Προς το περιεχόμενο

Επιστολή διαμαρτυρίας για Samsung


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

και καποιος εκει εξω δεν εκανε σωστα την αναβαθμιση οποτε ειναι προβλημα του πελατη οχι της εταιρειας.

Δεχομαι οτι εβγαλε κατι προβληματικο και ετοιμαζει να βγαλει αναβαθμιση για να το διορθωσει. Αν τωρα ο αλλος δεν περιμενει και βαλει κατι αλλο δεν φταιει η εταιρεια. 

 

με την μονη διαφορα "τουλαχιστον εγω ετσι καταλαβα" οτι η αναβαθμιση δεν ηταν ενος τυχαιου.. ηταν επισημη αναβαθμιση... αναβαθμιση απο την ιδια την εταιρια..  την samsung..  και οτι η εταιρια δεν την εκανε διαθεσιμη μεσω ΟΤΑ.. αργησε..

 

ο ΚΝΟΧ ηταν απλα μια δικαιολογια για να μην αποζημιωσουν.. πραμα το οποιο θα ειχαν πετυχει αν δεν πηγαινε σε δικηγορο..

 

Για μένα ακόμα και το γεγονός ότι η εταιρία "δέχτηκε το λάθος της" δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει λάθος.

Πολλές φορές εταιρίες, προκειμένου να αποφύγουν "φασαρίες" του στυλ  "θα στείλω το mail στους πελάτες της εταιρίας μου", δίνουν (προς τιμήν τους αλλά και συμφέρον τους) μια λύση έτσι ώστε να σταματήσει η βαβούρα.

Σαφώς και διαφωνώ αφού έτσι ο "φωνακλάς" (και κατά τη γνώμη μου εδώ λάθος) πελάτης βγαίνει κερδισμένος σε σχέση με έναν πιο τυπικό, αλλά that's life.

 

(Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι κατά των παραπόνων σε εταιρίες. Αντίθετα σε πολλά post μου φαίνεται ότι ενθαρύνω προς αυτή την κατεύθυνση. Απλά στο συγκεκριμένο θέμα θεωρώ τον ts λάθος)

 

αυτο ακριβως σημαινει φιλε..

οταν μια εταιρια κανει πισω δεν σημαινει τιποτε αλλο απο οτι "εχουν λαθος και ο πελατης θα τους σερνει στα δικαστηρια" και το νομικο τμημα ειναι αυτο που προτεινει την ατακτη υποχωρηση... τις συγνωμες και τα συναφη..

 

σιγα τωρα ο "Χ" υπευθυνος μην δωσει σημασια σε απειλες τυπου "θα το πω στους πελατες μου"

πιο πολυ γελιο θα προκαλουσε.. 

απλα καταλαβαν οτι υπαρχει η περιπτωση να τρεχουν δικαστηρια και να λογοδοτουν γι αυτο στην μαμα εταιρια που εκει η απολυση με συνοπτικες διαδικασιες ειναι δεδομενη μιας που μυαλα και υποψηφιοι υπαρχουν σε πληθωρα!

 

σε καμια περιπτωση.. ποτε..  ουτε στην πιο τρελη σφαιρα της φαντασιας δεν σου κανουν την χαρη..  που το ειδες αυτο να γινεται..?

αυτο δεν το κανουν ουτε τοπικες εταιριες.. θα το κανει η samsung?

 

και να ξερεις ενα πραμα..  το μονο σιγουρο ειναι οτι ετσι και η εταιρια δεν πιεστει να σε αποζημιωσει ακομα και να ξερει οτι εχει λαθος.... δεν προκειτε ποτε να το κανει..  μα ποτε ομως..

αμα δεν φωναξεις δεν κινηθεις νομικα δεν παιζει φαση να σε λυπηθουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αγοράζεις ένα οποιοδηποτε καινουριο ακριβο προιον το οποιο είναι doa και η οποιαδηποτε εταιρεια,μαγαζι κτλ σε κανει μπαλακι,σε στελνει από τον Αννα στον Καιαφα ,προσπαθουν να βρουν αστείους τροπους για να σου σπασουν την εγγυηση,παιρνεις δεκάδες τηλεφωνήματα και οι υπεύθυνοι σε γραφουν,στελνεις δεκάδες e-mail,χανεις χρονο,ταλαιπωρεισαι και εχεις δοσει τα ωραια σου λεφτα τοτε αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα αξιζει να το κυνηγήσεις με μυνησεις-αγωγες.

Σαφως δεν θα το κανεις για ένα απλο χειριστηριο,αλλα για ένα ακριβο προιον και εφόσον από μεριας της εταιρειας δεν υπαρχει ανταποκριση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

αυτο ακριβως σημαινει φιλε..

οταν μια εταιρια κανει πισω δεν σημαινει τιποτε αλλο απο οτι "εχουν λαθος και ο πελατης θα τους σερνει στα δικαστηρια" και το νομικο τμημα ειναι αυτο που προτεινει την ατακτη υποχωρηση... τις συγνωμες και τα συναφη..

................................σιγα τωρα ο "Χ" υπευθυνος μην δωσει σημασια σε απειλες τυπου "θα το πω στους πελατες μου"

πιο πολυ γελιο θα προκαλουσε.. 

απλα καταλαβαν οτι υπαρχει η περιπτωση να τρεχουν δικαστηρια και να λογοδοτουν γι αυτο στην μαμα εταιρια που εκει η απολυση με συνοπτικες διαδικασιες ειναι δεδομενη μιας που μυαλα και υποψηφιοι υπαρχουν σε πληθωρα!

 

σε καμια περιπτωση.. ποτε..  ουτε στην πιο τρελη σφαιρα της φαντασιας δεν σου κανουν την χαρη..  που το ειδες αυτο να γινεται..?

αυτο δεν το κανουν ουτε τοπικες εταιριες.. θα το κανει η samsung?

 

και να ξερεις ενα πραμα..  το μονο σιγουρο ειναι οτι ετσι και η εταιρια δεν πιεστει να σε αποζημιωσει ακομα και να ξερει οτι εχει λαθος.... δεν προκειτε ποτε να το κανει..  μα ποτε ομως..

αμα δεν φωναξεις δεν κινηθεις νομικα δεν παιζει φαση να σε λυπηθουν...

 

 

Επέτρεψε μου να ξέρω λίγο από εταιρίες (όχι από την Samsung βέβαια) καθώς έχω εργασθεί σε κάποιες (και μικρές και μεγάλες) και μάλιστα στο τμήμα πωλήσεων.

Και την "άτακτη υποχώρηση" που ανέφερες δεν την προτείνει το νομικό τμήμα (όπως προαναφέρθηκε σπάνια θα φτάσει κάτι σε εκδίκαση λόγω σημαντικής επιβάρυνσης του πελάτη για να ακολουθήσει τη νομική οδό) αλλά το PR. Πολλές εταιρίες προτιμούν να μην γίνεται αρνητικός θόρυβος γύρω από το όνομά τους ασχέτως δίκιου ή άδικου.

Κι έτσι κι αλλιώς τι νομίζεις ότι στοίχισε στην Samsung (μαμά ή Ελλάδος) η αντικατάσταση της πλακέτας; Ούτε κερδισμένοι θα ήταν αν δεν την έκαναν ούτε χαμένοι τώρα που το έκαναν.

Απλά έκλεισαν ένα στόμα που φώναζε λίγο παραπάνω.

 

Όσο για το σχόλιο "αυτο δεν το κανουν ουτε τοπικες εταιριες.. θα το κανει η samsung?" εδώ και αν έχεις τελείως λάθος. Ακριβώς ότι δεν κάνουν οι τοπικές εταιρίες το κάνει η κάθε "Samsung". Και αυτό γιατί δεν είναι η κοντόφθαλμη, "μπακαλίστικη" ελληνική μικρο-επιχείρηση αλλά επιχείρηση με τζίρο εκατομμυρίων, προσωπικό χιλιάδων και όραμα για το μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οποτε η δικη μου περιπτωση σιγουρα διαφερει.

 

 

ολονων οι περιπτωσεις ειναι μοναδικες, αλλα ολοι νομιζουν οτι διαφερουν παραπανω απο τον μεσο ορο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εταιρεια κερδισμενη θα βγει ουσιαστικα αφου αν συνεχισω να ψωνιζω samsung (εχω και 3 tv σπιτι κατι που τους τονισα κιολας)

τα 50-100 που τους στοιχιζει η πλακετα (δεν ξερω ποσο αλλα υποθετω τοσο) θα τα βγαλουν στην επομενη αγορα μου αμεσως!

Εκτος τουτου δεν αιωρειται αλλη μια αρνητικη αποψη σε θεμα εγγυησης κατι που κοιτανε οι καταναλωτες πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω ότι έχεις 3 τηλεοράσεις samsung αλλά αυτό σπανίως ενδιαφέρει ή το ψάχνει η όποια εταιρία.

Και αυτό γιατί πραγματικά όποιος έχει κάποιο παράπονο ή κάποιο αίτημα προς την Χ εταιρία ΠΑΝΤΑ τονίζει το πόσο "καλός" (αυτό συνήθως αναφέρεται στο πόσο "κατ' επανάληψη") πελάτης είναι.

Να είσαστε σίγουροι ότι όσο "υποχρέωσή" του θεωρεί ο πελάτης να τονίσει το παραπάνω κατά την όποια επαφή, άλλο τόσο "από το ένα (εταιρικό) αυτί μπαίνει από το άλλο βγαίνει" αφού στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι μούφα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχεις αδικο Χαρη. Σκεψου παντως οτι οπου και να εβλεπα τηλεοραση θα εκνευριζομουν αφου θα εβλεπα το σημα samsung!!! Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι αν δεν γινοταν αυτο τελευταια στιγμη να φτιαξουν το κινητο δωρεαν λογω εγγυησης και επειδη ξερω οτι ειχα δικιο αφου δεν εκανα καποια λαμογια (αν ειχα κανει δεν θα τολμουσα καν να το στειλω και να γινω ρεζιλι!) τοτε δε θα ξανααγοραζα προιον samsung, θα δοκιμαζα LG και αλλες εταιρειες και θα εψαχνα να δω αν και αυτες

ακολουθουν παρομοιες τακτικες που κατ εμας ειναι καταχρηστικες (ας μου επιτραπει η λεξη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχεις αδικο Χαρη. Σκεψου παντως οτι οπου και να εβλεπα τηλεοραση θα εκνευριζομουν αφου θα εβλεπα το σημα samsung!!! Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι αν δεν γινοταν αυτο τελευταια στιγμη να φτιαξουν το κινητο δωρεαν λογω εγγυησης και επειδη ξερω οτι ειχα δικιο αφου δεν εκανα καποια λαμογια (αν ειχα κανει δεν θα τολμουσα καν να το στειλω και να γινω ρεζιλι!) τοτε δε θα ξανααγοραζα προιον samsung, θα δοκιμαζα LG και αλλες εταιρειες και θα εψαχνα να δω αν και αυτες

ακολουθουν παρομοιες τακτικες που κατ εμας ειναι καταχρηστικες (ας μου επιτραπει η λεξη)

ρε φιλε μετα απο ταλαιπωρια τοσων ημερων ξαφνικα ολα μελι γαλα γιατι στο εκαναν τζαμπα. για μενα πρεπει αν τους μαυρισεις και να μην παρεις ξανα samsung.αντι να σε εξυπηρετηοσυν αμεσως σε ειχαν ενα μηνα να παιρνεις τηλεφωνα και να τους ψαχνεις.παιζει ο λογαριασμος τηλεφωνου αν σου ρθει πιο ακριβα απο το κινητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φιλε μετα απο ταλαιπωρια τοσων ημερων ξαφνικα ολα μελι γαλα γιατι στο εκαναν τζαμπα. για μενα πρεπει αν τους μαυρισεις και να μην παρεις ξανα samsung.αντι να σε εξυπηρετηοσυν αμεσως σε ειχαν ενα μηνα να παιρνεις τηλεφωνα και να τους ψαχνεις.παιζει ο λογαριασμος τηλεφωνου αν σου ρθει πιο ακριβα απο το κινητο.

 Δεν ειπα ποτε οτι ολα μελι γαλα. Απλα ανεφερα τα γεγονοτα. Ουτε εχει σημασια αν ειχα δικιο η οχι η οτι η αληθεια ειναι καπου στη μεση. Περασμενα λοιπον ΝΑΙ ξεχασμενα ΟΧΙ. Στο μελλον βλεπουμε απο που θα ψωνισουμε... ας κρατησει το κινητο χρονια

να μη χρειαστει ποτε να αγορασω ξανα ! :-D

 

* ασχετα με το τι εγινε το κινητο το γουσταρα παρα πολυ. Οποτε δεν παω σε αγορα καινουριου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βαριέμαι να διαβάζω ολο το θέμα το Knox στο S4 δεν γράφει αν περάσεις επίσημη rom. Το έχω κάνει 10 φορές πηγαίνοντας από KK σε Lollipop και πίσω μπρος κτλ αλλά χρησιμοποίησα μόνο επίσημες rom. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βαριέμαι να διαβάζω ολο το θέμα το Knox στο S4 δεν γράφει αν περάσεις επίσημη rom. Το έχω κάνει 10 φορές πηγαίνοντας από KK σε Lollipop και πίσω μπρος κτλ αλλά χρησιμοποίησα μόνο επίσημες rom. 

 

με το odin? και που βρηκες επίσημη ΡΟΜ αφου ακομα δε βγηκε?

Αυτη απο samsungyoumobile ΔΕΝ ειναι επισημη!

Ακομα και το ΟΤΑ που παταω σημερα ΔΕΝ τη βαζει...

 

στο site την εχει rolling out

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

http://www.sammobile.com/firmwares/database/GT-I9505/

 

επισημες ρομ για το κινητο σου!

 

και με βαση τις ημερομηνιες εχει βγει απο την 1 του Μαρτη.

 

Δεξια εχει το συμβολου του KIES το οποιο σημαινει οτι μεσω αυτου κανεις την αναβαθμισει. Αν την ειχε ς κανει ετσι θα σουν κομπλε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς. Από το συγκεκριμένο site κατεβάζω όλες τις rom και τις περνάω σε 5 λεπτά με το Odin.

 

Πάντως αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινής αν κάποιος το τραβήξει ισως μπορεί να αποδείξει ότι ένα πρόβλημα hardware δεν συνδυάζεται με το software ή να ζητήσει από την Samsung να αποδείξει το αντίθετο.

 

Γενικά οι εταιρίες μπορούν να γράφουν ότι όρους θέλουν αλλά μπορεί κάποιοι από αυτούς να είναι καταχρηστικοι και να εκπέσουν σεπόμενο πιθανό δικαστήριο. Βέβαια αυτό συνεπάγεται πολλά έξοδα και υπομονή οπότε δύσκολα κάποιος να το τραβήξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το kies το δεχεται. Αν στo δινει απο εκει οκ!

το sammobile ειναι επισημο της samsung site η σαν το youmobile γιατι νομιζω σαν το τελευταιο ειναι ανεπισημο!

Επεξ/σία από greeneye
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...