Προς το περιεχόμενο

Street Fighter V [PC]


Oroku Saki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε γιαυτο και δεν βλεπουμε καθολου shotos χαρακτηρες στα τουρνουα περαν απο Akuma που παιζει η πλειοψηφια και αντε και κανενα Ken ή ετσι για την τιμη των οπλων 1 Ryu.

Ουτως ή αλλως απο οταν βγηκε η Sakura αυτο το πραγμα λεγανε ολοι. Για ποιο λογο να την παιξει καποιος απο την στιγμη που υπαρχει το multi mixer ο Akuma,ο οποιος προφανως και εχει αντικαταστησει ολους τους υπολοιπους.

Το SF V με λιγα λογια εχει και αυτο το δικο του meta,αρα διαφωνω με την ποικιλια.

Ουτως ή αλλως για την ποικιλια μιλαμε που στα τελευταια τουρνουα εχουμε γεμισει με Cammy?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 830
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Το θέμα με τα tiers δεν είναι αν θα πάει ο Άμπαλ-gail ενάντια σε έμπειρο Ryu αλλά same skill Ryu vs Abigail.

Kαι ό,τι κάνει ο Ryu, το κάνουν καλύτερα οι άλλοι shotos, ειδικά ο Akuma. Είναι όπως λένε όλοι "honest" (κοινώς δεν έχει gimmicks) χαρακτήρας και δυσκολεύεται πολύ να κάνει κόλπα.

Για ίδιο skill μιλάω και εγώ και έχω πει έτσι και αλλιώς ότι ο Ryu φαινομενικά είναι "εύκολος" χαρακτήρας αλλά για να τον κάνεις να λειτουργήσει πρέπει να δουλέψεις parry (το μοναδικό καθαρόαιμο parry στο παιχνίδι καθώς όλα τα υπόλοιπα έχουν όρους και προϋποθέσεις) και αυτό από μόνο του τον καθιστά master level χαρακτήρα. Σε επίπεδο νουμπάδων ο Abigail θα νικάει σχεδόν πάντα, σε επίπεδο όμως που οι παίκτες ξέρουν τι κάνουν ο Ryu είναι counter ενάντια στον Abigail ως match up όπως είναι η Cammy σε εμένα που είμαι Bison όπως είναι ο Birdie ενάντια στην Cammy και πάει λέγοντας. 

Οι διαφορές βέβαια είναι μικρές και υπάρχουν κάποιοι χαρακτήρες που έχουν αρκετά πολλά match ups υπέρ τους (όπως η Cammy) αλλά γενικότερα το παιχνίδι είναι στημένο με πάρα πολύ ωραίο τρόπο. Σε αναγκάζει και εσένα να μάθεις περισσότερους χαρακτήρες μόνο και μόνο για να ξέρεις πως να τους αντιμετωπίζεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα με το parry του Ryu (ακόμη και το VT2 counter του) είναι πως είναι αμυντικό, σε ένα παιχνίδι που το rushdown και τα 50/50 "time to guess" κερδίζουν.

Ακόμη και ο Daigo και ο Tokido που είχαν ξεκινήσει με Ryu και έκαναν μερικά πολύ καλά reads με parry, δεν έκαναν δουλειά στο τέλος, ο Daigo γιατί δεν είχε το zoning του και πήγε στον Guile και ο Τokido γιατί 1) είναι ο αγαπημένος του 2) είναι πολύ πιο επιθετικός , στον Akuma. 

Ryu δεν βλέπεις πια σε πρωταθλήματα CPT, κλπ, εκτός αν είναι χαμηλά στα pools. Ειδικά στα Top32, έχω πολύ καιρό να δω.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν είναι ότι είναι αμυντικό, είναι το ότι θες μπόλικη γνώση από όλες τις πλευρές για να το κάνεις να δουλέψει γιατί μόνο ο Ryu είναι απαραίτητο να εισάγει και το Parry στο παιχνίδι του ως βασικό εργαλείο. Ολοι οι άλλοι χαρακτήρες που έχουν μια μορφή parry είναι συμπληρωματικού χαρακτήρα, ένα ακόμα βέλος στην φαρέτρα τους και έχουν επίσης όρους και προϋποθέσεις. Καλή ώρα εγώ ως Bison το δικό μου v-skill είναι parry αλλά μπορώ να "φάω" μόνο ένα χτύπημα από μια επίθεση και όχι low επίθεση ενώ έχω τεράστιο recovery time. Δεν το λες και αξιόπιστο. 

Ο JustfoQ παράδειγμα που είναι πραγματικός Ryu παίκτης άνετα μπορούσε να ξαναπήγαινε σε αγώνες αλλά δεν μπορεί λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων. Είναι όμως από τους Ryu με μεγάλη γνώση και άλλων χαρακτήρων και μπορεί να παίξει πάρα πολύ καλά εναντίον όλων. Ειδικά εναντίον χαρακτήρων που έχουν το "προβάδισμα" απέναντι στον Ryu όπως η Cammy, ο Balrog, ο Guile κτλ. 

27 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ουτως ή αλλως για την ποικιλια μιλαμε που στα τελευταια τουρνουα εχουμε γεμισει με Cammy?

Flavour of the month syndrome. Η Cammy θεωρείται top 5 στο tier list οπότε είναι φυσιολογικό να υπάρχει μεγάλη αντιπροσώπευση από κόσμο που θεωρεί ότι θα έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πάνε στους winners με έναν top tier χαρακτήρα και δεδομένου ότι είναι και η πιο εύκολη στη χρήση από όλους τους top tier χαρακτήρες το κάνει ακόμα πιο εύκολο στην επιλογή μαζί με την εικόνα της που όπως και να το κάνουμε είναι η καλύτερη top tier κωλάρα του παιχνιδιού. Καλή η Menat και η Ibuki ως top tier αλλά είναι "κοριτσάκια" μπροστά στην γυναίκα Cammy. Αν υπήρχε μια Laura παράδειγμα ή Chun Li στο top tier μια χαρά ανταγωνισμό θα είχανε μεταξύ τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αυτο ακριβως λεω οτι δεν υπαρχει στην πραξη μεγαλη ποικιλια στο SF V και αν βλεπουμε πχ και ξεμπαρκους με Mika(Lufy),Chun Li κλπ ειναι γιατι εχει το SF ισως τις περισσοτερες συμμετοχες απο τα υπολοιπα fighting παιχνιδια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η Chun Li  με Karin ήταν ψηλά στην πρώτη σαιζόν, όπως και Ryu/Ken και Nash, αλλά λίγο τα balance passes (που τον Ryu τον χτύπησαν πολύ, (δεν κοιτάω τα νούμερα, αλλά αυτοί που τα κοιτάνε είδαν αρκετά μεγάλες αλλαγές), λίγο ότι βγήκαν χαρακτήρες που τα κάνουν καλύτερα και δεν βλέπεις πια τόσους, εκτός από Karin που Justin Wong και Punk ακόμα κρατάνε.

Γενικά, αν υπάρχει κάποιος/α που δίνει έστω ένα 5% πλεονέκτημα στο να τον/την χρησιμοποιήσεις, εκεί θα πάνε. Ο Ryu δεν το δίνει το πλεονέκτημα, οπότε δεν είναι ψηλά.

Και μην μου πεις ότι Daigo / Tokido δεν έχουν γνώσεις, είναι από τους καλύτερους και αρκετά σκαλιά παραπάνω απ' οποιονδήποτε που είναι top στο online, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικο παραδειγμα ειναι ο Alex mayers. Ναι μεν στο ladder παιζει Sakura αρκετα αλλα στα τουρνουα ολως τυχαιως μονο Cammy.

Επισης υποτιθεται μιλαμε(με δεδομενα ladder παντα)για ατομα Grand Master,προφανως και μπορουν να παιξουν πανω απο 1-2χαρακτηρες.

Ειδικα για αυτους που εχουν εμπειρια και απο προηγουμενα παιχνιδια.

Τι να πουν δηλαδη(οπως ειχα πει και πιο παλια)ατομα οπως ο ChrisG που συμμετεχουν σε πολλαπλα διαφορετικα fighting παιχνιδια και εκει και αν παιζουν κυριολεκτικα διαφορετικους χαρακτηρες :P

Δεν μιλαμε για τον Σακη και τον Μακη του Insomnia που θα παιξει λιγο SF και αν νιωθει λιγο παραπανω και αφιερωσει χρονο θα παει και low gold στην καλυτερη(που ειναι και το platinum/achievement).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γενικότερα θέμα ξεκίνησε όταν το SFV γενικότερα μείωσε την δύναμη των zoner type χαρακτήρων (εκτός του Guile που είναι κυριολεκτικά κτήνος zoning) οπότε έμμεσα όλοι οι κλασσικοί zoners έφαγαν nerf. Φυσικά δεν έγινε κάποια ουσιαστική μείωση στα βασικά του παιχνιδιού, απλά πλέον άλλαξε το σύστημα με τις ΕΧ και τα properties πολλών κινήσεων από τους διάφορους χαρακτήρες + v-skills για να μπορούν να ξεφεύγουν από τέτοιες καταστάσεις. Από εκεί προήλθε το nerf. Από εκεί ο Daigo και ο Tokido δεν μπόρεσαν στην αρχή να προσαρμοστούν γρήγορα και για να προλάβουν την σκηνή έπρεπε να επιλέξουν τον χαρακτήρα τους. Ο Daigo φυσικά ως τρελός zoner και fireball spammer ο Guile ήταν η μοναδική σοφή επιλογή για το playstyle του ενώ ο Tokido επανήλθε στο αστέρι του από το SFIV που είναι ο Akuma ως το γνωστό glass cannon. 

Δείτε κάποια βίντεο του JustfoQ, MDZ JimmY, justakid, sasori από παίκτες Ryu για να δείτε πως κάνουν χρήση του Parry και πως οι αντίπαλοι του φοβούνται να επιτεθούν με rushdowns σε περίπτωση που έχουν (και έχουν) πολλαπλά strings από parry και φυσικά στο μοναδικό πράγμα που ο Ryu είναι ανώτερος από όλους τους χαρακτήρες...punish pottential. Ειδικά με ανοιχτό V-trigger 1 το punish pottential του Ryu φτάνει στα όρια του γελοίου αλλά και γι αυτό είναι και τόσο underpowered εκτός από τις κατάλληλες συνθήκες. 

44 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Κλασσικο παραδειγμα ειναι ο Alex mayers. Ναι μεν στο ladder παιζει Sakura αρκετα αλλα στα τουρνουα ολως τυχαιως μονο Cammy.

Σε όλα τα παιχνίδι υπάρχει κάποιο ξεκαθάρισμα στην κορυφή του βουνού αλλά δεν είναι απαραίτητο αυτό. Απλά η μπάλα παίρνει πολλούς. Δες τώρα νικητές από χαρακτήρες στο παιχνίδι. Cammy, Bison, Menat, R.Mika, Juri, Akuma, τόσα πολλά ονόματα με τόσες πολλές ικανότητες και playstyle που σε άλλο 2D fighting δεν θα υπήρχε ούτε για πλάκα ενώ την ίδια στιγμή οι ίδιοι παίκτες ξαναπαίζουν σε άλλο τουρνουά και μπαίνουν losers bracket. Εχει τεράστια κινητικότητα στην κορυφή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
20 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

στο μοναδικό πράγμα που ο Ryu είναι ανώτερος από όλους τους χαρακτήρες...punish pottential. Ειδικά με ανοιχτό V-trigger 1 το punish pottential του Ryu φτάνει στα όρια του γελοίου αλλά και γι αυτό είναι και τόσο underpowered εκτός από τις κατάλληλες συνθήκες. 

Και ξαναπάμε στο "αν κάποιος το κάνει πιο εύκολα, τότε θα πάνε σε εκείνον". Κι εγώ θέλω να δω έναν Ryu στo CPT να κάνει τα άπειρα parries και reads, γιατί μέχρι Gouken να μπει και πριν εμφανιστεί ο νέος Cody, Ryu γούσταρα περισσότερο, αλλά από την στιγμή που μπορούν να κάνουν νίκες πιο εύκολα με άλλους χαρακτήρες, όσο "cheap" ή "ΟΡ" και να είναι, οι παίχτες στα τουρνουά θα παίζουν με εκείνους και χωρίς να χρειάζονται τις κατάλληλες συνθήκες, θα τις κάνουν μόνοι τους.

Online πολλοί κάνουν διάφορα (και αρκετοί από τους CPT παίχτες είναι ψηλά στο online) αλλά πάντα φαίνεται πόσο καλά παίζουν όταν πάνε man to man σε local, όπως στα τουρνουά. 

27 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

 Ο Daigo φυσικά ως τρελός zoner και fireball spammer ο Guile ήταν η μοναδική σοφή επιλογή για το playstyle του ενώ ο Tokido επανήλθε στο αστέρι του από το SFIV που είναι ο Akuma ως το γνωστό glass cannon.

Τα ίδια δεν έλεγα κι εγώ με 

2 ώρες πριν, GhostRiderLSOV είπε

Ακόμη και ο Daigo και ο Tokido που είχαν ξεκινήσει με Ryu και έκαναν μερικά πολύ καλά reads με parry, δεν έκαναν δουλειά στο τέλος, ο Daigo γιατί δεν είχε το zoning του και πήγε στον Guile και ο Τokido γιατί 1) είναι ο αγαπημένος του 2) είναι πολύ πιο επιθετικός , στον Akuma. 

?

Γενικά, αν ο Ryu ήταν top tier material, θα τον χρησιμοποιούσαν περισσότεροι. Το ότι μπορεί να βγάλει damage με punish, σωστά parries, κλπ δεν το αμφισβητεί κάποιος, αλλά όταν άλλοι χαρακτήρες καταφέρνουν πιο εύκολα και να βγάλουν τις νίκες τους και να σετάρουν το παιχνίδι στα μέτρα τους, αυτοί θα είναι οι top tier.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν διαφώνησα κάπου, απλά πρόσθεσα. Απλά έχουμε διαφορετική αντίληψη του Tier system για το SFV που εγώ το θεωρώ λανθασμένο (λόγο της φύσης του παιχνιδιού) και είναι περισσότερο per character - per match up. Ο Ryu από μόνος του δεν είναι top tier material λόγο συγγενής σχεδιασμού όπου το parry skill του είναι αυτό που τον καθορίζει στο πόσο high tier είναι και είναι skill που απαιτεί δυστυχώς χρόνο και εμπειρία για να το κάνεις να δουλέψει. Το παράδειγμα με τον Abigail ήταν γιατί ο Ryu εναντίον του Abigail αυτόματα μετατρέπει τον Ryu σε high tier χαρακτήρα. Το ίδιο συμβαίνει ακόμα και για τον Zangief, έχει πολλά κακά match ups που τον καθιστούν τέρμα χαμηλά στο tier list αλλά έχει μπόλικα match ups που τον καθιστούν powerhouse high tier εναντίον τους. 

Στο απόλυτα υψηλότερο επίπεδο προφανώς και θα υπάρχει κάποιο είδος φιλτραρίσματος του τι δουλεύει με τους κανόνες του παιχνιδιού καλύτερα αλλά πάντα μέσω match ups. Δες παράδειγμα τον trashbox σαν birdie που σκίζει βάρδουλα ακόμα και από high tier χαρακτήρες, απλά ο ίδιος ως παίκτης δεν είναι στο ίδιο ακόμα επίπεδο διαύγειας που είναι παίκτες σαν τον Tokido και τον Sako. Αν ποτέ φτάσει σε αυτό το επίπεδο θα γίνει τρόμος και φόβος με τον birdie. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη μονο για το παραπανω παλι download 18gb?

Καθε φορα αυτο θα γινεται ρε Capcom,18gb updates για να ξανακατεβαζουμε ολο το παιχνιδι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ultra silver πλέον και παίζω και με Gold rank και από εδώ και πέρα αρχίζουν φαίνονται τα noob skills μου. Μιλάμε ο κάθε παίκτης εδώ πέρα έχει χιλιάδες επί χιλιάδων αγόνων. Ακόμα και χαμηλό win rate να έχουν η εμπειρία τους είναι διάχυτη και αν είσαι ακόμα νιούφης (με λιγότερους από 2κ αγώνες κιόλας) τότε θα τις φας. Εντάξει, γενικά στο level μου παίζω αρκετά ανταγωνιστικά αλλά τα αντανακλαστικά και το muscle memory ούτε καν αγγίζει το επίπεδο αυτών των παικτών που τρώνε ψωμί και αλάτι μέσα στο παιχνίδι. Αν κερδίζω συνήθως κερδίζω επειδή παίζω έξυπνα και μου βγαίνουν οι τακτικές και οι κινήσεις μου όπως τις θέλω. 

Μεγάλος βραχνάς βέβαια η απόλυτη έλλειψη anti-air του φίλου μου του Bison που σε αυτό το επίπεδο οι παίκτες έχουν μεγάλη συνήθεια να χοροπηδάνε σαν ταγάρια παντού και για τα πάντα. Δεν πειράζει όμως γιατί είναι ευκαιρία για εμένα να αποκτήσω το κατάλληλο muscle memory εναντίον jump ins και cross-up και ευκαιρία να πάω στο επόμενο επίπεδο footsies με τον χαρακτήρα μου. 

Οσοι πιστοί προσέλθετε για κάνα φιλικό ματσάκι. Ghostrider νομίζω ότι σε έχω φτάσει και ξεπεράσει πλέον, μπορούμε να κάνουμε κάνα ματσάκι για του λόγου το αληθές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ghostrider νομίζω ότι σε έχω φτάσει και ξεπεράσει πλέον, μπορούμε να κάνουμε κάνα ματσάκι για του λόγου το αληθές. 

Νομίζεις; :P Με έχεις ξεπεράσει καιρό τώρα. Μην σου πω ότι με είχες απλά αν είχες φτιάξει τα κουμπιά σου όταν είχαμε παίξει. Είμαι τέρμα casual-ας στο online SF.

Τότε που παίξαμε (και χαιρόμουν λίγο με τον νεοεισηχθή Cody), είναι η τελευταία φορά που έπαιξα SFV μέχρι σήμερα.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...