Προς το περιεχόμενο

Λάδια, τι - ποια - γιατί.


liopyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

<p>Παλιότερα,εποχές 2006-7 έβαλα σε BMW Z3 castrol 0-40 και εκτός που μαύρισε γρήγορα,το καπάκι λαδιού έπιανε αφρό.Στην μαύρη λίστα τα castrol,ας τα προτείνει και ο κατασκευαστής.</p>

<p>Αμέσως μετά Mobil1  0-40 και τα λάδια ήταν κορυφή.</p>

<p>Αυτό τον καιρό βάζω μόνο Aral 0-40 επίσης πάρα πολύ καλά.</p>

 

Αν θες Castrol καλό πρέπει να δώσεις 80 ευρώ για τα 4 λίτρα αλλά δεν αξίζει σε 1.4 μοτέρ να βάλεις τέτοιο λάδι.

Τα aral είναι κορυφή από τα καλύτερα στον κόσμο.

Εγω παλι τοσα χρονια βαζω castrol και κανενα θεμα..

Παίζει ρόλο και τι αυτοκίνητο έχεις λογικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά χρόνια πολλά και καλή χρονιά! κάνω μια έρευνα σχετική με τα αυτοκίνητα στα πλάισια του μαθήματος Ανάλυση και Έρευνα Αγοράς (ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ), εάν μπορείτε να το συμπληρώσετε θα βοηθήσετε πολύ στην ολοκλήρωσή της, δεν θα πάρει πάνω από 3 λεπτά.

 

λινκ-->

 

https://docs.google.com/forms/d/1zTdqGDnW13GJrqIr-PYhpfs5uaIV7yjkss6uAq78geQ/viewform

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους βοηθήσουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Παιδιά χρόνια πολλά και καλή χρονιά! κάνω μια έρευνα σχετική με τα αυτοκίνητα στα πλάισια του μαθήματος Ανάλυση και Έρευνα Αγοράς (ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ), εάν μπορείτε να το συμπληρώσετε θα βοηθήσετε πολύ στην ολοκλήρωσή της, δεν θα πάρει πάνω από 3 λεπτά.</p>

<p> </p>

<p>λινκ--></p>

<p> </p>

<p><a data-ipb='nomediaparse' href='https://docs.google.com/forms/d/1zTdqGDnW13GJrqIr-PYhpfs5uaIV7yjkss6uAq78geQ/viewform'>https://docs.google.com/forms/d/1zTdqGDnW13GJrqIr-PYhpfs5uaIV7yjkss6uAq78geQ/viewform</a></p>

<p> </p>

<p>Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους βοηθήσουν!</p>

 

Καλή χρονιά φίλε, το συμπλήρωσα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον μιλάμε για ανακατασκευασμένο μοτέρ όλα πάνε στον κάλαθο των αχρήστων... Δε βγάζει κανένα συμπέρασμα κάποιος με στοκ μοτέρ.

τι εννοεις ολα πανε στον καλαθο των αχρηστων?..το ανακατασκευασμενο μοτερ τι το κανει το λαδι?..το κανει νερο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια και καλη χρονια.

Εχω 1 Nissan Almera Motiva 1497 κυβικα.Για 3 χρονια που ηταν στην εγγυηση το πηγαινα στην αντιπροσωπεια για αλλαγη λαδιων καθε χρονο και ας μην ειχα κανει τα χιλιομετρα,εκανα τον χρονο καπου 2,500-3,000χμ.Εκει εβαζαν 10-40 ημισυνθετικα που υποτιθεται οτι ειναι για 7,500χμ.Μαρκα αγνωστη γιατι εχουν κολλησει δικια τους επωνυμια της Nissan πανω στο κουτι.

Τις τελευταιες 2 φορες αγορασα τα Castrol Magnatic 10-40 ημισυνθετικα και αλλαξα τα λαδια σε συνεργειο.Την 2η φορα αλλαξα και φιλτρο λαδιου αν και δεν ηταν απαραιτητο.Δυστυχως στο συνεργειο αν και ψιλογνωστος εβαλε φιλτρο ιμιτασιον και το χρεωσε 8€.Ειπε οτι δεν εχει διαφορα με το γνησιο που κανει 15€.Δεν εφερα αντιλογο γιατι εκεινη την στιγμη δεν ηξερα την τιμη του γνησιου και καταλαβα οτι οπως ολοι ηθελε να βγαλει λεφτα και οτι τους συμφερει να βαζουν δικα τους λαδια και ανταλακτικα.Γιατι θα μπορουσα πχ να βρω το γνησιο φιλτρο 7-8€ στο εμποριο και να του πω βαλε αυτο.Συνολο ζητησε 15€.

Τελοσπαντων,κοιταξε και το αμαξι απο κατω γενικα μην εχει βρει πουθενα,ακουσε και το μοτερ,ολα ενταξει.

Θελω να ρωτησω 2-3 πραγματα:

1)Καθε φορα που βαζω λαδια η στην αντιπροσωπεια η σε συνεργειο βαζουν λιγο παραπανω και μετα πηγαινω αλλου και αδειαζω λιγο.Καλυτερα να υπαρχει λιγοτερο λαδι και να συμπληρωνω παρα περισσοτερο.Την τελευταια φορα που αλλαξα λαδια εχει βαλει 1 cm παραπανω απο το maximum του δεικτη αλλα δεν ασχοληθηκα,εχω κανει με τα καινουρια λαδια καπου 250 χμ.Ποσα γραμμαρια παραπανω λαδι εχει ο κινητηρας,παθαινει ζημια αν το αφησω?

 

2)Στο συνεργειο ειπε οτι το ιμιτασιον φιλτρο δεν εχει διαφορα με το γνησιο.Ισχυει?

3)Οταν βαζουμε μπρος τον κινητηρα,ειναι καλυτερα να ανεβαινει λιγο η θερμοκρασια πανω απο την minimum ενδειξη?

 

 

Διαβασα το manual σχετικα με το πως τσεκαρουμε την σταθμη λαδιου και μου εδειξε την ιδια ενδειξη με τον τροπο που εγραφε το manual και οταν το αμαξι ηταν τελειως κρυος ο κινητηρας.

 

Αν θυμαμαι σωστα εγραφε οτι βαζουμε τον κινητηρα μπρος μεχρι να αποκτησει την κανονικη θερμοκρασια(δεικτης στην μεση λογικα),σβηνουμε τον κινητηρα και περιμενουμε λιγα λεπτα πριν μετρησουμε.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@AntiCambeR:

 

1. Να απαιτείς να του βάζουν όσα ακριβώς πρέπει, ο κατασκευαστής για κάποιο λόγο έχει βάλει min και max στη βελόνα. Αν έχει παραπάνω λάδι σιγά σιγά θα το κάψει το μοτέρ, αν και υπάρχει περίπτωση να σου καταστρέψει τις τσιμούχες στροφάλου ειδικά αν οδηγείς στους κόφτες. Επίσης έχεις μια πολύ μικρή πτώση απόδοσης, δύσκολα θα την καταλάβεις.

 

2. Δεν ξέρω αν έχει διαφορά, κανένας όμως από όσους βάζουν συστηματικά ημιτασιόν φίλτρο δεν είχε ποτέ πρόβλημα.

 

3. Εννοείς πριν ξεκινήσεις? Όχι, ξεκινάς αμέσως, οι ίδιοι οι κατασκευαστές λένε πως ο κινητήρας ζεσταίνεται καλύτερα όταν το αυτοκίνητο κινείται. Απλά δεν το ζορίζεις πριν ζεσταθεί.

 

Όσο για τη μέτρηση ελάχιστη διαφορά κάνει η θερμοκρασία λαδιού, μεγάλη διαφορά θα έχεις αν δεν έχουν προλάβει τα λάδια να ξανακατέβουν στο κάρτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άνοιξα αυτό το thread για να μην είμαστε offtopic σε αυτό btw.

 

 

Εχεις δικιο,δεν ειδα το αλλο θεμα.

 

Αν γινεται να μεταφερθει το ποστ μου στο αλλο θεμα καλως...

 

Η αν δεν γινεται να μεταφερθει χωρις να υπαρχει εδω ας σβηστει και να γραψω το ιδιο ποστ  στο θεμα "Υπερπληρωση λαδιου"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι εννοεις ολα πανε στον καλαθο των αχρηστων?..το ανακατασκευασμενο μοτερ τι το κανει το λαδι?..το κανει νερο?

Έχει τελείως άλλες ανοχές από ένα στοκ μοτέρ*. Επιπλέον υποψιάζομαι πως πρόκειται για "φτιαγμένο" που έσπασε οπότε άλλος ένας λόγος (τελείως διαφορετική λειτουργία, πιέσεις και δικλείδες ασφαλείας από το στοκ)

 

*αυτό αφορά σύγχρονα μοτέρ. Μια καλή ανακατασκευή παλαιού μοτέρ πχ. του 80 μπορεί να το κάνει σαν καινούργιο και καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει τελείως άλλες ανοχές από ένα στοκ μοτέρ*. Επιπλέον υποψιάζομαι πως πρόκειται για "φτιαγμένο" που έσπασε οπότε άλλος ένας λόγος (τελείως διαφορετική λειτουργία, πιέσεις και δικλείδες ασφαλείας από το στοκ)

 

*αυτό αφορά σύγχρονα μοτέρ. Μια καλή ανακατασκευή παλαιού μοτέρ πχ. του 80 μπορεί να το κάνει σαν καινούργιο και καλύτερο.

Ασχετα με το τι υποψιαζεσαι.Οι ανοχες αλλαζουν σε σχεση με πριν αλλα ειναι παλι στα περιθωρια του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.Οποτε ειναι παλι το ιδιο.Οι ανοχες δεν κανουν το λαδι νερο που να κατεβει ο θεος κατω.Το λαδι απλα ΔΕΝ ειναι καλο.Για fiat punto sporting μπορει να ειναι.Για τα μοντελα που λεμε ΟΧΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...