Προς το περιεχόμενο

NVIDIA GeForce Series 900


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν εννοώ και αυτόματα όπως το κάνεις εγκατάσταση έναν οδηγό :Ρ Γενικά το είπα σαν 'αναβάθμιση'.

Δηλαδή να μην περιμένω αυτά τα καινούρια που βγαίνουν π.χ Division να έχουν Dx12 ε; Χλωμό το κόβω.

 

Θεωρητικά μιας και πρόκειται για XBoxOne παιχνίδι (ή κάνω λάθος) θα μπορούσαν άνετα αργότερα να του δώσουν ένα DX12 path. Aλλά αυτό πάντα εξαρτάται από τους δημιουργούς των παιχνιδιών και πόσους πόρους έχουν στην διάθεσή τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Νομιζω οτι οσα υποστηριζουν mantle θα υποστηριζουν και dx12.Οποτε μαλλον GTA V,WItcher 3 και DA Inquisition θα ειναι τα πρωτα dx 12 παιχνιδια.Δηλαδη 2015.Το Da βγαινει 18 νοεμβριου οποτε εχει χαμηλες πιθανοτητες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με τον επεξεργαστή της υπογραφής σου καταφέρνει και 64x sample supersampling χωρίς απώλεια επιδόσεων από 1xAA :P

ναι εντάξει, άλλο το δικό μου μηχανιμα. δεν έχουν όλοι υπέρ υπολογιστή!

 

τις 940, 950, θα τις δούμε σύντομα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι οσα υποστηριζουν mantle θα υποστηριζουν και dx12.Οποτε μαλλον GTA V,WItcher 3 και DA Inquisition θα ειναι τα πρωτα dx 12 παιχνιδια.Δηλαδη 2015.Το Da βγαινει 18 νοεμβριου οποτε εχει χαμηλες πιθανοτητες

 

Αν οτιδήποτε αφορά low level optimizations ήταν αρκετό για να ισοδυναμεί κάτι με DX12 θα συφωνούσα. To DX12 φέρνει ωστόσο και δυνατότητες πέρα από τις βελτιστοποιήσεις τύπου Μανδύα. ΄Αλλωστε οι περισσότεροι σαλιαρίζεται για Mantle, DX12, low level και κανείς δεν έχει συνηδητοποιήσει ότι ΝΑΙ επιτρέπει περισσότερα δεδομένα σε παιχνίδια, ναι αφαιρεί τροχοπέδη από τους επεξεργαστές κυρίως αλλά δεν βρέθηκε κανείς να μου εξηγήσει τι θα μου προσφέρει στην ΟΥΣΙΑ αν αντί για 1 εκατομύριο particles έχω ξαφνικά π.χ. 10 εκατομύρια τι ακριβώς θα έχω κερδίσει και αν και ΓΙΑΤΙ τα συστήματα σε αυτές τις περιπτώσεις τελικά τσουρουφλάνε περισσότερο ρευματάκι από ότι σε άλλες περιπτώσεις.

 

Επειδή όλα αυτά μπερδεύουν θα τα δούμε ένα ένα στο μέλλον γιατί nothing is for free in 3D ;)

ναι εντάξει, άλλο το δικό μου μηχανιμα. δεν έχουν όλοι υπέρ υπολογιστή!

 

τις 940, 950, θα τις δούμε σύντομα?

 

Μια 960 πριν τελειώσει η χρονιά ναι από ότι ξέρω και μετά στην νέα χρονιά θα αρχίζουν να εμφανίζουντα και οι gozilla και από τα 2 γήπεδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 και ΓΙΑΤΙ τα συστήματα σε αυτές τις περιπτώσεις τελικά τσουρουφλάνε περισσότερο ρευματάκι από ότι σε άλλες περιπτώσεις.

 

Επειδή όλα αυτά μπερδεύουν θα τα δούμε ένα ένα στο μέλλον γιατί nothing is for free in 3D ;)

 

εφόσον παράγεται περισσότερο έργο, λογικό να καταναλώνει και περισσότερο

Το γράφεις και μόνος σου

Nothing is free

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι οσα υποστηριζουν mantle θα υποστηριζουν και dx12.Οποτε μαλλον GTA V,WItcher 3 και DA Inquisition θα ειναι τα πρωτα dx 12 παιχνιδια.Δηλαδη 2015.Το Da βγαινει 18 νοεμβριου οποτε εχει χαμηλες πιθανοτητες

Μπα, αυτά που ανέφερες θα είναι DX11, τα πρώτα DX12 παιχνίδια θα τα δούμε κατά πάσα πιθανότητα τέλος του '15 και μην φανταστείς ότι θα δεις κάτι το ιδιαίτερο και τότε.Το The Division αργεί(2016), αυτό θα είναι DX12 λογικά.

 

ASUS GeForce GTX 970 Strix review

 

Όχι τόσο καλό OC όσο η Gigabyte και η MSI αλλά η διαφορά είναι μικρή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εφόσον παράγεται περισσότερο έργο, λογικό να καταναλώνει και περισσότερο

Το γράφεις και μόνος σου

Nothing is free

 

Περίμενε....γιατί κάποιος άλλος δεν θα το καταλάβαινε, γιατί απλά θα αναφερόταν σε Χ άρθρα που ισχυρίζονται ότι με Ν δεδομένα ένας επεξεργαστής Β καταναλώνει πολύ λιγότερο με low level API. Σωστό φυσικά σαν επιμέρους διαπίστωση, αλλά μην θεωρείς ότι ΟΛΟΙ μα όλοι θα καταλάβουν αυτό το οποίο εσύ θεωρείς αυτονόητο.

 

Και κάτι άλλο που δεν είναι και αυτό αυτονόητο και για το οποίο σβήστηκαν 2 σελίδες θόρυβος (όχι συμμετοχές...):

 

Είναι κατά ΠΟΛΥ σημαντικότερο πως μια κάρτα γραφικών διαχειρίζεται το υπάρχων εύρος μνήμης της από την στείρα ποσότητα του εύρους σε GBs. ΄Οσο καλύτερα διαγράφονται δεδομένα πριν τα στείλει μια μονάδα γραφικών στην οθονούλα του καθένα τόσο μεγαλύτερη η κατανάλωση σε εύρος και μεγαλύτερη η επάρκεια.

 

Μια από τις μετρημένες πτυχές αυτούς υπάρχουν στις μετρήσεις του hardware.fr όσων αφορά geometry culling.

 

Mε αφετηρία το Kepler και ένα παραπάνω στο Μaxwell οι αρχιτεκτονικές αυτές χρησιμοποιούν μια πατενταρισμένη μέθοδο off chip tiling/binning για περιορισμένο αριθμό τρίγωνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίλουρε ένα δυο τεχνικά εάν είχες χρόνο να εμβαθύνεις

Στο VXGI θα πειράζουμε μόνο το πλήθος των κύβων, αλλάζοντας ανάλυση στην ουσίa,

Ή θα μπορούμε να πειράζουμε και το νούμερο των ανακλάσεων κάθε ακτίνας ?

 

Στο VR SLI, εάν το αριστερά καθυστερήσουμε τόσο όσο να έχουμε δύο καρέ για δεξιά, γίνεται drop το αριστερα, η ακόμα το περιμένουμε και πάμε πιο κάτω στο δεξί?

Έχει σημασία μιας και έχουμε δεί παίγνια που έχουν ένα δυο καρέ κάθε τόσο με πολύ μεγάλο lag, ενώ τα υπόλοιπα είναι νερό

Πάντα περιμένουμε άραγε ή γίνονται και drop για συγχρονισμό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίλουρε ένα δυο τεχνικά εάν είχες χρόνο να εμβαθύνεις

Στο VXGI θα πειράζουμε μόνο το πλήθος των κύβων, αλλάζοντας ανάλυση στην ουσίa,

Ή θα μπορούμε να πειράζουμε και το νούμερο των ανακλάσεων κάθε ακτίνας ?

 

Στο VR SLI, εάν το αριστερά καθυστερήσουμε τόσο όσο να έχουμε δύο καρέ για δεξιά, γίνεται drop το αριστερα, η ακόμα το περιμένουμε και πάμε πιο κάτω στο δεξί?

Έχει σημασία μιας και έχουμε δεί παίγνια που έχουν ένα δυο καρέ κάθε τόσο με πολύ μεγάλο lag, ενώ τα υπόλοιπα είναι νερό

Πάντα περιμένουμε άραγε ή γίνονται και drop για συγχρονισμό?

 

To πρώτο δεν το έχω ψάξει ακόμα αν και πάντα μου παίρνεις την ψυχή για καλύτερο lighting. Για το δεύτερο και ότι αφορά mGPU που συνεχίζουν να είναι sw λύσεις λυπάμαι αλλά δεν θα καταφέρεις να με συγκινήσεις να ασχοληθώ. Αμφότερα θα τα προτιμούσα ωστόσο να συζητηθούν στην ενότητα του ΚΑΙΦΕ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι με 1080 σε 770 και θέλω να σου πω ότι για σήμερα 24/09/2014 με καλύπτει απόλυτα. Αλλά το θέμα δεν είναι σήμερα. Το θέμα είναι τι θα γίνει με τα fps μου όταν βγεί το AC: Unity ή το Division ή το Arkhym Knight ή.. ή ή .. ή! Καταλαβαίνεις που το πάω; Σε έναν χρόνο από τώρα πιθανών θα μου έρχεται οριακά ακόμα και η 980 για να παίζω σε σταθερά fps. Η λογική είναι, αφού εγώ την 770 και είναι σχετικά καινούρια με μόλις μερικούς μήνες χρήση, γιατί να μην διώξω τη παλιά γενιά και με 400€ παραπάνω, να πάρω μία που θα με βγάλει περισσότερο καιρό από ότι η 770. Οι μόνοι που ίσως δεν χρειάζονται αναβάθμιση, είναι αυτοί με την 780Ti γιατί ακόμα και αυτή με την απλή 780.. σίγουρα είναι ποιο κάτω από τις 980/970.

--

Να ρωτήσω και κάτι σαν υποσημείωση;

Με το DirectX 12 τι παίζει; Πότε θα δούμε παιχνίδια ή και κανένα driver που να αναβαθμίζει τις κάρτες μας, ξέρει κανείς τίποτα;

ετσι ναι αμα δωσεις σχετικα καλα χρηματα την 770 στεκει...απλα το λεω γιατι η καρτες και οπως ειναι λογικο σιγα σιγα γινοντε πολυ δυνατες για 1080p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια 960 πριν τελειώσει η χρονιά ναι από ότι ξέρω και μετά στην νέα χρονιά θα αρχίζουν να εμφανίζουντα και οι gozilla και από τα 2 γήπεδα.

 

Mια 960 Maxwell?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγώ είμαι με 1080 σε 770 και θέλω να σου πω ότι για σήμερα 24/09/2014 με καλύπτει απόλυτα. Αλλά το θέμα δεν είναι σήμερα. Το θέμα είναι τι θα γίνει με τα fps μου όταν βγεί το AC: Unity ή το Division ή το Arkhym Knight ή.. ή ή .. ή! Καταλαβαίνεις που το πάω; Σε έναν χρόνο από τώρα πιθανών θα μου έρχεται οριακά ακόμα και η 980 για να παίζω σε σταθερά fps. Η λογική είναι, αφού εγώ την 770 και είναι σχετικά καινούρια με μόλις μερικούς μήνες χρήση, γιατί να μην διώξω τη παλιά γενιά και με 400€ παραπάνω, να πάρω μία που θα με βγάλει περισσότερο καιρό από ότι η 770. Οι μόνοι που ίσως δεν χρειάζονται αναβάθμιση, είναι αυτοί με την 780Ti γιατί ακόμα και αυτή με την απλή 780.. σίγουρα είναι ποιο κάτω από τις 980/970.

--

Να ρωτήσω και κάτι σαν υποσημείωση;

Με το DirectX 12 τι παίζει; Πότε θα δούμε παιχνίδια ή και κανένα driver που να αναβαθμίζει τις κάρτες μας, ξέρει κανείς τίποτα;

 

 

Συγγνώμη αλλά πιστεύω πως είσαι πολύ λάθος σε αυτό. Στα 1080p κάθε συζήτηση για αλλαγή σε όποιον έχει 770 και πάνω είναι ανούσια. Αυτοί ας περιμένουμε το GM200. Για άλλες μεγαλύτερες αναλύσεις, OCed ή multi monitor καταστάσεις το συζητάμε. Το ότι είσαι πιο κάτω από μία 980/970 δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να παίξεις στα 60fps+ σε full HD. Το αν κάποιος με 980 έχει 90fps και κάποιος με 770 έχει 65fps, στο monitor το ίδιο πράγμα βλέπουν και οι δύο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια 960 Maxwell?

 

Ελπίζω ναι και να ήταν οι προηγούμενες φήμες αβάσιμες. Σε κάθε άλλη περίπτωση φέρνω την πίσσα και εσύ τα πίπουλα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μόνοι που ίσως δεν χρειάζονται αναβάθμιση, είναι αυτοί με την 780Ti γιατί ακόμα και αυτή με την απλή 780.. σίγουρα είναι ποιο κάτω από τις 980/970.

Ε, νομίζω ότι είναι υπερβολή. Να αλλάξει κανείς μια 780 με την 970 για να κερδίσει τί; Να πάει από τα 46 fps στο Crysis στα 49; Ή από τα 116 fps στο TR στα 133;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι να αλλαξει ο κατοχος 780 σε 970 για ενα +5-6% σκεφτειτε τι θα παθει ο κατοχος της 970 σε λιγους μηνες οταν ερθει το GM 200 που θα εχει +30%, κι απο την 970 "ισως" και παραπανω  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...