Προς το περιεχόμενο

Λάδια, τι - ποια - γιατί.


liopyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι δεν είναι φυσιολογικό να έχουν γράψει έτσι, και το δικό μου δεν έχει γράψει παρά τα 150Κ χιλιόμετρά του. Αυτή καθέ αυτή η φθορά μπορεί να μην είναι πρόβλημα όπως λες, αλλά δεν παύει να είναι ένα σημάδι φθοράς και σίγουρα το μοτέρ αυτό δεν είναι "κούκλα" όπως θα νόμιζε κάποιος.

Επίσης δεν είναι φυσιολογικό ένα μοτέρ να "τελειώνει" επειδή έχει 200.000χλμ. ούτε μπορείς να κρίνεις το λάδι με την αφή. Όπως είπα, το δικό μου το λάδι αλλάζει χρώμα στα πρώτα χιλιόμετρα και μετά μένει περίπου ίδιο. ...και μην μπερδεύουμε το χρώμα με τις καρβουνίλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όχι δεν είναι φυσιολογικό να έχουν γράψει έτσι, και το δικό μου δεν έχει γράψει παρά τα 150Κ χιλιόμετρά του. Αυτή καθέ αυτή η φθορά μπορεί να μην είναι πρόβλημα όπως λες, αλλά δεν παύει να είναι ένα σημάδι φθοράς και σίγουρα το μοτέρ αυτό δεν είναι "κούκλα" όπως θα νόμιζε κάποιος.

Επίσης δεν είναι φυσιολογικό ένα μοτέρ να "τελειώνει" επειδή έχει 200.000χλμ. ούτε μπορείς να κρίνεις το λάδι με την αφή. Όπως είπα, το δικό μου το λάδι αλλάζει χρώμα στα πρώτα χιλιόμετρα και μετά μένει περίπου ίδιο. ...και μην μπερδεύουμε το χρώμα με τις καρβουνίλες.

Εχεις ανοιξει το μοτερ σου και δεν ειναι ετσι οι εκκεντροφοροι?..πολυ θελω να το δω αυτο και να το πιστεψω αλλα ...δεν...Εαν την θεωρεις αυτην φθορα και οχι φυσιολογικη φθορα τοτε πρεπει να δεις ποιοι εκκεντροφοροι ειναι πραγματικα φαγωμενοι γτ μαλλον δεν εχεις δει.

Εαν δεν μπορεις να κρινεις ενα ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ λαδι με την αφη στα δαχτυλα σου τοτε ειναι δικο σου προβλημα .Δεν ειπα οτι θα κανεις αναλυση για το ιξωδες και τα συστατι9κα του αλλα βλεπεις σε τι κατασταση ειναι.

Εαν κατα την διαρκεια ολης της ζωης του αλλαζες καθε 5 χιλιαδες λαδια δεν θα μαυριζαν ποτε..εαν μια φορα εστω τα αφησες παραπανω τοτε παντα μαυρα θα βγαινουν εκτος και αν λυθει το μοτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εκκεντροφόροι μου, παρά τα 150Κ χιλιόμετρα πρακτικά δεν έχουν φθορά. Αυτές οι φώτο είναι πριν 1 χρόνο περίπου με λίγο λιγότερα από 150Κ χιλιόμετρα. Δεν κάνω τίποτα περίεργο για να έχω σε τέτοια άριστη κατάσταση μοτέρ παρά να ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή (δηλαδή long life λάδια με αλλαγές λαδιών όπως λέει το manual δηλαδή αραιές).

 

2013_10_29_11_09_27.jpg


2013_10_29_11_06_57.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εκκεντροφόροι μου, παρά τα 150Κ χιλιόμετρα πρακτικά δεν έχουν φθορά. Αυτές οι φώτο είναι πριν 1 χρόνο περίπου με λίγο λιγότερα από 150Κ χιλιόμετρα. Δεν κάνω τίποτα περίεργο για να έχω σε τέτοια άριστη κατάσταση μοτέρ παρά να ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή (δηλαδή long life λάδια με αλλαγές λαδιών όπως λέει το manual δηλαδή αραιές).

 

2013_10_29_11_09_27.jpg

2013_10_29_11_06_57.jpg

Δεν ξερω τι μοτερ ειναι αυτο που μου δειχνεις και τι "ξυλο" τρωει οπως και για τι αποδοσεις ειναι φτιαγμενο.Δεν ειναι ολα τα μοτερ ιδια.Αλλα και αυτο που μου δειχνεις στην πρωτη φωτο φαινεται να εχει γραψει οπως λες αν και το αμυγδαλο το βλεπουμε απο την πισω πλευρα νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει "γράψει" ελάχιστα όπως φαίνεται και στη φώτο, καμία σχέση με το TypeR από πάνω που συγκριτικά έχει 10πλάσια φθορά. Η χρήση του δεν είναι καθόλου με το γάντι, ειδικά στο παρελθόν.

Σαφώς και δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια (Opel Corsa twinport το συγκεκριμένο) αλλά αν δεν έχεις δει ποτέ σου τέτοιο μοτέρ μήπως κάνεις κάτι λάθος? Μήπως δεν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συγκρίνονται οι εκκεντροφόροι του Corsa με το Type-R ρε σύ, το δεύτερο μπορεί να ανεβάζει 10k rpm, άμα το πλακώνεις, motul 800v να του βάλεις, πάλι θα χεστούν οι εκκεντροφόροι. ;p

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει "γράψει" ελάχιστα όπως φαίνεται και στη φώτο, καμία σχέση με το TypeR από πάνω που συγκριτικά έχει 10πλάσια φθορά. Η χρήση του δεν είναι καθόλου με το γάντι, ειδικά στο παρελθόν.

Σαφώς και δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια (Opel Corsa twinport το συγκεκριμένο) αλλά αν δεν έχεις δει ποτέ σου τέτοιο μοτέρ μήπως κάνεις κάτι λάθος? Μήπως δεν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή?

Εχει παραπανο φθορα ναι αλλα ειναι φυσιολογικη.Δεν ειναι φθορα με τον τροπο που το λες σαν κακο...Ειναι κατι φυσιολογικο για ενα τετοιο μοτερ...Επισης ολοι οι εκκεντροφοροι δεν ειναι απο το ιδιο υλικο ..

Εγω προσωπικα ουτε θελω ουτε εχω ακολουθησει σε τετοια θεματα τις οδηγιες του κατασκευαστη που σε ιδιο μοτερ προτεινει 2 διαφορετικα λαδια πολλες φορες και παει με το συμφερον.Αλλαγη καθε 5000 και κορυφαιο λαδακι.Παντα καθαρα και με οσο το δυνατον λιγοτερες φθορες...ασχετα τωρα που δεν εχω εργαλειο για μετακινηση :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από όλα αυτά ακόμα γράφετε για "συχνές αλλαγές" και "κορυφαία λάδια" :shock:

Δεν υπάρχουν αυτά, ξεχάστε τα. Ανοίξετε το βιβλίο και σαν καλοί μαθητές κάντε ό,τι λέει ο κατασκευαστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από όλα αυτά ακόμα γράφετε για "συχνές αλλαγές" και "κορυφαία λάδια" :shock:

Δεν υπάρχουν αυτά, ξεχάστε τα. Ανοίξετε το βιβλίο και σαν καλοί μαθητές κάντε ό,τι λέει ο κατασκευαστής.

Μετα απο πια ολα αυτα?..

Αφου αμφισβητεις εσυ οτι τα 300v ειναι κορυφαια λαδια τοτε παω πασο.

Επισης το οτι οι συχνες αλλαγες κανουν κακο παλι με ξεπερναει...Δεν ξερω τι γραφουν στα μπλοκ και οι επιστημονες με τα τεφτερια που καθε χρονο κανουν αλλη ανακαλυψη που μπορει να ακυρωνει την παλια αλλα ξερω τι βλεπω....Ενα λαδι οποιοδηποτε λαδι,οσο παλιωνει τοσο αρχιζει και γινεται νερο και χανει τις ιδιοτητες του.λαδια 15-20 χιλιαδες χιλιομετρα ευχαριστω δεν θα παρω..Οπως αντιστοιχα θυμαμαι κανανε διαγωνισμο οπως και στα λαδια οι εταιριες για το ποια αντεχει παραπανω και βγαζανε ιμαντες και δινανε αλλαγη στα 200.000 χιλιομετρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα μας είναι τα λάδια, παραμείνετε σε αυτό.

Τα επιχειρήματα και οι real life παρατηρήσεις είναι ευπρόσδεκτα.

Οι χαρακτηρισμοί όχι.

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Χρόνια πολλα σε όλους. Έχω Ibiza 2011 85p.s. Το απλο χωρίς τούρμπο κλπ.

Καλοκαίρι είχα βάλει 5w40 και τώρα είπα να βάλω 5w30,η seat μου έβαζε πάντα 5w40, παίζει να του κάνω ζημιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>οτι λεει το βιβλιαρακι του κατασκευαστη φιλε μου</p>

 

Καλά αυτό το ήξερα :) η ερώτηση είναι προς αυτούς που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο η κάποια εμπειρία.

Το βιβλίο γράφει 5w40.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτό το ήξερα :) η ερώτηση είναι προς αυτούς που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο η κάποια εμπειρία.

Το βιβλίο γράφει 5w40.

ΑΥΣΤΗΡΑ ότι γράφει το manual του κατασκευαστή. ΑΥΣΤΗΡΑ ! 

Ασε τις εμπειρίες των άλλων. Αν σε ενδια΄φερει η εμπειρία των άλλων τότε μόνο οσον αφορα την μάρκα λαδιών. Με τον τύπο λαδιού ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...