Προς το περιεχόμενο

Λάδια, τι - ποια - γιατί.


liopyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον, καλησπερα και καλη βραδια.

 

Κατοχος mondeo mk3, 1.8 βενζινη, εχω θέμα με τα λάδια. Τα τσιμπάει αλλά συμβαίνει και το εξής κουλό. Τωρα με τα κρύα, παρατήρησα πως το αμάξι κατεβάζει θερμοκρασία. Φτάνει δηλαδή στο μέσο και μπορεί να πέσει πάλι στο 1/4. Αυτή τη στιγμή το αμαξι έχει μέσα.... Λάδια Τουρλου. 90% 5-30 και 10% 10-30 (συμβουλη του μαστορα για να μη τα τσιμπαει τοσο.) Τι φταιει; Υπαρχει περιπτωση τα λαδια να εχουν καποια σχεση μ αυτο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η συμβουλή του μηχανικού για μπαστάρδεμα λαδιών είναι κομπογιαννίτικη, αλλά δεν έχει να κάνει με τις θερμοκρασίες.

Μπορεί να φταίει κάποιος θερμοστάστης, αλλά πιθανότατα είναι φυσιολογικό να πέφτουν οι θερμοκρασίες με τόσο κρύο σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Κι εμένα αργεί αρκετά να ζεσταθεί, και αν βγω να κάνω 10 χιλιόμετρα εθνική π.χ πέφτει αμέσως. Δεν το βλέπω σαν πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, καλησπερα και καλη βραδια.

 

Κατοχος mondeo mk3, 1.8 βενζινη, εχω θέμα με τα λάδια. Τα τσιμπάει αλλά συμβαίνει και το εξής κουλό. Τωρα με τα κρύα, παρατήρησα πως το αμάξι κατεβάζει θερμοκρασία. Φτάνει δηλαδή στο μέσο και μπορεί να πέσει πάλι στο 1/4. Αυτή τη στιγμή το αμαξι έχει μέσα.... Λάδια Τουρλου. 90% 5-30 και 10% 10-30 (συμβουλη του μαστορα για να μη τα τσιμπαει τοσο.) Τι φταιει; Υπαρχει περιπτωση τα λαδια να εχουν καποια σχεση μ αυτο; 

 

ο μαστοράς να παρει συνταξη επειγόντως, πιθανώς να δικαιούται και αναπηρική με αυτά που συμβουλευει...

 

το να βάλεις πιο χοντρο λάδι σε ενα αυτοκίνητο 15ετίας ειναι αποδεκτο για να μη καίει, το να ανακατεψεις λαδια ειναι αστείο.

Βρες άλλο μαστορά και κανε μια αλλαγη, ας ειναι 10-40 αν σου καίει...

 

Για τη θερμοκρασία μάλλον ειναι θέμα σκαλώματος θερμοστάτη και θα σου προτεινα να το παρατηρήσεις λιγο παραπανω προτου κάνεις κάποια κινηση... Τα λαδια δεν εχουν σχέση με αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, καλησπερα και καλη βραδια.

 

Κατοχος mondeo mk3, 1.8 βενζινη, εχω θέμα με τα λάδια. Τα τσιμπάει αλλά συμβαίνει και το εξής κουλό. Τωρα με τα κρύα, παρατήρησα πως το αμάξι κατεβάζει θερμοκρασία. Φτάνει δηλαδή στο μέσο και μπορεί να πέσει πάλι στο 1/4. Αυτή τη στιγμή το αμαξι έχει μέσα.... Λάδια Τουρλου. 90% 5-30 και 10% 10-30 (συμβουλη του μαστορα για να μη τα τσιμπαει τοσο.) Τι φταιει; Υπαρχει περιπτωση τα λαδια να εχουν καποια σχεση μ αυτο;

να βαλεις 10w40.. εμενα τωρα με τα κρυα καθυστερει να σηκωσει θερμοκρασια και αμα βαλω καλοριφερ αρχιζει και πεφτει. Αμα το φαν το εχω στο τερμα και δεν ανεβαζω στροφες μπορει να παει και στο 1/4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβως που λες! Με το καλοριφέρ γίνεται η ζημιά. Οποτε αλλαζω λάδια. Να βάλω κάτι συγκεκριμένο; Μάρκα εννοώ.

δεν εχει καμια σχεση η θερμοκρασια με τα λαδια.. απλα το δικο σου επειδη ειναι 1.8 με παραξενευει που πεφτει τοσο πολυ η θερμοκρασια.. κοιτα τον θερμοστατη σου.. το δικο μου ειναι λογικο γιατι ειναι χιλιαρακι..

 

Απο λαδια βαλε 10w40 και αμα το αμαξι δεν το εχεις για πεταμα φτιαξτο να μην καιει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβως που λες! Με το καλοριφέρ γίνεται η ζημιά. Οποτε αλλαζω λάδια. Να βάλω κάτι συγκεκριμένο; Μάρκα εννοώ.

 

Γιατι να αλλαξεις λαδια; Νομιζα ειπαμε 2-3 άτομα οτι ειναι ασχετο το ένα με το άλλο... καταλαβα κατι λαθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάδια θα αλλάξω επειδή είναι ανάμεικτα. 

 

Το αυτοκίνητο θα μπει ούτως ή άλλως από βδομάδα σε συνεργείο γιατί πρέπει να υπάρχει κάποιο γενικότερο θέμα με τις θερμοκρασίες του. Τις προάλλες αναγκάστηκα να κάνω μια επιτόπου μέσα σε ένα στενό και ο δείκτης πήγε τέρμα κόκκινο. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι έκανα μανούβρες επιτόπου για 5 λεπτά και τερμάτιζα συνέχεια το τιμόνι αλλά μου φάνηκε περιέργο. Επί της ευκαιρίας λοιπόν θα αλλάξω και τα λάδια. Για το ότι καίει τι μπορεί να φταίει; Σήμερα κλείσαμε τα 235κ. Το ιστορικό του συντήρησης δεν είναι και πολύ κακό αλλά σίγουρα κάποιες αλλαγές λαδιών καθυστερήθηκαν. Να πω ότι αλλάξαμε πριν 20 μέρες δίσκο-πλατό και κάτι ρουλεμάν που μας είπαν να αλλάξουμε μιας και ήταν η πρώτη φορά που κατέβαινε το σασμαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάδια θα αλλάξω επειδή είναι ανάμεικτα. 

 

Το αυτοκίνητο θα μπει ούτως ή άλλως από βδομάδα σε συνεργείο γιατί πρέπει να υπάρχει κάποιο γενικότερο θέμα με τις θερμοκρασίες του. Τις προάλλες αναγκάστηκα να κάνω μια επιτόπου μέσα σε ένα στενό και ο δείκτης πήγε τέρμα κόκκινο. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι έκανα μανούβρες επιτόπου για 5 λεπτά και τερμάτιζα συνέχεια το τιμόνι αλλά μου φάνηκε περιέργο. Επί της ευκαιρίας λοιπόν θα αλλάξω και τα λάδια. Για το ότι καίει τι μπορεί να φταίει; Σήμερα κλείσαμε τα 235κ. Το ιστορικό του συντήρησης δεν είναι και πολύ κακό αλλά σίγουρα κάποιες αλλαγές λαδιών καθυστερήθηκαν. Να πω ότι αλλάξαμε πριν 20 μέρες δίσκο-πλατό και κάτι ρουλεμάν που μας είπαν να αλλάξουμε μιας και ήταν η πρώτη φορά που κατέβαινε το σασμαν.

 

seems legit... Αν καιει μεγαλες ποσότητες (>1 λιτρο στις 5000 χλμ) και θες να το κρατησεις για αλλα 5-10 χρονια αξίζει να ασχοληθείς, αλλιώς ειναι κατ εμε οικονομικά ασυμφορο (ουσιαστικά θα πας για ανακατασκευη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λευτα για καινουργιο δεν παιζουν. Να πεις οτι το πουλας (που δεν πουλιεται) θα παρεις 2κ στο χερι; Δύσκολα. Να παω να παρω τι με 3-4κ; Το εμπιστεύομαι, το ξέρω, κρατάει στο δρόμο και δεν έχει πουλήσει την οικογένεια ποτέ στα 12 χρόνια που το έχουμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λευτα για καινουργιο δεν παιζουν. Να πεις οτι το πουλας (που δεν πουλιεται) θα παρεις 2κ στο χερι; Δύσκολα. Να παω να παρω τι με 3-4κ; Το εμπιστεύομαι, το ξέρω, κρατάει στο δρόμο και δεν έχει πουλήσει την οικογένεια ποτέ στα 12 χρόνια που το έχουμε. 

 

σωστότατος... αυτο που πρεπει να δεις ειναι α) ποσο καιει με τα 5-30 και β) ποσο θα καιει με τα 10-40 και μετα ανοιγεις την πληγη της επισκευης (αν χρειάζεται).

 

Ο κανονας παντως πιο χονδρο λαδι-καιει λιγοτερο γενικα ισχυει αλλα δε κανει απαραίτητα καλο στο μοτερ ενα πολυ χονδρο λαδι (γιατι θα εβαζε κανεις και 15-40 που εχω δει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιταχύνεις τις φθορές με πιο χοντρο (και συνήθως παλαιότερης τεχνολογίας) από το προτεινομενο λάδι. Κάνε το μόνο αν δεν μπορείς να προσθέτεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσα λάδια τσιμπάει βασικά; Μέχρι ενός σημείου θεωρείται και φυσιολογικό σε πολλά μοτέρ.

Και πολλά να καίει πάντως, αν προσέχεις την στάθμη τους και συμπληρώνεις έγκαιρα, το κακό είναι σαν να μην συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...