Προς το περιεχόμενο

Street Fighter V [PC]


Oroku Saki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Κάβουρας είπε

Αυτό το μαθα πρώτη φορά στο ladder του tekken. Πραγματικά είσαι ανήμπορος και βλέπεις πόσο χαώδης είναι η διαφορά. Εμένα μου την εδωσε προσωπικά και δεν ξανασχοληθηκα hardcore με παιχνίδια ξανά. Απλά κατάλαβα ότι και εγώ μπορώ να το κάνω αυτό, αλλά απαιτεί χρόνο που δεν τον έχω. 

Δεν χρειάζεται να γίνεις σαν αυτούς. Ετσι και αλλιώς αυτοί είναι λίγοι. Είναι καλή ευκαιρία όμως πάντα όταν σου παρουσιάζεται τέτοιος απλά να καλιμπράρεις και εσύ γενικά που βρίσκεσαι. Οπως έχω ήδη γράψει παράδειγμα έχω στην δική μου κλάση 70% win rate, το υπόλοιπο 30% είτε το έχασα δίκαια είτε υπήρξε ένα μικρό ποσοστό από lag-fest και smurfs. Γιατί να με πειράξει όμως; Αφού ξέρω εξ'αρχής ότι πρόκειται για παιχνίδι που έχει άπειρο περιθώριο βελτίωσης για τον οποιονδήποτε που ασχολείται είτε μισή ώρα την ημέρα είτε μισή μέρα. Οσο ασχολείσαι τόσο θα βελτιώνεσαι και τόσο πιο ευχάριστο θα γίνεται και το παιχνίδι. Ειδικά σε fighting παιχνίδια που έχουν σωστή δομή και σωστή λειτουργικότητα η διαφορά του πόσο βελτιώνεσαι είναι απόλυτα μετρήσιμη και για εσένα τον ίδιο. 

Εδώ που τα λέμε όμως κιόλας σε fighting παιχνίδια αυτό δεν είναι και το ζητούμενο; Πάντα να βρίσκεις μεγαλύτερες και ισχυρότερες προτάσεις από εσένα για να τα βάλεις και να υπερβείς; Trial by fire. Είναι αποδεδειγμένος άλλωστε ο τρόπος βελτίωσης σε τέτοια παιχνίδια για την συντριπτική πλειοψηφία. Πρέπει να φας τα μούτρα σου. Το παρακάτω βίντεο επίσης δείχνει πάρα πολύ εύστοχα το θέμα ψυχολογίας νεότερης με παλιότερης γενιάς στο θέμα αυτό. Εξαιρετικό βίντεο και ο συγκεκριμένος έχει πάρα πολλά ενδιαφέροντα θέματα επί αυτού (και όχι μόνο) με πολλές σκοπιές και εξηγήσεις. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 830
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σωστό  και καλά τα λέει. Κάποτε έπαιζα λολ. Λοιπόν όταν σταμάτησα έφτασα ρανκ διαμοντ 3. Για μένα τότε αυτό το ρανκ δεν ήταν τοσο καλό. Πίστευα ότι άμα δεν ήμουν στους 150 καλύτερους ήμουν άσχετος. Έλα όμως που το ρανκ αυτο ήταν ομως πολύ καλό. Είχα παίξει πάρα πολλά παιχνίδια και το trial by fire το είχα ζήσει πραγματικά. Είχα καταλάβει ότι το παιχνίδι το χα βέβαια, αλλά δεν καταλάβαινα πόσο "καλός" ημουν

6 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

 

Δεν λέω ότι δεν παιζω ranked αλλά ότι δεν ασχολούμαι πλέον hardcore. Όσο παίξω, όσο φτάσω  μέχρι να βαρεθώ. Αυτό. 

 

6 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Δεν χρειάζεται να γίνεις σαν αυτούς. Ετσι και αλλιώς αυτοί είναι λίγοι

 

6 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Αφού ξέρω εξ'αρχής ότι πρόκειται για παιχνίδι που έχει άπειρο περιθώριο βελτίωσης για τον οποιονδήποτε που ασχολείται είτε μισή ώρα την ημέρα είτε μισή μέρα.

 

Οσο ασχολείσαι τόσο θα βελτιώνεσαι και τόσο πιο ευχάριστο θα γίνεται και το παιχνίδι.

Τα παραπάνω άργησα να τα καταλάβω. Εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή στο tekken κατάλαβα την διαφορά ενός "δυνατού" με εμένα. Έτσι ξεκίνησα και στο λολ, αδύναμος αλλά τελικά εξελίχθηκα. Το να προσπαθήσω τώρα να φτάσω κάτι που θα μου πάρει χιλιάδες ώρες μου φαίνεται χάσιμο χρόνου . Βασικά όχι χάσιμο χρόνου, αλλά δύσκολο πολύ δύσκολο. Απαιτεί πειθαρχία και συγκέντρωση + το χρόνο το κυριότερο (που είναι περιορισμένος) . Το κατάλαβα αυτό και άλλαξα μυαλό. Παίζω για να περνάω ωραία τώρα και όχι για τα ρανκ. Άμα φτάσω bronze άμα φτάσω silver είναι γιατί αυτό αξίζω για αυτό που είμαι. Δεν έχω αυταπάτες, στα fighting games είμαι "κακοπεχτης". Αλλά τουλάχιστον τα ευχαριστιεμαι. Ποιος ξέρει, άμα δεν τα βαρεθώ σε 5 χρόνια μπορεί να με δειτε και στα εβο να ρίχνω ξύλο στον παππού daigo. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, Κάβουρας είπε

Ποιος ξέρει, άμα δεν τα βαρεθώ σε 5 χρόνια μπορεί να με δειτε και στα εβο να ρίχνω ξύλο στον παππού daigo. 

"Toν ξέραμε αυτόν όταν ήταν ένας απλός παίχτης στο Insomnia..." :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολοι αγώνες σήμερα. Πάρα πολλοί παίκτες και κυρίως πάρα πολύ έμπειροι παίκτες αν και δεν είναι απαραίτητα καλοί σε συνάρτηση με τους αγώνες που έχουν αλλά είναι εμφανέστατα πολύ περισσότερο έμπειροι σε καταστάσεις και αυτό φαινόταν. Οταν εγώ έχω σύνολο γύρω στους 500 αγώνες και ο άλλος έχει κυριολεκτικά χιλιάδες ε όσο να ΄ναι όσο και να μην αναγνωρίζει τα βαθύτερα ενδότερα του παιχνιδιού προφανώς και το έχει βιώσει πολύ περισσότερο. Γενικά καλά τα πήγα αλλά έπεσε το ποσοστό μου σε νίκες. Λογικό επίσης καθώς τώρα πάω προς ultra silver, βασικά πήγα σε ultra silver και μετά έχασα και έπεσα και πάλι σε silver και έμεινα εκεί. Η προπόνηση συνεχίζεται φυσικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, KilliK said:

ενδιαφερουσα αναλυση απο τον Jim Sterling για το ξεζουμισμα που κανουν οι publishers των BEU με τα DLC τους:

Σίγουρα συμφωνώ για κάποια πράγματα από αυτά που λέει, αλλά γενικώς το βίντεο αφήνει μια εντύπωση ότι δεν έχει ιδέα για τι πράγμα μιλάει. Γενικώς μιλώντας το κόστος ανάπτυξης fighting games είναι πολύ μεγάλο και οι πωλήσεις (με εξαίρεση Netherrealm) απογοητευτικές. Παλιότερα βγάζαν τα παιχνίδια τους χωρίς dlc, αλλά αν ήθελες patch ή καινούριους χαρακτήρες αγόραζες καινούριο παιχνίδι. Παίζει αν τα βάλεις κάτω αυτό με τα season pass να βγαίνει και φτηνότερα. Μη πιάσω και το γεγονός ότι έπιασε στο στόμα του την Arc που βγάζει τα πιο προσεγμένα fighting games με διαφορά και πουλάει ψίχουλα. Δηλαδή, αυτός πως περιμένει να συντηρηθεί η εταιρεία? Με Patreon?

Οι περισσότερες από αυτές τις εταρείες τα βγάζαν τα κέρδη τους από τα Arcade. Αλλά αποφάσισαν να απομακρυνθούν από αυτό το μόντελο (πράγμα πολύ καλό για διάφορους λόγους, αλλά κυρίως ότι πλέον βγαίνουν παντού και όχι μόνο σε κονσόλες). Οπότε είναι λογικό να βλέπουμε τέτοιες κινήσεις. Φαντάζομαι θα μπορούσαν να βάλουν και συνδρομή, αλλά κάτι μου λέει ότι αυτό θα άρεσε ακόμα λιγότερο στον κόσμο.

Επεξ/σία από Aruil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν νομιζω οι πωλησεις να ειναι απογοητευτικες, παρολο που ως ειδος δεν ειναι τοσο mainstream οπως τα υπολοιπα λογω του μεγαλου του βαθμου δυσκολιας.

διαφορετικα δεν θα χαμε τοσα αμετρητα σηκουελς και τιτλους. στα γρηγορα που κοιταξα το Tekken 7 εχει γινει επιτυχια στις κονσολες και στα arcade.

και μαλλον δεν καταλαβες το βιντεο του. δεν εχει προβλημα στο να βγει καινουργιο περιεχομενο που να δικαιολογει το DLC, αλλα οτι χαρακτηρες που εχουν ηδη αναπτυχθει και προυπαρχουν μεσα στο παιχνιδι που πουλανε ηδη, τους αφαιρουν η τους κλειδωνουν και τους πουλανε ξεχωριστα. και ειδικα χαρακτηρες που ειναι βασικοι στα franchises απο παλια, διοτι ξερουν οτι θα πουληθουν σιγουρα.

αυτο δεν εχει να κανει με επιβιωση, αλλα με στυγνη κερδοφορια.

 

επισης υπαρχει μια παρανοηση που βλεπω συχνα να χρησιμοποιειται ως επιχειρημα για την υπερασπιση των DLC/loot boxes/microtranscations. οτι χρειαζονται αυτα τα εξτρα χρηματα για να συντηρησουν το υπαρχον παιχνιδι και να δημιουργησουν νεο περιεχομενο. δεν ισχυει αυτο. το budget για τα DLC το εχουν βγαλει ηδη απο τις αρχικες πωλησεις του παιχνιδιου, αφου το κοστος αναπτυξης του συμπεριλαμβανεται εξαρχης στο συνολικο κοστος αναπτυξης ολου του περιεχουμενου (παιχνιδι+DLC).

ειναι το αντιστοιχο που γινεται με τις τριλογιες στο σινεμα, δινουν ενα ενιαιο budget και για τις τρεις ταινιες και τις γυριζουν μαζι για να μειωθει αισθητα το κοστος παραγωγης. ειναι και ο λογος που στο βιντεο τονιζει το σκηνικο με το day one DLC.

επομενως οτι βγαινει μετα την κυκλοφορια του παιχνιδιου ειναι καθαρο κερδος για τις εταιρειες.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβαστό απόλυτα αυτό που λέει ο Jim αλλά εγώ είμαι από την άλλη πλευρά της πλάστιγγας, αυτής που λέει ο Max. Οτι δηλαδή είναι αναγκαίο κακό και ότι όλοι οι developers αναγκαστικά θέλουν να ξεφύγουν από το arcade μοντέλο και να δούνε νέους τρόπους παροχής των παιχνιδιών τους. Δυστυχώς τα fighting games έχουν δυσανάλογο κόστος παραγωγής/κόπου/χρόνου σε σχέση με το κέρδος τους και γι αυτό άλλωστε έχουν μείνει επί της ουσίας μόνο τα μεγάλα ονόματα.

Οι νέοι χαρακτήρες είναι κυριολεκτικά η πηγή ζωής των fighting games. Ηταν κάτι που ήθελαν οι παίκτες οι ίδιοι. Είναι απολύτως αδιάφορο το αν ο χαρακτήρας που προσφέρεται "ήταν εκεί από την αρχή", οι μόνοι χαρακτήρες που θα πρέπει να είναι εκεί από την αρχή είναι αυτοί που θεωρούνται ως main χαρακτήρες στην σειρά. Στην περίπτωση του street fighter δηλαδή αυτό σημαίνει Ryu και Ken, όλοι οι άλλοι είναι fair game για αλλαγή ή όχι. Δες παράδειγμα το SFIII, μόνο 4 από τους παλιούς χαρακτήρες που παρουσιάστηκαν παρέμειναν, όλοι οι άλλοι εντελώς καινούργιοι. 

Επίσης το λάθος του Jim είναι ότι κολλάει στη φράση "characters are like chess pieces and tou can not get them seperately". Αν ήταν έτσι τότε δεν θα είχαμε ποτέ νέους χαρακτήρες. Δεν θα είχαμε ποτέ νέες προσθήκες στους κανόνες ή αλλαγμένους κανόνες ή γενικότερα στο μοντέλο μάχης. Το ότι ξέρεις να παίζεις παράδειγμα Street Fighter 4 δεν σημαίνει αυτόματα ότι ξέρεις να παίζεις και Street Fighter 5. Δεν έχουν "χτίσει" δηλαδή ένα μοντέλο που είναι κοινό και απλά αναβαθμίζεται αλλά το φτιάχνουν πάλι από την αρχή ολόκληρο και αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο. 

Το θέμα των DLC είναι ατέλειωτο και καθόλου εύκολο. Το κάθε είδος παιχνιδιού έχει διαφορετικό βάρος στο θέμα DLC και του πως υλοποιείται. Σε προσωπικό επίπεδο μου αρέσει και με βολεύει όπως είναι τώρα. Θα ήθελα κάποιος κάποια στιγμή να προσπαθήσει να το κάνει εντελώς free to play με το μόνο πράγμα να πληρώσεις να είναι οι στολές αλλά επειδή μιλάμε για πολύ ιδιαίτερο είδος δεν νομίζω ποτέ να γίνει και αν γίνει δεν το βλέπω να γίνεται επιτυχία. Δοκιμάστηκε ήδη και με το dead or alive - core fighters και με το Killer Instict και δεν πέτυχε. 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, KilliK said:

δεν νομιζω οι πωλησεις να ειναι απογοητευτικες, παρολο που ως ειδος δεν ειναι τοσο mainstream οπως τα υπολοιπα λογω του μεγαλου του βαθμου δυσκολιας.

διαφορετικα δεν θα χαμε τοσα αμετρητα σηκουελς και τιτλους. στα γρηγορα που κοιταξα το Tekken 7 εχει γινει επιτυχια στις κονσολες και στα arcade.

και μαλλον δεν καταλαβες το βιντεο του. δεν εχει προβλημα στο να βγει καινουργιο περιεχομενο που να δικαιολογει το DLC, αλλα οτι χαρακτηρες που εχουν ηδη αναπτυχθει και προυπαρχουν μεσα στο παιχνιδι που πουλανε ηδη, τους αφαιρουν η τους κλειδωνουν και τους πουλανε ξεχωριστα. και ειδικα χαρακτηρες που ειναι βασικοι στα franchises απο παλια, διοτι ξερουν οτι θα πουληθουν σιγουρα.

αυτο δεν εχει να κανει με επιβιωση, αλλα με στυγνη κερδοφορια.

επισης υπαρχει μια παρανοηση που βλεπω συχνα να χρησιμοποιειται ως επιχειρημα για την υπερασπιση των DLC/loot boxes/microtranscations. οτι χρειαζονται αυτα τα εξτρα χρηματα για να συντηρησουν το υπαρχον παιχνιδι και να δημιουργησουν νεο περιεχομενο. δεν ισχυει αυτο. το budget για τα DLC το εχουν βγαλει ηδη απο τις αρχικες πωλησεις του παιχνιδιου, αφου το κοστος αναπτυξης του συμπεριλαμβανεται εξαρχης στο συνολικο κοστος αναπτυξης ολου του περιεχουμενου (παιχνιδι+DLC).

ειναι το αντιστοιχο που γινεται με τις τριλογιες στο σινεμα, δινουν ενα ενιαιο budget και για τις τρεις ταινιες και τις γυριζουν μαζι για να μειωθει αισθητα το κοστος παραγωγης. ειναι και ο λογος που στο βιντεο τονιζει το σκηνικο με το day one DLC.

επομενως οτι βγαινει μετα την κυκλοφορια του παιχνιδιου ειναι καθαρο κερδος για τις εταιρειες.

Για παράδειγμα, δες πωλήσεις του Guilty Gear Xrd Revalator που είναι flagship τίτλος της Arc και την οποία έκραζε στο βίντεο. http://www.vgchartz.com/game/86307/guilty-gear-xrd-revelator-/

Υπάρχει καμία περίπτωση μία μεγάλη εταιρεία να μπορεί αν συντηρηθείμε αυτές τις πωλήσεις (άντε βάλε και ακόμα 40-50 χιλιάδες από Steam)?

Όσο για το Tekken που λες, το αναφέρει πολύ ύπουλα "ξεχνώντας" να πει ότι το season pass του tekken δεν περιλαμβάνει κανέναν main χαρακτήρα του παιχνιδιού και έχει μόνο guest χαρακτήρες. Η Eliza δεν είναι μέρος του season pass και δεν υπήρχε καθόλου στην arcade έκδοση του παιχνιδιού, η οποία μεταφέρθηκε αυτούσια στο PC/consoles.

To Street Fighter 5 το οποίο και κράχτηκε από πάρα πολλούς είναι το πρώτο Street Fighter που δεν βγήκε καθόλου στα Arcades και άρα δεν μπορεί να στηρίζεται σε αυτό το έξτρα εισόδημα που αυτά παρέχουν. Περιμέναν να κάνουν δύο εκατομμύρια πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο αφού ήταν και console exclusive με την υποστήριξη της Sony. Τέσσερα χρόνια μετά κοντεύουν το 1.5 εκατομμύριο. Μερικά χρόνια νωρίτερα υπήρχαν και πολλές φήμες για χρεωκοπία και ότι τους έσωσε το RE7 και το Monter Hunter που δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο.

Δε λέω ότι δεν έχουν κάνει βλακείς ή ότι δεν επιζητούν το κέρδος (εταρείες  είναι άλλωστε). Απλά μου φαίνεται ότι ο Jim προσπαθεί να εφαρμόσει ένα generic επιχείρημα από άλλες εταιρείες και franchises και genres κάπου που δεν ταιριάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Επίσης το λάθος του Jim είναι ότι κολλάει στη φράση "characters are like chess pieces and tou can not get them seperately". Αν ήταν έτσι τότε δεν θα είχαμε ποτέ νέους χαρακτήρες. Δεν θα είχαμε ποτέ νέες προσθήκες στους κανόνες ή αλλαγμένους κανόνες ή γενικότερα στο μοντέλο μάχης. Το ότι ξέρεις να παίζεις παράδειγμα Street Fighter 4 δεν σημαίνει αυτόματα ότι ξέρεις να παίζεις και Street Fighter 5. Δεν έχουν "χτίσει" δηλαδή ένα μοντέλο που είναι κοινό και απλά αναβαθμίζεται αλλά το φτιάχνουν πάλι από την αρχή ολόκληρο και αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο.

τοτε δωσε τζαμπα τους χαρακτηρες και πουλα τα σκινς τους. το να τους πουλας ομως ξεχωριστα κατακερματιζεις το playbase σου, αφου θα υπαρχεχει εκεινο το ποσοστο παικτων που δεν θα εχει προσβαση στα νεα στυλ παιξιματος,meta,κτλ. αυτο στην τελικη δεν ειναι υγιες για την ανταγωνιστικοτητα και μακροβιοτητα του παιχνιδιου.  επισης δεν καταλαβαινω την συγκριση δυο ξεχωριστων τιτλων, η κριτικη αφορα για το περιεχομενο που προστιθεται στον τιτλο που ηδη εχεις αγορασεις.

Αναφορά σε κείμενο

To Street Fighter 5 το οποίο και κράχτηκε από πάρα πολλούς είναι το πρώτο Street Fighter που δεν βγήκε καθόλου στα Arcades και άρα δεν μπορεί να στηρίζεται σε αυτό το έξτρα εισόδημα που αυτά παρέχουν. Περιμέναν να κάνουν δύο εκατομμύρια πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο αφού ήταν και console exclusive με την υποστήριξη της Sony. Τέσσερα χρόνια μετά κοντεύουν το 1.5 εκατομμύριο. Μερικά χρόνια νωρίτερα υπήρχαν και πολλές φήμες για χρεωκοπία και ότι τους έσωσε το RE7 και το Monter Hunter που δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο.

 επειδη ο τιτλος δεν συναντησε τις προσδοκιες τους, πανε να βγαλουν τα σπασμενα απο τις τσεπες των παικτων; μα αυτα ειναι τα ρισκα που παιρνεις στην οποιαδηποτε αγορα, και απλως αποδεχεσαι τις συνεπεις της επενδυσης σου, ειτε ειναι θετικες, ειτε αρνητικες.  ποσο μαλλον οταν την ευθυνη για την αναιμικη πορεια του τιτλου, την εχει το ιδιο το στουντιο. στην τελικη ας ανοιξουν ενα kickstarter, αν δεν εχουν τα funds για νεους τιτλους.

προσωπικα, αυτος ειναι ο λογος που ποτε δεν ασχοληθηκα με τους μοντερνους BEU τιτλους, διοτι πλεον σε βαζουν στο τριπακι να αγοραζεις καινουργιο περιεχομενο συνεχεια.

και ειναι αυτο που λεει ο Τζιμ, οτι ειναι η φυση αυτου του ειδους να προωθει αυτο το οικονομικο μοντελο. γιαυτο και βλεπεις σημερα να το ακολουθουν ολοι τα fighting franchises. δεν εχει να κανει με επιβιωση, εχει να κανει με κερδοφορια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει να κάνει με επιβίωση της εταιρείας σίγουρα, γιατί όπως είδαμε και με την Capcom αρκούν 1-2 καλοί τίτλοι για να την επαναφέρουν από το χείλος του γκρεμού. Έχει να κάνει με την επιβίωση του είδους όμως. Αν σου δώσουν την επιλογή μεταξύ του να σταματήσει η Capcom/Bandai Namco/Arc Sys να βγάζει fighting games και να έχει χαρακτήρες dlc τι θα επιλέξεις? Φαντάζομαι ότι τόσο εσύ όσο και ο Jim θα επιλέξετε να σταματήσουν να βγάζουν. Αλλά οι fans των fighting games δεν το βλέπουν από αυτή την οπτική γωνεία. Δεν είναι θέμα αν έχουν ή όχι τα funds για να τα φτιάξουν, είναι το αν τους συμφέρει να βάλουν πόρους εκεί ενώ μπορούν να τους βάλουν κάπου αλλού.

Όταν βγαίνει η Arc Sys και λέει ότι το pipeline για να βγει ένας καινούριος χαρακτήρας είναι 2 μήνες δουλειά μόνο για το animation, περιμένεις να το πάρεις αυτό σε ένα patch? Άσε που οι περισσότεροι fans έχουν συνηθίσει να σκάνε πολλά περισσότερα από τα 5-8 ευρώ που είναι ένας χαρακτήρας στα arcades. Στους περισσότερους το κόστος για να συντηρίσεις ένα Street Fighter 5 φαίνεται αστείο: 160 ευρώ για 4 χρόνια, ένα καλό fighstick κάνει περισσότερα από αυτό. Άσε που βγαίνει λιγότερο από 5 ευρώ το μήνα κόστος.

Επίσης μιας και ανέφερες τον κατακερματισμό των παιχτών (που το είχε πει και στο βίντεο αλλά ξέχασα να το αναφέρω), δεν καταλαβαίνω γιατί να ισχύει αυτό. Μπορείς μια χαρά να παίξεις εναντίον τους και να μάθεις να τους αντιμετωπίζεις. Τώρα αν σου αρέσει περισσότερο ο καινούριος αλλά και δεν θες να τον αγοράσεις, τι θα γινόταν αν δεν είχε βγει ποτέ? Ή έβγαινε σε ένα καινούριο παιχνίδι που έπρεπε να πληρώσεις ξανά 60 ευρώ για να πάρεις.

Γενικά, πάντα ήμουν ενάντια σε dlc σε single player παιχνίδια άλλα είναι τελείως διαφορετικό σε τέτοιου είδους παιχνίδια. Παλιά δεν υπήρχαν dlc, αλλά παλιά δεν υπήρχε online, πήγαινες στα Arcades ή στο σπίτι του φίλου σου για να παίξεις. Δεν υπήρχαν patches, έβγαινε καινούρια version αν χρειάζονταν αλλαγές. Δεν υπήρχαν matchmaking servers, συνδεόσουν p2p με τον άλλον και ευχόσουν να είναι κοντά στο επίπεδο σου για να έχει κάποιο νόημα το match. Και το point μου δεν είναι κανένα από αυτά βασικά. Το point μου είναι ότι παλιά δεν υπήρχε καινούριο content γενικά μέχρι να βγει καινούριο παιχνίδι (ή expansion στο pc, και αν θυμάσαι το κόστος ενός expansion στο pc ήταν ιδιεταίρως κοντά στο κόστος ενός season pass).

Στην τελική αυτό που θέλω να πω είναι ότι η επιβίωση και η κερδοφορία είναι το ίδιο και το αυτό. Κατηγόρησε τον καπιταλισμό αν θες αλλά με το παρόν οικονομικό μοντέλο δεν μπορούν να είναι ξέχωρα αυτά τα δύο. Ακόμα και το kickstarter που αναφέρεις, έχει βγει fighting game (Skullgirls) και ήταν και πολύ καλό και τα πήγε καλά τόσο στο kickstarter όσο και εκτός αλλά και πάλι έχει dlc. Και το είχαν αναλύσει κιόλλας για το κόστος που είχαν ανά χαρακτήρα και ήταν εξωφρενικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω παντως απο τα προσφατα γνωστα fighting παιχνιδια οπως το SFV και το Tekken ειμαι τελειως κατα των dlc.

Μονο η Nether το εκανε σωστα και στο injustice και στο Mortal Kombat με την ultimate edition που τα εχει ολα μεσα.

Πηγε ο κοσμος και αγορασε το season pass στο Tekken και δεν σου εδιναν την Eliza...Και τι ειχε αυτο το season pass?2 χαρακτηρες μονο κατι κουστουμια και το bowling που δεν ενδιεφερε κανενα.

παρολα αυτα το πηραν πολλοι(deluxe edition) γιατι δεν περιμεναν να ανακοινωθει νεο season pass αλλιως μαντεψτε ποιο απο τα 2 season pass θα αγοραζαν.Αυτο που στην ουσια τους δινει μονο χαρακτηρες ή αυτο που τους δινει 6-7...Ολα αυτα εις βαρος του κοσμου που τους στηριξε παντα.

Καλα για το SF V δεν εχω να πω κατι παραπανω απο οτι εχω ηδη γραψει.

Μεγαλυτεροι καραγκιοζηδες(συγνωμη για την εκφραση αλλα στην περιπτωση αυτη τους αρμοζει καλυτερα)απο την Capcom στα fighting παιχνιδια δεν υπαρχουν.

SfxTekken με on disc dlc. Το μεγα σκανδαλο της περασμενης γενιας που βγηκε στην φορα στα τελη της.

Το marvel vs capcom ειδαμε που τα εφτασαν με το τελευταιο  Infinite. 

Kαι ερχονται στο SFV και μου βγαζουν τα κανονικα skin των γνωστων χαρακτηρων και μου τα πουλανε με κανονικα χρηματα και αλλιως δεν μπορεις να τους αγορασεις.Αν αυτο δεν λεγεται κοροιδια τοτε τι λεγεται?

Για τις κλασσικες πιστες οπως του Ryu για ποιο λογο πρεπει να τις πληρωσουμε πλεον?

Σε αυτο λοιπον που συμφωνω ειναι οτι οντως δεν ειναι ολα τα fighting παιχνιδια(και κυριως οι εταιρειες πισω απο αυτα)το ιδιο και οτι οντως υπαρχουν εταιρειες που προσφερουν το κατι παραπανω και αξιζουν τα παραπανω χρηματα.

Μην μου συγκρινετε πχ την Capcom με την Nether που η τελευταια εδωσε νεο ορισμο στο πως πρεπει να κυκλοφορει campaign σε fighting παιχνιδι με το MK9,την ιδια ωρα που η Capcom εβγαζε το MVC3 χωρις καν story mode και κυκλοφορησε το SFV το 2016 στο Ps4 στα 60ευρω χωρις story mode,arcade και ποσα αλλα.

Προσοχη τα παραπανω τα αναφερω σαν δικη μου προσωπικη γνωμη ακριβως με βαση και τις αγορες που εκανα στα εν λογω τελευταια παιχνιδια(οποιος θελει το επιβεβαιωνει και στο steam),δεν μπαινω στον κοπο για οικονομικες αναλυσεις της καθε εταιρειες γιατι σαν τελικος καταναλωτης δεν μου πεφτει και λογος ουτως ή αλλως.

Και επειδη και εκει βλεπω να πηγαινει η ολη φαση με την κυκλοφορια χαρακτηρων αλα moba παιχνιδιων καθε μηνα,απο εδω και περα θα περιμενω για βαρια εκπτωση στα επομενα Fighting παιχνιδια που θα βγουν(βλεπε το προσφατο Soul Calibur).

 

 

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, KilliK είπε

τοτε δωσε τζαμπα τους χαρακτηρες και πουλα τα σκινς τους. το να τους πουλας ομως ξεχωριστα κατακερματιζεις το playbase σου, αφου θα υπαρχεχει εκεινο το ποσοστο παικτων που δεν θα εχει προσβαση στα νεα στυλ παιξιματος,meta,κτλ. αυτο στην τελικη δεν ειναι υγιες για την ανταγωνιστικοτητα και μακροβιοτητα του παιχνιδιου.  επισης δεν καταλαβαινω την συγκριση δυο ξεχωριστων τιτλων, η κριτικη αφορα για το περιεχομενο που προστιθεται στον τιτλο που ηδη εχεις αγορασεις.

Με ποιον τρόπο κατακερματίζεις το player base; Αφού έτσι και αλλιώς ο μόνος τρόπος παλιά για να πάρεις νέο χαρακτήρα ήταν να πάρεις ολόκληρο το παιχνίδι πάλι από την αρχή ή πολύ απλά να μην υπάρξει κανείς νέος χαρακτήρας. Πως λοιπόν αλλάζουν οι δυναμικές του παιχνιδιού για τους απανταχού παίκτες; Ισα ισα, αν το σκεφτείς οι χαρακτήρες που έχει διαθέσιμους ο κάθε παίκτης θα είναι πάντα up to date και το περιεχόμενο θα είναι πάντα up to date. 

Δεδομένου λοιπόν του παραπάνω δεν υπάρχει θέμα ανταγωνιστικότητας και μακροβιότητας. Το αντίθετο μάλιστα. Παρουσιάζεις κάθε τόσο και από κάτι νέο ως προσθήκη στο ήδη υπάρχον πακέτο. Για τα fighting games είναι θεμιτό γιατί είναι η φύση τους τέτοια. Παλιότερα άλλος έπαιζε Street Fighter 4 και άλλος Super street fighter 4, ίδιο παιχνίδι, διαφορετικό περιεχόμενο και updated mechanics υπέρ του δεύτερου χωρίς κανέναν τρόπο να πάρει ο πρώτος το περιεχόμενο του δεύτερου χωρίς να αγοράσει από την αρχή την νέα κυκλοφορία. 

Αυτό που ήδη αγόρασες όταν αποφάσισες να το πάρεις είχε μέσα Χ περιεχόμενο και -αυτό- ακριβώς πλήρωσες για να πάρεις. Δεν δικαιούσαι τίποτε άλλο. Μπορούμε να κάνουμε λόγο για το κόστος όσο θες αλλά είναι εντελώς διαφορετική συζήτηση. Το point είναι ότι πλήρωσες 50 ευρώ για το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Και εμένα μου τη σπάγανε πρακτικές με locked content πίσω από paywall αλλά ακριβώς αντίθετα πάει για τα fighting. Ακόμα και τα day one DLC στα fighting τα θεωρώ κάτι λογικό για πολλούς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως δεν κατακερματιζεις το player base γιατι ουτως ή αλλως αυτο φευγει απο μονο του μετα απο ενα χ διαστημα απο το launch.Γιαυτο και τα νουμερα του SF δεν ανεβαινουν,οσο και αν εχει πεσει η βασικη εκδοση.Γιατι πολυ απλα ο περισσοτερος κοσμος καλως ή κακως δεν ασχολειται(ή καιγεται οπως θελετε πειτε το)σε σχεση με πολλα αλλα παιχνιδια.Οχι μονο με το SF αλλα γενικα μιλωντας.

Αυτο ειναι και το προβλημα με τα fighting παιχνιδια. Προσπαθουν να υοθετησουν το συστημα που εχουν και τα Moba παιχνιδια με την κυκλοφορια νεων χαρακτηρων καθε μηνα.

Το προβλημα ομως ειναι οτι τα fighting παιχνιδια στις μερες μας δεν εχουν ουτε το κοινο που να ασχολειται με αυτα,ουτε και το online/gameplay σε σχεση με αυτα για να κρατησουν τον κοσμο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...