Προς το περιεχόμενο

Αγορα μηχανης μεχρι 400 κυβικα για ταξιδια και γενικα...


stratigos24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για το μασκάκι συμφωνώ και εγώ. Βελτειώνει πολύ την κατάσταση. Δοκίμασε να οδηγήσεις κάποιο γυμνό με ταχύτητα πάνω από 90,100 για να καταλάβεις κιόλας. Είναι ανάλογα τον οδηγό. Άλλοι με τα Z1000 πάνε με 200 χωρίς τίποτε από προστασία για αέρα.

 

Για τους ΔΙΑΣ δεν το ανέφερα σαν αξιοπιστία. Κάθε άλλο. ΔΙΑΣ ειδικά έχουν ότι να ναι από μηχανάκια. Απλά είναι καλό σημείο αναφοράς αν πετύχαινες κάποιον οδηγό με shiver για να τον ρωτούσες πως του φαίνεται. Τα περισσότερα οι ίδιοι τα συντηρούν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το μασκάκι συμφωνώ και εγώ. Βελτειώνει πολύ την κατάσταση. Δοκίμασε να οδηγήσεις κάποιο γυμνό με ταχύτητα πάνω από 90,100 για να καταλάβεις κιόλας. Είναι ανάλογα τον οδηγό. Άλλοι με τα Z1000 πάνε με 200 χωρίς τίποτε από προστασία για αέρα.

 

αν είσαι μέχρι 1.65 πας.

τα γυμνά μετά τα 180 χωρίς stabilizateur ψαλιδίζουν. (και εννοείται χωρίς μασκάκι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ισχυει. Αμα δω καποιον (εστω και με dorsoduro) θα τον ρωτησω τι και πως να μου πει εντυπωσεις.

 

Τωρα, για το μηχανακι διαβαζω ενα θεμα στο οποιο απο οτι ειδα λενε πως εχει προγραμμα (?) ψεκασμου για την λειτουργια του κινητηρα με 3 επιλογες απο τη μιζα (rain, tourist και sport). Πλακα εχει. Αυτο βγηκε στο μοντελο του 2008 (δηλαδη ηταν στο μοντελο 2008 εξαρχης) αλλα το περναγαν και δωρεαν στα μοντελα του 2007.

 

Ειμαι 1.73, να τ'αφησω?  :P  :P

 

ΥΓ: Ψαχνω να βρω τιποτα να λενε για προβληματα (ισα ισα το αντιθετο διαβαζω και στο ελληνικο φορουμ της απριλια για αυτο το μοντελο) κλπ αλλα τιποτα (σε οσα φορουμ ελληνικα ειδα μεχρι στιγμης). Εχετε εσεις τιποτα υποψιν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάξε στα γενικά moto forums και στο επίσημο της aprilia.

Αν δεν βρεις κάτι σε αυτά τότε είσαι κομπλέ. Αν δεν βαριέσαι κάνε και αναζήτηση στα Αγγλικά.

Όταν κοιτούσα για ένα bmw που ήθελα (νόμιζα ότι ήθελα) βρήκα πολλά θέματα με προβλήματα & στα ελληνικά αλλά και στα αγγλικά φόρα σχεδόν αμέσως!

Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι αν έχεις γνωστό μάστορα που να επιστεύεσαι & να έχει πείρα πάνω στα aprilia.

Πάντως ένας παράγοντας που έπαιξε ρόλο στο πρώτο μου μοτό ήταν ο εξής:

Πόσες αγγελίες έχει η Χ μηχανή & πόσες η Υ μηχανή. Αν βλέπεις πολλές αγγελίες για μια μηχανή κάτι δεν πάει καλά (όπως τα beverly πριν από μερικά χρόνια που τα πουλούσαν όσο όσο και όπως όπως λόγω των ηλεκτρολογικών τους).

Καινούργιο το shiver πόσο βγαίνει? 3000 για μηχανάκι 6 ετών σε αυτή τη κατηγορία μου φαίνονται λίγα για να είμαι ειλικρινής. Με 3000 παίρνεις Transalp του 2005-2006

Επίσης κάτι που έμαθα με τον "άσχημο" τρόπο. Μην σε δελεάσουν τα λίγα χιλιομετρα. Προτίμησε κάποιο να έχει κάνει το μεγάλο service των 40,000 (περίπου) που αλλάζεις πολύ πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Valerie_, απορία! Πως γίνεται να σε τρομάζει η ταχύτητα και να σου αρέσουν οι μηχανές?! :P

 

Αν σου αρέσουν οι μηχανές και δεν σε τρομάζει η ταχύτητα, δεν έχεις πολύ μέλλον.

Άσχετα με το αν τρέχεις γενικά ή όχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χρηση που την θελω ειναι για μεσα στην πολη αλλα και κανα ταξιδακι. Να μπορεις δηλαδη να φορτωσεις και κανα μπαγκαζι πανω που θες να παρεις μαζι σου, να ειναι ανετη η θεση του συνοδηγου, να μπορει να πηγαινει 130 σταθερα χωρις να ζοριζεται και να μην ειναι κουραστικη στην οδηγηση. 

 

Στην περιγραφή σου ταιριάζει απόλυτα το Vstorm

 

Από παπί σε Vstrom πήγα και μπορώ να σου πω, ότι όσο κι αν σου φαίνεται μαούνα, όπως και σε εμένα στην αρχή, μετά το πρώτο τρίμηνο, το οδηγάς σαν παπί, με τη δέουσα προσοχή πάντα.

 

Βλέπω κοιτάς και τον έρωτά μου, το Shiver. Αν ψάχνεις για κάτι αποκλειστικά εντός πόλης, βουρ στον πατσά.

 

Αν θέλεις ταξίδια όμως, το ξεχνάς, όπως προαναφέρθηκε ήδη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι 400cc που κοίταγες στην αρχή του thread, κάνεις άνετα την δουλειά σου με ένα CB400 Super Four (ειδικά η έκδοση R που έχει και το μικρό φαίρινγκ).

 

Έχω κάνει αρκετά ταξίδια με αυτό, ανετότατα.

 

Αλλιώς, μπορείς να δεις και το CBF600s, που αν ανέβεις πάνω του, απλά ξεχνάς να κατέβεις. Φοβερά άνετο για ταξίδι αλλά και μέσα στην πόλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ApSiMan

 

Θα δω και αλλα θεματα και θα το ψαξω και λιγο καλυτερα. Μεχρι ωρας καλα μας τα λεει.

 

Οσον αφορα την τιμη τωρα, εκει γυρω παιζουν τα περισσοτερα (3000 - 3500) μοντελα του 07' - 08'.

 

Οκ, το εχω υποψιν και αυτο για το σερβις που μου ειπες.

 

 

@Valerie_

 

Και εγω εχθες το ειδα, στην πλατεια στο μοναστηρακι..  Το περιμενα λιγο πιο στενο  :P μπροστα αλλα οκ, μια χαρα μου φανηκε και απο θεμα υψους πιστευω ειναι οκ.

 

Για τον συνοδηγο που λες, διαβασα οτι για την κατηγορια ειναι ανετο. Τωρα θα δειξει.

 

 

@LSRoi

 

 Το vstrom μου το ειπαν και αλλοι, αλλα δεν.... Πολυ μαουνα, δεν μου αρεσει. Για τη χρηση που εγραψα πως θελω μηχανη, μπορει οντως να ειναι απο τα πλεον καταλληλα, αλλα θελω να μαρεσει κιολας..

 

Μιλαγα και με 2 φιλους χθες (εχουν ο καθενας ενα crypton x, ενα wrf 450 και ενα ktm adventure και πιο παλια στη θεση των adventure ειχαν gsxr.... με gsxr εχουν παει τσεχια και την αλλη φορα αυστρια.....γραφω τα πιο πανω για να δειξω οτι γενικα ασχολουνται με το αθλημα) και μου ειπαν οτι και με τα κτμ που και που δυσκολευονται να κανουν κανα επιτοπου κλπ. Μια φορα σε επιτοπου πηγε να του φυγει του ενος και του επεσε ολο το βαρος απο τη μια μερια, εβαλε ολη του τη δυναμη, δεν επεσε, αλλα μετα ηταν πιασμενος 2 μερες, απο το ζορι που εβαλε για να την κρατησει ορθια. Ασε, δεν ειμαι για τετοια... Καλυτερα χαμηλο, εστω για την αρχη. Και να σου πω, δεν θα πηγαινα σε κοντο, σε naked κλπ, απλα ειδα αυτο το shiver και κολλησα.

 

Για τα ταξιδια (αν κανω μεγαλα, γιατι για 100-150χλμ αποσταση πιστευω θα ειναι οκ) θα γινουν καποιες υποχωρησεις, οκ.

 

@Sorath

 

 Το εχω δει το cb400 super four που μου λες και το εχω σκεφτει σαν επιλογη (βεβαια, αν ειναι τα λεφτα κοντα με το ποσο των 3000 που παιρνω το shiver, δεν το σκεφτομαι, παω για shiver) αλλα διαβασα οτι καιει αρκετα (?) λογω του οτι ειναι 4κυλινδρο.

 

Για ταξιδια, εννοειται, ειναι οτι πρεπει.

 

Το cbf600s δεν μου αρεσει οπτικα.

 

@Pa0ki

 

 Το mt-03 ειναι αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Pa0ki

 

 Το mt-03 ειναι αυτο?

 

Ναι

Εγώ με Α2 δίπλωμα έχω περιορισμένες επιλογές :-(

Αν τελικά πάρω μηχανή, ή σε αυτό θα πάω ή σε XT(το ίδιο μοτέρ φοράνε), noob friendly μηχανές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Stratige, δεν γίνεται να σου αρέσει το KLE και να μην σου αρέσει το Vstrom, IMHO :)


@LSRoi

 

 Το vstrom μου το ειπαν και αλλοι, αλλα δεν.... Πολυ μαουνα, δεν μου αρεσει. Για τη χρηση που εγραψα πως θελω μηχανη, μπορει οντως να ειναι απο τα πλεον καταλληλα, αλλα θελω να μαρεσει κιολας..

 

Μιλαγα και με 2 φιλους χθες (εχουν ο καθενας ενα crypton x, ενα wrf 450 και ενα ktm adventure και πιο παλια στη θεση των adventure ειχαν gsxr.... με gsxr εχουν παει τσεχια και την αλλη φορα αυστρια.....γραφω τα πιο πανω για να δειξω οτι γενικα ασχολουνται με το αθλημα) και μου ειπαν οτι και με τα κτμ που και που δυσκολευονται να κανουν κανα επιτοπου κλπ. Μια φορα σε επιτοπου πηγε να του φυγει του ενος και του επεσε ολο το βαρος απο τη μια μερια, εβαλε ολη του τη δυναμη, δεν επεσε, αλλα μετα ηταν πιασμενος 2 μερες, απο το ζορι που εβαλε για να την κρατησει ορθια. Ασε, δεν ειμαι για τετοια... Καλυτερα χαμηλο, εστω για την αρχη. Και να σου πω, δεν θα πηγαινα σε κοντο, σε naked κλπ, απλα ειδα αυτο το shiver και κολλησα.

 

Για τα ταξιδια (αν κανω μεγαλα, γιατι για 100-150χλμ αποσταση πιστευω θα ειναι οκ) θα γινουν καποιες υποχωρησεις, οκ.

 

Το Adventure και φυσικά το gsxr δεν έχουν καμία σχέση με το Vstrom. Πολύ πιο ευκολοδήγητο το Vstrom, σωστά ρυθμισμένο για αρχάρια οδήγηση και λόγω κινητήρα, καθόλου νευρικό. Αν βέβαια είσαι 1.60, υπάρχει θέμα με το ύψος.

 

Εγώ θα σου συνιστούσα να πας να οδηγήσεις κάποια μηχανάκια πριν καταλήξεις, γιατί αν αγοράσεις κάτι και το μετανιώσεις, θα χτυπιέσαι.

 

Τα 100-150 χλμ με μηχανή φορτωμένη, δικάβαλη, δεν είναι μικρή απόσταση. Πηγαίνω κάθε χρόνο σχεδόν Ναύπλιο δικάβαλος, φορτωμένος με το Vstrom και ζορίζομαι αρκετά, λόγω βάρους. Δεν μπορώ να φανταστώ με μικρότερο μηχανάκι τι θα γινόταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...