Προς το περιεχόμενο

Αγορα μηχανης μεχρι 400 κυβικα για ταξιδια και γενικα...


stratigos24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Pa0ki

 

Ωραιο το mt-03. Το ειδα κιολας προσφατα σε ενα μαγαζι. Καλυτερα αν μπορεσεις παρε αυτο παρα xt. Οχι οτι εχω κατι με τα xt, απλα αναμεσα σε αυτα τα 2, προτιμω το mt.

 

@LSRoi

 

Περιμενα οτι ειναι παρομοια πραγματα, μιας και το βλεπω μεγαλο και το v strom. Το εχει φιλος ενος γνωστου μου το 650αρι και μια μερα που πιασαμε κουβεντα μου ελεγε, vstrom παρε κλπ.. 

 

Δεν μου αρεσει ομως.  ^_^

 

Τωρα, καλα κανεις που μου γραφεις οσα μου γραφεις και βοηθας. Σιγουρα, θα δοκιμασω 2-3 μοντελα πρωτα, πριν κανω την αγορα.

 

Στο ταξιδι θα δειξει. Βλεπω ο αλλος πηγε ολο τον κοσμο με xr 250 και ο αλλος με cbr600rr πηγε αλπεις. Θα μου πεις...''αι με παπι αν θελεις πας, το θεμα ειναι να εισαι και ανετος''... συμφωνω (μονος μου τα λεω, μονος μου απανταω  :P ) αλλα θελω να παρω και κατι να μου αρεσε.

 

ΥΓ: Για το kle, το 99% των ανθρωπων που θα το δει θα σου πει, φυσικα το vstrom καλυτερο, που πας με το μαθουσαλα κλπ... κιομως εμενα μου αρεσει καλυτερα μιας και δεν ειναι τοσο μαουνα μπροστα. Φυσικα, ιοπως ειπα, αυτο συμβαινει μονο στα δικα μου ματια αντε και σε κανενος ακομα που δεν εχει γουστο.  :D  Βεβαια, το kle εχει και αλλη τιμη.... Για αυτα που σου δινει και το ποσο κοστιζει, ειναι νομιζω πολυ καλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και εγώ το προτιμώ το KLE.

Μου φαίνεται πιο μαζεμένο σε σχέση με το κτήνος.

Το μέγεθος είναι και ο λόγος που δεν μου αρέσει σχεδόν κανένα σύγχρονο μεγάλο on-off. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Pa0ki

 

Ωραιο το mt-03. Το ειδα κιολας προσφατα σε ενα μαγαζι. Καλυτερα αν μπορεσεις παρε αυτο παρα xt. Οχι οτι εχω κατι με τα xt, απλα αναμεσα σε αυτα τα 2, προτιμω το mt.

 

Και γω, πέρα από τη μούρη έχει καλύτερο στήσιμο, φρένα....φαίνεται και πιο άνετο

Η μαλακία είναι πως δεν κυκλοφορούν και πολλά και οι αγγελίες είναι ελάχιστες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ το προτιμώ το KLE.

Μου φαίνεται πιο μαζεμένο σε σχέση με το κτήνος.

Το μέγεθος είναι και ο λόγος που δεν μου αρέσει σχεδόν κανένα σύγχρονο μεγάλο on-off. 

 

Αυτές οι υπερβολές:

 

Κτήνος είναι το RS 1200, κτήνος είναι το Tiger 1000, κτήνος είναι το KTM Adventure. Το Vstrom είναι ένα μεσαίου μεγέθους On/Off.

 

Και για να γίνω πιο σαφής, το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό να μεγαλώσει αδύνατον. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λιγο καβαλησα φιλου μου ninja 1000 του 07' πρωτο σταδιο ( :P)...

 

Σε τετοιο στυλ μηχανακι δεν εχω ξανα ανεβει ποτε μου και ενω φοβομουνα αρκετα οτι θα ειναι βαρυ κλπ ηταν πολυ ευκολο, δεν το περιμενα. Βεβαια μεχρι 50χλμ το πηγα και δεν εβαλα αλλη ταχυτητα περαν της πρωτης (η οποια βγαζει 170 κοφτες... :o), αλλα το ειδα ευκολο, καθομουν ανετα πανω του, μου εβγαλε μια σιγουρια σαν στησιμο κλπ κλπ κλπ. Οχι οτι θα παρω κατι τετοιο, απλα πιστευω οτι οκ θα μου φανει και το shiver απο θεμα ογκου κλπ που ειναι και πιο μαζεμενο και γυμνο. 

 

Ηταν και οι 2 φιλοι μαζι με τα ktm adventure που ειπα προηγουμενο ποστ και εκατσα στου ενος το πιο χαμηλο που ειναι σε υψος. Μπορουσα να κατσω σχετικα ανετα (πατουσα με τις μυτες αλλα δεν ειχα φοβο μη πεσω κλπ....βεβαια δεν το πηρα βολτα, στο ακινητο μιλαμε οτι εκατσα κανα 5λεπτο και εκανα αριστερα δεξια να δω βαρος κλπ) και γενικα μου αρεσε αρκετα σαν αισθηση.

 

Βεβαια η τιμη ξεφευγει στα ktm. Το ενα (το πιο ψηλο που δεν ανεβηκα) που ειναι του 2007, injection, 990cc νομιζω, το πηρε 7000 περσυ, οποτε δεν τα κοιταω απλα γραφω εντυπωσεις. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό στις μηχανές είναι να ανεβαίνεις βήμα βήμα

το μηχανάκι που ανέβηκες είναι πολύ επικίνδυνο για έναν αμαθή,γύρω στα 160 άλογα τροχό

 

το σίβερ με το νίντζα δεν έχει καμία σχέση ούτε σαν στήσιμο ,σαν μοτέρ,σαν τίποτα.

μη πιάσω και τις θερμοκρασίες που ανεβάζει μέσα στην πόλη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, βημα βημα προτινουν οι περισσοτεροι, αλλα ειναι και εκεινοι που λενε, παρε οποιο σαρεσει. Κανεις δεν θα ειναι εκει οταν το παρεις να σου λεει αυτο ειναι πχ 160 αλογα, πατα το γκαζι τερμα κλπ. Στο μυαλο μας ειναι ολα και το πως θελουμε να παμε.

 

Το ninja μια βολτα το εκανα σε ανοιχτο ασφαλτινο μερος, οχι σε αυτοκινητοδρομο και ενταξει, οσο και αν μου αρεσε, δεν σκεφτομαι να παω σε κατι τοσο δυνατο. 

 

Ναι, με το shiver ειναι αλλο πραμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέματα ξέρετε ποιο είναι; Λέμε "πολλά κυβικά αυτό, το φοβάμαι, μεγάλη μετάβαση κτλ". Σωστο αυτό δεν λέω αλλά σκέφτομαι ότι μάλλον τα περισσότερα ατυχήματα με μηχανές γίνονται από λάθος αυτοκινήτου...

Εγώ μάλλον είμαι τυχερός γιατί για πρώτο μαρεσει το xt, βατό μηχανάκι:) Η αλήθεια είναι ότι στο τέλος θα βρεις όλες τις " δικαιολογίες" για να πάρεις αυτό που σαρεσει και το αντεχεις (σα μέγεθος)..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αδερφε δωσε 2900 € και παρε ενα GSR 600 ABS 2007 και καθαρησες.85 ροδα βγαζει 98 στροφαλο 240 τελικιαζει, 4πιστονες ,πλαισιο ψαλιδι αλουμινιο,ρυθμιζομενες αναρτησεις KAYABA.de σπαει δε χαλαει δε λερωνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...