Προς το περιεχόμενο

SAMSUNG GALAXY S5 ΛΕΥΚΟ 261eyro [ΑΚΥΡΑ-ΛΑΘΟΣ ΤΙΜΗ] [ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ - ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ]


Victus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, τις ευχαριστίες μου στον topic starter.

Επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στο Kaizershop για την άψογη εξυπηρέτηση και συνεργασία που είχαμε και για τον επαγγελματισμό που έδειξε στην περίπτωση.

 

Παρελαβα κανονικά απο το κατάστημα.

Το τηλέφωνο άψογο.

Πολύ ευχαριστημένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 375
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω παντως την αξιολογιση μου θα τους την αφησω και ενισχυμένη ειτε θετικα ειτε αρνητικα ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ....ΜΕΤΑ την αντικατασταση της συσκευης που παρελαβα σημερα με καμμενο pixel και εστειλα πισω ΑΜΕΣΩΣ εντος μισαωρου απο την παραλαβη, μονο την μπαταρια εβαλα μεσα ουτε καν εβγαλα τις ζελατινες, για DOA!!!

 

Eτσι τα φερε η τυχη........Να τους δω και aftersale (απο οτι διαβαζω παντως στις αξιολογήσεις τους στο σκρουτζ εχουν αντικαταστησει και μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις συσκευες με ενα νεκρο πιξελ....οποτε δεν ανυσηχω ιδιαιτερα!!!)

Επεξ/σία από Red21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ ότι τελικά και μάλλον κατω απο την πίεση που μπορεί και ασκείται από το παρόν site (γεγονός που αποδεικνύει και τη δύναμη του!) Το kaizer έπραξε το αυτονόητο (κάτι που εντελώς ξεδιαντροπα δεν έκαναν στο παρελθόν πολύ μεγαλύτερες αλυσίδες. ..).

ΥΓ το λευκο τί λέει σαν χρώμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ ότι τελικά και μάλλον κατω απο την πίεση που μπορεί και ασκείται από το παρόν site (γεγονός που αποδεικνύει και τη δύναμη του!) Το kaizer έπραξε το αυτονόητο (κάτι που εντελώς ξεδιαντροπα δεν έκαναν στο παρελθόν πολύ μεγαλύτερες αλυσίδες. ..).

ΥΓ το λευκο τί λέει σαν χρώμα?

 

 

Σουπερ ειναι με μια γαλαζια θηκουλα πιστευω γινεται πολυ classy!!!! και στην κανονικη τιμη να το επερνα αυτο θα διαλεγα......ξενερωσα με το pixel που με αναγκασε να το στειλω πισω!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το πιξελ είναι θέμα στατιστικού σφάλματος σε κάθε οθόνη.

 

Συγκριτικά πάντως με το καιζερ, το Optimus G που που είχα πάρει απο άλλο σκρουτζομάγαζο πριν 2 χρόνια (με τις περισσότερες θετικες στο σκρουτζ), είχε έρθει με κομμένη την ταινια ασφαλείας. Το κινητό ήταν βέβαια καινούριο και δεν παρουσίασε το παραμικρό.

 

Ισως να γινομαστε υπερβολικοί, αλλά η άψογη συσκευασία αυτή τη φορά μέτρησε πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το πιξελ είναι θέμα στατιστικού σφάλματος σε κάθε οθόνη.

 

Συγκριτικά πάντως με το καιζερ, το Optimus G που που είχα πάρει απο άλλο σκρουτζομάγαζο πριν 2 χρόνια (με τις περισσότερες θετικες στο σκρουτζ), είχε έρθει με κομμένη την ταινια ασφαλείας. Το κινητό ήταν βέβαια καινούριο και δεν παρουσίασε το παραμικρό.

 

Ισως να γινομαστε υπερβολικοί, αλλά η άψογη συσκευασία αυτή τη φορά μέτρησε πολύ.

 

 

Δεν λεω οτι φταιει το καταστημα για το νεκρο πιξελ.......Παρολα αυτα εμπιπτει στην κατηγορια D.O.A (κατασκευαστικο σφαλμα) συμφωνα και με το επισημο service (smartec) που αναφερει στην σελιδα του το kaizershop και με το οποιο επικοινωνησα τηλεφωνικα εξηγωντας τους το προβλημα για να το συμβουλευτω τι συμβαινει σε αυτες τις περιπτωσεις.......Οποτε απο την στιγμη που θα το επιβεβαιωσουν και ιδιοις ομασι στο service (αν και κατα την γνωμη μου δεν χρειαζεται να εισαι τεχνικος για να δεις νεκρο πιξελ ειδικα σε μια τοσο ευκρινη οθονη....ειναι προφανες) δεν εχουν δικαιωμα απο το καταστημα να μου αρνηθουν αντικατασταση με καινουργια συσκευη!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από λίγη ώρα παρέλαβα κι εγώ.

Όλα καλά. Σφραγισμένο, μέσα στις ζελατίνες του , εισαγωγή απ ότι κατάλαβα από Τσεχία.

Rom: Android 5 Lollipop (G900FXXU1BNL9)

Μία παρατήρηση μόνο. Ήταν ξεκουμπωμένο το πίσω καπάκι. Δεν φαινόταν παραβιασμένο ή κάτι τέτοιο, απλά ίσως δεν είχε κλείσει καλά απ το εργοστάσιο.

 

post-173390-0-70616200-1426604259_thumb.jpg

 

Και επίσης είχε μέσα το απλό USB2 καλώδιο κι όχι USB3 που έβλεπα σε διάφορα reviews. Σε ολους έτσι είναι;

 

Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στο www.kaizershop.gr. Μία θετική ψήφος από εμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από λίγη ώρα παρέλαβα κι εγώ.

Όλα καλά. Σφραγισμένο, μέσα στις ζελατίνες του , εισαγωγή απ ότι κατάλαβα από Τσεχία.

Rom: Android 5 Lollipop (G900FXXU1BNL9)

Μία παρατήρηση μόνο. Ήταν ξεκουμπωμένο το πίσω καπάκι. Δεν φαινόταν παραβιασμένο ή κάτι τέτοιο, απλά ίσως δεν είχε κλείσει καλά απ το εργοστάσιο.

 

attachicon.gif111.jpg

 

Και επίσης είχε μέσα το απλό USB2 καλώδιο κι όχι USB3 που έβλεπα σε διάφορα reviews. Σε ολους έτσι είναι;

 

Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στο www.kaizershop.gr. Μία θετική ψήφος από εμένα. 

usb2 ειχα και εγω και οσα reviews ειδα και αυτοι usb2 ειχαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως την αξιολογιση μου θα τους την αφησω και ενισχυμένη ειτε θετικα ειτε αρνητικα ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ....ΜΕΤΑ την αντικατασταση της συσκευης που παρελαβα σημερα με καμμενο pixel και εστειλα πισω ΑΜΕΣΩΣ εντος μισαωρου απο την παραλαβη, μονο την μπαταρια εβαλα μεσα ουτε καν εβγαλα τις ζελατινες, για DOA!!!

 

Eτσι τα φερε η τυχη........Να τους δω και aftersale (απο οτι διαβαζω παντως στις αξιολογήσεις τους στο σκρουτζ εχουν αντικαταστησει και μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις συσκευες με ενα νεκρο πιξελ....οποτε δεν ανυσηχω ιδιαιτερα!!!)

Κριμα, πολυ ατυχος. Ελπιζω να ξεμπλεξεις με τον ενδεδειγμενο τροπο (αντικατασταση) και οχι με αντικατασταση οθονης. Η συσκευασια ηταν σφραγισμενη κανονικα ομως ε; Κατι τετοια σκεφτομαι και δισταζω να παραλαβω την δικια μου συσκευη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κριμα, πολυ ατυχος. Ελπιζω να ξεμπλεξεις με τον ενδεδειγμενο τροπο (αντικατασταση) και οχι με αντικατασταση οθονης. Η συσκευασια ηταν σφραγισμενη κανονικα ομως ε; Κατι τετοια σκεφτομαι και δισταζω να παραλαβω την δικια μου συσκευη

 

Το τηλεφωνο ειναι DOA αδερφε....δεν υπαρχει περιπτωση να δεκτω κατι αλλο απο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΗ....μιας και οριζεται ξεκαθαρα ΣΕ ΝΟΜΟ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ οτι οποιοδηποτε κατασκευαστικο προβλημα σε οποιοδηποτε μερος (hardware, software, οθονη, περιβλημα) της συσκευης εμπιπτει σε αυτην την κατηγορια, εφοσον η συσκευη επιστραφει εντος 7 ημερων απο την αγορα......

 

Μαλιστα φροντισα να μην υπαρχει καμια μα καμια δικαιολογια οντας αμεσος (δεν την κρατησα πχ 2 μερες την συσκευη και μετα να την αποστειλω πισω) ανοιγοντας την συσκευη πρωτου φυγω απο το κουριερ , βαζοντας την μπαταρια μονο μεσα και με το που ανοιξε η οθονη σε αυτο το γαλαζιο φοντο που εχει ηταν εμφανεστατο το νεκρο πιξελ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ.........μολις το ανοιξουν αυριο στο kaizershop, αν καποιος εκει μεσα σκαμπαζει εστω και λιγο απο κινητα, ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ......η συσκευη απεσταλει, μετα απο τηλεφωνημα στο καταστημα, αμεσως πισω, ουτε μιση ωρα μετα την παραλαβη, με τα παντα σφραγισμενα και το κινητο χωρις να εχουν αφαιρεθει οι εργοστασιακες του ζελατινες ουτε απο την οθονη ουτε απο το περιβλημα!!! 

 

Ο χρονος που η συσκευη εμεινε στα χερια μου αποδυκνειεται πολυ ευκολα απο τον χρονο παραδοσης σε εμενα και τον χρονο επαναποστολης πισω στο καταστημα!!!

 

Γνωριζω τα δικαιωματα μου, εχω επαγγελματικη σχεση με την τεχνολογια και ειμαι πολυ εμπειρος σε αγορες προιοντων τεχνολογιας για να μου προτεινουν αντικατασταση οθονης (αποδοχη δηλαδη του κατασκευαστικου σφαλματος) και να την αποδεκτω!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κριμα, πολυ ατυχος. Ελπιζω να ξεμπλεξεις με τον ενδεδειγμενο τροπο (αντικατασταση) και οχι με αντικατασταση οθονης. Η συσκευασια ηταν σφραγισμενη κανονικα ομως ε; Κατι τετοια σκεφτομαι και δισταζω να παραλαβω την δικια μου συσκευη

Δεν έχει να κάνει με το κατάστημα το καμμένο πίξελ και διστάζεις να παραλάβεις. Αυτό μπορεί να συμβεί και από οποιοδήποτε "μεγάλο" κατάστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει να κάνει με το κατάστημα το καμμένο πίξελ και διστάζεις να παραλάβεις. Αυτό μπορεί να συμβεί και από οποιοδήποτε "μεγάλο" κατάστημα.

 

Απολυτως σωστος μπορει να τυχει στον οποιοδηποτε αγοραζοντας απο οπουδηποτε....σε αυτο που εχει να κανει ομως το καταστημα ειναι στο πως θα διαχειριστεί το συγκεκριμενο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ελλατωμα και κατ επεκτασην στο πως θα συμπεριφερθει στον πελατη του, που στην συγκεκριμενη περιπτωση εχει δικιο μιας και το συγκεκριμενο προβλημα ειναι στο 99.99999% των περιπτωσεων (οποιος εχει αμφιβολιες ας το ψαξει λιγο) κατασκευαστικο σφαλμα η σωστοτερα κατασκευαστικο σφαλμα υλικου (οθονης στην συγκεκριμενη περιπτωση)!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως την πάτησες έτσι ρε φίλε Red21 ..., τόσα μηνύματα έχεις γράψει εδώ, τόσο άγχος είχες να το πάρεις, τόσες συμβουλές είπες , κτλ κτλ .... και σου έπεσε ο κλήρος! Πιστεύω θα βρεις άκρη, εκτός και αν σου πουν ότι τα καμμένα πίξελ δεν τα καλύπτει το DOA!

Για παράδειγμα μην σου πουν ότι πάνω από 2-3 πίξελ θεωρείτε doa και με λιγότερα επισκευή! Τόσα χρόνια στην πιάτσα έχω ακούσει τα άπειρα κουφά, οπότε καλό είναι να είσαι προετοιμασμένος!

Το κακό είναι πως μπορεί ν' αργήσει το θέμα σου, αν πρέπει πρώτα να πάει στην samsung για έλεγχο και τέτοια!

Όπως  και να έχει, εσύ να επιμείνεις για το αυτονόητο (doa) και να μην δεχτείς τίποτα άλλο!

Καλό κουράγιο... :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...