρεις το kawasaki er6n

Ναι, τα ειπαμε και πιο πριν. Οντως, πολυ καλα λογια για αυτα τα μηχανακια λενε γενικως..

Δεν είναι όπως τα SMR που φοβάσαι να τα οδηγήσεις.

Στα χαμηλά δουλεύουν πολύ ήπια.

 

 

Τα transalp, ειδικά τα παλαιότερα είναι τέρατα αξιοπιστίας, αλλά και κάπως ογκώδη, δεν ξέρω κατά πόσο θα σε βολέψει μέσα στην πόλη.

 

Και το GS εμένα μου αρέσει σαν μηχανή. Την πήρε πρόσφατα ένας φίλος και δηλώνει ευχαριστημένος.

Ο μηχανικός μου δεν τις συμπαθεί, αλλά δεν θυμάμαι γιατί.

Ναι, ασε. Το tran δεν το σκεφτομαι καν. Το gs το εχει ενας γνωστος (καλα, θα σκεφτεστε, ''οτι λεμε το εχει και ενας φιλος του - γνωστος του'' και ετσι...χαχα ψευτης... :-D ) οποτε θα τον ρωτησω πιο μοντελο εχει και να μου πει 2 λογια γενικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά επειδή είμαι κ εγώ σε αντίστοιχη αναζήτηση, κυρίως πόλη και να βολευει κ ταξίδι. Με τα gs ξέρουμε από ανταλλακτικά πως τα πάει? έχω ακούσει από πολλούς πανάκριβα και από αλλους τόσους αρκετά φτηνά..:P

Προσωπικά, ούτε καν 250cc ταξίδι (αποσκευές, 2 κάβαλο = κουραστικό έως επικινδυνότατο) και πολύ δύσκολα 400..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις 400 πάρε ένα cb four.

Έχω δει κλε να ταξιδευει με 140-150 αξιοπρεπεστατα.

Για μένα για τα λεφτά που διαθέτεις η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα transalp.

Του 2005 είναι με μηχανικό κοντέρ. Καλά τα επόμενα έχουν ακόμα χειρότερη σέλα!

190 φοβάμαι μόνο που το σκέφτομαι να τα πιάσω.

160 και με το ζόρι
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...