Προς το περιεχόμενο

Street Fighter V [PC]


Oroku Saki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην κάνουμε πάλι κύκλους, τα fighting games δεν θα είναι ποτέ δημοφιλή όσο άλλα είδη παιχνιδιών αποκλειστικά και μόνο για το στυλ τους και την δυσκολία τους. Ως παίκτης που έχει ξοδέψει άπειρα λεφτά για άπειρα fighting παιχνίδια και διάφορες εκδόσεις χωρίς ποτέ να ξέρω ποια έκδοση ήταν η νεότερη το νέο αυτό μοντέλο με καλύπτει απόλυτα. Δεν χρειάζεται να ψάχνομαι, δεν χρειάζεται να αναρωτιέμαι, πληρώνω ένα ποσό Χ για την "βασική" έκδοση ή όποια έκδοση τυχαίνει να υπάρχει εκείνη τη στιγμή και έχω αυτόματα το παιχνίδι που πρέπει να παίζω. 

Ο μόνος λόγος που ξενίζει κάποιους το νέο μοντέλο είναι γιατί...είναι νέο μοντέλο και γενικά ως κοινότητα είμαστε και λίγο της κλάψας για το οτιδήποτε και για οποιαδήποτε αλλαγή. Δεν λέμε ότι όλα είναι καλά και ρόδινα αλλά όλα κάπου και κάποιος πρέπει να τα ξεκινάει ειδικά αν στο βάθος του χρόνου θα ωφελήσει τους πάντες. Τα fighting παιχνίδια ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν την απήχηση που έχουν σήμερα στο σύνολο τους και αυτό κάτι λέει.

Απλά εσύ είσαι της άποψης του να μην υπάρχει τίποτε μετά από την πρώτη έκδοση. Εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης, θέλω να υπάρχει περιεχόμενο και το περιεχόμενο υψίστης σημασίας σε ένα fighting game είναι οι χαρακτήρες. Οχι οι πίστες, όχι οι μουσικές, όχι τα κοστούμια, όχι το story mode. Οι χαρακτήρες και μοντέλο μάχης. Καλά είναι και τα άλλα όμως δεν φτάνουν για να κρύψουν ένα κακό ή ρηχό μοντέλο μάχης (βλέπε Mortal Kombat που ο κόσμος το παίζει για την ιστορία και να ξεκλειδώνει πράγματα και όχι για την μάχη). 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Απλά εσύ είσαι της άποψης του να μην υπάρχει τίποτε μετά από την πρώτη έκδοση.

Δεν νομιζω οτι εγραψα αυτο το πραγμα,απλα βρισκω καλυτερα για την τσεπη μου τα μοντελα που ως τωρα χρησιμοποιει η Nether.

Κοινως βγαζει ενα παιχνιδι,βγαζει dlc και μετα απο ενα χρονο σου βγαζει την complete edition.

Απλα και ξεκαθαρα πραγματα.

Και αυτο γιατι σαν καταναλωτης προφανως και κοιταζω την τσεπη μου.

Ουτως ή αλλως για το αν τραβαει αυτο το μοντελο ή οχι και για την απηχηση που λες,αυτο φαινεται απο τον κοσμο που εξακολουθει να παιζει μετα το πρωτο διαστημα του παιχνιδιου.

Ακομα και στο Twitch περαν απο τουρνουα,τα νουμερα ειναι παρα πολυ χαμηλα για τις πωλησεις του καθε παιχνιδιου αν και αυτο μπορει καποιος να το λαβει σαν ενδιαφερον.

Με 1000 και 2000 ατομα online(αντε μερικους παραπανω απο την εκδοση του ps4) δεν νομιζω να μπορουμε να πουμε οτι το νεο μοντελο εχει μεγαλη απηχηση...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Δεν νομιζω οτι εγραψα αυτο το πραγμα,απλα βρισκω καλυτερα για την τσεπη μου τα μοντελα που ως τωρα χρησιμοποιει η Nether.

Δεν νομίζω ότι η nether έχει το ίδιο focus με τις άλλες σοβαρές εταιρίες fighting (namco, capcom, arcsys, snk, team ninja). Η nether έχει το ίδιο focus στο να προσφέρει ένα προϊόν τύπου God of war ενώ οι άλλες προσφέρουν προϊόν τύπου Devil May Cry/Bayonetta/Ninja gaiden. Η ίδια η nether ήταν αυτή που έφτιαξε το "story mode" έτσι και αλλιώς με το σύστημα crypt unlocks για να σου δίνει απλά την αίσθηση ότι κάτι κερδίζεις όσο παίζεις σε βάρος όμως της ουσίας που την είπα στο πιο πάνω post μου. Την τσέπη σου δεν την κοιτάς μόνο εσύ αλλά την κοιτάω και εγώ. Στο είπα και πριν, ήμουν από αυτούς που τα έσκαγα για κάθε νέα έκδοση, μιλάμε για 300άρια+ για Blazblue, 200+ για street fighter και πάει λέγοντας. Το νέο μοντέλο σίγουρα με βολεύει, αγοράζω όποτε με συμφέρει και ότι ακριβώς χρειάζομαι και θέλω ενώ απολαμβάνω πάντα τα κατάλληλα updates και balance patches που παλιά δεν γινόταν να τα δεις ούτε με το κιάλι. 

Από εκεί και πέρα τα 1000 και 2000 άτομα που είναι online είναι απείρως περισσότερα από κάτι λίγους εκατοντάδες που ήταν στο κοντινό παρελθόν και που ήταν και κατακερματισμένοι μεταξύ εκδόσεων που ούτε έπαιζαν μεταξύ τους ούτε και έπαιζαν και το ίδιο παιχνίδι. Για εμένα που παίζω ξύλο με τους υπόλοιπους για τη χαρά της μάχης και όχι απλά για να ξεκλειδώνω το επόμενο "μυστικό" είναι απείρως καλύτερο να μπορώ να παίζω με ομοϊδεάτες μου που κάνουν ακριβώς το ίδιο και με χαρά θα πληρώσω αν θέλω και νέο περιεχόμενο. Το SF V είναι στον σωστό δρόμο πέρα από το αρχικό πολιτισμικό σοκ που πραγματικά βιάστηκαν να το βγάλουν για να προλάβουν την e-sports σκηνή όμως πλέον αυτή η έκδοση δεν υπάρχει. Η τωρινή έκδοση είναι η arcade και το περιεχόμενο της είναι τόσο μεγάλο και πλούσιο που προκαλεί σύνδρομα κατωτερότητας στο επόμενο μεγαλύτερο σε περιεχόμενο παιχνίδι που είναι το Guilty Gear Xrd rev.2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Fulgore είπε

Εγω παντως απο τα προσφατα γνωστα fighting παιχνιδια οπως το SFV και το Tekken ειμαι τελειως κατα των dlc.

Μονο η Nether το εκανε σωστα και στο injustice και στο Mortal Kombat με την ultimate edition που τα εχει ολα μεσα.

 

Γ

από όλα τα παραπάνω που περιγράφεις μόνο στο tekken δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις το χέρι στην τσέπη πέρα από το βασικό παιχνίδι τη μέρα που βγήκε.. ίσως και το injustice αν και χάνεις αρκετούς χαρακτήρες

 

και το sfv είναι με διαφορά το χειρότερο με ένα κάρο χαρακτήρες ΚΑΙ πίστες 

 

ελπίζω το soul calibur να είναι εξίσου (και περισσότερο) καλό 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, logistoulis είπε

από όλα τα παραπάνω που περιγράφεις μόνο στο tekken δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις το χέρι στην τσέπη πέρα από το βασικό παιχνίδι τη μέρα που βγήκε.. ίσως και το injustice αν και χάνεις αρκετούς χαρακτήρες

και το sfv είναι με διαφορά το χειρότερο με ένα κάρο χαρακτήρες ΚΑΙ πίστες 

ελπίζω το soul calibur να είναι εξίσου (και περισσότερο) καλό 

Μακαρι να μπορουσα να προφητευσω το μελλον για να ξερω οτι τα εν λογω παιχνιδια θα το πηγαιναν ετσι οσον αφορα τα dlc.

Γιατι τωρα ειναι τελειως ανουσιο να λεμε τι ειναι σωστο και τι οχι.

Αραγε τι πωλησεις θα εκανε το SFV αν ο κοσμος ηξερε ποσο δυσκολο ηταν να ξεκλειδωσεις ενα χαρακτηρα και φυσικα οτι θα εβγαινε αργοτερα arcade edition εκδοση?Θα ηθελα πχ να εβλεπα αν ο Ikaruga το ειχε αγορασει το παιχνιδι τον πρωτο καιρο που εφτυνες αιμα(χωρις weekly quest)για να μαζεψεις gold τι θα ελεγε και οχι τωρα 2.5χρονια μετα το release.

Λες πχ αν ηξερα οτι στο Tekken θα βγαλουν character pass να ασχολιομουν με το season pass?

Παλι καλα που εμαθα απο το SF και το πηρα σε εκπτωση.

Γιαυτο το λογο και δεν προκειται να ξαναασχοληθω προσωπικα με fighting παιχνιδια τον πρωτο καιρο.Το παθημα μου εγινε μαθημα.

Περαν τουτου ο καθενας οτι θελει ας κανει :)

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει αν ένα παιχνίδι το πάρεις ολοκληρωμένο όπως πχ είχα πάρει το mk xl (επειδή ήταν για καιρό προβληματικό στο pc) μπορεί να μη σου φανεί, αν είχες πάρει ένα από την αρχή όπως είχα πάει το sfv ξενερώνεις

 

Το Tekken απλά είπα ότι δεν έβγαλε τίποτα το ιδιαίτερα σημαντικό σε dlc δεν χάνεις και κατι, το sf είναι μισό του μισού παιχνίδι

 

Το injustice είναι γενικά σωστό, αλλά και πάλι στη βασική έκδοση σου λείπουν κάμποσοι χαρακτήρες, το tekken πόσους έχει; 3; Κλάιν.. σιγά τα ωα 

 

Το sf πάντως με έχει απογοητεύσει γιατί όσοι το πήραν σχετικά νωρίς έμειναν με το πουλί στο χέρι αντί να έχουν κάποιο είδος ανταμοιβής ειδικά για το υπερπροβληματικο netcode που έφαγαν στη μάπα για πααααρα πολύ καιρό. Το tekken όπως έχω ξαναπεί παρά κάποια αρχικά προβλήματα σε γενικές γραμμές σε ένα πολύ μικρό διάστημα ήταν μια χαρά, όπως μια χαρά είναι και τα παιχνίδια της nether (αν και η απόλυτα καλύτερη εμπειρία με διάφορα συνεχίζω και πιστεύω ότι είναι το killer instinct και ας είναι λιγότερο προβεβλημένο)

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς και είναι καλύτερο το μοντέλο της NetherRealm για τον πελάτη. Της είναι εύκολο όμως να το κάνει αυτό όταν ένα Mortal Kombat πουλάει όσο όλα τα υπόλοιπα fighting games μαζί επί δύο. Και αυτό δεν γίνεται επειδή ο κόσμος ανταμοίβει το καλό της οικονομικό μοντέλο, αλλά γιατί πολύ απλά είναι πιο casual παιχνίδι με πολυ μεγαλύτερο κοινό και έναν τεράστιο publisher από πίσω. Η κατάσταση του όταν βγήκε στο pc έχει βολικά ξεχαστεί από τον τύπο και τον κόσμο, ενώ το Street fighter ακόμα τα ακούει για το δικό του launch.

Στο έχω ξαναπεί fulgore: αν όλος ο κόσμος που παραπονιέται για content στα fighting games αγόραζε τα παιχνίδια της Arc Sys που προσφέρουν με διαφορά το περισσότερο και καλύτερο content από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι on launch και συνήθως χωρίς προβλήματα, ίσως να μην αναγκαζόταν να πουλάει dlc χαρακτήρες στην απαράδεκτη τιμή των 5 ευρώ ανά χαρακτήρα. Αλλά όχι ας αγοράσουμε μια Ελλάδα Mortal Kombat παγκοσμίως για να απολαύσουμε character/story development επιπέδου expendables με animations από την προηγούμενη δεκαετία.

Υ.Γ. Δεν μπορείς να παίζεις fighting games αν περιμένεις να τα πάρεις όταν είναι σε έκπτωση. Ο κόσμος έχει φύγει και θα παραπονιέστε για λίγους online. Το έχω μάθει με τον κακό τρόπο αυτό. Τα fighting games, όπως και τα περισσότερα online είναι να παίζονται on release.

Επεξ/σία από Aruil
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού η πλειοψηφία και στο forum και στην πραγματικότητα στην Ελλάδα casual είναι ,για ποιο λόγο σου κακοφαινεται για το MK?

Δες τα υπόλοιπα θέματα για fighting παιχνίδια τι συμμετοχή έχουν.

Καλώς η κακώς τα fighting παιχνίδια έχουν χαρακτει στην μνήμη των περισσότερων στην Ελλάδα σαν διπλό φάση pro.

Θέλω να δω από περιέργεια και στο θέμα του SC τι συμμετοχή θα υπάρχει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό ακριβώς είπα...

Επειδή η πλειοψηφεία του κόσμου είναι casuals και δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά η ποιότητα η NetherRealm πουλάει πολύ περισσότερο από τις άλλες εταιρείες  και οπότε μπορεί να χρησιμοποιεί ενα πιο θετικό οικονομικό μοντέλο. Και αυτό δεν ειναι μόνο θέμα Ελλαδάς. Παγκοσμίως ισχύει.

Το θέμα είναι αυτοί που παραπονιούνται για ποιότητα και για έλειψη content, ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους? Και για να μη το πηγαίνω τελείως πλαγείως, εσύ έχεις αγοράσει Guilty Gear ή Blazblue? Και αν όχι, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το κάνουν άλλοι? Η εταιρεία προσπαθεί να επιβιώσει ικανοποιώντας το core κοινό της (λίγες το κάνουν αυτό πλέον) και το κοινό της είναι διατεθιμένο να δώσει κάποια λευτά παραπάνω για να την υποστηρίξει. ΑΚΡΙΒΩΣ ότι θα ήταν και ένα πιθανό kickstarter που ανέφερε ο Killik.

Το να παραπονιέται κανείς ότι το Guilty Gear/Blazblue κοστίζει παραπάνω από παιχνίδι της NetherRealm, είναι σα να παραπονιέται ότι το sushi που έφαγε από ιάπωνα master chef ήταν ακριβότερο από τη παστή σαρδέλα που έφαγε στο λιμάνι της Λέσβου. Και τα δύο καλά είναι, αλλά το ένα έχει λίγο παραπάνο κόπο και ιδρώτα από πίσω (και ποιότητα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ έχει μια διαχρονική λίστα με πωλήσεις fighting (φαντάζομαι τα νούμερα στέκουν)

 

http://vgsales.wikia.com/wiki/Best_selling_fighting_games

 

σαν σειρα προφανώς το sfv είναι τεράστιο, δε νομίζω ότι στέκει η σύγκριση με πιο μικρές σειρές τύπου guilty gear 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αφού η πλειοψηφία και στο forum και στην πραγματικότητα στην Ελλάδα casual είναι ,για ποιο λόγο σου κακοφαινεται για το MK?

Δες τα υπόλοιπα θέματα για fighting παιχνίδια τι συμμετοχή έχουν.

Καλώς η κακώς τα fighting παιχνίδια έχουν χαρακτει στην μνήμη των περισσότερων στην Ελλάδα σαν διπλό φάση pro.

Θέλω να δω από περιέργεια και στο θέμα του SC τι συμμετοχή θα υπάρχει .

Εδώ έχουμε διπλό κακό. Casual και fighting δεν πάνε μαζί. Το ότι υπάρχουν casual fighting games σίγουρα υπάρχουν με το Mortal Kombat να είναι η αιχμή του δόρατος. Αλλο focus τα casual και άλλο focus τα hardcore. Η συμμετοχή είναι μικρή σε κάθε θέμα fighting γιατί πολύ απλά οι απασχολούμενοι -παίζουν- το παιχνίδι και δεν αναλώνονται στο να γράφουν σε θέματα. Ειδικά δε με το Youtube είναι σχεδόν αστείο να κάθεσαι και να γράφεις. Οποιος ενδιαφέρεται και γουστάρει πλέον παρακολουθεί βίντεο. 

Φυσικά εννοείται ότι τα fighting games είναι διπλό φάση pro. Πάντα ήταν και πάντα θα είναι. Υπάρχει όμως αρκετά μεγάλη συνολικά κοινότητα που είναι απλά σιωπηλή και χαίρεται το παιχνίδι. Αν ήμουν νεότερος τώρα πίστεψε με κουβέντα δεν έγραφα στο θέμα αυτό, θα ήμουν μόνιμα κολλημένος στο παιχνίδι. Με έχεις δει στο παρελθόν σε θέματα τύπου Guilty Gear ή Blazblue ή σε άλλα θέματα fighting; Οχι. Τι σημαίνει αυτό, ότι δεν έπαιζα; Απλά στο Street Fighter ο μόνος λόγος που γράφω είναι γιατί είναι σχεδόν αποκλειστικά το παιχνίδι που ασχολούμαι το τελευταίο διάστημα και επειδή δεν έχω το κουράγιο να παίζω διαρκώς αλλά θέλω να ασχοληθώ παραπάνω οπότε συμμετέχω και εδώ.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

 Με έχεις δει στο παρελθόν σε θέματα τύπου Guilty Gear ή Blazblue ή σε άλλα θέματα fighting; Οχι. Τι σημαίνει αυτό, ότι δεν έπαιζα; Απλά στο Street Fighter ο μόνος λόγος που γράφω είναι γιατί είναι σχεδόν αποκλειστικά το παιχνίδι που ασχολούμαι το τελευταίο διάστημα και επειδή δεν έχω το κουράγιο να παίζω διαρκώς αλλά θέλω να ασχοληθώ παραπάνω οπότε συμμετέχω και εδώ.  

Καλα αυτο που λες ειναι αναμενομενο οπως συμβαινει και σε αλλα παιχνιδια. Για ποιο λογο να μπεις να γραψεις σε ενα θεμα σε ενα forum(οπως το insomnia)αν δεν βλεπεις να γραφει κανεις?Για να κουβεντιαζεις μονος σου?

Εγω προφανως ουτε hardcore παικτης ειμαι,ουτε diamond στο SFV. Απλα επειδη(οπως και αρκετοι απο εδω φανταζομαι)μεγαλωσα και με fighting παιχνιδια εκτος των αλλων,μαρεσει σαν ποικιλια να παιζω και κανενα fighting παιχνιδι(εν μερη κατι σαν τα ραλακια).

Προφανως και ειμαι casual και αρα γιαυτο και με βολευουν μοντελα οπως του SF ή εν μερη του Tekken(απο πλευρας περιεχομενου στο βασικο παιχνιδι).

Το ολο point μου ειναι οτι δεν φταιει το Mortal Kombat που πουλαει στην Ελλαδα οταν γενικα στην χωρα μας εδω και χρονια μονο συγκεκριμενα παιχνιδια πουλανε(top 10 καθε μηνα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Fulgore said:

Καλα αυτο που λες ειναι αναμενομενο οπως συμβαινει και σε αλλα παιχνιδια. Για ποιο λογο να μπεις να γραψεις σε ενα θεμα σε ενα forum(οπως το insomnia)αν δεν βλεπεις να γραφει κανεις?Για να κουβεντιαζεις μονος σου?

Εγω προφανως ουτε hardcore παικτης ειμαι,ουτε diamond στο SFV. Απλα επειδη(οπως και αρκετοι απο εδω φανταζομαι)μεγαλωσα και με fighting παιχνιδια εκτος των αλλων,μαρεσει σαν ποικιλια να παιζω και κανενα fighting παιχνιδι(εν μερη κατι σαν τα ραλακια).

Προφανως και ειμαι casual και αρα γιαυτο και με βολευουν μοντελα οπως του SF ή εν μερη του Tekken(απο πλευρας περιεχομενου στο βασικο παιχνιδι).

Το ολο point μου ειναι οτι δεν φταιει το Mortal Kombat που πουλαει στην Ελλαδα οταν γενικα στην χωρα μας εδω και χρονια μονο συγκεκριμενα παιχνιδια πουλανε(top 10 καθε μηνα).

Μα δεν κατηγορεί κανείς το Mortal Kombat για κάτι. Η ιδέα είναι ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνεις οικονομικά μοντέλα Mortal Kombat με οικονομικά μοντέλα της Arc Sys όταν το ένα έχει πολλαπλάσιες πωλήσεις του άλλου. Η σύγκριση με Street Fighter  είναι πιο δόκιμη μιας και παίζουν στα ίδια κυβικά. Και όπως είχα πει, το Street Fighter δικαίως είχε φάει κράξιμο όταν είχε βγει για την κατάσταση του. Αυτό ήταν και το αρχικό επιχείρημα μου, ότι από τα παιχνίδια που αναφέρει ο Jim μόνο το Street Fighter μπορεί αν είναι κατακριταίο για κάτι και αυτό ήταν περισσότερο η κατάσταση του αρχικού release και όχι οι dlc χαρακτήρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...