Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αληθεια αν σε παιρνε 10 μερες πριν το ξενοδοχειο και σου λεγε ακυρωνουμε την κρατηση γιατι βρηκαμε αλλον που δινει 500 ευρω τι θα λεγες?

 

Μου έχει τύχει μέσω booking, όχι 10 μέρες πριν βέβαια, να με πάρουν να μου πουν ό,τι δε μπορούν να με εξυπηρετήσουν τελικά και αν μπορώ να ακυρώσω την κράτηση

Προφανώς και βρήκαν κάποιον που έδινε παραπάνω αλλά δε μπορούσαν να με ακυρώσουν και ζήτησαν να το κάνω μόνος μου

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

100% αντι επαγγελματικο και επρεπε να κοψουν τον λαιμο τους ειτε να βρουν τροπο να σε βολεψουν σε δικο τους δωματιο η σε παρεμφερες στην ιδια περιοχη...

 

υγ: SAMCRO

  • Like 3
Δημοσ.

Μου έχει τύχει μέσω booking, όχι 10 μέρες πριν βέβαια, να με πάρουν να μου πουν ό,τι δε μπορούν να με εξυπηρετήσουν τελικά και αν μπορώ να ακυρώσω την κράτηση

Προφανώς και βρήκαν κάποιον που έδινε παραπάνω αλλά δε μπορούσαν να με ακυρώσουν και ζήτησαν να το κάνω μόνος μου

 

Ή αυτό ή έκαναν πατάτα με τις κρατήσεις και βγήκαν overbooked.

Ακόμα και έτσι,όπως ειπώθηκε,θα έπρεπε να μεριμνήσουν για την μεταφορά σου σε αντίστοιχο ή και καλύτερο ξενοδοχείο,καλύπτοντας μάλιστα την όποια διαφορά απο την τσέπη τους.

Δημοσ.

Βασικά είχα κλείσει δωμάτιο και μετά από 2-3 μέρες έβγαλαν καλύτερη προσφορά

Ακύρωσα την παλιά κράτηση και έκανα καινούρια με καλύτερη τιμή

Μετά το τηλέφωνο και το άκυρο, οι τιμές για κάποιο λόγο πήγαν στο Θεό

Όλα αυτά αρκετές μέρες πριν

 

Η 2η επιλογή μου δε με απογοήτευσε πάντως

Δημοσ.

Μου έχει τύχει μέσω booking, όχι 10 μέρες πριν βέβαια, να με πάρουν να μου πουν ό,τι δε μπορούν να με εξυπηρετήσουν τελικά και αν μπορώ να ακυρώσω την κράτηση

Προφανώς και βρήκαν κάποιον που έδινε παραπάνω αλλά δε μπορούσαν να με ακυρώσουν και ζήτησαν να το κάνω μόνος μου

 

Εμένα σε παρόμοια περίπτωση που ακύρωσε ο ξενοδόχος, με πήρε τηλέφωνο έπειτα το booking.

 

Μου είπαν ότι με βάση τη σύμβαση που έχουν με το booking, ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να σου παρέχει στέγη και μπορούσαν να το κυνηγήσουν το θέμα.

Τελικά δεν επεδίωξα να πιέσω τις καταστάσεις, γιατί έτυχε να βρω άλλο ξενοδοχείο στο booking με παρόμοια τιμή.

Δημοσ.

Βασικά είχα κλείσει δωμάτιο και μετά από 2-3 μέρες έβγαλαν καλύτερη προσφορά

Ακύρωσα την παλιά κράτηση και έκανα καινούρια με καλύτερη τιμή

Μετά το τηλέφωνο και το άκυρο, οι τιμές για κάποιο λόγο πήγαν στο Θεό

Όλα αυτά αρκετές μέρες πριν

 

Η 2η επιλογή μου δε με απογοήτευσε πάντως

Όταν οι τιμές είναι στο "Θεό" απλά δεν έχουν δωμάτια και για να μην ανοιγοκλείνουν τα διαθέσιμα δωμάτια βάζουν μια πολύ υψηλή τιμή για να μην κλείσει κανένας στην ουσία...(βέβαια αν βρεθεί κανένας που θα πληρώσει την υπερβολική τιμή θα βρεθεί τρόπος να βολευτεί...:)  )

  • Like 1
Δημοσ.

Αληθεια αν σε παιρνε 10 μερες πριν το ξενοδοχειο και σου λεγε ακυρωνουμε την κρατηση γιατι βρηκαμε αλλον που δινει 500 ευρω τι θα λεγες?

 

"Κοίτα το μαλάκα που πληρώνει παραπάνω για να έχει δυνατότητα αλλαγών" είναι μια πιθανότητα.

 

Τουλάχιστον εδώ ο TS απλά πιάνει λίγο το κρίμα και το φιλότιμο, αντίδραση που είναι έτη φωτός μπροστά από διάφορα καραγκιοζιλίκια που έχουμε δει κατα καιρούς.

  • Like 3
Δημοσ.

μιλας μονο με ξενοδοχειο.

αν ειναι σιγουρος οτι θα το κλεισει ξανα το δωματιο θα στην κανει την ακυρωση και θα επιστρεψει τα χρηματα.

 

αν παλι δε δωσει ολο το ποσο, απλα μη κανεις ακυρωση. αστον να χασει εστω και μια μερα ;)

 

 

δοκιμασε να βαλεις αγγελια να πουλησεις τις μερες ;) ιδια τιμη ή εστω χαμηλότερα

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Έκανα μια κράτηση μέσω Booking ( για Αύγουστο) και λέει δωρεάν ακύρωση μέχρι και σήμερα ενώ μετά πρέπει να πληρώσεις όλο το ποσό της κράτησης.

 

Εγώ ούτε κάρτα έχω δώσει ούτε τίποτα, η πληρωμή είναι να γίνει με μετρητά επιτόπου οπότε αν εγώ ακυρώσω αύριο ας πούμε, πως ακριβώς θα μου ζητήσουν τα χρήματα ; Το μόνο που έχουν είναι το email μου.

 

Δεν είναι ότι σκέφτομαι το πιστόλιασμα απλά δεν καταλαβαίνω γιατί λέει δωρεάν ακύρωση μέχρι τότε και μετά όχι αφού δεν έχουν κάποιοι τρόπο να το κάνουν.

Δημοσ.

Στο booking έχει επιλογή στο σύστημα για ακύρωση χωρίς έξοδα (ακόμη και αν έχει περάσει η ημερομηνία της δωρεάν ακύρωσης).

Στέλνεις στο ξενοδοχείο το αίτημά σου και μπορεί να εγκριθεί. 2 φορές που το δοκίμασα το δέχτηκαν και δεν με χρέωσαν τίποτα.

 

Είναι αρκετά πιο ευέλικτοι, σε αντίθεση πχ με το hotels.com που συνήθως είναι πιο αυστηρό στις χρεώσεις του.

Δημοσ.

Αν ειναι μικρο το ποσο δεν θα ασχοληθούν ( 1 - 2 μερες κρατηση  ) αν εχει κανει κρατηση πολλες μερες και σκεφτεσαι να μην πας και να μην τους ενημερώσεις  εγκαιρα θα  πληρωσεις  την κρατηση στο ακεραιο 

Δημοσ.

Η ερώτησή μου είναι άλλη.

Αφού στη κράτηση που έκανα δεν έχω δώσει κάρτα, αν δεν εμφανιστώ καν ή αν ακυρώσω λίγο πριν πως θα μου πάρουν τα χρήματα ; 

Δεν μπορούν... απλά μου φαίνεται παράξενο που λέει μπορώ να ακυρώσω μέχρι άυριο αλλιώς πληρώνω στο ακέραιο το ποσό ενώ ουσιαστικά δεν μπορούν να το επιβάλλουν αυτό.

Δημοσ.

Απλά τα πράγματα,δέν μπορούν να σε χρεώσουν.

Ενδεχομένως το κατάλυμα να μήν έχει POS ή έχει άλλα δέν το χρησιμοποιεί ώς μέθοδο εγγύησης, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τις κρατήσεις του.

Amateur-ιλίκι στο έπακρο,ειδικά αν σκεφτείς οτι ο ίδιος πελάτης μπορεί κάλλιστα να κλείσει shotgun style καμιά δεκάρια καταλύματα πανελλαδικά,για να πάει τελικά σε ένα (και αν).

Δημοσ.

Αυτό σκέφτομαι και εγώ, απλά δεν καταλάβαινα αυτό που μου έβγαζε ότι μπορώ να ακυρώσω δωρεάν μέχρι σήμερα αλλιώς για να ακυρώσω πρέπει να πληρώσω όλο το ποσό, ενώ θα μπορούσα απλά να εξαφανιστώ.

 

Ναι το κατάλυμα δέχεται μόνο μετρητά (είναι εξωτερικό)

 

Ουσιαστικά πιο πολύ με αγχώνει το να με πιστολιάσουν αυτοί παρά εγώ αφού δεν υπάρχει κάποια δέσμευση και να ψάχνω που να μείνω.

Δημοσ.

Απο την στιγμή που η κράτησή σου είναι ενεργή,είναι υποχρεωμένοι να κρατήσουν ένα δωμάτιο διαθέσιμο έως την ημερομηνία άφιξης,εκτός αν φυσικά το ακυρώσεις στο ενδιάμεσο.Αυτή είναι η δέσμευση του ξενοδοχείου απέναντί σου.

Απο την άλλη,παραβλέποντας τελείως το ηθικό κομμάτι,στη συγκεκριμένη περίπτωση δέν έχεις καμία χρηματική δέσμευση προς το ξενοδοχείο.

Τώρα,αν διερωτάσαι γιατί υφίσταται το συγκεκριμένο μήνυμα,θα σου απαντήσω οτι σύστημα της Booking λειτουργεί με την λογική της κονσέρβας.Κάνω τσέκ στα τάδε κουτάκια και εμφανίζονται τα αντίστοιχα μηνύματα σε συγκεκριμένα σημεία. Με λίγα λόγια,η πολιτική ακύρωσης μπαίνει αυτοματοποιημένα,ανάλογα με το τι έχουν επιλέξει στις ρυθμίσεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...